Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jeden z dílů poslední série Game of Thrones bude tvořen pouze bitvou

Jeden z dílů poslední série Game of Thrones bude tvořen pouze bitvou

I když jsou bitvy v seriálu Game of Thrones už tak dost epické, tak současné laťky budou opět překonány. V poslední řadě by údajně měla být epizoda, která bude tvořena pouze bitvou.

67 6
7.3.2019

Seriál Game of Thrones směřuje ke svému konci, a proto nám tvůrci chtějí ukázat to nejlepší. I když jsme se v seriálu nedočkali moc bitev, tak pokaždé, když se nějaká objevila, stála za to. Tvůrci si toho jsou vědomi, a proto nám věnují jednu epizodu, ve které se bude jen bojovat.

„Letos jsme štáb a herce požádali o něco, co dosud nebylo uděláno v žádném jiném seriálu či filmu. V poslední etapě mezi mrtvými a živými dojde k něčemu naprosto nebývalému a nekonečnému. Čeká nás mix několika žánrů, a to dokonce i v bitvě. Máme tu scény, které spadají pod scény, které spadají ještě pod další scény. Tvůrci David a Dan vytvořili skládačku, které se chopil režisér Sapochnik a celou ji poskládal. Bylo to vyčerpávající, ale všichni z toho budou úplně na větvi,“ řekl scenárista Bryan Cogman.

To, co Cogman popisoval, byla bitva o Zimohrad, ke které by s velkou pravděpodobností mělo dojít ve třetím díle. Usuzuje se tak především proto, že tuto epizodu režíroval Miguel Sapochnik, o kterém se Cogman zmiňuje. Pokud nevíte, kdo je Miguel Sapochnik, tak vězte, že tento režisér natočil díly jako Hardhome či Battle of Bastards, tedy epizody, ve kterých došlo k úžasným bitvám. Bitva o Zimohrad tak byla svěřena správnému muži.

(Už teď se těšíme na bitvu. Foto: HBO)

K natáčení tohoto dílu se zároveň vyjádřil i samotný Sapochnik, který řekl následující: „Bitvy v seriálu Game of Thrones, které jsem natáčel, byly většinou z Jonova pohledu. Bitvu z osmé řady jsem musel dělat z pohledu minimálně 20 herců, protože každý v ní chtěl mít svou scénu. To bylo dost složité, protože ty nejlepší bitvy jsou ty, na které se nahlíží díky silné osobě. Pořád jsem si tedy říkal, čí příběh tu vlastně vyprávím.“

Nyní však k tomu nejlepšímu. Sapochnik se dále zmínil o tom, že bitva o Zimohrad bude tou nejdelší bitvou v historii všech seriálů a filmů. Když pracoval na osmé řadě, tak hledal nějakou dlouhou bitvu, která byla natočena v nějakém seriálu či filmu. Nejblíže má k délce bitvy o Zimohrad bitva o Helmův žleb z filmu Pán prstenů: Dvě věže, která má téměř 40 minut. Je až neuvěřitelné, že bitva o Zimohrad bude delší.

Co říkáte na tuto novinku? Jste rádi, že se dočkáme bitvy o takovéto délce?

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /62

Zargon

Nějak si to nedokážu představit když bude bitva takhle dlouhá… Samozřejmě se na ni těším a doufám, ze ji budu hltat tak jako když jsem poprvé viděl bitvu o helmuv žleb.

7.3.2019 | 17:18:33
PecaCZE

Tak ta bitva nemusí být ukázána v kuse, i když bitva bastardů a ostatní bitvy tak natočeny byly, takže nejspíš bude.

7.3.2019 | 17:24:54
Whitewolf114

Právě nedávno jsem říkala, jak jsou bitvy v tomto seriálu skvělé a věřím že tato nebude vyjímkou… V tomto seriálu si dávají opravdu záležet a i člověk, který nesnáší krev a mučení nebo-li smrt kladných a oblíbených postav hltá tento seriál. Strašně moc se těším na tuhle bitvu a tak se i těším na vše z osmé řady. Nový vzniklý trailer je úžasný, ale ano, často se mi stává že se naladím z traileru a pak jsem sklamaná ze samotného seriálu ale myslím, že u her to neplatí. Od čtvrté řady jsem byla čím dál více spokojená a všem tvůrcům u tohoto seriálu věřím! A vůbec, člověk by neměl nic očekávat nebo si něco představovat, jedině tak bude větší pravděpodobnost, že budete spokojení a já si nic od této řady nepředstavujíu

7.3.2019 | 17:45:08
Whitewolf114
  • a já si nic od této řady nepředstavuju, až tedy na velkou bitvu, kterou očekávám a setkání Jona s Aryou
7.3.2019 | 17:46:18
Regouvousus

Jestli to nebude bitva stylem útok Unsullied na Casterly Rock nebo kdo viděl Vikings – Moments of Vision, tak to bude nejepičtější bitva v historii TV.

7.3.2019 | 18:13:22
hmyzovrah

Jo uz se tesim na podrezavani hrdel, jatka a mrtvoly vsude, amputace koncetin a naprostej a uplnej chaos. a pak uz jen staci do ruky vzit vlajecku a fandit: Noční král dotoho! Vyhlaďte lidstvo, dotoho! Ať už je John trapak Snih a Královna Trotlů pod drnem!

7.3.2019 | 18:18:00
shootx

Sapochnik – zaruka kvality verim ze nezklame jako v 7 rade scenaristicky team…

7.3.2019 | 18:28:35
Neuvěřitelné

Sapochnik to neposere.

#15 shootx
7.3.2019 | 19:02:23
nirty

To bude paráda… stačilo jak natočil Hardhome, podle mě nejlepší díl celého seriálu! Doteď mě mrazí když se na něj občas kouknu.

7.3.2019 | 19:02:25
Dark Angel

Tešíme sa :D

7.3.2019 | 19:08:59
mirako

Jako Hobit: Bitva pěti armád, Pán prstenů: Návrat krále, Království nebeské a různé jiné válečné filmy.. nevím, jak byli dlouhé ty bitvy, ale přišli mi teda delší než bitva o Helmův žleb, tudíž podle mě jen marketingový trik a lákání diváků..

#12 Saruman Bílý
7.3.2019 | 19:10:31
Saruman Bílý

#11 mirako: Taky si říkám, jestli bitva pět armád nebyla delší.....

#13 Rafan
7.3.2019 | 19:19:08
Rafan

#12 Saruman Bílý: Myslím že je to stejně jedno. Srovnává se tu totiž celovečerní formát s TV seriálem. Pro hru o trůny je vyznamenání že snese srovnání s celovečerními trháky.

7.3.2019 | 19:40:55
Svjatogor

Pokud to nebude tupá bitva, tj. jsme skupina random NoName a čekáme na probodnutí hrotem VIP, viz. Vikings, budu jenom rád. Jednu armádu sice tvoří nemrtví, jenže ti jsou vedeni za ruku chladnou (doslova) inteligencí.

7.3.2019 | 20:25:11
shootx

#8 Neuvěřitelné: Stacilo minulou sezonu nelogicke poplivani fyziky kdy Ayria malickym mecem blokuje metrovy Valyrijsky mec od rany Brien…

#16 Svjatogor #20 Neuvěřitelné
7.3.2019 | 20:36:54
Svjatogor

#15 shootx: Na mě souboj nepůsobil nereálně. Jednak to byl trénink a jednak se Brienne hlídala (až na ten kopanec). Rapírem můžeš blokovat meč, pokud nepůjdeš čepel na čepel, ale budeš po ní klouzat a zároveň uhýbat tělem z dráhy kinetické síly protivníka. Takové aikido / systema s chladnou zbraní.

7.3.2019 | 20:55:05
Pepon

Upřímně, raději děj než dlouhé bitvy.

7.3.2019 | 21:04:03
Robinson

Se Sapochnikem netřeba zpochybňovat kvalitu. Těšíme se. :)

7.3.2019 | 21:11:40
badyvlasim

Me by stacila teda kratsi bitva a aby se dej hnul.

7.3.2019 | 21:41:51
Neuvěřitelné

#15 shootx: Sapochnik v 7. sérii ale nerežíroval žádnou epizodu, tudíž ani s tím soubojem nemá nic společného…

7.3.2019 | 21:54:38
barahir

Pane bože, snad konečně dostali peníze na casting a nebude to zase bitva 50 lidí na 50.

#23 Rafan
čestný člen redakce
7.3.2019 | 22:00:04
mia28

Těším se. Jsem ráda, že to bude takhle dlouhá bitva, celý díl mi fakt nevadí, spíš by mě asi naštvalo, kdyby to bylo naopak, jakože by se ta bitka odehrála za dvacet minut a čau, když už to má být konečný střet žijících a (ne)mrtvých. :-)

7.3.2019 | 22:22:40
Rafan

#21 barahir: Mám dojem že vám uniká proti komu budou bojovat. Těžko narvete do věrohodného kostýmu specialistu na středověký boj, kde mu bude chybět část uhnilé tkáně atd. Chodci jsou něco jiného a tam se dá pracovat s lidmi a však armáda bude digitální. Nevěřím však, že by chodců bylo padesát a už vůbec nebudou v jednom záběru. Tak že mi to vychází, že na straně nemrtvých to bude maximálně (a to si fandím) 10 lidí. Kolik bude komparzu za živé nevím, ale ten se většinou v akčních scénách nepoužívá. K tomu jsou najímáni členové skupin historického šermu a ti jsou docela drazí. Zvláště ti co ovládají i jízdu na koni skloubenou s bojovým uměním. Tak že těch vašich 50 na 50 je vlastně 100 specialistů pro bojové scény docela dost. Možná se plácnou přes kapsu a bude jich celkem 150 ale to beru asi jako maximum. Stejně by se jich do záběru více nevešlo. Uvědomte si že proti 100 lidem bude stát minimálně v záběru 100 digitálních nemrtvých, ale můžeme počítat i s 150 digitály aby vynikla v boji početní převaha. Pokud jde o ty velké přehledové záběry, tak ty budou téměř celé digitální. Nicméně digitální technologie se zlepšuje obrovským tempem. Navíc měly tentokrát opravdu hodně času ty záběry vymazlit.

7.3.2019 | 23:04:09
RadiKolacek

Mně nějak uniká proč to HBO prezentuje zrovna takhle. Za 1. – je to rozhodující střetnutí s Chodci, takže se dalo čekat, že se neodehraje během 20 minut. A za 2. – celodílové bitvy už jsme tu taky měli, to už se zapomnělo na bitvy o Černý hrad a o Královo přístaviště??

#30 Ziggie
8.3.2019 | 9:58:58
KillAll

Napíšu to stručně. No ty p*co krávo tešim se jak sviňa :D

8.3.2019 | 10:24:51
Fossilus

Nevím proč si každej myslí, že je to rozhodující bitva. Ta se odehraje o dost víc na jihu a ne tady . . .

8.3.2019 | 11:02:12
FallenMaia

No neviem neviem ale mne sa zdá že bitka o Minas Tirith, alebo už spomínaná Bitka piatich armád je dlhšia ako tá o Helm's Deep. Nie som si teraz celkom istý, musím si to overiť ;)

8.3.2019 | 11:21:16
Nikolperse

Bitka Piatich Armád trvá niečo cez hodinu ak rátame bitku od príchodu Traina do príchodu Radagasta a Orlov. No možno to bude najdlhšia bitka v seriálovej histórii.

8.3.2019 | 11:33:13
Ziggie

nejsem si úplně jistá jestli to je dobře nebo špatně, ale když se to tak vezme tak to bude nejkratší série a ještě tam budou rvát nejdelší bitvu no nevim no…

#32 Whitewolf114
8.3.2019 | 11:58:39
Ziggie

#24 RadiKolacek: to sice byly bitvy které zabraly celý díl ale vždycky tam byly i nějaké části např. ze zdi nebo ze severu atd. kdežto tahle, jestli jsem to správně pochopila, by měla být opravdu přes celou epizodu. stále se toho ale trošku obávám když bude mít série pouze 6 dílů a celý jeden díl nám zaflákají bitvou

8.3.2019 | 12:03:53
FallenMaia

Ak počítame bitku od príchodu vojska až po poslednú scénku z bojiska od začiatku až po koniec bez prerušenia vrátane iných scénok ktoré nemajú s bitkou nič spoločné tak tá o Helmovu roklinu trvá presne 39 minút a 39 sekúnd od príchodu Isengardského vojska pred hradby až po poslednú scénku z bojiska čiže Gimliho s Legolasom v hádke o to kto vyhral stávku ;) (počítal som rozšírenú verziu). No a ak rovnako počítame bitku o Minas Tirith čiže od príchodu vojska pred hradby až po poslednú scénku z bojiska tak tá má 58 minút a 53 sekúnd. Ale ono sa to dá počítať všelijako, napríklad len od príchodu vojska až po smrť alebo útek posledného nepriateľa vtedy má Helm's Deep 38 minút 50 sekúnd a Minas Tirith 52 minút 36 sekúnd. Ale stále je boj o Minas Tirith dlhší.

#47 mirako
8.3.2019 | 12:19:56
Whitewolf114

#29 Ziggie: No podle mě je to právě dobře, když tam bude takhle dlouhá bitva. Já totiž upřímně zbožňuji poslední 4 řady ale trochu podle mě u poslední (7.) řady byla vidět ta uspěchanost, jelikož to mělo jen 7 epizod a díky tomu jsem se bála že v osmé to bude stejné. Jako některým fanouškům to opravdu vadilo, mě tohle přímo nevadí ale velká bitva má mít velký prostor podle mě a i když tam neustále válčí o trůn, nejdůležitější zápletka je právě ta s ne mrtvými a kdyby tu bitvu dali na cca 25min tak je to dle mého odfláknutý a nikdo nebude mít ani husí kůži a ani to člověk nebude tak prožívat a řešit to.. Jen můj nazor (Jinak mi uspěchanost vadit ani tak nebude, hlavně ať je to procítěný a důležitý scény mají větší prostor)

8.3.2019 | 13:40:09
Whitewolf114

***** cca. 15min ( přepsalo se mi na klávesnici číslo)

8.3.2019 | 13:42:00
Milano33

No toto je pre mňa dosť potešujúca správa. Dúfal som, že bitka o Winterfell bude epická, pompézna a grandiózna. A všetko čo bolo tú zmienené, tomu aj tak nasvedčuje. Očakávam skutočnú pastvu pre oči. Naozaj sa na túto epizódu teším a prajem si aby to nebolá jediná bitka ôsmej série tohoto úžasne veľkolepého seriálu ;)

8.3.2019 | 14:37:00
EmporioDrago

Trochu to ve mě budí rozpaky. Je to poslední série, bude mít nejméně dílů a jeden díl si můžeme odškrtnout jako bitvu. Bitvy jsou skvělým doplňkem celého příběhu z krutého a nelítostného světa. Ale spíš jen doplňkem. Celý příběh a předloha má tak bohatý svět a tolik dějů a hloubku, že to není snadné přidat do seriálu, ale jen v osekané podobě a teď jeden díl padne na bitvu. Říkám to bohužel stále a dokola. Převážila masovost. Na všechny ty tzv. epické, grandiózní, velkolepé a nevím ještě jaké bitvy, se přitáhlo více diváků a hloubka dějů, zápletek, intrik a vztahů se vytratila nebo případně zjednodušila tak, až se to stalo buď velmi předvídatelné nebo naopak hloupě zpracované. Škoda no. Namlsal jsem si první polovinou všech sérií, druhá polovina seriálu už je spíše dojezd, na který se určitě přesto podívám. Akčnost a bombastičnost překryla kvalitu předlohy.

#36 Nikolperse #37 FallenMaia
8.3.2019 | 15:01:58
Nikolperse

#35 EmporioDrago: Tak bitka z WW sa dala predpokladať. Inak by ich linka stratila zmysel. Čo sa týka intrík, politiky a tak, tak no treba brať do úvahy že v 6, 7 a 8 sérii by už také niečo nemalo veľmi čo ponúknuť a dej sa zjednodušil aj preto, lebo sa veľa postáv začalo stretávať. Preto sú aj veci predvídateľnejšie. No to všetko sa dalo čakať. Áno ten svet je veľmi rozvinutí a preto nie je možné ho dať do jedného seriálu alebo 10 filmov. Tam by sa uživilo aj niekoľko seriálov a celá séria filmov.

#47 mirako
8.3.2019 | 15:15:29
FallenMaia

#35 EmporioDrago: No mne sa práve tá akčnosť a bombastičnosť páči a baví ma oveľa viac ako kecanie, vzťahy a intrigy. Toho bolo dosť v prvých 5 sériách tie som ako tak prezýval ale teraz už prichádza čas na veľké činy, na bitku o Westeros. Treba to ukončiť veľkolepo, treba poraziť nočného kráľa a ako sa to dá inak urobiť. Veď to tam budujú vlastne od začiatku seriálu, stále tu všetci čakali na to kedy už konečne prídu Biely chodci ku Zdi a prekročia ju, na internete z toho vznikali vtipy, 7 sérií sa na toto čakalo, 7 sérií armáda mŕtvych pochodovala ku Zdi a zbierala vojakov a teraz keď už je to konečne tu a prichádza rozhodujúci boj tak ľudia chcú zase riešiť vzťahy a intrigy? Veď to už je nuda nie? Čo tam prosím vás ešte chcete riešiť. Zase mi raz príde že dnešní rozhýčkaní diváci vlastne nevedia čo chcú. Hrôza!

#39 Nikolperse #47 mirako
8.3.2019 | 15:30:58
Monoceros

Hlavně je třeba si uvědomit že ted už nejde jenom o nějaký mocenský intriky ve snaze si sednout na nějaký křeslo … ten oheň a led v přeneseném smyslu vlastně znamená život a smrt … takže vlastně hrdinové zjišťují na čem doopravdy záleží a o to budou bojovat …nic víc v tom není … Hra o trůny se v podstatě změnila na „Hra o život … přežij a zabij, nebo z tebe bude zombie“ :D

8.3.2019 | 15:37:07
Nikolperse

#37 FallenMaia: Nie len diváci ale celkovo ľudia. Ľudia nadávajú na to keď je niečoho v seriály veľa a potom na to keď je tam toho málo, nadávajú keď nemajú kde parkovať ale nadávajú aj na to keď sa má stavať parkovisko, nadávajú že sa nestavajú nové byty pre mladých a potom nadávajú na to keď sa idú tie byty stavať. Proste to sú ľudia, to je u ľudí normálne.

#40 FallenMaia
8.3.2019 | 16:22:17
FallenMaia

#39 Nikolperse: Alebo ešte viem jedno najznámejšie. Nadávajú keď je príliš horko v lete aby už bola zima a keď príde zima nadávajú aby už bolo teplo a leto lebo je príliš zima :D :D To ma vie najviac vytočiť.

8.3.2019 | 16:26:19
Minaj

Když jsem viděla, jak Ária utíká v chodbách pod Zimohradem, tak mě napadlo, že jsou tam pohřbeni předci Stárků atd. a že je Noční král oživil.

#42 Whitewolf114
8.3.2019 | 16:57:05
Whitewolf114

#41 Minaj: Ano, to máte pravdu, něco na tom je… Vysvětlovalo by to proč Arya brečela… Jednoduše viděla jak vstávají její příbuzný… Ale ano, samozřejmě je to jenom teorie, jenže mě je divný, že Arya brečela… Musela k tomu mít vážný důvod. Ona jinak nebrečí moc, tak nevím

#43 Monoceros
8.3.2019 | 17:30:24
Monoceros

#42 Whitewolf114: Arya určitě nebrečí strachy … spíše mi to přijde jako když pro někoho truchlí …mám teorii že jde o smrt sestry … už mě i dokonce napadlo že by opravdu mrtvý vstali z hrobu, svým způsobem by se to i trošku přiblížilo k tomu že její matka v knížce žije jako zombie … otázkou ale je po jaké době dokáže NK oživit mrtvého

#44 Whitewolf114 #45 Nikolperse
8.3.2019 | 18:27:54
Whitewolf114

#43 Monoceros: Ano, před tím než jsem slyšela tuto teorii, jsem si myslela, že brečí,protože o někoho přišla. Ona jinak se o svůj život nebojí, naopak riskuje a baví jí to. Byla v tom traileru zraněná, bojím se, aby neumřela. Myslím si, že ta chvíle kde ona utíkala je konečná a prohraná, ať se jednalo o cokoli a Arya je zrovna jedna z těch přeživších (Jedna z těch kdo se snaží zachránit před nemrtvými)

8.3.2019 | 18:55:19
Nikolperse

#43 Monoceros: Catelyn nie je pochovaná na Zimohrade a ani hrob. Ak plače tak možno preto lebo musela zabiť oživeného Rickona/Eddarda alebo práve umrela Sansa, Jon alebo Gendry. Proste niekto z tých koho má rada.

8.3.2019 | 19:01:16
Monoceros

Nemyslel jsem přímo Catelyn, vím že v kryptě není, jenom jsem ji použil jako příklad kvůli Lady Stoneheart … spíše než oživlé Starky tipuji že právě byla svědkem smrti někoho koho měla ráda.

8.3.2019 | 19:13:33
mirako

#31 FallenMaia: Ano a Bitva pěti armád má cca 1h10min, pokud se to bere se vším všudy až po smrt Thorina v prodloužené verzi.. takže Xavik asi viděl jen první dva díly Pána Prstenů.. :D :D

#36 Nikolperse: zas tak složitý to není a do jednoho seriálu by se příběh ASoIaF vlezl úplně s přehledem.. první série se jim podařila nádherně.. akorát by to místo 8 sérií mělo sérií třeba 10 po 10ti dílech..

#37 FallenMaia: přesně 7 sérií čekáme na pořádné bitvy s Bílými chodci a wighty.. taky mi přijde jako blbost tvrdit, že v 8mé sérii bude jen jeden díl zabývající se bitvou s nimi.. určitě kromě Zimohradu, bude ještě plno dalších menších bitev a pak ta největší o Královo přístaviště.. jestli po 7mi sériích dají jen jednu bitvu někde na severu o Zimohrad, tak velký zklamání.. tudíž čekám, že nás pěkně vodí za nos a budou minimálně 2 (Zimohrad, KP), když ne v seriálu, tak ve filmu který bude následovat..

#48 Nikolperse
8.3.2019 | 23:51:35
Nikolperse

#47 mirako: Príbeh ASOIAF sám osebe áno, ale ja som hovorila o celom svete Westerosu a ten číta históriu o 8000 rokoch z kopov zaujímavých vecí a tak ďalej.

#49 mirako
9.3.2019 | 0:02:29
mirako

#48 Nikolperse: ajo, jasný, tak to pak jo.. :D stačí si přečíst takový Svět ledu a ohně, to je námětů k nespočtu seriálů a filmů, podobně jako Silmarilion.. prosím ať už konečně ten debil všech debilů, Christopher Tolkien, svolí natáčení ostatních děl J.R.R. Tolkiena..

#50 Nikolperse #59 jose8
9.3.2019 | 0:21:52
Nikolperse

#49 mirako: Počula som,, že potom ako natočili Hobbita stratili Tolkienovci záujem o vydanie práv na natáčanie.

#51 mirako
9.3.2019 | 8:42:28
mirako

#50 Nikolperse: jojo, jenže jemu se nelíbil ani jak byl natočený Pán Prstenů.. nvm co by víc chtěl.. a Hobita natočil Jackson dobře, jako u Hobita lepší film než kniha.. je tam všechno plus věci navíc, např. Gandalfova linka v Dol Guldur, která je skvělá..

#52 Denyslayer
9.3.2019 | 10:22:30
Denyslayer

#51 mirako: Jako sorry, ale udělat z jedný knížky trilogii jen aby ta dojná kráva vydělala co nejvíce peněz, tím Jackson u fanoušků strašně klesnul a Tolkienovcům se vůbec nedivím.

#53 mirako #54 FallenMaia
9.3.2019 | 11:22:04
mirako

#52 Denyslayer: jako dva filmy by to byli minimálně.. příběhu je tam dost.. takto tam dal prostě úplně všechno plus něco navíc.. divákům se nikdy nezavděčíš, vždycky si něco najdou.. v Hobitový jediný co bylo navíc a nebylo tam nijak extra potřeba byla vymyšlená postava Tauriel, jinak vše co bylo v knihách..

9.3.2019 | 11:28:47
FallenMaia

#52 Denyslayer: Súhlasím s mirako. Určite je Hobitia filmová trilógia lepšia ako tá knižná. Čítal to niekto z tých čo kritizujú filmovú trilógiu vôbec? Alebo to len všetci porovnávajú s Pánom Prsteňov? Pretože ja áno a je to úplne jednoduchá až primitívna rozprávka pre deti, nič viac. Plus je ten príbeh absolútne nefilmový. Hlavný záporák (Smaug) zomrie ešte pred záverečnou bitkou, a trpaslíci sa s ním vlastne ani nestretnú, zabije ho Bard ktorý má v knihe možno jednu stranu aj to preháňam, nieje tam žiadne ultimátne zlo, žiadny hlavný nepriateľ ktorý by ich počas ich púťe obťažoval, nič, len proste idú za nejakým pokladom a dejú sa im maličké dobrodružstvá, raz sú to trolovia, raz vrci, raz elfovia, absolútne žiadne budovanie deja, máme tlupu 13 trpaslíkov ktorý sú absolútne nezapamätateľní jediná výnimka je Thorin a je ich zbytočne hrozne veľa. Zatiaľ čo spoločenstvo malo 9 členov a každý bol niečím odlišný a divák/čitateľ si ich ľahko obľúbil, každý mal svoj príbeh, a v knihe im bolo venovaných niekoľko strán, tak tu sú si všetci podobní, všetko sú to trpaslíci, ešte aj mená majú podobné a v knihe má každý možno pár viet čo je všetko, niektorí ani to nie. Gandalf sa v polovici knihy niekam zdekuje, nikto nevie kam a prečo až pred bitkou sa vráti. Na konci sa zrazu objavia armády trpaslíkov, elfov, ohyzdov atď. pretože všetci si prišli pre kúsok zlata. Proste ten príbeh knižného Hobita je hrozne jednoduchý, detský, všetko čo sa tam deje je hrozne rozprávkové, preto sa ani nečudujem že tam popridávali toľko vecí, že tam pridali Azoga ako ultimátneho nepriateľa a ohyzdov ktorí ich celú dobu prenasledovali, Legolasa a Tauriel, Gandalfovu linku v Dol Guldur, bielu radu atď. chceli to jednoducho urobiť aspoň trošku osudovejšie, samozrejme niektoré veci boli až moc nasilu napr. romantická linka medzi Tauriel a Kilim ale tak s tým sa dá žiť. Tá tam bola aj tak len preto aby to lepšie vyznelo na konci keď Kili zomrel, bez Tauriel by to bol proste len ďalší mŕtvy trpaslík, takto si aspoň niektorý diváci vytvorili ku Kilimu vzťah a keď zomrel pred očami Tauriel tak to bolo aspoň trošku smutné, všetko sa to dá pochopiť.

#55 Nikolperse #58 mirako
9.3.2019 | 15:18:24
Nikolperse

#54 FallenMaia: Hobbit bol vytvorení ako súbor rozprávok pre deti. Sám Tolkien priznal, že tie príbehy rozprával svojím deťom pred spaním. Bolo to vydané, len preto, lebo Tolkiena na to presvedčil C.S.Lewis autor Narnie. Lewis taktiež presvedčil Tolkiena aby vytvoril pokračovanie. Tolkien Pána Prsteňov písal desať rokov a sám sa čudoval ako také dielo dokázal vytvoriť. Preto je Hobbit taký rozprávkový zatiaľ čo Pán Prsteňov taký akčný a zaujímaví.

#56 FallenMaia
9.3.2019 | 15:23:23
FallenMaia

#55 Nikolperse: Veď OK, to ja chápem, ja viem že Hobit je považovaný za klasickú rozprávku a že ho tak bral aj Tolkien a že až z Pána Prsteňov sa stalo rozsiahle fantasy dielo, len som chcel povedať že sa nieje čomu čudovať že si to Jackson ako režisér dosť poupravil podľa seba, pretože keď by to natočil tak ako je to v knihe, tak by to jednoducho bola hlúposť. Naivná rozprávočka nič viac. Chcel som vysvetliť prečo si myslím že knižný Hobit má absolútne nefilmový dej. V detskej tenkej knižke ten príbeh ako tak funguje, ale na plátne by to nefungovalo. A duplovane po tom čo Jackson predviedol vo filmovom Pánovi Prsteňov. A to že si tam pridal pár atrakcií, no bože, čo je na tom. Veď rovnaké atrakcie si pridal aj v Pánovi Prsteňov (OK možno ich nebolo toľko ale boli tam) ale tam to ešte každý akceptoval.

#57 Nikolperse
9.3.2019 | 16:36:02
Nikolperse

#56 FallenMaia: ja som len pre neznalých poukázala na to, že Hobbit bol furt braní ako rozprávka. Nič viac.

9.3.2019 | 17:06:41
mirako

#54 FallenMaia: naprosto souhlasím, líp bych to nenapsal.. ;)

9.3.2019 | 20:06:25
jose8

#49 mirako: Ten už o tom ale nerozhoduje. Hlavní slovo mají teď mladší Tolkienové, kterým se Jacksonovy filmy líbí a prodali práva Amazonu, který připravuje seriál z druhého věku – ukování prstenů, Númenor apod. A nechápu, proč mu takhle nadáváš, co ti jako udělal? Prostě dbal a ochraňoval práci svého otce jak uznal za vhodné.

#60 mirako #60 mirako
10.3.2019 | 2:45:57
mirako

#59 jose8: díky za info, tak to je dobře, že o tom už rozhodují mladší.. o chystaným seriálu vím, jen jsem nevěděl kdo ho povolil..

#59 jose8: no proč bych asi byl na něj já a plno jiných fanoušků PP naštvanej? asi proto, že nechtěl povolit natáčení dalších filmů, popř. seriálů a hlavně zmíněný Silmarillion, vždyť jsem to tam napsal.. :D

#61 jose8
10.3.2019 | 10:53:43
jose8

#60 mirako: Já to pochopil a taky jsem byl naštvanej, že nechce prodat práva, ale tak snad není potřeba mu takhle nadávat :)

#62 mirako
10.3.2019 | 14:12:08
mirako

#61 jose8: ok.. :D

10.3.2019 | 15:49:33
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama