Avatar
91/100 - 32×

Avatar

Vydejte se na planetu Pandora, kde se střetnou lidští kolonizátoři a místní kmeny nejen o vzácný nerost. Toto je příběh Jakea Sulleyho, bývalého mariňáka, který dostane úkol vetřít se mezi místní obyvatele Pandory. Jejich svět si ale zamiluje natolik, že bude muset přehodnotit své životní cíle. Na jakou stranu se Jake přidá?

USA | 2009 | Vysílá se
vysílání
2 sezóny | FOX
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Sam Worthington (Jake Sully), Zoe Saldana (Neytiri), Sigourney Weaver (Grace Augustine), Stephen Lang (Miles Quaritch), Joel David Moore (Norm Spellman), Michelle Rodriguez (Trudy Chacon), Giovanni Ribisi (Parker Selfridge), Laz Alonso (Tsu'tey), Dileep Rao (Max Patel), Matt Gerald (Lyle Wainfleet), Kate Winslet (Ronal), Cliff Curtis (Tonowari), Sigourney Weaver (Kiri), Jack Champion (Miles Socorro), Jamie Flatters (Neteyam)

James Cameron je přesvědčen, že jeho Avatar bude opět nejvýdělečnějším filmem všech dob a porazí Avengers: Endgame

James Cameron je přesvědčen, že jeho Avatar bude opět nejvýdělečnějším filmem všech dob a porazí Avengers: Endgame

James Cameron je sebevědomý a věří ve svá další pokračování. Zároveň ví, že spousta lidí o něm pochybuje a přesně neví, co od dalších dílů Avatara čekat. To je podle Camerona v pořádku, avšak on si je svými filmy naprosto jistý. A jak chce překonat nejvýdělečnější film Avengers: Endgame?

9 6
1.1.2020

James Cameron stále připravuje Avatara 2 a 3, premiéra toho druhého je naplánována na Vánoce 2021. Přípravy jsou extrémně dlouhé, ale nesmíme zapomínat, že Cameron psal scénáře rovnou pro čtyři pokračování. A vše chtěl dovést k naprosté dokonalosti, aby nedocházelo k běžné rutině dnešních filmařů, že se scénář mění pod rukama přímo na natáčení.

Kromě napsání nových příběhů ovšem Cameron chtěl posunout filmy zase o kus dál. Velkou výzvou bylo především natáčení pod vodou. Zatím si prý úplně nedokážeme představit, jak bohatý podvodní svět bude a čeho všeho se dočkáme. Na konci roku 2018 jsme viděli podvodního Aquamana, u Avatara nás sice čeká také příběh pod vodou, ale scény budou vypadat úplně jinak.

(Zaútočí nové díly Avatara na peněženky diváků ve velkém? Foto: Fox/Disney)

Nyní ale k tržbám v kinech. Avatar byl dlouho nejvýdělečnějším filmem všech dob, aktuálně má na kontě 2 789 milionů dolarů. Porazil ho ovšem snímek Avengers: Endgame, nutno ale dodat, že trochu vynuceně. Marvel Studios obnovilo u svého největšího hitu premiéru, přidalo jednu scénu a pár speciálních klipů, aby mohlo s filmem znovu ven. Rázem se vyčarovalo pár milionů navíc a zatím poslední výprava Avengers skončila na 2 797 milionech dolarů.

James Cameron je ale optimista. Ví, že si prvenství vezme zpátky. Ale pozor, Cameron nemluví o tom, že by tuto metu měla překonat jeho dvojka. Cameron plánuje uvést prvního Avatara opět do kin, aby lidem připomněl příběh jedničky (přeci jenom první díl měl premiéru v roce 2009). Samozřejmě jsou za tím i postranní úmysly, kdy hlavním cílem bude porazit Endgame.

Myslíte si, že by se měly zakázat obnovené premiéry, které slouží pouze k tomu, aby film vydělal nějaké peníze navíc? Nemohou si zkrátka diváci připomenout starší díly hezky doma v teple u televize?

Zdroj: ScreenArt.com

Diskuze /44

Kometa

nutno ale dodat, že trochu vynuceně..... Jak dlouho byl v kině avatar? :)

#2 tominotomino #11 svina
1.1.2020 | 17:24:53
tominotomino

#1 Kometa: Tak jasně, že to taky bylo kvůli vydělání peněz. Nicméně Avatar už to neměl kvůli tomu, aby někoho překonal, neboť už v té době měl své prvenství. Avengers šli do kin znovu vyloženě kvůli tomu, aby Avatara překonali. A jak to podle článku vypadá, Avatar udělá brzy to stejné.

#4 PecaCZE
webmaster
1.1.2020 | 17:33:43
PecaCZE

Však nikdo nejde do kina nuceně. A je to blbost už jenom se o tom bavit. Samozřejmě že i když je to jedno studio chcete ten film mít co nejvýš a když to táhne tak proč to nepustit do kin znova. Jsem zvědavej co Cameron vymyslel, nebude to snadný, dnes už jsou efekty úplně jinde a lidi se snad z toho neposaděj nazadek. A taky mě zajímá to 3D bez brýlí ( jestli to budou dávat jen ve vybraných kinech ). Ke všemu pokud film není natočen, tak aby to 3D působilo na diváka, nemá cenu se na to dívat ve 3D.

1.1.2020 | 17:37:20
PecaCZE

#2 tominotomino: Jo no, byla by od nich blbost neposlat to znova do kin pár měsíců před pokračováním. Ale nejsem si tím úplně jistej jestli by se to vyplatilo.

1.1.2020 | 17:40:37
FallenMaia

Presne o tomto som hovoril. Že Cameronovi stačí dať pred dvojkou rerelease jednotky a Avatar bez problémov preskočí späť na prvé miesto kam patrí. A ja mu to želám, rozhodne tam budem vidieť radšej Avatara ako Endgame ktorý si to vôbec nezaslúži. Ten film nepriniesol nič nové, je to len 22. film v poradí v marvelovskom megaseriáli z nudným dejom, nasilu tlačeními emóciami a scénkami pri ktorých mi bolo do smiechu aj keď mali pôsobiť hrozne vážne, namatkovo spomeniem napríklad Black Widow a Hawkeye na Vormire, alebo tím ženských hrdiniek v jednom „cool“ zábere, keď som to videl tak som sa normálne cítil trápne. V porovnaní s Endgame je Infinity War úplne iný level a keď už, tak by som to prekonanie Avatara želal skôr tejto neskutočnej akčnej jazde. Dúfam že to pokračovanie Aavatara sa podarí a želám mu obrovský úspech aj tým ďalším častiam, ten svet ponúka toľko možností.

#6 filipas #26 PecaCZE
1.1.2020 | 18:10:33
filipas

#5 FallenMaia: A co přinesl Avatar?

#7 FallenMaia #34 Svjatogor
1.1.2020 | 18:20:58
FallenMaia

#6 filipas: Technickú revolúciu, ak je ti to málo tak bež po 150. krát pozerať ako nejaký superhrdina zachránil planétu. Aj keď ju vlastne nezachránil pretože zachrániť vesmír chcel Thanos, Avengers mu to práve prekazili.

Aj ten samotný príbeh Avatara bol skvelý, ľudia tam boli znázornení ako tí zlí tak ako to je v skutočnosti, Avatar nám ukazoval že si máme vážiť svoju matku Zem a nie si ju ničiť, to bol ten nosný príbeh, ten odkaz, že máme žiť v harmónii s prírodou. Nie ako v marvelovkách kde sa Thanos snažil zachrániť vesmír pred premnožením (čo je na našej planéte reálny problém) tým že vyhubý polovicu života a debili v plášťoch sa mu v tom snažili zabrániť. A čo ma dostalo do kolien tak ako tam Black Widow po 5. rokoch plače ako keby sa tá udalosť stala pred týždňom. Len zbytočné oblbovanie ľudskej populácie a umelá hra na city, nič viac.

#9 svina #10 filipas #32 merit
1.1.2020 | 18:37:39
RiniX

Tak Disney to může být jedno, když jsou oba dva filmy jeho :D

1.1.2020 | 18:41:56
svina

#7 FallenMaia: S tím dějem je to velmi subjektivní, ale jinak souhlásím. Avatar byl technická revoluce a právě proto si myslím, že další díly to nepřekonají, ikdyž bych to Jimovi přál.

1.1.2020 | 18:54:30
filipas

#7 FallenMaia: Bože, to jsou zas názory…btw brečela kvůli Hawkeyovi, že se z něj stalo vraždící montrum, ne kvůli tomu, že půlka lidí je mrtvá…

#12 FallenMaia
1.1.2020 | 18:58:57
svina

Ale jak píše RiniX, ono stejně zisky padají Myšákovi do kapsy, takže nakonec je to jedno.

#1 Kometa: Poptávka byla, rozdíl je v marketingu. Nesrovnávej to s filmem, kde tvůrci dělali všude PR, aby se šlo znovu do kina, jenom proto, aby byli první v žebříčku a dali tam jednu scénu navíc, aby nalákali ty nejvíc hc fans.

1.1.2020 | 19:01:18
FallenMaia

#10 filipas: To je úplne jedno, Capitán tam robil po piatych rokoch sedenia a ľudia mu tam nariekali, prosímťa nekecaj. A aj tak, čo to mení na tom čo som práve napísal? Avatar má aspoň nejaký presah čo má Endgame? 30 superhrdinov spolu na jednom plátne? O akých názoroch tu píšeš?

1.1.2020 | 19:06:53
Filem1or

FallenMaia … Ty mi chceš tvrdit ze ti pribeh Avatara přisel nejak revolucni ? XDDD prosim te, pust si jakykoliv film o indianech a uvidis Avatar jak pres kopirak:D

#14 Stardos #15 FallenMaia
1.1.2020 | 19:20:24
Stardos

#13 Filem1or: Ale zmínila technický rozvoj, který Endgame nepřinesla. Příště si to přečti pořádně

1.1.2020 | 19:23:10
FallenMaia

#13 Filem1or: Škoda že tých filmov o indiánoch je v poslednej dobe hrozne málo, vlastne žiadny, ale marveloviek a komiksoviek je všade ako maku že?? :D :D Ach jaj ľudia

1.1.2020 | 19:25:29
Filem1or

Stardos … Wtf ? Vsak tam pise o tom jak Avatar ma kvalitni pribeh a Endgame je uplna sracka XD

#17 FallenMaia
1.1.2020 | 19:26:47
FallenMaia

#16 Filem1or: A pred tým som čo písal???

1.1.2020 | 19:27:15
Filem1or

Nevim , hmmm. .. mozna to bude tim ,ze westernovek bylo pred 40lety jak maku a ted to uz nikoho nezajima

#19 FallenMaia
1.1.2020 | 19:28:12
FallenMaia

#18 Filem1or: A od kedy je „westernovka“ Avatar???? To o čom točíš?

1.1.2020 | 19:29:00
Kometa

Kucí,kdo tu hájí děj …viděli jste Pocahontas? :D :D :D

#22 FallenMaia
1.1.2020 | 19:29:26
Filem1or

Tvl , říkám že Avatar je fakt jen westernovka ve scifi žánru , žádná revoluce v tom neni :D

#23 RiniX #25 FallenMaia
1.1.2020 | 19:30:14
FallenMaia

#20 Kometa: A čo to má s tým spoločné?? Za to že vnikla jedna Pocahontas tak už nič na ten princíp vzniknúť nemôže alebo čo? To keby sme sa riadili týmto heslom tak tu nemáš ani Endgame pretože podobných filmov si mal za posledných 10 rokov koľko? :D

1.1.2020 | 19:31:38
RiniX

#21 Filem1or: Tak ona revoluce není už skoro v ničem, aspoň z hlediska děje. A neříkám, že se nenajdou filmy, které jsou zajímavé, ale… třeba takové vesmírné sci-fi a fantasy může mít zajímavý děj, ale nic nového v podstatě nepřinese.

1.1.2020 | 19:32:05
Filem1or

Endgame a infinity war je naopak od klasickych marvelovek a superhrdinskejch filmech dost kvalitni a revolucni

1.1.2020 | 19:32:40
FallenMaia

#21 Filem1or: Ja som nepovedal že ten príbeh je revolučný ale že to bola technická revoluce, a príbeh to malo zaujímavý. A sorry ale ak si vážne myslíš že Avatar je „westernovka v scifi žánru“ tak sa nemáme o čom baviť. Sa pozri na Mandaloriana ak chceš vidieť „westernovku v scifi žánru“ ;)

1.1.2020 | 19:33:48
PecaCZE

#5 FallenMaia: Technická revoluce opravdu nedělá dobrý film a Avatar není vůbec ničím vyjímečným :D však je to úplně jednoduchý příběh a film celkově. Ty tržby tam jsou převážně kvůli 3D a rozpočtu na efektech. A na vizi kdo popravdě kouká. Taky se můžeš podívat na hodnocení, ale určitě víš co si myslí většina o Marvel Cinematic Universe. A ano Infinity War je rozhodně lepší jak Endgame ve všech směrech. K tomu co si myslíš o těch filmech se ale vyjadřovat ani nebudu. Diskuze už tu byli.

#28 FallenMaia #31 Stardos
1.1.2020 | 19:37:48
Filem1or

„westernovkou“ myslim : nájezdníci vyhánějící indiány z jejich přirozeného prostředí = avatar , s tím rozdilem ze avatar je ve scifi zanru

#29 FallenMaia
1.1.2020 | 19:42:39
FallenMaia

#26 PecaCZE: Akože sorry ale jednoduchý príbeh a film celkovo??? A čo sú potom Avengers? Akože vážne už sa trocha zamyslite čo tu vravíte, na Avatara sa tu kydá že to má jednoduchý príbeh a je to vlastne Pocahontas a Endgame sa tu oslavuje pritom to v ničom nieje až tak zaujímavejšie ako Avatar. Avatar tú hranicu prekonal ako prvý film v sérii Endgame na to potrebovalo 21 predchádzajúcich filmov tak o čom to je? OK Technická revolúcia možno nerobí dobrý film ale určite robí skvelé tržby keď sa tá revolúcia spojí s dobrým námetom a zaujímavým príbehom, ak by bol Avatar len technická revolúcia tak by asi neuspel nie? Ale ok ja vás chápem dnes všetci žerú Marvel takže kydať na neho je niečo hrozné.

#33 PecaCZE
1.1.2020 | 19:47:46
FallenMaia

#27 Filem1or: Tak to máš veľmi mylnú predstavu o tom čo je westernovka, to mi chcete povedať že Pocahontas s ktorou je Avatar najviac porovnávaný je westernovka? Alebo Posledný Mohykán? To má od klasickej westernovky hodne daleko. Nie práveže takýchto filmov je hodne málo a rozhodne to niesú westernovky ktoré sa točili pred 40 rokmi…

1.1.2020 | 19:55:16
Zilwicky

Tak to pozor.. skutocna scifi westernovka je predsa Firefly :) Som zvedaví s čím Cameron pride co sa týka deja, jednotka bola, ako viacerí tunak hovoria, prepísaná Pocahontas – co nemusi byt na škodu, focus tam bol trosku inde nez na príbehu no.

1.1.2020 | 20:04:44
Stardos

#26 PecaCZE: Technická revoluce nedělá film dobrým, pravda. Avšak, pořád je tam nějaký pokrok narozdíl od Endgame, tudíž by si to prvenství zasloužit mělo

1.1.2020 | 20:34:01
merit

#7 FallenMaia: Dúfala som, pretože som naivná, v Thanosovu výhru… Avatar má možno pomerne jednoduchý a neoriginálny príbeh, ale silným ekologickým presahom Cameron predbehol dobu. O technologickom prínose asi hovoriť netreba. Takže s tebou súhlasím :).

1.1.2020 | 20:43:41
PecaCZE

#28 FallenMaia: Plácáš… já nevim jak to mám formulovat, aby jsi to pochopil. Jednoduše ve zkratce… autor sice nakousl tržby a boj v žebříčku Avatar vs Avengers, ale ty máš zatvrzelou představu ty filmy srovnávat jen jeden s druhým. Lidi začali přispívat svými slušnými komentáři a ty zase přijdeš jako troll se svým názorem a když tu na tebe někdo reaguje, tak odepíšeš že se maj všichni zamyslet a jen ty máš pravdu, tak kdo se tady má zamyslet. A to není jenom pod tímto článkem, kdo už tě zná udělal si o tobě obrázek a ví že to nemá cenu.

#36 FallenMaia
1.1.2020 | 22:24:51
Svjatogor

#6 filipas: Obžalobu Zlého Bílého Muže za zlovolné úklady proti bohyni Gré… Gaie. Herdek syflek, co všechno Zlá Kapitalistická Společnost na Pandoře hladala? Nebyl to i kobalt? :-P

1.1.2020 | 22:45:51
Kafka Tamura

Tak já si zajdu do kina už jen proto, že jedničku jsem viděl jen na TV a nic, co bych musel vidět, ale když čtu někde komentáře, tak se chválí hlavně technická stránka. Tak jen kvůli tomu.

2.1.2020 | 0:14:52
FallenMaia

#33 PecaCZE: To čo tu vyťahuješ? O čom je akože diskusia? OK ja beriem že občas sa možno vyjadrujem namyslene alebo pokrytecky, každý máme svoje chyby, nikto nieje dokonalý ani ty určite niesi ale nerob zo mňa dementa, ja som ti svoj pohľad, opakujem svoj pohľad, vysvetlil normálne a ty prvé slovo čo odpíšeš je že „plácáš…“ a potom že s kým sa nedá debatovať. Tak ja keby som bol rovnaký ignorant ako ty tak napíšem rovnako ja tebe že „plácáš…“ o čom to potom je??? Veď diskusie sú od toho že si môžeme navzájom zdielať svoje názory a pocity, to je to isté ako keby sme debatovali niekde vonku pri pive a ja by som sa ti snažil vysvetliť prečo je podľa mňa Endgame oničom a prečo si to zaslúži viac Avatar a ty by si vysvetloval mne opačný pohľad. Možno by sme sa tiež pohádali. Ja nevidím nikde žiadny problém.

Ja som ti povedal že sa máš zamyslieť nad tým keď povieš že Avatar má jednoduchý príbeh a komiskovky nie pretože si nemyslím že príbeh v Avengeroch by bol nejak zásadne zložitejší. Stále nevidím žiadny problém, to je presne ako keď si mi ty pred tým napísal že Avatar nie je ničím výnimočný, pričom ja som nikde pred tým nenapísal že ten príbeh je výnimočný. Rovnako tu niekoľko krát padlo že Avatar je len prepísaná Pocahontas v scifi prostredí a že preto to je blbosť, tak nech mi niekto vysvetlí prečo by to akože mala byť blbosť pre tento dôvod? Len preto že príbeh sa podobá rozprávke z 90. rokov? Pritom Endgame tu bolo už tiež niekoľko krát ale to zrazu nikomu nevadí. A pritom ja som nikde nehovoril nič o tom že by to malo miliardu za príbeh, to neviem kde si si vycucal, ja som hovoril o tom že to má nejaký ten presah, že nám to dáva nejaký rozumný pohľad na svet okolo a prírodu, hlavne mladej generácii a tiež som vravel že to bola technická revolúcia či už z dôvodu 3D alebo VFX pretože Avatar bol jeden z prvých filmov ktorý sa odohrával väčšinu času v komplet CGI prostredí s komplet CGI postavami plus to dotiahlo technológiu Motion Capture z LOTRa na úplne novú úroveň. Povedzme si to takto Cameron bol od počiatku vizionár, každým svojim filmom prekračoval hranice, či už to bol Terminátor 2, Titanic alebo posledne ten Avatar, vždy to bola v kinách obrovská udalosť ktorá zmenila dobu a nepotreboval na úspech žiadne predchádzajúce časti, nič, stačil mu len ten jeden daný film a ľudia boli hotoví.

A ak ma tak dokonale poznáš a urobil si si o mne „obrázek“ tak na čo na mňa reaguješ? A následne keď ti odpoviem tak ma ešte nazveš trollom. Ja som nikde nevyhlásil že môj názor je ten jediný pravý a svätý, ja vám tu len ukazujem aj iný pohľad na vec, tak ako ty mne ukazuješ ten tvoj. Ak ťa nebaví táto debata alebo nemáš iné rozumné argumenty tak to môžeme ukončiť ale rozhodne nie takým spôsobom ako si to urobil ty teraz.

#37 PecaCZE
2.1.2020 | 0:28:27
PecaCZE

#36 FallenMaia: Tak když je podle tebe normální, že napíšeš svůj názor, ostatní ti napíšou že s tebou nesouhlasí a předhazujete si argumenty, pak jim napíšeš, že se mají všichni zamyslet nad tím co píšou ( takže jen ty máš vždycky pravdu ) a pak mi tu napíšeš článek o tom, že bychom se měli bavit normálně a být tolerantní k názorům druhých. Celý komentář co jsi tu napsal si protiřečíš k tomu co tu píšeš ostatním a mě. Nechtěl jsem to ani číst, stalo se, dál už nereaguji ukončíme to ne. Myslet si že jsi troll je lepší, ale taky si myslím že spíš nejsi. Už jsem četl několik komentářů, kde napíšeš odlišný názor většiny ostatních, spousta lidí se pak s tebou hádá s nadávkami, ale jen ty jsi v právu že.

#38 FallenMaia
2.1.2020 | 1:26:24
FallenMaia

#37 PecaCZE: OK, ano vo všetkom čo si napísal máš pravdu.

2.1.2020 | 2:57:12
Monoceros

Jako by to bylo včera kdy jsem vnímal ten humbuk kolem Avatara to bylo něco neskutečného. Většina už to asi zapomněla nebo ještě nebyla na světě. Tomu filmu se ale povedlo něco co už žádný jiný film nedokázal. Mě nikdy nějak moc neoslovil ale uznávám že to byl hodně dobře udělaný film a velice zajímavý. Oproti tomu Endgame vlastně nenabídl vůbec nic nového. V jediném v čem se lišil od jiných komiksovek je ten že padouch měl prostě štěstí a povedlo se mu nějakým zázrakem alespoň na chvilku zvítězit. Oproti tomu ostatní komiksovky jedou po stejný koleji kde padouši jsou porazeni a hlavní hrdinové slaví. Srovnávat tyto filmy nelze. Ale jedním jsem si jistý až přijde další Avatar bude to zase neskutečný trhák. V tomhle já Cameronovi věřím protože ať dělá jakýkoliv film vždycky je to pecka. Určitě si to první místo vezme zpátky a právem.

#40 FallenMaia
2.1.2020 | 10:27:43
FallenMaia

#39 Monoceros: Jasné že si to pamätám ;) V tej dobe som zrovna chodil na strednú školu a si pamätám ako sa to všade rozoberalo na chodbách, spolužiaci, proste boom neskutočný, vtedy to bola filmová udalosť ktorú chcel každý vidieť v kine, preto to aj toľko zarobilo. Cameron je proste šéf ;)

2.1.2020 | 11:08:59
Zilwicky

Porovnavat Avatara s Endgame mi nepríde moc fér. Endgame zakončuje sériu XY filmov zatial co Avatar je úplne prvý v sérií. To sa úplne inak robí ked máte, jak sa hovorí, „čistý štít“ :)

2.1.2020 | 11:48:16
Ria Kon

„Myslíte si, že by se měly zakázat obnovené premiéry, které slouží pouze k tomu, aby film vydělal nějaké peníze navíc?“

A není to trochu jedno? Já si ráda do kina zajdu na nějaký 5–6 hodinový mini maratón, kdy poběží jednička i dvojka. Dokud to není o tom, že do kina na opětovné uvedení přijdou 3 diváci, tak proč ne. Avatar i Endgame jsou pro mne jedny z nejzáživnějších a nejvíc dechberoucích filmů všech dob. Popostrčení Endgame bylo čistě symbolické pro dosažení hezčích filmových dějin, a proč taky ne? Z těch filmů se stanou/staly legendy a až naše vzpomínky jednou budeme líčit našim ratolestem, bude z toho lepší pohádka :)

2.1.2020 | 11:52:04
DHARMA4,8

Avatar už měl jednu obnovenu preméru v kinech, takže toto pro něj už bude druhá. Určitě bych obnovené premiéry nezakazoval. Záleží na tvůrcích/studiích. Na obnovenou premiéru si rád zajdu a budu rád, když si Avatar vezme první místo zpět.

2.1.2020 | 14:30:08
DC Expert

Dvojka měla být v roce 2012 a hulala 2021 prosinec premiéra to ty herci nemohli tak dlouho vydržet hrát v tom filmu. Je to tak 14 let. Ale avengers ho nepřekonali.

3.1.2020 | 23:56:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Pokračování a budoucnost série?

Aktuálně se připravuje třetí díl, který je již dotočený. Chybí dodělat digitální efekty, střih a hudba. James Cameron ale natočil již pár scén pro čtvrtý díl. Jeho osud bude ale zpečetěn, jakmile budou známy finanční výsledky třetího filmu. The Way of Water je v suchu, neboť film celosvětově utržil přes 2 320 milionů dolarů.

Nové postavy

V průběhu filmu Avatar: The Way of Water jsme měli možnost poznat několik nových postav. Níže vám přinášíme jejich profily, nezapomeňte každou postavu taktéž ohodnotit.

Reklama

Nejlepší postavy

Nejlepší film

Naše hodnocení

Recenze: Avatar

Recenze: Avatar

Nový film Jamese Camerona je tu. Sbírá nadšené divácké ohlasy stejně jako pochvaly kritiků. Filmoví fanoušci jsou z Avatara jednoduše nadšeni a film láme rekordy v kinech. Nyní je čas, aby i Edna zhodnotila tento velkofilm. Líbí se nám Avatar, nebo nás vůbec neoslovil?

Galerie

Galerie

Okénko do historie

Cameron vrací úder v návštěvnosti filmu v kinech

Cameron vrací úder v návštěvnosti filmu v kinech

Ač se první týden promítání kvůli nepříznivému počasí na východním pobřeží mohl prosinec zdát jako nešťastná volba, nyní se karta obrací. Nikdy se totiž do kina nechodí víc než o vánočních svátcích. A zvlášť, když tam na vás čeká epické dobrodružství od Jamese Camerona.

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama