Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kristian Nairn je rád za osud, jaký potkal Jona

Kristian Nairn je rád za osud, jaký potkal Jona

Herec Kristian Nairn, který ztvárňuje postavu Hodora, se v páté sezóně Game of Thrones neobjevil, za to ji ale bedlivě sledoval. A zrovna před pár dny se vyjádřil k osudu Jona Sněha, a nebyl zrovna přívětivý.

17 24
19.9.2015

Takže pokud patříte mezi ty, kteří finále stále neviděli, určitě nečtěte dál.

Podle Kristiana Nairna je postava Jona Sněha nudná a on sám nechápe všechen ten povyk ohledně jeho smrti ve finále páté sezóny.

Miluju Kita a to, jak hraje Jona Sněha, ale nejsem žádný velký fanoušek té postavy. Takže moje reakce byla: ‚Zabijte ho! Zabijte ho!‘ Je nudný, existuje tu mnoho lepších postav. Zabili už lepší postavy. Nechápu všechen ten pláč a naříkání.

Dále se pro Daily Express lehce vyjádřil ke svému návratu do šesté sezóny, kde se objeví po boku Brandona.

(Zdroj: HBO)

Myslím, že nás čekají nějaké opravdu skvělé věci. Miluju naši dějovou linii. V minulé sezóně jsem chyběl, takže se těším, až uvidím, jak se děj bude vyvíjet.

Co si o vyjádření Kristiana myslíte? Sdílíte stejný názor?

Diskuze /52

Locker

Bodejť by nebyl, když hraje postavu Vůdce bílých chodců převtěleného do blba, aby infiltroval hlavní skrýš Dětí lesa…

#3 aragorn
19.9.2015 | 14:06:12
PeeBaEx

Co to furt píšeš za kraviny? Jak tě takové blbosti vůbec můžou napadnout? Taky by jsi měl začít něco točit… Nebo napiš knihu. To by bylo zvratů…

#15 Locker
19.9.2015 | 14:12:03
aragorn

#1 Locker: bože u každého článku přemýšlím jakou napíšeš stupidní teorii

19.9.2015 | 14:13:00
Packa

Já ho teda za takový názor docela obdivuju. :D Jon byl většinou diváků oblíbený a chtějí ho zpátky. To, že někdo přímo ze seriálu řekne, že byl nudná postava – to je dost nečekané. :D

19.9.2015 | 14:15:49
Remi91

Do páté sezóny to opravdu byla nudná postava, avšak právě v páté řadě se pochlapil jak Kit tak scénáristi a předvedli zatím to nejlepší okolo Jona. Tohle prohlášení spíš vyznělo jako takový PR aby se o GoT stále mluvilo.

19.9.2015 | 14:23:38
Bingod

Jon mě popravdě první dvě tří série taky moc nebavil a přišel mi takový nijaký. Jen se na všechny mračil, trousil silné hlášky, ale nic z toho. A když jeho postava začala mít konečně koule (obzvlášť jako velitel noční hlídky) a být fakt zajímavá, mělo to velmi krátké trvání, takže mě to fakt celkem naštvalo :)

19.9.2015 | 14:25:52
feel_the_chill

Jako já jsem ho do páté řady taky moc nemusela. Byl taková ufňukaná baba. Ale v páté řadě se fakt sebral, konečně jsem si ho oblíbila a to jsem asi neměla dělat :D Je to jako s Edem nebo Drogem :(

19.9.2015 | 14:38:11
Stardos

Souhlasím , ten příběh s ním byl fakt nudný . Až v 5.sérii se to zlepšilo . I v knize mi příjde nudný , musím ty jeho kapitoly přetrpět :D

19.9.2015 | 15:33:55
rockysiburger

souhlasím, do dílu s4×e09 byl Jon dost nudná postava. Nicméně potom přišel obrovský zvrat a postava měla pořádný koule! Jak řekl Aemon Targaryen. "Kill the boy and let the man be born. " Jon je mrtev hurá.. a co bude dál :-)

19.9.2015 | 16:25:05
Arrow123

Sranda že niekto kto hraje tlustého magora ktorý neustále opakuje slovo Hodor kritizuje jednu z hlavných postáv že je nudná :D

#14 Locker
19.9.2015 | 17:04:35
Revoemag

Tak hlavně že Hodor je mela postava :-D Hodor, Hodor, Hodor :-D To i Groot měl víc textu v Guardiens :-D

19.9.2015 | 17:06:41
MightRider

Mě Jon bavil furt, od bitvy na Zdi ještě víc. Do toho dramatického příběhu, kde klaďáci dostávali naklepáno, se vždy hodila odreágovačka u happyendového Jona. To je možná důvod, proč hodně lidí začal bavit až od konce čtvrté série. Happyendům byl konec a nastal typický GoT scénář i pro Jona.

Jiné to ale bylo v knize. Například v druhé knize, když vyjeli za Zeď, mě nebavilo u Jona ty pasáže, kdy Martin popisoval přírodu. Když to byl děj, tak to bylo celkem v pohodě, ale jakmilo došlo na stránku a půl o přírodě, tak už to tak v pohodě nebylo. Ale nic strašného. U knihy ani v seriálu jsem se nikdy nenudil, nebylo kde. Nejsem jeden z těch rádoby kritiků, kteří jsou v filmech, seriálech a postavách vybíraví jak vegetarián na zvěřinovém rautu (například individua z čsfd).

#42 Eddard1
19.9.2015 | 17:11:32
Batiatus

Na smrti Jona ma najviac sere to že on bol hrdina a ako jediný chápal čo je potrebné robiť pre záchranu sveta a to aj robil už 1000× mohol umrieť ale vždy všetko prežil a nakoniec nezmyselne zomrie iba kôli hlúposti par blbeckov.

19.9.2015 | 17:25:38
Locker

#10 Arrow123: Co je na tom srandovního? Je to zcela legitimní a v pořádku…to, že hraje blba opakujícího jednu větu pořád dokola neznamená, že nemůže mít názor a cokoliv kritizovat…

#18 Batiatus
19.9.2015 | 18:01:12
Locker

#2 PeeBaEx: A víš, že o té knížce už dlouhou dobu přemýšlím…přijde doba, kdy do toho opravdu půjdu naplno…

#50 Jery #51 lutte
19.9.2015 | 18:02:07
Sixty60

že žiju lepšie postavy ako Jon?a to myslel koho Hodora?:)

#17 AviaRa
19.9.2015 | 18:04:44
AviaRa

#16 Sixty60: Jmenuje se Walder a né Hodor.

#19 Batiatus #20 Batiatus
19.9.2015 | 18:13:05
Batiatus

#14 Locker: Prvá vec z ktorou s tebou súhlasím:D

19.9.2015 | 18:13:08
Batiatus

#17 AviaRa: Waldera myslíš inú postavu ? Alebo Hodor nie je skutočne jeho meno ale Walder ? :D

19.9.2015 | 18:15:15
Batiatus

#17 AviaRa: Aha už viem koho myslíš nedoplo mi hneď kto to je :D

#21 AviaRa
19.9.2015 | 18:18:00
AviaRa

#20 Batiatus: Walderů je v Sáze mnoho, v seriálu o něco méně.. Skutečné jméno Hodora je Walder, ovšem když jednou šel do lesa a zpět, začal říkat pouze Hodor… Nikdo neví proč.

Rád upřesňuji :D

#22 Batiatus
19.9.2015 | 18:24:41
Batiatus

#21 AviaRa: Ou a ja ze mas na mysli Waldera Freya :D

#23 AviaRa
19.9.2015 | 18:27:37
AviaRa

#22 Batiatus: Inu, to je taky veselá postavička :)

19.9.2015 | 18:29:22
luciusvorenus

no jsem četl ,že je již delší dobu v místě kde se natačí zed a nemá žádné další projekty nasmlouvané na letošek takže možná asi fakt ožije

19.9.2015 | 20:16:29
dfx

Ved Kit uz potvrdil, ze sa vrati

http://www.melty.cz/…s-a1017.html

Len nie je jasne, kto bude.

19.9.2015 | 22:07:08
Gilly

názor Hodora mi prišiel ako ten vtip o šoférovi v jednosmerke :-) Jon je pre mňa jedna z najlepších postáv, ktorá drží masu divákov pri sledovaní GoT, je charizmatický, zásadový a určite nie nudný. Bitka na „Zdi“ s Divokými, bitka v Crasterovej pevnosti, rozhodnosť ako Lorda Veliteľa… kde je tá nuda? každý seriál potrebuje jedného takého klaďasa, aby sme sa zasnívali a verili, že dobro zvíťazí. Žeby z Hodora prehovorila nežičlivosť a závisť? Určite toľko dievčat za ním nevzdychá ako za Jonom :-D v každom prípade ja patrím k tým dúfajúcim, že sa vráti a budem sa strašne rada nudiť, keď bude sledovať jeho líniu

#28 Locker #31 Arutha
19.9.2015 | 22:57:16
Zdenek0000

Je pravda, že sem tam Jonovi pasáže byly nudné. Jak v televizi tak v knížce jich bylo dost. Do půlky třetí knížky jsem Jona nerad četl a nijak mě nebavil. Potom jsem is ho celkem i oblíbil. Ale přijde mi vtipný, že to zrovna říká herec, kterej doprovází asi nejnudnější psotavu seriálu. Branova linie pro mě vždycky byla nejnudnější jak v knize tak v seriálu a nic to už nezmění. Takře si myslim, že to bylo od něj trochu tvrdý na Jona. I když bych teda taky nepochopil, jak by nkdo začal brečet kvůli nějaké postavě,ale co

#37 Ann Taylor
19.9.2015 | 23:19:26
Locker

#26 Gilly: Jednostranný, předvídatelný a dogmatický charakter je nuda ať se ti to líbí, nebo ne…Jon má jediné štěstí…a to jest, že se nacházel po celou dobu na velice zábavném a pěkně zpracovaném místě…

#30 Flyman91
19.9.2015 | 23:52:51
Flyman91

Hodor má velmi zajímavou dějovou linii prostě celou 5. seri mi chybělo Hodor, bez něho by to mohli rovnou zabalit:-))

19.9.2015 | 23:59:32
Flyman91

#28 Locker: Tobě možná přijde nudný, ale spoustu a spoustu lidem ne a já osobně si myslím, ale je to čistě můj názor že jich bude víc jak 60%

#32 Locker
20.9.2015 | 0:06:20
Arutha

#26 Gilly: Myslím, že je mu úplně jedno kolik děvčat nad ním vzdychá… jemu jde spíš o chlapce…

20.9.2015 | 0:39:50
Locker

#30 Flyman91: Je nudný…nepopírám, že někomu nepřijde nudný, ale to je jen jeho subjektivní omyl…každopádně Jon sám o sobě je velice dobře napsaná postava leč je nudná…nedá se srovnávat např. s takovou Daenerys…Jon je povedená tolkienovská postava…Daenerys je těžce nepovedená tolkienovská postava…

#35 Flyman91 #43 Azog2182
20.9.2015 | 0:46:34
SaDiablo

:D Takový drama z toho. :D Jako osobně je Jon z těch klaďasů, který můžu míň. S tím, že umřely lepší postavy, má pravdu (Ed), ale stejně má furt lepší linku jak Hodor, #truestory, čau a pís aut.

#34 Locker
20.9.2015 | 1:06:45
Locker

#33 SaDiablo: Linku lepší má, ale my se tu bavíme o postavě jako takové a nikoliv o její příběhové linii…

20.9.2015 | 1:28:07
Flyman91

#32 Locker: No tebou se o tom nemá smysl bavit, když tobě se něco nelibí je to špatně a kdo má jiný názor je podle tebe asi totální trotl co?  

#36 Locker
20.9.2015 | 2:21:59
20.9.2015 | 2:36:06
Ann Taylor

#27 Zdenek0000: Přesně nějak tohle jsem psala já. Ale při odeslání mi to spadlo, tak můžu jen říct – naprostý souhlas, mám to stejně.

redaktor
20.9.2015 | 8:31:15
Rob2

Nepatří to sem, ale máte v plánu dělat titulky k bonusům jako: S03e00 – Inside The Wildlings,S01e00 – Creating The Show Open atd. ?

20.9.2015 | 13:37:16
Azog2182

Uz jsou dokonce odhaleny nazvy epizod 6 serie :)

#40 Batiatus #41 AviaRa
20.9.2015 | 15:26:04
Batiatus

#39 Azog2182: Napísal by si ích ? :) :D

#44 Azog2182
20.9.2015 | 15:43:15
AviaRa

#39 Azog2182:
Jestli myslíš ten screenshot co koluje na Facebooku, tak tomu bych moc nevěřil…

20.9.2015 | 15:43:22
Eddard1

#12 MightRider: lépe bych to nenapsal hlavně o té kritice za každou cenu

20.9.2015 | 18:24:12
Azog2182

#32 Locker: Zase ty tvoje picoviny ze je naka postava nudna kurva to ze je nudna pro tebe neznamena ze je nudna :) to je jen tvuj nazor tak ho tady nemusis cpat kazdymu Jon urcite nudny neni. Ty tvoje kecy uz mne serou delsi dobu s Daenerys souhlasim ale s Jonem ne :)

20.9.2015 | 21:53:09
Azog2182

#40 Batiatus: 1 Kingsmoot,2 White Harbour,3 The Mumers Dragon,4 My Lord,5 The Last Heir,6 Winds of Winter,7 Crows Eye,8 Warrior of Light,9 The Long Night,10 Valonqar :) Snad je to pravda protoze to zni dost dobre :)

#45 AviaRa
20.9.2015 | 21:58:10
AviaRa

#44 Azog2182: Opravdu tomu věříš? Když to není potvrzené? To uspořádání ani nedává smysl, jak může být „valongar“ důležitější (rozuměj aby byl zakončovací díl) než Warrior of Light, případně The Long Night… „The Mumers Dragon“ – Aegon? Nepotvrzen, jedině že by z něj udělali Eurona, což by byl bullshit.

Kdyby sem každý měl psát informace podle obrázku ze sociálních sítích, tak tu máme každou kravinu kterou kde kdo vymyslí.

#46 Azog2182 #52 mike2
20.9.2015 | 22:10:08
Azog2182

#45 AviaRa: Valonqar coz by mnela byt smrt Cersei ti neprijde dost dulezity ?

#47 AviaRa #49 Ann Taylor
20.9.2015 | 22:42:14
AviaRa

#46 Azog2182: Oh, já zapomněl že smrt Cersei je hlavní cíl ságy, kdežto příchod zimy s Bílými Chodci je vlastně jen taková vedlejší vsuvka která děj nijak neovlivní…

#52 mike2
20.9.2015 | 22:44:20
PrdeliNakopavac

Jon určitě tuhej není. A pokud ano červená mrdka ho oživí. A myslím si to protože na severu už krom Theona není žádní jinačí hlavní postava kerá by přímo popisovala dění za zdí.

21.9.2015 | 0:01:13
Ann Taylor

#46 Azog2182: Valonqar je důležitej. Dokonce tak strašně důležitej, že ho seriál z tý věštby úplně vynechal.

redaktor
21.9.2015 | 7:02:30
Jery

#15 Locker: myslíš něco jako když v Saturninovy založily "Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru " ? Knížka typu Hra o trůny aneb jak to bylo doopravdy ? Tak neztrácej čas psaním příspěvků a hurá na to !

21.9.2015 | 10:03:52
lutte

#15 Locker: Nenech se rozházet, tvoje teorie nejsou takový blbosti jako se zdá. Občas mi přijdou lepší, než zvraty který v knížce/seriálu doopravdu čekám a budou předvídatelný. Snad se něco z tvých teorií ukáže pravdou.

22.9.2015 | 10:28:21
mike2

#45 AviaRa: #47 AviaRa: Ve všech dosavadních sériích byla skutečným vyvrcholením série předposlední epizoda (smrt Neda, bitva o King's Landing, Red Wedding, bitva o Zeď, vzpoura v Mereen a útěk Daenerys na drakovi) a poslední většinou sloužila spíš jako takové ujasnění si, co se vlastně stalo a co to znamená do budoucna.

Tím nechci říct, že ty názvy jsou nutně pravé, ale argumentovat tím, že to nejdůležitější se musí nutně odehrát v poslední epizodě série, nedává u GoT moc smysl.

29.10.2015 | 18:42:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama