Recenze pilotu [50%]

Recenze pilotu [50%]

16.9.2013 16:01

Bývalá baseballová hráčka je zpátky ve hře, jak už napovídá název a i plakát tohoto nového sitcomu. A dokud tohle prohlášení udržíme na rovině baseballu, je to nezpochybnitelná pravda. Ovšem pokud si někdo vážně myslí, že se do hry jen tak lehce dostane i tento seriál, musí být trochu blázen. Stejně jako hlavní hrdinové Back in the Game.

Když se Terry Gannonová (Maggie Lawson) i se svým malým synem přestěhuje ke svému otci Terrymu (James Caan), kterému všichni přezdívají „The Cannon“, nestane se prakticky nic zajímavého. Syn Danny si musí zvykat na novou školu a potrhlého alkoholika dědečka, jeho matka Terry si zase musí zvykat na staronové prostředí domu, kde vyrůstala se svým despotickým a egoistickým otcem. Celá hlavní zápletka spočívá v tom, že malý Danny se chce dostat do baseballového týmu, ale jediný problém je v tom, že je tak trochu kopyto. A protože takových kopyt se při náboru objeví víc a nikdo je nechce, Terry se rozhodne, že se vrátí zpět do světa baseballu a začne odpadlíky trénovat.

Stejně jako chudá zápletka je i humor ochuzen o svou humornou složku, která – jak už to tak na světě chodí – je pro humor jaksi stěžejní. Když je proto nejvtipnější část celé epizody záběr na malého tančícího homosexuálního chlapce, který si prozpěvuje cosi od Lady Gaga, člověk si říká, že je to trochu smutné. Při sledování Back in the Game se proto rozhodně nedočkáte ničeho originálního a vtipného prakticky taky ne. A pokud bude celá série prostoduchá jako její začátek, pak se skoro můžete vsadit, že na konci tým lůzrů v čele s Terry vyhraje nějakou důležitou soutěž a všem posměváčkům to natřou.

Takže shrnutí na závěr: Jednoduše si nedovedu představit rozumný důvod, proč sledovat bandu nešikovných dětí, které vede trochu ztřeštěná matka a blbě jí do toho kecá její opilý otec. Myslel jsem, že doby šimpanzů hrajících lakros a zlatých retrívrů, kteří pomůžou týmu ze zapadlého městečka vyhrát státní ligu ve volejbale, už jsou za námi. Protože přesně takhle se mi Back in the Game jeví.

Jít na Back in the Game | Jít na Edna

Chceš taky něco napsat? Ale k tomu se musíš registrovat nebo se přihlásit!