Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Nové fotografie z natáčení v Řekotočí

Nové fotografie z natáčení v Řekotočí

V minulých článcích o natáčení scén z Řekotočí jsme nakousli pravděpodobný děj, který je knižním čtenářům dobře znám. Nyní jsou venku čerstvé fotografie, které leccos napovídají.

19 1
15.11.2015

Čerstvé fotografie poskytl Irish Thrones na svém Twitteru. Scény spojené s Řekotočí se natáčí ve vesnici Corbet v Severním Irsku. O dobývání Řekotočí jsme informovali v tomto článku. Nyní už se podívejte na čerstvé fotografie, které pravděpodobně vypovídají o konci nějaké bitvy.

Zdroj: HBO

Diskuze /23

Batiatus

Wow, takúto bitku som v GOT ešte nevidel. Som na ňu zvedavý.

15.11.2015 | 18:00:20
AviaRa

Aby tam vůbec nějaká byla.. meh

#3 Rob2
15.11.2015 | 19:20:58
Rob2

#2 AviaRa: Podle mě nebude. Jenom záběry po bitvě

#4 Batiatus
15.11.2015 | 20:26:00
Batiatus

#3 Rob2: No možno máš pravdu lebo ak má byť bitka o zimohrad tak o tú si isto nás nenechajú ukrátiť a tak na túto bitku už nezostane dostatočne veľa peňazí, ale uvidíme.

15.11.2015 | 20:41:02
mety

sorry batiatus ale si myslim ze po ich uspechoch budu mat skoro neobmedzeny rozpocet a kvoli tomu mozno zamestanaju Johnyho Deppa aby im nosil caj

#6 Azog2182
15.11.2015 | 22:04:57
Azog2182

#5 mety: no neomezeny urcite neni jeto neco kolem 70milionu dolaru na sezonu ale je pravda ze jeto minimalne Trikrat vice nez ma jakykoliv jiny serial :)

15.11.2015 | 22:10:05
Destyl

Johnyho Deppa, aby im nosil čaj :D Kurva, tak toto ma pohltilo… Klobúk dole.

16.11.2015 | 3:10:42
mety

ja viem ze je neobmedzeny ale viem na druhej strane ze keby sa im navysili naklady tak hbo alebo fox im pridaju ale viem ako som zvyknuty so serialov hbo ze nepotrebuju robit bitky lebo je to zrut casu

#9 AviaRa #10 Testoretor
16.11.2015 | 8:25:28
AviaRa

#8 mety: Nebudeme dělat bitvy ve válečném fantasy, protože je to žrout času… to dává smysl…

16.11.2015 | 12:14:21
Testoretor

#8 mety: Bitvy jako žrout času v GoT? Kámo, jak je v Bohnicích?

16.11.2015 | 13:17:17
mety

v kazdom hbo serialy davaju prednost pred epickymi bitkami konverzaciami a v celom seriali boli len dve vynimky jedna bola bitka o kings landing a druha bola o zed

#12 AviaRa
17.11.2015 | 11:45:05
AviaRa

#11 mety: Škoda že seriál má knižní předlohu… tady nejde o to že musí být celý díl o bitvě, ale to že ukáží začátek a konce je trapné a stupidní (viz. první řada – jak Tyrion omdlel).

#13 Pouty
17.11.2015 | 12:16:06
Pouty

#12 AviaRa: Bohužel na tu bitvu nebyly prostě peníze. Nikdo netušil jak bude seriál přijat a to měla první série rozpočet 60mil a stejně to nestačilo.

#14 AviaRa #15 MightRider
17.11.2015 | 12:34:35
AviaRa

#13 Pouty: Byl to příklad… v tom rozpočtu by se jistě něco našlo (mohla to být jen pětiminutová scéna… byl to spíš masakr než regulérní bitva..). Našlo by se toho víc, ale radši budeme mít nekonečné scény o kravinách (Loras + Margaery + další společník na chlapce ; „bad pussy“ aneb hodina v žaláři a další..)

#16 Pouty
17.11.2015 | 12:52:10
MightRider

#13 Pouty: Přesně, jak říká Avia. Seriálová Bitva o Zelený bodec byla absolutně jiná, než ta knižní. V seriálu se střetly 2000 Starků s 30 000 Lannis­tery. V knize bylo Lannisterů 20 000 a Starků 17 300. Kdyby ta bitva měla být jako ta knižní, OK, beru, jak chcete, nedávejte ji tam (i přesto, že v knize se té bitvy zůčastnil Tyrion a byla o tom kapitola). Ale 2000 proti 30 000? Mohli to udělat alespoň jako u toho ubohého Zimohradu. Bylo to přesně to samé. Ne, oni prostě jen pleští Tyriona kladivem po hlavě, hurá, máme vystaráno.

#16 Pouty #17 KV14
17.11.2015 | 15:25:46
Pouty

#15 MightRider: No mohli, to je jasné :D Ale do toho my nevidíme.

#14 AviaRa: No to mi hlava nebere proč tam dávají takové kraviny, bad pussy to byl vrchol celého Dorne. Měli zůstat u původního plánu a to, že Dorne vynechají. Lepší žádné, než to co z toho udělali v seriálu.

17.11.2015 | 18:08:19
KV14

#15 MightRider: vzhledem k tomu, že 17k3 byl skoro plný počet nasazených seveřanů do války, tak pochybuji, že jich tam bylo tolik. Přeci jen bitva na Zeleném brodci byla pouze k odpoutání od skutečných úmyslů mladého Starka … čím by pak prolomil obléhání Řekotočí? Ano poslal tam pouze desetinu svým mužu s lordem Boltonem, jako velitelem, aby T. Lanister nevytáhl na sever a nezavžel seveřany mezi dvěma lanisterskýma armádama. V knize tato bitva proběhla podobně, Tyrion dstal ránu do hlavy a probudil se po bitvě. O průběhu bitvy jsme se pak dozvěděli z rozhovoru mezi Tywinem a Tyrionem. A vzhledem k tomu, že první řada věrně (nebo aspoň téměř) kopírovala knihu, tak tam bitva nebyla.

#18 AviaRa
18.11.2015 | 23:09:32
AviaRa

#17 KV14: Pleteš počty z knihy a seriálu… V knižní bitvě u Zeleného bodce bylo opravdu přítomno 17 300 seveřanů ( a 20 000 vojáků Lannisterů)… V seriálu byla CELKOVÁ síla seveřanů do těch 20 000… Tyrion se bitvy v knize zúčastnil nějakou tu chvíli a jestli si v půlce omdlel nebo ne, to už je tak nějak jedno… Rozhodně víc zajímavé a „dramatické“ než ta rádoby vtipná rána do hlavy v táboře…

#19 KV14
19.11.2015 | 9:59:32
KV14

#18 AviaRa: tak jsem si tedy knihu otevřel znovu a zatím jsem narazil na dva údaje o počtěch seveřanů. Jeden byl v kapitole Brana, kdy popisuje příchot Kastarků na Zimohrad. Je tam zmíňka o tom že to jsou poslední vazalové kteří se dostaví na zimohrad. Bran se ptá Luwina kolik jich je a Luwin mu říká něco okolo 12 tisíc, ale podotýká, že další čekají podél královské cesty. Další zmíňka je ve Dvojčatech, kdy Catlyn vyjednává s Freyem a upozorňuje, ze před hradbami je 20 tisíc seveřanů, Frey odvětí, že z nich bude 20tisíc čerstvích mrtvol, až dorazí Tywin Lanister. Jdu číst dál, docela jsem se do toho zase zažral, třeba máš pravdu s těmi 17 tisíci poslanými k zelenému brodci …

#20 AviaRa
19.11.2015 | 16:45:52
AviaRa

#19 KV14: Musí se ovšem brát v úvahu že v bitvě automaticky nezemřeli všichni přítomní (tedy 17 300 seveřanů) … Co jsem našel tak se uvádí ztráty kolem 4–5 tisíc severských vojáků… S počty to pak začíná být mírně „složitější“, kvůli přidávání se Tullyů, Freyů a ostatních vazalů k seveřanům… (těch 12 tisíc, co jsi zmínil, je správně, ti přísluší přímo k Starkům) .. Vím že Freyové poskytly asi 1000 vojáků, ovšem kolik Tullyové a zbytek jejich vazalů nevím, to už si nevybavuji a musel bych se podívat…

#21 KV14
19.11.2015 | 16:59:37
KV14

#20 AviaRa: bitva u Zeleného brodu proběhla, než se seveřané spojili s říčními lordy, ti se přidali po osvobození Řekotočí, tedy mimo Freyů. Ale teď jsem narazil na pasáž, kdy Catelyn probírá strategii s Robem, ten má v úmyslu nechat s Boltonem všechny pěší jednotky a na Řekotočí táhnout pouze s jezdci. To by pak asi odpovídalo víc tvé variantě

#22 AviaRa
19.11.2015 | 17:22:38
AviaRa

#21 KV14: Vím, že říční lordi nebyli přítomni bitvy… jsem to myslel k celkové té síle armády. No, ale dalo by se říct, že by jsi měl pravdu – kolem 5 000 seveřanů u Zeleného bodce padne, pak se k nim zas přidají říční lordi, což tak naroste… takže by těch 20 000 + dalo :D

#23 KV14
19.11.2015 | 17:29:22
KV14

#22 AviaRa: takže jsi měl pravdu spíš ty, seveřanů v té bitvě bylo několikanásobně víc než v seriálu. Tyrion tam byl při vědomí celou dobu a dokonce zajal rytíře. A to jsem si říkal, když jsem četl knihu, že první řada jí kopíruje. V tomto bodě to bylo úplně jinak. Jinak samozřejmě, že nepadli všichni přítomní seveřané. Walder Frey si nechal na ochranu hradeb 400 mužů ze svých 4000, zbytek poskytl Starkovi. Takže 17tisíc v bitvě asi skutečně bylo.

19.11.2015 | 19:04:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama