Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 309×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Hackeři napadli HBO, díly Game of Thrones však neunikly

Hackeři napadli HBO, díly Game of Thrones však neunikly

Hackeři se nedávno opět činili. Napadli stanici HBO, podařilo se jim ukořistit objemná data, ale díly seriálu Game of Thrones nezískali.

21 7
2.8.2017

Před dvěma dny opět udeřili hackeři, tentokrát napadli stanici HBO a podařilo se jim ukořistit 1,5 terabitu dat, ale není známo, jaká konkrétní data získali. HBO ihned zvýšilo ostrahu a zahájilo stíhání za účelem dopadení pachatelů. Pro stanici je ochrana osobních dat prioritní, a proto nebere nic na lehkou váhu.

Po útoku hackeři zveřejnili následující zprávu: „Pozdraveno budiž celé lidstvo. Největší únik dat započal. A čeho že? To jsem vám zapomněl povědět. Jde o HBO a Game of Thrones! Máte štěstí, že jste první, kteří tyto úniky mohou spatřit a stáhnout si je. Bavte se a řekněte o tom ostatním. Kdokoliv tuto informaci dobře rozšíří, tak s ním uděláme rozhovor. HBO se rozpadá.“

(Žádné epizody Game of Thrones zatím nebyly vypuštěny. Foto: HBO)

I když hackeři napadli HBO především kvůli seriálu Game of Thrones, tak se žádné nové epizody na internetu neobjevily. Tedy zatím se neobjevily, protože hackeři slíbili, že přijdou brzy. Prozatím odhalili, že získali „pouze“ scénář ke čtvrté epizodě.

K něčemu podobnému došlo před začátkem páté série, kdy byly před prvním dílem vypuštěny celkem čtyři epizody, které měli novináři pro své recenze. Od té doby HBO zpřísnilo svá pravidla, proto uvidíme, zda se útok hackerů skutečně vydařil.

Diskuze /100

AviaRa

Ten jejich slavnej „scénář“ je na netu na celou sérii… První tři díly se vyplnili přesně dle popisků (až na občasné prohození jmen – Melisandre za Missandei, za které může autor leaku).

#3 Jiri96
2.8.2017 | 18:53:01
Angi

A to je dobře, nebo špatně?

#3 Jiri96
2.8.2017 | 19:00:11
Jiri96

#1 AviaRa:
#2 Angi: Mě to neva, ale je to dost subjektivní

2.8.2017 | 19:01:03
shootx

Jestli to jeste nevydali tak jsou porad v soku z toho co udelal Malicek…

2.8.2017 | 19:04:34
Valoris Ryan

Osobně mi to přijde dost nekorektní. Myslím, že ten týden čekání na nové díly se dá vydržet. Čtením toho scénáře si lidé jen kazí svůj zážitek ze seriálu…

#7 AviaRa
2.8.2017 | 19:07:50
Punisher bude trestať

Podla mna to nechu uponahlat, ak maju naozaj 4, 5, 6 a 7 epizodu, tak strohe vypustenie nie je najlepsie. V kazdom pripade musia zverejnit 4 rpizodu do pondelka, inak bude jasne, ze nemaju absolutne nic! Na scenar jazdy dlabe…

2.8.2017 | 19:08:27
AviaRa

#5 Valoris Ryan: Zážitek ze seriálu mi D&D kazí dostatečně a s láskou už dlouho.

2.8.2017 | 19:09:22
luciusvorenus

Tak třeba budem mít štěstí a do konce týden uvidíme zbytek řady docela by mě to potěšilo ..:D :D

#53 Winter #70 Gaffík
2.8.2017 | 19:25:28
Punisher bude trestať

Tato seria je zatial slaba, mala to byt najepickejsia seria a zatial som nenarazil na scenu, ktoru by som si chcel pustit 2×, 30×. V serii cislo 6 bolo takychto scen pozehnane, momentalne je to skor o politike…

#16 mr_bungle
2.8.2017 | 19:32:26
Dragon94

Tak to já to mám přesně naopak. Po špatné 4té a 5té sérii přišla celkem ucházející 6tá a 7dmá je podle mě zatím naprosto parádní.

2.8.2017 | 19:34:28
Brut

Na scénář kašlu, ale jestli mají ty díly v super kvalitě, tak to asi nevydržím to čekání :D Ale z pohledu nejen tvůrců, ale i fanoušků je to prostě hodně velká škoda. Takhle pak se tolik lidí nepodívá na HBO a na HBO GO a tvůrci přijdou o peníze, které by pak mohly využít. Samozřejmě vím, že ne všechno co seriál vydělá jde tvůrcům, ale prostě bere se to v potaz.

#54 Winter
2.8.2017 | 19:34:59
Sctyri

Záleží na kvalitě pokud teda.. ale od tvůrců to snad musí mít v té nejlepší ne

2.8.2017 | 19:44:04
Stardos

Podle mě tento útok organizoval Locker za účelem získání těch pravých epizod :)

#21 Offak
2.8.2017 | 19:45:42
Punisher bude trestať

Tak pochybujem, ze tam mali zvysne casti v biednej kvalite… ci vsak obsahuju aj efekty, tak to iz je ine.

2.8.2017 | 19:47:52
Punisher bude trestať

Zhrnutie: Ak nebude 4 epizoda na nete skor nez bude oficialna premiera, tak budu akurat na smiech. Ukradli sme scenar, ktory je na nete uz rok, wow!

2.8.2017 | 19:51:10
mr_bungle

#9 Punisher bude trestať: Mě to baví, i když slovo „epický“ bych nepoužila. Ale pro celkové hodnocení sezóny (pro mě) bude závěr, hlavně poslední dvě epizody, scény s draky a za zdí.

Doufám, že akční scény se vydaří, protože zatím se moc nevytáhli. Námořní bitva celkem slabá, dobývání CR ze začátku vypadalo zajímavě, jak se to prolínalo s Tyrionovým monologem, těšila jsem se, že konečně uvidím Neposkvrněné ve skutečné bitvě, ne jen v nějakých pouličních potyčkách, ale pak najednou konec a nic z toho. A dobytí HG jsme v podstatě vůbec neviděli, jen bylo konstatováno, že Lannisterové dobyli HG.

#17 mr_bungle
2.8.2017 | 20:03:23
mr_bungle

#16 mr_bungle: *bude důležitý závěr

#18 Punisher bude trestať
2.8.2017 | 20:05:26
Punisher bude trestať

#17 mr_bungle:

Tak na pravej strane mas hodnotenie najlepsich epizod, ak ani jedna epizoda neprekona S06E10, tak to bude pruser…

2.8.2017 | 20:12:25
widy.33

aj keby ich mali a zverejnili nekuknem si ich počkam si pekne nato keď ich budu vysielat

#26 mr_bungle
widy.33
2.8.2017 | 21:06:26
JoshMcIntosh

Mě by stačili scénáře do konce řady. Je to super čtení a v lecčems i lepší než vizuál. (kromě sexy ladies nahoře bez)

2.8.2017 | 21:14:04
Offak

#13 Stardos: :D :D dobře ty :D :D Tohle mi vykouzlilo krásný usměv :D Bomba :D

2.8.2017 | 21:16:42
2.8.2017 | 21:18:10
Lord Paetur

Tak Xaviku, vzkaž tvému týmu aby si připravili své překladatelské schopnosti :D

#40 Xavik
2.8.2017 | 21:21:58
Arrow123

#22 mr_bungle: Na tom siedmom obrázku určite Jaime a Bronn zahliadli Drogona. Tie ich zmätené tváre :D

#25 mr_bungle
2.8.2017 | 21:23:42
mr_bungle

#24 Arrow123: Drogon si letí pro večeři :D

2.8.2017 | 21:31:40
mr_bungle

#19 widy.33: Já taky, jsem nemocná a nechci si všechnu zábavu vyplýtvat najednou :)

2.8.2017 | 21:33:37
jirky

jestli je někdo najdete hned mi pošlete odkaz do zpráv díky :D

2.8.2017 | 21:36:00
Evala

Díky tomu, že v posledních letech unikne vždy scénář několik měsíců před premiérou, nemá už v podstatě žádný smysl diskutovat o právě odvysílaných epizodách – respektive o jejich možném pokračování. Využiju posledních týdnů, kdy ještě zakončení celého příběhu neznáme, a zkusím si tipnout, jak by to skončit mohlo a podle mě mělo…. (počítám s tím, že některé postavy zemřely už v průběhu sedmé nebo osmé série – leaky – tak o těch se rozepisovat nebudu)

WW budou poraženi (kdo by to čekal, že?) a nastane věčné jaro. Populace Západozemí bude silně zdecimovaná, i tak ale přežije dost z námi sledovaných hrdinů.

Sansa – všechno, co prožila, vezme jako cennou životní zkušenost a najde sílu zapomenout a soustředit se na budoucnost. Bude to jistě klíčová postava při obnově severu, který na tom po pochodu armády nemrtvých bude nejhůř. Pro území sjednocené pod rodem Staků získá status autonomie. S Tyrionem budou přátelé (i když velice zdrženliví).

Tyrion – přihlásí se jako dědic CR a všech ostatních území, které Lannisterům patřily před válkou. Bude mu vyhověno. Vzhledem k tomu, že se podle vlastních slov na roli chudáka nehodí a zlaté doly vyschly, začne podnikat, asi s vínem.

Cersei – poté, co jí žádné plány ohledně vražd a zrad nevyšly, zabarikáduje se v Rudé baště. Ale Danny s Drogonem se blíží a tak začne panikařit. Vyhodí do vzduchu část pevnosti (divoký oheň), kde jsou její komnaty, a uteče v převlečení za služku. Ale na útěku z KL ji chytí a znásilní lapkové a když se bude bránit, tak ji zapíchnou. Její mrtvola zůstane ležet na ulici a nikdo už ji nepozná (kdyby se tak starala i o to, co se děje za dveřmi jejího domava, když ještě byla královna, že :) ).

Jamie a Bronn zemřou ve válce s WW.

Arya – celý seriál se její postava ukazovala jako vysoce nezávislá. Našla sice rodinu (tedy její zbytky), ale necítí k nim příliš pouto. Po válce se vrátí na Bravos a stane se hlavou Domu černé a bílé.

Jorah Mormont – zemře ve válce s WW

Daenerys – stane se královnou Západozemí. Přesune hlavní město na Dračí kámen. Nastane mír. Jenže není všechno zlato, co se třpytí, a Danny zjistí, že vláda nad sedmi královstvími se nepříjemně podobá vládě nad Meereenem. Přestože je zachránila před WW, je pro ně cizinka a ne ta milovaná vládkyně, kterou být chtěla. Dothrakové pořád mají sklon k loupežnictví a berou to jako zradu na jejich rodu, když jim to zakazuje. Soužití s původními obyvateli je dost problematické. Danny vypouští frustraci tím, že létá na Drogonovi. Jenže ten jednou spadne (vyletí moc vysoko a dostane se do části atmosféry, která je i pro draka moc řídká nebo ho sestřelí meteorit z vesmíru nebo co já vím, dostane záchvat nějaké vážné nemoci, jejíž symptomy se u něj budou projevovat po celou 8. sérii). Každopádně oba spadnou do moře a utopí se.

To uvidí ze své lodě Euron, který je od konce války na útěku. Velice ho to pobaví a napadne ho, že teď je ten správný čas se opět vrátit a přihlásit o vládu nad sedmi královstvími. Takže zamíří domů. Ale cestou ho překvapí bouře. On i většina posádky je silně opilá (koneckonců slavily) a loď nezvládnou – i oni se utopí na dohled od Štítu.

Na Štítu vládne Yara. Je v pokročilém těhotenství. Napovídala tam všem nějakou historku a za otce dítěte označila nějakého námořníka, ovšem ve skutečnosti si ze zajetí svým strýcem odnesla dáreček. Umírá o několik týdnů později, při porodu.

Theon se stane vládcem Železných ostrovů, za svého nástupce určí Yařina syna (a Euronova – ale to se on nedozví).

Sam přežije a šťastně se někde usídlí a bude se pomalu prožírat k prvnímu žlučníkovému záchvatu.

Davos – stane se pravou rukou královny Daenerys. Nějakou dobu po jejím zmizení (tedy úmrtí ale to on se nedozví) svolá malou radu, bude se snažit hájit její zájmy, popřípadě prosadit za nástupce její dceru, ale rada určí jako nového krále Gendryho. Targaryenský nárok na trůn bude prohlášen za neplatný. Danninu dceru v tichosti adoptuje právě Davos s tím, že slíbí, že dítě se pravdu nikdy nedozví.

Jon – těžko říct, co se s ním stalo. Po válce prostě zmizel. Možná zemřel, ale padnout ho nikdo neviděl. Možná se rozhodl teď, když je Zeď zbořená prozkoumá sever a najde si tam další rudovlasou divokou. Možná se vydal hledat děti lesa. Nebo jen nesnesl pohled na Danny, se kterou se vyspal a následně zjistil že jsou příbuzní. Tím hůř, že otěhotněla…

#29 Argetlam Královrah #30 Punisher bude trestať #35 Knell #38 mr_bungle #42 Stardos #60 RightfuHeir
2.8.2017 | 22:01:59
Argetlam Královrah

#28 Evala: Po Jaimeho a Bronna je to celkem uvěřitelné. Potom už to jsou jen žvásty.

Já jsem si docela zkazil zážitek tím, že jsem ty uniklé spoilery před pár měsíci přečetl se smíchem, co si zase Lockerovi spolupacienti v Bohnicích vymysleli a vypustili do světa. To jsem sice zapomněl, ale teď mě mrazí, když vidím nějakou scénu a vzpomenu si, že to vlastně bylo v těch spoilerech.

#42 Stardos #65 Evala
2.8.2017 | 22:08:21
Punisher bude trestať

#28 Evala:

Riadne hluposti…

#65 Evala
2.8.2017 | 22:10:55
widy.33

v tomto dieli zase nebude Sandor ani Berick ? to je strasne :( celí týžden sa teším a nič

#32 Arrow123 #33 fgh
widy.33
2.8.2017 | 22:20:46
Arrow123

#31 widy.33: Sandora s Bratstvom uvidíme pravdepodobne až pri výprave za Múr :(

#34 widy.33
2.8.2017 | 22:36:10
fgh

#31 widy.33: Neboj, v episode 6 spolu budou bojovat proti nemrtvemu lednimu medvedovi ;)

#34 widy.33
2.8.2017 | 22:37:51
widy.33

#32 Arrow123:
#33 fgh: to je tak daleko budem plakat celu noc :D :D

widy.33
2.8.2017 | 22:38:56
Knell

#28 Evala: Konečne niečo freš a príjemné čítanie a nie tie smrteľne vážne myslené žvásty miestnych štamgastov… pekná esej, díky :)

#36 Evala
2.8.2017 | 22:42:52
Evala

#35 Knell: Dík, chvála vždycky potěší :D

2.8.2017 | 22:44:46
AlesKozlik

Dotaz prosím – kdo už jste četl scénáře, nevíte jestli se ještě střetnou Varys a Malíček?

#39 mr_bungle
2.8.2017 | 22:56:48
2.8.2017 | 23:16:37
mr_bungle

#37 AlesKozlik: Asi ne, podle všeho Malíček ze Zimohradu živý neodejde.

#41 Stardos
2.8.2017 | 23:17:33
Xavik

#23 Lord Paetur: No snad k tomu úniku nedojde. :D

admin
3.8.2017 | 0:16:22
Stardos

#39 mr_bungle: Já prostě chci nějakou scénu z nebe, nebo tak, a tam by se ti dva mohli setkat :D Třeba jejich rozhovorem to celé ukončit

3.8.2017 | 0:19:42
Stardos

#29 Argetlam Královrah: Já jsem si jako něco přečetl, hlavně proto, že to nebylo skryté, ale nic moc z toho nevím :D Věděl jsem o smrti SS a Olenny, o tom že dojde ke spolupráci Cersei a Eurona, ale dále už nic. Teď si max. vzpomenu na tři věci, co ještě budou. Pokud unikne scénář i na osmou, fakt na stránky o GoT nepolezu
#28 Evala: Ale jo, něco by klidně tak být mohlo. Třeba ta Arya dává smysl.

#43 fgh
3.8.2017 | 0:23:59
fgh

#42 Stardos: Kousek scenare pro season 8 uz je unikly, vim, co se bude dit v prvnich 3 episodach.

#44 fgh
3.8.2017 | 1:33:05
fgh

#43 fgh: Ale musim upozornit, ze dost „leaknutych“ scenaru z 4chanu je fake.

3.8.2017 | 1:34:46
fgh

Mam tu pro vas mensi clip z pristi epizody. Je to trening mezi Brienne a Aryou:

https://ufile.io/grtaw

#47 DejfZet
3.8.2017 | 3:29:22
Eddard1

Proboha to jste nekteří opravdu takový sraby, že nevydržíte čekat na epizody. Hecker útok bude úspěsní jen když lidé se budou snažit k těmto ukradeným datům(epizody) se dostat. V 5 serii jsem na ty uniklé 4 epizody dlabal a počkal si na originál.

3.8.2017 | 4:29:19
DejfZet

#45 fgh: to jseš vážně hodnej, škoda jen, že zrovna tohle je z oficiálního proma stanice Sky Atlantic na příští epizodu

#48 fgh
3.8.2017 | 7:51:32
fgh

#47 DejfZet: Ano, je.

3.8.2017 | 7:59:44
Punisher bude trestať

Trapas…

#50 fgh
3.8.2017 | 8:10:21
fgh

#49 Punisher bude trestať: Nechapu, proc trapas. Tohle je venku zhruba par hodin, takze je to snadno dohledatelne, Dost lidi tu sdili i proma, ale jelikoz jsem to tu jeste nevidel, tak jsem to sem sdilnul ja.

3.8.2017 | 8:33:09
steveb19

Ak by mal niekto linky na tie leaky k jednotlivym epizodam, taktiež aj scenar môžte mi hodit link, pripadne PM..Ale nech su to dôveryhodne zdroje, nie niejake bájky GoT maniakov…Rad by som si to prečital na dovolenke, zažitok z budúcich dielov mi to nepokazí..Dík

#52 fgh
3.8.2017 | 8:33:37
fgh

#51 steveb19: Muzes cist zde Ednu. Pravidelne po odvysilani epizody sem hazim i to, co se stane v dalsi epizode, dokonce i veci, ktere v leacich nejsou. Me zdroje jsou naprosto duveryhodne, nehazim sem zadne trolly z 4chanu.

Jestli pochybujes o mych zdrojich, precti si, co jsem tu zatim psal o prvnich 3 epizodach, a zjistis, ze jsem mel vzdy pravdu.

Preji hezkou dovolenou.

3.8.2017 | 8:39:26
Winter

#8 luciusvorenus: No nevím. Nečekám rok na to, abych pak na to čučel z ňákého cam-ripu. Si už těch pár týdnů počkám a rovnou se podívám ve 1080p. Tím leakem by mě jen pokoušeli a byl by to těžký boj. xD

3.8.2017 | 8:41:50
Winter

#11 Brut: Orange Is the New black měl tky leak 10epizod a kvalita byla horzný shit. Jak obraz, tak zvuk (efekty nebyli dodělané).

3.8.2017 | 8:44:37
league

Patří jim to že to vykradli dobře jim tak hajzlům z HBO hold mají ztoho dojnou krávu na peníze. A navíc hry o trůny začínali vždycky v Dubnu nebo mohli začít v květnu ale ty hajzlové to natáhli až na červenec. Doufám že se to na internetu objeví co nejdřív protože tomu se říká vyjebávání s fanouškama seriálu ale HBO je to úplně u prdele jak se chová. Dobře jim tak epizody si hnedka stánu a podpořím hackery. HBO ani nestačí že si jí platím oni chcou prostě víc lakomci!

#61 Winter #62 mr_bungle
3.8.2017 | 9:02:04
WolverineCzE

Co bys čekal od HBO ještě ze AMC co vlastni Walking Dead koupil Pracher jinak by to byla dojna krava pro HBO co trva 1 hodinu kazda epizoda.Hackeřy útoči na vše spiš nejčastěji v asii ale i v USA a v Evropě.Nejhorši jsou hackeřy ve hrach to jsou úplny idiotové.

#57 Caligos
3.8.2017 | 9:27:06
Caligos

#56 WolverineCzE: Hackeři ve hrách? Nemyslíš náhodou cheatery? To je trochu rozdíl, zvlášť když to může dělat každé malé dítě.

3.8.2017 | 9:37:52
BladeZA

fgh, pokial viem tak si tu nič rozumné od prvej serie nedal! a to nehovorim o tom ze ludi zavadzas. Cital som dost komentarov a v ziadnom si nepisal co bude v dalsom diely. Skus sa trosku nad sebou zamysliet!

#59 fgh
3.8.2017 | 10:58:23
fgh

#58 BladeZA: To nemyslis vazne :D Kazdej druhej komentar, co tu napisu, je o necem, co se stane, pokud zrovna nediskutuji s nedostatecne informovanymi lidmi, jako jsi ty.

2/3 Tydny zpatny jsem tu daval i dukazy + screeny, to uz ted ale nedelam.

Asi nectes poradne… ;)

#96 BladeZA
3.8.2017 | 11:20:06
RightfuHeir

#28 Evala: Máš to super sepsaný :-). Sice jsem to tipnul jinak, ale máš tam většinu zajímavých postav. Takže jenom pro pořádek, na závěr bude Západozemí vládnout Tyrion se Sansou ;-).

#66 Evala
3.8.2017 | 12:37:59
Winter

#55 league: Tak v červenci to je pokud vím, tak kvůli tomu že začínali točit až v listopadu (aby měli zimu/sníh) a sestříhat to taky chvíli trvá. Takže bych si tu pí**vinu cos napsal nechal pro sebe…

#69 league
3.8.2017 | 13:38:19
mr_bungle

#55 league: Chápu správně, že HBO oceňuješ za to, že nová série vyšla až v červenci a že na seriálu vydělali hodně peněz? :D

#69 league
3.8.2017 | 13:51:27
Zargon

Zkoušel už někdo ? http://m.thepiratebay.org/…V+x264+-+EVO Jsem v práci a nestáhnu to teď tak dejte vědět jestli je to pravý nebo fake

#64 Arrow123
3.8.2017 | 14:46:58
Arrow123

#63 Zargon: Je to fake

3.8.2017 | 14:50:17
Evala

#29 Argetlam Královrah: #30 Punisher bude trestať: #38 mr_bungle: Jsem si jistá, že Martin vymyslí něco mnohem lepšího, ale jste si vy tak jistí, že něco lepšího vymyslí i scénáristi? Pokud vím tak za poslední 2 – 3 série dramaticky ubylo překvapivých momentů a scén, po kterých zůstává v člověku nějaký výraznější pocit. Např za poslední 3 epizody bych mezi tyhle scény zařadila pouze Oleninu smrt. Ale já to napsala hlavně proto, že chci znát názor lidí, co se mnou nesouhlasí. Nejen krátké vyjádření, ale opravdu konec příběhu. Chci vědět, u kterých postav jsem podle vás úplně mimo a jaký konec si pro ně představujete vy…

#67 mr_bungle #71 Argetlam Královrah
3.8.2017 | 14:52:27
Evala

#60 RightfuHeir: Co sis tipnul jinak? Mám absťák a do dalšího dílu ještě 83 hodin a 45 minut. Cokoliv co ukrátí čas beru a konstruktivní diskuze by byla super :)

3.8.2017 | 15:15:39
mr_bungle

#65 Evala: Olennina smrt mě nepřekvapila vůbec, v závěru minulé série přece řekla, že po přežití už netouží. Bylo jasné, že se chce pomstít Cersei a nějak důstojně odejít.

#68 Evala #77 RightfuHeir
3.8.2017 | 15:41:26
Evala

#67 mr_bungle: Máš pravdu, překvapení to nebylo. Ale byla to zatím nejsilnější scéna 7. série a způsob jakým byla podána mi připomněl lepší období tohodle seriálu.

3.8.2017 | 15:46:25
league

#62 mr_bungle: 7 sérii dojná kráva na peníze 8 sérií a ještě spin offi a to jejich natahování

#61 Winter: A jsou to kokoti co si to zaslouží až ve 2019 osmá série to je buzerace! Je to jenom šest dílu.

3.8.2017 | 15:57:26
Gaffík

#8 luciusvorenus: a pak budeme o měsíc déle čekat na další sérii. Jasně

3.8.2017 | 16:04:54
Argetlam Královrah

#65 Evala: Dobrá, máš to mít.

Sansa, Tyrion jsou fajnově vysvětleni, je to pěkné, uvěřitelné. I když osobně si myslím, že Tyrion se konce nedožije. Cersei je naopak popsána bravurně a jestli náhodou nevyhrjae (já myslím, že vyhraje), tak nějak takhle skončí. Nevěřím, že nám George Martin nebo tvůrci seriálu dopřejí pohled na to, jak si Daenerys, Tyrion, Sansa, Jon nebo Arya vychutnávají Cerseino ponížení.

Jaime, Bronn, Jorah – naprostý souhlas, akorát myslím, že Jaime spíše padne do rukou Daenerys nebo Jonovi a tak zemře. Bronn by možná mohl přežít, ale spíše ne.

Teď naprostá chyba: Arya se nikdy nevrátí do Braavosu. Na to si moc váží své rodiny. Možná se nevdá a nebude mít děti (možná zjistí, že je lesbička), ale určitě nebude hlava domu Černé a bílé :D

Daenerys nikdy nepřesune hlavní město na Dračí kámen. A jestli zemře, tak to bude rukou Nočního krále nebo Cersei Lannister (a jejich služebníků). Osobně bych se nedivil, kdyby ji zabil samotný Randyl Tarly. Co se Dothraků týče, tak to máš určitě pravdu – ti se nepřizpůsobí mravům 7 království.

Euron v žádném případě ani náhodou nepřežije. Ten to má spočítané. Nevím, jestli ho podrazí Cersei, nebo jestli se dostane do rukou Daenerys nebo Starkům, nebo ho probodne rozzlobený Jaime, každopádně Euron nemá šanci přežít. Tomu nevěřím ani na chvíli.

Co se Yary týče, tak nevěřím, že bude mít dítě. A pokud ano, tak určitě ne s Euronem.

Theon zemře. Zbabělci jako on sice přežívají, ale ne ve Hře o trůny!

Jestli Sam přežije (asi ano), tak ho ta válka změní. Určitě se nevrátí k Noční hlídce (která se rozpustí podle mého názoru), ale nejspíše se jako poslední přeživší Tarly ujme vlády nad Rovinou. Případně dostane hrad na Severu (možná Hrůzov, nebo že by mu Jon daroval Dvojčata?)

Davos nevím. Možná přežije, možná ne. Každopádně určitě nebude vychovávat dceru Daenerys. Ta už nikdy dítě mít nebude :D

Jon – tak tohle nemůžu posoudit. Ten konec je tak smutný, že tomu prostě odmítám uvěřit, i když pokud nepadne v boji s WW, tak je docela uvěřitelný.

V této sérii mám 3 horké tipy na úmrtí: Malíček, Jaime a třetí buď Daenerys nebo Jon, protože oba můžou snadno převzít úlohu toho druhého (válka s WW, vyvolený/vyvolená, létání na dracích), tudíž jeden z nich je zbytečný. A tvůrci budou potřebovat velký šok, aby překonali Rudou svatbu a Fialovou svatbu, a taky epizodu 6×10. Jaký je lepší šok, než zabít Jona Snowa nebo Daenerys Targaryen? Ta svoji úlohu splnila – dovedla draky a cizí armády do 7 království, ale nyní jsou její spojenci mrtví, že? Už za ní nestojí Rovina, vládkyně Dorne je v zajetí, ze kterého se nejspíše nedostane (pokud Jaime nezmění po zajetí v příštím díle strany, což nepředpokládám) a Greyjoyové mají flotilu pryč. Zkrátka spojenci Daenerys v 7 království, kteří uznávali její nárok, jsou pryč. Už za ní stojí jen draci, Neposkvrnění a Dothrakové. Dothraky je nutné odstranit, protože nedokážou žít s lidmi Západozemí v míru a Neposkvrněné může převzít Jon (povahou je Daenerys dost podobný, tak si jejich lásku také může získat), navíc když vyjde najevo, že je její synovec.

#73 mr_bungle #74 Evala
3.8.2017 | 16:09:52
PecaCZE

Na league ani nereagujte. On není troller, je to malý děcko. Sice ho to neomlouvá, že píše totální sračky, ale už se tak narodil.

#89 league #90 league
3.8.2017 | 16:23:32
mr_bungle

#71 Argetlam Královrah:

Jestli spíš Daenerys (Drogon) nezabije Randyla Tarlyho ;) ;)

3.8.2017 | 16:50:43
Evala

#71 Argetlam Královrah: Zajímavé, co píšeš o Danny. Jestli bych si já měla tipnout, která postava určitě přežije až do konce, byla by to ona. Má natolik velké charizma, že dokázala přesvědčit obrovskou spoustu lidí aby ji následovaly, ale vlastně moc neví, co si s nimi počít. A já prostě čekám na studenou sprchu v podobě uvědomění, že jako mírový panovník naprosto selhává.

Co se týče Johna jsem si jistá jenom jedním – s Danny neskončí. A tím nemyslím, že se spolu určitě nevyspí nebo že se do sebe nezamilují. Jenom že na Johna jejich rodinné vztahy prostě budou moc. Ta postava je strašně limitovaná tím, jak nekompromisní slušňák to je. A pro postavu s jeho povahou a v jeho situaci prostě neexistuje žádná správná možnost jak se zachovat. Takže tady si budu muset ještě tak ten rok dva počkat.

Co se týče Aryi – vlastně dost podobné jako u Johna. Z rodiny jí vlastně zbydou ti, se kterými si nikdy moc nerozumněla a to, že ostatní jsou mrtví na tom asi moc nezmění. Dobře, na Bravosu neskončí ale jméno Stark si podle mě taky nebude chtít nechat. A dál nevím.

Měla bych ještě další připomínky k dalším postavám, ale mám pocit, že ty nečteš leaky a já ti nechci zkazit překvapení. Holt já jsem prostě neschopná vydržet do premiéry a když na netu na něco narazím, musím si to přečíst. Tak jenom, v posledním odstavci si tipuješ některé budoucí mrtvoly. Z jedním s tvých tipů souhlasím :)

#75 Evala #86 Argetlam Královrah
3.8.2017 | 17:12:00
Evala

#74 Evala: sakra – Jon a ne John…

3.8.2017 | 17:12:59
Sctyri

Tolik se tu najde netrpělivých zoufalců co má potřebu ne jen číst uniklé scénáře, ale ještě to tady papouškovat.. a už ani nedávat do spoilerů. ODPAD ZMRDI už do komentů nikdy nevkročím! Špína vedle špíny.

3.8.2017 | 17:13:22
RightfuHeir

#67 mr_bungle: Olenna se chtěla pomstít Cersei… Jestli se nepletu, tak se jí pomstila už dávno tím, že jí zabila Joffreyho… Předem… Dokud jenom intrikovala, dokud jen vraždila, byla snesitelná. Ale když na stará kolena začala tvrdit, že chce pomstu za to, co sama rozpoutala, tak se mi dost zhnusila.

#78 mr_bungle #79 mr_bungle
3.8.2017 | 17:36:09
3.8.2017 | 18:09:54
mr_bungle

#77 RightfuHeir: Si pusť znovu poslední díl šesté řady.

#80 RightfuHeir
3.8.2017 | 18:10:36
RightfuHeir

#79 mr_bungle: A to jako proč?

Olenna zabila Joffryho, strčila Tommymu do postele Margaret, aby se znovu stala manželkou krále a intrikovala proti Cersei. Poctivě se snažila odstavit Cersei a zničit Lannnistery. Margaret jí samozřejmě pomáhala. Cersei se bránila a přitom zemřelo pár Tyrellů. Normálka.

Kdyby Olenna tak neprahla po moci pro rod Tyrellů, nebyl by konec třetího dílu sedmé řady podbarven Dešti z Castameru.

#81 AviaRa #82 mr_bungle
3.8.2017 | 19:04:21
AviaRa

#80 RightfuHeir: Margaret xD

3.8.2017 | 19:07:49
mr_bungle

#80 RightfuHeir: Co nabízeli Ellaria a Varys Olenně v Dorne? To, po čem její srdce touží. Pomstu. Spravedlnost. Oheň a krev. A proč? Protože jí Cersei ukradla budoucnost, zabila jí syna, zabila jí vnuka, zabila jí vnučku. Proto už netoužila po přežití.

Zabitím Joffreyho chtěla především ochránit Margeary. Olenna k Margaery: Myslíš, že bych dovolila, aby sis vzala to zvíře? Neboj se o sebe. Jen uděláš, co je potřeba udělat.

#83 RightfuHeir
3.8.2017 | 19:24:43
RightfuHeir

#82 mr_bungle: Ano, Cersei jí ukradla budoucnost. Ale Olenna si prostě s kradením budoucnosti začala.

#85 mr_bungle
3.8.2017 | 19:36:45
mety

co zabitie joffreyho bola ochrana uprimne nikto za nim moc neplakal okrem jeho matky

3.8.2017 | 19:47:00
mr_bungle

#83 RightfuHeir: To se nijak nevylučuje s tím, že Olenna chtěla pomstu, navíc Cersei doteď nemá páru, že Olenna si „s kradením budoucnosti začala“. Pořád si myslí, že Joffreyho zabili Tyrion se Sansou. Po Olenně jde, protože ji „zradila“ = dovolila si postavit se Cersei, poté co jí vyhodila rodinu do vzduchu.

#88 RightfuHeir
3.8.2017 | 19:55:21
Argetlam Královrah

#74 Evala: Leaky jsem si přečetl před pár měsíci, ale naštěstí jsem zapomněl všechno kromě toho, že zbourají Zeď :D

#87 Evala
3.8.2017 | 19:59:20
Evala

#86 Argetlam Královrah: Obdivuju tvoje sebeovládání ;) No, myslím že o Cersei se tam zatím nic moc nepsalo takže tvůj názor ohledně konce ti zatím nikdo vyvrátit nemůže. Je pravda, že v seriálu je ta postava napsaná jako mnohem schopnější vládkyně a manipulátorka než v knize, ale i tak si myslím že je na přímé a nevyhnutelné cestě k naprostému šílenství.

3.8.2017 | 20:56:10
RightfuHeir

#85 mr_bungle: Jj. Teď už to ale Cersei ví, protože Jaime poslal v neděli havrana a ten už dorazil do Králova přístaviště.

3.8.2017 | 21:46:06
league

#72 PecaCZE: Na tebe také ne debile já jsem rád že budou díly ke stažení protože mě HBO dost zklamalo seš jenom rozmazlený fracek který by zasloužil pár na zadek. Kdybych tě viděl v tváří v tvář tak bys byl posranej protože já bych tě zmlátil.Za to nemůžu péto že si tak retardovaný a soudíš za názor že mám radost že si to HBO zaslouží měli mít sedm sérií a zbytečně to natahují a to jenom kvůli prachům to musí pochopit všichni. Jenže ty si to také pirátsky stáhneš tak drž hubu! Nikdo na tebe není zvědavej!

#91 PecaCZE
3.8.2017 | 22:29:39
league

#72 PecaCZE: Běž se radši vybrečet k mámě. Protože ty sračky co píšeš na edně ty to je fakt humus!

3.8.2017 | 22:32:59
PecaCZE

#89 league: Vtipný jak jsi musel dodat ještě další nadávky. Já vůbec nekomentuju nějaký stahování to tu dělá většina vzhledem k tomu, že se tu dělaj titulky. Ani pravopis neumíš a budeš se tu vytahovat. Já ti dám klidně adresu kde bydlím, tak přijeď… ale podle toho co tu píšeš každý ví, že jsi děcko s tím se smiř. Zahraješ si hry Batmana a děláš potom experta na postavy u Gothamu, ale jsi úplně mimo. Díky, strašně moc si mě pobavil :D

#93 league
3.8.2017 | 22:46:09
Tristan22

Ľudia vy absolútne nechápete, že vaše úvahy či už viac alebo menej opakované (ako všetky spojlery) patria pod SPOJLER TAG?? FGH a Argetlam Královrah sú absolútne ignorantské brzdy v tom kaziť seriál ostatným a spamovať diskusie len aby si zdvihli ego a navyše úplne vedome porušujú pravidlá webu! Áno za porušenie má tak ako v minulosti prísť trest, a niesom sám kto čaká na to kým nejaký z admin podstránky zakročí.

#93 league
4.8.2017 | 3:07:48
league

#92 Tristan22: Hele mě to taky sere to já nejsem jedinej na koho utočí se tady vždycky objeví jedinci a začnou druhého napadnat za názor protože to je větší komunita. Prostě admini stím nic nedělají ani nedávají varování prostě jsou tam samí debilové! A v každé téhle diskuzi got napadali nikoho jiného. Četl jsem ty komentáře fakt hanba! prostě je to horor jak lidi na sebe útočí v dizkuzích a už se to děje i u ostatních seriálu

#91 PecaCZE: Dej mi radši tu adresu! Přijedu dneska nebo zítra a ještě mi dej tel. číslo

#95 PecaCZE
4.8.2017 | 9:59:29
Fossilus

A budete se mečovat pindíkama ne? :)

4.8.2017 | 12:21:21
PecaCZE

#93 league: Přečti si můj a svůj komentář, popřemýšlej a pak řekni kdo je vulgární. Dej někomu přečíst co jsi napsal a pak se ho zeptej, kolik let by tipoval autorovi. Tvoje reakce je úplně mimo a pokud jsi nějakou bizarní náhodou starší než si myslím, máš pravopis a IQ malého dítěte. Až povyrosteš, tak zjistíš, že na násilí se snižuješ potom co jsi prohrál v diskuzi, ale ty jsi ani nediskutoval, ihned si začal nadávat a tím jsi dokázal, že mám pravdu. Dál se s tebou nemá cenu bavit, zamysli se nad sebou.

#98 league
4.8.2017 | 12:57:09
BladeZA

#59 fgh: A ja som pred rokom tu napisal ze sa tu raz objavy taky troll ako si ty :D takze pokial chces tvrdit co bude v dalsom neodvysielanom diele, napis to tu vzdy ku fotkam pre dalsiu cast. Som zvedavý, kolko toho popises (ked neustale tvrdis ze si videl vsetky diely pre 7 seriu) !!! Pozorne Ta sledujem.

4.8.2017 | 14:01:35
vintason

no zřejmě něco uniklo, už koluje po netu leaknutý čtvrtý díl, na pirate bay jde stáhnout přes torrent ;)

#98 league
4.8.2017 | 14:12:07
league

#95 PecaCZE: Já už mám dvě děti na rozdíl od tebe! A český pravopis je na píču a vůbec není důležitý! ČEŠTINA BRZO Zanikne!

#97 vintason: Hurá dejte to někdo na uložto to pirátství není

4.8.2017 | 16:30:19
league

teda už se objevil i na ulož to stahujte to je best.

4.8.2017 | 16:31:35
mety

to ze mas dve deti neznamena ze si dospely to moze znamat len ze si ho neskoro vytiahol . to ako tvrdis ze hbo spravilo nieco pre peniaze je pravde nerobia to preto aby si bol stastny ale hbo je viac ako len televizia to je o niecom comu mozno nepochopis nikdy je to stanica ktora ma obrovsku produkciu serialov, dokumentov , filmov a publicistickych programov ale s tvojho pohladu su to najhorsie vo vesmire

4.8.2017 | 20:03:40
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama