Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Benioff a Weiss prozradili něco málo o sedmé sezóně

Benioff a Weiss prozradili něco málo o sedmé sezóně

Tvůrci seriálu David Benioff a Dan Weiss čerstvě prozradili něco málo o sedmé sezóně, konkrétně o postavách Daenerys, Nočního krále, Jaimieho a Jona.

38 0
23.8.2016

V čerstvém rozhovoru pro magazín Deadline se tvůrci krátce rozhovořili o postavě Jaimeho Lannistera, Jona Sněha, Daenerys Targaryen a Nočního krále, o němž jsme se díky těmto pár řádkům mnoho dověděli.

Jaime Lannister

Jaime se začíná vyrovnávat s tím, jak drasticky a nevratně se vše v jeho světě změnilo – politické uspořádání, jeho osobní život, prostě všechno. Věděl, že jeho sestra byla schopna velkých her, ale tohle je jiná úroveň. Pravděpodobně vždy věděl, že v jejich vztahu měla navrch, nyní to skutečně pozná.

Noční král

Nepomýšlíme na Nočního krále jako na záporáka jako je smrt. Není to někdo jako Joffrey nebo Ramsay. Už to není člověk. Zlo přichází, když si máte vybrat mezi ním a dobrem, a vy si vyberete špatně. Noční král nemá na výběr, byl takto stvořen a tím také je. V určitých směrech je jako smrt, v tomto příběhu si přichází pro nás pro všechny. Určitým způsobem je vhodné, že nemluví. Co vám řekne smrt? Cokoliv, co by řekl, by ho v našich očích snížilo. On je prostě zkáza. Nemyslím si, že jsme pro Nočního krále někdy zamýšleli dialog. Cokoliv, co by řekl, by bylo zklamáním.

(Vypadá to, že Noční král jen tak nepromluví. Foto: HBO)

Jon Sníh

Jonova čestná povaha nám v některých směrech ukázala nevýhody – člověk, který hraje podle pravidel, bude nepřátele, kteří tak nehrají, těžce porážet. Jon ale také ukázal svou velkou sílu, a to dostat ostatní na svou stranu. Otázkou bude, zdali čestný muž může přemoci nečestné nepřátele. Jak napsal E. O. Wilson: „V rámci skupiny vždy zvítězí sobečtí jedinci. Ale pokud mezi sebou soupeří skupiny, tak skupina lidumilů vždy porazí skupinu sobeckých jedinců.“ Takže ať Jon raději doufá, že se jedná o soupeření skupin..

Daenerys Targaryen

Dany má bezmeznou důvěru v sebe sama a svou misi. Její smysl pro osudovost z ní dělá přesvědčivou, charismatickou vůdkyni a spasitelskou postavu pro lid. V Tyrionu Lannisterovi má pravděpodobně toho nejchytřejšího poradce na planetě. Má tři draky, armádu Neposkvrněných a velkou hordu Dothraků. Co by se asi tak mohlo pokazit?

Co na čerstvé vyjádření tvůrců říkáte? A co říkáte na to, že Noční král nikdy nepromluví?

Diskuze /117

Morvud

Tak by mě zajímalo, který jedinec bude chtít Jona odstranit. Neřekl bych, že to bude Karstark. Že by to byl Littlefinger??

#2 Arrow123
23.8.2016 | 16:07:17
Arrow123

#1 Morvud: Tipujem to na Malíčka a Sansu. Ale dúfam, že s tou Sansou sa mýlim.

#18 mr_bungle
23.8.2016 | 16:31:07
Bastinor

Jen teoretický spoiler, nevycházím z žádných materiálů souvisejících s GRRM

S bratrem jsem rozebíral Deny, jak by mohla teoreticky utrpět velikou ztrátu. A především ke které historické události připodobnit její osudnou a možnou porářku se Cersei. Celá událost by se mohla podobat bitvě u Trafalgaru mezi Francouzi a Brity, kdy při silné bouři nájezdníci (FR-Deny) ztratili nějaké lodě, padlo mnoho vojáků a pro jejich ztranu to byla naprostá katastrofa.

Není to zaručené, ale všichni víme, že Martin rád vychází z historických fakt a za druhé celá událost mohla být naznačena vtipem Missandei s tonoucími námořníky.

Jaký je váš názor?

#4 Soontir Fel #5 Argetlam Královrah #15 zroutik #47 Moor8
23.8.2016 | 17:23:55
Soontir Fel

#3 Bastinor: Nic proti,ale bouře vypukla až když Britové táhli poškozené zajaté lodě do británie. Při bitvě k žádné bouři nedošlo.

23.8.2016 | 17:45:12
Argetlam Královrah

#3 Bastinor: Na jednu stranu to chtějí rychle ukončit, to by napovídalo, že Daenerys by mohla rychle svrhnout Cercei a jít na Sever proti Night Kingovi. Ale na druhou stranu se mi nechce věřit, že postava jako Cercei může skončit tak rychle a snadno.

#47 Moor8
23.8.2016 | 17:46:13
enyko

Já jsem přesvědčená, že Jaime Cersei zabije.. podle m to co dělá už prostě on nedá. Upřímně doufám, že Deny nebude s Jonem tvořit pár..to by mě trávilo. Malíček určitě bude chtít odstranit Jona, doufám, že Sansa mu nebude pomáhat.. ale podle mě nemá důvod, už ji zradil..a ne jednou.

23.8.2016 | 17:57:51
enyko

Jinak za mě je Jon nejvíc tragická postava celé série spolu s Jaimem. Bohužel myslím, že ani jednoho z nich nečeká „šťastný konec“ někde v klidu a míru.

23.8.2016 | 18:04:39
Travel

Dle mého skromného názoru je to celkem jasné u Jona. osudným se mu stane Malíček, tu se nejedná o soupeření skupin a mnohokrát bylo řečeno, že si nevšímá se se mu děje přímo před nosem. U Deny to tipnu spíše na Missandei, že ji zradí. Jaime prozře a přidá se na správnou stranu.

#20 mr_bungle
23.8.2016 | 18:40:36
zabijakptak

Proč zase píšou o Daenerys jako o spasiteli? Arogantní kravka, která na konci bude stejně šílená jako její fotřík a bratr…

#38 Rafan
23.8.2016 | 19:06:51
Zaajda

já si trochu myslím, že Daenerys zabije Daario :D má být ještě párkrát zrazena ne? Z lásky již byla (Jorah). Zbývá pro peníze a ještě něco.. Daario je v podstatě žoldák. Co když vše jen hraje a pak Danny zabije.. to by bylo něco :D

Jinak si také myslím, že Jamie zabije Cersei.. historie se bude opakovat. Králokat zabije královnu, kvůli divokému ohni. Kruh se uzavře

#12 Nikolperse #68 Anka2704
23.8.2016 | 19:34:59
vcelarek

řekl bych že největší událost, kdy bouře prohrála válku, nebyla v době bitvy u Trafalgaru, ale mnohem dřív, v době Řecko-Perských válek, peršané přišli o velkou většinu armády a řekové slavili vítězství bez boje, ale v GOT to nakonec skončí jako v pohádce a dobro zvítězí nad zlem, to znamená, že Dany a Jon přežijí, Cersei a spol pomřou, ačkoliv není nikdo kdo si ten železný trůn zaslouží víc než Cersei, jestli má umřít, tak snad až v poslední epizodě v poslední sérii :)

23.8.2016 | 19:39:53
Nikolperse

#10 Zaajda: Mala byť zradená s krvi (Drogo), potom pre peniaze a s lásky, Len Jorahova zrada sa dá chápať že bola pre peniaze, lebo za to že ju špehoval mal dostať milosť a mohol sa vrátiť do Westerosu, kde by ho Robert určite nenechal žiť ako chudáka.

#29 lukas254
23.8.2016 | 20:12:33
Lukass.M

Co by se asi tak mohlo pokazit? :D

#14 zroutik #49 Cristie
23.8.2016 | 20:30:54
zroutik

#13 Lukass.M: co by se mohlo pokazit? mě by zajímalo kdy Euron vytáhne dračí roh :-)

#54 Lukass.M
23.8.2016 | 20:50:36
zroutik

#3 Bastinor: ten vtip nebyl s topícíma se námořníkama, ale s tonoucíma tlumočníkama :-)

#30 lukas254
23.8.2016 | 20:52:02
Trepy

Asi tak, nejvíc mě zajímá, co se stane Daenerys.. je teď hrozně OP a Eurone je asi nejpravděpodob­nější, ale doufám, že to bude i něco jinýho.

23.8.2016 | 21:16:21
Trepy

Nejvíc by se mi líbilo, kdyby ovládl draky :D

23.8.2016 | 21:16:56
mr_bungle

#2 Arrow123: Sansa těžko, už dala najevo, že je proti Malíčkovi a že podporuje Jona (panovnickou komnatu si vezmeš ty, pro mě jsi Stark). Navíc kdyby se Jona, který teď sjednotil Sever, opravdu zbavila, byl by Sever znovu rozdělený, asi jen málokdo by ji uznal za vládkyni.

#19 mr_bungle #24 Arrow123
23.8.2016 | 21:30:32
mr_bungle

#18 mr_bungle: Možná by se k Malíčkovi mohli přidat Karstarkové, nebo Umberové, jestli ještě nějací jsou…

23.8.2016 | 21:32:42
mr_bungle

#8 Travel: Ale Sanse je to jasné a asi bude stát za Jonem, myslím, že Malíček nedopadne dobře. Vzpomeňte si jak dopadl Ramsay. Taky se mi vybavila Tyrionova slova „Sansa není zabiják, zatím.“

#65 doxtan
23.8.2016 | 21:38:30
nesnášimřízky

Postavu Jona mám ráda a fandím mu, ale je to takový klaďas, že v GoT nemůže vydržet. Vypadá to i na smrt Cersei, pravděpodobně rukou Jaimeho, což bude velká škoda, v poslední řadě jsem si ji oblíbila, ale ještě předtím by mohla Daenerysinu armádu trošku zdecimovat divokým ohněm, Tyrion jí přece jen ukázal, jak na to :)

#23 Trepy #34 mr_bungle #39 Rafan
23.8.2016 | 21:43:36
mr_bungle

Taky to může dopadnout úplně jinak, než naznačuje rozhovor. :D

23.8.2016 | 21:44:49
Trepy

#21 nesnášimřízky: Sorry, ale jak si někdo může oblíbit Cercei? Je to stejný jako mít rád Joffreyho nebo Ramsayho.

#25 Arrow123
23.8.2016 | 21:52:31
Arrow123

#18 mr_bungle: Sansa by sa mohla zbaviť Malíčka tým že ho obviní z vraždy Lysy Arrynovej a následne ho popravia. To by bola tá lepšia varianta :)

#37 Lukass.M
23.8.2016 | 21:55:47
Arrow123

#23 Trepy: Ja som mal Ramsayho celkom rád. Bola to sviňa ale dobre zahraná (niečo ako GoT Joker). Inač Cersei mi teraz pripomína Joffreyho. Tie vlasy, výraz tváre, oblečenie … hotová ženská verzia Joffreyho :D :D :D

#26 zroutik
23.8.2016 | 21:58:38
zroutik

#25 Arrow123: Jofrey byl ukvapená, dopředu nepřemýšlející verze Cersei :-)

23.8.2016 | 22:01:19
BackPa

Ramsay byl moje oblíbená postava. Byl to takový ten pravý zm*d, společně s Joffreym. Teď už tam je jenom Cersei, ale ta se zatím Ramsaymu vůbec nerovná.

23.8.2016 | 22:01:52
vcelarek

Tak třeba Cersei může mít rád každý kdo má rád hodně inteligentní, trpělivé a vyčůrané postavy, to vše splňuje dokonale, u ní se dá očekávat největší změna v charakteru a teprve se ukáže jaká je doopravdy a Ramsay byl taky geniální postava, takový psychopat v tom seriálu strašně chyběl a když jsem přemýšlel po jeho smrti, zjistil jsem že mi bude chybět v tom seriálu mnohem víc než Jon, snad z něho v dalších seriích nebude takový klaďas

23.8.2016 | 22:08:28
lukas254

#12 Nikolperse: Jorah nezradil deny pro peníze, ale kvůli lásce k domovu, protože se chtěl vrátit.

23.8.2016 | 22:57:41
lukas254

#15 zroutik: Kolem deny skoro nikdo neumírá, kromě bývalého člena královské gardy neztratila nikoho, jorah žije i když má nebezpečnou nemoc, a daaria nechala ve městě ale taky žije. Myslim, že v další sérii bude hodně hrozit smrt missandei protože ta co by asi tak mohla dělat v západozemí její role skončila po vyplutí z Merenu a velitel neposkvrněných.

23.8.2016 | 23:05:42
AviaRa

Nebyla v seriálu Dany zrazená pro peníze od jedné její dothracké služebné s Xarem z Quarthu? 2 sérii jsem dlouho neviděl, ale jestli si pamatuji dobře, tak je zavřela v jeho trezoru.

#32 lukas254
23.8.2016 | 23:07:40
23.8.2016 | 23:15:44
Zmiaz

Kladasove musi zustat, aby mel kdo bojovat s Nocnim kralem. Nebo se vam zda, ze treba Cersai, hovici na zeleznem trunu by se zajimala o to, co se deje na severu? Jednak, nikdy by tomu neuverila a jednak, ta se nezajima o nic jineho nez o sebe. Takze na konci sedme serie cekam ze padne. Dany musi zacit vladnout, protoze ta je otevrena novym informacim a nepochybuju ze uveri v nebezpeci, ktere prichazi a pomuze. Jak se rozhodne Jaimie… pomuze sve sestre, ktera zdevastovala pulku mesta, zabila stovky ci tisice lidi a tim zapocala svou krutovladu? Nebo pomuze bratrovi, ktery zabil jeho otce a pridal se na stranu nepratel? Jeho rozhodovani bude velmi tezke. A naposledy Jon, jedina postava serialu, ktera neni cerno-bila ale jen bila. Kdo by byl vhodnejsi na konecny boj s nocnim kralem? Bude to boj dobro proti zlu a dle meho padnou oba.

#35 mr_bungle
23.8.2016 | 23:38:03
mr_bungle

#21 nesnášimřízky: Jon je nejspíš nejdůležitější postava proti boji s NK, pokud padne, tak až v rozhodující bitvě. Pokud by zemřel dřív, tak by asi zase ožil, možná jako AA, nebo tak něco. Ale znovu opakvat vzkříšení by se mi moc nelíbilo.

24.8.2016 | 0:39:06
mr_bungle

#33 Zmiaz: Jj, kdyby vymřeli všichni klaďasové, nikdy by nemohlo dojít k boji o úsvit.

24.8.2016 | 0:42:56
Trepy

Já měl Ramsayho taky rád, to si nemyslete, ale RÁD je slovo hodně významů, jasně, že jeho postava byla skvěle zahraná, ale i Joffreyho jsem měl radši než Cercei, hrozně mě sere.. a vždycky, když jí někdo řekne, že není tak chytrá jak si myslí, tak to miluju a mám rád vychytralí postavy třeba Littlefingera nebo Varyse, ale Cercei není vychytralá, jen..

24.8.2016 | 3:05:58
Lukass.M

#24 Arrow123: Nooo, s tim by teď už asi nic neudělal :D Royce ho rád nemá, Robina vynechaj z rozhodování a sever stojí za Starkama…

24.8.2016 | 7:53:56
Rafan

#9 zabijakptak: Toho bratra prosím specifikovat. Pokud vím tak šílenec nebyl ani jeden.

#44 zabijakptak
24.8.2016 | 8:06:12
Rafan

#21 nesnášimřízky:
Tyrion tu taktiku zná a jak jste uvedl jí vymyslel. Protože Tyrion není žádný hlupák, do stejné pasti nevleze.

24.8.2016 | 8:15:06
shootx

Taky si myslim ze Denerys obsadi pristaviste, mozna o cersei a jaimim rozhodne tyrion…Ale dojde tam diky hre malicka k odsunu deenrys na sever k johnovi (kuli bitve) a on se Sansou zase nejakym trikem obsadi zelezny trun(kde budou hrat hru proti tyrionovi + varisovi)…Ohar urcite bude mit souboj s Horou… Brien zabije Benjena(ma mec z valirie) a Sam objevi sifrou tajne informace o dracich a chodcich a udela zvrat v bitve… Prekvapeni nas muze cekat jedine od Aryii, Jorraha, Gendryho nebo pravda ze Brien nezabila Stanise(kdyz neni zaber na smrt je tam otevreny mozny dej) coz se da detzko odhadnout co by mohli udelat zalezi na martinovi…

#53 Rafan #59 UnLuckyRickon
24.8.2016 | 10:39:06
Občasný komentátor

Podle mě zemře jedna z nejoblíbenějších postav, což jsou podle mě Jon, Dany, Arya, možná Sansa, Tyrion, když má být hořkosladký konec.

Nedivil bych se, kdyby to byl Jon, a prohrál jak tu někteří z vás říkají až v poslední bitvě. Dany leda tak, že by se účastnila bitvy na drakovi a že by tam mohla zemřít. Hodně by mě mrzela Arya protože Maisie ji hraje naprosto špičkově :D Sansa si už taky vytrpěla dost, ale u ní to nemyslím dopadne dobře. Tyrion no nevím ten asi určitě ne. :)

24.8.2016 | 10:50:03
Blackwolf

to ja si zase myslim ,že Deny má až přiliš velkou udernou silu tudiz neni kdo by ji porazil a pravě proto sem presvědčen že jeji plan stroskota. Deny se pak ze zbytky sve armady připoji k jonovi k zavěrečná bitve.To už jen proto že nase mila drahocena kralovna a jeji poskok ktery je tak trochu typek co pouziva dost svuj mozek kdyz dokaze z mrtverho udelat ziveho horogolema:D sem přesvěčen že kralovna najde spusob jak zabit jeji draky..

24.8.2016 | 11:02:23
Občasný komentátor

Ještě by mě zajímalo, když Qyburn udělal z Hory něco jako chodce, který poslouchá. Jestli ho zabije jenom Valiryjská ocel? :O :D

24.8.2016 | 11:05:37
zabijakptak

#38 Rafan: Viserys snad šílenej nebyl?

#46 Sovoy #48 Moor8 #51 Rafan
24.8.2016 | 12:15:53
aragorn

a co když to s vyloděním Deanerys dopadne jako při bitvě u Maratonu ?

24.8.2016 | 12:54:15
Sovoy

#44 zabijakptak: Asi si myslel, že mluvíš o Rhaegarovi…

24.8.2016 | 13:09:50
Moor8

#5 Argetlam Královrah: Sim tě, vždyť Cersei je nevyrovnaná, podléhá svým emocím, takže jedná impulsivně a tak neplánuje moc dlouhodobě. Ta dlouho na trůně nevydrží. Tím, co udělala, proti sobě poštvala posledního spojence Lanisterů a naštvala lid vlastního města, který proti ní povstane při nejbližší příležitosti. #3 Bastinor: I kdyby se něco takového stalo a bouře jí potopila lodě i s armádami neposkvrněných a Dotraků, tak by stále měla tři draky a armády Dorne a Tyrellů.

#66 doxtan
24.8.2016 | 13:26:52
Moor8

#44 zabijakptak: Nebyl šílený, spíše namyšlený a zoufalý.

24.8.2016 | 13:29:11
Cristie

#13 Lukass.M: Murphyho zákon – cokoli se může pokazit se pokazí. Jinak Dany držím palce, mě se líbí.

#54 Lukass.M
24.8.2016 | 15:50:57
Misule07

Já jsem spíš zvědavá, jakou roli sehraje John jako Baratheon-Stark. Jestli jsem to správně pochopila, tak je nemanželský syn Roberta Baratheona a Lyanny Stark. Sázela bych pak spíš na přežití Johna při střetu s NK a smrt Dany – přeci jen se jí pořád všechno podezřele moc daří :D

#52 mr_bungle #58 jajkob
24.8.2016 | 17:53:53
Rafan

#44 zabijakptak: Ne, nebyl šílený. Měl povahové vady, které jsou částečně znakem jeho rodu a částečně výchovou, či nevýchovou, za podmínek jakých vyrůstal.

#63 FutuRix
24.8.2016 | 18:03:33
mr_bungle

#50 Misule07: Patrně máš na mysli Jona Sněha. Pochopilas to špatně. Jon je syn Lyanny Stark a Rhaegara Targaryena a podle některých teorií by mohl být i manželský. Syn ohně a ledu.

24.8.2016 | 18:09:56
Rafan

#40 shootx: Stanis je na 99,9% mrtev. Podporuje to i rozhovor po bitvě, kdy se baví Ramsay s Roosem a on se ptá kdo zabil Stanise. Tuším že ho chtěl odměnit.

24.8.2016 | 18:17:47
Lukass.M

#14 zroutik: Mnooo, na Severu zatim nikdo Roh nepoužil. Možná se s nima čeká na co největší WOW-efekt. Možná do toho zasáhne Citadela – přecijen jsou teorie že za vyhynutím draků stáli Mistři.

#49 Cristie: a cokoli se nemůže pokazit, pokazí se též. Dany je teď strašně OP a zrovna teď by pro ní nebyla problém ani armáda WW.

#56 jajkob
24.8.2016 | 18:40:51
enterprise

Proč mám takovej pocit že linka s citadelou a samem je tam proto že pravě tam se najde záznam jak je to s Jonem? Jestly teda je manželskej nebo je bastard. :D Nevim. Je to jen takovej pocit.

#57 jajkob
24.8.2016 | 19:10:18
jajkob

#54 Lukass.M: bola, stále má armádu ale bez výzbroje s dračím sklom, Dothrakov a nepoškvrnených, dornských a Tyrellov, ale to všetko sú okrem železných ktorých je len pár stoviek vojaci nezvyknutých na zimu, bojom s WW by bieli chodci možno ešte zosilneli :/

24.8.2016 | 20:04:01
jajkob

#55 enterprise: záznam môže nájsť, ale bude to zaujímavé, pretože je isté, že Bran, keď dôjde k Jonovi, oznámi mu čo videl vo svojej vízii, a namiesto The King in The North! sa bude kričať The Ice and Fire!

24.8.2016 | 20:05:56
jajkob

#50 Misule07: Robert a Lyanna? Nikdy som šialenejšiu teóriu nepočul :D

#61 Ann Taylor
24.8.2016 | 20:08:18
UnLuckyRickon

#40 shootx: Proč by Brienne zabila Benjena ?

#60 jajkob
24.8.2016 | 20:30:41
jajkob

#59 UnLuckyRickon: Možno na Sansin rozkaz, aj keď je to nepravdepodobná teória?Je isté že keď sa Sansa spolčí s Malíčkom, budú si musieť zvyšní Starkovci vyberať stranu, a je jasné že Arya a Bran si vyberú Jona, takže Benjen Jona podporí tiež, i keď je otázne, ako bude siedma sezóna prebiehať, a kedže Benjen je za Múrom tak je to nepravdepodobné.

24.8.2016 | 20:39:01
Ann Taylor

#58 jajkob: Tak to neznáš cestující fetus, aneb Danny + Drogo = Tyrion :D Hledat jen na vlastní nebezpečí :D

#62 Občasný komentátor #69 jajkob
redaktor
24.8.2016 | 20:59:01
Občasný komentátor

#61 Ann Taylor: Tak to je konečně zajímavá teorie :D :D :D :D to vysvětluje hodně :D

24.8.2016 | 22:32:09
FutuRix

#51 Rafan: Vďaka za tvoj psychologický rozbor.

25.8.2016 | 2:04:24
FutuRix

Odmena za zabitie jedného z Danniných drakov: 10000 zlatých mincí!!! Prvý odvážlivci hláste sa!

25.8.2016 | 2:13:22
doxtan

#20 mr_bungle: Stejně tak Tyrion řekl: „Lady Sanso, ty nás všechny přežiješ.“

#77 A_V
25.8.2016 | 4:44:01
doxtan

#47 Moor8: Souhlas, Cersei přežije sotva pár dílů. Qyburn sám o sobě nestačí, zvlášť když se pro ti němu postaví dostudovaný mistr Sam. A Ohař samozřejmě musí zabít Horu, k tomu to směřuje, když ho nechali přežít.

#67 Ann Taylor
25.8.2016 | 4:52:01
Ann Taylor

#66 doxtan: Ale víš, že „mistr Sam“ nedostuduje za tejden, ale pravděpodobně by to mělo zabrat nějaký rok? Studium v Citadele je v podstatě vysoká. V době, kdy by měl dokončovat svůj řetěz, by tímhle tempem už nemuselo Sedm království existovat. Mám pochyby o tom, že ho vůbec dokončí. Hrát roli určitě bude, ale podle mě v Citadele nezůstane a vrátí se na Zeď (nebo kamkoli, kam se dostanou chodci) dřív.

#73 jajkob #84 doxtan
redaktor
25.8.2016 | 7:31:35
Anka2704

#10 Zaajda: Ano, … dramatická scéna: Daenerys proniká s celou armádou do hlavního města, Cersei řvoucí „Burn them all“ a Jaimeho deja vu :D …

25.8.2016 | 8:10:48
jajkob

#61 Ann Taylor: šak Tyrion je starší než Dany :D

#72 Packa
25.8.2016 | 10:33:10
Movego

Konec by to byl nádhernej kdyby Dany a Jon spolu na konci umřeli :o Já jsem hlavně zvědavej, jakou roli bude mít Arya když Cersei pravděpodobně zabije Jamie a Horu (posledního ze seznamu) podle vás Ohař i když nemám páru kde to všichni berou, mutantní hora zabije Ohaře do minuty protože What is dead may never die :D A ANO! Noční král ať proboha neřekne ani slovo :)

#71 zroutik
25.8.2016 | 11:14:36
zroutik

#70 Movego: stačí aby Ohař překonal strach z ohně a Horu zapálil :-) – podle mě umřou společně oba v ohni, s tím že Ohař do toho ohně skočí a vezme sebou Horu :-)

25.8.2016 | 11:34:02
Packa

#69 jajkob: Proto je to tak šílená teorie. :D Já si to našla a věnovala jsem tomu asi minutu. Je to hovadina, jenom nechápu, proč se někdo snaží vymýšlet takové nesmysly. :D

25.8.2016 | 13:00:27
jajkob

#67 Ann Taylor: ten rok to aj zaberie, Sam išiel študovať na majstra už v knihe Hostina pre Vrany, čo je piata séria(ale v seriáli je to až v šestke), tak sa úplne normálne môže stať že v siedmej sérii bude už o také tri-štyri roky starší a polovica majstrov v Citadele bude spracovaná v Jonov prospech :)

#82 Ann Taylor
25.8.2016 | 13:48:40
Kapitán Preclík

Tak jste mě donutili zaregistrovat, abych taky vyslovil názor :D Souhlasím, že Jaime zabije Cersei. Ten výraz na korunovaci ‚přesně kvůli tomuhle jsem zabil Aeryse‘ to hodně naznačuje. S Daenerys mi spíš nesedí jedna věc. Sice má draky, Martelly a Tyrelly, ale Dothrakové? K čemu jí bude horda polonahejch chlapů v zimě? Nikdy neviděli sníh a najednou jedou do největší zimy za posledních tisíc let? V boji proti Chodcům budou k ničemu :) A taky mě napadla taková teorie ohledně Benjena, a to, že je to skrytý agent Nočního krále mající za úkol dostat Brana za Zeď se znamením na ruce a tím prolomit ochranná kouzla vetknutá do Zdi. Vyšlo to u Havrana, kde podle mě byly stejný kouzla, proč by to nemělo vyjít i teď? A taky jsem zvědavý na Aryu, až se dozví, že Jon je Král Severu. Reunion? :)

#75 Občasný komentátor #76 mr_bungle
25.8.2016 | 14:18:09
Občasný komentátor

#74 Kapitán Preclík: Tajný agent to asi ne, když ještě Branovi říkal, že teď mrtví nemohou projít přes Zeď. A četl jsem rozhovor s Maisie a tam se jí na to ptali a ona odpověděla, že ona by to nechtěla. :D Je ráda, že Arya jede na vlastní pěst. :D Ale taky si myslím, že to k tomu spěje. Rod Starků znovu pospolu.

#80 Kapitán Preclík
25.8.2016 | 14:23:43
mr_bungle

#74 Kapitán Preclík: Ze začátku v KL by něco platní být mohli. A navíc je tu psychologický efekt. Sto tisíc Dothraků v Západozemí a tři draci.

#80 Kapitán Preclík
25.8.2016 | 14:58:02
A_V

#65 doxtan: Řekl ,,Lady Stark" a myslel tím Catlyn.

#78 zroutik
25.8.2016 | 14:59:59
zroutik

#77 A_V: myslel tím Sansu :-)

#79 A_V
25.8.2016 | 15:30:58
A_V

#78 zroutik: Myslel to tak, že je Catlyn všechny přežije, protože ji byla Sansa podobná

#83 doxtan
25.8.2016 | 15:42:05
Kapitán Preclík

#75 Občasný komentátor: On mu řekl, že se ke Zdi nemůže jako mrtvý přiblížit. To samé platilo o Stromu Havrana, dobře jsme viděli, jak se kostlivci rozpadli. Co se ale stane, když Bran projde se znamením Krále Zdí? O tom mluvím. Podle mě o tom znamení Benjen ví a kdyby byl na jejich straně, nedovolil by Branovi dosáhnout Zdi, nebo by mu tu ruku alespoň uřízl.
#76 mr_bungle: Jasně, ze začátku jo, ale přijde mi to trochu overkill na Cersei, která má jenom Lannistery (a to určitě ne všechny), Bohatě by stačili Martellové, Tyrellové a Neposkvrnění (o dracích nemluvě). A ještě jedna věc – Jak je uživí? Dothrakové plení a znásilňují, nedovedu si představit, že bych vítal královnu, která by mi do země přivedla Mongolskou hordu :) Ale to je asi drobnost a moc nad tím přemýšlím…

#81 Občasný komentátor
25.8.2016 | 16:00:53
Občasný komentátor

#80 Kapitán Preclík: Já taky :) ale když mu řekl že nemůže ke Zdi tak myslím že mu to došlo, nebo by mu to řekla Meera. A mám pocit, že když se dotkl tak se vzbudil a křičel, že ví kde je. Takže si myslím, že tohle ho napadlo :) a mám pocit že to říkal i sám herec v nějakém rozhovoru :)

25.8.2016 | 16:37:24
Ann Taylor

#73 jajkob: Tím jako chceš říct, že mezi tímhletím a sedmou sérií uběhnou tři čtyři roky? By musela Dany plout tři čtyři roky (ne úplně nereálný alespoň na rok, kdyby ta plavba byla eeextra pomalá), Cersei kralovat tři čtyři roky a chodci ještě tři čtyři roky relaxovat. Jo, a Bran se asi těch dvě stě metrů ke Zdi plazit tři čtyři roky :D To, kdy se V KNÍŽCE dostal Sam do Citadely jaksi nemá na SERIÁL vliv. V seriálu se tam dostal teď. Prosím, o rozdílnosti časových linií pomlč, neberu, že by mezi současně ukazovanými liniemi byl rozdíl čtyři roky. Ani do konce sedmé série neuběhnou od jejího začátku čtyři roky. To by se v ní stalo všechno.

#86 jajkob
redaktor
25.8.2016 | 17:31:37
doxtan

#79 A_V: Máš pravdu, řekl Lady Stark, ale 100% myslel Lady Sansu Stark.

25.8.2016 | 18:19:33
doxtan

#67 Ann Taylor: Tohle nevidím jako problém. D+D vychází z anglické literatury a klasiky jako takové, předpokládám, že Shakespeare je pro něco něco jako základní škola a právě Shakespearovi už jeho současníci hodně vyčítali, že nedodržuje ve svých hrách jednotu času a místa a na časové souvislosti jeho děl se píšou disertace. Ani v seriálu to není jednotné, různé časové linky se proplétají, takže proč by někde neuběhly dva roky a někde pár měsíců a pak se to nesešlo v jednom momentě.

#85 Ann Taylor
25.8.2016 | 18:28:43
Ann Taylor

#84 doxtan: Protože během čtyř let se to stane všechno! Takže Sam si může studovat tři nebo čtyři roky, ale přijde s křížkem po funuse. Musíš taky vycházet z okolností. Sam do Citadely dorazil ve chvíli, kdy vypouštěla bílé havrany. Jeden dorazil na Zimohrad předtím, než z Jona udělali krále (to je pro havrana rozdíl pár dní). POkud by měly pro Sama uběhnout čtyři roky do chvíle, než by jako vystudovaný mistr zasáhl do boje proti chodcům/situaci Dany vs Jon/čehokoli, musely by čtyři roky uběhnout i od korunovace Jona do chvíle, než by se s chodci vypořádali/než by Dany začala řešit, že jí Sever zabral další král/cokoli. Což je nereálné vzhledem k dalším okolnostem, pro které by čtyřletý rozestup znamenal absolutní nesmyslnost (prostě by všichni museli nějakej rok vegetit, protože rozdíly mezi linkami NEJSOU několikaleté)­. Jasný?

#87 jajkob
redaktor
25.8.2016 | 18:38:52
jajkob

#82 Ann Taylor: No, je jasné že kniha a seriál sa blížia k tomu istému koncu (takže kniha začína mať na seriál vplyv ako v prvej a trocha v druhej sérii), takže teraz to musia trocha zosúladiť s knihou ako v prvej sérii, Keď prišiel Sam do Citadely bola v knihe ešte Dany v Meerene a len krátko predtým sa dozvedela o Jorahovej zrade, nebol ešte u nej dokonca ani Tyrion, takže minimálne má pár mesiacov aj v seriáli, navyše medzi korunováciou Cercei, spojenectvom Dany s Martellmi a Tyrellmi ubehlo tiež pár týždňov, a to nerátam ani zajatia Dany u Dothrakov, minimálne pár týždňov, boji s Otrokárskou flotilou, Bitku Bastardov atď…Vzhľadom na prelínanie časových liniek seriálu a knihy mi to propadá ešte viac času.Aj v seriáli Samwell prišiel do Roviny v siedmej epizóde(Samwell ešte nevie ani že Jon vstal z mŕtvych), takže máš v časových líniách aspoň pár mesiacov už v seriáli.

#88 Ann Taylor
25.8.2016 | 18:42:18
jajkob

#85 Ann Taylor:
medzi bitkami v deviatej epizóde a po výbuchu Baelorovho septa(napríklad Varys sa nemohol teleportovať aj s flotilami) je dosť času, po bitke Bastardov sa museli zísť na menovanie kráľa lordi Severu, takže možno i mesiace od toho ako vybuchol sept.Inak s tebou súhlasím, že Sam(ihneď ako zistí niečo dôležité pre dej, ako niečo na boj proti WW, vyhynutie Drakov, Jonov skutočný pôvod, bude na reťaz kašlať) najskôr reťaz nedokončí, alebo ho bude škrtiť na krku od toho mála čo sa naučil, ale ako vidíme, je talentovaný študent :)

#88 Ann Taylor #91 mr_bungle
25.8.2016 | 18:51:27
Ann Taylor

#86 jajkob: Pár měsíců nejsou čtyři roky (a se severskou linií Sam dost úzce souvisí a fakt prostě je, že do Citadely přišel pár dní před Jonovou korunovací bez ohledu na to, v jakém díle to bylo, protože havran určený vyloženě k doručení důležité zprávy tam letí maximálně pár dní). Celé studium Sama prostě nemůže uběhnout. A s knížkou nepotřebujou sladit nic. Knížka neexistuje a velkou část zápletek si stejně udělali po svém (třeba s Královým přístavištěm přiznali, že si to vymysleli úplně, a o dornském debaklu nebudeme mluvit, ten bolí). Knížky budou mít ještě dvakrát patnáct set (myslím, že dokonce víc) stránek. Seriálu zbývá patnáct epizod (možná ani to ne, už jsem ztratila přehled). Takže ladit nepotřebujou nic, protože v seriálu se stane úplné knižní minimum.

#87 jajkob: Heh, aby ho zvládl dát kolem krku, to by stejně musel pohnout, mu nebude dostačovat zrovna málo článku :D

#89 AviaRa
redaktor
25.8.2016 | 19:27:52
AviaRa

#88 Ann Taylor: Ale co když si havran dá nějaký ten rok dovču v Údolí, a pak poletí teprve k Jonovi? :P :D

#90 Ann Taylor #92 mr_bungle
25.8.2016 | 20:46:00
Ann Taylor

#89 AviaRa: No… tak to jsou ty ztracený čtyři roky! :D A mazaně si vybral Údolí, musím říct. Tam zbyl jeden lord a ten neumí střílet… :D

#99 AviaRa
redaktor
25.8.2016 | 20:49:20
mr_bungle

#87 jajkob: Ale tam neprobíhalo žádné „setkání kvůli jmenování krále“, bavili se, co se Svobodnými a o přicházející zimě. Provolání Jona králem bylo spontánní.

#93 jajkob
25.8.2016 | 23:15:42
mr_bungle

#89 AviaRa: Za tu dobu by to zapomněl, nikdy by tam nedoletěl a Sever by se nedozvěděl, že začala zima, možná i ty WW by přehlídli. :D

#99 AviaRa
25.8.2016 | 23:20:31
jajkob

#91 mr_bungle: Ale každému bolo jasné že sa tam bude voliť kráľ, ako hovoril Malíček so Sansou, keď jej hovoril, či dajú prednosť jej alebo nejakému bastardovi z Juhu, teda Jon sa vlastne narodil v Dorne :D

#94 Občasný komentátor
26.8.2016 | 9:47:31
Občasný komentátor

#93 jajkob: To bylo, ale myšleno do budoucna. Že by Sansa měla převzít Winterfell a potom se stát královnou Severu, a že by měla podporu Údolí a jako „jediný“ přeživší Stark i u ostatních lordů. Až díky Lady Mormont se zvolil nový Král, protože lord Manderley po její řeči přiznal, že měl jít s ním do boje a že pomstil skoro vyvraždění rodu Starků předchozích králů Severu

26.8.2016 | 11:36:29
TyNa99bzzz

Podle mě Sansa odstraní jak Jona tak Malíčka, jelikož Malíčkovi se bude chtít pomstít kvůli Boltonům a Jon jí začne srát s tím že ho lidé prohlašují za krále severu a přitom není čistokrevný a kdyby ho neukecala patřil by Zimohrad Boltonům. Ale nemyslím si že by Jona zabila jenom bude chtít vládnout sama. Prostě se z ní stane konečně silná holka, která je tu sama za sebe a umí přežít. Doufám že se v 7 sérii setká s Aryou a Branem konečně. Jon je něco jako Ned nebo Robb správný čestný a určený k záhubě ale myslím že v této sérii ještě neumře. Podle mě ve válce s NK budou hrát Dementys a Jon velkou roli ale největší roli bude mít Bran. Jsem taky přesvědčená že Cersey zabije Jaime. Ale do píči co zas ta kráva Dementys posere to je pro mě záhada.......­...... :D

#96 jajkob #97 mr_bungle
26.8.2016 | 12:15:39
jajkob

#95 TyNa99bzzz: Bran bude mať úlohu vyškoliť lorda veliteľa(už sa toho postu vzdal ale lord veliteľ je jeho človek) Jona, nie? ;)

26.8.2016 | 14:33:43
mr_bungle

#95 TyNa99bzzz: Nemyslím, že by Sansa teď, když je Dlouhá noc za dveřmi, rozehrála Hru o Zimohrad, spíš by mohlo jít o souboj Jon (+ Sansa + Davos) proti Malíčkovi ( + Karstark's a Umber's?), D&D mluví o „souboji skupin lidumilů a sobeckých jedinců.“ Sansa řekla, že pro ni je Jon pravým Starkem. Možná by se to mohlo stát v nějakém spin-offu Deset let poté

26.8.2016 | 15:09:18
juratanos

Podle mě Bran řekne Jonovy že je syn Rheagara a Lyanny ale překročí zeď čímž NK bude moct právě přes zeď a začne pořádná Zima

#99 AviaRa
26.8.2016 | 23:22:46
AviaRa

#98 juratanos: A při tom jak Bran překročí Zeď, by na něj mohl spadnout kus ledu aby jsme od něj již měli klid.

#90 Ann Taylor: Ale tak třeba by se Robert střílet za ten rok naučil a našeho milého havrana by mírně olízl šípem, takže by se lekl a upaloval k Jonovi. :D

#92 mr_bungle: To je možné. :D Mohli by se brodit po kolena v sněhu, ale jelikož nepřiletěl havran, tak by měli naši milí Chodci smůlu. :(

#100 Ann Taylor
27.8.2016 | 9:58:03
Ann Taylor

#99 AviaRa: No a teď jsi úplně vysvětlil, kam se tam nacpe Samovo dokončení studia :D Kvůli jednomu havranovi a lordskýmu spratkovi se všichni pár let zaseknou na nedostatku informací! :D

redaktor
27.8.2016 | 10:49:35
Kvitovka

Všichni jste úplně vedle. Daenerys se ožení se Cercei a společně zabijou Jaimeho, Sam najde knihu jak uspokojit Gilly a budou mít 5 dětí. Arya najde Ohaře a zabije ho, malíček umrzne, Arya se zabije na protest proti zvyšování cen jablek, Daenerys odjede za Jonem na sever ale předtím vypálí Říční krajiny jen tak, nakonec Sam najde knihu zak zničit bílé chodci, Sam to Jonovi řekne, Bran řekne Jonovi že je Targaryen a Stark, Sansa řekne Jonovi že ho miluje a Daenerys řekne Jonovi že je deb.l. Všechno dopadne dobře, Jon se stane králem severu, Tyrion se uchlastá k smrti, Cercei se odpálí v Kings landing a Daenerys postaví nové hlavní město, všichni budou šťastní, pak spadne meteorit a sedm království zatopí Tsunami.

28.8.2016 | 14:48:58
Luksathor

Zajímalo by mne, jak někoho mohlo napadnout, že zrovna Sansa zradí Jona?? To už bych spíš věřil, že smraďoch usedne na železný trůn.. Podle mne Jona se bude jistě snažit zradit malíček, což bude problémový jedinec.. Nicméně Jon má Sansu, která ho považuje za pravého Starka a je to její bratr, který ji chrání.. Bude se o sebe muset naučit starat sama, proč by to ale mělo znamenat, že zradí to nejcennější, co jí z rodiny zrovna teď zbývá?? Teorie trochu na hlavu řekl bych.. Jako by tu nikdo Sansu neznal a považoval ju každý za zápornů postavu.. Nemožné toto :D Bude to sopeření skupin Jon, Sansa, Davos proti malíčkovi a nějakým jeho kumpánom.. Jon podle mne navíc přežije celý seriál i s Dany a nakonec se vemou.. Dany sama naznačila, že by se měla v králově přístavišti časem vdát.. A kdo jiný by byl pro Targarianku vhodnější než Targarian Stark?? .. Mohli by spolu vytvořit spojenectví mezi dvuma největšími rody.. Celkový můj pohled na budoucí série je asi takový, že Dany připluje, naplní proroctví Cersey a jako mladší, krásnější a silnější jí vezme všechno co kdy měla.. Jaime buď zabije Cersey nebo ona zabije ho.. Nebo Cersey zabije arya a Jaimoha si podá nakonec Jon, za to co udělal Branovi, neboť ten už si na to teď bude moct lehce vzpomenout.. Kdo ho to vlastně zhodil.. Arya se setká s ohařem, který zabije horu.. Arya se časem nějak setká i s Jonem, který ji beztak pozná podle jehly..Nicméně si myslím že spolu nezůstanou dlouho a arya se vydá na západ západu.. Jak sama touží.. Sansa zstane věrná Jonovi, který se potom co Dany zlikviduje Cersey s Dany nějak setká.. Bude chtít zůstat král severu a bude chtít s Dany spojence kvůli nadcházejícímu podle mne poslednímu boji proti nočnímu králi, který začne na konci nové série, kdy se Jon nějak nakonec dohodne s Dany.. Ikdyž mezi tím to mezi nimi bude nejspíš hodně jiskřit a budou tam i nějaké problémy možná, aby to bylo zajímavější.. Třeba se Jon utká s jedním z draků :O .. ale to už je moc detajlní, každopádně myslím že v 8. sérii už od začátku budou spojenci a budou čekat na boj s noční králm.. Společnými armády zaměstnají jeho zombí a Jon bude sám bojovat proti tomu Králi.. Neboť si myslím, že ho někdo musí porazit aby porazili armádu mrtvých.. To ten král jim dává sílu vstát a dokud bude žít on, oni nikdy nezemřou.. A kdo jiný by s ním bojoval než Jon?? Takže je blbost že by umřel v 7. sérii a podle mne se to nestane ani v tej 8. … Spíš toho krále porazí, zima bude zažehnána a nakonec se s Dany vemou, aby vytvořili spojenectví, jaké tu dosud nebylo a pak v celém západozemí zavládne nejdélší a stabilní mír! HappyAnd!! Podle mne zemře v dalších sériích Hora, Cersey, Jaimy.. Pak spusta lidí na Aryininé seznamce, možná i Smraďoch nebo i Jorah a Malíček.. Ale určitě nezemře Jon nebo Dany.. Ani Bran ne, ten se dostane přes zeď a řekne Jonovi kdo skutečně je a díky tomu se bude moct dozvědět o Jonovi pravdu i Dany co je vlastně zač.. Nakonec po konci celého seriálu budou přeživší jen ti největší dobráci.. Z rodu Starků přežije víc lidí než se čekalo.. Bude to Arya, Bran, Jon a Sansa.. A 2 vlci.. :) .. Jonův a Aryin, který vlastně nikdy nebyl zabit nebo ne?? Arya ho musela zahnat, potom co napadl Joffrey, když ji bránil.. Jinak myslím si, že pokud Sansa někoho zabije, bude to malíček a nikdo jiný… Dany bude ale S jonem určitě jedna parta.. I Tyrion má Jona rád a určitě si ho bude pamatovat a poradí o něm Dany.. Obzlášť jakmile výjde najevo pravda o jého původu..

#105 Občasný komentátor
28.8.2016 | 15:54:36
Kvitovka

Tohle je hra o trůny kde je vše možné. Třeba Sansa bude chtít být strážkyní Severu a tak Jona zničí, velkou roli tam bude hrát i malíček (pokud nezmrzne) a pokud se proflákne že Jon je ve skutečnosti Targaryen tak budou za ním stát staré rody Severu? Když to není Stark, budou stát za Sansou která je Stark a pokud se Bren dostane na Zimohrad pak on bude strážcem Severu, on je čistokrevný Stark.

#111 jajkob
28.8.2016 | 16:05:17
Kvitovka

Hlavně ať děda nespadne ze schodů, doufám že konec už dopsal a schoval v trezoru, by mě pak zajímalo kdo by ty knihy dopsal. Seriál už nějak uzavřou, děda už scénáristům snad něco řekl.

28.8.2016 | 16:08:05
Občasný komentátor

#102 Luksathor: Tak tohle je hodně zajímavá teorie :) a nemyslím si, že úplně zlá. Docela bych ji i věřil :) Ale konec má být hořkosladký takže se tam stane něco s hlavníma postavama :)

#109 Zmiaz
28.8.2016 | 17:34:53
Luksathor

No ten seriál byl vždy trochu nevyspitatelný.. Jen prostě věřím, že zrovna Starkové jsou věrný rod zejména mezi sebou.. I když se časem dozví, že Jon v sobě vlastně nemá Nedovu krev, tak pořád má v sobě krev jeho sestry, takže je to stále Stark jen navíc Targarian.. Takový princ dvojího rodu dá se říct..A byl Starky vychován a bojoval za ně.. Nikdy je nezradil a sám dosud nezná svůj původ, takže ho s toho snad ani nemůžou obviňovat.. Bran by se teoreticky mohl stát králem to jo, otázka je jestli by po tom vůbec toužil.. Sansa není ten tip, který by měl v povaze zradit někoho z rodiny.. Jon je vlastně její bratranec.. Sem rád za reakce, byl to můj 1. příspěvek, v kterém sem se chtěl podělit o svůj pohled na to vše.. Nakonec si ale budeme muset ten rok počkat, než se ukáže, co za hořkost zima přinese :)

#107 Občasný komentátor
28.8.2016 | 18:09:47
Občasný komentátor

#106 Luksathor: No právě že je nevyzpytatelný :D taky bych tomu rád věřil a nemyslím si, že prostě Sansa Jona zradí. Po tom všem co jí řekl :) a Bran si myslím, že by nemohl být král, když asi pravděpodobně nemůže mít děti :/ :)

#108 Luksathor
28.8.2016 | 18:35:48
Luksathor

#107 Občasný komentátor: No to je taky pravda.. Kdo nemůže mít řádného dedice, by asi nemohl být král.. Myslím, že hned v 2. díle 1. série Robb sám naříkal nad tím, že nebude moct Bran nikdy spát se ženou.. Po tom co se mu stalo.. Pak jen ta Sansa a tom snad nevěří nikdo krom pár lidí možná.. :D Za mne zůstane králem Jon, který bude ještě hodně opěvován, jakmile skončí zima :)

#110 Občasný komentátor
28.8.2016 | 21:56:27
Zmiaz

#105 Občasný komentátor: Tak zalezi na tom, jak horkosladky bude :) nemusi byt ve smyslu, ze zemrou ty nejhlavnejsi postavy… spise bych to videla na takovy konec, ze i kdyz se zbavi nocniho krale, tak zapadozemi bude znicene, vetsina velkych rodu bude mrtvych, obycejni lide budou po zime v bide a hladu a o psychice vetsiny hlavnich postav nemluve. Takovy horkosladkyp konec si aspon predstavuji ja :)

#110 Občasný komentátor
29.8.2016 | 0:13:25
Občasný komentátor

#109 Zmiaz: To je taky zajímavý závěr :) #108 Luksathor: No to s tou Sansou si to myslím právě docela dost lidí :D

29.8.2016 | 9:22:03
jajkob

#103 Kvitovka: Bran podporí jasne Jona

29.8.2016 | 20:17:07
Sarthanoom

Prečítal som komentáre a nechápem ako si niekto môže myslieť , že Sansa zradí Jona . Keby mala niečo proti nemu a proti jeho „kráľovaniu“ na severe dala by to najavo hneď . Tak ako je somarina to , že Jon zomrie . Jon nezomrie . Proti NK bude bojovať ľad a oheň a kto lepšie reprezentuje ľad ako Jon ?!

#113 jajkob #114 Občasný komentátor
31.8.2016 | 15:37:58
jajkob

#112 Sarthanoom: On dobre reprezentuje aj oheň, jeho otec bol Rhaegar(oheň) a matkou Lyanna (Ľad), takže ti to vyjde tak že Jon je prevdepodobnejší než Dany+Jon. A Sansa je kravka pod vplyvom Malíčka, stať sa môže hocičo.

31.8.2016 | 16:49:44
Občasný komentátor

#112 Sarthanoom: Taky se nad tím divím :D Jon určitě teď nezemře. Max proti NK.

31.8.2016 | 17:57:04
HenryTheEight

Proč si tady všichni myslí, že Sam bude v Citadele studovat 4 roky? V aktuálních podmínkách bych předpokládal, že spíš najde nějaký klíč, jak vyřešit problém s chodci. Přičemž bych si nejspíš tipnul, že to budou maximálně zranitelní vůči dračímu ohni. Takže když zjistí, že se draci opět objevili, okamžitě se vrátí a Jonovi poradí, aby se s Dany spojil proti Chodcům.

Tak a přesvědčte mě o opaku :)

#116 Ann Taylor
4.9.2016 | 19:02:01
Ann Taylor

#115 HenryTheEight: Protože mluvil o době, až bude „vystudovaný mistr“. A aby vystudoval a ukul všechny články řetězu (nevím, kolik jich mistr potřebuje minimálně), tak to prostě zabere roky. Takže nemá žádnou logiku, aby tam Sam zůstával až do konce studia nebo vůbec nějakou delší dobu. Takže ho neuvidíme jako dostudovaného mistra.

#117 Revoemag
redaktor
4.9.2016 | 20:46:37
Revoemag

#116 Ann Taylor: Jon si osedlá bájného ledového draka, co žije za zdí a jeho ledovým ohněm zničí NK i WW

12.9.2016 | 11:18:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama