Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 309×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Může ještě dojít k setkání Varyse a Malíčka?

Může ještě dojít k setkání Varyse a Malíčka?

Varys a Malíček se už dlouhou dobu nesetkali, a proto se ptáme, zda k jejich setkání může vůbec ještě někdy dojít.

22 0
17.2.2017

Seriál Game of Thrones je plný intrik, které tvoří především dvě postavy – Varys a Petyr Baeliš. Tito dva muži jsou v seriálu už od první řady a všechny zajímá, jak bude jejich příběh uzavřen. Ještě větší otazník však visí nad otázkou, zda se tito dva ještě někdy setkají. „Ani nemohu říci, jak rád spolupracuji s hercem Aidanem Gillenem, který hraje Malíčka. Nemohu vám však říci, zda spolu ještě někdy budeme pracovat. Nemohu být konkrétní,“ řekl herec Conleth Hill v nedávném rozhovoru.

Je jejich setkání vůbec možné? Varys je aktuálně na straně Daenerys Targaryen, zatímco Petyr je na Severu „po boku“ rodu Starků. Pokud by Jon a Daenerys chtěli zavřít nějakou vzájemnou dohodu, protože přeci jenom nejsou vzájemnými nepřáteli, tak by se Varys skutečně mohl s Petyrem setkat.

Pamatujete si, kdy se naposledy Pavouk a Malíček setkali? Jedno jejich setkání si můžete připomenout díky následujícímu vi­deu.

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /43

Lex Luthor

Jon a Danerys by se měli spojit podle popisků epizod, takže jejich setkání je možný

#3 Mrkrikajs
17.2.2017 | 16:07:41
Musilda

Petyr je vždy jen po svém vlastním boku.

17.2.2017 | 16:24:55
Mrkrikajs

#1 Lex Luthor: Položte si akademickou otázku, pane kolego? Proč by se jako Jon ocasil s Petyrem na nějaké diplomatické sněmy?

Petyr je se Sansou a celou 7. sérii bude mít dost starostí na Severu. Jon by ho stejně nikam nevzal.

Což ale neznamená, že se nikdy už nesetkají.. pokud se bude chtít Varysovi do zimy.

#4 megary
17.2.2017 | 16:37:51
megary

#3 Mrkrikajs: Varys v kožichu až po zem. Ano!

17.2.2017 | 16:55:44
BixB

Určitě bych za to byl rád, jejich slovní výměny byly pokaždé fenomenální.

17.2.2017 | 17:40:27
Nikolperse

Malíček by mal v prvom rade vypadnúť zo Zimohradu ak chce prežiť 7. sériu, lebo keď tam príde Arya (ktorá sa učila u mužov bez tváre aj klamať a veci okolo klamstiev), tak nebude mať Malíček veľkú šancu na prežitie. Osobne typujem, že pri nej povie iba pár viet a bude po ňom. Jeho smrť bude vrchol konfliktu medzi Aryou a Sansou.

#8 mr_bungle #10 mia28
17.2.2017 | 19:44:40
mr_bungle

FunFact

NASA vyšle do vesmíru Tříokého havrana. Pomůže s budoucností kosmické dopravy

Modul se sice jmenuje Havran, ale v NASA mu nikdo neřekne jinak než Tříoký havran – což je narážka na populární seriál (a knižní sérii, kde je to vrána) Hra o trůny. Stejně jako tato postava má i kosmický havran tři oči – tedy tři senzory, jimiž bude vesmír vnímat: ve viditelném spektru, infračerveném a pomocí lidaru.

http://www.ceskatelevize.cz/…icke-dopravy

17.2.2017 | 21:13:45
mr_bungle

#6 Nikolperse: Jj, na linii Arya vs. Sansa a jak to nakonec Malíčkovi natřou, se hodně těším. :)

17.2.2017 | 21:15:53
Lex Luthor

Petyr je politik a Jon nemá moc politických rádců a sám politice nerozumí tedy aspon myslím, Petyr mu může při jednání s Danerys nabídnout své služby a vytěžit z toho i něco pro sebe.

#11 Mrkrikajs #15 mr_bungle
17.2.2017 | 22:54:48
mia28

#6 Nikolperse: Dívka je Arya Stark ze Zimohradu – navržena Muži bez tváře za účelem sejmout Petyra Baelishe (protože dluží Železné bance v Braavosu nějakou tu kačku??). Pěkná představa :-). Jooo!

#13 Nikolperse
17.2.2017 | 23:25:20
Mrkrikajs

#9 Lex Luthor: Jon má Davose, to jednak a potom… pojďme aspoň na pět minut předstírat, že většina Západozemí ještě stále neví, co je Malíček ve skutečnosti zač a o co mu jde…

18.2.2017 | 0:50:15
Angi

Je to otázka jediného teleportu. A je jedno, jestli ho použije Varys, nebo Middlefinger.

18.2.2017 | 7:20:47
Nikolperse

#10 mia28: Arya sa učila klamať a aj veci okolo klamstiev (bolo by zbytočné ju naučiť klamať, keď by ju nenaučili odhaľovať klamstvá). Keď sa stretne s Bealishom a on pri nej začne klamať, tak ho ona môže kvôli tomu otvorene pred všetkými konfrontovať a tak dostať z neho veci, ktoré normálne nepovie niekomu.

18.2.2017 | 8:56:41
shootx

Mel bych spis strach z Brana ten muze ve vzpominkach najit co udelal Petyr jejich otcovi…Bran tak zastava pozici ktera si muze vzpomenout na vsechno co se jim bude hodit coz je nevyspitatelne. Ja doufam ze Ohar se potka s Ariyou na zimohradu ( i s briene :D ) a doufam v epicky boj bezi Horou a Oharem kde bouraj zdi jak se rvou a nakonec Ohar drzici horu by mohl priplest mezi Denerys draka pichnout ho mecem a nechat se i s bratrem spalit :D Dost epicky zaver by mohl byt ze zbyli hrdinove nalakaj zimni vudce k zeleznemu trunu kde pomoci zeleneho ohne vybouchne trun( mece z vylirijske oceli) a spacha v cele mistnosti Allah Agbar :D

#17 mr_bungle #31 brandiss
18.2.2017 | 9:02:25
mr_bungle

#9 Lex Luthor: A Dany má Varyse, ten by nedovolil, aby měl na ni vliv. A je dost nepravděpodobné, že by Jon chtěl Maláčka vzít na jednání s sebou.

#19 Pe_Ter
18.2.2017 | 9:58:56
mr_bungle

*Malíčka

18.2.2017 | 9:59:20
mr_bungle

#14 shootx: Neví i Varys, že v Nedově smrti má prsty Malíček?

18.2.2017 | 10:01:12
Moor8

osobně bych raději viděl setkání Tyriona s Cersei, kdy by ho Dany poslal jako vyjednávače na jednom ze svých draků. To by byl impozantní návrat.

#39 clemo
18.2.2017 | 13:36:19
Pe_Ter

#15 mr_bungle: ale Malíček je stále, svojím spôsobom, mocná osoba, iba blázon by sa zbavil spojenca, čo má priamy dosah na mladého lorda z Údolia, rôzne iné páky po celej krajine + je to „diplomat“ :D a to Varys určite vie, a občas je väčšie dobro dôležitejšie…

#20 Moor8 #26 mr_bungle
18.2.2017 | 15:39:15
Moor8

#19 Pe_Ter: Jenže u malíčka si nikdy nemůžeš být jistý v čí prospěch tyto páky použije, takže za to riziko to opravdu nestojí. Navíc když zemře, tak na mladého Lorda z Údolí bude mít největší vliv Sansa, jako jeho sestřenice. Když nebude blbá, řekne, že jako příbuzná se o něj postará a nechá ho převést k sobě a tím má údolí pod palcem. Krom údolí toho Malíček už moc nemá. S Lanistery se rozešel v okamžiku, kdy jim vyfouknul Sansu ve prospěch Boltonů a když se teď otevřeně přidal k Sanse, tak se do králova přístaviště už vrátit nemůže. Takže Malíčka by měla potkat „nehoda“ a Sansa má konečně Údolí.

#21 Pe_Ter #37 mia28
18.2.2017 | 16:59:42
Pe_Ter

#20 Moor8: o tom je hra o tróny :D buď vyhráš, alebo zomrieš… Sansa síce dospela v poslednej sérií ale stále je dosť naivná. Ale bol by to fajn zvrat, keby Sansa dostala Malíčka :D A nemá Malíček náhodou Harrenhal? V nwm ktorej sérií ho dostal ako dar/odmenu, aspoň tak sa mi zdá. Takže stále má hodnosť lorda a bol oficiálne menovaný ako protektor Údolia, čiže je jeho sila dosť diskutabilná. Ale to sa dozvieme, až neskôr :D Každopádne, ja dúfam, že Malíček ešte rozohraje veľké hry, je to asi naj postava ktorá dokáže prekvapiť.

#22 Nikolperse #24 sFík #27 mr_bungle
18.2.2017 | 18:54:53
Nikolperse

#21 Pe_Ter: Lord Harrenhalu je v prázdny titul Harrenhal sám o sebe nemá cenu, v podstate nemá ani vojsko či nejaké významnejšie územia (pokiaľ nie je vojna, vtedy je strategicky výhodný, ale v tedy sú strategické aj desiatky iných hradov). Jediné čo má a čo mu dáva nejaký vplyv je titul protektor údolia, ale tam je problém ten že aj lordi údolia nazvali Jona kráľom severu.

#25 Pe_Ter #30 KV14
18.2.2017 | 19:17:03
Lex Luthor

Tyrion by se měl setkat z Jaimem na vyjednávání. Davos není moc dobrý politik nejde mu lhaní.

18.2.2017 | 20:07:41
sFík

#21 Pe_Ter: Mít Harenov ve zkratce znamená že pokud tam chceš nějak fungovat, velmi brzy zkrachuješ (= to je jeho údajné prokletí :) ) Malíček ho vzal jen aby dostal titul lorda, ale nijak se zatím o něj aktivně moc nestaral (ono taky co s přestřelenou vypálenou ruinou že..)

#25 Pe_Ter
18.2.2017 | 20:39:30
Pe_Ter

#22 Nikolperse:
#24 sFík: Tak ono samo o sebe je Harrenhal názov hradu, ale zrejme ide skôr aj o nejaké okolité územia priľahlé tej pevnosti. Finančná situácia Malíčka nie je až tak zlá, ako podľa seriálu tak aj podľa knihy… Ono všetky tieto komentáre sú len diskusia, čiže nie je jasné ako to prichystali tvorcovia seriálu. Ale môj osobný názor je, že uznanie Jona kráľom lordami z Údolia nie je nejaký záväzný akt. Ale máte pravdu no, je otázne ako sa k tomu celému postavia lordi z Údolia. Ale nečudoval by som sa, keby Sansina naivita bola znova Malíčkovou silou :)

#28 mr_bungle #32 sFík
18.2.2017 | 21:27:33
mr_bungle

#19 Pe_Ter: Malíček nemá u Dany šanci, kromě Varyse by proti němu jistě byla i Olenna a Tyrion. A v Údolí zas tak pevnou pozici nemá, Robin je rozmazlený, náladový fracek a lordi ho moc nemusí. Jestli se proflákne, že stojí za smrtí Robinových rodičů a/nebo Neda, bude to mít špatný i tam.

18.2.2017 | 21:44:04
mr_bungle

#21 Pe_Ter: 6/10 Sansa Jonovi: „Malíčkovi by věřil jenom blázen.“

18.2.2017 | 21:47:50
mr_bungle

#25 Pe_Ter: A taky ho v desítce odmítla. Naopak si myslím, že Malíčkovo podcenění Sansy bude jeho konec.

#29 Pe_Ter
18.2.2017 | 21:52:45
Pe_Ter

#28 mr_bungle: Malíčkovi by veril len blázon, ani on sám by si neveril a netajil sa tým :D Nwm no, keď si pozriem záznam z konca poslednej série tak Sansin pohľad na konci… Možno ho odmietla, ale tiež to nemá moc isté, spojencov bude potrebovať, nakoľko už teoreticky prišla o zimohrad. Tyrion by určite bol proti Malíčkovi ale zrejme by len Dany varoval, Olenna je síce spojenec Dany ale má tiež slušnú minulosť s Malíčkom, ktorá by mala byť navždy zamlčaná a je otázne, aké bude jej postavenie v celej tejto vojne… Otázne je, ako sa všetci zachovajú, ak výjde najavo Johnov pôvod a všetko okolo toho… Takto ho stále vidia ako Nedovho bastarda.

#38 mia28 #39 clemo
18.2.2017 | 22:02:38
KV14

#22 Nikolperse: mýlíš se, byl jmenován lordem Harrenhalu a lenním pánem říčních krajin. Freyové chtěli dostat Riverrun a ten dostali, ale výsměch pro ně bylo to, že se budou dále klanět nejen králi, ale také svému lennímu pánu.

19.2.2017 | 12:00:25
brandiss

#14 shootx: tak mne sa nezda ze Iron throne je z valyryjskych me­cov

19.2.2017 | 13:13:26
sFík

#25 Pe_Ter: Samozřejmě že Harenov obklopuje území které generuje nějaký zisky, ale správa hradu tě sežere i tak zaživa. I když Malíček chudý není rozhodně nebude ve velkém dotovat to území, které má jen kvůli formálním účelům a je zničené válkou a bůhví jak malou armádu by mohlo sestavit. Navíc správně patří pod Riverlands, kde to je krom už zmíněné devastace způsobené válkou, občanskou válkou mezi Freyi a Tullyi, která podle mě bude i po smrti Blackfishe nějak eskalovat.

#34 Pe_Ter
19.2.2017 | 14:38:30
sFík

obzvlášť po tom co udělala Arya školníku Filchovi :D

19.2.2017 | 14:39:16
Pe_Ter

#32 sFík: presne tak, ide o formálne účely. Keď si zoberieme, tak v aktuálnom povojnovom stave dosť lordov v krajine nemá nič len formálnu silu :D Ani samotný John nemá nič viac ako uznanie titulu „kráľ severu“ od lordov zo severu (tých zopár) a lordov z údolia (ktorí svojím počinom sa stali taktiež rebelmi proti korune tým, že pomohli Johnovi pri bitke proti Boltonovcom). Jednoducho ta situácia v krajine je dosť komplikovaná a nedá sa presne odhadnúť čo bude. Ale nemyslím si, že Malíčkov koniec bude tak jednoduchý… Predsa tu stále hovoríme o vplyvnom človeku o osobe, ktorá sa dokázala dostať na vrchol zo spodnej priečky. Čo sa týka Riverlands, tam som tiež zvedavý, ako sa celá situácia vyvinie, predsa smrťou školníka Filcha a jeho synov tam bude tiež dosť zaujímavá situácia :D Otázne je, ako je na tom Edmund.

#35 AviaRa
19.2.2017 | 14:48:50
AviaRa

#34 Pe_Ter: Malíček měl povoleno od Cersei jít na Boltony, budou rebelové pouze pokud se KL dozví, že společně korunovali Jona. Situace tam není komplikovaná, nikdo z lordů tam nebude mít chuť nějak pomstít Boltony či se snažit o vlastní moc (jednak všechny vyškrtli a jednak není čas na to tam dávat nové postavy, viz 15s Manderly, Dustin nikde etc.) a tak budou tupě následovat Jona. Riverlands zmizí v časoprostoru jako Stormlands.

#36 adam777
19.2.2017 | 15:47:25
adam777

#35 AviaRa: KL=Kal El a.k.a superman?

#39 clemo
19.2.2017 | 23:38:18
mia28

#20 Moor8: Ehm, ehm… Malíček se s Lannistery (zatím) nerozešel. O tom, že je Sansa na Zimohradě v rukou Boltonů sám informoval CErsei (jen se ale zapomněl zmínit, že ji tam sám dohodil…) a Cersei mu slíbila, že z něj udělá Strážce severu, pokud to tam nahoře vyřídí. Takže teoreticky se i dá ten jeho zásah na Zimohradu vyložit i jinak… Malíček je vychytralá sketa, tomu nevěřit ani nos mezi očima. Doufám, že konečně pojde :-D

20.2.2017 | 17:43:17
mia28

#29 Pe_Ter: Tak já doufám, že Sansa už není taková hloupá holčička a chápe, že Jonovi nejde ani tak o ten Zimohrad a o vládu nad Západozemím (narozdíl od Malíčka), ale o to, aby vůbec ještě nějaké Západozemí existovalo…

20.2.2017 | 17:49:37
clemo

#18 Moor8: ci uz pride na drakovi, alebo nie, dufam, ze Cersei na fleku zlyhaju vsetky zvierace

#29 Pe_Ter: Oleena ma minulost s Malickom? Sak Oleena sa spriahla s Varysom (svadba Sansa + Loras) a Malicek to prekazil.

#36 adam777: KhaLeesi :D

#40 AviaRa #41 mia28
20.2.2017 | 17:59:41
AviaRa

KL = King's Landing.. plebejci obecní…

#39 clemo: Ano, Olenna má minulost s Malíčkem, ohledně Joffreyho svatby, viz. scéna zde – Klik

#42 mia28
20.2.2017 | 18:04:55
mia28

#39 clemo: Ba. Společně s Malíčkem zavraždili Joffreyho. Malíček jede od začátku svoji linku. Zatím se největší dva hráči GoT oba drží tak nějak v pozadí a rozhodně se o nich až tolik nemluví, jako o králích nebo lordech. Jsou to Malíček a Varys a osobně mi připadá, že zatímco Malíček se snaží udělat vše pro to, aby byl na trůnu, Varys se snaží dělat vše pro to, aby na trůnu Malíček nebyl. :) To jsou ti nejlepší a nejdéle hrající hráči, bez pochyb.

21.2.2017 | 9:37:00
mia28

#40 AviaRa: King's Landing… : https://www.youtube.com/watch?… (trocha černého humoru :-)

21.2.2017 | 9:39:01
Herlond

No ohledně Malíčka a co se sním stane záleží na tom jestli se ostatní dozvědí o jeho lžích. Jsou tři způsoby jak by se to mohly dozvědět.

1.Bran se vrátí do Zimohradu a díky jeho schopnosti bude moct zjistit co se stalo. (Spekulativní nevíme přesně kolik toho dokáže a v jakém měřítku. Bylo by to totiž jako hledat jehlu v kupce sena.)

2. Arya přijde na Zimohrad. Díky svému výcviku dokáže poznat lež a odhalit Malíčka.(Nevíme jak moc je dobrá nebo spíš jak moc je dobrý malíček. Upřímně ona se učíla pár měsíců, ale Malíček je profesionalní lhář. Další věc je ta že aby ho odhalila musela by uhodit hřebíček na hlavičku.)

3. Varys přidal jsem ho tu protože nevíme jak moc vysoko lítaj jeho ptáčci. (ale nejspíš to neví aspoň ne všechno)

Pokud jde o důsledky v případě odhalení tak záleží na tom kdy a kde. Jestli na Zimohradě společně se Sněhem a Sansou bude nejspíš popraven(možná uvězněn nebo zabit Aryou). Pokud nebude na Zimohradě. Udělají na něj léčku nebo ho napadnou a nebo nic(nevíme kde či v jaké situaci bude Sníh a Sansa).

(Dle mého názoru se to o Malíčkovy dozví ale nepodaří se jim ho zabít aspoň ne hned. Nechtěl bych totiž Malíčka podcenit jak jsem udělal v 1. a 3. serii. Malíček je člověk co všechno do podrobna plánuje a nemyslím si že jeho momentální plán je horší než ten poslední. Pokud jde o to jestli se potká s Varysem, tak myslím že ano. Tohle si tvůrci prostě nemohou nechat ujít. Malíček společně se Sněhem jsou mí favorité na trůn, protože kolem Sněha je vystavěná cela ta záhada s dědictvím. Malíček zase je nejschopnější postava ve hře a i když to není hlavní postava udělal toho víc než většina hlavních postav. Osobně fandím Malíčkovy protože je to naprostá svině jako vládce by toho dokázal nejvíc ze všech. Ale i tak mu nedávám moc šancí).

8.3.2017 | 20:47:51
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama