Doctor Who (Pán času)
94/100 - 456×

Doctor Who(Pán času)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Pauza
vysílání
14 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Natáčení deváté řady začalo

Natáčení deváté řady začalo

Kolem Doctora Who se pořád něco děje. Jen pár týdnů po odvysílání loňského vánočního speciálu už totiž začalo natáčení deváté série. Co se aktuálně točí, kteří režiséři a scenáristé se k seriálu vracejí a na jaké nové herce se můžeme těšit? To se dozvíte uvnitř článku.

13 2
24.1.2015

Návrat dvojdílů

V posledních letech jsme se v seriálu Doctor Who mnoha dvojdílů, které byly dříve stálicí každé sezóny, zrovna nedočkali. Nadcházející devátá řada ale bude obsahovat minimálně jeden dvojdíl, který se začal natáčet v Cardiffu během první poloviny ledna. Tento dvojdíl napsal doctorský veterán Toby Whithouse (epizody The Vampires of Venice, The God Complex a A Town Called Mercy a seriál Being Human) a režíruje ho Daniel O’Hara (Being Human, Skins, Wizards vs. Aliens).

Vedle titulní dvojice Petera Capaldiho a Jenny Coleman v rolích dvanáctého Doktora a Clary Oswald v tomto dvojdílu vystoupí i padesátiletý anglický herec Paul Kaye, kterého můžete znát jako Thorose z Myru ze seriálového megahitu Game of Thrones. K němu se pak připojí i skotská herečka Morven Christie (seriály Grantchester a Smrt v ráji).

Staré i nové tváře

Přestože dosud nevíme nic moc o dalších nových epizodách, na internetu se pomalu objevují stále nová a nová jména herců, kteří se budou na deváté řadě podílet. Patří mezi ně například angličtí herci Arsher Ali (film Čtyři lvi, seriál The Missing), Colin McFarlane (Temný rytíř, seriál EastEnders), Steven Robertson (Ripper Street, Konec přehlídky) nebo Neil Fingleton, britský herec a bývalý basketbalista měřící 3 metru, který si vedle filmů X-Men: První třída a 47 róninů zahrál opět i v Game of Thrones, kde ztvárnil hrozivého obra Maga Mar Tun Doh Wega. Pokud se pak přesuneme k režisérům, vedle již zmíněného Daniela O’Hary byl potvrzen i návrat Hettie MacDonald, režisérky jedné z nejoblíbenějších epizod obnoveného Doctora Who – Blink.

(první řada: Paul Kaye, Morven Christie a Arsher Ali
druhá řada: Colin McFarlane, Steven Robertson, Neil Fingleton, FOTO: IMDb.com)

Natáčení

Jak už bylo řečeno, hlavní natáčení probíhá od první poloviny ledna v Cardiffu, hlavním městě Walesu. Podle vyjádření doctorského kameramana Aliho Asada by se však natáčení mělo brzy přesunout do Španělska, kde tento seriál ale zároveň není žádným nováčkem. Z nedávné doby se ve Španělsku (částečně) točily epizody Asylum of the Daleks, A Town Called Mercy a Kill the Moon.

A kdy se deváté řady dočkáme? Hlavní scenárista, výkonný producent a showrunner seriálu Doctor Who Steven Moffat se vloni nechal slyšet, že by rád zachoval vysílací formát, který se ustanovil během osmé série. A jelikož natáčení deváté řady začalo zhruba ve stejném období jako v loni natáčení řady osmé, jeho plán zatím zdá se vychází. A pokud bude vycházet i do budoucna, znamenalo by to, že premiérového odvysílání deváté řady bychom se dočkali v průběhu letošního srpna až listopadu, na což by 25. prosince jako již tradičně navazoval vánoční speciál.

Natáčení deváté řady se na našem webu budeme opět podrobně věnovat, proto nezapomeňte sledovat náš web.

Zdroj: AXN Sci-fi, BBC One

Diskuze /28

Triplax

Jen do toho, už se těším.

24.1.2015 | 15:04:23
Deanmon

Jen doufejme že další série bude lepší než ta minulá:)

24.1.2015 | 17:56:19
Rose Dareová

Já se ani netěším, osmá série mě odrazuje, i když předtím jsem Doktora naprosto zbožňovala. Nelíbí se mi nové epizody ani to a mám problém s Clarou. Samotnou Jennu jako Claru mám ráda, v sedmé sérii mi vlbec nevadila, ale Clara z osmé série má podle mě blbě napsanou roli, hodně lidem už navíc leze na nervy, jak tak sleduji všemožné konverzace a hodnocení…

#4 Hurley
24.1.2015 | 20:46:11
Hurley

#3 Rose Dareová: Podle mě je hlavně problém v tom, že jistou „generaci“ fanoušků už Doctor přestává bavit. Často potkávám zpravidla mladší lidi, kteří současnýho Doctora Who žerou s úplně stejným zanícením jako já třeba před pěti lety. Mě už ten seriál ale přitom docela silně přestává bavit (na devátou řadu se vůbec netěším, je mi to už jedno). A čím dál tím víc začínám nabývat dojmu, že za to nemůže stávající kvalita seriálu, ale spíš to, že co se týče Doctora Who, už sem prostě za zenitem…

Vidí to tu někdo podobně?

#5 Deanmon #6 barahir #26 Jara
čestný člen redakce
25.1.2015 | 9:21:52
Deanmon

#4 Hurley: Já víceméně souhlasím,ještě před rokem jsem Doctora uplně žral a jel jsem jednou epizodu za druhou,od začátku 8.série jsem absolutně ztratil zájem,absolutně mě se mi nelíbilo to že celá série se skládala z jednodějových epizod který stály za nic,nemluvě o na nervy lezoucí Cláře a opravdu špatné a nudné zakončení série.Na 9.sérii se taky nijak netěším,dívat se budu,ale spíš jen ze zvyku a zvědavosti.

25.1.2015 | 10:29:28
barahir

#4 Hurley: Já si myslím, že věkem to nebude, já začal sledovat až od 7 série, v té době jsem zhltnul najednou i pátou a šestou a naprosto jsem to žral. Podle mě se něco zlomilo ve výročním speciálu a od té doby to jde z kopce.

čestný člen redakce
26.1.2015 | 9:31:37
Ibis

Podle mě se v osmé sérii sběhlo dohromady několik rušivých prvků v dostatečném množství na to, aby ji to udělalo nezáživnou. Kamera a střih používaný od páté série, který na mě osobně působí nepříjemně, se spojil s kupou nových scénaristů, které jsem předtím v Doktorovi vůbec neviděl. Do toho pak Moffat dosadil nesnesitelného Pinka, který měl přímý vliv na zarogantnění Clary. Tomu nakonec dala korunu nenapínavost jednodílných příběhů a druhotně působící story arc. Toto dlě mě nese vinu na nižší kvalitě série, ale mohu se mýlit.

#8 Deanmon
26.1.2015 | 16:55:12
Deanmon

#7 Ibis: Naprosto souhlasím, líp bych to neřekl.

26.1.2015 | 20:15:51
bublifuk

No, já se stále ještě na každý díl těším. Mám prostě rád úvodní téma ve všech podobách. Mám rád zvuk Tardis. Mám rád ten pocit rituálu… A mám rád spoustu věcí (a Capaldiho nejvíc ;-). Zároveň je ale pravda, že určité ovadnutí zájmu sleduji u sebe také. Je to tím, že mi je čtyřicet? Možná trochu ano – a možná trochu ne. Původně šlo pro mne o mile (až rozkošně) naivní seriál s excelentními epizodami, které mne dokázaly posadit s otevřenou pusou. Co to převzal Moffat (a fakt mi teď nejde o spor Moffat vs. RTD), změnil se DW v poněkud formálně velkohubý přeplácaný seriál, který nedokáže respektovat ani vlastní pravidla. Zkáza seriálu v mých očích (pominu-li věk) nastala ve chvíli, kdy se vesmír mohl restartovat, dějiny přepsat, úžasné nápady mizet do ztracena a vše ovládla překombinovanost tvářící se jako „velký plán“. Osmá řada je vlastně jen pokračování trendu. Nic víc, nic míň. Každopádně fakt, že tento rok je už rokem DESÁTÝM obnovené řady si zaslouží respekt. Přes všechno brumlání dosud DW nespadl na podobné dno, jako třeba Californication či HIMYM…

#10 Salim Hrdonožka
26.1.2015 | 21:06:51
Salim Hrdonožka

#9 bublifuk: S tím začátkem souhlasím, až na ten věk ;) Já jsem spíš z té mladší generace, takže pokud by jim došly nápady a po řekněme 10. sérii zase skončili s natáčením, tak si počkám až mně bude 40 a třeba se toho někdo chopí a bude pokračovat s novými představami a nápady na dalších X sérií. Anebo se toho chopím já a budu slavný a milovaný, ale to už spíš uvěřím náhodě…

27.1.2015 | 15:02:37
HenryTheEight

Sleduju DW asi pět let a musím říct, že oproti sedmé sérii mi ta poslední, osmá, přišla o dost lepší. Nová tvář Doktora mě jednoznačně zaujala, jeho přístup a charakter je po dvou více méně podobných hercích úplně jiný. Tennant i Smith byli velice mírumilovní, málokoho nechali jen tak umřít s pouhopouhým vtipně nevhodným komentářem. Ale stejně je to pořád ten náš Doktor. Narozdíl od většiny zdejších komentářů se mi příběhy osmé série velice líbily (až na tu s tím lesem v Londýně).

Z vlastní zkušenosti vím, že DW měl spoustu mladých teen fanynek, které na seriál koukaly jen kvůli Davidu Tennantovi a následně Mattu Smithovi, a které se přece nebudou dívat na „nějakýho starýho šedivýho dědka“. Ale mně ta změna potěšila a Capaldi mi přijde super!

Jako na seriálu mi na tom přijde nejúžasnější právě ta možnost totálního překopání hlavní postavy, což umožňuje téměř cokoliv. Co mi vadí, a někdo tady už zmiňoval např. HIMYM, je totálně vyčerpaná postava Clary. Až doposud téměř všichni s Doktorem hlavně cestovali a sem tam si žili svým životem, který nebyl moc zdůrazňován. U Clary je to víceméně naopak a bohužel je na její „nedoktorovský“ život kladen docela veliký důraz, viz Danny Pink. A když byla s Doktorem, tak akorát otravovala, on sám ji s sebou bral více méně ze setrvačnosti a vlastně tam většinou byla úplně k ničemu (snad jenom v díle Flatline by to bez ní Doktor asi nedal). Tak to nebývalo a Doktorovi společníci měli podstatně jinou (daleko důležitější) roli, než v této sérii hrála Clara. A to mi přijde jako důvod, proč lidi na 8. sérii nadávají. Nemají nikoho, s kým se ztotožnit. Doktor = mimozemšťan, Clara = Brouk Pytlík + Ferda Mravenec( + Beruška)

Docela jsem si přál, aby v tom Posledním Vánočním příběhu neopustila vysněný svět, kde se nacházel Pink, a aby ji ten facehugger nechal umřít štěstím. Myslím si, že by to byla taková rána z milosti, která byla ale seriálu pomohla a neublížila.

#14 Salim Hrdonožka
27.1.2015 | 16:50:52
HenryTheEight

Sleduju DW asi pět let a musím říct, že oproti sedmé sérii mi ta poslední, osmá, přišla o dost lepší. Nová tvář Doktora mě jednoznačně zaujala, jeho přístup a charakter je po dvou více méně podobných hercích úplně jiný. Tennant i Smith byli velice mírumilovní, málokoho nechali jen tak umřít s pouhopouhým vtipně nevhodným komentářem. Ale stejně je to pořád ten náš Doktor. Narozdíl od většiny zdejších komentářů se mi příběhy osmé série velice líbily (až na tu s tím lesem v Londýně).

Z vlastní zkušenosti vím, že DW měl spoustu mladých teen fanynek, které na seriál koukaly jen kvůli Davidu Tennantovi a následně Mattu Smithovi, a které se přece nebudou dívat na „nějakýho starýho šedivýho dědka“. Ale mně ta změna potěšila a Capaldi mi přijde super!

Jako na seriálu mi na tom přijde nejúžasnější právě ta možnost totálního překopání hlavní postavy, což umožňuje téměř cokoliv. Co mi vadí, a někdo tady už zmiňoval např. HIMYM, je totálně vyčerpaná postava Clary. Až doposud téměř všichni s Doktorem hlavně cestovali a sem tam si žili svým životem, který nebyl moc zdůrazňován. U Clary je to víceméně naopak a bohužel je na její „nedoktorovský“ život kladen docela veliký důraz, viz Danny Pink. A když byla s Doktorem, tak akorát otravovala, on sám ji s sebou bral více méně ze setrvačnosti a vlastně tam většinou byla úplně k ničemu (snad jenom v díle Flatline by to bez ní Doktor asi nedal). Tak to nebývalo a Doktorovi společníci měli podstatně jinou (daleko důležitější) roli, než v této sérii hrála Clara. A to mi přijde jako důvod, proč lidi na 8. sérii nadávají. Nemají nikoho, s kým se ztotožnit. Doktor = mimozemšťan, Clara = Brouk Pytlík + Ferda Mravenec( + Beruška); Danny = ublížené ubrečené dítě. No vyberte si z toho!

Docela jsem si přál, aby v tom Posledním Vánočním příběhu neopustila vysněný svět, kde se nacházel Pink, a aby ji ten facehugger nechal umřít štěstím. Myslím si, že by to byla taková rána z milosti, která byla ale seriálu pomohla a neublížila.

27.1.2015 | 16:51:25
alexis

Ona ta osmá série zas tak špatná nebyla, nebýt toho konce…Já už DW taky nežeru jeko před pár lety, ale to je tím, že na mě prostě mnohem líp fungoval Daviesův styl vyprávění – jak psal Bublifuk, občas roztomile naivní, lehce trapné, občas kulervoucí. Když si někdy pustím nějaký starší díl, zdá se mi to stejně skvělé jako dřív. Snad v tom hraje roli i určitá nostalgie, nevím.

U Moffata mi taky vadí ta neustálá snaha o velkolepost a nedodržování vlastních (i cizích) pravidel. Když se už jednou nastavená pravidla překračují, výsledkem je jen chaos a překvapivě nuda, protože já se pak o hrdiny tolik nebojím. Další Moffatům nešvar – aspoň z mého pohledu – je neustálé natahování zápletek. Z celé šesté i sedmé série si pamatuju hlavně tu zvědavost, jak to vlastně bude s tím Doktorovým jménem a kdo způsobil explozi Tardis, ale jednotlivou epizodu, která by mě dostala, vlastně ani ne (hm, možná Asylum of Dalecs). Celá šestá a sedmá série na mě působily jako příprava na velké megahu, které se pak vzhledem k nabuzenému očekávání nekonalo.

No, ale co si budu nalhávat, dívat se budu dál… Když už jsem to vydržela těch osm sérií:-)

27.1.2015 | 19:55:44
Salim Hrdonožka

#11 HenryTheEight: Musíš ale uznat, že Smithův nástup a rybí prsty s pudingem byly podstatně lepší než Capaldiho flirtování s dinosaurem. A zarostlí Londýn byl super, třeba konečně někoho z těch tupých dřevorubců trkne, že stromy nám pomáhají a my jim to vracíme poněkud jinak…

#17 HenryTheEight #18 HenryTheEight
28.1.2015 | 21:37:08
Strax

Mě se jako Doktor líbil nejvíc David Tennant, Smith byl taky dobrý, ale Capaldi… takový slabší ročník…

29.1.2015 | 20:29:38
Fezzman

Taky na sobě pozoruju ztrátu zájmu. Není to ale asi jenom 8. sérií. Spíš nedokážu být závislý tak dlouho na jedné věci + ty dlouhé pauzy, kdy je těžké být zažraný do něčeho, co zrovna není (nejvíc jsem to žral, když jsem začínal a mohl koukat na šest sérií v kuse). Osmá série nebyla špatná, ale přece jen několik výhrad mám:

  1. Když je k dispozici celý vesmír, je nesmysl řešit vztahy na Zemi, který se řeší v každým druhým seriálu (tzn. vynechal bych Pinka, nebo ho předělal do úplně jiné, nějaké zajímavé akčnější postavy).
  2. Chyběl mi vtip. V průběhu jsem si to moc neuvědomoval, ale zpětně si nedokážu vzpomenout na moc vtipných hlášek a momentů (kromě Hooda). Všichni obnovení Doktoři měli svůj smysl pro humor, ale dvanáctý mi připadá zbytečně moc suchý a nudný. Dřív byla i ta Tardis vtipnější. Tahle je sice věrnější originálu, ale chybí mi ta pumpička, palička, gramofon, zvonek, které to taky ozvláštňovaly. Od Capaldiho jsem očekával dost sarkastických poznámek a že bude neustále stírat všechny okolo, ale moc to nedopadlo :-/

Chyběly mi taky ty momenty, kdy má ke konci Doktor navrch a přechytračí nepřítele nebo k němu má jeden ze svých proslovů. V téhle sérii byl spíš jen pasivním pozorovatelem. I ve finále, kdy vždycky vítězoslavně zachránil Zemi a celý časoprostor, tak teď jen stál a čekal, dokud to cyberbrigs nevyřešil. Všichni říkají, že Clara byla až moc aktivní, ale podle mě byla v pohodě, spíš Doktor byl hrozně pasivní a nevynikl. Capaldim to ale není, on by to zahrát zvládl, spíš autoři neví, jak pro něj psát.

#21 Fezzman
1.2.2015 | 20:34:30
HenryTheEight

#14 Salim Hrdonožka: To flirtování s Tyranosaurem sice bylo trochu přehnané, ale přišly mně skvělé dvě scény. Ne každý to asi docení, ale já je žeru. Hlavně teda tu první. Když se rozhoduje, jestli půjde dveřmi a nakonec jde raději oknem. A když se jakoby ptá vozky, jestli si může půjčit jeho koně, ačkoliv je to vlastně ve skutečnosti úplně naopak. „Doors? Boring! Not Me!“

3.2.2015 | 17:39:27
HenryTheEight

#14 Salim Hrdonožka: A k tomu lesu… To byl podle mě problém, který spoustu lidí zmiňuje a často si to ani neuvědomují. Problém se vyřešil sám od sebe, aniž by Doktor hýbl prstem. To byl docela problém této série. Spousta věcí se nakonec prostě vyřešila a Clara do toho jen blbě kecala a dělala ze sebe slečnu Vševědku. Ta holka ještě nakonec skončí jako Děd Vševěd v pohádce od Járy Cimrmana.

3.2.2015 | 17:42:00
IgisK

Mě osobně se na osmé sérii nelíbily 2 věci.

Jak už zde bylo dříve zmíněno.. Nenávaznost dílů na sebe mě rvala srdce. Nelíbilo se mi, že jednou byl les a podruhé něco, co na to absolutně nenavazovalo. V tomhle se mi líbila šestá série, protože postupem dílů se to vlastně odhalovalo.

Clara. Clara by mi ani tak nevadila, jenže neustálé cpaní D.Pinka do toho. :/ K tomu se mi Pink ani jako herec nelíbil a je mi nesympatickej.

3.2.2015 | 17:55:48
IgisK

A klad série. Novej doktor. Byla to příjemná změna, když už byl po delší době někdo starší. Tímto tahem seriál sice ztratil 10% „fanoušků. (takový ty třináctky, který neví, že nějakej "starej doktor“ – ty starý série byly) a znají jen jméno Matt Smith a David Tennant. Přesně ty, který si najdou někde „Matt Smith Sexy Hot“, vytisknou si ten obrázek a vylepí si ho nad postel.

#28 LaWho
3.2.2015 | 18:00:05
Fezzman

#16 Fezzman: Ještě jsem nad tím trošku přemýšlel a uvědomil jsem si, že těch vtipů tam bylo docela dost, co mi ale chybí je taková ta odlehčenost. Myslím, že se ten seriál začal brát hrozně vážně. Všechno musí být nejtemnější, nejepičtější, nejděsivější, nejakčnější, ale nebylo to tak vždycky. Dřív tu bývaly momenty, kde popelnice požíraly lidi, prdící mimozemšťani, jejichž největší slabina je lák na okurky, stařenka, která vysává lidem krev brčkem a honí ji armáda nosorožců, roboti, které zneškodníte vínem. Jak donutit královnu Viktorii říct, že není pobavena a Shakespeara citovat Harryho Pottera. O roztomilých mimozemšťanech z lidského tuku, vraždících důchodcích, Hitlerovi ve skříni, mimozemšťanovi, který se uměl jen vzdávat. (I ta Tardis, kde bylo na hlavním panelu spoustu nesmyslů a Doktor s ní neuměl pořádně létat) Právě tyhle nesmysly tomu dávaly takové zvláštní kouzlo. Chyběla tam i nějaká komičtější postava na odlehčení atmosféry. Když je teď Doktor vážnější, měl by tam být někdo, kdo to bude kompenzovat. Ať už silnější postava typu kapitána Jacka, která by nevrlého Doktora popichovala nebo takový sympatický moula, který se dostává do problémů, jako třeba Roryho táta, do kterého by se zase mohl navážet Doktor. Místo toho tam byla Clara, která pořád nevěděla, co vůbec chce, neustále vyhrožovala a mlátila Doktora, a ufňukánek Danny se svým tragickým životním příběhem (mimochodem víte, že to byl voják? :D ). Dobrá postava mohla být ta malá černoška, kdyby z ní neudělali takového nesympatického spratka. A rozhodně udělat z Doktora silnější postavu. V téhle sérii vyřešil zápletky snad jen v 1., 5. a 8. díle. Jinak to vždycky vyřešili ostatní nebo se to vyřešilo samo a dokonce z něho několikrát udělali nechápavou a zabedněnou postavu (Doktor Idiot).

3.2.2015 | 19:09:37
Mrs.Stark

Tak mě napadá, existovaly za vysílání DW v RTD éře nějaká ta česká debatní fóra, stránky, prostě něco, jako tohle?

#23 Hurley
3.2.2015 | 20:19:02
Hurley

#22 Mrs.Stark: Co si pamatuju, tak minimálně na Lopuchu a Lapiduchu určitě. Tam už je ale dneska dost nebezpečný chodit.

čestný člen redakce
17.2.2015 | 7:39:48
Jackolo

Dneska se potvrdilo, že Missy bude zpátky. A taky že se objeví už v prvních dvou dílech – bude to dvojdíl (The Magician's Ap­prentice a The Witch's Familiar).

#25 Fezzman
19.2.2015 | 17:54:54
Fezzman

#24 Jackolo: To jen potvrzuje, že by to mohlo být podle Narnie…

20.2.2015 | 13:59:38
Jara

#4 Hurley: Z DW nejde „vyrůst“ imo, spíš každý fanoušek prochází fázemi, kdy ho to víc a míň baví. Já skoro přestala koukat se Smithem, protože 5. řad mě ukrutně nudila, Matt Smith nebavil, a Karen Gillan se svým neherectví štvala. Pak s to v druhé půlce 7. série nějak zlepšilo, na Smithe jsem si pomalu začala zvykat, ale až teď z té další série jsem byla tak nadšená, že už zase sleduju novinky z natáčení. Capaldi a jeho 12, nejspíš nakonec bude „můj“ Doctor, i když jsem před lety začínala, když měl 9 před regenerací a od té doby jsem viděla i celou klasiku. 12 je pro mě prostě nej :)

20.2.2015 | 21:55:31
beka122

Doctora Who sleduju teprve chvíli. Docela dlouho jsem sbírala odvahu se na to podívat, ale jakmile jsem se podívala na první díl úplně mě to pohltilo. Christofer Eccelston....­.prostě výborný. Strašně mi sedl. Na Dava jsem si musela pak hodně dlouho zvykat, ale ten zvedl laťku tak vysoko, že už to asi víc nešlo…mimochodem jako herec se mi zhnusil v té jedné scéně Harryho Pottera :-D…Jako Doctor moje pocity úplně obrátil. Matt Smith…no na toho jsem sbírala odvahu asi měsíc, než jsem se mrkla na další díl s ním. Ale pak…opět 100% výkon…No a Peter Capaldi…perfektní změna, výborný herec a výborný Doctor…Prostě vůbec všechny ty série mají své kouzlo, mimochodem i jejich společnice. Rose mi sedla strašně hodně, až jsem bulela, že pak uvízla v paralelním světě. Marta…byla dobrá, ale původně jsem 3 sérii kvůli ni přeskočila. Ze začátku jsem ji nemohla strávit, prostě oproti Rose úplná změna, která nevím jestli prospěla. Nicméně dá se na ni zvyknout. Dona byla skvělá, perfektní, ale k Mattu Smithovi mi nesedla ani Amy a ani Clara…nevím, asi to, co jsem čekala. Ale když to shrnu, je to jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděla a děkuji za něj. A hrozně se těším na další sérii. Zase by mohl být nějaký speciál ve stylu 50 výročí Doctora Who, kdy se jich tam setkalo více:)

5.3.2015 | 20:47:33
LaWho

#20 IgisK: Já mám například 12 let a na ten seriál jsem nedívala jen kvůli Mattovi a Davidovi. Teď když je nový doktor tak mě ten seriál nepřestal bavit. A už určitě jsem si někde nenašla Matt Smith sexy hot či co vlastně a nevytiskla a nenalepila nad postel. To si to některý jen myslí že všechny třináct roční (a méně) se dívají na DW jen kvůli nim dvěm. Jsou hodně dívek které se na DW dívají kvůli tomu že ich ten seriál baví a nejen kvůli hercům.

A dopredu sa všetkým ospravedlňujem za chyby. Som totiž zo Slovenska a snažila som sa písať po česky. :)

14.4.2015 | 15:56:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama