Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Upoutávka k epizodě Beacon of Hope

Upoutávka k epizodě Beacon of Hope

Tým Arrow čelí Brie Larvan, která chce získat bio-čip, jenž byl Felicity implantován do páteře.

31 5
27.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /68

Madafaka888

Tenhle seriál je už fakt sračka všech sraček :D Kéž by ten seriál nebyl na cw ale třeba na hbo, myslím že by to bylo úplně o něčem jiném…

#2 bibinka007
27.3.2016 | 12:56:36
bibinka007

#1 Madafaka888: Keď to je „sračka všech sraček“, nenavštevuj stránku, nepozeraj to. Problem solved. ;)

27.3.2016 | 13:10:35
ČéEča

Tick tack zní v traileru fakt dobře ale v samotné epizodě nevím nevím :D

27.3.2016 | 13:12:19
Difa444

Já se nad tím radši nebudu moc přemýšlet a nechám se překvapit. Uvidíme mají ještě šanci získat mou pozornost. To ale závisí na tom jak si povedou. Rozhodně se ještě nevzdávám ;-)

27.3.2016 | 14:36:58
Scenárista s veľkým S

No ak si scenáristi myslia, že v 5 sérii môžu prísť s konceptom 1, 2, 3, 4 serie, tak sú na veľko omyle! Musia prekopať celkový koncept, neviem, čo urobia, ale urobiť z Arrowa zápornú postavu je jedna z možnosti. Ja nechápem, prečo ich to ešte nenapadlo, kedže takýto koncept by kvalitu zdvihol na úroveň 1, či 2 serie!

#6 lukascoolarik #11 Amper
27.3.2016 | 14:45:26
lukascoolarik

#5 Scenárista s veľkým S: To by pro mě bylo moc práce. :-D Recenze celkově nejsou špatný, sledovanost není tak hrozná jako třeba u Jane the Virgin nebo Reign, tak proč by se namáhali, když The CW stejně všechno obnoví?

Jak píšeš, chtělo by to něco nového, ale mám strach, že nic takového nás nečeká. Mě teda nebude čekat už vůbec nic, pokud podělají tři klíčové části aktuální série: vypořádání se s Darhkem, vyřešení vztahu Oliver/Felicity a hrob. Doufám v originální zbavení se záporáka, ale po tom, co udělali loni s Ra'sem nevím, co čekat. Pokud by navždy ukončili Olicity, což poslední epizoda nasvědčovala, kvalita by se mohla zvednout, ale jestli se z toho, co bylo řečeno, nějak debilně vykroutí, tak už to fakt nemá cenu. A hrob? V tom je už samotný seriál, ale snad to nepřežije některá z hlavních postav a ne jen někdo vedlejší. Ta ztráta musí otřást seriálem a pokud se zbaví správné osoby, opět mají nakročeno správným směrem. Ten hrob mi nejdřív připadal jako fajn nápad, ale když jsem zjistil, že tvůrci ještě ani nevěděli, koho hodí do hrobu, když ho kopali, tak jsem se spíš smál. :-D

#7 Scenárista s veľkým S #29 Ellennnka
čestný člen redakce
27.3.2016 | 14:56:53
Scenárista s veľkým S

#6 lukascoolarik:

Je to dosť práce, vlastne, ak by niečo podobne plánovali pre 5 sériu, tak práce by museli začať už za série č. 4! Museli by vytvoriť pôdu už v aktuálnej sérii, ja osobne by som si predstavoval poriadny boj s DD, pri ktorom by sa Oliver obetoval. Sledovanosť je o niečo nižšia, no súhlasím, čísla neklesli až tak, aby sa kompetentní danou situáciou začali aj reálne zaoberať. Bol však cítiť pokles kvality seriálu, čo by mal byť spúšťač diskusie v CW o tom, či sú scenáristi naozaj schopní aj kvalitu zvýšiť, alebo naopak, či ju len podkopávajú a znižujú!

Tiež si myslím, že nenastane žiadna výrazná zmena, popravde, neverím, že sú toho reálne schopní! Tu sa líšime, ja ostanem pri seriáli až do konca, totiž, ja dokončím všetko čo začnem. To najhoršie čo sa serialu môže stať je predčasne ukončenie, nič neboli viac, než kniha, film alebo serial bez konca. Súhlasím, sú to 3 hlavné udalosti zvyšku 4 série, vysporiadanie sa s DD nesmú odfláknuť, to si proste dovoliť nemôžu! Riešenie Olicity je hlavná dejová linka 4 série, takže sa očakáva nejaký koniec, či šťastný alebo smutný. Možno zranený Oliver a Felicity nad ním, bozkajuca ho bude scéna vzkriesenia Olicity. No hrob je niečo, na čom bola postavená celá séria. Ak nezvládnu hrob, tak to môže byť ich koniec. Hrob neustále promovali, takže ak sa tam objava nejaká nezaujímavá vedľajšia postava, tak to bude akurát tak trápne. V hrobe musí byť hlavná postava, pretože v opačnom prípade by to bolo zavádzanie divákov. Už sme boli svedkami toho, ako si scenáristi nabrali na chrbát váhu,, ktorú nezvládli niesť. Budem konkrétny, Arrow S03E09, predmetná scéna, kde je Oliver prebodnutý! Určite nie je potrebne vysvetľovať, čo sa stalo. Nverim tomu, že nemali vytvorený nejaký zoznam, na ktorom by boli mena postav, ktoré by sa mohli v hrobe objaviť, podľa mňa takýto zoznam vznikol a následne z neho vyberali tu najvhodnejšiu postavu. Proste scenár musí byť prepracovaný, tak ako je prepracovaná detektívna kniha, vrah sa neurčuje na konci, ale na začiatku.

Matúš Bereš

#8 lukascoolarik
27.3.2016 | 15:18:45
lukascoolarik

#7 Scenárista s veľkým S: Tak, tak.

Já bohužel takové nervy nemám. Kvalitních seriálů je plno a na podobné křižovatce jako teď jsem se ocitl už několikrát. Když tvůrci neumí naplno využít potenciál svého díla a pomalu už neví, co dělají, tak to nehodlám sledovat. Ve prospěch toho, abych Arrowa sledoval dál, už nehraje tolik faktorů. Ten hlavní je vlastně provázanost s Flashem a Legendami, pak samozřejmě ta hrstka postav, která mě ještě tolik neštve (např. Lance a v poslední době i Laurel), a fakt, že už jsem seriálu obětoval tolik času, že je prostě škoda to takhle „zahodit“. Ale jestli budou jen hnát to samé, co už tolikrát předtím, přes kopírku, tak to nezachrání ani sebevětší nostalgie.

#15 Cesc
čestný člen redakce
27.3.2016 | 15:40:10
armunder

Už jsem zjistil kde to okopírovali to bylo v pánu času tik tak. Ale ženská která utekla z vězení no ty vole! Taková podoba seriálu grimm. Já skouknu celou čtvrtou a pak stím skončím stím seriálem!

#10 HellTsuku
27.3.2016 | 16:30:50
HellTsuku

#9 armunder: ??? Asi nějak nechápu

27.3.2016 | 16:42:01
Amper

#5 Scenárista s veľkým S: Jde hlavně o to, že u Flashe se neodchýlili od komiksů a udržují si tu linii. Zatímco u Arrowa si vyloženě debilní fanoušci v USA vydupali Olicity, a tím přehrabali celou linii, která měla být podle komiksu.. Takže z části to mají na svědomí i fanoušci, co spamovali snad vše co se dalo, aby udělali Olicity a další kraviny..

#12 Scenárista s veľkým S
27.3.2016 | 16:49:47
Scenárista s veľkým S

#11 Amper:

Fanúšikovia nemajú na svedomí nič, oni serial netvoria, zodpovedný je ten kto sa na tvorbe podieľa.

27.3.2016 | 16:54:55
Liss93

Šílená Beth :D Ještě šílenější než ve Flashovi. To jsem teda zvědavá jak si s ní poradí, když i Barrymu dala zabrat.

27.3.2016 | 17:42:25
Stardos

Jej, Beth :D Na tuhle epizodu se těším :D

27.3.2016 | 17:50:57
Cesc

#8 lukascoolarik: Jak řikáš, je plno kvalitních seriálů, tak proč ztrácet čas s timhle … taky mi je trochu líto, že jsem u toho strávil tolik času, ale už neni nic, co by mě na seriálu přitahovalo a co by mě nutilo ho dokoukat, takže končim, radši začnu s nějakym novym. ;)

#23 Toso11
27.3.2016 | 18:13:47
Cesc

Jen dodám, že už jsem skončil se Sleepy Hollow, Under the Dome, nedávno s The 100 a teď s Arrowem a možná se k tomu brzo přidá Fear the Walking Dead, ale ještě uvidim. :D

#17 Scenárista s veľkým S #19 ČéEča
27.3.2016 | 18:27:49
Scenárista s veľkým S

#16 Cesc:

S The 100? Prečo? Bolo to príliš dobre, pretože The 100 je naozaj dobrý seriál.

#18 Cesc
27.3.2016 | 18:32:03
Cesc

#17 Scenárista s veľkým S: První 2 série byly fantastický, 3. na to navázala, ale nesleduju to od doby, co zabili hromadu nevinnejch Grounders a Bellamy se zase z ničeho nic začal chovat jak pošuk. Momentálně sleduju dost seriálů, tak mě moc netrápí, když na nějakej přestanu koukat, navíc mi zanedlouho začnou další, nejvíc se těšim na Banshee. :)

27.3.2016 | 18:49:42
ČéEča

#16 Cesc: FTWD ani náhodou synopse na 1. polovinu 2. řady je fakt něco… (Y)

27.3.2016 | 19:32:59
ßarča

Vypadá to zajímavě :)

27.3.2016 | 19:38:08
Yoshiko

Když se vám ten seriál nelíbí tak na něj nekoukejte a přestaňte tady psát tyhle hovadiny. Akorát kazíte náladu nám ostatním, co tento seriál mají rádi. Nechci se tady s nikým hádat, ale myslím že to už přeháníte. Nevím kdo to psal, ale někdo zde psal, že tvůrci okopírovali něco z jiného seriálu… Bože! Já viděla už tolik seriálů, že i já jsem schopná říct, že v každém seriálu je úplně stejná zápletka a vztahy! Běžte se bodnout všichni :)

#22 armunder #24 lukascoolarik #25 téčko171 #26 Scenárista s veľkým S #27 Stardos #28 Difa444
28.3.2016 | 0:33:41
armunder

Že by ty včely zabily Felicity ? :D Konečně aby byl už od ní pokoj.
#21 Yoshiko: A jinak to měl být chlap který měl jít proti nim a najednou příjde nějaká holka s kyber včelama ? Ten seriál tvůrci kazí čím dál tim víc a tobě to dělá radost! A vadí ti naše názory jenom na to koukni a uznej že je to už přehnáné a už to není Arrow.

#23 Toso11
28.3.2016 | 1:23:12
Toso11

#22 armunder:
#15 Cesc: ludia nieze by mi vadil vas postoj ale serialu ani tak nevadi zapletka ako apsencia skutocneho zaporaka … darkh pozdvyhol latku trocha vyzsie nez ras ktory bol 0 ale stale to nieje to prave … to ze arrow berie zaporakov z inych serialov neznamena ze ich kradne predsalen je to spolocny vesmir a teda ak by som mal pouzit vasu metodu cast z savagom bola technycky ukradnuta podobne ako mnohe dalsie vsetky superhrdinske filmy ci serialy stavaju na kvalitnych zaporakoch maloktore si mozu dovolit stavat len na hrdinoch ako trebars ironman … podla mna potrebuje arrow naozaj zaporaka skutocnu vyzvu divakovi pride ze arrow nedava do boja dostatok energie kedze porazil svojho najvacsieho nepriatela po 2 seriach a teraz si len hlada kto dalsi … podla mna by to chcelo nejakeho vyrazneho zloducha z nadychom gothamu … joker??? „mozno“ joker alebo niekoho slabsieho ale mal by to bit zaporak z naozaj velkou zakladnou fanusikov a hlavne herec musi mat cit pre rolu tak ako nas zelenac … flash sa postupne dostava k problemom ja to tu uz vidim dalsia seria bude o com eobard ??? potom kto zoom zase ???? atd … serial nemoze stavat na tom istom zaporakovi dokola ked ho uz raz flash porazil a to je problem ako spravit dalsiu seriu aby finale bolo ohromujuce a ludia sa pritom tesili na pokracovanie koli tomu istemu zaporakovi ??? olicity ani laurel ani ziadna postava nieje jadrom problemu … predsa clovek tam musi vidiet ze hrdina ma aj vlastne problemy ludia zo zaciatku nadavali na laurel akonahle bola felicity ista zacali nadavat na nu … a tak to pojde dokola … laurel som si napriklad oblubil a ties niesom nadceny z felicity ale neberiem to tragicky … vezmite si pribehy spidermana celkom by sa mohli inspirovat umrtim dotycnej osoby … oliver by zdedil firmu atd atd vsetko by sa pomali vratilo do normalu … trebarz by do mesta prisiel lutor aby si ta zariadil nejake investicie a vsetko by sa pomali rozbehlo … serial potrebuje SKUTOCNEHO zaporaka

28.3.2016 | 6:25:10
lukascoolarik

#21 Yoshiko: Už pár lidí, včetně mě, tu psalo, že není tak snadné pustit k vodě seriál, který byl kdysi tak dobrý a už mu bylo obětováno tolik času. S tím kopírováním každopádně souhlas; sice si nemyslím, že by všechno jelo podle stejné šablony, ale v dnešní době vytvořit něco na 100 % originálního je nadlidský, možná i nemožný úkol.

A neřekl bych, že to přeháníme… Teda jak kdo, že. Tak či onak, každý má právo vyjádřit svůj názor, ať už pozitivní nebo negativní, samozřejmě v rámci nějakých mezí. Rozhodně tu nehodlám pět ódy na tuhle slátaninu a mlčet taky ne, protože nějak to zklamání ventilovat musím. :D A evidentně nejsem jediný, vzhledem k poměru těch, které to ještě baví, a těch, co už ne, ale pořád seriálu dávají šanci (hlavně teda kvůli nostalgii).

čestný člen redakce
28.3.2016 | 9:20:04
téčko171

#21 Yoshiko: Použiju tvou logiku – tak to nečti, když ti to kazí náladu.

webmaster
28.3.2016 | 9:57:37
Scenárista s veľkým S

#21 Yoshiko:

Zo serialu sa stal odpad a predtým nehodlám zatvárať oči, ak sa ti prispevky nepáčia tak ich nečítaj, nikto ti nedrží u hlavy zbraň!

28.3.2016 | 10:06:56
Stardos

#21 Yoshiko: Nevím zda si pročítáš zdejší diskuze pořádně, ale mohla by jsi vědět, že to tu ovládla skupina zdejších profesionálních scenáristů

28.3.2016 | 11:48:52
Difa444

#21 Yoshiko: Taky souhlasím s tím, že nekopírovat je v dnešní době v podstatě nemožné, takže je kravina to vytahovat a hledat, kde co vzali nebo nevzali. O to tu ani tak nejde.

Nicméně tyhle poslední epizody byly opravdu hrůza. Já mám seriál taky ráda a právě proto ho nevidím jenom v růžových barvách. Někdy se něco povede a někdy zase ne. To je pochopitelné, nic se nedá udržovat neustále na 100%.

Tady jde ale o to, že to prostě zvorali. Za mě měli nechat Olivera a Felicity spolu a nedělat z toho dál záležitost, když už je dali dohromady. Nebo je vůbec dohromady dávat neměli. Kdyby je nechali spolu a dál se soustředili na příběh, tak bych se smířila i s tím, že ve třetí sezoně mezi nimi proběhlo takové drama. A to ani nezmiňuju to její zázračné uzdravení (chápu, že dostala čip, ale aby se jen tak zvedla a odešla, to je opravdu smutné).

Jako člověk, který (jak tvrdíš) viděl tolik seriálu, by tenhle problém přehlédnout neměl. Obzvlášť v komiksovém temném seriálu, který je zaměřený na obranu města.

28.3.2016 | 12:43:20
Ellennnka

#6 lukascoolarik: oni ale přiznali asi před 3 týdny, že to celou dobu ví, i Stephen Amell to potvrdil na Comic Conu, že již při natáčení 4×01 věděl, kdo v hrobě je.

#30 lukascoolarik
28.3.2016 | 12:48:45
lukascoolarik

#29 Ellennnka: „Zatím přesně nevíme, o koho se bude jednat,“ prozradila výkonná producentka Wendy Mericle během promítání pro tisk. „Pořád jsme ve fázi plánování příběhu této sezóny. Samozřejmě ale chceme, aby to dávalo smysl. Pokud to nebude nic znamenat pro naše postavy, tak to nebude nic znamenat ani pro publikum.“ (Zdroj.) A přijde mi podezřelé, že zrovna před třemi týdny prozradili to, co tvrdíš, přestože už od začátku série tvrdí pravý opak. Ale v pohodě, nemíním se hádat, jen ukazuju, že jsem si tu informaci nevycucal z prstu.

#31 Ellennnka
čestný člen redakce
28.3.2016 | 12:56:40
Ellennnka

#30 lukascoolarik: A já ti říkám, že se oficiálně potvrdilo, že tohle byl mediální blaf, aby lidi začali spekulovat. Od samého plánování seriálu – tj od června, se ví, kdo je v hrobě. Nechtěj, abych tu začala rozepisovat, kdo tam je. Ty spoilery totiž lítají medii již od května.

Jen tak náhodou… slyšel jste někdo, že CW plánuje film BLACK CANARY?

#32 lukascoolarik #35 Stardos #42 Rubi
28.3.2016 | 13:00:25
lukascoolarik

#31 Ellennnka: OK, to je možné. Zákulisí seriálu nějak nesleduju, takže se hádat nebudu.

#33 Ellennnka
čestný člen redakce
28.3.2016 | 13:03:18
Ellennnka

#32 lukascoolarik: já právě sleduju. Mám to jako relax od pracovních povinností :-D Divné, já vím. Hádat se nebudu, opravdu tvrdili, že to neví, že to vymýšlejí za pochodu, ale vem si, kolikrát takhle blafují tvůrci u jiných seriálů. Např Hra o Trůny a John Sníh? Spekulovalo se taky jak blázen, tvůrci vyvraceli.. a teprve nedávno autor knih potvrdil, že John opravdu žije. Upřímně nemůžeš jít před ty, kteří platí s informací, že prostě nevíš, koho půjdeš zabít. Komu musí ukončit smlouvu – to jsou v USA docela často tahanice na dlouhé lokce – obzvlášť u herců, kteří mají stálé obsazení a většinou se jim smlouvy píšou na několik let. U této konkrétní osoby, kterou zabijí to navíc bylo o to víc komplikované, že jí kdysi při nabírání slibovali něco jiného. A měla úvazek na víc sérií, než jen 4… tady se CW vyvazovalo se smlouvy celkem špatně.

#34 Ellennnka
28.3.2016 | 13:08:16
Ellennnka

#33 Ellennnka: fuj, hrubky, pardón, zapomínám po sobě kontrolovat :-(

28.3.2016 | 13:09:38
Stardos

#31 Ellennnka: A jéjej, toto pokazí pokud to bude právě ta postava :D

#36 Ellennnka
28.3.2016 | 13:22:37
Ellennnka

#35 Stardos: já si myslím, že to těch 16.dílů dávají najevo dostatečně, kdo vlastně půjde z kola ven :-D Koho hádáš ty

#37 Stardos
28.3.2016 | 15:50:21
Stardos

#36 Ellennnka:

Po tom co jsi napsala jsen přesvědčený, že Laurel.Ale stále doufám v Quentyna :D

#38 Ellennnka
28.3.2016 | 15:53:45
Ellennnka

#37 Stardos: tak já teda mluvila v ženském čísle proto, že je to ta postava, ne ten postava :-D

#41 Stardos
28.3.2016 | 16:37:16
armunder

Takže ta Brien je sestřenice Damiena :D On ji povolal tím prstenem! Jinak to nedává smysl vůbec ale tohle je ukradený s anglického seriálu pán času. to stěma včelama.

#40 HellTsuku
28.3.2016 | 17:28:05
HellTsuku

#39 armunder: Problém je že tahle postava je i v komiksech...... takže nevím kdo koho tady kopíruje.

28.3.2016 | 18:09:37
Stardos

#38 Ellennnka: Však říkám, že v hrobě je ta :D Jen doufám v něj :D

28.3.2016 | 18:24:53
Rubi

#31 Ellennnka: Pořád nevěřím, že by to tak mohlo být, můj tip je taky Quentin … ale jestli opravdu plánují tento film, mohlo by to leccos naznačovat.

#43 Ellennnka
28.3.2016 | 19:18:46
armunder

Právě že Malcom Merlin nikoho zabije s Damienem! Ale podle mě to bude Felicity. Už měla takový prostor že to celé pokazila to její histerčení kvůli Viliemovi prostě nemohla odmítnout svatbu kvůli tomu že má syna o kterým nevěděla. Je dobře že Oliver nebude mít tu fůrii. Protože má na lepší.

#50 Chill
28.3.2016 | 23:15:31
armunder

Děsná ostuda Brie Larwan je chlap a žádná ženská podle komiksu. Takže tohle je ta chyba co udělali špatně na sedumnácté epizodě. Důkazový materiál:http://www.thewrap.com/…he-flash.jpg

Oliver si zavolá na pomoc Flashe protože je v komiksu flashe.

#47 HellTsuku #49 skalloo
28.3.2016 | 23:24:46
armunder

A jestli v hrobě bude Felicity tak to by sedělo k tomu začátku. Že jim Barry nestihne pomoct.

28.3.2016 | 23:36:35
HellTsuku

#45 armunder: A taky je to nepřítel Atoma nikoliv Flashe.

29.3.2016 | 0:54:55
Stardos

Navíc Brie Larvan dali nejprve do Flashe, takže „chyba“ začala u dokonalého Flashe

#49 skalloo
29.3.2016 | 7:24:53
skalloo

#48 Stardos:
#45 armunder: Tvorcovia sa vyjadrili, že seriál bude mať niekoľko zmien od komixu (myslim pôvodne the flash keď táto postava bola uvedená). A túto postavu naschval zmenili na ženskú, čiže to bol zámer a nie chyba :)

29.3.2016 | 16:26:35
Chill

#44 armunder: Felicity to nebude na 100%. Už to ukazali v některém předchozím díle…

29.3.2016 | 18:26:33
skalloo

omg však ukázali felicity v tej limuzíne s oliverom keď odišiel z hrobu, čiže asi to nemôže byť felicity, tak neviem čo špekulujete, že asi to ona nebude..omg :D

#52 Chill
29.3.2016 | 18:44:54
Chill

#51 skalloo: Přesně tak, ale armunder jen hejtí, nic jinýho ani neumí…

29.3.2016 | 18:49:17
Yoshiko

Vy asi nesledujete ten seriál pořádně :D V hrobě nemůže být Felicity, protože, jestli jste dobře koukali, Oliver, jakmile domluví s Barrym, odejde a nastoupí do limuzíny, kde už sedí Felicity :D Takže trochu nesmysly co tu čtu :D V hrobě bude i jeho syn i ta matka – jména jsem zapomněla :D

#54 Stardos
29.3.2016 | 20:52:16
Stardos

#53 Yoshiko: Jsem včera četl teorii, že ta Felicity v hrobu být může :D Když Slade viděl Shado po smrti, proč by teoreticky nemohl Oliver vidět Felicity po smrti? :D

#55 Yoshiko #57 Raya
29.3.2016 | 21:25:18
Yoshiko

#54 Stardos: Taky dobrá teorie :D Se vsadím, že nakonec v tom hrobě bude někdo, koho tady možná jednou zmínili :D

29.3.2016 | 21:38:35
armunder

Co když zemře Thea ? Já si myslím že ten prsten nebyl obyčejný jak si ho Damien vytáhl z úst. Pokud bude ovládat zase svoje schopnosti tak týmu Arrow nakope prdel.

30.3.2016 | 1:30:17
Raya

#54 Stardos: vidíš to mě nenapadlo, dobrá teorie. I když mám felicity ráda, tak tohle by bylo dobré rozuzlení té věci s pohřbem. A hlavne by to bylo něco co by opravdu překvapilo, co nikdo moc nečeká

#58 Ellennnka
30.3.2016 | 11:20:12
Ellennnka

#57 Raya: promiň, ale je to Laurel

#62 Raya
1.4.2016 | 12:39:35
Rubi

Četla jsem informaci že by se díl 19 měl jmenovat Canary Cry … takže jestli ano, tak to bude buď myšleno jako poslední kanárčin výkřik, nebo bude plakat pro někoho jiného. Každopádně to vypadá na 100% že se to bude týkat Laurel. Jinak ale pořád nevěřím že Laurel zemře, i když by to bylo něco co by nikdo nečekal.

1.4.2016 | 17:18:17
1.4.2016 | 19:01:57
Rubi

Tohle foto už někdo vložil i do diskuze, jestli ale dobře vidím tak je na náhrobku vyryto taky The Black Canary, že by to takhle dali vědět celému světu? možná jako k uctění památky, ale takhle by mohli ohrozit skryté identity ostatních … chvilku mě i napadlo že se jedná o fotomontáž, přeci jenom je dnes Apríla … ale asi to tak bude, ale co tam dělá Sára? je přeci na misi s legendami?

1.4.2016 | 20:24:01
Raya

#58 Ellennnka: Já vím že Felicity to nebude, jenom říkam že to je dobrá teorie :D :D :D :D tvůj komentář mi připadá docela kousavý, sem tě jako nečim urazila ? :D :D

#64 Ellennnka
1.4.2016 | 20:52:28
Ellennnka

já si myslím, že když už bude mrtvá, tak je jedno, že se tam veřejně dá black canary Posmrtně ji nikdo stíhat nebude !

1.4.2016 | 20:55:55
Ellennnka

#62 Raya: určitě neurazila, zřejmě jsem odepisovala rychle, aniž bych tam dopsala smajlíka :-) My ženské si po krku snad nejdeme :-) Jen mne snad možná už nebaví rok poslouchat ty pindy o odstřelení Felicity. Dřív se tu dalo diskutovat o tom, co některé věci v seriálu mohou znamenat. A je smutné, že se to smrsklo na „nenávidím Felicity, pojďme jí prostřelit kulkou čelo“.

Tak nějak furt doufám v lidskou slušnost a ne, že si tu kvůli seriálu půjdeme po krku a někteří jedinci tady nebetyčně urážej a dělaj z odstatních idioty.

Ale vůči tobě fakt určitě nic kousavého, přísahám :-)

#65 Raya #67 Rubi
1.4.2016 | 23:33:28
Raya

#64 Ellennnka: Dobře v pohodě, tak mi to tak jenom připadalo :) Já určitě nejsem ten člověk, co chce za každou cenu Felicity mrtvou. Jen v tomhle případě by mi to přišlo jako dobré řešení ve smyslu, že je to asi jedna z mála postav co by šokovala, jelikož jí ukázali v tom autě.

#66 Ellennnka
2.4.2016 | 11:42:49
Ellennnka

#65 Raya: tak rozhodně by to byl šok, o tom žádná. Asi by to byl podobný stav, jako u Colina. To snad tehdy nikdo nečekal. Jenže v tom, jak Marc a další ten seriál staví, si můžeme být zrovna tím, že Felicity nezabijou. Max by ji časem odsunuli jinam, nechtěli by se s ní nadobro loučit, takže by to mohlo pak být stejné jako v případě Roye. Ale Emily je na place tak oblíbená, že by to museli napsat spíše proti své vůli. Volila bych vydržet, jakmile se Oliver stane právoplatným GA,, tak jak je charakterizován v komiksech, tak nebude potřeba tolik dramat mezi Oliverem a Felicity a sedne si to. Furt tu ale v tuto chvíli máme Olivera, který ještě neumí jednat čestně a správně sám. Doteď se o někoho opíral, někdo ho vedl. Tak co zkusit trochu věřit scénáristům a producentům, že tady to divadlo okolo má smysl vydržet :-)

2.4.2016 | 13:24:13
Rubi

#64 Ellennnka: Tohle se ale obecně děje na všech diskuzích, stránku Arrow na facebooku začínají spamovat antifanoušci Felicity, kteří ještě více začínají vyvádět když se rojí spekulace že možná opravdu zemře Laurel. Což odpůrci dávají za vinu právě Felicity, podle nich ji asi nejspíš zabije přímo ona.Což je zajímavé, ještě před nedávnem by Laurel hromadně stříleli a ted to vypadá na sepisování petic jestli opravdu zemře.

#68 Ellennnka
2.4.2016 | 17:56:04
Ellennnka

#67 Rubi: já ti nevím, u nás na FB stránce je to zatím v klidu, hlavní admin nemá rád dohady a stránka má zatím málo sledujících, takže tam je to v pořádku a bez hádek. Ale jinak souhlas, občas když pročítám některé komentáře, tak je to na pěst. Já chápu, že dle komiksu měla být Black Canary budoucí manželkou Olivera, ale Kattie prostě tu roli Laurel nezvládla. Nebo scénáristi. To už je teď jedno. Postava Laurel byla zkrátka tak neustále rozervaná, náladová, iritující, že se to části publika nelíbilo. Přece nemůžou Felicity (Emily) vinit za to, že chemie mezi ní a Stephenem je asi tak o miliardu lepší, než zrovna s Kattie. Vždyť on měl chemii i s Lotz a x dalšími ženštinami. Jen prostě s Kattie na plátně nula. Druhá série, kdy si měla sáhnout na dno tomu nepomohla, většině publika se tím akorát znechutila, protože byla ještě víc otravnější, rozháraná atd… přitom do celkového příběhu to dalo parádní kontext a nebýt toho, nikdy by nemohla být tam, kde je teď. Být oporou teamu (i když jí to občas ujíždí a moralizuje). Přitom ale zrovna druhou sérii odehrála Kattie naprosto dokonale, zatímco v první sérii jsem jí nevěřila téměř nic, v druhé jsem věřila všemu. Za roli alkoholika a drogově závislého dostala v USA i jedno z nejvyšších ocenění za reálné ztvárnění – to klobouk dolů. Třetí nijaká – opět scénáristi nezvládli správně napsat roli, nebo lépe řečeno, odmítali se tím dále zabývat a plýtvat na to potenciál seriálu, neboť to není seriál o Laurel, nýbrž o Oliverovi – takže i zde já třeba tohle chápu a akceptovala jsem ty její „posuny“. Jelikož už ale přibližně v dubnu loňského roku začínaly na světlo vycházet informace ze zákulisí a informace o tom, že se zřejmě Laurel konce čtvrté série nedočká a že z toho ona herečka opravdu nebyla nadšená a CW muselo dodržet smlouvu na čas, který se má milá Laurel objevit… vůbec mne nepřekvapilo, že dostala úlohu v LOT, aspoň v úvodním díle, i když původně tam neměla co dělat. Totéž mne ani nepřekvapilo, že najednou máme informace, že se koncem série objeví Kattie ve Flashovi. I když mi to přijde akorát tak, že tím kazí Flashe. No, budiž. Její neustálá propagace na conech a totální absence Emily je naopak do očí bijící a jakmile začala vycházet čtvrtá série a potvrzovat se, že Laurel nemá potenciální vztah, kromě oživení sestry prakticky nulový příběh… bylo to jasné. Proto vůbec nedokážu pochopit, proč fanoušci Laurel tak šílí a dávají to za vinu Emily. V prvé řadě by přeci měli nadávat na Kattie, že nedokázala svoji roli prodat lépe – pak by se primetime nepřesunula na Emily. Upřímně tím, že vím, že Laurel zemře a těch náznaků jsem si všímala, tak o to víc mne možná ty poslední díly dojímá ta její interakce s ostatními postavami a to zrovna Laurel nepatří k mým oblíbeným postavám. V seriálu byla většinou opravdu za tu egoistickou kozu, která vinila všechny okolo ze svých chyb, jen ne sebe. A to já nemám ráda.

2.4.2016 | 18:36:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama