Sledovanost traileru na Fantastickou čtyřku dokazuje, že Marvel má opět v ruce hit
Kevin Feige moc dobře věděl, proč si dát záležet na nové Fantastické čtyřce. Dlouhé přípravy, pečlivé hledání režiséra a šikovného scénáristy pomalu přinášejí své ovoce. O novou týmovku je neskutečně velký zájem a Marvel se svými analytiky se již třese na letní tržby v kinech.
Fantastická čtyřka se musela vymanit ze špatné reputace předchozích filmů. Když se podíváme do historie, úspěšných projektů s tímto legendárním komiksovým týmem mnoho nenajdeme. Kevin Feige si však pevně stojí za svým retrofuturistickým pojetím nové Fantastické čtyřky. Tento film se již podle prvního teaseru zdá jako jedinečný – zkrátka něco, co jsme v MCU ještě neviděli.
Zdá se, že první ukázka zabodovala i u diváků. Společnost Disney oznámila, že teaser na Fantastickou čtyřku vidělo během prvních 24 hodin více než 500 milionů lidí napříč všemi platformami. Jde tak o jednu z nejsledovanějších ukázek v historii MCU. Lépe si vedl už jen trailer na film Deadpool & Wolverine, který však těžil ze dvou populárních postav v podání dobře známých hereckých tváří.
Fantastická čtyřka naopak přichází s úplně novým obsazením – a přesto slaví takový úspěch. Je jasné, že studio drží v rukou obrovský hit a dobře si to uvědomuje. Pro srovnání – teaser na Supermana Jamese Gunna zhlédlo během prvního dne „jen“ 250 milionů diváků. Marvel tak stále dokazuje, že má oproti DC náskok. A i když je Superman možná nejznámějším hrdinou na světě, tentokrát to nestačilo.
Pokud se těšíte na filmové léto, rozhodně nebudete litovat. Kromě nové Fantastické čtyřky a zmíněného Supermana zamíří do kin i Jurassic World: Rebirth. Konkurence bude obrovská – všechny tři filmy mají potenciál překonat hranici jedné miliardy dolarů v tržbách. Ale vzpomeňme si na rok 2018, kdy Solo: Star Wars Story propadl pod tlakem Deadpoola 2 a Avengers: Infinity War. Kdo si letos vytáhne Černého Petra? To zjistíme v létě.
Zdroj: ComicBookMovie.com
Diskuze /0