Objevili se, neobjevili se? Rozbor našich očekávání a reality ve filmu Spider-Man: No Way Home

Objevili se, neobjevili se? Rozbor našich očekávání a reality ve filmu Spider-Man: No Way Home

Následující článek obsahuje velké spoilery k filmu Spider-Man: No Way Home. Pokud jste film tedy neviděli, vstupujte do článku pouze na svou zodpovědnost, taktéž se vyvarujte diskuzi, kde vám může být vyspoilerováno něco zásadního. A hurá na to, varováni byli všichni.

24 0
16.12.2021

Měsíce utajování byly dlouhé, únavné a vlastně se musí pochválit celý štáb a herci, že dokázali tak dlouho o tom nemluvit. Asi nikdo z nás si nedokáže představit, jak obtížné musí být nemluvit o něčem, na co se vás neustále všichni ptají. Nicméně nyní se po premiéře snad všem patřičně ulevilo. Ještě naposledy vyzíváme všechny ty, co se dostali k článku náhodou, že následující řádky obsahují ty nejzásadnější spoilery k filmu Spider-Man: No Way Home.

Nakonec vše dobře dopadlo. Oba Spider-Manové z předchozích sérií se vrací po letech do svých rolí a díkybohu jde o stejné verze, na které jsme byli zvyklí z jejich předchozích sériích. Čas se na obou pánech podepsal. Zatímco Garfieldův Spider-Man vypadá dospělejší, vlasatější a vlastně i malinko vousatější, Tobeyho Spider-Man je zase sešlejší, vyzrálejší a zkušenější. U obou Spider-Manů zahrají hlavní motivy od Dannyho Elfmana a Jamese Hornera, nicméně spíše jde o tlumenou hudbu, naplno jsme si to bohužel neužili, nicméně to je snad jediná výtka k jejich návratu.

(Spider-Man nakonec na to nebyl sám. Foto: Disney)

Všichni tři Spider-Mani dostávají pospolu zhruba tak 35 až 45 minut. Dokážou si tak říci zásadní milníky jejich životů, kdy se vzpomíná na strýčka Bena či Gwen. Taktéž se něco málo dozvíme o jejich soukromých životech, boji se záporáky a také spolupráci v týmu. Ano, Avengers zkrátka ve světech druhých Spider-Manů nejsou, a tak oba kluci v týmu moc spolupracovat neumí. Naštěstí tady je zaučí náš Spider-Man, který s tím má bohaté zkušenosti.

Obecně interakce mezi Spider-Many je to nejlepší, co jsme mohli dostat. Nejde jen o vyměňování zkušeností, porovnání svých schopností, zjišťování, kdo umí lépe a jak střílet pavučiny. Je to o obecné synergii všech postav a výtečně napsaných dialozích. Každý Spider-Man má ve filmu své místo a nějakou velkou scénu. I když Tobey Maguire byl první Spider-Man, Garfield se nenechává zahanbit a jeho scéna chytající Michelle Jones je naprosto famózní a emočně silná.

Setkání Spider-Manů i se svými záporáky také působí parádně. Po letech vidíme Petera s Ottem nebo Flintem. Fanoušci původní trilogie museli skákat blahem. Scény Connorse, Electra a Amazing Spider-Mana jsou ovšem taktéž silné a povedené. A svým způsobem právě tyto scény pomáhají zapomenout a vylepšit obraz zakončení obou původních sérií, které se nepovedly úplně podle plánu.

(Lepší trio si nemůžete představit. Foto: Disney)

Ať už jde o Spider-Many nebo záporáky, nikdo nepůsobí ve filmu navíc. Každý má své opodstatněné místo a příběh ve filmu. Nikdo nehraje druhé housle, a tak se i těžko určuje, kdo má ve finále nejdůležitější úlohu. Návrat k záporákům a Spider-Manům je nostalgický, chytne za srdce, ovšem pouze se nevzpomíná a každá postava ze sebe dokáže vymáčknout něco nového. A nejen to. Asi si dokážeme představit, že se nyní vrátíme k původním sériím a ty si znovu zpětně pustíme.

Abychom nechválili pouze Spider-Many a jejich zloduchy, nesmíme zapomínat i na potitulkovou scénu, kdy se Kevin Feige elegantně zbavil nepovedeného Venoma, ale zároveň si nechal symbiont ve svém MCU světě. No, a co říci závěrem? Charlie Cox se jako Daredevil zastaví ve filmu, čímž se potvrzuje i jeho návrat do MCU. Cox dostává ale pouze jednu malou scénku, a tak není moc o čem debatovat.

Závěrem lze říci, že se návrat všech postav povedl a nikdo nezůstal zahanben. Spider-Mani se nejen rozloučili, ale řekli si, že se možná ještě někdy uvidí, takže doufejme, že toto nebylo jejich poslední společné číslo. A klidně by bylo super, kdyby každý pán pokračoval ve své vlastní sérii. Zatímco Spider-Man Tobeyho je klasika, Garfield do své role přináší asi největší zkušenosti s herectvím a na jeho projevu je to nejvíce vidět.

Diskuze /44

Ratemus

Sem už to dát mohu, jen idiot sem vleze a pak si bude stěžovat na spojlery. Tohle byla naprostá paráda, jeden z nejlepších filmů MCU a jeden z nej superhero. Nostalgie jako prase, lidi v kině jásali a tleskali při nástupu každé známé staré postavy. Úžasné, všichni válí a každému, kdo si pamatuje premiéru Maguira před dvaceti lety a Garfielda, tak muselo srdce zaplesat. Dafoe, Molina a Foxx předvedli výborný výkon a Wilem je teda neskutečný démon, jeho výkon bylo něco naprosto neuvěřitelného. Chemie mezi Spidermany, to byla nepopsatelná radost sledovat. Jejich dialogy atd, co se týká akce, ta byla zdaleka nejbrutálnější a nejvíc násilná, SM vs Goblin v baráku byl fight jako v terminatorovi kdy se prohazuji zdmi, stropem a podlahou, je tu i dost krve. Holland jako Parker zažije neskutečné utrpení a bolest jak po stránce fyzické, tak hlavně psychické a tohle zvládá zahrát na výbornou, jelikož v emotivních scénách (které jsou snad nejemotivnejsi z MCU) Holland exceluje a dokazuje, že je výborný herec. V tomto filmu je taky nejvíc spidermanem ze všech dílů a bohužel trvale následky, které byly zanechaný jsou celkem zdrcující, jsem hodně zvědav, co bude dál a klasický kostým a návrat ke kořenům na konci jen kvituji…Tohle byla prostě srdcervoucí dojemná paráda.

16.12.2021 | 19:41:39
PecaCZE

Je to pořád film, no ale ten nelogickej poznatek je fakt ujetej. A to že Ned nechtěně otevře portál do jinýho vesmíru. Ty vole Strange takovej zkušenej, tam vytváří snad můžu říct složitý kouzlo a Ned si jen veme prsten a myslí na kamaráda a najednou bez jakýkoholiv tréninku otevře portál a ještě do jinýho vesmíru :D Jinak jsem vůbec nepochopil tu scénu, kdy se poprvý objeví Goblin. A zničeho nic blik a Octopus je zamčenej a SM teleportovanej aniž by se někdo pohnul. Byl to Strange, který to nějak věděl a nechal tam jenom tak Goblina, jako wtf ? :D

Jak se otevřel portál a byla vidět ta silueta a oči no tak to bylo hned jasný. Stejně kino řvalo a tleskalo až při konečný sundání masky. Tobey 46 let ty vole, tak to asi nebylo stylem života :D On má docela ten babyface jak se tomu říká no a když už má tolik let. Vedle parta slečen ta měla záchvat a tleskala, když chytil MJ :D Polovina kina odešla po první potitulce. V druhý, místo narážky na další film Strange jak jsem čekal, jsme vlastně dostali rovnou celej trailer, jak vystřiženej z epizody What If… ?. Strange tak jak už v traileru se opět ukázal jako naprosto nezodpovědný kouzelník co si neustále hraje i když moc dobře ví že může zničit celou realitu ( vesmír ). Dafoe a jeho úsměv spojený s herectvím je něco neskutečnýho. My chceme Jokera !

To jenom tak, abychom všichni nepsali jen jakej suprovej film to byl a že sakra byl.

#3 Serenitka #4 Kometa
16.12.2021 | 20:37:37
Serenitka

#2 PecaCZE: Tak nějak máš pravdu a mám pocit, že jsme snad byli ve stejném kině :) Ono už je to asi taková přirozená vlastnost, u béček a špatných filmů člověk hledá alespoň něco dobrého, u áčkových titulů zase naopak, nejdůležitější je ale ten celkový dojem, jak sám píšeš, je to jízda, člověk se párkrát kousne do rtu, jakože ale no táák.. naštěstí to pak ale trvá jen pár vteřin než to něco kvalitního zamázne a tak nějak pomyslně mávneš rukou.. pořád je to pohádka, kterou ale žerem.. teda většina z nás :)

16.12.2021 | 21:29:17
Kometa

#2 PecaCZE: Jen akademicky …Ned neotevřel jiný vemír,ale oni byli u „nás“ řikali,že od chvíle ,kdy se objevili hledají Hollanda

#5 PecaCZE
16.12.2021 | 22:00:08
PecaCZE

#4 Kometa: Koukal jsem znova na YT a máš pravdu. Jen jsem si to nezapamatoval správně. No až se na to doma kouknu znova určitě si všimnu víc detailů i ten originál je někdy lepší poslouchat než se soustředit na titulky ;) Ale stejně s tím Nedem jak to otevřel byla ptákovina :)

16.12.2021 | 22:49:20
Raiden123

Ale jedno si asi malo kto vsimnul bola tu referencia na strvteho spidermana Milesa Moralesa,no v tomto filme nebol… zakazdym v niektorom s filmov o nom hororia,alebo je tam niekde nevyrazny plagat na ktorom je i Miles,alebo sa tam mihol clen jeho rodiny.Zeby skumali moznost natocit hrany film s Milesom?asi to zvazuju,ale zatial to asi zas na cas odlozia do suflika.

Toto je asi jeden s najlepsich spiderman filmov… Tento film prisiel asi najblizsie k hranej verzi animakov Into the spiderverse.No pridat hranych ostatnych spidermanov by bolo asi privela,privital by som SpiderGwen,ale potom by to asi zase bolo nezvladnutelne dra­ma.

Film hodnotenie…hmm co tam dame… 7/10.

A vsetko vyslo inak ako to Spidy planovanal.

Som zvedavy ako to vyriesia,ci puojdu tou cestou,ze bude dalsi nejaky filmo spidym nieco ako: Venom vs Spiderman.Alebo sa vydaju inym smerom.

#14 Raiden123
16.12.2021 | 23:40:05
Jewkayje

Pro mě nejhorší Spider-man film a jeden z nejhorších MCU filmů. Absolutně nevysvětlili, jak to kouzlo funguje. Z jakého momentu přesně vytáhli jednotlivé postavy a jaké následky to ponese? Zbavit záporáky schopností a pak je vrátit zpět bude mít následky taky. A tvůrce to očividně nezajímá, protože absolutně nic z toho neadresovali. Tolik nelogických rozhodnutí jsem už dlouho neviděl. Např. MJ vyčítá Strangeovi to kouzlo, i když je to Petrova chyba. Peter nechá Strange viset v zrcadlové dimenzi i když neví, jak funguje, a jak nebezpečné to může být. Goblina by nakonec zabil, přestože chce dát záporákům druhou šanci. Navíc ohrožuje další lidi (nebo dokonce zaviní jejich smrt), aby záporáky zachránil, což je úplně na hlavu. Speciálně když existuje nespočet dalších verzí těchto postav a následky v jejich realitě mohou být dost vážné podle toho, jak to kouzlo funguje. Sandmana navíc zredukovali zpět před konec SM3. Některé dialogy jsou fakt strašný.

#9 Toso11
17.12.2021 | 2:26:04
Ratemus

Hlavně mě překvapilo jak to skončilo, Holland nemá nic a nikoho, nikdo ho nezná, nemá prostředky a i známosti, navíc jak bylo ukázáno v kavárně, když viděl Neda a MJ jak jsou v pohodě, nechtěl je vystavit nebezpečí takže podle mě jejich linka skončila. Možná je budeme potkávat ale myslím že na vysoké potká Harryho, Gwen nebo pravou MJ nebo třeba Icemana a kterým je taky velký kamarád. Moc mě těší že na konci to vypadá že od teď to bude ten Spiderman jak ho známe, bydlí někde v podnájmu, je na mizině, oblek má ušitý na stroji… paráda…

17.12.2021 | 7:11:09
Toso11

#7 Jewkayje: to je síce super že máš názor ale ako je toto horšie ako spiderman 1 a 2 s mcu ? kúzlo funguje tak že všetci zabudnú že píter je spidy nič viacej čo je natom nepochopiteľné … goblina by zabil pretože on mu zabil tetu … môj názor je že toto je jeden z naj mcu filmov a tento rok najlepšie čo mcu ponúklo a DD potešil

#11 Jewkayje
17.12.2021 | 8:09:35
Venous4

Byl jsem videl jsem. Smal jsem se, pobrecel si a mel husinu. Naprosto dokonale dilo ktere je schopne konkurovat Endgame. Vsem doporucuju PS ta druha potitulkovka – no vazne jsem si nemyslel ze udelaji hrany WHAT IF ale je to tam tvl to bude masakr.

17.12.2021 | 8:26:23
Jewkayje

#9 Toso11: To první kouzlo co vytáhlo všechny ty záporáky z jejich reality. Z toho co Otto říkal usuzuji, že ho to vytáhlo z konce SM2. To znamená, že tam zbyl Peter s Ottovým přístrojem, který v té době byl energeticky soběstačný. Problém je, že na konci SM2 to byl Otto, kdo navrhl, že ten přístroj „utopí“ a Peter by na to tedy musel přijít sám. Co se tedy v té realitě stalo, potom co Otto zmizel? A to je jen jeden příklad. Když to kouzlo vytáhlo Osborna ze SM1, kam ho to vrátí? A jak na to budou reagovat postavy ze SM2 a 3, kteří ho znají jako Goblina a ví, že zemřel? Nemluvě o tom, že většina těhle vyléčených záporáku jsou známí zločinci a stejně půjdou sedět. A podle toho jak to kouzlo funguje, tak budou další následky o kterých Peter vůbec nepřemýšlel. Tohle je jak Flashpoint. To že např. Osborna vrátí zpátky vyléčeného a bude žít může změnit hodně věcí. A Peter všechny jeho rozhodnutí kontradiktuje, když chce Goblina zabít. To je strašně stupidní hlavně, protože Osborn je schizofrenik a za všechno může jeho alter ego Goblin a ne on, což znamená, že on je oproti ostatním daleko „spasitelnější“ a Peter by ho klidně zabil. Následky na 100% jsou a Peter ohrožuje další reality, aby zachránil super zločince (což opravdu nedává smysl, když jak jsem říkal, Peter ani neví jaké následky to může v jejich realitách mít a z hlediska morálky absolutně nevím o co se snaží, protože Peter akorát ohrožuje další lidi, aby zachránil zločince a nakonec by stejně Osborna zabil, i když za všechno může jeho alter ego Goblin a ne on) a na konci filmu ani nedostaneme vysvětlení, jak vše dopadlo. A to poslední kouzlo taky. Peter tedy oficiálně neexistuje. Předpokládám, že nemá peníze, majetek, nemá kde bydlet. Nemá žádné kontakty. Fotky zmizely, dokumenty o Peterovi tedy taky? Pokud si pamatuji, tak MJ zná Neda pouze, protože byl kamarád s Peterem. Rád bych zjistil, jak to kouzlo funguje. Tvůrce to ale nezajímá, protože absolutně nic neadresovali.

#12 antty #13 Pilsnerasso #15 skalloo
17.12.2021 | 13:07:21
antty

#11 Jewkayje: Háček je v tom, že my jako diváci víme, co všechno ti superzločinci udělali, pro Petera jsou to ale lidi, co má odsoudit k smrti, přičemž je nezná, neumí si představit, za co jsou odpovědní a proto se s tím nechce smířit. Jako by nás někdo postavil před pět lidí a hele zab je, jsou to superzločinci… asi bychom je taky zfleku nezabili. A že si to pak u goblina rozmyslí, i když ten za své činy nemůže? No to je snad jasné – mě kdyby někdo zabil někoho blízkýho, taky bych ho chtěl zapíchnout, i když bych věděl, že to je schizofrenik. A navíc, to je fakt potřeba, aby film polopatě vše vysvětlil, aby byl považován za dobrý? Mě třeba přijde fajn, že může člověk spekulovat o tom, co jak bude dál.

webmaster
17.12.2021 | 14:00:24
Pilsnerasso

#11 Jewkayje: Hele – s tím, co se stane, až se tam vrátí. Já si myslím, že podle teorie multiverza to vytvoří další vesmíry, ve kterých se objeví tito vyléčení záporáci. Prostě další What If… Ale to už je úplně jiný příběh, tady nás zajímá, co se děje v „našem“ MCU vesmíru a ne v jiných, ze kterých akorát vytahovali postavy. Já chápu, že se ten film nemusí líbit každému, máš na to plné právo, ale tohle mi třeba nepřijde vůbec nelogické nebo něco, kvůli čemu by se měl člověk čertit :)

Jako bylo by pěkný prozkoumat, co se stane, až se vrátí do „svých“ vesmírů. Nicméně tady máš hned několik cest, kterými si vydat – 1. vesmír, ze kterého zmizel jeden nebo druhej spiderman a už se tam nevrátil 2. vesmír, do kterého se vrátili vyléčení záporáci a spidermani ne (protože ti se mohli vrátit do svého původního vesmíru, ze kterého byli vytažení a ve kterých jsou tito záporáci mrtví) nebo 3. vesmír, do kterého se vrátí jak záporáci, tak spidermani.. a takhle můžeme jít dál a dál a dál :) Prostě koncept multiverza – vždyť vlastně celý koncept komixů je založený na konceptu „what if“ a je tu právě to hezký, že ty můžeš přemýšlet nad tím, co se teď mohlo stát a co se mohlo stát, kdyby to bylo takhle nebo jinak. :)

Peter není Doctor Strange, ten o tomhle nepřemýšlí. On chce pomáhat a protože má možnost pomoct, tak to udělá – to je to, co Spider-Man dělá. A je to navíc v tom filmu zmíněno. Oni pomáhaj. Bez ohledu na následky. B

17.12.2021 | 14:50:02
Raiden123

#6 Raiden123: Haluz je,ze som ciastocne uhadol nieco o Venomovi.

Nevidel som post kredit scenu,kde bol venom,ked mizol domov do svojej dimenzie,necakane tam za sebou nechal kusok seba ukryty v barovom pulte.Zaludny to symbiont.

17.12.2021 | 16:22:03
skalloo

#11 Jewkayje: tak ty si iny vymel…načo tu vôbec niečo komentuješ ked to nema ani hlavu ani petu čo rozpravaš..nazor je nazor ale toto je troll jak male decko..chod sa hrat radšej do svojej izby a neotravuj dospelých!

#17 Jewkayje
17.12.2021 | 17:26:44
Ratemus

Další co chce polopatě jasně zřetelně jak pro blbce dostat hned pod nos hotové a stručné, hlavně nic nad čím se člověk musí zamýšlet. Překvapilo mě, jak je tento film, díky tématům a vyznění, dospělý a lidský Dost možná víc než téměř všechny marvelovky.

#18 Jewkayje
17.12.2021 | 18:02:08
Jewkayje

#15 skalloo: Co kdybys raději místo svého blábolení vysvětlil proč moje argumenty nemají hlavu a patu a snažil se odpovědět na mé (podle mě) opodstatněné otázky? Vyvrať mi prosím moji kritiku jako dospělý člověk, ne jako děcko, a nebo mě neotravuj. Díky.

#19 skalloo #43 ori
17.12.2021 | 18:14:28
Jewkayje

#16 Ratemus: Právě že o tom přemýšlím, a proto pokládám otázky. Já nemám problém, když mi někdo ukáže, že jsem se mýlil, a jak krásně do sebe vše zapadá, a jak vše dává smysl.

#22 PecaCZE
17.12.2021 | 18:18:37
skalloo

#17 Jewkayje: Kiddo tiško

#33 Stardos
17.12.2021 | 19:42:50
Erwell

Spider-man je jediný superhero na krerého koukám. No Way Home jsem ještě neviděla a i přes to, že jsem si „následující řádky obsahují ty nejzásadnější spoilery“ přečetla jsem se podívat dál musela. Vždy k filmům a seriálům čtu spoilery dopředu, ale tentokrát mě to opravdu hodně mrzí. To, že tam budou další Spidermanové jsem netušila a popravdě mě něco takového ani ve snu nenapadlo. Jé, to by bylo hezký to vidět a nevědět o tom. To bych i já jásala doma u PC, jak je to super. :)

#21 Ratemus
17.12.2021 | 23:13:21
Ratemus

#20 Erwell: ted si vem, že já to věděl už před rokem

#22 PecaCZE
17.12.2021 | 23:16:52
PecaCZE

#18 Jewkayje: Už ti to tu někdo vysvětloval. Tak alespoň nedávej hodnocení něčemu čemu nedokážeš porozumět. Když chceš aby ti bylo hned všechno vysvětleno, tak si asi nedokážeš užít co máš před sebou.

#21 Ratemus: Já to měl tak, že i když jsem viděl spoustu fotek a informací rok dopředu, tak jsem to nepovažoval za 100% potvrzené informace, protože prostě nebyli ! A tak se mi líbilo že jsem šel ihned na premiéru bez přesvědčení :)

18.12.2021 | 13:06:43
PecaCZE

Né že by mě to sralo, ale bylo k smíchu / pláči jak tam byla opět věta pro afroameričany, aby drželi hubu ! Prej Electro: I just thought you gonna be black. Garfield: Oh man, I´m sorry. A pak že určitě je v nějakým vesmíru černej spiderman :D. ( +/- přesně takhle to řekli ) To se jako omluvil, že není černej nebo co :D taková sračka pro ty retardovaný amíky.

#25 skalloo
18.12.2021 | 15:22:46
CaptainDeadpool

Nepovedený Venom? Rozhodně nesouhlasím ;) :) :D

19.12.2021 | 1:34:24
skalloo

#23 PecaCZE: pre mňa to bola len vtipna vsuvka a easter egg pre milesa moralesa, ale čehuň pri pive bude zase vymyšlať, že amici atď ach bože..kde ten svet speje

#26 PecaCZE
19.12.2021 | 9:21:48
PecaCZE

#25 skalloo: Kdyby amerika nebyla tam kde je a nedělala to co dělá, tak bych na to vůbec nemyslel. Dělaj si to samy a jsou všem ostatním akorát pro smích. V kině to s nikým nehnulo a když se podíváš na záběry z mobilu v americe, tak se z toho posrali.

#28 skalloo
19.12.2021 | 12:20:48
PecaCZE

Jinak tam byly dva meme, kterých jsem si nevšimnul, protože to napoprvý není lehký. První byl Goblin v kleci: You know. I´m something of a scientist myself. A druhej, kterej jsem tam fakt chtěl ( byl v potitulce Spider-verse ) je známej jak na sebe ukazujou tři Spider-mani v tom animáku, tak na sebe ukazovali, když Ned volal na Petera a nevěděli na koho mluví na sebe ukazovali. Jen ty ruce mohli mít víc natažený.

19.12.2021 | 12:25:04
skalloo

#26 PecaCZE: ja som bol v ostrave v kine a ludia sa z toho posrali, tak neviem teda :D to nieje argument..proste typickí niektori jedinci slovaci a cesi maju komplexy lebo proste mentalne su trosku zaostali na vychod..tak treba hejtoval všetko zvadzať na ameriku..čo už holt rasizmus tu mame v genoch :)

#29 PecaCZE
19.12.2021 | 14:05:37
PecaCZE

#28 skalloo: Já vůbec nejsem rasista. Ty mi pořád nerozumíš. Mě vadí postoj k afroameričanům v americe. Stejně tak tyhle ty LGBTQ+ a hnutí MeToo. Všechno tohle je jen v americe. Podívej se do některýho evropskýho multikulturního města. Tam nikoho nezajímá jakou máš barvu kůže, z fleku se tam k tobě chovaj přátelsky pokud se nechováš jako čurák. Američané si přímo říkaj o to, aby jsme je nenáviděli za to jak upřednostňujou jiný rasy / pohlaví a u někoho to snadno vede k rasismu. Takže když to mám před sebou vypadá to silou nucený a vadí mi to. Pro toho kdo nesleduje co se děje nebo nikde nebyl, tak to tak necítí. Kdyby drželi hubu a nesnažili se všechno etnicky a genderově vyvažovat, tak by ten proces v americe spíše urychlili než když jako například Netflix přidá černou postavu co je v předloze bílá. To je můj názor. Bohužel amerika je někde jinde.

#30 skalloo
19.12.2021 | 14:46:43
skalloo

#29 PecaCZE: proste realita je že ta naražka na milesa moralesa v spidermanovi bola vkusna a vtipna..všetci sa natom zabavili (v ostrave v kine kde som natom bol) a tvoje okomentovanie bolo nevhodne a primitivne..thats all :) peace

19.12.2021 | 14:55:21
AbrahamCZ

Upřímně nechápu jak se tam dostal Venom, on přece neví, že Spider-man je Peter Parker… Tak jak se tam sakra dostal ???

#32 PecaCZE #39 Hunter12
19.12.2021 | 18:40:00
PecaCZE

#31 AbrahamCZ: Napiš si na YT Venom 2 after credits a uvidíš.

#35 AbrahamCZ
19.12.2021 | 19:03:19
Stardos

#19 skalloo: Eh, bylo tohle fakt nutné? :D Reálně je to dobrá otázka, jak to celé tvůrci domysleli, přičemž jak je jasné, nedomysleli :D

20.12.2021 | 19:12:09
awacs

Mě ten film hodně připomněl hry od Insomniacu, zasazením, událostmi, průběhem…

20.12.2021 | 23:33:08
AbrahamCZ

#32 PecaCZE: to stále nevysvětluje jak se ocitl v MCU světě, kde viděl odhalení Hollanda jako S-M

#36 PecaCZE
21.12.2021 | 18:39:22
PecaCZE

#35 AbrahamCZ: Ano přímo to tam vysvětluje ! Už jsi druhý co to nepochopil, takže v pohodě :D Nevím, ale co je na tom tak nepochopitelnýho… jednoduše řečeno sám od sebe se dokáže dostat symbiont do jinýho vesmíru. Takže nemá vůbec nic společnýho s tím kouzlem v No Way Home. Já vám nedokážu poskytnout víc informací než, který byly v after credits Venom 2. Všechno to tam je vysvětleno.

21.12.2021 | 21:05:14
AbrahamCZ

tak jsem asi dement :D Eddie se Vonema ptá, jestli to byl on a on, že to on nebyl …

21.12.2021 | 21:41:30
AbrahamCZ

Venoma* :D

21.12.2021 | 21:41:42
Hunter12

#31 AbrahamCZ: Venom neví, že Peter Parker je Spider-Man? Doporučuji si přečíst nějaký komiks, nebo se alespoň podívat na Spider-Mana 3 z roku 2007. Venom z toho filmu o tom věděl. A pak se podívej na Venoma 2 a to hlavně na potitulkovou scénu. Venom tam Brockovi vypráví o kolektivních vědomostech symbiontů. Jinými slovy, vše, co ví jeden symbiont, vědí i ostatní symbionti napříč celým multivesmírem. Když tedy Venom ve Spider-Manovi 3 ví o Parkově identitě, ví to i Hardyho Venom.

#40 AbrahamCZ
22.12.2021 | 21:00:28
AbrahamCZ

#39 Hunter12: Bože… Venom, kterého hraje Tom Hardy je jiný Venom z jiného vesmíru než starší Venomové nebo Venom z komiksů… Jak někto tohle může napsat pod koment k Spider-Man: No Way Home, kde se objevili staří spider-mani… kteří se navzájem museli nějak poznat, vyprávěli si své příběhy a tak dále… Venom, kterého hraje Hardy, prostě nikaj nemohl vědět, že je Holland spider-man, když v jeho vesmíru spider-man není, nebo nebyl ukázán

#41 PecaCZE #42 ori
23.12.2021 | 18:19:57
PecaCZE

#40 AbrahamCZ: Člověče. Myslím si že žiješ v jiným vesmíru, kde existuje film No Way Home a potitulka Venoma, ale je tam úplně něco jinýho. Nevím proč je pro někoho tak nadlidský výkon to pochopit.

#44 dovahkiin
23.12.2021 | 20:33:34
ori

#40 AbrahamCZ: Ale všetci Venomovia majú zdieľané vedomie, teda ak jeden vie že Peter je SM, tak to vedia aj všetci ostatní v iných vesmíroch.

webmaster
24.12.2021 | 22:40:08
ori

#17 Jewkayje: Lebo film nemá čas odpovedať na také otázky, nemôžu sa babrať s každým detailom aby si divák nič nemusel domýšľať. Predstav si teraz epizódu z druhej série What If kde sa bude riešiť čo by sa stalo keby sa títo záporáci vrátili do svojich vesmírov vyliečení a máš odpoveď.

webmaster
24.12.2021 | 22:42:29
dovahkiin

#41 PecaCZE: Mě zajímá jestli tohle bylo i dřív v komiksech a nebo to udělali jen proto aby měli berličku pro tohle vysvětlení.

27.12.2021 | 13:18:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama