Dexter
94/100 - 584×

Sledovat

Dexter

Ve dne pracuje jako krevní analytik u policie. V noci brutálně vraždí ty, na které spravedlnost nedosáhla.

USA | 2006 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | Showtime | 50 minut
žánr
Drama, Krimi, Thriller
hrají
Michael C. Hall (Dexter Morgan), Jack Alcott (Harrison Morgan), Jennifer Carpenter (Debra Morgan), Julia Jones (Angela Bishop), Johnny Sequoyah (Audrey Bishop), Alano Miller (Logan), Clancy Brown (Kurt Caldwell), Jamie Chung (Molly Park), Julie Benz (Rita Morgan), Mark Pellegrino (Paul Bennett), Christina Robinson (Astor Bennett), Preston Bailey (Cody Bennett), James Remar (Harry Morgan), Lauren Velez (Maria Laguerta), David Zayas (Angel Batista)

Jak si konec představoval bývalý showrunner Clyde Phillips?

Jak si konec představoval bývalý showrunner Clyde Phillips?

Od páté sezóny Dexter vznikal pod vedením dvou nových showrunnerů, Chipa Johannessena a posléze Scotta Bucka (od šesté sezóny). Do prvních čtyř řad se však otiskla tvůrčí ruka Clyda Phillipse, který po odvysílání finálové epizody prozradil, jak si on sám představoval konec seriálu, který pomáhal stvořit.

5 0
23.9.2013

„Nikomu jsem to nikdy neřekl. A přesně takhle bych seriál ukončil, kdybych u něj zůstal. Nezůstal jsem však, takže ostatní se seriálem udělali to, co s ním udělali, s čímž ale nemám žádný problém. A myslím, že s finálovou epizodou převedli kus dobré práce. Takhle bych seriál ukončil já,“ nechal se Phillips slyšet v rozhovoru pro E! Online. Přečtěte si sami, co měl v plánu:

V úplně poslední scéně se Dexter probudí. A všichni si začnou myslet: „Jej, to byl jen sen.“ Kamera se pak ale začne oddalovat a oddalovat, dokud si neuvědomíme, že to nebyl sen. Dexter jen otevře své oči na popravčím stole ve floridské věznici. Zřízenci mu právě začínají vpichovat smrtící drogy a Dexter se otáčí do prostor pro „diváky“, kde stojí všichni lidé, které Dexter zabil. Včetně Trinityho a Vraha s chlaďákem, LaGuerty, za jejíž smrt byl Dexter zodpovědný, Doakese a Ritu, za jejichž smrt byl částečně zodpovědný, a také včetně Lily. Plus samozřejmě všichni mrtví z jednotlivých epizod. Všechno, co se tak během osmi sérií odehrálo, bychom tak zahlédli během pár posledních vteřin seriálu. Myslím, že by to byl skvělý, epický a velmi uspokojivý konec.

Je samozřejmě jasné, že s vývojem seriálu by se Phillipsův konec mohl změnit, a nemůžeme totiž přímo jakkoliv vinit jej nebo Scotta Bucka s dalšími tvůrci, že seriál ukončili po svém, dle jejich nejlepšího vědomí a svědomí. Přesto jde však o zajímavé srovnání. Ne každý si totiž Dexterův konec představoval právě tak, jak jsme jej viděli ve finálové epizodě.

Prostor je tedy nyní volný k diskuzi. Který z těchto dvou konců by se vám líbil více?

Zdroj: Showtime

Diskuze /52

gemini32

Radši bych viděla takový konec. A Debru živou :(

23.9.2013 | 17:15:19
Kamylko

s tymto zaverom by som sa vedel ovela viac stotoznit a sam som nad niecim podobnym rozmyslal, ked som si neviem, pri tretej, stvrtej ci piatej serii sa zamyslal, ze ako by mohol Dexter niekedy skoncit. Je zas fakt, ze vtedy mal este od obycajneho „cloveka“ dost daleko. Kazdopadne neurobime stym uz nic, je to ako to je, ale napr. koniec Housa bol pre mna prijatelnejsi, uvidime ako dopadne Breaking Bad, tam ocakavam hubu dokoran na dobry tyzden :D

23.9.2013 | 17:15:35
Gyrxiur

To mi teraz poraďte, čo mám teraz pozerávať, ked Dexter skončil. Dík

#4 MarweN #5 simonko1
23.9.2013 | 17:17:52
MarweN

#3 Gyrxiur: Dextera znovu od začátku :D

23.9.2013 | 17:26:03
simonko1

#3 Gyrxiur: breaking bad, boardwalk empire, house of cards, shameless, misfits, death note … je toho vela :)

23.9.2013 | 17:26:12
marecek8

Zaujímavý a možno aj lepší koniec. Kto vie, ako by to celkovo vyzeralo, ja som však celkom spokojný aj s tým, čo sme dostali.

23.9.2013 | 17:27:41
Jacob044

Jako pardón, ale tohle mi přijde jako dost laciný konec. Já jsem naprosto spokojený s tím jak to dopadlo. Konec, který byl odvysílán alespoň nutí k zamyšlení – a vůbec celý ten souboj mezi Dexterem sociopatem a Dexterem citlivkou. Mám takový dojem, že lidi mají jen čím dál větší tendence kritizovat a obdivovat alternativní konce aniž by se nad tím pořádně zamysleli.

#12 Skenif
23.9.2013 | 17:36:48
dexter01

To by byl možná zajímavý konec :) I ten opravdový nebyl špatný, ale měli to udělat malinko jinak. Debra měla umřít už v předposledním díle na konci a ten poslední by byl takový konec, kde by třeba přišli na to, co je Dexter zač a on by se pak zabil v tom hurikánu… ale mělo to skončit tak, že se opravdu zabije a ne že přežije…

#19 mino4991
23.9.2013 | 17:38:53
MarweN

Elektrický křeslo by se mi teda jako konec nelíbilo…

23.9.2013 | 17:46:05
barahir

Taky jsem si takový konec představoval jako jednu z možností. Bral bych to radši než jak to dopadlo teď.

čestný člen redakce
23.9.2013 | 17:53:39
Slezan

NO WAY! To by se mi nelíbilo…alter­nativní a otevřený konec je ta nejlepší varianta, smrt Debry byla „dobrým vykoupením“ místo smrti Dextera, osud Hannah a Harrisona nezodpovězen, Quinn kdo ví co s ním…a Dexter, paráda i kdyby tu byl jen chlup naděje udělat za pět či deset let nějakou zajimavou story nebo pár dílů, uvítám to jako fanoušek a i kdyby vůbec nebyla nevadí, nechává to otázky…uf ještě že nebyl takový konec

23.9.2013 | 17:55:02
Skenif

#7 Jacob044: přesně docela i k zamyšlení do života pár vět co tam říkal :) chtělo se mě brečet :(

23.9.2013 | 18:41:59
Melian

Já nikdy nechtěla, aby Dexter umřel. Ale ta prázdnota v jeho očích na konci posledního dílu je snad ještě trýznivější…

23.9.2013 | 18:57:30
Em

Pořád to nedokážu moc vstřebat. Myslím že si musím pustit poslední díl ještě 2× abych mohla s jistotou říct jaký mám na nic názor. Jsem z toho úplně v pr**li.....

23.9.2013 | 19:00:07
tonysawer

Ještě že to skončilo, jak to skončilo. Tahle jeho „verze“ mi přijde miliónkrát viděná. Jsem rád za ten dnešní konec :-)

23.9.2013 | 19:01:12
makishek

myšlenka všech zabitých na jedné hromadě není nejhorší.. ale stejně tak jako oficiální koneci mi i tenhle alternativní připadá nedostačující > chtělo to nějak decentně zrekapitulovat, shrnout a uzavřít, vzdát hold celému seriálu a aspoň trošku rámcově to podtrhnout.. jako finále série by stačilo obojí, ale jako finále celého seriálu by to chtělo něco nezapomenutelného..

23.9.2013 | 19:12:03
papushka

Tak tohle bych teda nevstřebala, přišlo by mi to laciný. Jsem spokojená s odvysílaným koncem ;)

23.9.2013 | 19:13:57
Zacharry-Alex

Konec byl pro me velmi uspokojivy. Jen me mrzi osud Debry :( Debru zboznuju od sameho zacatku co Dexter zacal. Takove zenske je skoda. Ten jeji charakter, hlasky, chovani, jeji styl. Takovou babu najit, tak to by znamenalo, ze uz nejsem mezi zivymi. Takovy konec jsem si u ni nepredstavoval. Da se rict, ze jsem trosku cekal stastnejsi konec, ale nakonec jsem dostal takovy, ktery mam radsi, nez kde to konci zili stastne az do smrti. ABC si nakonec nechalo zadni vrata pro navrat Dextera, ale bez Debry to uz nebude Dexter :/ Tak radsi, at uz Dextera nechaji byti a radsi at prijdou s necim zcela novym. Ja ani dneska neusnu :D Kvuli takovemu serialu, me to bude furt zrat, ze Debra is gone! :(

#26 LukasJK
23.9.2013 | 19:31:44
mino4991

#8 dexter01: dexter v druhej serii povedal doekasovi ze by nikdy nespachal samovrazdu. ze je to dost hlupy sposob vyrovnania sa zo smrtou…a aj ked dexter omnoho viacej precitoval emocie stale to bol psychopat ktory si svoj zivot ceni najviac

23.9.2013 | 19:41:14
skylines

Tenhle konec byl jak vyzvracený z levné knihy pro teenagery. Klišé, klišé a zase to co už tu bylo milionkrát před tím… prostě hnus.

23.9.2013 | 20:50:16
estrado

tak proč nato koukal

23.9.2013 | 21:10:38
Lucifrid

Dexter v popravci komore fakt ne. Ja cekala cele ty serie, ze skonci nekomu na stole, ale ne popravcim. To uz je lepsi tak, jak to skoncilo. Ja myslim, ze mi to behem par dni se rozlezi v hlave a vezmu to. Ale ten konec Debry jim neodpustim. Chapu ho, ono to tam zapada, ale kurna, kdyz uz ji chteli zabit, meli to udelat jinak, tohle si nezaslouzila. Ale i tak to tam zapada…

webmaster
23.9.2013 | 21:55:26
Petuliis

Nechápu, jak může někdo bejt spokojenej s tim, jak to finále udělali. Větem typu „nechtěla bych, aby Dexter umřel“, „to by bylo pěkně blbý, kdyby byl nakonec odhalenej“ nerozumim! Přece jste nemohli čekat happyend typu „a tak se Dexter spolu se svou rodinkou odstěhoval do Argentiny a žili šťastně až do smrti“! A právě, že by bylo neskutečně zajímavý, kdybysme viděli reakce všech lidí, kteří Dexe znali, až by přišli na to, kým vlastně je. Takhle vypadá „úžasný“ Miami Metro jako banda blbců, kteří ho neodhalili..A vraž­du Saxona přejdou jako „oukej, tak jsi ho zabil a radši se zdejchni ze země“ i když bylo jasný z toho videa, že to Dexter neudělal poprvý… Phillipsovo finále je to pravé finále!

#24 Jacob044 #27 Slezan
23.9.2013 | 22:16:05
Jacob044

#23 Petuliis: Jó, Miami Metro by určitě nevypadalo jako parta blbců, kdyby se dozvěděli, že je oblboval 8 let :D A co se týče těch případných reakcí, tak přiznám, že jsem se na to taky docela těšil, ale pak mi došlo, že by všichni měli víceméně stejnou a těžko překvapující. A tu nejdůležitější reakci – Debřinu – už jsme viděli. Takže za mě tenhle konec stále nemá žádný významnější mínus. Jen můj názor.

23.9.2013 | 22:37:05
Jax

Jsem celkem rád, že konec byl jaký byl, křeslo by prostě bylo divný. Happyend čekat nešlo a to, že přežije Debra taky ne (zbožňoval jsem jí celej seriál). Když na konci 7. série zabila LaGuertovou, bylo vcelku jasné, že to ve finále scénáristi jen tak nepřejdou… :)

23.9.2013 | 22:55:50
LukasJK

#18 Zacharry-Alex: Souhlas se Zacharry-Alex. Konec jako takový docela OK, ale s tou Deb mě fakt hodně nas*ali :-(

Normálně filmy/seriály tak neprožívám, nevadí mi nějak, že hlavní postava zemře, ale dneska nad tím přemýšlím celý den. Debra si toto určitě nezasloužila! Měl jsem ji rád, je to hezká holka, hodná, vtipná, dobrý policajt a s Dexterem byli skvělí sourozenci. Prostě tak by mladší sestřička dopadnou neměla :-(

Říkal jsem si nedávno, že tak za rok dva, až pozapomenu detaily, se na Dextera podívám od začátku (první sérii už jsem neviděl šest let, takže bych mohl i hned), ale když vím, jak to dopadne (tedy ta Deb), tak mě to vůbec neláká :-(

(Jinak je ten konec přijatelný, lepší než poprava.)

23.9.2013 | 22:58:25
Slezan

#23 Petuliis: Všem lidem se dá těžko zavděčit a ve finále jak to ukončit nejlépe? a zase by se tady psalo 60 či 70%lidí že není rádo že umřel a ty zase psala opačně, že jsi ráda, nejhorší je fakt vyhovět všem, smiř se s tím koncem, je dán a je to docela neutrální konec ani happy end ani smrt…mě se líbil konec, jenž byl odehrán, perfect

#29 Petuliis
23.9.2013 | 22:59:16
lopucha

Mě se konec líbil, Deb mi bylo líto, ale pro Dexe to byla největší ztráza a rozhodně lepší než kdyby ho popravily, to by byla ubohost.

23.9.2013 | 23:05:34
Petuliis

#27 Slezan: Já se nemusim smiřovat s tím koncem, já jsem šťastná, že je konec, ale vadí mi, co s tím seriálem udělali. Kvalita seriálu šla jen dolů a finále to skutečně nevylepšilo.. Pro zamyšlení si tu přečti některý další názory, pokud máš čas :)

23.9.2013 | 23:58:32
Foximo

Finále bylo vesměs uspokojivé. Se smrtí Debry jsem se těžko smiřoval, nicméně s každou další minutou si řikám, že její smrt byla spíše osvobozující pro ni a hlavně mě jako pro diváka, přeci jen nesla nemalé břímě. Poslední scéna mě zklamala, očekával jsem dvouvteřinový záběr na „starého“ dextera, s absencí lidem blízkých emocí, a jeho další obět dívající se na obrázek, v provizorním kill roomu. Suma sumárum bylo to dobré, ovšem mohlo to být ještě lepší :)

24.9.2013 | 0:13:33
Hackels

Něco takového jsem čekal a i doufal. A taky jsem čekal, že se mi to bude i nebude líbit ať už to skončí jakkoli. Ale to jak k tomu dospěli se mi moc nezamlouvá. Dexter tlačící tělo Debry jen tak nikým nespatřen. Hannah vždy připravena s injekcí :) Harrison ani jednou na veřejnosti nevysloví jméno Hannah?! Federální Maršál odpoutá bez zaváhání aktuálně nejhledanějšího člověka?! Pár epizod bylo roztahaných a poslední moc přímočará a jednoduchá. A abych byl upřímný, celkem s jistotou jsem čekal, že ze čtveřice Dexter, Debra, Hannah a Harrison zemřou 2–3. Popřípadě nějaký závěrečný záběr, který jasně naznačí, že Harrison roste v Dextera (např. zabije nějaké zvíře jen tak…). I tak jsem rád, že jsem viděl všechny díly a že to dopadlo o 1000% lépe než Ztraceni! Howgh

24.9.2013 | 0:40:44
B4rt

Podla mna ten zaver bol taky spravne sociopaticky. Som spokojny :-)

24.9.2013 | 3:21:25
estrado

konec

24.9.2013 | 10:12:29
hans999

Konec byl dobrej. Sice nééé tak uzavřený, jak jsem si představoval (ano, opravdu jsem si myslel, že Dexter zemře), ale líbil se mi a jsem spokojený. Rozhodně bych nechtěl, aby se na něho ve finále házela špína, tím že všichni ti, které měl rád, budou spokojeně sedět u jeho popravy a vzpomínat na něj jako na zrůdu, která zabila tolik lidí.

Jestli měl Dexter přežít, tak smrt Debry byla nevyhnutelná. Ona v něm udržovala tu jeho lidskost, díky ní se měnil, obzvlášť v posledních 2 sérii. Kdyby přežili oba, tak to končí tím dnes již trapným happyendem: „Žili v Argentině šťastně až do smrti“. Bez smrti Debry a spoluvině by nedospěl k tomu konečnému řešení. A to by teprve nadávalo lidí, že je to neukončené, že ať natočí další sérii apod. Tohle byl ten nejlepší konec! Uvědomil si, že zkrátka člověkem být nemůže, že je pro lidi kolem sebe nebezpečný, zároveň odešel se ctí (veřejně pomstil Debru, dočkal se uznaní od Quinna, Batisty,…), nechal v sobě naplno proudit to monstrum. Vrátil se na úplný začátek, kdy byl ještě bez emocí a citů. Když byl nejlepší! Jak v prvním díle vyslovil větu: „Kdybych někdy něco cítil, byla by to právě Debra, kterou bych dokázal mít rád.“

Můj konec byl takový, že jsem si představoval Dexterovo smrt, Harrisona u Debry a Quinna a vše ve starých kolejí. Nějakou hrdinskou smrt, třeba při záchraně Debry, že jí to pomůže i v tom ho pochopit. V té době jsem ještě ovšem nevěděl, že bude mít Hannah v tom všem tak podstatnou roli. Myslel jsem, že se tam objeví jen na chvíli, jak se původně psalo. Ale tenhle konec předčil má očekávání. O třídu vejš něž to Phillipsovo klišé pro 12-letý holky.

P.S.: Časem bych klidně uvítal nějaký krátký spin-off. Třeba za 5 let. Jen pár dílů o tom, jak se Dexter zase setká s Hannah a Harrisonem. Přece jen nezapomene na svojí lidskost a rozhodne se je najít. Nahlédne do Miami Metro, kde ho už nikdo ani nepozná. Mezitím zjistí, že Harrison má stejné sklony a během těch pár dílů ho naučí kodex, stejně tak, jako to Harry učil jeho. Bude k němu stejně promlouvat. Udobří se s Hannah (za to fingování smrti) a konečně odejde do vražedného důchodu. A syn bude pokračovat v odkazu svého otce. :-)

#36 Marcel_89 #45 Hackels
24.9.2013 | 14:59:36
estrado

mě nejvic trápí že Hannah měla byt mrcha bych viděl Lumen od ni odjel dark passenger ale Hannah každeého otrvila

24.9.2013 | 16:22:09
Marcel_89

#34 hans999: Plně souhlasím s odstavci 1, 2 i 3… Ale jak pak můžeš napsat něco takovýho, jako v tom posledním? :)

#38 hans999
24.9.2013 | 16:24:26
Skenif

chtěl bych vidět spin-off třeba o 10 let později Harrison už dospěl a snaží se přijít na to jak táta umřel jenže nejsou důkazy a tak začne po něm pátrat a najde ho bude to shledaní :) ale jen můj názor :)

24.9.2013 | 16:43:50
hans999

#36 Marcel_89: To byl jen takový návrch :D spíš moje přání, aby se to ještě dořešilo, když ho nechali na živu. Bylo by to zajímavé, kdyby se to odehrávalo o několik let později, Harrisonovi by bylo 15–20 let a najednou by se objevil mrtvý otec, který by ho naučil kodex. Je to asi blbost, ale prostě mě to napadlo, že by to šlo. Holt můj nejoblíbenější seriál, těžko se mi s ním loučí. I když bez Debry už to není ono :-)

#40 Marcel_89
24.9.2013 | 19:07:47
PecaCZE

Když to skončilo, tak jak to skončilo, tak by byl ten Spin-off dobrej. Dexter by byl v pilotní epizodě naučil by Harrisona kodex, protože jak jsme viděli narušenej byl a zase by zmizel a bylo by to. Nechali si zadní vrátka. Tak Harrisonovi by mohlo být kolem 25.

24.9.2013 | 19:40:49
Marcel_89

#38 hans999: Souhlasím, Dexter je taky moje srdeční záležitost, proto jsem rád, že to již ukončili :) Chápu ale, že je spousta fandů, co by spinoff uvítali, ale to co jsi napsal by zase úplně změnilo ten koncept, se kterým to bylo zakončeno :) A jsem i rád, že až do konce to bylo o Dexterovi a ostatní postavy byly odsunuty na druhou kolej, ono to tak bylo vlastně od začátku, proto nechápu některý komentáře :-) Ale třeba nějaký ten spin.off z Miami metro by mohl být zajímavý…

Každopádně to bylo krásných 8 let.

24.9.2013 | 20:19:44
Aeternus

Super! Zeptám se asi trochu hloupě. Jdou tady videa nějak stáhnout? :)

24.9.2013 | 20:45:34
DarthRa

Mně by se líbil stejnej konec se dvěma změnami:

  1. Hannah by zavřeli do vězení, kde by se mohla zabít

2)Dextera by odhalili, on by uprchl a žil v osamění jako dřevorubec To by dávalo smysl, proč žije osaměle, a navíc by byl potrestán tím, že by nemohl být s harrissonem,k te­rého by dál vychovávala třeba jamie, a tím, že by způsobil smrt debry a hannah

#43 dexter01
24.9.2013 | 21:09:46
dexter01

#42 DarthRa: To byl byl zajímavý konec :) Se smrtí Deb by si souhlasil?

#44 DarthRa
24.9.2013 | 21:26:33
DarthRa

#43 dexter01: jo, že zaviní smrt dobry je důležitý

24.9.2013 | 21:30:27
Hackels

#34 hans999: takhle bych to taky bral všema deseti :)

25.9.2013 | 0:04:12
mechanik

DarthRa, taký záver by bol jednoznačne lepší. Vidím to podobne. Vždy ma najviac bavilo/stresovalo to ako unikal odhaleniu len o vlások. Perfektné boli predstavi o tom ako by odhalenie mohlo dopadnúť.

4.11.2013 | 22:44:14
mechanik

Pre to je škoda že nás o taký záver pripravili. Chcel by som vidieť výraz jeho kolegov. Pardon, asi neni možné správu editovať po tom čo som sa chcel tlačitkom enter presunúť na další riadok…

4.11.2013 | 22:48:01
sleggyn

Mám hodně pocitů po poslední epizodě a tak to vyjádřím jen jedním slovem DOKONALOST, a tenhle konec… na kdyby se nehraje :D

3.1.2014 | 2:07:43
carlos88

Dexter měl dozajista skončit jinak, rukopis Clyda Phillipse byl jedinečný, protože s ním v seriálu vstupoval, snad každý souhlasí, že pátá a šestá série byla o ničem, snad sedmá dávala trošku smyslu abyl to ten pravý Dexter, no a osmá série? Ta to dokonale zazdila, nedávalo to sebemenší smysl, jak Dr. Vogelová, která jako postava byla zcela zbytečná, tak smrt jeho sestry, Dexter by se totiž nikdy nerozhodl tak nelogicky, že by Olivera Saxona nenechal zemřít, to je prostě hloupost, o to je nelogičtější další sled událostí, zabití jeho sestry, vývoj jejího zdraví v nemocnici, dle mého byl konec ušitý horkou jehlou, na který zřejmě tlačili at už Showtime, producenti nebo jiní… je to velká škoda, protože takhle zazdít tak do 4. řady geniální a od 5. řady super seriál je velká chyba a škoda pro diváka, kult Dextera měl zůstat neměnný a byl by to skvělý seriál s otevřeným koncem, pokud by vše zůstalo otevřené, lidé by se k tomuto seriálu vraceli i po letech, jistě zarytí fandové, kteří snesou cokoliv na tento seriál koukat třeba budou, ale fanouškovští fajnšmekři, co vyhledávají jen ty nejlepší seriály jsou z většiny zklamáni a musí hledat jinde, pro mě skončil seriál právě čtvrtou sérií – tedy co odešel Clyde Phillips, ne že by poté nestál za nic, ale už to nebyl ten starý dobrý Dexter, dívatelný byl asi do začátku až poloviny sedmé série, poté byly zápletky nesmyslné a bylo v nich spoustu chyb

29.1.2014 | 2:34:58
cupasim

Tenhle konec by byl skvělý, ale já bych s ním nemohla žít :( takhle vím, že Dexter žije! Dexter měl skončit tak, že měli natočit další sérii <3

#51 Skane
19.9.2014 | 22:38:41
Skane

#50 cupasim: Konec série byl promyšlený celkem dobře, až na tu smrt Debry… to mi přišlo zbytečný. Na konec nám však ale prozradili že s Dextrem není ámen a ještě se dá co točit… ;)

8.2.2015 | 23:14:30
Petr Erhart

Ten konec, který byl natočen ve mně vzbudil spousta otázek. A hlavně spousta emocí. Debra umřela, to byl asi největší šok. Celkově to celé bylo depresivní, což i vůbec nevadilo, ale z toho špatného pocitu jsem se dostával asi týden…

14.11.2016 | 22:26:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S09E10: Sins of the Father

cz100%
DOKONČENO

Odkazujeme na titulky, které vznikají na portálu Titulky.com. S jakýmikoliv dotazy, jež se týkají překladu tohoto seriálu, proto směřujte na tento web.

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama