Kolik vydělají filmy od Marvel Studios v roce 2019?

Kolik vydělají filmy od Marvel Studios v roce 2019?

Marvel Studios má pevně v plánu vydat v roce 2019 tři filmy. Minulý rok se studiu velice dařilo a filmy s Black Pantherem a Avengers se dostaly přes jednu miliardu amerických dolarů. Jaký ovšem bude rok 2019? Povede se Marvelu překonat sebe sama a půjde ještě výš?

21 1
21.1.2019

První letošní vlaštovkou bude Captain Marvel, která vstoupí do kin 7. března. První trailery lámaly rekordy, ohlasy na ukázku jsou pozitivní, v popředí je silná ženská představitelka a nový průzkum ukázal, že filmy s ženami v hlavní roli vydělávají více než ty s muži. Po úspěchu konkurenční Wonder Woman snad nikdo nepředpokládá, že by Captain Marvel neuspěla.

Navíc značka Marvelu v čase stále čím dál víc sílí, takže my očekáváme, že se tržby dostanou lehce přes miliardu amerických dolarů. Očekáváme tzv. Black Panther Effect, kdy film vydrží delší dobu v kinech a nebude ustupovat z kinosálů tak rychle, jak to třeba bývá u běžných blockbusterů. Síla domácího publika bude velká, fanynky budou zvědavé, tento film má všechny předpoklady, aby rozhodně překonal miliardovou hranici amerických dolarů.

Další v pořadí bude týmovka Avengers: Endgame, která uzavře rozsáhlou třetí fázi. I tady trailer bodoval a odnesl si rekordní čísla, snad nikdo nepochybuje o tom, že tržby přesáhnou miliardu amerických dolarů. Hodně bude záležet na recenzích a zda se v očích kritiků a diváků podaří překonat již tak úspěšný Infinity War. Právě tento film minulý rok vydělal přes dvě miliardy.

(Bude rok 2019 pro Disney rekordní? Foto: Disney)

Nyní bude otázkou, zda to dokáže i Endgame a zda se třeba dostane i přes rekordmana Síla se probouzí, sedmý díl Star Wars, který doposud sedí na trůnu nejvýdělečnějších filmů v historii bez započtení inflace. I když hlad po novém díle, který navíc hlásá konec jedné velké éry Marvelu, bude velký, my si stejně myslíme, že Infinity War půjde jen stěží překonat a očekávání fanoušků budou až moc velká. Film podle nás skončí na 1 800 milionech amerických dolarů, což i tak bude rozhodně úspěch.

A do třetice všeho dobrého nám v létě přiletí Spider-Man se svým druhým dílem nesoucím název Far From Home. První film si v kinech vybojoval 880 milionů dolarů a myslíme si, že to nyní bude podobné. Jednu miliardu se zřejmě Peterovi překonat nepodaří. Nyní mají fanoušci hlad po nových hrdinech, dříve osvědčené značky jako Spider-Man, Batman či Superman v současnosti na filmových plátnech spíše strádají.

Lze také polemizovat, jak si Spíďa poradí bez pomoci Iron Mana, na kterého cílil marketing v minulém filmu. Tentokrát na to (zdá se) bude Spider-Man sám a uvidí se, jak si poradí bez kolegů Avengers a bez Venoma. My si myslíme, že se film sotva vyškrábe na 800 milionů dolarů. I když by to měl být stále úspěch, Spider-Man by měl být tou značkou, která bude vévodit žebříčkům nejvýdělečnějších filmů. Jenže doba se mění. Samozřejmě vše může dopadnout jinak, jsou to pouze naše odhady. A vy se nám můžete svěřit v anketě, jak to dopadne podle vás.

Kolik vydělají filmy MCU celkem v roce 2019

40%
33%
16%
8%
2%
1%
183 hlasů

Diskuze /14

filipas

No, s Avengers jsi myslím, že jste vedle, tam ty 2 miliardy prostě padnou a ani na vteřinu nad tím nepochybuju

21.1.2019 | 19:09:05
azoxid

U Infinity War jsem byl příliš skeptický, tipoval jsem 1,8–1,9 mld.
Takže teď se mohu trochu odvázat.
1) Cpt. Marvel dá miliardu jak nic. Doslova lusknutím prstu. Pun intended.
2) Endgame ty dvě mld. dá taky. Sice to nebude hned, ale tip edny 1,8 mld mi teď už přijde „málo“.
3) Spidey naopak není tenhle typ filmu. Beru to jako takový odlehčení, jako Ant-Man. V tomhle odhadu s ednou naopak souhlasím, ale tak necháme se překvapit.

#6 tom99
21.1.2019 | 19:27:33
JK

Já to vidím že Endgame dá celosvětově Titanic ale Avatara ne ne :D toho nedá nic :D

21.1.2019 | 19:41:15
Ratemus

máš tam chybu, ne 1,8 milionů ale miliardy…

miliarda u Cpt. Marvel je odvážný odhad, ale jo proč ne, u SM to bude podobné možná o trochu menší no a A4 ani nepochybuji, tam padnou 4 mil…ten film má větší hype než jakýkoliv film v historii, to trhne jako svině

#5 filipas
21.1.2019 | 20:35:31
filipas

#4 Ratemus: 4 miliardy asi těžko, takovou cifru nedá žádnej film nikdy. Endgame nedá asi kdyby se dačilo 2,5 mld, hranice bude 2,1–2,2 mld max. Cpt. Marvel ta miliarda padne určitě, Spider-man bude taky těch 800 s tím souhlasím

#7 Ratemus
21.1.2019 | 20:41:11
tom99

#2 azoxid: No, a to je právě to nejsmutnější – brát Spideyho jako odlehčení. Ale všichni víme, že to tak bude, aby dal Spíďa miliardu, musel by se po…t, zatímco Captain Marvel to dá hned. Přitom by to mělo být přesně opačně…

#7 Ratemus
webmaster
21.1.2019 | 20:52:23
Ratemus

#5 filipas: A4 myšleno jako Avengers 4 zjednodušeně, 4 mld to nedá ani omylem to je jasný…
#6 tom99: tak jasný, odlehčení byl spíš Antman2 ale SM2 ne, ale lidi to tak berou, zase tam bude Fury a to je černoch, je tam nový dlouho chtěný padouch, Iron man tam být nemůže ten bude nejspíš mrtvý tou dobou…

#8 filipas
21.1.2019 | 21:01:13
filipas

#7 Ratemus: A4 ani nepochybuji, tam padnou 4 mil… to je tvoje věta. Nejsem blbej a vím, co znamená ta zkratka

#9 Ratemus
21.1.2019 | 21:11:36
Ratemus

#8 filipas: jo vidíš, tak chyba je skutečně na mé straně, psal jsem to na telefonu a asi se překlikl…myslel jsem 2 mld :-D sorry

#12 filipas
21.1.2019 | 21:15:24
totti

…a zda se třeba dostane i přes rekordmana Síla se probouzí, sedmý díl Star Wars, který doposud sedí na trůnu nejvýdělečnějších filmů v historii bez započtení inflace…

Autor zabudol na Titanic a Avatara alebo to myslel len v USA?

#11 Taran
21.1.2019 | 22:30:04
Taran

#10 totti: hlavně zapomenul že důvod nebyla kvalita ale pouze to že šlo o nové SW , dále je nesmyslné srovnávat spidyho s batmanem a supermanem u nich je způsoben neuspech kvalitou jak dějivou tak řemeslnou, totální nekonzistentností a absence jakekoli budouci vize

22.1.2019 | 7:31:30
filipas

#9 Ratemus: Jsem si říkal :D

22.1.2019 | 8:06:06
Tadoch

A ještě teda Spider-Man není od Marvel Studios, ale od Sony, jenom Marvel víceméně udává směr a je to ve stejném universu, ale film zaplatí a vydělá na něm Sony. Marvel si za tuhle pomoc pak Petera může půjčovat třeba právě do Avengers nebo jiných svých filmů, ale práva pořád drží Sony

22.1.2019 | 12:40:18
Fossilus

Lidi ty výdělky jsou myšlené na všechny 3 filmy dohromady . . . Avengers 4 cca kolem 2,5, Cpt. Marvel cca 1,2, Spidey cca 0,85 – Takže dohromady všechny 3 vydělají cca 4,5 miliardy.

25.1.2019 | 3:22:51
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama