Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

V novém minutovém traileru Arrow uvažuje nad dědictvím Ra's al Ghula

V novém minutovém traileru Arrow uvažuje nad dědictvím Ra's al Ghula

Podobně jako u seriálu The Flash, tak i seriál Arrow se dočkal minutového traileru k nadcházejícím epizodám. Upoutávka obsahuje zcela nové záběry a fanoušci Olicity budou skákat radostí do stropu.

75 0
4.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /130

poker

Ak Roy zomrie,tak začne automaticky klesať sledovanosť seriálu nakolko on patrí medzi Arrow tým a aj medzi hlavné postavy a myslím si,že keď začali konečne napredovať po dieloch kvalitou hore zase neurobia späť krok…myslím si,že len Roy skončí ťažko zranený v nemocnici odkial ho vyslobodí Oliver…zároveň príjme ponuku od Rasa…zastavia metačloveka s Rayom a ukáže potom Lanceovi aká je skutočná pravda a finále si predstavujem,že Oliver bude nútený Rasa zabiť…

#21 VomitMaster #32 NoP.NoG. #42 Sindar #82 Cute_unicorn
4.4.2015 | 12:10:04
Kratos93

ze všech hlavních postav bych nejlépe překousl kdyby umřel Lance … jinak snad to fakt nebude Roy, v traileru na další díl byl nějak nápadně dlouho takže mám strach

#13 shadowelite
4.4.2015 | 12:18:56
Adomm1234

Je to Talia Al Ghul? Alebo kto to je? Nemala byť mŕtva?

#5 Kratos93
4.4.2015 | 12:20:59
xomad

Roy neee !!

4.4.2015 | 12:22:04
Kratos93

#3 Adomm1234: pokud myslíš tu babu na konci … to nebude Talia, na ní je moc stará, podle mě to bude matka Nyssi

#9 Adomm1234
4.4.2015 | 12:24:19
Kimberlly

Toto je jeden z najlepších trailerov, aké som kedy videla! :) Zimomriavky až na hlave! :)

4.4.2015 | 12:25:29
Kimberlly

Ale bojím sa o Royov život! To by som im neodpustila!

4.4.2015 | 12:26:00
Miffy

Juj konečně Oliver a Felicity tak na to se těším :D :D

#33 Hefoo
4.4.2015 | 12:28:06
Adomm1234

#5 Kratos93: Neni Talia Al Ghul matka Nyssi? Alebo v tom mám chaos…

#10 surky3
4.4.2015 | 12:32:16
surky3

#9 Adomm1234: Talia je její nevlastní sestra, ale to jestli je to ona fakt odhadnout nedokážu

4.4.2015 | 12:40:23
Baltik

Tak po tom všem jak se Roy vypracoval v této sérii, nejsem určitě jediný, co si ho dost oblíbil. A nechce se mi věřit, že po takovémto traileru, kde na něho berou nůž a vše vypadá že má umřít…tak neumře. Tak to je vždycky v každé upoutávce.

4.4.2015 | 12:49:49
Shelpr15

Roy je jedna z mich oblibenych postav, takze doufam ze to neni on kdo ma umrit.

4.4.2015 | 13:02:28
shadowelite

#2 Kratos93: to radši ať umře laurel v poslední době ji nemůžu vůbec vystát :D

4.4.2015 | 13:04:13
mima33

Tak tomuto ja hovorím trailer. Dúfam, že Roy to prežije, bola by ho škoda.

4.4.2015 | 13:05:23
Bane

Lady Shiva

#17 téčko171
4.4.2015 | 13:08:08
Sahamies

Kde vidite ze by mel Roy umrit? Ja teda nikde..videl jsem jen to jak si tam nekdo predava nuz :D nic vic! Proc by Talia mela bejt mrtva? To ze neni s ligou neznamena ze je mrtva.

#19 Maia
4.4.2015 | 13:18:24
téčko171

#15 Bane: Lady Shiva by byla drsná.

webmaster
4.4.2015 | 13:24:35
LostArrow

xD Tahle série je vážně výsměch :D

4.4.2015 | 13:25:37
Maia

#16 Sahamies: Keď sa lepšie pozrieš, vidno, ako ho bodli, niekde v okolí pravej lopatky.

4.4.2015 | 13:31:25
tomsn40

No tak jestli Arrow, porazí Rase. Tak to bude k smíchu, ho přece porazí jenom Batman, ne? A Arrow se s Batmanem prostě nemůže měřit :)

4.4.2015 | 13:54:28
VomitMaster

#1 poker: Kdyby zemřel, tak sledovanost v žádném případě nezačne automaticky klesat. Není to tahoun typu Charlieho (Dva apůl chlapa), poté co zemřel Ned ve Hře o trůny, tak taky neklesla sledovanost…

#22 Nordík
4.4.2015 | 14:02:24
Nordík

#21 VomitMaster: Srovnávat Arrow s Hrou o trůny, která je podložená literární předlohou… Safra to nějak nejde, ale srovnání s Charliem je celkem trefné, ač už Roy není takový divný šmoula, jako v minulé sérii, tak bych jeho ztrátu oželel celkem snadno, jen ten Palmer a Lance mi nějak nepřechází přes srdce poslední dobou… :(

#24 YoYo54789
4.4.2015 | 14:05:23
Scenárista s veľkým S

Tak už je to asi jasne Arrow sa stane nástupcom Rasha , vypálenie šípu na jeho telo je len znak

4.4.2015 | 14:21:01
YoYo54789

#22 Nordík: A Arrow nie je podložený literárnou predlohou? Však komix je druh literatúry… Skôr ako niečo nepíšeš, prever si fakty.

#26 Nordík
4.4.2015 | 14:28:53
majka147

Roy samozrejme nechcem aby zomrel je to jedna z mojich najobľúbenejších postáv v seriály. Čo sa týka Palmera všímam si že veľa ľuďom vadí v seriály. Ja som ho zo začiatku ho tam ani nechcela vidieť (Routh mi vadí už od čias kedy bol v Chuckovi) Neviem ale teraz sa mi nezdá až taký zlý. Celkom to oživilo seriál. Ale až v tej maske to né, to je moc vyzerá smiešne. Olivera ako na Rasha sa nesmierne teším. Nemyslím si že potom Oliver bude musieť poraziť starého Rasha. je to tak trochu nereálne . Nemá na neho. Podľa mňa sa to vyrieši úplne inak ;)

4.4.2015 | 14:55:27
Nordík

#24 YoYo54789: Není nutné se hned čertit, tvrdím snad někde ve svém příspěvku, že seriál Arrow není podložen komixem? Netvrdím, jen jsem to nezmínil, protože co mám takové ponětí o tomhle světě (myšleno komixy obecně), tak tam dochází k prolínání dimenzí/změna děje a událostí, dle aktuálního autora → není to tak pevné, jako knižní série, kde se většinou autor nezmění, samozřejmě třeba taková série o Vetřelci je taky dosti obměňována.

Obecně věřím tomu, že zmíněná Hra o trůny má víc fanoušků, alespoň v ČR a lidé věděli, jak to s Nedem dopadne, a proto se sledovanost nějak zvlášť po tomto „zvratu“ nepropadla. Arrow jako komix neznám, netuším jaké tam jsou osudy Speedyho/Arsenala, ale může se to prostě obměňovat narozdíl od Hry o trůny, kde se snažili jít věrně podle předlohy. Přece jenom Arrow je víc na motivy toho komixu v porovnání s produkcí HBO. A teď se můžeš začít čertit :P

#27 impedance
4.4.2015 | 15:54:49
impedance

Myslím že Roy je v komixech mrtvej a místo něj je Thea#26 Nordík:

#28 degesko
4.4.2015 | 16:26:30
degesko

#27 impedance: neni mrtvy len prisiel o ruku a opustil arrow tym…a nejde to podla komixu oni sa komixami len inspiruju.....a na konci nepovedal ze ma budete posluchat ale ze vsetci za to zaplatite

#29 Zrnko #51 impedance
4.4.2015 | 16:36:32
Zrnko

#28 degesko: Řekl „You will obey.“ což vážně znamená „Budete poslouchat.“ ;)

#35 Adomm1234
4.4.2015 | 16:56:52
Piccasso77

Myslim si že to co nejvíc pokurvej aby pak oznámily, že některé věci se ve třetí serii nestaly , protože Flash změní něco v minulosti. Flashpoint paradox. Přeci jen je to jeden universe a Arrow každopádně ve finále Flashe je. Jen můj názor.

4.4.2015 | 17:00:18
Revoemag

Mám takovej pocit, že v jedné té scéně má Oliver Palmerův oblek. Možná kvůli záchraně Roye z vězení.

4.4.2015 | 17:25:16
NoP.NoG.

#1 poker: proč by jako klesla sledovanost když roy umře ? si kokot lol :D jako koukaj 3 sezony na arrowa a kdyz umre roy tak se nato vyserou … logic

4.4.2015 | 17:32:06
Hefoo

#8 Miffy: Tak tak tiež som nato zíral. V tej scéne bolo úplne vidno ako to v Oliverovi a vo Felicity vrelo ta ich vzájomná príťažlivosť. Proste s Palmerom mi to prišlo také „umelé“ ale s Oliverom – tam bolo vidno tu lásku a hlavne vášeň! Teším sa nato a hlavne po tom ako tam Olivera cejchovali a on povedal „you will obey“ tak mi naskočili zimomriavky všade. Celkovo ten trailer je taký temný, pochmúrny ak nerátam sex Olivera a Felicity (konečne). Teším sa nato ako malý chlapec. A temná žena v trailer je podľa všetkého Lady Shiva ako tu už niekto spomenul.

4.4.2015 | 17:45:01
Breezy

Tak asi nejvíc se těším až zapojí do děje i Theu která je snad vždycky stranou. Co se týče smrti Roye snad to tak bude seriál potřebuje snížit počet nebo nahradit stávající postavy které jsou nudné a Roy nikdy nezaujal to samí Laurel a Felicity a doufám že příští sérii přivedou lepší vedlejší postavy které vytvoří mnohem lepší děj tohle je zatím hodně slabá série.

4.4.2015 | 18:20:46
Adomm1234

#29 Zrnko: Nie, povedal „You will all pay“.

#37 Zrnko #38 migthedragon
4.4.2015 | 18:39:04
Duffy151

Konečně pořádnej trailer :) Roy by zemřít neměl tvůrci tvrdili v rozhovorech, že s ním maj ještě velké plány do dějové linky. Já si myslím že zemře Merlyn… toho povýšili na hl. postavu ale moc se tam už teď vůbec nezapojuje myslim si že to bude nějak souviset s Theou a on zemře. Uvidíme no podle traileru to vypadá, že Oliver opravdu zaujme místo Rase podle toho jak říká že je jeho dědic, ale v traileru to vždycky natáhnou nějak a nakonecc to může bejt jinak.. Jen s tím Royem by to mělo být v poho ten b zemřít neměl.. a pro ty co píší jak to bylo nebo je v komixech tak pořád nezapomínejte že tento seriál se neřídí podle komixu seriál jede pouze podle předlohy…

#38 migthedragon
4.4.2015 | 18:39:07
Zrnko

#35 Adomm1234: Nejspíš uvidíme až v dané epizodě, ale já tam prostě slyším obey. :P

#40 Hefoo
4.4.2015 | 18:44:11
migthedragon

#35 Adomm1234: To „B“ ve slově obey vyslovuje docela výrazně. Párkrát si to pusť za sebou jde to dost znát.

#36 Duffy151: Velké plány může taky znamenat, že jeho smrt odstartuje zběsilé tempo událostí. Jako skutečně by mě nepřekvapilo, kdyby ho ale sejmuli jen proto, aby ho na konci série oživili v Lasarus pit.

4.4.2015 | 18:44:13
pindajara

podle tohoto traileru to vážně vypadá, že ATOMa udělali podle Iron Mana. Protože to vypadá, že Oliver a Palmer využijí technologii, kterou měl Tony v 3. Iron Manovi, kdy ovládal oblek aniž by byl uvnitř obleku.

#57 Jackob32
4.4.2015 | 19:00:32
Hefoo

#37 Zrnko: Aj na youtube to vravia nativny speakery, že hovorí „you will obey“. Tak oni asi vedia lepšie kedže je to ich rodný jazyk.

4.4.2015 | 19:18:57
Hefoo

boze nativni speakeri* sorry :D

4.4.2015 | 19:21:57
Sindar

#1 poker: a az ray zemre tak se sledovanost zvedne :D

4.4.2015 | 19:24:40
Scenárista s veľkým S

Roy zomrie a Oliver bude prosiť aby ho Rash oživil , ten to urobí iba pod podmienkou že sa stane Oliver jeho právoplatným nástupcom , Oliver to pravdaže prijme a séria konči strih

#45 Baltik
4.4.2015 | 19:30:53
Alinois

Když jsem viděla tenhle trailer poprvé myslela jsem že to se mnou sekne :-D Ať vezmu jakoukoliv scénu z toho videa tak ze všech mi padá čelist :-D Tomu se říká upoutávka. Říkala jsem si, že by Roy opravdu zemřel? Vysvětlilo by to ten Coltonův nedávný smutný status, ale zase si říkám, že postava Roye ještě není zdaleka vyčerpána. Proč by odstranovali postavu která se teprve začala vyvíjet? Ano, víme všichni, scénaristi jsou trošku divní a jsou schopni všeho, ale budu doufat. Roye jsem začala mít v oblibě. Asi tím jak se vytáhl, jedná sám a činí vlastní rozhodnutí :-)

Alinois
4.4.2015 | 19:42:04
4.4.2015 | 19:45:31
krtecek7

Proč si pořád myslíte, že někdo musí umřít, přece umřel Deadshot. To byla taky hlavní postava, nebo ne?

#48 Alinois
4.4.2015 | 20:17:56
Legolassss

Co vy víte třeba tou smrtí myslí že žemře Oliver, ale zrodi se z něj nový Ras :D

4.4.2015 | 20:29:44
Alinois

#46 krtecek7: v tomto článku se píše, že oba herci reagovali na skutečnosti z dílu Broken Arrow, který bude teprve ted, takže to vypadá že by někdo měl zemřít http://www.edna.cz/…rialu-arrow/

#49 pindajara
Alinois
4.4.2015 | 20:31:56
pindajara

#48 Alinois: A co když nikdo nezemře? Co když se jen Oliver loučí se skrýší a identitou Arrowa? V traileru je vidět jak je ve skrýši a kouká se hrot šípu.

#50 Alinois
4.4.2015 | 20:40:16
Alinois

#49 pindajara: já si netroufnu hádat, na jednu stranu je divný proč oba herci sdíleli takový status a zrovna na tuto epizodu, na druhou to nemusí znamenat samozřejmě vůbec nic, byla bych ráda kdyby to nebylo loučení jako takové, ale spíše takové duchovní aby nikdo neumřel, uvidíme ;-)

Alinois
4.4.2015 | 20:44:56
impedance

aha díky za objasnění. :) #28 degesko:

scénárista s velkým S – docela dobrá teorie ;-) btw: nevím proč, ale jak Malkolm řiká"Days as the arrow are finished.." tak mě to úplně posadilo na zadek.

z traileru mě přišlo jakokdyby Oliver ovládal Atoma na dálku a to bude krutý :) Podle mě někdo umře, v první sérce to byl Tommy, v druhej Moira a úmrtí Deadshota nemá velkej vliv na vývoj seriálu.

4.4.2015 | 21:08:55
zuma

toto bol asi naj triler co som videla ale to cakanie nevydrzim

4.4.2015 | 21:35:25
Alinois

No tak popis epizody 20 nám vůbec nic neukazuje … celý tým Arrow cestuje s Oliverem na Nanda Parbat … ale že by někdo napsal kdo v tom týmu vlastně ještě je, to ne :-D

Alinois
4.4.2015 | 21:43:12
Deanmon

Achjo, je škoda jak se ten seriál vyvinul ,přitom 2.série byla naprosto skvělá, asi je to tím že je ten seriál čím dál populárnější tak se snažej diváky udržet tím že pořád házej nějaký epický zvraty a plot twisty, což ten seriál jenom ničí .. z každého je najednou superhrdina, téměř každý ví kdo Arrow je, a je toho mnohem víc a víc co mě štve, neříkám že k těmhle věcem nemělo dojít ale rozhodně ne v rámci 10 epizod , ono ty epizody samy o sobě třeba ani nejsou tak špatné , třeba úvodní scéna z poslední epizody byla parádní ,ale spíše ten děj je prostě ..uhh..

4.4.2015 | 21:49:23
pretty_canary

Pevne verím ,že Roy bude nažive .. aj keby mal ostať vo väzení. Prvých pár epizód tretej série sa mi vôbec nepáčilo ,ale neprestala som sledovať Arrowa a som za to veľmi rada.
Toto bude dôvod prečo jedenásť dní nebudem v noci poriadne spávať .. Neskutočne sa na to teším a neviem sa toho dočkať.. :D :3

4.4.2015 | 21:55:40
LostArrow

Ach jo no co napsat k tomuhle dílu :D Při nejmenším se mi zdálo že tam ubylo pár puritánských keců. Jinak díl poměrně dobrej ale přijde mi strašně uspěchanej. Jinak klasicky co mě tam štvalo tak náznaky Olicity /už jsem na to úplně alergickej/ ;D Jinak mi přijde, nevím prostě ztrácím respekt před „Ligou“ Jak jsem si říkal v první nebo v druhé sérce úplně WOW to sou nějací drsní borci. Tak teď se tam s nima úplně v pohodě vypořádá Roy a Laurel :D To sem nevěděl jestli se smát nebo brečet :D…Prostě pro mě ztratili ten respekt no ;D Jinak řikám díl poměrně dobrej zase jeden z mála koukatelných až na těch pár WTF chvílích napřiklad sem si zapřemýšlel a přijde mi vtipné jak recyklujou postavy ;D Přijde mi jako by si na konci první série řekli „A sakra pozor! Dají nám rozpočet na 2.sérii tak to pozor! Někdo nějaké nápady na hlavní záporáky?!Ne?Tak víte co Barrowmane ještě si nebal saky paky dáme ti tu ještě pár sezon“ A to samé i z ostatními.. Jako u některých mi to nějak neva ale jen mi to přijde vtipné ;D Ale tak zpátky k dílu jak sem říkal díl byl překvapivě koukatelnej oproti jiným méně uvědomělích a holčičích keců, takže jo za mě na poměry 3.série dobrý :o)

5.4.2015 | 0:44:39
Jackob32

#39 pindajara: Spíš bych řekl, že Arrow ovládá Atoma a učí ho tím bojovat.

5.4.2015 | 1:46:08
Baltik

Jo to s tou Ligou souhlasím. Protože se teď objevují v každém díle, Ra's si tam dokonce běhal sám s lukem. Předtím se tam vždy někdo z assassinu zničeho nic zjevil a šel z nich strach.

Taky bude něco na tom, že Oliver ovládá v traileru ATOMa. Jde vidět, že má jakési snímače pohybu, jako ve filmu Ocelová Pěst, kde to tam Hugh Jackman rozdávál :) Dává to i logiku, Ray toho s rukama moc neumí…

5.4.2015 | 2:47:29
tomsn40

Co se týče toho, že někdo umře. Možná to bylo myšleno tak že Arrow končí (umře), a zrodí se Ras :) I když potom by byl asi název, seriálu zavádějící :D Možná Arrow nahradí Roy, nebo tak něco :D

#60 Zerg
5.4.2015 | 12:20:51
Zerg

#59 tomsn40: Možno že Oliver bude Ras iba na pár dielov. :D

5.4.2015 | 12:31:39
nowas

Roy bude komiksovej.. bodnou ho do ruky on o ni pak přijde a bude mít mechanickou jak tomu bylo v komiksu :-D

5.4.2015 | 12:32:07
ValdaM

Jak někdo může říct, že je Felicity nudná postava? I kdyby mělo vymřít celé město tak ona a Oliver zůstanou.

#64 LostArrow
5.4.2015 | 12:43:02
surky3

V nějakém rozhovoru jeden z tvůrců řekl, že seriál už nebude takový jako dřív. Takže počítám, že by Oliver mohl Raasem zůstat… Přece jenom nevím jestli je možné aby Arrow pokračoval, tak jak doposud. Jinak na konci toho traileru určitě říká že ho budou poslouchat… a i to tam sedí přece jenom ho pravděpodobně někdo nebude chtít uznat jako následníka Raase…

5.4.2015 | 13:10:56
LostArrow

#62 ValdaM: Nah já nechápu kde se to Olicity vůbec vytvořilo :D Je to jen tah pro sledovanost dle mého protože si to vymrčujou fanoušci… Je to absolutně divné ;D

#65 Hefoo #67 téčko171
5.4.2015 | 14:02:22
Hefoo

#64 LostArrow: V 18. epizode to naznačili a dalo sa očakávať niečo podobné v následujúcich dielov. Bola tam scénka medzi Felicity, Rayom a Felicitinou mamou. Ray povedal Felicity, že ju miluje ale ona mu nato nepovedala nič, následne sa o tom bavila so svojou mamou a dopracovali sa k tomu, že ona miluje Olivera a nie Raya. Jej mama jej to vravela, že vždy keď ju videla s Oliverom tak sa rozsvietila ako vianočný stromček. Felicity si uvedomila vtedy, že ho miluje ako ho milovala vždy aj keď to tam nahlas nepovedala. Snažila sa naňho zabudnúť tým, že jej je Ray sympatický pretože vyzná sa v PC, prežil podobnú minulosť ako Oliver ale to nemení na tom fakt, že Felicity miluje Olivera a vždy ho milovala (v jednej epizóde bol dokonca flashback kedy bol Oliver kvôli A.R.G.U.S.U na misii v Starling City a bol v budove firmy svojej rodiny a už tam sa Felicity páčil len z fotky, ktorú videla na stole). Takže ja som veril, že sa dajú zas dokopy. Proste je to ako v reálnom vzťahu. Máš rád holku ale proste nájde sa obdobie „búrok“ kedy sa na seba hneváte atď. Felicity nasralo to, že Oliver sa jej neozval keď to prežil a myslela si,že je dead. A takýmto spôsobom to pomaly „rozdýchavala“. Podľa mňa Oliver a Laurel nebudú spolu aj keď boli spolu v komikse. Laurel dala jasne najavo Oliverovi v prechádzajúcich sériach, že už nikdy spolu nebudú.

Osobne mňa ten trailer doslova uchvátil :D hlavne posledné sekundy scén v Nanda Parbat…omg can't wait!

#66 Revoemag #75 LostArrow
5.4.2015 | 14:13:32
Revoemag

#65 Hefoo: To je popis jako prase teda :-D Nejvíc mě pobavilo, že Ray prožil podobnou minulost jako Oliver :-D

5.4.2015 | 14:21:09
téčko171

#64 LostArrow: Je to učebnicová ukázka umělého vztahu vytvořeného na přání, protože hlavní postava přece musí skončit s tou nejsympatičtější slečnou. Do nějakého 18. dílu 2. série byl jejich vztah zcela nepochybně čistě přátelský.

#70 Alinois
webmaster
5.4.2015 | 14:47:00
tomsn40

Jak říkal, já jsem Al-Saheem atd… Nebyl to náhodou Maseo?

#69 Chiarlotte #99 maxf1
5.4.2015 | 15:17:40
Chiarlotte

Felicity s Oliverem jsou prostě jasná endgame. A k tomu flashbacku – Olivera taky Felicity zaujala.

#68 tomsn40: Taky mi to přišlo podobný, ale já se v těch názvech moc nevyznám.

5.4.2015 | 16:19:19
Alinois

#67 téčko171: Tyhle vaše komentáře jsou zase učebnicové ukázky antifanoušků vztahu tzv Olicity. Už od první série bylo jasně vidět že tvůrci nechtějí jít cestou přátelství. Co to bylo za dvojsmysly typu „Je tak úžasný cítit tě v sobě“ Myslíte že by se v epizodě Oddysey díval chlap na ženskou tak jako Oliver kdyby ji nepovažoval za přefiknutí hodnou? Už od první série tam byly narážky a to že se to divákům líbí není jejich chyba, tvůrci hodili udičku a čekali a hle ono to nějak vyšlo. Kdyby se tvůrci řídili přáními fanoušků tak by tam taková Laurel už vůbec nebyla a další postavy které nemají takovou oblibu......... Al Saheem je nejspíše v překladu šíp, takže to byl Oliver a říkal svoje nové jméno

#71 Alinois #73 tomsn40 #74 téčko171 #75 LostArrow
Alinois
5.4.2015 | 16:20:33
Alinois

#70 Alinois: oprava, nebyla to epizoda Odyssey ale Dodger :-)

Alinois
5.4.2015 | 16:35:58
Revoemag

Maseo je Serab, tak proč by říkal, že je Al Sahim, což znamená Arrow, tedy šíp v arabštině.

#73 tomsn40
5.4.2015 | 16:41:47
tomsn40

#72 Revoemag:
#70 Alinois: No právě já sem si nebyl úplně jistý, jen ten hlas mi ho připomněl. Přece jenom Oliver má trochu jiný hlas :) Al-Saheem je Arrow? Aha :D Já myslel že to je, jiné jméno pro Rase :D A že Maseo nahradí Olivera, který má nahradit Rase :D (já tak rád spekuluji :D)

5.4.2015 | 17:03:55
téčko171

#70 Alinois: Ty dvojsmysly měly hlavně podtrhnout její „social awkwardness“ jako prvek osobnosti a jako takové je lze najít v každém rozhovoru s kýmkoliv, nejen s Oliverem. Že se na ženskou chlap sem tam s chtíčem zahledí ještě neznamená, že s ní chce mít kupu dětí a jíst s ní cukrovou vatu šťastně až do smrti (a zrovna u Olivera by mě taková myšlenka opravdu překvapila), já myslel, že zrovna ženský mají v tomhle ohledu celkem jasno. K záměru tvůrců bych se radši vůbec nevyjadřoval, protože ještě během první série řekli, že tam Felicity vůbec neměla být tak dlouho a vůbec tam neměla mít tak velkou roli. Já proti Felicity jako takové nikdy neměl vůbec nic, právě v první sérii a částečně druhé jsem ji měl moc rád, uměla dobře odlehčit atmosféru a pro tým byla vedle Diggla důležitým morálním kompasem. Co mě vždy iritovalo, bylo, dávám ti za pravdu, tzv. „Olicity,“ které je umělé, tupé, infantilní a postavu Felicity mi naprosto znechutilo.

#75 LostArrow #93 Alinois
webmaster
5.4.2015 | 17:09:08
LostArrow

#65 Hefoo: Tohle všechno vím ale jak tady už řekl téčko prostě mi to přijde divný oba z ničeho nic se do sebe zamilovali v první sérii ani náznak něčeho a v druhé z ničeho nic „já tě vždy miloval“ a podobné hovadiny. Prostě jak jsme tady kdysi psali je to jako kdyby se do sebe zamiloval bratr a sestra tihle 2 nejsou pár jsou to jen maximálně dobří kámoši absolutně nechápu co se vám na tom líbí?:D
#70 Alinois: Ne tady jde jen o to že jím né všechno sežereme a nevím co jsi viděl v první sérii jako náznak toho že by měli být pár?:D Přijde mi to strašně umělé vážně jakoby si řekli „hele máme tady super možnost jak si udržet diváky, víte co serem na nějakou solo práci narveme tam IronMana a aspoň 20 spolubojovníků protože Oliver ztratil kámoše takže už nikdy nikomu nesmí ublížit ani zranit protože je už "lepší“ takže užije abilitu svázání…To bychom měli a teď už jen vymyslet nějaké lovestory které nepujde dohromady až do konce celého seriálu je to super klíšé !! Takže koho máme na výběr? hmmm třeba Felicity když to chcou! Vymyslete jak to splácat ať nám to sežerou :) " Takhle nějak vidím že se v půlce 2. série zbláznili ^^
#74 téčko171: Mluvíš mi z duše, lépe bych to nenapsal. Hlavně s tou poslední větou naprosto souhlasím taky se mi poslední dobou hnusí skrz to jak na sílu tam rvou nějaké „Olicity“ ^^ Sem rád že nejsem jediný.

5.4.2015 | 18:19:30
Yoshiko

Konečně Olicity! Jžš. Já to ten týden nedám!

5.4.2015 | 18:44:48
Mival

Ten, kdo neviděl během celého seriálu ty náznaky vzájemných citů mezi Olicity, tak je s prominutím absolutně slepej..

#78 téčko171 #79 pindajara
5.4.2015 | 20:09:22
téčko171

#77 Mival: Anebo je prostě a jednoduše císař skutečně nahý. :)

webmaster
5.4.2015 | 20:25:22
pindajara

#77 Mival: Souhlasím s tebou. Akorát v první sérii to nebylo tolik vidět. Přeci jen v první sérii Oliver stále toužil po Laurel, ale od 6. dílu 2. série začalo pravé Olicity. A ve 3. třetí sérii se posunulo na novou úroveň, tím myslím první rande a první pusa + „Don't ask me to say that I don't love you“. :D #OlicitySex

5.4.2015 | 20:39:02
Baltik

.............­.............­.............­........ ^^^^omg^^^^

5.4.2015 | 20:46:20
awacs

Jen aby Vám nezabili Felicity :-P

Jinak netuším, co mají všichni proti Rayovi, ten je naprosto boží :-)

5.4.2015 | 21:04:40
Cute_unicorn

#1 poker: Souhlasím nezabijí ho Roy (resp. ten herec) je v cílovce pro kterou točí CW největší hvězda, dokonce je i nejpopulárnější herec z celého Arrow současnosti. A v americe je neuvěřitelně populární (takže vůbec do toho nezapočítejte svoje názory vy to stahujete, vy tomu serialu peníze nepřinášíte) takže Roye hodně zničí, ale zabít ho by byl pro CW krok dlouhodobý sledovaností dolů a nebo projevení toho že na Arrow musí šetřit peníze.

5.4.2015 | 22:31:14
xmalinka

OMG… Niektore tie vase komenty proti Olicity… No ja som tam naznaky videla od 2.serie… Mne to pripomina serial Mentalista (hlavne postavy sa tiez 6 serii spravali ako priatelia, a potom tvorcovia zacali postupne menit ich vztah az do finale – svadba)… Ale 100 ludi, 1000 chuti… Niekto chce Laurel, ja fandim Olicity .. a niekto chce, aby sa taketo romanticke „pletky“ v serialy vobec neobjavovali..

5.4.2015 | 22:35:08
Difa444

Já chápu, že někdo nemusí mít dobrý pocit z Olivera a Felicity, ale proč až tak extrémní komentáře. Tak snad stačí říct, že se vám to nelíbí a jak byste to radši viděli. Mně se třeba vůbec nelíbí, že je Felicity s Rayem, protože mi k sobě ti dva prostě nesedí (a k tomu všemu nemám Raye ráda :-D ), navíc je fakt, jak už se tu o tom někdo zmínil, že je to mezi nimi takové umělé. Mezi Oliverem a Felicity je to opravdový vztah a navíc dlouho budovaný. Je mezi nimi opravdová vášeň. A je fakt, že jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si všiml náznaků už v druhé sérii. Protože jestli jste si toho nevšimli, tak jste se asi koukali na jiný seriál než já (teda náznaků hlavně ze strany Felicity). Jinak trailer je naprosto dokonalý a asi opravdu jeden z nejlepších, které jsem kdy viděla. Úplně mi šel mráz po zádech a strašně moc se těším. Vypadá to opravdu moc, moc zajímavě :-)

#87 pindajara #92 LostArrow
5.4.2015 | 23:19:03
armunder

Akorat si myslim ze Rash nemuze umrit protože by musel předat své žežlo Oliverovi no a on by ho mohl podfouknout ale konečně pořádný trailer.

#86 Difa444
5.4.2015 | 23:33:58
Difa444

#85 armunder: No ale zas na druhou stranu ať Rash umře nebo ne, tak to své žezlo stejně předávat bude. Ať už Oliverovi nebo někomu jinému. Přece říkal, že už je čas, aby ho někdo zastoupil. Takže mi nepřipada až tak nepravděpodobná jeho případná smrt.

5.4.2015 | 23:37:41
pindajara

#84 Difa444: Naprosto s tebou souhlasím. Ti dva (Oliver a Felicity) si jsou souzení. V seriálu je krásně vidět jejich vývoj od náhodné známosti, která mu začala vypomáhat přes partnerství až po jejich milostný vztah, kterého se v přespříští epizodě dočkáme. 3. série také podává krásný pohled na to jak to ti dva mají komplikované, ať už první rande, první menší rozchod nebo vzájemné neshody po Oliverově zmrtvýchvstání. Ale jak je vidět, tak se konečně dočkáme na vzájemné vyznání citů. Naprosto netušim jak vydržim čekat na #OlicitySex 3 tejdny. :D :D

6.4.2015 | 0:32:51
Dawe202

Olicity tenhle seriál neskutečně ničí.

#92 LostArrow
6.4.2015 | 0:33:47
Zdendie

oj to bude zajímavé další vývoj :-) škoda Arsenala jsem měl rád :/ Tomuhle by se dalo říkat komplikované rodinné vztahy víc než Arrow,ale to k dobrému seriálu patří všechny ty propojenosti,zá­pletky.3tí série u mě jednoznačně vede,i když je tam hodně komplikovaností a hodně nových postav a flashbackových příběhů,což se pomůže přiblížit divákovi jaká ta postava je ,kvůli čemu tam je.Nejlepší seriál od DC bych řekl.Těšing jak cep na další díly :-)

6.4.2015 | 9:02:55
Scenárista s veľkým S

Fenomén Olicity sa da považovať za niečo čo je v seriály neprirodzene , je to umelo urobený vzťah ktorý zrazu vznikol a nepredchádzalo mu absolútne nič, osobne by som privítal smrť Felicity alebo FENOMÉNU Olicity ktorého ma už každý plne zuby.

Taktiež nie je normálne aby pri každej scéne sa divák cítil trápne pri pohľade na Laurel ako bojuje , je to momentálne najtrápnejšia postava v seriály a to tam je Ray Palmer

Rash musi byť strašne hrdý na svoju silnú armádu ktorej nakope prdel Laurel s obuškom

6.4.2015 | 9:11:14
téčko171

Skvělá zpráva pro fanoušky Olicity, The CW vydává nový seriál, který se tomuto jedinečnému jevu, který zcela nepochybně přesahuje čas, prostor a především lidské chápání, vzdává poctu:

https://www.youtube.com/watch?…

#92 LostArrow
webmaster
6.4.2015 | 9:39:46
LostArrow

#84 Difa444: :D Díky ti zasmál jsem se ale né neberu ti to. Jen jde o to že ty náznaky byli směšné a umělé, jestli mi chceš říct že je tohle pevný a dlouhodobě budovaný vztah tak si asi neviděla Chucka nebo celkově nevíš co je to vztah páč tohle co nám tam cpou je vydupané a absolutně nelogické. A tohle není extrémní názor nýbrž názor někoho kdo jim prostě nezbaští takovou blamáž.
#88 Dawe202: Děkuji :)
#91 téčko171: :D :D Pobavil

#94 Difa444
6.4.2015 | 13:27:47
Alinois

#74 téčko171: Na tohle můžu říct jenom tohle … Vůbec ji tedy neměli do děje zatahovat, to mu rovnou za ten počítač mohli posadit nějakýho tlouštíka v brejličkách a možná že byste byli spokojenější :-D To že jim to spolu tak hezky vychází a většině divákům se to líbí je prostě holý fakt a vy se s tím bohužel budete muset smířit … a když nebude s Felicity tak bude s nějakou jinou ženskou, bez ní prostě hrdina není hrdina, to by měl vědět každej kdo se trošku zajímá o komix, kažnej hrdina má tu svojí vyvolenou

Alinois
6.4.2015 | 15:15:56
Difa444

#92 LostArrow: Já si myslím, že je to hrozně moc věc názoru. Já třeba nejsem nějakým šíleným fanouškem Olicity (i když se to tak může zdát). Já jsem si vůbec nepředstavovala, že by je mohli chtít dát dohromady, dokud nám to na záčátku třetí série nestrčili pod nos. Nicméně je pravda, že Felicity k Oliverovi něco začínala cítit, tak v polovině druhé série. Ale ze strany Olivera to tak rozhodně nebylo, to souhlasím. Nicméně se mi zdá pravděpodobnější, že se Oliver zamiluje do někoho koho každý den vidí a kdo zná jeho tajemství. Protože buďme upřímní on asi nemá moc čas se seznamovat a chodit někam na rande. Takže koho jiného by mu tam asi mohli podstrčit. A bonus k tomu pro tvůrce je, že se to fanouškům líbí. Já osobně s tím nemám vyložený problém.

A jsem ráda, že jsem tě pobavila, od toho tu ty komentáře dáváme ne :-D Já se u některých taky zasměju, protože to zrovna mě příjde směšné ;-) Děkuji za slušnou a normální oponentůru :-)

#104 LostArrow
6.4.2015 | 16:29:58
Baltik

Spíše chcou, ať je s Laurel. A jestli ne laurel, tak by mě zajímalo, koho by tak chtěli k Oliverovi.

#97 migthedragon #98 totti
6.4.2015 | 17:30:53
Baltik

Tím myslím Vás ostatní, co tady u Olicity šílíte.

6.4.2015 | 17:32:26
migthedragon

#95 Baltik: Co takhle pro jednou nikoho? Já bych se klidně bez těch telenovelských prvků v další sérii obešel :D

#103 téčko171
6.4.2015 | 18:00:58
totti

Ako vidím, tak zase je tu diskusia Laurel vs Felicity :D #95 Baltik: K Oliverovi by som nedával nikoho. Ja si myslím, že dobrý kompronis medzi Laurel a Felicity by bola Sara, ale to už je pasé.

#100 migthedragon
6.4.2015 | 18:23:11
maxf1

#68 tomsn40: Maseo je Sarab.

6.4.2015 | 18:39:15
migthedragon

#98 totti: Pořád ještě jí může vykopat a hodit do Lasarus pit … v komixech prý LP funguje asi tak rok po smrti (ale teda s tím, že čím déle od smrti tím jsou ujetější ti co z ní vylezou …).

#101 totti
6.4.2015 | 18:52:36
totti

#100 migthedragon: V komiksoch funguje LP všelijako. Závisí od doby, kedy bol komiks vydaný. Okrem tvojej spomenutej alternatívy, aj tak, že keď sa v nej vykúpal niekto iný ako Ra´s tak zošalel (alebo hocikto iný ako ten prvý).

Napadlo ma, že ak by Roy zomrel, tak by ho Oliver hodiť do LP, ten by zošalel a stal by sa z neho Red Hood a bol by záporákom 4.série. Keď už si berú veľa vecí z Batmana, tak by mohli aj toto.

#102 migthedragon
6.4.2015 | 19:04:25
migthedragon

#101 totti: Jo tohle by bylo skutečně zajímavé, kdyby z něj udělali záporáka. I když klidně by si ho mohli nechat v záloze a třeba udělat něco ve stylu, že by Oliver ani nevěděl, že Ras vzal Roye a oživil ho a chvíli by ho trénoval a třeba na konci čtvrté sérii by ho poslal proti Oliverovi :D.

#106 totti
6.4.2015 | 20:32:41
téčko171

#97 migthedragon: Ano!! Ne, já nemám nic proti tomu, že musí s někým být, ale proč to musí být tak ubrečené, tak retardovaně teenagerovské, telenovelistické a kurvit to tak skvělou postavu, jakou Feicity rozhodně je?

#105 Difa444
webmaster
6.4.2015 | 20:37:59
LostArrow

#94 Difa444: Jojo máš pravdu já jsem už jen podrážděnej z celé 3.série a některých WTF momentů že prostě marně doufám v /z mého pohledu/ k zlepšení. Takže to neber jako že jsem tě chtěl atakovat to né jen jsem se vážně trochu zasmál ;D No uvidíme co nám přinese poslední díl a 4. série ^^

#107 Difa444
6.4.2015 | 20:42:13
Difa444

#103 téčko171: No tak to souhlasím. Doufala jsem, že to až taková telenovela nebude, ale tvůrci asi měli jiný názor. Tohle se mi taky nelíbí. Kdyby to udělali jednoduše a potom se soustředili na hlavní zápletky, tak by to bylo lepší a většině by to určitě, tak moc nelezlo na nervy. Jenže je pravda, že v tomhle je rozdílný Americký a Český divák. A oni musí dělat všechno proto, aby měli sledovanost Amerických diváků.

6.4.2015 | 20:44:30
totti

#102 migthedragon: Ono by sa toho dalo vymyslieť veľa. Oni by ešte z neho mohli spraviť Talona a spracovať Court of Owls. Buď jeho alebo Saru. Čo by mohlo byť tak isto zaujímavé.

6.4.2015 | 20:45:30
Difa444

#104 LostArrow: V žádném případě jsem to jako útok nebrala ;-) Já jsem právě nejvíc naštvaná na to, že je to taková zbytečná telenovela (jak jsem psala výše). Ničí to, to čím ten seriál je. Ničí to hlavně to, co se mi na něm líbilo. Že to nebylo vyloženě zaměřené na komplikovanost vztahů (obecně). Jenže teď to tímhle kazí.

6.4.2015 | 20:49:21
Alinois

A co třeba takový Spiderman? Ten vám nepřišel jako telenovela? Původní filmy s Tobeym kde pořád řešil jestli být s Mary Jane, nebo i ten nový kde pro změnu řešil jestli být s Gwen. Jak už jsem tu psala, ženský element a psychologické rozjímání je pro hrdinské filmy podstatně důležitý a nejde ho vymazat.Taky koho by bavilo se dívat jak tam hrdina jednoho po druhým provrtává šípy aniž by to mělo nějakou hloubku. Ruku na srdce mě by takový film, či seriál nebavil … to si můžu rovnou pustit nějaký horor.

#109 migthedragon
Alinois
7.4.2015 | 14:36:15
migthedragon

#108 Alinois: Evidentně ti uniká co znamená telenovela. Problém není v tom, že by měl hrdina seriálu mít nějaký vztah. Problém je jakmile hlavní hrdina vedle sebe nemůže mít další atraktivní herečku, aniž by scénáristé nezačali mezi nimi budovat určité sexuální napětí. Felicity byla skvělý charakter, než jí položili do stejné situace ve které už dřív Oliver byl s Laurel a Sarah (můžu s ní být/nemůžu s ní být). Ani mě nepřekvapovalo, když tu někteří začali psát o Felicity jako o superhrdinské ku**ičce, protože oni si prostě nemohli odpustit, aby v jeden moment přeskakovala mezi třemi hrdiny :D. Je důležité aby seriál měl hloubku a i nějaký ženský element, ale nesmí se dělat dokola stále to samé. Tohle už žádnou hloubku nemá a je to podle mě jeden z důvodů proč tolik lidí považuje třetí sérii za prozatím nejhorší.

Třeba takový Flash to má zatím v pohodě. Máš tam nějakou tu jeho vysněnou holku o kterou se snaží a i když měl jinou přítelkyni, tak se jednalo spíše o způsob jak se přes ní přenést. V momentě ale kdy mu začnou házet do postele i další atraktivní ženské postavy jako je Caitlin a to jen proto, že je atraktivní a hodně fandům by se to líbilo, tak se seriál brzy dostane do stejných problémů v jakých je Arrow.

Zase ale aby bylo jasno, tak je mi jasné, proč jdou scénáristé tímto směrem. Mají už určité osvědčené metody ze seriálů jako jsou upíří deníky a holt chtějí zapůsobit i na publikum, které mají díky těmto seriálům.

Ve výsledku se nejedná až o takový jiný problém (hlavně protože tahle série má daleko závažnější problémy) ale je škoda, že z vtipného charakteru jako je Felicity, udělali ubrečenou náctiletou holku, která se nemůže rozhodnout koho si vybrat a každou chvíli nad někým zlomí hůl jen aby se za ním za chvíli vrátila s tím, že ho vlastně miluje …

#110 Difa444 #111 Difa444 #129 Hefoo
7.4.2015 | 15:17:42
Difa444

#109 migthedragon: Děkuju, že jsem to nemusela psát já :-) Jo přesně tohle jsem chtěla říct i já. Jednoduše nechápu proč musí zase dělat nějaké pitomé trojúhelníky a podobně. Přece se dá udělat dobrý seriál i bez toho. Navíc Arrow by tohle vůbec nepotřeboval. Dá se tam v příběhu zavádět směr na mnohem zajímavější a lepší témata než je milostný trojúhelník, který momentálně zabírá půlku děje. Tohle přece není beverly hills, kde je seriál vyloženě zaměřený na vztahy a problémy kolem nich.

7.4.2015 | 15:30:05
Difa444

#109 migthedragon: A taky souhlasím, že Felicity je super postava (super charakter), se kterým se dá dál pracovat. Hlavně pracovat rozhodně lepším směrem než z ní dělat takové pako. Navíc mi to k ní vůbec nesedí.

7.4.2015 | 15:32:25
Alinois

S Deníky to nijak srovnávat nemůžu, na ně nekoukám, neviděla jsem ani jeden díl, takže nevím. Z produkce CW znám vlastně jenom Arrow a Flash, ale zase mi to nepřijde nijak moc extrémně vyhrocené. V pár jiných filmech či seriálech jsem viděla daleko horší love story. Že by mi to trhalo žíly že má hrdina v seriálu nějakou ženskou, to jako fakt ne. Jede třetí série, nějak ta hluchá místa bez boje vyplnit musí :-D

#113 Difa444
Alinois
7.4.2015 | 15:33:43
Difa444

#112 Alinois: Mě taky nevadí, že má hrdina ženskou. Naopak ta je tam taky důležitá. A mě vlastně ani nevadí, že je to Felicity, ale proč to drama! Já mám radši, když jsou tyhle věci rychleji vyřešené, než když se to táhne přes celou sérii ;-)

#114 Alinois
7.4.2015 | 16:01:04
Alinois

#113 Difa444: tak co si budeme povídat právě to drama jim zvyšuje sledovanost :-)

#117 Difa444
Alinois
7.4.2015 | 16:51:07
armunder

Ray Palmer musí mít radost že mu Oliver obdělává milenku :D Protože já na místě Raye bych Olivera zabil hned za tohle!

#118 pindajara
7.4.2015 | 16:52:02
ZaraCON

dědic démona, né hlava démona :D

7.4.2015 | 16:56:16
Difa444

#114 Alinois: Svatá pravda :-) Obzvlášť v Americe tohle prostě milujou.

7.4.2015 | 17:13:56
pindajara

#115 armunder: Já bych řekl, že to je spíš naopak :D podle mě vždycky když Oliver viděl Palmera poblíž Felicity, tak ho v hlavě rozmlátil na milion kousků :D :D

#119 Difa444
7.4.2015 | 18:49:17
Difa444

#118 pindajara: Jo mě to tak taky přišlo. Ty vražedné pohledy a falešný úsměv mluvily samy za sebe :-D

7.4.2015 | 19:38:33
alyss

Tohle je už 3 série takže je jasné, že se některé věci budou opakovat a z nepřátel se stávají spojenci a z přátel zas naopak nepřátelé..S tímhle problémem se potýká asi každý seriál co má více sérií. Už od počátku téhle série jsem tušila že Lance půjde zase proti Oliverovi…a teď jen doufám že už to tak zůstane ..kdyby se z nich zase stali kámoši to by už bylo vážně trapné. Mě osobně už 3. s. baví jen kvůli Ras Al ghula. Ty scény z nanba parbat my přišly takové hodně epické a to jak se Ras chová k Oliverovi je sice zcela nelogické ale zato zajímavé a nevšední. Série by mohla být lepší nebýt Atoma a matky Felicity ..ti tam působí jako rušivý element . Felicity je v klidu ..pořád stejná. Z traileru to vypadá že bude s oliverem ale beztak to tak bude jen na chvíli. pochybuji že by s ním zůstala na nanda parbat…

7.4.2015 | 22:48:54
Skillersky2

škoda že zrovna roy… :(

8.4.2015 | 15:57:41
davidovechkin

Chtěl bych aby zemřela Felicity, ale bohužel se to určitě nestane, protože to vypadá podle traileru, že bude hrát i v dalších dílech. Nejvíc to vypadá, že by měl zemřít Roy, ale nemyslim si, že zrovna on umře… Můj osobní tip je Thea nebo Malcolm. :)

8.4.2015 | 18:58:07
armunder

do háje to si dělají prdel zase pauza na kterou neupozorní :(

8.4.2015 | 18:58:26
Misso

mohol by úrídut Arsenal o ruku kôli zraneniu niečo v štýle ze už si nezastrielaš atd aa potom by sa stal arsenalom z komiyu z robotickou rukou napr

8.4.2015 | 20:14:31
Leeroy

Veľa ľudí tu zabúda na fakt, že Arrowa má na starosti stanica CW, ktorá predovšetkým cieli na teen publikum, takže vôbec by ma neprekvapilo, pokiaľ by na tvorcov seriálu v prípade ,,Olicity,, (neznášam tieto komoleniny) tlačilo predstavenstvo stanice. Felicity nemala byť pôvodne hlavná postava, pokiaľ sa dobre pamätám, ale fanúšikovia si ju oblúbili, takže z nej spravili hlavnú postavu a teraz ju prihodili k Oliverovi. Takže zatiaľ čo tvorcovia by sa možno radšej držali komiksovej predlohy a dali dokopy Arrowa a Black Canary (prvé dve série k tomu smerovali), tak práve kvôli faktu, že fenomén Olicity má viac fanúšikov, tak sa tretia séria uberá týmto smerom. Mne to vyslovene nevadí, určite mi ale viac vyhovoval ich čisto priateľský vzťah, tam tá chémia fungovala úplne inak. A čo sa týka Olivera, ako nástupcu R´as al Ghula (naučte sa to už písať ľudia) tak pokiaľ Oliver prijme to miesto, určite to nebude natrvalo. Neverím, že tvorcovia majú gule zmeniť celý koncept seriálu, spraviť z Olivera hlavu Ligy, čo by znamenalo opustiť Starling City atď. takže takto nie podľa mňa… Nejakým spôsobom Oliver pravdepodobne zabije R´asa, možno položí celú Ligu, pretože pokiaľ by R´as prežil, tak by mu nedal pokoj a nejako to ukončiť musia a pokiaľ by R´as zomrel a niekto by prebral jeho miesto, tak by po Oliverovi tiež šli za to, že im zabil šéfa… a nejak to predsa skončiť musí, no nie? Som síce len prostý chlapec z dediny, ale toto mi jediné celkom dáva logiku… P.S. môj tip na mŕtvu hlavnú postavu je buď Lance (už vie toho priveľa a ťažko Oliverovi len tak odpustí) alebo Malcolm, pretože jeho postava už je vyčerpaná.

9.4.2015 | 8:37:53
Baltik

To se ti povedlo, prý → naučte sa to už písať ľudia ← a ve tvém příspěvku jsi to napsal špatně hned 4× :D :D .

Ra's al Ghul

#127 Leeroy
9.4.2015 | 10:59:00
Leeroy

#126 Baltik: trošku obmedzené možnosti na pracovnej klávesni, musím ten ,,nadjebník,, riešiť dĺždňom :) ale tak veľa ľudí mu švacne do mena písmená navyše a tak :) ale áno, ty to máš na stopro…

9.4.2015 | 13:22:11
Baltik

Té tvojí dlždni jsem si nevšiml :D, ale já reagoval na R'as místo Ra's, že je to špatně :D Jo v klidu, taky mi pije krev, jak vidím Rash či Merlin místo Merlyn.

9.4.2015 | 14:23:38
Hefoo

#109 migthedragon: Neviem ako môže mať niekto problém s tým, že Felicity spala s Rayom a proste teraz bude zas riešiť Olivera. Je to úplne reálna vec aj v reálnom živote. Ženské väčšinou nevedia čo chcú, takže jako myslieť si, že v realom živote to funguje tak, že si holka nájde chalana a ostane s nim stále, nikoho iného si nenájde, nikoho ineho nebude očumovat a nikdy ho nepodvedie je si myslím dosť idealistické a ten ktorý už ma nejake skusenosti tak mi da zapravdu, ze to tak nefunguje. To bolo tak vzdy, holky maju moznost si vybrat dobreho chlapa ale jeho presunu do friend zone a vyberu si nejakeho borca ktory nosi triko 3XL, nadava jej prinajhorsom aj udrie a potom pise na facebook ako ho miluje a nedokaze od neho odist, ze spolu zazili aj krasne chvile ale JEJ nevadi, ze ju bije napr…takze jako fakt pozastavovat sa nad tym, ze Felicity nevie co chce a skusa je uplne normalne zenske spravanie teda u vacsiny zien, cest vynimkam.

10.4.2015 | 8:50:24
dagsoftware

Fuj, odporné. Hnusná štetka, určite niečo Oliverovi nasypala do nápoja, inak by o ňu ani bycikeľ neoprel.

11.4.2015 | 18:25:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama