Kolik vydělaly filmy od Marvel Studios zatím za rok 2019 v kinech?

Kolik vydělaly filmy od Marvel Studios zatím za rok 2019 v kinech?

Komiksové filmy jsou zkrátka v kurzu, o tom není pochyb. Tedy alespoň ty od Marvel Studios. Když se podíváme přes plot k sousedům, tak tam už to tolik růžové není, ale zdá se, že vše, na co sáhne Kevin Feige, se promění ve zlato. Kolik tedy jeho filmy zatím vydělaly za rok 2019?

21 1
7.9.2019

Pro rok 2019 si pro nás Marvel Studios připravilo celkem tři filmy – Captain Marvel, Avengers: Endgame a Spider-Man: Far From Home. Nutno říci, že všem třem se nesmírně daří. Všechny tři projekty dokázaly překonat miliardovou hranici utržených dolarů, což se obecně považuje za opravdu velký úspěch. A u jednoho filmu to dělá ještě víc.

Snímek Avengers: Endgame se stal doposud nejvýdělečnějším filmem všech dob bez započtení inflace, když dokázal porazit Avatara. Celkem film s Avengers dokázal vydělat krásných 2 795 milionů dolarů. Ani Captain Marvel nebyla pozadu. Tento film, který vůbec poprvé představil ženskou hrdinku v hlavní roli, si odnesl neuvěřitelných 1 128 milionů dolarů. A v neposlední řadě tady máme Spider-Mana, jednu z nejsilnějších značek samu o sobě s nevyužitým potenciálem.

(Captain Marvel hned zkraje roku odstartovala skvěle. Foto: Disney)

Toho sice zaplatilo studio Sony, ale pro jednoduchost, protože Spider-Man pochopitelně do nedávna stále patřil do světa MCU, budeme i jeho tržby počítat do celkových tržeb (kreativní tvorbu má na starosti Disney, a tak můžeme velké zásluhy na tržbách přisuzovat právě tomuto studiu). Spíďa dokázal vydělat 1 109 milionů dolarů.

Když všechno sečteme, tak filmy ze světa MCU dokázaly za rok 2019 v kinech utržit celkem 5 032 milionů dolarů. To je naprosto neuvěřitelné číslo, na které ostatní studia nemohou myslet ani s dvaceti filmy. Nesmíme zapomínat, že filmy z MCU následně ještě vydělávají na DVD a Blu-ray. Rok 2019 byl pro Marvel Studios nesmírně úspěšný a na tyto zlaté časy se bude ještě dlouho vzpomínat.

Tipovali jste, že se filmům od MCU povede v roce 2019 tak dobře?

Zdroj: BoxOfficeMojo.com

Diskuze /14

FallenMaia

Dalo sa to čakať keďže po Infinity War boli všetci namlsaní a každý chcel vidieť viac. Infinity War vlastne slúžil ako taký „trailer“ na MCU, hlavne teda tým ako ten film skončil. Z toho vyťažila aj Marvelka, aj Endgame a z Endgame následne Spidey ;) Ak by IW nebolo také dobré, tak pochybujem že by toľko zarobilo či už Endgame, alebo Cpt. Marvel. Za mňa napríklad (aj keď asi budem v menšine) je Infinity War o dosť lepšie a zábavnejšie ako Endgame, to mi už prišlo moc naťahované a bolo tam dosť hluchých momentov, narozdiel od toho IW šlapalo od začiatku až do konca a len to gradovalo a na samom konci to ešte k tomu tak neuveriteľne navnadilo na ďalšie filmy z MCU, preto ten úspech podľa mňa ;)

#2 Ratemus
7.9.2019 | 19:04:48
Ratemus

#1 FallenMaia: tak hlavně IW je prostě jiný typ filmu, je plný akce od začátku do konce, Endgame namísto toho slouží jako rozloučení se starou gardou, uzavření všech linek a vyvrcholení motivací postav a završení éry a hlavně se soustředí více na samotné postavy než akci, což kvituji…někdy žasnu nad tím jak si všichni (neukazuji na tebe) stěžují že MCU je jak přes kopírák, pak přijde něco trochu jiného a hned je to zase špatně :-D

no hele neřekl bych že za to může IW, však už Black Panther měl mld, Ragnarok dal téměř mld, Civil war nepotřeboval taky nic, IM3 taky nic…takže tak…

#3 FallenMaia
7.9.2019 | 20:27:09
FallenMaia

#2 Ratemus: No zase to by som úplne netvrdil že iný tip filmu, je to ten istý tip len to poňal trošku akčnejšie a zameral sa hlavne na záporáka, jeho motív, jeho cieľ a hrdinov postavil ako figúrky ktoré mu chceli v tej jeho úlohe zabrániť a on si ich pomaly odpratával z cesty a to sa mi na tom páčilo. Endgame už riešilo zase viac hrdinov ich depresie a vyrovnávanie sa stým čo sa stalo v IW a to ma práve nebavilo, bolo to dosť pomalé a venovali tomu hrozne veľa času, vlastne skoro polovicu filmu, ja chápem že to tak byť muselo pretože to bola rozlúčka s niektorými postavami a hralo sa dosť na emócie ale práve preto vravím že IW je za mňa o hodne lepšie, viac ma baví sa na to pozerať ako na Endgame ale pozor nevravím že Endgame je zlý film, to v žiadnom prípade len za mňa mohol byť o niečo pútavejší, napríklad tie scénky keď sa Tony vrátil do minulosti a kecal s otcom, to bolo dosť naťahované a za mňa miestami dosť nudné.

OK, logicky, Black Panther zarobil pretože sa na to nahrnuli všetci afroameričania a je to ich vysnívané dielo, Ragnarok zarobil „len“ 850 čo nie je nejak extra veľa, bavíme sa tu o miliardách. Civil War jasné že miliardu dalo keďže to bola tímovka a o tých je jasné že miliardu sundajú čiže nič svetoborné, veď aj Avengers 1 a 2 trhli miliardu, a IM3 je tiež jasný príklad že sa využilo úspechu Avengers keďže nasledoval priamo po v tej dobe veľmi obľúbených Avengeroch a rovnako ako pri IW na to boli ľudia namlsaní. Ale musíme uznať že Cpt. Marvel by bez IW a jej predstavenia na konci tú miliardu nedala, pretože hneď chcel každý vedieť kto je tá nová superhrdinka ktorú Fury na konci volal ;) Endgame by tiež bez IW nedalo ten rekord pretože to naštartovalo už IW a Spidey ten zase ťažil z Endgame, všetko zo všetkým súvisí, nemysli si že teraz bude každá marvelovka dávať miliardu jedna radosť, veď je to blbosť, sám tomu neveríš ;)

#4 FallenMaia #5 Ratemus
7.9.2019 | 20:44:06
FallenMaia

#3 FallenMaia: Sorry, ospravedlňujem sa za ten TIP filmu, mal to byť TYP s tvrdým Y :D

#6 PecaCZE
7.9.2019 | 21:02:38
Ratemus

#3 FallenMaia: no hele, to znamená vše jedna věc, prostě super marketing a plánování MCU, vědět přesně kdy a jaký film dát do éteru, jako asi jo, máš pravdu, souhlasím, uvidíme např na Cpt Marvel 2 a BP2 jak moc budou úspěšné…nebo třeba Widow…

7.9.2019 | 22:11:44
PecaCZE

#4 FallenMaia: Souhlasim s tebou, že IW je ve všech ohledech lepší, ale v EG prostě nesmělo chybět ukončení éry a uzavření pozdrav i přesto máš opět pravdu, že ten film měl pořád navíc. Víš ono je to vždycky ruku v ruce. Je samozřejmostí, že kdyby MCU v polovině začalo ztrácet na kvalitě, tak by se to odrazilo na tržbách a taky víc lidí začne chodit do kina v určitým věku a ti co už znaj Marvel, tak na to chodí dál. Příklad, já jsem třeba začal víc chodit do až od IM 2 a pak jsem se o to i začal zajímat a že je nějaký propojení a Avengers jsem zjistil až pak :D

#7 Ratemus
8.9.2019 | 0:17:02
Ratemus

#6 PecaCZE: já si nemyslím že Endgame je ve všech ohledech lepší…

#8 PecaCZE
8.9.2019 | 19:36:49
PecaCZE

#7 Ratemus: Taky jsem nereagoval na tebe :) V pořádku, tak napiš co se ti líbilo v EG oproti IW, rád si přečtu pohled z jiné strany :) … ( u mě když to shrnu tak IW má akci, záporáka, příběh, svižnější a poutavější, možná i vtipy lepší nevim,… )

#9 FallenMaia #10 Ratemus
8.9.2019 | 23:57:18
FallenMaia

#8 PecaCZE: Presne tak ;) Endgame je pomalejšie, viac zamerané na jednotlivé postavy, ale pritom v mnohých momentoch hlúpejšie a nudnejšie, stačí keď si len porovnám scénku z Vormiru, z IW, ako Thanos obetoval Gamoru a scénku z Vormiru, z EG, ako sa tam Hawkeye a Black Widow navzájom predbiehali kto skočí prvý do priepasti :D Tá prvá scénka z IW bola skvele natočená, bola dojemná, precítená, hudba vynikajúca, zatiaľ čo prakticky totožná scénka z EG bola za mňa až moc naťahovaná, bez emócií, dokonca by som povedal až trápna, najskôr sundá on ju, potom ona jeho, potom zase on ju a takto sa striedajú až to úplne stratí to kúzlo ktoré to malo mať a Natashina smrť vyznie absolútne do prázdna, nevyronil som ani slzičku, nič, zatiaľ čo pri Gamore som mal problémy a pri pohľade na smutného Thanosa ktorý práve obetoval to jediné čo miloval pre svoj veľký plán, som si povedal len woow. A to ani nehovorím že tá scénka z EG úplne zabila celú podstatu toho o čo tam išlo, ak niekto chcel ten kameň získať, musel pre to obetovať niekoho koho miloval, preto to bolo také obtiažne a väčšina ľudí by to asi nedokázala, tam vôbec nešlo o to obetovať sám seba, nie oni z toho v EG spravili súťaž kto skôr skočí do jamy :D :D Kde je akože tá obeta? Kde je ten človek ktorý musí spraviť to rozhodnutie a obetovať lásku aby získal kameň? Veď tam Hawkeye nikoho neobetoval, tak prečo ten kameň sakra získal? Veď on sa snažil v tom skoku Natashe zabrániť, proste celé to vyšumelo a urobili z toho len zbytočnú atrakciu pre divákov. A to som ešte nezačal písať o scénkach ako napríklad tá ženská tímovka na konci, keď sa všetky superhrdinky sveta spojili v jednom zábere, väčšiu hovadinu som v marvelovkách ešte nevidel, presne toto IW nemalo a preto u mňa jasne vedie ;)

9.9.2019 | 0:57:39
Ratemus

#8 PecaCZE: mně se IW líbila hodně a v lecčems více než Endgame ale na Endgame kvituji a velmi oceňuji zaměření na postavy. Vše popisuju ve svém komentáři na ČSFD se stejným nickem ale když ti shrnu tak mám hrozně rád interakce a chemii mezi postavami jejich vývoj a motivace, proto je můj nej komiksová série živí mrtví. Zde v Endgame to bylo vše, navíc když znáš všechny filmy tak se nadšení znásobí… pomalé temp naopak oceňuji.

#11 PecaCZE
9.9.2019 | 19:54:14
PecaCZE

#10 Ratemus: Tak nějak se to od EG očekávalo, že to musí mít zaměření na postavy jak říkáš, aby je mohli uzavřít. Samozřejmě nemuseli všechny ty postavy dořešit a pak by to tam hodně chybělo. Podle mě mělo EG prostě navíc. Například si nemůžu pomoct, že mi ten film zkazilo jak tam zemřel Tony, zrovna pro něj jsem si přál happy end. Často v dobrých filmech na konci zemře hlavní postava, kdyby to byl Rogers, tak by mi zase vadilo, že udělal takový hrdinský čin on :D

#12 Ratemus
9.9.2019 | 23:01:45
Ratemus

#11 PecaCZE: naopak to ocenuji, prostě to je život, vždycky to nebude hrdinská pompézní smrt plná famfár a vavřínů ale prostě zemřeš…

10.9.2019 | 20:56:39
Houba74

Zkuste si kvíz na Infinity War https://youtu.be/blkTSvE54vI

11.9.2019 | 18:31:39
Aidamoss

nevím ,ale opravdu myslíš vážně, že ty výdělky píšeš v milionech? to jsuo teda shity ty filmy tím pádem :D

15.9.2019 | 14:03:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama