Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Herec Isaac Hempstead-Wright se vyjadřuje k tomu, že jeho postava skončila na železném trůnu

Herec Isaac Hempstead-Wright se vyjadřuje k tomu, že jeho postava skončila na železném trůnu

Na konci seriálu Game of Thrones došlo ke zvolení nového panovníka, kterým se překvapivě stal Brandon Stark. Co na tuto volbu říká jeho představitel?

17 2
18.6.2019

Ve finále seriálu Game of Thrones se konalo setkání v Dračím doupěti, kde nejvlivnější lidé Západozemí rozhodli o novém panovníkovi. Stal se jím Brandon Stark, který byl zvolen jednohlasně. Z nedávného článku víme, že se stejného konce dočkáme i v knihách, a proto nás nyní už zajímá jen to, co na nového panovníka říká herec Isaac Hempstead Wright.

„Když jsem si četl scénu v Dračím doupěti, kde za krále zvolili Brana, tak jsem si musel stoupnout a rozchodit to. Myslel jsem si, že je to jen vtip, že postava každého herce, kterému došel scénář, bude sedět na trůnu. Říkal jsem si, že tento vtip se jim povedl, ale pak jsem si uvědomil, že je to myšleno vážně,“ popsal herec Isaac Hempstead Wright svou reakci na scénu v Dračím doupěti.

(Současný panovník Šesti království. Foto: HBO)

Herec dále řekl, že ho tento konec velmi potěšil: „Jsem z toho šťastný. Říkal jsem si, že zemřu, a proto jsem chtěl, aby moje poslední scéna zahrnovala explodování hlav a podobné věci.“ Představitel Brandona záhy dodal, jak se jeho postavě bude dařit v panování: „Myslím, že bude opravdu dobrým králem. Možná nebude tak zapáleným vůdcem, ale s Branem se prostě nikdo nemůže přít. On jen řekne: ‚Ne, já vím vše.‘“

Isaac Hempstead Wright se ještě vyjádřil k samotnému ukončení seriálu: „Finále se nebude líbit všem. Je těžké zakončit takto populární seriál bez toho, aniž bychom někoho naštvali. Lidé budou naštvaní, lidé budou mít zlomená srdce. Je to hořkosladký konec, tedy takový konec, jak ho už dříve několikrát popsal sám George R. R. Martin.“

Zdroj článku: EW

Diskuze /355

ori

Ja som spokojný s tým že je to on.

webmaster
18.6.2019 | 16:20:46
FallenMaia

Ja tiež ;) bude to skvelý kráľ. Najlepšia voľba z tých čo tam sedeli na tej rade.

#3 Violet
18.6.2019 | 16:31:30
Violet

#2 FallenMaia: Už nic nebude, seriál skončil :D

Bran mi přišel asi jako nejlepší volba ze všechn těch lidí co tam byli. Jon to nechtěl, tak kdo jiný? Každýho by to asi jinak dost zkazilo. Sansu jsem měla celkem ráda, ale ani jí bych to nesvěřila :D No a Tyrion jako rádce, to byla jasná věc.

#4 widy.33 #8 FallenMaia
18.6.2019 | 16:35:39
widy.33

#3 Violet: NK ? ;) :D :D :D

#5 Violet
widy.33
18.6.2019 | 16:41:17
Violet

#4 widy.33: Tak o tom žádná :D to by byl nejlepší král :) http://jyxo.info/…43862c3e.jpg

#6 widy.33 #19 dfx
18.6.2019 | 16:45:52
widy.33

#5 Violet: bez debaty a keby bol z toho melónu myslíš že by mu oči svietili na červeno ? :D

#7 Violet
widy.33
18.6.2019 | 16:47:55
Violet

#6 widy.33: jo byl by z něj terminátor :D Asi si jdu nakrájet meloun, zkusila bych taky vyřezat NK ale to ten meloun dřív sním :D a bůh ví jak by to dopadlo :D

#10 widy.33
18.6.2019 | 17:01:09
FallenMaia

#3 Violet: Už nič nebude? Akože nič? Veď príbeh pokračuje ďalej, len mi sa to nedozvieme ;)

A ktovie možno v budúcnosti príde pokračovanie príbehu od HBO ;)

Jasné NK ako najlepšia voľba, celý svet pod ľadom, všetci prehnité mŕtvoli naveky slúžiace tyranovi, to je budúcnosť ktorú by ste chceli? :D :D

#9 Violet #10 widy.33
18.6.2019 | 17:05:24
Violet

#8 FallenMaia: Sni dál little Sauron :D

Žiši je to jen seriál :D Jo aspoň by to mělo říz :P Ná kup si figurku :D http://www.figures.cz/…g-18-cm-5552

Já si koupím draka a pošlu ho aby ti trošku zatopil :D https://www.figures.cz/…n-15-cm-5613

když tak rád teplo :D

#12 FallenMaia
18.6.2019 | 17:09:42
widy.33

#7 Violet:skús to aspon pre tú srandu :D ja mám len žlutý a to asi nepojde :D :D ale zajtra kupim červený a vyskušam to ale asi to bude masaker
#8 FallenMaia: ano nemala by som alergiu na slnko :D :D :D a zimu milujem pre mňa ideál

#11 FallenMaia #14 Violet
widy.33
18.6.2019 | 17:11:38
FallenMaia

#10 widy.33: Lenže by si bola len prehnitá mŕtvola :D :D Odpadávali by ti kúsky mäsa, zuby, robila by si len to čo ti prikáže tvoj zvrchovaný pán :D Úžasný život teda, to ti poviem ;)

#13 widy.33
18.6.2019 | 17:14:49
FallenMaia

#9 Violet: Jasné, je to len seriál a pár kníh, ale hlavne že vy tu všetci teoretizujete, čo by sa mohlo stať atď. Tak prečo troška neteoretizovať o tom, ako by to asi vyzeralo počas vlády Brana Zlomeného??? :D :D

Možno nám to prezradí aj sám Martin na konci svojich kníh ;)

#13 widy.33 #14 Violet
18.6.2019 | 17:17:22
widy.33

#11 FallenMaia: bezstarostný nie? :D podla mňa ich netrápilo že nemajú zuby a odpadáva im maso :D :D :D

#12 FallenMaia: Bran zlámaný podla mňa ak by aj bol niekto nespokojný tak Bran už vie ako na neho vojde mu do gebulky ako aj Hodorovi a zmení mu myšlienkový pochod alebo privolá Drogona spať a bude sním lietať po svete v podobnom sedle ako mal na koni od Tyriona bude spoznávať krajiny môže ho prenajímať a robiť poznávacie zájazdy na dračom chrbte iste by sa našli nejaký cestujúci

#17 FallenMaia
widy.33
18.6.2019 | 17:28:09
Violet

#12 FallenMaia: Mám blbej pocit, že to nikdy nedopíše, pořád ho zajímají jiný věci a pokud, pak to bude velká náhoda. A jak by to asi mohlo vypadat? No nuda, páč už všechno ví :D

A když už mluvíš o Branovi, tak asi víš, že řekl, že už to dávno není on že? Podle jedné teorie si vymenil tělo s tříokou vránou. Takže Bran je bůh ví kde. Bylo to v tu dobu, kdy ho ještě bránil Hodor a dal za něj život.

#10 widy.33: Tak tenhle meloun uz mam rozkrajeny na cimpr campr :D Ale můžem porovnat, koupím celej :D

#17 FallenMaia
18.6.2019 | 17:35:04
Martan73

Prej bude dobrým králem, protože i když nic neumí, tak vždycky řekne: „Ne, já vím vše.“ To je tedy kvalifikace na vladaře. LOL

#18 Violet
18.6.2019 | 17:38:26
Hed94

Nejsmutnější je, že schválně ignorují tu hromadu lidí kteří to právem hejtí jako odflaknuté a strkají je do všeobecného pytle s těmi kteří prskají protože to nedopadlo jak chtěli oni.

18.6.2019 | 17:47:31
FallenMaia

#13 widy.33: :D :D Netrápilo, lebo to boli len otroci bez vlastného rozumu :D To by som teda nechcel.

Akože si založí cestovnú kanceláriu? :D :D Pochytá aj zvyšních drakov a bude prevážať ľudí? :D :D To sú nápady teda :D

#14 Violet: Ale čoby to nebol on, je to on, ten starý mu len ukázal ako používať tie schopnosti to je všetko. On sa potom vyparil. On nepreniesol do Brana svoje vedomie, o tom pochybujem, to je veľmi zlá teória, či?

#18 Violet #25 widy.33
18.6.2019 | 17:48:36
Violet

#15 Martan73: Jakožto tříoká vrána co může vidět vše co bylo a mohl mít tisíc let, tak určitě má největší zkušenosti.

#17 FallenMaia: mě to právě přišlo dost zajímavý, že si v jistou dobu prohodili vědomí, proto Brandon pořád opakuje že už není Bran. Nemá ani žádny pocity vůči sourozencům. je to jen teorie, ale kdybys si někdy něco poslechl, ty teorie jsou někdy dost šílený ale fakt dobrý :)

#20 FallenMaia
18.6.2019 | 17:52:50
dfx

#5 Violet: Presne tak to malo skoncit :-)

18.6.2019 | 17:53:21
FallenMaia

#18 Violet: Teória je to zaujímavá, ale či je pravdivá to teda neviem, ale nejak sa mi to nezdá, on to skôr opakuje aby dal každému jasne najavo že už nieje ten Bran ktorým býval, že sa zmenil a vidí prakticky všetko ;) Je vlastne Three Eyed Raven, len neviem či je to ten istý Three Eyed Raven ktorý bol zaseknutý v tom strome, mám o tom silné pochybnosti ;)

#21 Violet
18.6.2019 | 17:59:16
Violet

#20 FallenMaia: a víš co? zrovna se mi začala líbit a věřím jí, protože ty ne :D

#22 FallenMaia
18.6.2019 | 18:06:52
FallenMaia

#21 Violet: :D :D :D Ty vole, až takýto mám vplyv na ľudí?? Mňa asi picne z toho :D

#23 Violet
18.6.2019 | 18:09:07
Violet

#22 FallenMaia: :D no snažil ses vždy ovlivnit můj názor, tak jsi ho nakonec ovlivnil :D

18.6.2019 | 18:13:52
ori

Mňa by zaujímalo čo na to hovoria zástanci teórie Bran je Night King :D

#26 Svjatogor
webmaster
18.6.2019 | 19:12:03
widy.33

#17 FallenMaia: prečo nie ? cestovná kancelária Drak :D chcel si srandu :D

widy.33
18.6.2019 | 19:34:08
Svjatogor

#24 ori: Podle mě v zoufalství ohryzávají omítku… :-D

18.6.2019 | 19:35:42
Lukass.M

Houby hořkosladkej. Je to HappyEnd jak vyšitej :D

Matka šílenství, vražedkyně nevinných etc. je mrtvá; draci jsou tam kam patřeji; na trůně je vševědoucí člověk bez emocí… když bude vládnout špatně, tak v malý radě sedí chlap co už poznal cenu ústupků a slepý důvěry v tyrana a vedle něj sedí velice schopnej vrah. Sever je svůj a nemá důvod jít proti Jihu. Svobodní mají spojení na Jih skrze Joníka a už to podle veřejnýho mínění nejsou jen -ty barbaři co kradou koně a ženy-; Joník se má asi nejlíp… nechtěl žádnou moc a taky žádnou nemá, takže super :D

A Arya, mořská vlčice, mstitelka rodu Starků, pokořitelka armády mrtvých… má svojí svobodu.

Jediná zápletka co visí ve vzduchu, je Železná banka Braavosu, která VŽDYCKY dostane svoje peníze zpět.

#28 FallenMaia #29 krystus
18.6.2019 | 20:47:17
FallenMaia

#27 Lukass.M: Wow, akože asi máš aj pravdu, takto keď to teraz vidím vypísané :D :D

18.6.2019 | 20:51:22
krystus

#27 Lukass.M: jednoznacny souhlas… serial skoncil happy endem tak preslazenym, ze by se za to nemusela stydet kdejaka cukrarna… by me zajimalo, kde tam mame hledat tu horkost…

#30 Violet #32 Svjatogor
18.6.2019 | 21:37:12
Violet

#29 krystus: umřela všem fandum Dany, stal se z ní cvok.. asi v tom

#31 widy.33
18.6.2019 | 21:47:05
widy.33

#30 Violet: tipovala som na saurona že to sem napíše on :D :D :D :D

widy.33
18.6.2019 | 22:08:42
Svjatogor

#29 krystus: D&D cílili na YTuberisty a gaučové onanisty. Make my day. :-D

https://www.youtube.com/watch?…

#33 widy.33 #37 Violet #37 Violet
18.6.2019 | 22:10:00
widy.33

#32 Svjatogor: už zase :D :D :D

#34 Svjatogor
widy.33
18.6.2019 | 22:10:43
Svjatogor

#33 widy.33: Být headhunterem, najdu jej a ulovím pro war / postapo film. Je skvělej. ;-)

#35 widy.33
18.6.2019 | 22:13:01
widy.33

#34 Svjatogor: Teba to ozaj rozčuluje :D a vieš ja si myslím že to ten pizda hrá neverím mu to :D :D :D

#36 Svjatogor
widy.33
18.6.2019 | 22:15:32
Svjatogor

#35 widy.33: Soudím, že týpek je na 99% skutečně vylágrovanej. Město hoří a on má Vánoce. :-\

https://www.youtube.com/watch?…

#38 widy.33 #39 Violet
18.6.2019 | 22:20:55
Violet

#32 Svjatogor: asi nemá čas, hraje playstation :D

#32 Svjatogor: béééé.. od te doby co jí hráblo mi bylo úplně fuk co se stane.. prostě ta její změna na mě nepůsobila vůbec realisticky, bylo to hrozně vynucené, umělé… a tak už jsem se s tím seriálem nijak nesžila jako dřív..

A ty scény jak brečí atd, toho je na netu mraky, lidi jsou cvoci :D to šíleně prožívají :D

#52 Svjatogor
18.6.2019 | 22:22:33
widy.33

#36 Svjatogor: je to pičus :D

#40 Violet
widy.33
18.6.2019 | 22:23:51
Violet

#36 Svjatogor: tvl tak ten má opravdu dost.. toho tak poslat někam do války.. takový magory radši držet dál..

18.6.2019 | 22:25:05
Violet

#38 widy.33: cooo :D jako jooo.. ale coooo :D :D

#42 widy.33
18.6.2019 | 22:25:21
FallenMaia

Spomenul tu niekto meno Sauron??? :D :D

#43 widy.33
18.6.2019 | 22:26:49
widy.33

#40 Violet: ušlo mi to :D ale je to tak :D

widy.33
18.6.2019 | 22:26:55
widy.33

#41 FallenMaia: tak on to zase vsetko videl :D :D :D a teraz je tu

#44 FallenMaia
widy.33
18.6.2019 | 22:27:30
FallenMaia

#43 widy.33: Bohužiaľ widy, mám svojich špehov všade :D :D :D Čo si čakala že ma tu budeš ohovárať?? :D

#45 Violet #47 widy.33
18.6.2019 | 22:30:12
Violet

#44 FallenMaia: myslíš, že když bude chtít něco tajit udělá to veřejně? ale no tááák.. tady je to tak jak to má být, hezky abys to viděl :D

#46 FallenMaia
18.6.2019 | 22:31:40
FallenMaia

#45 Violet: Vy dve ste teda pekné špekulantky ;) čo vám poviem.

18.6.2019 | 22:36:30
widy.33

#44 FallenMaia: pokial viem špehov nemáš :D to si mi priznal máš len jedno oko či ako to je teda s tebov ? vyberáš si ho ako golem svoj šém ham foráš ? ? vysvetli

#48 Violet
widy.33
18.6.2019 | 22:39:02
18.6.2019 | 22:40:04
widy.33

#48 Violet: to on si to vybral chce byť trojoký sauron tak od vtedy je kyklop :D :D :D

#50 FallenMaia
widy.33
18.6.2019 | 22:41:27
FallenMaia

#49 widy.33: Si videla niekedy trojokého kyklopa do p…? :D :D :D :D

#51 widy.33
18.6.2019 | 22:45:13
widy.33

#50 FallenMaia: ano teba :D máš jedno vševidiace oko tie ostatné dve si si vydlubol aby si dosiahol mikrokozmos s makrokozmosom a nehovor že to tak neni inak nemôžeš používať vševidiace oko :D tak už ma nehnevaj

#53 FallenMaia #54 Svjatogor
widy.33
18.6.2019 | 22:47:59
Svjatogor

#37 Violet: Chápu slzy, smutek, když NEČEKANĚ odejde ze sceny něčí oblíbená CHARAKTERNÍ postava. Nechápu úchylku se nechat u toho natáčet, zvlášť když ty slzy nehrajete. Morbidnější by byl už jen livestream na pohřbu vlastních rodičů. :-( :-O

Když mi Dlouhá noc vzala všechny moje oblíbené postavy. Pokynul jsem jim pohárem medoviny a složil Baladu o NK. Až dodělám ilustrace / plakáty, šoupnu je ke svým pracem na Behance a hercům pošlu twitterový pozdrav s odkazem. Tak jako Robert Ball a celá armáda fanoušků – kreativců.

Retweet o nich, make my day. ;-)

Zpětně jsem opravdu rád, že LM, Berik, Alys a Eddison umřeli už ve třetí epizodě. DD za tohle mají u mě malé plus. :-D Zklamání z osmičky jsem přeléčil koukáním na dvojku. Tyrion rulez!!!

#61 sonulle
18.6.2019 | 22:54:07
FallenMaia

#51 widy.33: Ticho vypelichaná líška :D To nemôžeš takto verejne hovoriť, čo si ľudia pomyslia?:D :D

#55 widy.33
18.6.2019 | 22:55:25
Svjatogor

#51 widy.33: Tohle nechutně úchylné a úchylně nechutné. To se bude líbit. :-D

18.6.2019 | 22:55:32
widy.33

#53 FallenMaia: aká vypelichaná ? :D ty nezačínaj si somnou baby sauron baby carrot

#56 FallenMaia
widy.33
18.6.2019 | 23:01:18
FallenMaia

#55 widy.33: Normálne s vypelichaným kožuchom :D :D Ale nie widy :D ;) Sranda chápeš ;)

#57 widy.33
18.6.2019 | 23:06:56
widy.33

#56 FallenMaia: No nie vôbec som to nepochopila vysvetli mi to alebo radšej nakresli mi to :D :D :D

#58 FallenMaia
widy.33
18.6.2019 | 23:08:42
FallenMaia

#57 widy.33: Tu máš názorný príklad :D :D :D :D Toto sedí :D

https://en.wikipedia.org/…oned_Fox.jpg

#59 widy.33 #60 Svjatogor
18.6.2019 | 23:12:08
widy.33

#58 FallenMaia: :D :D :D :D :D :D už som to plne pochopila ty si ale … ;) :P

widy.33
18.6.2019 | 23:13:58
Svjatogor

#58 FallenMaia: Kandidátka do Rychlé roty. :-D

18.6.2019 | 23:33:26
sonulle

#52 Svjatogor: RIP Tyrione s mozkem, vítej Tyrione ovládaný DD entitou. Trochu rozdíl kouknout na druhou sérii.

#62 Svjatogor
18.6.2019 | 23:39:04
Svjatogor

#61 sonulle: Majstrštik: příchod na Malou radu, trojnásobně provdaná Myrcella a jemná výhružka Varysovi. :-)

18.6.2019 | 23:48:24
Lady Adeline

Konec 8 série byl sladký jako přeslazená limonáda :) Je to GOT kde vždy byla brutalita a smrt oblíbených postav.Našla jsem na netu dobré video s lepším podle mě alternativním koncem.Samozřejmě každý má na to jiný názor však posuďte sami :) https://www.youtube.com/watch?…

#64 Lady Adeline #66 Svjatogor
19.6.2019 | 9:53:01
Lady Adeline

#63 Lady Adeline: hlavně by všichni umřeli hrdinskou a důstojnou smrtí :) A z Got by se nestala telenovela s nelogickým chováním postav.Myslím že tímto koncem by bylo spokojených víc fanoušků a nepsala by se žádná petice apod… Samozřejmě jen můj názor který nikomu nevnucuji.

#65 FallenMaia
19.6.2019 | 10:00:17
FallenMaia

#64 Lady Adeline: Akože nevravím že by to nebol fajn koniec, kľudne by som si to takto vedel predstaviť, ale oni s tým aj tak nič nezmohli, mali od Martina jasne dané že Bran bude na konci kráľ, tak toto by jednoducho nešlo.

A zase tak sladké to nebolo, zomrela Daenerys, Jaime, Cersei, Sandor, Jorah, Varis, Theon, kopa postáv, a vlastne celé jedno mesto ;) Neviem či toto sa dá považovať za sladký koniec. Možno tak pre Sansu ktorá je konečne to čo chcela byť od začiatku :D A ešte Bronna ;)

19.6.2019 | 10:15:02
Svjatogor

#63 Lady Adeline: Pro mě super konec. Úplný a pro všechny. D+D mi vyvraždili celý Sever, osud Alys se nevešel do final cutu, Glovera, Manderlye a Cerwyna změnili na bezpáteřné šuliny. Nevěřím tomu, že by se na Jona vybodli. Kór, když si oba jako první před ním klekli. Jon Sníh jako Flavius Aetius pracně slepil Poslední spojenectví Lidí a Elfů. Takovou kurvárnu bych čekal někde v Korunních zemích. Nevěřím tomu, že by rozpočet by byl tou hlavní překážkou. První série čpěli televizí, bitva byla rozhlasovou hrou mimo záběr. Bylo to skvělé.

S06E10 a konec. Všechno potom už byla mizérie. Snad potkám oblíbené herce v dobrých filmech a seriálech (Jerome Flynn v The Ripper Street), super nezávislých kraťasech (Bella Ramsey v ZERO) nebo v HBO minisériích (asi osm lidí v Černobylu). Howg. :-D

19.6.2019 | 10:55:56
Lady Adeline

FallenMaia: Bylo by nejlepsi kdyby takovy konec myslim to video byl v serialu a konec co nam predhodili D a D tak ten by mohl byt knizni akorat by byl krasne vysvetleny a my fanousci by jsme dostali dva rozdilne ale peclive udelane konce.Ten serialovy konec z videa by se krasne vesel do sesti dilu a nepostradal by logiku a hlavne epicnost.Nemel by konkurenci.Postavy by spolecne bojovaly ze vsech sil proti nejhorsimu nepriteli Nocnimu krali a zemrely by hrdinsky,dustojne a za dobrou vec za risi lidi a ne pro nejaky blby trun.Cersei by v predchozich dilech zemrela jako zaporacka a ne jako nejaka Esmeralda v telenovele :-) Z Dany by nebyl silenec takze by umrela tak jak si to prala vetsina jejich fandu a o jinych postavach ani nemluve… D a D by byli kralove fantasy a nabidky by se jim jenom hrnuly ze by je nestihali ani odmitat.Vsichni by jsme se tesili na jiny konec v knihach.Herci by taky byli stastni ze jejich tak milovane postavy ktere hrali nekolik let bojovaly za dobrou vec u ktere umrely jako pravi hrdinove.Proste epic a zase epic.Ja bych u takoveho konce brecela jeste tyden a pak bych si rekla ze ten konec byl to nejuzasnejsi co jsem videla ;-)

#69 FallenMaia #71 Svjatogor #72 Svjatogor
19.6.2019 | 11:21:12
Lady Adeline

Svjatogor: uplne souhlasim ;-)

19.6.2019 | 11:25:29
FallenMaia

#67 Lady Adeline: To sa ti teraz ľahko hovorí, úplne si viem predstaviť tú vlnu kritiky ktorá by sa na nich zniesla za to že to malo úplne rozdielny koniec ako v knihách, hlavne keby sa prevalilo že Martin im ten koniec prezradil, ja to tu hovorím stále, nikdy nebudú všetci spokojní, takto by si bola spokojná možno ty a pár ďalších, ale zase by boli nespokojní fanúšikovia kníh ktorí už aj tak dosť nadávali keď sa to začalo odklánať od knižnej predlohy, vieš čo by robili potom?? Tomu neverím aby boli všetci spokojní to jednoducho nejde, každý má v hlave ten svoj koniec ako si ho predstavoval a bohužiaľ, ale ja to chápem ;)

19.6.2019 | 11:35:35
Lady Adeline

FallenMaia: ano to mas pravdu ale na druhou stranu verim ze nespokojenych fanousku by bylo rozhodne mene nez je ;-) Hlavne by to nebylo tak urychlene a nevysvetlene ale jak jsem psala pouze muj nazor ktery nikomu nevnucuji ;-) Jeste bych chtela dodat ze se serial razantne lisil uz od ctvrte serie takze si meli fandove knih uz davno zaprotestovat a ne az u konce Got takze verim ze za takovy konec by byla vetsina rada .

19.6.2019 | 11:47:48
Svjatogor

#67 Lady Adeline: Není co dodat.

Bohužel, jsme dostali aušus a kupu zoufalých otázek. Nepochopil jsem cestu Arye do KL, k ničemu tam nebyla. Nezkousl jsem zmizení Davose na začátku poslední epizody. Doufal jsem, že Cibulák Daenerys seřve jako Melissandru. Doufal jsem, že se Jon nad její mrtvolou probodne a nebo se oslepí jako Oidpus. Neposkvrění jsou jsou zřejmě mentálně retardovaní. Dothrakové ovládají KL, Král Severu jim zabije svatou Khaleesi, den nato jim skupina lordů domluví a oni odplují zpět za Moře. Úplně v klidu. Make my day. :-D

19.6.2019 | 12:00:41
Svjatogor

#67 Lady Adeline: Korunováno projevem Daenerys ke své Grande Armée, tisíce slov o osvobození těch posledních z posledních. Nějak jsem postrádal rozjásané davy a letmo klesající okvětní plátky na hlavu velitelky Targaryenské Osvobozenecké Armády (TOA)… oh wait… utlačované už NIC netrápí. :-D

19.6.2019 | 12:06:07
Lady Adeline

Svjatogor: taky neni co dodat mluvis mi z duse :-)

19.6.2019 | 12:07:52
Lady Adeline

Pro vsechny co souhlasi s videem ktere jsem sdilela.Vazeni fanousci prosim prosim...... Nasli by se tu mezi vami hodne dusicky co si vezmou celou osmou serii do parady ? Nastrihaji ji a zmeni dej ;-) Svjatogor se Sonulli k tomu urcite udelaji sakramentsky luxusni scenar ;-) Widy.33 s Violet budou schvalovaci komise ;-) A ja se konecne s ostatnimi fandy podivam na dustojne zakonceni Got :-) Takze sup sup sup do prace lenosi ;-) FallenMaia ty to hezky vse nastrihas takze zadne soupani nohama a makat je ti to jasny ??!!

#75 FallenMaia #81 widy.33
19.6.2019 | 12:15:42
FallenMaia

#74 Lady Adeline: :D :D Ja odmietam otročiť!! A hlavne sa nechcem podielať na tak zákernom pekelnom pláne ako je pretáčanie ôsmej série :D Neverím tomu že by Svjatogor a Sonulla napísali niečo lepšie :P to už to radšej napíšem sám ;) A hlavne nechcem v komisii Widy a Violet, to by zase bolo hejtu na moju adresu ;) :D :D A plno kecov okolo :D Nie, nie!

Keď vidím čo tu Svjatogor píše a čo všetko nepochopil, tak mi je zle :D :D Ako môže taký niekto písať nejaký scenár?? :D :D To by dopadlo.

#81 widy.33
19.6.2019 | 13:38:53
Lady Adeline

FallenMaia: nic by se nemuselo pretacet pouze prestrihat sceny.Nahodou Svjatogor by to podle me napsal dobre a nebo o hodne lip nez D a D. A hlavne nikdo te nenuti kdyz nechces tak nechces.Ty jsi vlastne rad jak ukoncili osmou serii :-)

#77 FallenMaia
19.6.2019 | 14:13:28
FallenMaia

#76 Lady Adeline: :D :D „Nikto ta nenúti“ ???? :D What?

„Takze sup sup sup do prace lenosi ;-) FallenMaia ty to hezky vse nastrihas takze zadne soupani nohama a makat je ti to jasny ??!!“

hlavne by som chcel vyzdvihnúť to „A MAKAT JE TI TO JASNY??!!“ :D :D :D

19.6.2019 | 14:28:07
Lady Adeline

FallenMaia: tak ja myslela ze jsi pro kazdou spatnost a ty jsi takovy nudilek ;-) Chtela jsem te taky zapojit aby si me jeste neosocil ze jsem ti nedala job :-) Ted jsem zjistila ze nemas zajem vytvorit neco uzasneho takze naschledanou .

#79 FallenMaia #80 Svjatogor
19.6.2019 | 14:35:07
FallenMaia

#78 Lady Adeline: A tak OK teda ;) :D :D kvôli tebe to urobím ;)

Daj dokopy team, ideme na to ;) :D A čo by si robila ty??

#80 Svjatogor
19.6.2019 | 14:47:22
Svjatogor

#78 Lady Adeline: #79 FallenMaia: Bavíme se ze srandy či vážně? Chceme parodii >> Pár pařmenů << nebo syrovou vážnou alternativní historii? Pokud to druhé, počkal bych až tvůrci uvolní extended version a deleted scenes. Bude více materiálu.

Jedna věc je být spokojen s tím co, je. Druhá več je frflat. Třetí věc je frlat a něco sesmolit (to jsem já). A úplně jiný level je, hrát si s Adobe Premiere / After Effects. Nezdá se to, ale vše co jsem doposud rozeslal betatesterům jako skald nebyla žádná prdel. :-D Teď skládám Lament Listinky, do týdne hotovo, do toho dělám ke každému opusu grafický plakát. Až budu hotov, hodím to Xavikovi.

Já jen abychom se nehecovali kvůli olbřímým kravinám. :-D :-D :-D

#82 FallenMaia
19.6.2019 | 15:33:43
widy.33

#74 Lady Adeline: beriem :D :D

#75 FallenMaia: a čo sa ti zase nepáči ? ja chcem byť v komisií :D nikdy som ťa nehejtovala

#83 FallenMaia
widy.33
19.6.2019 | 15:53:54
FallenMaia

#80 Svjatogor: Ja by som bral aj tú paródiu v štýle Pár Pařmenu ;) :D to bola vo svojej dobe totál pecka ;) si predstav niečo podobné v GoT :D :D :D

Lament Listinky???? Niečo mi ušlo? Neplánoval si niečo o Jonovi a Kráľovstve za Zdí? :D :D Ako som ti pôvodne navrhoval? O čom bude teda tá Listinka? Či to bude prekvapko?

#84 widy.33 #88 Svjatogor
19.6.2019 | 15:57:53
FallenMaia

#81 widy.33: :D :D :D Nádherný profilový obrázok :D :D

#84 widy.33
19.6.2019 | 16:01:02
widy.33

#83 FallenMaia: však ? inšpiratívna :D už som tu nebola 17 hodín a ty ma takto vyzývaš ? nemal si sa ským doťahovať čo ? :D
#82 FallenMaia: veď ty nemáš rád parodie

#85 FallenMaia
widy.33
19.6.2019 | 16:04:56
FallenMaia

#84 widy.33: A to ty odkiaľ vieš?? :D :D Že nemám rád parodie?

#86 widy.33
19.6.2019 | 16:09:14
widy.33
19.6.2019 | 16:10:10
FallenMaia

#86 widy.33: Toto sa mi už prestáva páčiť :D :D tu niečo nehraje :D

#89 widy.33 #112 Svjatogor
19.6.2019 | 16:12:31
Svjatogor

#82 FallenMaia: Lojza Sněh je v pořádí na čestném předposledním místě. Z jeho jednání v s07 a s08 se mi (ehm) nadavuje a dlouho potrvá, že se uklidní trávení. Sonulle jsem slíbil dávno Píseň o Brienne a Jaimem. Upřímně, ti dva mě baví mnohem víc. Listika je přece jedna z Dětí lesa.

https://www.edna.cz/…vy/listinka/?…

19.6.2019 | 16:13:28
widy.33

#87 FallenMaia: a čo také ? :D ;)

widy.33
19.6.2019 | 16:15:06
Lady Adeline

Svjatogor: u konce posledniho dilu osme serie jsem dostala takovy napad.Najit schopne fandy a predelat ten brak co nam ti dva posuci naservirovali.Ridim se tim co si sam neudelas to nemas.Takze myslim to smrtelne vazne!!!!! Tady na edne jsem si vsimla ze tu velka vetsina fanousku jsou nadprumerne inteligentni takze pokud se vsichni sjednotime a ze srdce do toho dame maximum mohlo by vzniknout neco uzasneho.Na druhou stranu nevim jestli to neni tak trosku trestne predelat a sebrat neci material?Akorat by to teda byla obrovska prace ktera by sezrala strasne moc casu.Museli by jsme vsichni co by se na tom podileli vyjit z anonymity a to se obavam ze by nekteri protestovali.Asi by to chtelo se sejit osobne a poradne to vse probrat.

#92 Svjatogor
19.6.2019 | 16:17:39
Lady Adeline

widy.33: vitej v nasem tymu !!!!!

19.6.2019 | 16:21:55
Svjatogor

#90 Lady Adeline: Myslím si, že to není trestné ve smyslu neziskového fanartu. Poslední dobou se řeší nová legislativa autorských práv v naši skvělé EU. Kritici bijí na poplach, že třeba všechna MEME budou ilegální, resp. dokud je neschválí majitel práv, v našem případě HBO.

19.6.2019 | 16:23:37
Lady Adeline

FallenMaia: snazim se dat do kupy tym pokud se mi to podari tak zajistim prostory kde se bude tvorit a budu pomahat s cim se da.Takze pokud chces taky tvorit tak ti davam druhou sanci a beru te do tymu.Pocitej ale s tim ze v nasem konci J a B budou mit jiny pribeh :-)

19.6.2019 | 16:26:07
Svjatogor

https://www.youtube.com/…dlore/videos

Upřímně, nevím, jakým způsobem dopadně legislativa na hudební fanarts. Tahle holka se asi neptala každého vydavatele, zda si může vypůjčit záběry z toto a onoho. Může se stát, že do roka ji už na YT neuvidíme. :-(

19.6.2019 | 16:27:02
Lady Adeline

Svjatogor: chtelo by to zjistit vsechny dostupne informace a pokud by jsme dostali zelenou tak by jsme to poradne rozjeli.No jsem zvedava jak to dopadne byla bych rada kdyby jsme neco takoveho vsichni dokazali ;-)

#96 Svjatogor
19.6.2019 | 16:29:44
Svjatogor

#95 Lady Adeline: Proč by ne. Prvním krokem je skoro doslova přísaha krve. ;-) Nejhorší by bylo něco rozvrtat a potom od toho utýct. :-(

19.6.2019 | 16:44:53
Lady Adeline

Svjatogor: toho se bojim uplne nejvic kdyz neco nacneme a pak po zjisteni ze je to casove narocna prace od toho vetsina odstoupi.Museli by vsichni obetovat svuj cas a odkryt masku a ukazat sve prave ja to by asi stacilo… Zahrnovalo by to strasne moc komunikace mezi sebou a hlavne trosku discipliny a nepolevit.

#98 Svjatogor #99 FallenMaia #100 widy.33
19.6.2019 | 17:01:01
Svjatogor

#97 Lady Adeline: Já s tím problém nemám. Ostatní? Nevím. Jako skald (amatér) říkám všem dopředu, tohle není práce na 5 minut. :-)

#99 FallenMaia #100 widy.33
19.6.2019 | 17:32:56
FallenMaia

#97 Lady Adeline: #98 Svjatogor: Držím vám palce ;) ak to myslíte vážne tak ste pekne naivný ;) :D Ale ak niečo vytvoríte určite si to rád pozriem ;) Podľa mňa to je nemožné.

19.6.2019 | 17:41:29
widy.33

#97 Lady Adeline:
#98 Svjatogor:

Teraz už ozaj neviem či je to myslené v rámci srandy :D :D :D

widy.33
19.6.2019 | 17:45:27
Lady Adeline

widy.33: no nevim jak Svjatogor ale ja to beru vazne ;-)

19.6.2019 | 17:49:06
Lady Adeline

FallenMaia: nic neni nemozne ;-)

#105 sonulle
19.6.2019 | 17:49:53
Lady Adeline

Svjatogor: obavam se ze to tu lidi bud berou jako srandu nebo neco nemozneho takze se obavam ze lenost a mala vira to vse znici :-(

#104 Svjatogor
19.6.2019 | 17:52:45
Svjatogor

#103 Lady Adeline: Jedna věc je entusiasmus a druhá jsou zkušenosti a odborný skill. Umíš Ty sama nebo znáš někoho, kdo umí stříhat? Odpověď rozlouskne gordický uzel.

#108 widy.33
19.6.2019 | 19:04:47
sonulle

#102 Lady Adeline: Don Quijote de la Adeline aneb boje s větrnými mlýny. Líbí se mi tvé nadšení :) tak klidně.

#112 Svjatogor
19.6.2019 | 19:29:11
Lady Adeline

Svjatogor:primo muj bratranec dela do filmu ale ten je tak pracovne vytizenej ze nema cas ani na svoji vlastni rodinu.A sama kdybych to umela tak uz na tom davno delam.Treba se tu jeste na edne nekdo objevi kdo to umi ;-)Jako byl by to velkolepy projekt skoda :-( Ale nic ti nebrani v tom aby ty jsi prepsal celou osmou serii a pak nam to dal precist ;-) Psal jsi o tom ze pises baladu o Jaimem a Brienne.Tak ja doufam ze mi ji posles az bude hotova jelikoz jsem posedla timto parem :-) :-) :-)

#108 widy.33
19.6.2019 | 20:35:47
Lady Adeline

sonulle: to mas pravdu je to boj s vetrnymi mlyny.Tak kdyby to prece jenom nakonec vyslo pocitam s tebou ;-)

19.6.2019 | 20:40:04
widy.33

#104 Svjatogor: viem strihať ale nie scény k filmu skôr papier a látky :D :D :D to by vám asi moc nepomohlo

#106 Lady Adeline: tiež môžeš niečo napísať vymyslieť, všetci tu majú predstavu o tom ako by to mohlo prebiehať a skončiť vo 8 serií ja mám svoj priebeh a koniec pekne uložený v hlavičke a je ďaleko lepši :D , napíš to a potom nam to pošli :D

widy.33
19.6.2019 | 21:02:59
Lady Adeline

widy: to videjko co jsem sdilela je asi konec ktery bych si predstavovala ;-) Ten pejsek na tve profilovce tvuj? Jinak taky muzes napsat a poslat nam tvuj alternativni konec rada si poctu ;-) Urcite mas lepsi pribeh v hlavicce nez ten co byl v tv :-(

#110 widy.33 #112 Svjatogor
19.6.2019 | 21:19:32
widy.33

#109 Lady Adeline: To je Kora moj miláčik :D :D :D

možno to napíšem, ;) bolo by to samá romantika a krviprelievanie dobré hlášky :D:D :D :D a hlavne romantika :D :D :D

#112 Svjatogor
widy.33
19.6.2019 | 21:24:15
Lady Adeline

widy.33: Je rozkosna ;-) Ja mam taky doma dve fenecky Elfi a Eli ( labrador a retrivr). Jeeeeee romantiku to ja rada ;-) Tak ted si me dost navnadila! Ted ti nedam pokoj a budu te porad premlouvat aby si to napsala :-) Doufam ze i Jaimemu a Brienne by jsi dala nejakou love story ;-)

#114 widy.33
19.6.2019 | 21:50:46
Svjatogor

#87 FallenMaia: #105 sonulle: #109 Lady Adeline: #110 widy.33: Co má smysl: Dát si termín (třeba půlka prázdnin) a do té doby napsat tu svou kostru scénáře. Potom si navzájem přepošleme přes vzkazník. Pokud to bude jedlé, zkompilujeme a dopíšeme dialogy. Potom se poohlédneme se po střihačích a dabingu (třeba ti co dabují Kyanid a štěstí).

#115 widy.33
19.6.2019 | 21:52:02
Lady Adeline

Svjatogor: ano prosiiiiiimmmmm!!!!! Ja jeste zkusim premluvit toho bratrance.Jeho sestra uz par videji taky udelala poptam se i ji.Ona je zrovna taky milovnice GOT tak snad by pomohla ;-) Ale chtelo by to tech strihacu sehnat vic jeden to nema sanci zvladnout :-(

19.6.2019 | 21:57:43
widy.33

#111 Lady Adeline: díky :D…Mne by sa viac páčila romantika medzi Brienn a Thormundom :D :D tak neviem premyslím si :D

#153 sonulle
widy.33
19.6.2019 | 22:10:15
widy.33

#112 Svjatogor: no neviem ako by to dopadlo :D :D

#118 Svjatogor
widy.33
19.6.2019 | 22:18:04
Lady Adeline

widy.33: hele ja pouze chtela aby Brienne byla stastna nic vic ;-) Pokud by byla stastna i s Tormundem nejsem proti ;-) Horsi je fakt ze byla zamilovana do Jaimeho takze nevim jak by to dopadlo.Kdyby bylo na me dala bych ji dohromady se Sandorem protoze ti dva jsou pro me top postavy.Videla jsem je na videjku na predavani cen nebo premiere uz nevim..... Stali vedle sebe a strasne moc jim to sluselo ;-) Ale zase na druhou stranu J a B maji nadherny pribeh a nesmime zapomenout ze ji Jaime parkrat zachranil.....

#117 widy.33
19.6.2019 | 22:37:00
widy.33

#116 Lady Adeline: nieeee len nie so Sandorom to nie :( :( :D

widy.33
19.6.2019 | 22:39:23
Svjatogor

#115 widy.33: A co na to Kora??? Haf-haf, že jo nebo uiiii-uiiii, že ne? ;-)

#120 widy.33
19.6.2019 | 22:40:24
Lady Adeline

widy.3 : a proc ne ??? :-) :-) :-) Nenic mi muj sen :-) :-) :-)

#121 widy.33
19.6.2019 | 22:40:45
widy.33

#118 Svjatogor: Je búrka ukrýva sa v búdiške nemá rada vodičku naučila sa striedať zadné labky aby si ich čo najmenej namáčala takže neviem ale predpokladám, že spí :D :D :D zajtra sa jej opýtam

widy.33
19.6.2019 | 22:42:40
widy.33

#119 Lady Adeline: Sandor je od prvej chvíle moja spriaznená duša :D :D :D a neznesiem predstavu, že by sa zamiloval práve do ženy ktorá ho raz prizabila vtedy som s Briennn bola na nože nemohla som ju ani vidieť v tv :D až kým Sandor neožil takže pekne dlho :D…Jediná žena s ktorou som ochotná ho vidieť v láskyplnom vzaťahu je Sansa :D

#153 sonulle
widy.33
19.6.2019 | 22:45:13
Lady Adeline

widy.33: tak to chapu :-) Sansan tem jsem fandila v prvni a druhe serii.Zajimalo by me jak by to dopadlo kdyby s nim nakonec utekla ;-)

#124 widy.33
19.6.2019 | 22:48:27
Svjatogor

Mám z vás radost… a cukrovku. :-D

#125 widy.33
19.6.2019 | 22:54:17
widy.33

#122 Lady Adeline: Ani nie Sansan ale iná postava ženského druhu tam nebola čo by sa mi k nemu páčila ale keby som tam mohla pridať nejakú krásku s divokým srdcom so smaragdovo zelenými očami drzá neskrotná a plne láskou oddaná Sandorovi ktorá by dokázala zmierniť bolesť v jeho srdci to by sa mi páčilo :D presne vidím ten príbeh ach ......a čo sa týka Sansan Ja to viem presne prejavil by sa u nej tipický stokholmský syndrom :D Sandor by sa dlho zdráhal pretože jediné čo ho vždy zaujímalo bola nenávisť voči bratovi a láska by ho oslabovala no napriek všetkému si zvolil kludný život po boku svojej Lady

widy.33
19.6.2019 | 23:01:21
widy.33

#123 Svjatogor: a nemáš to z toho perníka ? nepiekol si zase ? máš nejaký fajný receptík ? :D

widy.33
19.6.2019 | 23:02:27
FallenMaia

Ouuu Myyy Good :O To čo sú tu za reči? Aký Sandor a Brienne, aký Sandor a Sansa?? Vám tuším zašibalo :D :D :D Prečo mi takto ničíte obľúbenú postavu??

Asi dostávam cukrovku rovnako ako Svjatogor, z tých presladených rečí :D :D vy sa na to radšej vyprdnite a žiadne scenáre nepíšte, to by to dopadlo ty vole :D :D :D

#129 widy.33 #153 sonulle
19.6.2019 | 23:07:56
Lady Adeline

widy.33: a co rikas na tu scenu ve ctvrtem dile jak si Sansa prisedla k Sandorovi na pokec ;-) Ja osobne cekala ze jim daji vic prostoru a ne minutovou scenu :-(

#128 widy.33
19.6.2019 | 23:12:18
widy.33

#127 Lady Adeline: Tak tá scénka sa mi veľmi páčila konečne bolo vidieť že dostala rozum a pochopila že Sandor je kus chlapa mohli im venovať aspoň jednu noc ten ubožiak umrel a ani si neužil :/

widy.33
19.6.2019 | 23:13:50
widy.33

#126 FallenMaia: Aj Sandor si zaslúži lásku :D a už viem koho by som tam pridala bola by to nemanželská dcéra istého Bryndena Tullyho alias čierna ryba

widy.33
19.6.2019 | 23:15:29
Lady Adeline

FallenMaia: hele ty jsi tak zahorklej chlap :-) :-) :-) Miloval jsi vubec nekdy nekoho? Jestli se ti nelibi o cem se tu bavime tak sem nelez a nebo na nas nereaguj ;-)

#131 widy.33 #133 FallenMaia
19.6.2019 | 23:16:09
widy.33

#130 Lady Adeline: on to myslí dobre zo srandy :D :D

widy.33
19.6.2019 | 23:16:56
Lady Adeline

widy.33: vsak ja vim :-) :-) :-) Ale stejne nutne potrebuje babu protoze je dost protivnej a urejpanej ;-) Asi to bude nedostatkem s........ ;-)

#136 widy.33
19.6.2019 | 23:21:55
FallenMaia

#130 Lady Adeline: Widy trafila klinec po hlavičke ;) Si si nevšimla tých milión smajlíkov vyškerených čo som tam dal???

Ale aj tak mi to na Sandora proste nesedí, to je úplne iná povaha ;) Ale ako chcete, spravte si z toho telenovelu ak chcete ;) :D :D :D

#135 widy.33
19.6.2019 | 23:23:22
Lady Adeline

FallenMaia: vsimla jsem si tech smajliku a vim ze to byla sranda.I tak potrebujes babu jako sul ;-) Ta te trosku srovna a nebudes takovy rejpadylko urejpany :-) :-) :-)

#137 FallenMaia
19.6.2019 | 23:27:56
widy.33

#133 FallenMaia: Nie telenovela keby si videl dej mojho príbehu čo mam v hlave hned by si zmenil názor :D :D

#138 FallenMaia
widy.33
19.6.2019 | 23:28:09
widy.33

#132 Lady Adeline: ale aspon rýpe tak zdravo :D :D :D :D zvykneš si na neho :D

widy.33
19.6.2019 | 23:33:09
FallenMaia

#134 Lady Adeline: Jasné ;) Ty vieš najlepšie čo ja potrebujem však :D :D Ale nie jasné kto by nepotreboval babu, ktorý chlap??

Ja viem ja som rejpadýlko a som sa tu tým asi aj dosť nechválne preslávil sakra :D :D čo už, zmeniť to už nezmením ;) :) Je to vo mne, zvykneš si ;) :D Pozri na widy ;) :D :D

19.6.2019 | 23:39:01
FallenMaia

#135 widy.33: Niečo ako ten Terminátor čo si mi poslala??? :D :D :D Tak to potom hej :D :D

#142 widy.33
19.6.2019 | 23:40:22
Lady Adeline

widy.33: psala jsem si s nim osobne a zjistila jsem ze je fajn kluk.Ale jakmile je na diskuzi tak se trosku predvadi..... Nechapu????

#141 FallenMaia
19.6.2019 | 23:41:00
Lady Adeline

FallenMaia: ja to myslim s tebou dobre chlape ;-) Pokud budes chtit jednou babu tak to rejpani budes muset zmirnit aby s tebou nejaka vydrzela ;-)

#141 FallenMaia
19.6.2019 | 23:46:14
FallenMaia

#139 Lady Adeline: Čo nechápeš?? Čo sa budem v súkromnej diskusii predvádzať, ped kým? Na čo? ;) :D :D

#140 Lady Adeline: Buď si nájdem povahovo rovnakú alebo nie, či to si myslíš že všetky ženy majú rovnakú povahu??? Určite sa nebudem meniť kvôli nejakej babe ;) :D A inak už tu riešime troška súkromné záležitosti, tak by som to ukončil ;) Rady do života mi môžeš poslať aj do pošty, nemusíš to tu každému vykladať OK??

#143 Violet
19.6.2019 | 23:51:40
widy.33

#138 FallenMaia: nebuď planý :D :D :D ten terminátor nato že mali obmedzený rozpočet bol vynikajúco prepracovaný :D a tie detaily párok bochník chleba alobalové scény výrazy hercov proste bez chybné :D mať rovnako zanietených priateľov v mojom okolí urobila by som to iste bola by som Sára :D no ale nemám :/ :( ...... Ja mám namysli niečo ako prequel GOT :D :D :D a iste by sa ti Sandorov vývoj postavy páčil stále by ostal Sandorom žiaden Jose Armando neboj .....ty tak trochu ryješ ako ten Sandor :D ale iba trošičku :D

widy.33
19.6.2019 | 23:57:53
Violet

#141 FallenMaia: " Určite sa nebudem meniť kvôli nejakej babe" Tihle skončí vždy osamoceni :P Určitě se vždy musí v tom vztahu oba prizpusobit, kompromis chlapče ;) bez toho to nejde..

#144 FallenMaia
20.6.2019 | 0:08:49
FallenMaia

#143 Violet: OK kompromis, ale nie že budem absolútne meniť svoju povahu, to jednoducho nejde ;)

Hej, už je tu na mňa nejak moc žien pokope, a hlavne žien čo dávajú rady :D a poučujú!

#145 widy.33
20.6.2019 | 0:16:08
widy.33

#144 FallenMaia: Tak nás pouč aj ty v niečom len žiadne sny ok ? :D :D :D

#146 FallenMaia
widy.33
20.6.2019 | 0:24:10
FallenMaia

#145 widy.33: Ja nebudem poučovať, niesom v tom dobrý, moje rady väčšinou dopadnú na p… :D :D Myslím teda rady do života ;) A o akých snoch to hovoríš?? Aháá, ty myslíš „tie“ sny :D :D

#147 widy.33
20.6.2019 | 0:30:12
widy.33

#146 FallenMaia: ano tie hororové o babizni Melisandre :D to ako nemá zuby

#149 FallenMaia
widy.33
20.6.2019 | 0:33:35
Svjatogor

Skald se dvě hodiny chystá na pracovní cestu (ehm), turné. Holky tu opět ostřelujou Saurona v jeho Lugbúrzu, drž se chlape! :-)

#150 FallenMaia #152 widy.33
20.6.2019 | 0:39:13
FallenMaia

#147 widy.33: Jáááj tieto :D ja som myslel že tie v…é ;) :D Chápeme sa ;)

To neboli hororové, ti vravím, ona je krásna v akejkoľvek forme :D :D

#152 widy.33 #155 sonulle
20.6.2019 | 0:41:52
FallenMaia

#148 Svjatogor: Ďakujem za prejavenú podporu :D :D :D Nejak to ustojím :D ;)

Ak bude treba povolám pomocné vojská. A menujem ťa hlavným veliteľom ;) Dúfam že prijímaš túto poctu :D :D

#151 Svjatogor
20.6.2019 | 0:44:15
Svjatogor

#150 FallenMaia: A odměna??? Minas Morgul v základu… ;-)

#154 FallenMaia
20.6.2019 | 0:52:22
widy.33

#148 Svjatogor: už som si hovorila že kde sa táraš :D ale pri tvorbe sa asi Skald nesmie rozptilovať :D :D

#149 FallenMaia: ja som vedela že myslíš tie :D ale že sa ti páči aj zosušená slivka ktorá je dobrá len ako plnka do masa tak to už hej :D tak vidíš už tu nie si sám máš morálnu podporu

#156 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 0:53:07
sonulle

#114 widy.33: Já už to psala pár Tormund a Jon je jediné dobré co vzešlo z GOT 8.S.
#126 FallenMaia: Vyjímečně souhlasím s tím prvním odstavcem, ale rozhodně to nevzdávajte. Snad příjdou lepší nápady.
#121 widy.33: Tu nakladačku si zasloužil. Trest za kamaráda od Aryi. Brienne vs Ohař byl surový a úžasný souboj. Ke všemu v sedmé sérii došli k vzájemnemu konzesu a náznaku respektu, ale máš pravdu, tam by musely být SM choutky, aby z nich mohl být pár. Vždyť mu ukousla ucho!

#158 widy.33
20.6.2019 | 0:57:19
FallenMaia

#151 Svjatogor: Odmena??? Ja som myslel že odmena je samotná služba pre moju dobrú vec :D :D

Ale OK, po vojne ti dám do správy Morannon ;) Budeš hlavný vrátnik :D :D Je to málo?

#157 Svjatogor
20.6.2019 | 1:03:06
sonulle

#149 FallenMaia: A muž, co obdivuje zralou krásu.

20.6.2019 | 1:03:48
Svjatogor

#152 widy.33: Reálná práce z reálné love. I pivovary potřebují občas kreativce, bo to pivo se samo neprodá. Zítr… dneska je pracovní návštěva klienta na místě činu, tj. v pivovaru. Skald se těší! :-D :-D :-D Ani Listěnka nepřijde zkrátka, bo sklad se bere sebou svůj notes. ;-)

#161 widy.33
20.6.2019 | 1:04:48
Svjatogor

#154 FallenMaia: I se zlobrama a bičem? :-)

#159 FallenMaia
20.6.2019 | 1:05:51
widy.33

#153 sonulle: To s tým uchom bola pre mňa nočná mora nehovoriac o tých očiach :/ zase to pukanie blee Sandor prešiel transformáciou ale aj tak bol vždy správny :D ten súboj bol fajn len nemal zmysel

#160 Svjatogor #164 sonulle
widy.33
20.6.2019 | 1:07:22
FallenMaia

#157 Svjatogor: Jo ;) ;) A vieš čo? Vybudujeme tam aj hlavný pivovar našej ríše :D Bude to najvychýrenejšie pivo široko ďaleko :D :D na pláň Dagorlad vysadíme chmeľ, je tam úrodná zem ;) :D

#162 Svjatogor
20.6.2019 | 1:09:43
Svjatogor

#158 widy.33: Takže:

Sandor + Arya (platonický – otcovský vztah) Arya + Gendry (pokud se Arya vysere na feminismus) Tormund + Brienne (pokud se v ní vzbouří hormony) Jaime + Madam Smrt, tj. Cersei (to je kauzální fatalismus)

#163 widy.33 #170 sonulle
20.6.2019 | 1:12:07
widy.33

#156 Svjatogor: Pivo :D pivečko :D zaujímavé svojho času sme mali požiadavku na výrobu limitovaných obalov z dreva pre pivo ale pivovaru sa to zdalo drahé :/ tak sa vzdali svojej vízie Dobre že Skald neprestane ani na chvilku :D už som veľmi zvedavá

widy.33
20.6.2019 | 1:13:52
Svjatogor

#159 FallenMaia: \Zelená pole??? Život??? To má být nabídka míru elfům??? U zvuků požehnané Melkorovy kazisvětovosti, to tě liška Widy kousla, že máš tuhle elfí vzteklinu??? :-O

#165 FallenMaia
20.6.2019 | 1:14:37
widy.33

#160 Svjatogor: Niečo také až na Aryu a Gendryho :D :D to už by bolo privela lásky :D ani ja nie som z cukru :D

#166 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:16:49
sonulle

#158 widy.33: Ten smysl jsem taky postrádala, zvlášť, když Arya vyfičela. Souboj bratrů byl trochu kýč, za mě. Ano byl správný chlap, ale až v momentě, kdy si uvědomil, že nechce sloužit lannisterskému póvlu a stal se z něho dezertér. Uznávám, že jeho fuck má své kouzlo a Rory je borec.

20.6.2019 | 1:17:59
FallenMaia

#162 Svjatogor: A z čoho by si chcel variť pivo?? :D :D Ak chceš mať svoj pivovar nieje iná možnosť, a pracovať tam budú otroci Hobbiti :D :D A odkedy je Dagorlad ZELENÝ???

#167 Svjatogor
20.6.2019 | 1:19:34
Svjatogor

#163 widy.33: OK, necháme Aryi magellanovskou touhu objevitelky, Gendry měl od začátku chápat jejich sex jako uvolnění před bitvou. Nic víc / nic míň. Trpěl jsem, když s ním vyfuckovala. Tenhle feminismus nakazil od s07 úplně všechny, i LM!!! Bleh.

#169 widy.33
20.6.2019 | 1:21:52
Svjatogor

#165 FallenMaia: Ze zajatců, ne? ;-)

#168 FallenMaia
20.6.2019 | 1:22:18
FallenMaia

#167 Svjatogor: OK, beriem, dohodnuté ;) :D :D Páči sa mi tvoje zmýšľanie :D Aj keď výsledný produkt asi nebude pivo :D Nevadí, našim poddaným to bude jedno :D

#173 Svjatogor
20.6.2019 | 1:25:05
widy.33

#166 Svjatogor: Aj mne ho bolo lúto zalubil sa a ona mu zlomila pé.. teda ego :D srdce mne osobne by nevadilo keby sa Arya stala ženou so všetkým čo ktomu patrí ale luďom by sa to nepáčilo neviem ako by to vyzeralo …Feministiek tam bolo vela

#171 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:25:12
sonulle

#160 Svjatogor: Brienne a Tortmund je mimo mísu. To už by byl přirozenější pár Tyrion a Brienne. Gendry a Arya snesu v lepším provedení. Jaime se Cersei vzhledem ke knize ochotná příjmout nejsem, ale jejich společnou smrt ano. Jeho větu, že kašle na nevinné taky ne. Popírá to jeho dějovou linku od třetí série. Arya a Ohař beru. Tormund leda s Jonem.

#172 Svjatogor
20.6.2019 | 1:27:25
Svjatogor

#169 widy.33: Znáte někdo historickou parodii Vašuta + Osvaldové ke klipu The Kelly Familly – I can't help myself??? Končí: Polib mi, čau… asi tak. :-D

https://www.youtube.com/watch?…

#174 widy.33
20.6.2019 | 1:30:17
Svjatogor

#170 sonulle: Proč Tyrion a Brienne??? Dyť ji nedošáhne ani na kolena. :-D Prosím, řekni mi proč? Jsem jedno velké ucho.

#175 sonulle #176 widy.33 #184 sonulle
20.6.2019 | 1:31:55
Svjatogor

#168 FallenMaia: Je jedno co / kdo kvasí v sudech? Hlavně, že kvasí a neprotestuje. :-D

#177 FallenMaia
20.6.2019 | 1:33:06
widy.33

#171 Svjatogor: :D :D :D :D :D

widy.33
20.6.2019 | 1:33:41
sonulle

#172 Svjatogor: Zná její jméno. To na ženu zapůsobí.

#178 Svjatogor
20.6.2019 | 1:33:48
widy.33

#172 Svjatogor: ona sa može skrčiť :D :D alebo čupnúť :D

#179 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:34:34
FallenMaia

#173 Svjatogor: :D :D :D OK, tak za tento zdravý názor dostaneš aj to Minas Morgul keď ho chceš :D :D

#182 Svjatogor
20.6.2019 | 1:35:21
Svjatogor

#175 sonulle: Jsem zmaten, všichni ví jak se Brienne jmenuje, nebo ne? Nějaké skryté jméno? :-O

#180 widy.33
20.6.2019 | 1:36:14
20.6.2019 | 1:38:53
widy.33

#178 Svjatogor: v knihe dosť často zmieňované špata ale to nebude to

widy.33
20.6.2019 | 1:38:56
widy.33

#179 Svjatogor: v otázke lásky výška nehra rolu :D poloha sa najde

#185 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:39:52
Svjatogor

#177 FallenMaia: Tohle se mi povedlo. Asi tuhle hlášku použiju do posměšné hospodské skladby: Petyr – vládce hnoje Zimohradu. ;-)

#183 FallenMaia
20.6.2019 | 1:41:41
sonulle

#172 Svjatogor: Tyrion byl jen vtip. A vážně, kdy ho Tormund použil? Proč nedopřát Arya chlapa a Brienne nechat padnout jako Johanku z Arku? Tormund a Brienne jsou vtip.

#189 Svjatogor
20.6.2019 | 1:42:50
Svjatogor

#181 widy.33: V tom případě je Sansa a Tyrion jasná dvojka. Měli nejblíž ze všech (vyjma J+C) ke hmatatelnému vztahu.

#188 widy.33
20.6.2019 | 1:43:30
Svjatogor

#183 FallenMaia: Hmmm, tak jakmile dopíšu Listinku, vrhnu se na Petyra. Spojím posměch prostého lidu k Petyrovy a jeho bordelům, kvašení piva a tohle:

https://www.lidovky.cz/…mavosti_form

Buhahahaha :-D

#187 FallenMaia
20.6.2019 | 1:46:30
FallenMaia

#186 Svjatogor: Perfektná voľba :D :D ;) Budem sa tešiť.

20.6.2019 | 1:48:16
widy.33

#185 Svjatogor: Už sme si predsa písali o tom ako v kryptách naplnili svoju manželsku noc :D :D

#190 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:48:53
Svjatogor

#184 sonulle: Neříkala jsi, že Brienne je tvůj TOP charakter, proč ju chceš zabít? Byť jako Johanku z Arku, zřejmě máš na mysli heroickou smrt v bitvě. Já bych ženské a dětské postavy nezabíjel. Vykoupal bych je ve sračkách to ano, ale nezabíjel bych je.

#191 widy.33 #194 sonulle
20.6.2019 | 1:48:58
Svjatogor

#188 widy.33: Jak to jenom bylo??? Aha…

  • Sklad…
  • pro jedno zapomíná to druhé.
  • Sklad…
  • hledá ty poztrácené texty kusé.
  • Sklad…
  • zakopne a najde. Je to prosté.

;-)

#192 widy.33
20.6.2019 | 1:50:38
widy.33

#189 Svjatogor: Takže tvoj svet GOT je všetky ženy žijú naďalej Talisa, Catelyn, Lisa Aryn a tak dále ? :D no teda

#193 Svjatogor
widy.33
20.6.2019 | 1:51:16
widy.33

#190 Svjatogor: hmmm ;)

widy.33
20.6.2019 | 1:52:35
Svjatogor

#191 widy.33: Tebou jmenované zemřít musely. Jinak by se děj neposunul dál. Měl jsem na mysli postavy z poslední série. LM, Alys Kastark, Malý Umber a Myssandei. Smrt posledně jmenované byla opravdu scénáristická zoufalost.

#195 widy.33 #196 sonulle
20.6.2019 | 1:54:44
sonulle

#189 Svjatogor: To budem zabíjet jen muže? Ale no tak! Ke všemu jak to pojmeme, koho dosadíme na trůn? Necháme na kolečkovém křesle sedět Brana Zlomeného?

#197 Svjatogor
20.6.2019 | 1:54:49
widy.33

#193 Svjatogor: Tak teda dobre beriem ;)

widy.33
20.6.2019 | 1:55:49
sonulle

#193 Svjatogor: Cersei taky necháme žít, fajn s tím se smířím.

#199 Svjatogor
20.6.2019 | 2:01:48
Svjatogor

#194 sonulle: Teď opět vážně. Jsem znechucen tím, jak ovčí stádo rádoby fanoušku z posledních sériích redukovalo existenci mnohých vedlejších postav na pouhou položku v kill listu. Není-li kill list, není tzv. zvrat. Přičemž za zvrat se myslí Rudá svatba. Tyto ovce by ji nejraději opakovaly ad nauseam. Zrada jenž překrývá jinou zradu. Asi nemoc z The Vikings.

Já chci, aby se se smrtí šetřilo, aby nebyla inflační. Mám rád postavy, které přežijí bitvu a jsou jí poznamení a svoje zranění (klidně i duševní) překonávají. Smrt není cool. UK / USA jsou státy s velkou vojenskou tradicí a přesto nezvládají péči o veterány. Já bych pouzkázal na tento problém.

A propó, jak se Robb poznal s Talisou??? Řezala jednomu lanisterskému vojákovi nohu. Byla septou nebo tak něco. LM a Alys jsou typickou ukázkou dětských vojáků. Rozpitval bych jejich psychiku. Styl prvních fvou sérií k tomu přímo vybízí.

#200 sonulle
20.6.2019 | 2:04:20
Svjatogor

Představme si konec děje, kde KL není do základů vypáleným městem. Je mír a děti si opět hrají. Kopou do míče (nebo do něčí hlavy) a tento míč dopadne náhodou k dívce ze Severu s mečem a jednou rukou (LM), jak bude reagovat? Zahraje si s nimi? Pochopí k čemu je míč? Odejde? Smutná, nasraná? Bodne do míče? Já nevím… ale baví mě tyhle možnosti, kde je superpostava snesena z piedestalu heroické bitvy do normálního života.

Namátkou:

https://www.csfd.cz/…vey/prehled/

#202 sonulle
20.6.2019 | 2:10:21
Svjatogor

#196 sonulle: Smrti Cersei a Daenerys mě naopak potěšily. :-)

#202 sonulle
20.6.2019 | 2:15:36
sonulle

#197 Svjatogor: Já osobně s tebou souhlasím skoro ve všem. Až na to, že pokud součastí příběhu bude válka, tak smrt si nevybírá. Muži, ženy, děti. Upřímně mi vadí, že se dvanácti letí můžou dívat na hordy násilí, ale běda tomu, když jsou ve filmu vidět prsa. Takže až na Tormunda s Brienne se shodnem na všem, to ji raději nechám umřít v boji , práve protože je to můj top charaktér :).

#201 Svjatogor
20.6.2019 | 2:16:30
Svjatogor

#200 sonulle: Já vím a rozumím. Přesto bych rád universum GoT podřídil jednomu pravidlu z WWII, které zpopularizoval film Saving the private Ryan. Nejmladší z každé rodiny musí přežít. Kontinuita rodu a kontinuita Severu.

#204 sonulle
20.6.2019 | 2:21:45
sonulle

#199 Svjatogor: Nebudu lhát mě taky. Prostě štiplavá poznámka.
#198 Svjatogor: Tvá vize mi líbí, protože je skoro půl třetí ráno.

#203 Svjatogor
20.6.2019 | 2:22:13
Svjatogor

#202 sonulle: A kurva, zabalíme to pro teď.

20.6.2019 | 2:24:02
sonulle

#201 Svjatogor: Dobře já jsem pro a odtržení severu je nesmysl na tom se shodnem?

20.6.2019 | 2:30:57
Svjatogor

Je to kravina.

20.6.2019 | 2:32:01
mateSKAtes

JA nevim co jste tu psali :D ale kdyby po poslední scéně bylo ještě to jak se malej Bran budí ze snu tak by tomu GoT dali vetši koule podle mě :D

#210 FallenMaia
20.6.2019 | 6:26:43
Lady Adeline

Svjatogor,sonu­lle,widy.33,Vi­olet a FallenMaia: vy jste se tu teda pekne rozjeli ;-) ;-) ;-) jako par Tyrion s Brienne to zni zajimave :-) :-) :-) ale tak laska je mocna carodejka ;-)

20.6.2019 | 9:43:56
Lady Adeline

mateSKAtes: vsechny konce by byly lepsi nez ten co byl :-) :-) :-) Proste budeme doufat v dopsani knih nic jineho nam nezbyva ;-)

20.6.2019 | 9:47:54
Lady Adeline

mateSKAtes: podivej se na video na ktere jsem dala odkaz tam je podle me lepsi konec ;-)

20.6.2019 | 9:49:26
FallenMaia

#206 mateSKAtes: ;) To nie, takýto koniec by sa mi vôbec nepáčil, príliš lacné a klišoidné :D že by sa Bran zobudil a hotovo :D :D Skôr by som prijal toho NK ako zasadne na železný trón a celý svet pokryje ľad, všetci mŕtvi a posledný záber by bol ako stojí na pobreží mora a zrazu začne zamŕzať aj to ;) :D Goodbye Essos

Ono by sa dala vymyslieť kopa koncov, ale ako som tu už spomínal, mali od Martina dané ako to má skončiť, tak sa toho jednoducho museli držať. Neviem celkom mi nesedí tá verzia ktorú spomínala Lady Adeline, že by boli dva konce odlišné, jeden seriálový ktorý by si vymysleli tvorcovia a druhý knižný, to je ako keby boli dva konce Harryho Pottera alebo Pána Prsteňov, proste blbosť. Keď niečo točíš podľa kníh tak by si sa mal držať aspoň toho ukončenia. Aj keď mi ho v tomto prípade ešte nepoznáme ;)

#297 mateSKAtes #303 mateSKAtes
20.6.2019 | 10:08:01
Froldini

Bran na trune je stejne nelogicke jako chovani Daeny, Jameiho, Jona, sestrelovani draku atd atd atd… :-(

#212 FallenMaia
20.6.2019 | 10:19:50
FallenMaia

#211 Froldini: Prečo nelogické??? Z tých čo sedeli na tej rade kde sa hlasovalo bol práve tá najlepšia voľba akú mohli urobiť, mi nevrav že Sansa je lepšia a logickejšia voľba.

A ak to je pre teba nelogické tak sa môžeš posťažovať Martinovi pretože toto práve vymyslel on ;) :D

20.6.2019 | 10:30:18
shootx

Jelikoz byla posledni serie v hodne fatazy duchu neprekvapilo by me kdyby mrtvou Denerys odnesly dve valkyry. Nebyla uz dulezita logika ale uspokojit nejsirsi skupinu divaku a ti jsou mladsi…

20.6.2019 | 10:30:56
Lady Adeline

Froldini: nelogicnost jak postav tak deje byl stredobodem osme serie bohuzel :-( ja uz ty posledni dily brala jako komedii protoze to uz jinak neslo :-) :-) :-)

#215 FallenMaia #218 widy.33
20.6.2019 | 11:09:47
FallenMaia

#214 Lady Adeline: Ja vás nechápem, robíte tu z toho hroznú tragédiu, nevravím pár nelogických vecí tam bolo ale žeby to bolo až tak zlé ako popisujete???? To v žiadnom prípade, prehánate, ale že ohromne prehánate. To je len dnes taký trend na všetko nadávať? Ja neviem ľudia, príde mi že už len zbytočne kopete do mŕtvoly :( :(

A len upozorňujem dopredu, že reči ako „načo to tu čítaš keď ti to vadí, bež preč…“ alebo „keď ti to vadí tak sa nevyjadruj…“ neberiem, budem sa vyjadrovať tak ako sa vyjadrujete vy a budem hájiť spravodlivosť pokiaľ tu budem!! Musí tu byť aj niekto z opačného tábora lebo ako si tak všímam, už tu zostali len tí, čo to stále neprekúsli a majú potrebu sa sťažovať a pretáčať a písať vlastné scenáre :D

Uvidíte že o pár rokov si na GoT spomeniete keď vám bude chýbať a príde zopár oveľa väčších sračkoidných seriálov a poviete si, ale veď to zas tak zlé nebolo, len potom si na mňa spomeňte ;)

#216 Svjatogor #217 sonulle #218 widy.33
20.6.2019 | 11:34:06
Svjatogor

#215 FallenMaia: Je to tragédie, po s020e02 jsem měl chuť si rvát vlasy zoufalstvím nad propadem IQ hlavních postav. Jedinou omluvou pro Tyriona je progresivní syfilitická paralýza. :-D

#218 widy.33 #219 sonulle #222 FallenMaia
20.6.2019 | 12:10:08
sonulle

#215 FallenMaia: Souhlasím je to už mrtvola bez tepu, ale stejně nech si nás ještě kopnout. Já si teď kopnu za Tyriona postava jehož komplikovaný charaktér se změnil na přicmrndávače Dany, o které pochyboval, ale nic nevymyslel, tak běžel brečet za Varysem, o kterém věděl, že něco podnikne, ale mu se nelíbilo, že to podnikne, tak napráska Varyse, který v podstatě taky nic nevymyslel. Tyrion byl v prvních sériích všechno jen né slepý následovatel se špatným úsudkem. Jo ale on to odčiní, společně s Bronnem založí nový řetězec nevěstinců. Jej ty dialogy byly opravdu vtip. Zasedání koncilu taky. Devils duo 8×06, vyšlou na Emmy za nejlepší scénář. Já nemám tendence nadávat na vše,, jen na něco ani má hodnocení nedosahují k odpadu. Je to především za herce, hudbu, vizuál (no i tam jsem si trochu stěžovala) a réžii. Ale páni scénaristi prostě závěr nezvládli. A ano vím, že je to Martinův konec, ale stylem jak se k němu dopracovali je… no každému to nesedne. Mě rozhodně né. Já nakonec dala 100% za poslední epizodu, je to především z nostalgie a spojení s tím jak moc jsem milovala první čtyři série. A ano budu na ten seriál vzpomínat do dílu 8×02. Zbytek jsem už vytěsnila.

#222 FallenMaia
20.6.2019 | 12:33:25
widy.33

#214 Lady Adeline:
#215 FallenMaia:
#216 Svjatogor:

Chcela by som vidieť ako sme v jednej miestnosti a pozeráme spolu 8 seriu ako by to tam v tej miestnosti vyzeralo :D :D :D

#220 sonulle #222 FallenMaia
widy.33
20.6.2019 | 12:34:05
sonulle

#216 Svjatogor: O dnes vzájemný konsenzus.

20.6.2019 | 12:38:12
sonulle

#218 widy.33: Natočte se a dejte to na youtube, tohle bych chtěla vidět i já. Nikdy jsem tyhle videa nesledovala, ale tomu bych dala příležitost. :)

#221 widy.33
20.6.2019 | 12:41:27
widy.33

#220 sonulle: nie na youtube nie :D len tak ako by prebiehali naše rekcie a konverzácie keď tu ma každý iný pohlad na vec :D :D samozrejme teba by som tam tiež rada aj violet :D

widy.33
20.6.2019 | 12:50:07
FallenMaia

#216 Svjatogor: Po s02e02???? Čože? To už vtedy si bol nespokojný?? Ja som nikdy nemal potrebu řvát si vlasy, to je zase len prehnané tvrdenie ;)

#217 sonulle: A to ta nenapadlo že to Varysovi prezradil pretože mu proste a jednoducho dôveroval??? To nemôže človek v GoT niekomu dôverovať? Hlavne po tom čo mu zachránil život??

Ako môžeš vytesniť 4 časti len tak? Hlavne teda tie finálne?? Nechápem a ani to v živote nepochopím. Nech je to akokoľvek zlé tak to do toho deja proste patrí a hotovo, to mi chceš povedať že keď budeš nabudúce pozerať odznova celý seriál tak sa na posledné 4 diely vy…???

#218 widy.33: No ja by som to asi nevydržal a buď by som s hnevom utiekol, alebo by som vás musel pozabíjať :D :D :D Keď by ste pri tom dávali také kecy ako tuná, tak určite :D :D

#223 widy.33 #228 sonulle #230 sonulle
20.6.2019 | 12:50:24
widy.33

#222 FallenMaia: snáď by to nebolo až také zlé :D :D aby si nás zabíjal :Dveď aj tu je to plné srandy :D :D :D občas velmi vášnivé a zapálené :D

widy.33
20.6.2019 | 12:56:53
Lady Adeline

No ja si to predstavuji asi takto.My vsichni krome FallenMaia by jsme na to nadavali a zaroven by jsme se tomu smali :-) :-) :-) FallenMaia by nic nerikal protoze by mel zalepena usta izolacni paskou a elektricky obojek kolem krku na dalkove ovladani a ten ovladac by jsme si vzajemne pujcovali :-) :-) :-)

#226 FallenMaia
20.6.2019 | 12:59:21
Lady Adeline

FallenMaia : ja to hodnotila tak na 70 procent zadny odpad ;-) Do tretiho dilu se mi to docela libilo az na par chyb to byla uzasna podivana takze to tak uplne nehejtuju jak ty si porad myslis… Ale proste me sere ze to mohlo byt rozhodne lepsi nez bylo.

#226 FallenMaia
20.6.2019 | 13:05:12
FallenMaia

#224 Lady Adeline: :D :D :D :D hahahha :D :D To je brutálna predstava :D

#225 Lady Adeline: Nie ty to nehejtuješ ;) ty len napíšeš že si už tie posledné diely brala ako komédiu pretože to už inak nešlo… :D :D Jasné mohlo to byť o kúsok lepšie, to nepopieram, ale rozhodne to nebola taká tragédia, ako tu niektorí jedinci popisujú, teraz nemyslím priamo teba ;)

#227 Violet
20.6.2019 | 13:09:44
Violet

#226 FallenMaia: nepoužívejte pořád to slovo když pořádně nevíte co to znamená. Nevidím tady žádný nenavistný postoje a navážení se do lidí. Na to tady byli úplně jiný.

20.6.2019 | 13:12:38
sonulle

#222 FallenMaia: Počkej Varysovi se dá věřit? Tyrion vlastně věřil i Cersei, tak tím se to vysvětluje. Varys je pragmatik, co vše udělá pro blaho říše a kam vítr, tam plášť a Tyrion jakkoliv byl lobotomizován, či zachráněn s tímto faktem měl počítat.

#229 FallenMaia
20.6.2019 | 13:12:49
FallenMaia

#228 sonulle: Ale on s Varysom prejednával všetko už od doby čo ho Varys zachránil, pri poháriku vínka mu vždy o všetkom povedal a Varys zase jemu, stala sa z nich taká dvojka ktorá tam ťahala za nitky ;) A jemne usmerňovala Daenerys. Vlastne Varys tým Tyriona troška nakazil ;) Takže je úplne logické že tú informáciu prebral práve s Varysom, možno nečakal od neho až takú reakciu, ale to sa predsa stane komukoľvek ;)

#232 sonulle
20.6.2019 | 13:17:20
sonulle

#222 FallenMaia: Metoda vytěsnění funguje věř mi. Seriál skončil přípravami na boj s NK, vše co následovalo pak, přenechám sobě a své fantazii :) .

#231 FallenMaia
20.6.2019 | 13:18:46
FallenMaia

#230 sonulle: Ahaa, takže keď sa napríklad mne nepáčila SW epizoda 8 tak ju mám proste a jednoducho vynechať a hotovo??? Alebo keď sa mi nepáčil Harry Potter 4 tak tú časť jednoducho preskočím a vybavené? A domyslím si čo a ako? :D :D :D Nie takto to u mňa nefunguje, bohužiaľ ;) A nechápem človeka ktorý takto zmýšľa ;)

#233 sonulle
20.6.2019 | 13:22:14
sonulle

#229 FallenMaia: Právě proto, že to bylo tak nerozlučné duo, měl předpokládat co od Varyse čekat. Jak na nového Targaryena bude reagovat. A následně ho nenechal Dany jako oběť. No to je jedno. Sdělil mu to s úmyslem vyvolat reakci, stejně jako Sansa. .Hold měl špatný úsudek už v předešlých sériích.

20.6.2019 | 13:28:33
sonulle

#231 FallenMaia: No každý máme své metody někdo vytěsňuje a někdo nosí růžové brýle. Co člověk to metoda. :)

#234 FallenMaia
20.6.2019 | 13:32:51
FallenMaia

#233 sonulle: Nemusím nosiť ružové brýle, proste to prijmem a hotovo, ano, nepáčilo sa mi to, je to oničom, ale patrí to do toho príbehu a je to tak a nebudem si vymýšľať svoj vlastný dej :D

#236 Violet
20.6.2019 | 13:35:05
Lady Adeline

FallenMaia: a nerikej ze by se ti to nelibilo ;-) Neboj ten obojek by jsi nemel moc napevno aby te skrtil to uz by bylo pro me tyrani a to ja nerada :-) :-) :-) Hele ja GOT celkove miluji a ty predchozi serie mi ta nevydarena osma serie nikdy neznici ;-) Ber to jako zavist.Taky bych si prala aby se mi to tak moc libilo jako tobe. Jak jsi psal ten tvuj alternativni konec ..... Moc se mi to libilo!!!!! Nechces to sepsat do podrobna a pak nam to poslat urcite to bude skvost ;-)

#237 FallenMaia
20.6.2019 | 13:39:42
Violet

#234 FallenMaia: Je to jen příběh co někdo vymyslel, není to historie :P

#237 FallenMaia
20.6.2019 | 14:37:50
FallenMaia

#235 Lady Adeline: Možno niečo skúsim vymyslieť ;) len tak zo srandy. Ale aj tak pre mňa zostane ten seriálový koniec tým pravým koncom ;)

#236 Violet: To nevadí že to nieje história, je to príbeh ktorý vymyslel nejaký autor a bohužiaľ je to tak, to je ako keby som teraz zobral napr. Bibliu a vymyslel by som si vlastný koniec, akože jasné, môžem to urobiť len tak zo srandy, ale pravý koniec bude stále len ten jeden ;)

#238 Violet #239 sonulle
20.6.2019 | 15:47:41
Violet

#237 FallenMaia: Vážně? Bible? Víš doufám, že ty příběhy z ní už jsou přepsaný tolikrát, že i hodně slov je zaměněno za úplně jiný. Nebo ty věříš? pokud jo, tak se o tom radši bavit nebudeme. Pro tebe už je GOT taky jako bible. Mylím, že radši od těhle témat s tebou upustím :D

20.6.2019 | 16:14:56
sonulle

#237 FallenMaia: https://m.youtube.com/watch?… :) Jinak bez sarkasmu, bych si ráda tvůj alternativní konec přečetla. A oceňuji tvé argumentace. Musím říct, že mě tyto diskuze baví.

#243 FallenMaia
20.6.2019 | 16:24:59
Lady Adeline

Violet: ty mu teda davas na prdelku ;-)

#241 Violet #243 FallenMaia
20.6.2019 | 16:27:05
Violet

#240 Lady Adeline: právěže se radši stáhnu, protože on to moc prožívá. A přiřovnat to k bibly, to už je na mě silný kafe :) je to pořád jen seriál..Chápu, že se mu to líbí a každý kdo říká něco špatnýho mu to chce vyvrátit.. ale bude se muset smířit s tím, že se prostě někomu 8 řada nelíbí :P A Fallen si vše moc bere, že Fallen ? :P On je takový sluníčko a běda jak vyjde mráček :)

#243 FallenMaia
20.6.2019 | 16:36:52
Lady Adeline

sonulle: nejlepsi........ Vybli bibli :-) :-) :-)

20.6.2019 | 16:43:55
FallenMaia

#241 Violet: Ježíííš ja to neprirovnávam k Biblii :D :D To zase si domýšľaš, čo si myslíš že ja sa doma k tomu modlím alebo čo?? :D :D Tú Bibliu som použil ako príklad, ok možno nie práve najlepší ;) Proste keby som zobral koniec a zmenil ho podľa seba ako tu tvrdíte, to jednoducho nejde, rovnako ako by som nezmenil koniec Pána Prstenov alebo napr. obľúbené dielo Lady Adeline Harryho Pottera ;) vždy to bude mať len jeden jediný správny koniec nech ktokoľvek vymyslí čokoľvek, tak to je. Jasné môžem si vymyslieť svoj koniec ale je to blbosť, aspoň ja to tak vnímam :D A nesťahuj sa takto jednoducho, neboj sa nič si nejak moc neberem, veď ma poznáš ;) Možno to tak vyzerá z toho ako píšem, ale ja sa skôr bavím ;) :D

#240 Lady Adeline: A ty si to predstavuješ však??? Ako ma Violet bije bičíkom :D :D :D Som rád že sa tu bavíte ;)

#239 sonulle: Ďakujem za pochvalu ;) Aj mňa to baví inak by som sa tu na to už dávno vys… ;) Ste fajn komunita ;)

20.6.2019 | 16:46:03
Lady Adeline

Violet: bude to s nim mit jeho nastavajici tezke ;-) On ma problem v tom ze musi mit za kazdou cenu pravdu :-) :-) :-) Proste je presvedceny ze osma serie je nejlepsi a basta ;-) Je to jeho bible s tim nic nenadelame… FallenMaia: bible pro me vzdy bylo nudne poctenicko ale porad to neni takovy pruser jako osma serie :-) :-) :-) hlavne me neukrizuj za muj nazor ;-)

#245 FallenMaia #247 Violet
20.6.2019 | 16:52:24
FallenMaia

#244 Lady Adeline: :D :D Nie ja mám problém s tým že sa ma tu tri ženy snažia presviedčať o svojej pravde že 8. sezóna bola absolútne fiasko ;) :D A pritom viem že sa mýlia :D :D

Ale nie srandujem ;) Veď v pohode, len tu všetci vyjadrujeme svoje názory o tom je predsa diskusia nie? ;)

A len dodám že pre mňa akože Biblia nič neznamená, ja niesom veriaci takže tak ;) vážne som ju len použil ako príklad že jednoducho nejde nahradiť koniec tak ľahko ;)

#247 Violet #249 Violet
20.6.2019 | 17:00:13
Lady Adeline

FallenMaia: hodny chlapecek ;-)

20.6.2019 | 17:13:41
Violet

#244 Lady Adeline: Tak vidím, že nejsem jediná co si to myslí :D

#245 FallenMaia: Nikdo tě nepřesvědčuje o s vojí pravdě, ty se pořád snažíš nás přesvědčit o tom abychom na to změnily názor a máš problém s tím, když někdo chce něco jinak, nebo by se mu to líbilo jinak. Jediný a pravý konec je ten co byl? Fakt? :D A jediný a pravý originál jak se dělají ruzný recepty jídel, taky nijak nic neměníš? Je to seriál, moc to žereš :P A nikdo názor kvůli tomu že ty ho budeš přesvědčovat nezmění. To se prostě nestane. Tak už to akceptuj a neřeš ne? :P

#248 FallenMaia
20.6.2019 | 17:23:07
FallenMaia

#247 Violet: Si si všimla že som použil slovné spojenie ALE NIE SRANDUJEM????? Či zase len čítaš to čo ti vyhovuje? :D :D

Ja to proste vnímam inak Violet, ja viem že to je len seriál, že to je príbeh ktorý niekto vymyslel, že to je len niekoho fantázia, zas taký cvok som neni ;) ale pre mňa má proste každý príbeh len jeden koniec, a to ten ktorý vymyslí autor príbehu, tak to je ;) Ale OK ak je to pre vás vpohode vytvorte si pre mňa za mňa aj tisíc koncov, viete čo, vytvorte si celý svoj seriál to bude asi najlepšie :D :D Držím vám palce ;) A vôbec mi to nebude vadiť ale originálny koniec je pre mňa stále ten ktorý som videl, všetko ostatné sú len alternatívne konce ;) Rovnako aj mne by vadilo ak by som napísal svoju knihu a vytvoril v nej svoj koniec a ľudia by začali špekulovať že sa im to nepáči a vymyslia si svoj, alebo dokonca viac svojich koncov, ako autorovi toho príbehu by mi to proste vadilo, tebe nie???

#250 Violet #251 Violet
20.6.2019 | 17:35:11
Violet

#245 FallenMaia: Jenže bible má dokonce několik verzí a ještě k tomu je přepsaná tolikrát, že už i ty příbehy jsou taky o něco jiný. Takže srovnávat to s tímto, to fakt ne :P Najdi něco co by nikdo nechtěl změnit :D Tak jako ty nemůžeš přenést přes srdce, že chce někdo jinou osmou řadu GOT :) :P

#252 FallenMaia
20.6.2019 | 17:41:23
Violet

#248 FallenMaia: No nekecej :D co ti vyhovuje čteš jen ty :D Ty tady do mě pořád valíš jak musím uznat tvojí pravdu ;)

ne mě by to nevadilo, možná bych dokonce vyhlásila konkurz na nejoriginálnější alternativní konec ;)

20.6.2019 | 17:43:17
Violet

#248 FallenMaia: A víš, že je alternativní konec k terminátorovi 2 ? A bylo velice zajimavy se na to podívat :) Ty jsi moc upjatej, trošku se odvaž.. nelpi tak na jedné věci. Život je přece krásný když je kreativní.

#253 FallenMaia
20.6.2019 | 17:47:10
FallenMaia

#249 Violet: Veď som uviedol čitala si moje komentáre??? Pán Prsteňov, Harry Potter??? A ja napríklad neviem o žiadnych iných verziách Biblie, to že bola niekoľko krát prepísaná je OK, ale o to sa postarala cirkev čiže autor knihy ;) A nie nejaký trulo z Dolnej Hornej :D :D :D Ale máš pravdu Biblia je asi zlý príklad pretože tam je autor neznámy a je to len zbierka príbehov rovnako ako Grécke báje ;) Ale vidíš, ani tie nikto neprepíše len tak a nezmení si konce ako mu bude vyhovovať, to sa jednoducho nerobí ;)

A nie nemusíš uznať moju pravdu, len pochopiť môj názor ;) :)

Tebe by to nevadilo? No tak vidíš, v tom sme rozdielny, mne by to teda sakramentsky vadilo ;) :D Treba sa spýtať Svjatogora či by mu nevadilo keby som mu prepísal jeho diela podľa seba, som zvedavý na odpoveď ;)

#255 Violet #267 Svjatogor
20.6.2019 | 17:49:34
FallenMaia

#251 Violet: Ano, ale zase sme pri tom, ten alternatívny koniec vytvorili autori filmu/toho diela, čiže to beriem, keby Martin napísal 5 koncov a môžeš si vybrať tiež to beriem ;) :D Ale nebudem si vymýšľať svoju verziu ;)

#257 Violet
20.6.2019 | 17:55:43
Lady Adeline

FallenMaia:Svja­togorova dila nepotrebuji predelat ;-) Osma serie ano. To neni konec Martina ale konec patlalu D a D :-) :-):-) Martin pouze prozradil D a D kdo umre a kdo usedne na zelezny trun.A ze Dany zesily ;-) Ale tu cestu jak se to vse stane neprozradil takze si tu cestu Dydyni museli vymyslet sami.Nam se nelibi ta cesta ne jak to skoncilo chapito ?????

20.6.2019 | 18:01:17
Violet

#252 FallenMaia: Bible není jen sbírka příběhů. Asi by sis měl víc nastudovat jak je na tom bible a Vatikán.. Když už jí chceš někde vytahovat.

A co jako? zatknou někoho za to, že si předělá konec sám pro sebe? Je to snad vražda? Navíc já ani konec předělávat nebudu, ale holky tady chtěly ;) Tak co do mě furt valíš? Mě se to prostě nelíbí a tečka, už to konečně zkousni. Máme snad nějakou svobodu a každý si může pro sebe dělat sám co chce. Může si myslet co chce.

Víš co jsou fanouškovská díla? Kdy třeba pokračují v příbehu a i když je to kolikrát nesmylný, protože je to často i dost alternatvní, nikdo s tím nikdy neměl problém. Jsi první, koho znám. Nojo tak já se nezblázním když začnou psát fanoušci svůj konec, prostě vyberu ten nejlepší. Ale nebudu říkat jako ty lidem, co je správný a co je špatný a pomalu se z toho hroutit.

Už jsi zase chceš kousnout do klávesnice? :D

Jen pochopit tvůj názor? Vzhledem k tomu, že ho nesdílím, tak muzu ríct jen že je to tvoje věc co si myslíš.. a co si myslím já, je taky moje věc. Nemusíš mě pořád přesvědčovat o tom, že ty máš správné názory a chtít po mě souhlas. Nedostaneš ho, protože tvůj názor nesdílím, jak ti to mám ještě říct? Je to tvá věc jak to vidíš ;) A nijak ti to neberu.

#256 FallenMaia
20.6.2019 | 18:11:44
FallenMaia

#255 Violet: Vieš čo Violet? Kašli na to, neni s tebou reči, maj sa pekne ;) Ja do tebe válím?? A ty akože čo robíš? Nesúď druhých keď robíš ale že absolútne to isté.

A ano práve som rozkúsal klávesnicu :D

#258 Violet #260 Violet
20.6.2019 | 18:17:48
Violet

#253 FallenMaia: Nedělá se spoustu věcí, ale né věci z kterých čiší lidská kreativita. Třeba by sis někdy mohl poslechnout ty teorie na youtube zapálených fanoušku, je to naprosto skvělý tohle fantazírování! Ale tak pokud nemáš fantazii, tak to je pak těžký.. A taky je tam spoustu videí o tom jak to bylo v knihách, krásně vyprávěné.

A autoři, nejsou nadlidi, abych se k nim chovala jak k bohům co něco stvořili. Jsou to prostě taky lidi s fantaziíí a někteří jsou lepší a někteří horší a někteří fanoušci by je prostě předčili. Chybí ti nadhled.

#259 FallenMaia
20.6.2019 | 18:21:23
Violet

#256 FallenMaia: doufám, že ti chutnala :D Ta musí už vypadat, když to není poprvé :D

20.6.2019 | 18:21:55
FallenMaia

#257 Violet: Ja mám fantázie až až…

#261 Violet #262 Violet
20.6.2019 | 18:22:46
Violet

#256 FallenMaia: Chápeš že když mají lidi odlišný názor tak není o čem diskutovat? Už jsem ti to několikrát napsala :D Já se jen pořád bráním ;) a obhajuju tady holky :D

#263 FallenMaia
20.6.2019 | 18:23:15
Violet

#259 FallenMaia: ukaž :D

20.6.2019 | 18:23:26
Violet

#259 FallenMaia: Napiš svůj alternativní konec :D ukáááž

#264 FallenMaia
20.6.2019 | 18:24:43
FallenMaia

#260 Violet: Ale to sú KECYYYY, ja som si krásne pokecal už aj s ľudmi ktorý mali ale že absolútne odlišný názor a bolo to fajn. Lenže keď niekto nechce pochopiť toho druhého a všetko berie ako útok a presviedčanie, tak tam neni pomoci ;)

#265 Violet
20.6.2019 | 18:27:18
FallenMaia

#262 Violet: OK teda, vytvorím nejaké dielo ;) A keď to bude hotové dám vám vedieť ;)

#266 Violet #269 Svjatogor
20.6.2019 | 18:28:23
Violet

#263 FallenMaia: mluvíš o sobě? A co je na tom k chápání? Tdy není co chápet, prostě se ti to nelíbí jinej konec. Co na tom má kdo nepochopit? Mě by to nevadilo, tečka.

20.6.2019 | 18:29:08
Violet

#264 FallenMaia: to jsem zvědavá

20.6.2019 | 18:29:46
Svjatogor

#252 FallenMaia: Krutopřísný Saurone, nemá smysl přepisovat moji volnočasovou činnost. Jednak se jí neživím a jednak v ní postihuji prchavé okamžiky v celé sáze ASoIaF, kde jen vyplňuji to, co opomenul scénář. Pokud svým dalším Já budu inspirací pro následovníky, budu jenom rád. :-) Budu Svjatogor Skald, první svého jména a druhu. :-D

#268 Violet
20.6.2019 | 18:36:49
Violet

#267 Svjatogor: jéééé :D ať žije Svjatogor :D

20.6.2019 | 18:38:41
Svjatogor

#264 FallenMaia: Pošli Nazgûla, má rád horký nápoj (kakao s rumem)? ;-)

20.6.2019 | 18:38:44
widy.33

co se to tady deje ? :D :D :D

#271 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 18:43:44
Batiatus

#270 widy.33: Máš radšej vajcia na tvrdo alebo na mäkko?

#272 widy.33
20.6.2019 | 19:20:44
widy.33

#271 Batiatus: a smiem sa ťa opýtať ako to mám myslieť ?

#273 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 19:30:50
20.6.2019 | 19:32:04
widy.33

#273 Batiatus: prečo sa ma pýtaš na recepty na vajcia ? :D

#275 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 19:33:27
Batiatus

#274 widy.33: Mám potrebu písať veci čo sú odveci, prepáč :D

#276 widy.33
20.6.2019 | 19:35:43
widy.33

#275 Batiatus: chápem .....tak myslíš, že premnoženie komárov bude mať nejaké nebezpečné dôsledky ? :D

#277 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 19:37:55
Batiatus

#276 widy.33: Neviem ale počul som, že vraj odborníci hovoria, že ak sa v dospelosti u muža prejaví základný materinský vzťah, tak je odsúdený opakovať disfunkčné vzory z detstva.

#279 FallenMaia #284 widy.33
20.6.2019 | 19:40:38
Batiatus

:D

20.6.2019 | 19:40:44
FallenMaia

#277 Batiatus: Batiatus tebe o čo ide?? To má byť nejaký výsmech alebo provokácia alebo si proste ......??

Najviac mi sedí to posledné ;)

#280 Batiatus
20.6.2019 | 19:43:08
Batiatus

#279 FallenMaia: O čo ide teraz tebe? :D Je mi jedno čo si o mne myslíš a domýšľaš. Nemám ti nič potrebu vysvetľovať. Ale ďakujem ti za reakciu cukríček. Ešte prosím nejak zareaguj nech mám príjemnejší večer. Ďakujem ti predom, si charakter.

#281 FallenMaia
20.6.2019 | 19:46:43
FallenMaia

#280 Batiatus: O čo ide mne? Chcem vysvetlenie tých tvojich priblblých ničnehovoriacich komentárov ;) Že či si proste a jednoducho k..... alebo ako to mám chápať.

#282 Violet #285 Batiatus
20.6.2019 | 19:51:52
Violet

#281 FallenMaia: Třeba se mu jen líbí widy? Co se jim do toho motáš? :D

#283 FallenMaia
20.6.2019 | 19:54:19
FallenMaia

#282 Violet: Ahááá, tak to ma nenapadlo, OK, to beriem ;) Nechám vás hrdličky, bavte sa ;)

20.6.2019 | 19:55:04
widy.33

#277 Batiatus: V tom súhlasím …a vedel si že keď tepuješ koberec s vanišom musíš mať rukavice ?

#286 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 19:55:53
Batiatus

#281 FallenMaia: Teba je do toho h*vno. Len toľko ti k tomu poviem. Dasvidánia kolego.

20.6.2019 | 19:56:45
Batiatus

#284 widy.33: To neviem, ale vraj aj pri sexe je dobré používať ochranu ak ešte nechcú mat deti.

#287 widy.33 #289 Violet
20.6.2019 | 19:58:11
widy.33

#286 Batiatus: A pri boxe treba tiež mať rukavice dosť to bolí ked máš natrhnuté hánky

#288 Batiatus #289 Violet
widy.33
20.6.2019 | 19:59:20
Batiatus

#287 widy.33: Ok, už ma to nebaví. Díky za ochotu si so mnou písať. Myslím to vážne. Díky.

#291 widy.33
20.6.2019 | 20:00:14
Violet

#287 widy.33:
#286 Batiatus: ehm toto nenení chat.. i když si to Fallen někdy myslí :D nemusíte se opičit :D

#290 Batiatus
20.6.2019 | 20:01:17
Batiatus

#289 Violet: Ok, nabudúce radšej napíšem do správy :D

20.6.2019 | 20:02:23
widy.33

#288 Batiatus: Za málo …možno by ta to bavilo viac keby si písal niečo duchaplnejšie :D :D :D ak sa ti pre budúcnosť nebude páčiť čo sem pridávame za príspevky reaguj prosím rovno k veci a nehádž sem vajcia ok ??? :D a ak si to ozaj len tak nudy tak ešte raz nemáš začo :D

#292 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 20:04:32
Batiatus

#291 widy.33: Bolo to len tak zo srandy, nemusíte v tom vidieť nič viac :D

#293 widy.33
20.6.2019 | 20:05:40
widy.33

#292 Batiatus: Tak potom fajn ak to chceš vedieť vajcia mám najradšej ako prísadu do nejakej torty zákusku a podobne :D :D :D

#294 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 20:07:43
Batiatus

#293 widy.33: Óooo, ďakujem za odpoveď :D

#295 widy.33
20.6.2019 | 20:08:41
widy.33

#294 Batiatus: Za málo :D aj nabudúce

#296 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 20:09:58
20.6.2019 | 20:10:22
mateSKAtes

#210 FallenMaia: Hele klišoidní konec by to byl jen z toho důvodu že tohle je snad to nejdiskutovanější téma v GoT :D Lidi o tom prostě mluví a tak si myslim že se to nějak lidem vsugerovalo do hlavy že kdyby to tak bylo bylo by to kliše :D ale ikdyž jsem s Branem jako králem na trůnu celkem spokojený. Tak musim souhlasit s tim že snad každy konec by byl lepší než tenhle :D

#304 sonulle
20.6.2019 | 20:11:53
widy.33

#296 Batiatus: :P teraz mám otázku ja pochádza meno tvojho nicku zo Spartaka po Quntusovi Lentulusovi Batiatusovi ? ?

#299 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 20:14:31
Batiatus

#298 widy.33: Áno, nevedel som si vymyslieť prezývku čo by sa mi páčila a preto som si ju odkukol. Som odhalený :D

#300 widy.33
20.6.2019 | 20:17:36
widy.33

#299 Batiatus: Prečo? je to dobré snáď nie si taký hráč ako bol on :D :D :D napriek všetkému aká záporná postava to bola mala som ho rada

#301 Batiatus
widy.33
20.6.2019 | 20:19:10
Batiatus

#300 widy.33: Napíšem ti do správ :D

#302 widy.33
20.6.2019 | 20:20:00
widy.33

#301 Batiatus: ok :D

widy.33
20.6.2019 | 20:20:23
mateSKAtes

#210 FallenMaia: když je to takové klišé pošli mě aspon 10 aspon trochu lepších filmu kde byl tento „klišovitý“ konec :D myslim že to nenajdeš :D možná když prohledáš Bollywood a filmový arch čínske lidové republiky tak tam možná něco najde :P xD xD xD xD xD

20.6.2019 | 20:26:33
sonulle

#297 mateSKAtes: Od od dob Dallasu takový konec není košér pro žádné autory.

#305 mateSKAtes #308 widy.33
20.6.2019 | 20:32:41
mateSKAtes

#304 sonulle: ale notak 40 let starej serial :D to se nedá přece počítat je tu minimálně 1 generace která už neví co to Dallas byl :D :D

#306 sonulle #308 widy.33
20.6.2019 | 20:34:42
sonulle

#305 mateSKAtes: Ale ty to víš. A od té doby se tomu autoři celkem vyhýbají, takže se nedá nazvat jako klišé, v podstatě souhlasím, ale je to "jump of shark! jak vyšitý.

#307 mateSKAtes
20.6.2019 | 20:47:01
mateSKAtes

#306 sonulle: no tak to máme jeden příklad a co těch dalších 9 ? :D jako myslim že tady jsou jiny daleko klišovitější momenty ale to co jsem myslel to jsem snad viděl jen v jednom filmu.

20.6.2019 | 20:50:36
widy.33

#305 mateSKAtes:
#304 sonulle:

O čo vlastne šlo v Dallase? lebo ja som to nejako nikdy nepochopila :D :D :D

#309 mateSKAtes
widy.33
20.6.2019 | 20:55:25
mateSKAtes

#308 widy.33: ja taky ne brali jsme to jen jako přirovnaní k jedný věci co je prý i po 40 letech tak velký klíše že to nejde použít… ale ja řikám že dallas už minimalně 1 generaci lidi nezná :D jako život jde dal tak jsou i seriály..

#310 widy.33
20.6.2019 | 20:58:10
widy.33

#309 mateSKAtes: :D :D ja by som ale ozaj chcela vedieť o čo tam šlo :D

#311 mateSKAtes
widy.33
20.6.2019 | 21:02:09
mateSKAtes

#310 widy.33: jo to ja pořádně nevim o seriálu vim ale nikdy jsem se na nej nedival ani nechtěl jediny co o něm vim že byl o rodině boháču :D :D :D

#312 widy.33
20.6.2019 | 21:07:12
widy.33

#311 mateSKAtes: Ja viem že bol nejaký Dallas bol tam JR a Bobby a v kuse tam oživovali mrtvých a ešte ta teta čo tam stále behala v nočnej košeli Miss Ellie nekukala som to vždy som si kukla tu zvučku tá ma niečo do seba :D :D :D a potom to babka kukala ďalej nemali sme na výber proste to šlo Esmeralda Dallas každý den

#313 FallenMaia
widy.33
20.6.2019 | 21:12:13
FallenMaia

#312 widy.33: Tam išlo o to že Bobby zomrel a skončil aj ten herec, ale postupne tomu klesala sledovanosť a ľudia sa sťažovali a nebavilo ich to, tak zrazu urobili takú hlúposť že tá Bobbyho žena sa zobudila zo sna a Bobby žil a celé to zahrali na to že sa jej to len snívalo. Proste trapas :D :D

Ale čo viem tak aj Lost nejak tiež na hovno skončil, že na konci zistili že sú vlastne v nejakom očistci a že sú všetci mŕtvi ;) Proste podobné veci sú za mňa hrozné klišé, že postava sa na konci zobudí a zistí že všetko bolo úplne inak, neviem, som rád že GoT nedostalo podobný koniec ;)

#314 widy.33 #317 Violet #324 mateSKAtes
20.6.2019 | 21:20:17
widy.33

#313 FallenMaia: No páni toto som ozaj nevedela tak vďaka ale aj Bobbuho žena bola mrtvá a potom ožila alebo tam prisla taka ista len sa volala inak či ako ? :D :D

Nevedela som že Lost takto končia :P ale pripomenulo mi Twilight :D

widy.33
20.6.2019 | 21:25:24
FallenMaia

To už neviem ;) Je to možné, ale najviac sa hovorí o tom Bobbym ;)

No pekne, dúfam že som teraz niekomu nepokazil zážitok ;) :D A tak to už sa nedá považovať za spoilery, či??

Aj Twilight tak končil??? Veď tam to bolo len tak, že tá upírka mu ukázala tú finálnu bitku nie celý dej tej ságy, ale vlastne ano, dá sa povedať že je to podobné len v menšom merítku ;)

#316 widy.33
20.6.2019 | 21:33:21
widy.33

#315 FallenMaia: Bola to facka pre diváka :D :D :D

widy.33
20.6.2019 | 21:35:11
Violet

#313 FallenMaia: Jo Dallas a sen co měla Pamela. Jsem myselala, že si dělají z lídí pr.. A to jsem byla malá :D

#318 FallenMaia
20.6.2019 | 22:02:59
FallenMaia

#317 Violet: :D :D

No a teraz si predstavte že by sa na konci Bran zobudil a všetko čo sa stalo by bol vlastne jeho sen :D Povedzte ale úprimne, komu z vás by sa to páčilo????

#319 widy.33 #320 Violet #325 mateSKAtes #326 mateSKAtes
20.6.2019 | 22:08:48
widy.33

#318 FallenMaia: to by teda bolo :D

widy.33
20.6.2019 | 22:19:13
Violet

#318 FallenMaia: No tvl, to jsem se zase dívala na Dallas? Jako fakt 8 let sní ? Né tohle ne.. Nebudu se dívat na něčí sny :D

Matesku to ne :D

20.6.2019 | 22:39:05
Lady Adeline

Tvl tady se uz i resi Stmivani saga :-) :-) :-) FallenMaia a ty jsi byl fanda ze znas co bylo v poslednim dile ???

#322 FallenMaia #328 widy.33
20.6.2019 | 23:15:49
FallenMaia

#321 Lady Adeline: Sa mi páči že vždy ako sem prídeš po nejakej dobe, prvé hneď nejaká narážka na mňa :D :D Hneď či som fanúšik Twilightu, a tak čo by nie :D veď to bola kvalitná romantika, to ja rád :D ;)

Ale nie len žartujem ;) tak videl som to no, ja som videl kopu filmov, aj sračky, aj kvalitu, aj 580 Odtieňov napríklad ;) :D

20.6.2019 | 23:26:46
Lady Adeline

FallenMaia: protoze devadesat procent reakci je od tebe :-) :-) :-) Me pouze zaujalo ze znas konec Stmivani sagy nic vic v tom nehledej ;-) Podivej se na dalsi diskuzi tam jsem ti taky napsala neco pekneho co te zahreje u srdicka ;-)

20.6.2019 | 23:41:17
mateSKAtes

#313 FallenMaia: Dobře tak to beru omlouvám byl to jen vystřel to tmy. Je fakt že Ztraceni to měli taky. na ty jsem se koukal taky.

#331 sonulle
21.6.2019 | 6:14:18
mateSKAtes

#318 FallenMaia: upřímně by se mě to líbilo !! :D protože by byl naživu Ned Stark !! :D

#327 widy.33
21.6.2019 | 6:15:08
mateSKAtes

#318 FallenMaia: ale je fakt že některý postavy a jejich vyvoj by to vlastne nezměnilo viz Joffrey a nebo vývoj Jaimeho osobnosti. Z hajzla na dobráka a z dobrákata na blbečka( sorry ve scénáři to tak bylo) xD xD

21.6.2019 | 6:18:43
widy.33

#325 mateSKAtes: To je ozaj jediné plus z toho všetkého čo by sa mi páčilo :D :D Ned Stark alive :D :D

widy.33
21.6.2019 | 8:50:38
widy.33

#321 Lady Adeline: Ja osobne som videla stmievanie tým štýlom, že jedna dobrá dušička mi s tým prísla že je to brutálny film to musím vidieť tak teda ok pritiahla ma myslienka upíra ale ked sa dvd rozbehlo tak som len kukala na tv a nevedela som pochopiť čo to vlastne je tak ked som to začala pozerat tak som to dopozerala ale nemôžem povedať že som fanusik a ostatné diely som videla len tým štýlom ako to stále do okola reprízovali na istom tv kanáli jediný posldný diel som si kukla bez velkého donutenia a bola som ozaj celkom spokojná ked Carlisle prišiel o hlavu konečne to stálo za niečo aj mi ho bolo luto a po tom tá facka všetko len vízia :D :D :D :D a zase samá romantika :D :D :D je to ozaj taká len týnedžerská sága podla mňa :D také romantiky nemám rada :D :D ale nerada by som sa niekoho dotkla kto je fanda :D

#329 FallenMaia
widy.33
21.6.2019 | 8:57:26
FallenMaia

#328 widy.33: Práve si sa ma dotkla :( :'(

;) :D :D

#330 widy.33
21.6.2019 | 9:04:52
widy.33

#329 FallenMaia: och tak dobre :D

widy.33
21.6.2019 | 9:14:09
sonulle

#324 mateSKAtes: Ještě spousta sci fi si zpochybňuje vlastní děj, že hrdina je blázen a vše, co prožíval byl jen příznak duševní poruchy . Z toho a flashbackových dílů rostu a seriál nedokoukám. Kdyby zakončili GOT ala styl Dallas, tak by celý GOT mohl shořet v ohni pekelném. Co se týká pochybovačů a různých kritiků, tak Cersei by se od J.R. klidně mohla učit, škoda že z ní v seriálu nakonec udělaly Sue Ellen.

21.6.2019 | 10:21:29
Lady Adeline

widy.33: tak ja to videla taky ale nedivala jsem se na to jako fanda :-) Brala jsem to jako komedii ;-) Musim uznat ale ze ten upir Eda byl k nakousnuti ;-) Ta Bella mela porad stejne vyjeveny vyraz jako by ji nekdo zrovna strcil prst do zadku no proste byla na tecku mezi oci :-) :-) :-) Ale na druhou stranu dokazu pochopit co se tem nactiletym na tom mohlo libit ;-) Posledni dil jsem nevidela mam juknout ?

#335 widy.33
21.6.2019 | 12:59:41
Lady Adeline

widy.33: jinak ja mam rada romanticke filmy ale co maji hlavu a patu zrovna stmivani to fakt neni pro me ale urcite nechci urazet fanousky co do toho byly zamilovani.Verim ze s tim koncem byli fandove spokojeni to same se neda rict o fanouscich GOT :-( :-( :-( Pokud mas nejaky dobry tip na romanticke drama co se ti libilo tak pisni rada se juknu na neco dobryho ;-)

#335 widy.33
21.6.2019 | 13:06:07
Lady Adeline

mateSKAtes: dobre si popsal toho Jaimeho :-) :-) :-) Ze zaporaka na kladase a z kladase na blbecka ;-) Az mi to lame srdce ze je to takova pravda :-(

21.6.2019 | 13:13:54
widy.33

#332 Lady Adeline:
#333 Lady Adeline: Tak Ed pre mňa totálne nechutný :D nemôžem si pomôcť ale stále mal pohlad ako by mu niekto natrel olej na oči :D :D a ten druhý lykantrop to ešte horšie :D :D ale Bellu si popísala super :D ak si nevidela posledný diel tak si kukni aspoň Aro tam stojí za niečo :D :D

Dobrý tip na romantický movie nie som na týnedžerké movies ale nedávno som kukala Kissing Booth a aj som sa zasmiala a aj sa mi to páčilo verejne priznávam teda ak ti nevadia titule :D :D takže odporúčam aby si si to pozrela a keď ma napadne niečo ďalsie posielam ti to do správy :D

#336 Svjatogor
widy.33
21.6.2019 | 13:21:17
Svjatogor

#335 widy.33: Já potřebuji romantiku vždy něčím rozředit alespoň do poměru 1 ku 5 (historie, válka, SF…). Jinak cítím, že se po mě sápe důvěrně známá teta cukrovka s kýbelem cukru a injekcí. Ergo, těším na filmy: Downton Abbey a Trautmann. :-)

#337 widy.33
21.6.2019 | 14:35:20
widy.33
21.6.2019 | 15:14:39
Svjatogor

#337 widy.33: Touché… ;-)

#339 widy.33
21.6.2019 | 15:25:55
widy.33

#338 Svjatogor: romantickejší historický film pre mňa neexistuje

widy.33
21.6.2019 | 15:30:02
Lady Adeline

widy.33: romanticko historicky film a co treba Pycha a predsudek :-) :-) :-) Libilo????

#341 widy.33
21.6.2019 | 17:18:21
widy.33

#340 Lady Adeline: priznám sa ani jedna veria :D

widy.33
21.6.2019 | 17:20:24
sonulle

#337 widy.33: Ten film můžu,ale do háje on má pořád ten cáklý výraz snad ve všem, ovšem za kamerou je pán. Mel je zatracený sadista, ale Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny jsem koukala s otevřenou pusou. A i toho jeho Umučení Krista jsem dala do konce

#343 Svjatogor #344 widy.33 #345 Violet #348 widy.33 #351 Svjatogor
21.6.2019 | 18:12:20
Svjatogor

#342 sonulle: Umučení Krista je dobrý film. Mám problém s lidmi, kteří jej nedávali protože v něm fuj-fuj lidé ubližují Ježíškovi. Asi nepochopili pointu snažení JK. :-D Ještě větší problém mám s lidmi, kteří mají z děje infarkt… ehm… co čekali??? Záchranu JK Terminátorem, jenž se vrátí v čase, odpráskne pár Římanů a podá mu ruku se slovy: Jestli chceš žít, pojď se mnou!!! :-D

#344 widy.33 #355 sonulle
21.6.2019 | 18:50:48
widy.33

#343 Svjatogor: Asi by som to nenapísala lepšie

#342 sonulle: On má tie oči čo roztápajú ľady a nič viac nepotrebuje :D :D :D Ja osobne si myslím že je skvelí herec vo všetkom či ako šialenec blbec alebo pomstiteľ :D

#345 Violet #355 sonulle
widy.33
21.6.2019 | 19:17:40
Violet

#342 sonulle: a tento jsi viděla? https://www.csfd.cz/…pto/prehled/ podle mě taky nezůstává pozadu..

#344 widy.33: nj ale bohůžel se z něj stal šmejd co mlátí ženský..

#346 Svjatogor #347 widy.33 #348 widy.33 #355 sonulle
21.6.2019 | 20:04:20
Svjatogor

#345 Violet: We are a PEOPLE OF DESTINY!!! DESTINED TO BE THE MASTERS OF TIME!!! :-D

Potom příšel bílý chodec… ehm… muž, skutečný pán osudu s krucifixem na krku. Make my day. ;-)

#348 widy.33
21.6.2019 | 20:11:42
widy.33

#345 Violet: anou počula som, že je psycho a cholerik asi preto vie tak dokonale zahrať extrémne emocie

widy.33
21.6.2019 | 20:24:14
widy.33
21.6.2019 | 20:27:37
Violet

#348 widy.33: lol :D já že co to bude.. to snad viděl každý ne :D to je taky vykopávka už :D

#350 widy.33 #351 Svjatogor
21.6.2019 | 20:36:38
widy.33

#349 Violet: ale aká :D :D :D možno každý nie :D

#351 Svjatogor
widy.33
21.6.2019 | 20:44:44
Svjatogor

#342 sonulle: #349 Violet: #350 widy.33: Surfuju na ruské / pravoslavné jurodivé vlně a užívám si to existencionální týrání duše a mysli. Tohle umí jenom oni. :-D

https://www.csfd.cz/…hem/prehled/

#352 widy.33 #355 sonulle
21.6.2019 | 21:08:17
widy.33

#351 Svjatogor: co to je ? :D :D :D :D

#353 Svjatogor
widy.33
21.6.2019 | 21:17:46
21.6.2019 | 21:24:47
widy.33

#353 Svjatogor: Samá dráma :D :D a prosím po 19:00 žiadne narážky na jedlo ani trojobal vieš si predstaviť čo to somnou robí ? :D

widy.33
21.6.2019 | 21:29:46
sonulle

#343 Svjatogor: Já souhlasím, i slzu jsem uronila, bylo mi líto Marie. Její bolest mě dostala. Matka se s tou ratolesti piplá a pak si klidně umírá za náboženské ideály, ve válkách, v pouličních přestřelkách a většinou jde jen o to kdo dál dočůrá.
#344 widy.33: Viděla jsi jeho Hamleta, tam ten pohled patřil. Ne byl tam fakt skvělý, i když trpěl oidipákem.
#345 Violet: Myslím, že ne, tak to kouknu.
#348 widy.33: Klasika, já to žeru.
#351 Svjatogor: Já se k ruské tvorbě nikdy nedostala. Nejblíže asi filmem Láska a Smrt od Allena, ale vypadá to zajímavě. Nejsi ty náhodou unavený bůh stvořitel neboli Svarog.

22.6.2019 | 0:24:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama