Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce)
77/100 - 277×

Fear the Walking Dead(Živí mrtví: Počátek konce)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Tvůrci chtěli, aby vás z úmrtí nejnovější hlavní postavy zabolelo u srdce

Tvůrci chtěli, aby vás z úmrtí nejnovější hlavní postavy zabolelo u srdce

Jak válka pokračuje, postupně umírá čím dál více postav. Nyní přišla řada na jednu z hlavních, která zemřela ve dvanáctém díle.

10 0
11.5.2022

O tom, že by si hlavní obsazení seriálu Fear the Walking Dead mělo projít menší čistkou, jsme se v dřívějších článcích zmiňovali několikrát. A zatímco v poslední době umíraly především vedlejší postavy, které jsme zrovna poznali, vypadá to, že s blížícím se koncem války začnou padat hlavy i na straně hlavních postav.

Aktuálně to vypadá tak, že probíhající válka skončí už v nadcházející epizodě Divine Providence, ve které hrdinové proniknou do Strandovy věže a dojde tu k potyčce. Popis následné patnácté epizody Amina, která je shodou okolností i stou epizodou celého seriálu, totiž naznačuje, že se v ní bude řešit něco už zcela jiného, a to útěk z Texasu.

(Dorie starší sice v seriálu nebyl moc dlouho, ale diváci si ho i tak oblíbili. Foto: AMC)

Možná právě proto jsme se ve dvanáctém díle Sonny Boy museli rozloučit s Johnem Doriem starším, který v seriálu sice moc dlouho nepůsobil, ale diváci si ho brzy oblíbili, protože se nejenom podobal svému synovi Johnu Doriemu, ale zároveň i dovyprávěl jeho příběh.

K odchodu této postavy se nedávno vyjádřil tvůrce Ian Goldberg: „Na tuto epizodu se dívá velmi těžce, protože v ní umře postava Keitha Carradinea. Ztvárnil tak silnou postavu, dal do této role to, co by do ní nedal nikdo. Jsme velkými fanoušky jeho dlouholeté kariéry, tomuto seriálu dal opravdu hodně. Vždy, když má zemřít nějaká naše postava, si říkáme, že vás má z toho bolet u srdce. Chtěli jsme, aby vás jeho smrt zasáhla, protože až pak se ukáže, že pro vás tato postava něco znamenala.“

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /23

Kubey

Popravde, nič to so mnou nespravilo. Mal som ho rád, ale po jeho smrti sa ku mne žiadne pocity nedostavili. :D

#9 Xavik
11.5.2022 | 15:06:37
Steve23x

Heh, já se spíš řechtal jak trapně chcípl, vždyť je to akorát dojírna peněz, hrozná komedie.

Když si vzpomenu na začátek TWD, kde vás seznámili se skupinkou lidí a 90% z nich umřelo ještě ten díl, tak se nezbejvá než jen smát nad našema momentálně nesmrtelnejma hrdinama.

#4 ori
11.5.2022 | 15:07:08
zizik

Souhlasím, tentokrát ta smrt byla spíše trapná, než dojemná. Úplně nesmyslné brnění (tvl jako co to je za nesmysl nemít chráněné ruce a hlavně ramena, hlavně že má na hlavě plechový „talíř“ :-D), nereálný průchod (jako jestli je těch walkerů tak málo, že se jimi 1 osoba jen protlačí, bez nějaké extra námahy, tak nechápu proč Morgan a spol. už dávno nejsou uvnitř…) No prostě jedna kravina vršená na druhou a nakonec už ta smrt byla vlastně jen vysvobození z trapnosti.

11.5.2022 | 15:31:08
ori

#2 Steve23x: Nič také sa nikdy nestalo :D

#5 Steve23x
webmaster
11.5.2022 | 16:22:17
Steve23x

#4 ori: Hned v první sérii TWD

#6 ori
11.5.2022 | 16:29:27
ori

#5 Steve23x: Tá mala len šesť častí, a kedy zomrelo 90% postáv v jednom diely? Zomrela Amy, Jim, Jacqui, Ed, Edwin a hromada bezvýznamných ľudí čo stáli v pozadí a nikto nepozná ich mená. Tých nepočítam, lebo takí zomierajú aj vo Feare neustále, takže len tých 5 čo som spomenul. Prežili Rick, Carl, Lori, Shane, Dale, Glenn, Andrea, Carol, Sophia, Daryl, Merle, a neviem kto ešte. Matematika mi nikdy moc nešla, ale určite nezomrelo 90%.

webmaster
11.5.2022 | 16:41:08
Steve23x

Tak vidíš a z těch co přežili už žije jen Carol, ale dneska už v TWD/FTWD nikdo z hlavních hrdinů nezdechne, možná tak starej Dorie, po kterym už ani pes neštěkne.

#8 ori #9 Xavik
11.5.2022 | 16:46:54
ori

#7 Steve23x: A Daryl a Morgan a Rick, to sú štyria. Fo Feare sú to Alicia, Daniel, Strand a Madison, teda tiež štyria. Ale ty si povedal že nám predstavili hromadu postáv a ešte v tom diely 90% vyvraždili, na to som reagoval.

webmaster
11.5.2022 | 16:53:54
Xavik

#1 Kubey: Tentokrát souhlasím, ač jsem Johna staršího měl rád, jeho smrt mě taky vůbec nezasáhla. Jak fakt, že zemřel, tak i to, jak zemřel. :)
#7 Steve23x: Ori ti tady dává slušnou sadu. :D Se divím, že má s tebou takovou trpělivost. :)

admin
11.5.2022 | 16:58:32
Roy

Davem zombíků by se neprocpal ani hráč amerického fotbalu, to fakt byla hloupost. A Morgan na něj jenom koukal a ani se mu nesnažil pomoci zachránit své vlastní dítě. Nechápu, proč se Dorie potom vracel zpět a snažil se ten dav zastavit, aby dal Morganovi čas, který on stejně nevyužil a naopak zombíky na sebe lákal, aby je odvedl pryč. Ta smrt byla zbytečná, nelogická a trapná, v žádném případě ne pro mě bolestivá. Za tohle se tvůrci (scénáristi) vůbec nestydí?

#11 Hunter12
11.5.2022 | 19:11:21
Hunter12

#10 Roy: Sledovals to vůbec? Dorie byl ozářený. Dřív nebo později by stejně zemřel. To platilo ale předtím, než ho kousli. Kdyby se nesnažil Morganovi získat čas, zemřel by tak do druhého dne. Ta smrt tedy rozhodně nebyla zbytečná. Svůj život totiž obětoval umírající člověk, kterému zbýval tak den života. Je pochopitelné, že si to utrpení nechtěl prodlužovat. Navíc, Morgan to stádo na sebe nelákal úmyslně. John mu získal trochu toho času a když byl Morgan i s malou v bezpečné vzdálenosti od stáda, vydalo se stádo za ním. Morgan tomu stádu sice nebránil v tom ho následovat, ale ani ho na sebe nelákal. To v seriálu zaznělo, takže to není žádná teorie. Díky Johnovi a jeho oběti ale získal patřičný náskok. Tak jaká pak zbytečná a nelogická smrt? A že byla trapná? Ne každý musí zemřít hrdinskou smrtí… jo počkat, toto vlastně byla hrdinská smrt. Sečteno podtrženo – i když 7. série nemá kvality té 6., které nesahá ani po kotníky – je tvůj komentář zcela irelevantní.

#18 Roy
11.5.2022 | 21:30:27
Akul

Taky jsem se smál, jak to bylo trapný.. za 1. by se těma zombíkana neprocpal za 2. i kdyby se mu to dařilo, to „brnění“ bylo tragicky neúčinný. za 3. všichni jsme proti Strandovi, ale když mám šanci ho zabít, tak to neudělám…

A to se ještě vrátí kravka Madison… TWD neumí zabíjet hlavní postavy v seriálu..(neřeším teď Glenna) poslední překvapení byla smrt Nicka, kterej to táhnul, ale byl moc logická postava pro seriál

Úplně doufám, že všichni čekají, že bude Madison proti Strandovi a ten chtěl určitě tu anténu, aby zavolál právě jí, aby mu pomohla proti Morganovi :-D :-D takže to bude matka proti dceři a nakonci budou všichni kamarádi, až Alicia umře..

11.5.2022 | 22:54:14
Warriorn

Měl jsem veliké problémy si vzpomenou, kdo vlastně umřel, takže mě to asi taky nezasáhlo.

12.5.2022 | 8:00:20
paulus79

tvorci fearu si myslia,ze ten serial je taky neskutocný,ze mi pukne srdce,ked tam niekto chipne…toten blancar na hlave bol fakt vtipný,to im vyšlo,clovek sa aj zarehotal…

12.5.2022 | 12:52:50
VegeTTa

Asi som keden z mala ktory bol trocha smutny z hrdinskej smrti kedze to bola dobra postava a nebolo to brnenie tak tragicke rozhodne som necakal ze to neprezije

12.5.2022 | 17:16:18
ori

Ako ja som ho mal veľmi rád, ale tiež som necítil vôbec nič, na rozdiel od úmrtia jeho syna. Každopádne, čo zas riešite hlúposti? Bol ožiarený a dlho by neprežil, to brnenie mal len aby ochránil Mo a dal ju Morganovi, nemuselo byť dokonalé, bolo mu jedno či ho uhryznú. Navyše pochybujem že mal čas hľadať nejakú lepšiu prilbu, zobral čo mal po ruke. A prečo nezabil Victora? Lebo je to seriál a o čom by potom boli ďalšie časti…

#17 Hunter12
webmaster
12.5.2022 | 17:31:29
Hunter12

#16 ori: Souhlasím. Akorát argument, že John nezabil Victora, aby se v seriálu něco dělo, neberu. Tento důvod pro přežití Victora měli tvůrci, ale ti měli dát pádný důvod i Johnovi. Asi to nebylo tak, že si John prostě řekl: „Nezabiju ho, protože by to pak Morgan s Aliciou měli moc jednoduché a nic by se v tom našem příběhu nedělo.“ John měl poslední náboj. Kdyby neměl náboj žádný, bylo by Victorovo přežití odůvodněné. Stačilo tedy, aby tvůrci „sebrali“ Johnovi ten jediný náboj, který mu zbýval a bylo by to.

12.5.2022 | 17:45:02
Roy

#11 Hunter12: John byl ozářený, ale je smrt sežráním zaživa lepší? Mohl zabít Viktora, převzít moc nad věží, pak by mu snacha něco píchla a uspořádali by mu velkolepý pohřeb – doják jako hrom. Všichni by si v poklidu žili ve věži, až by je napadli další nájezdníci (maskovaní), pár drsných potyček – a ejhle, ona to Madison a její nová parta! Situaci by na poslední chvíli zachránila přispěchavší Alicia – happyend jako hrom.

#19 ori #20 Hunter12 #23 med2019
13.5.2022 | 17:23:49
ori

#18 Roy: Ale nikto z nás nechce happyend :D

#22 Roy
webmaster
13.5.2022 | 18:12:58
Hunter12

#18 Roy: A co záchrana Mo a obětování se za to, aby Morgan s Mo získali více času na útěk?

#21 Roy
13.5.2022 | 18:25:04
Roy

#20 Hunter12: V mé verzi by nemuseli utíkat nikam. :-)

13.5.2022 | 22:03:13
Roy

#19 ori: Máš bod.

13.5.2022 | 22:03:54
med2019

#18 Roy: Tak z teho jsem si do textilu stříkl. :)

14.5.2022 | 13:42:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší epizody osmé série

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama