Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Poslední řada Game of Thrones získala další dvě Emmy, celkově jich má letos dvanáct

Poslední řada Game of Thrones získala další dvě Emmy, celkově jich má letos dvanáct

Dnes se udílely Emmy v hlavních kategoriích, kde měl seriál Game of Thrones opět spoustu nominací. Ve výhru proměnil však pouze dvě.

15 17
23.9.2019

Letošní řada seriálu Game of Thrones se dočkala celkem 32 nominací na Emmy, ze kterých se podařilo proměnit na výhru krásných 12. Prvních 10 výher získal seriál ve vedlejších kategoriích, nyní se podíváme na výhry v hlavních kategoriích.

Nejlepší herec ve vedlejší roli

Nejlepší dramatický seriál

Co říkáte na výhry v hlavních kategoriích? Zasloužila si je podle vás poslední série?

Zdroj: HBO

Diskuze /40

dvl

Dinklage možno áno, ale najlepší dramatický seriál určite nie.

23.9.2019 | 7:43:52
FallenMaia

Skvelé. Aspoň niečo. Hlavne že tu ľudia z toho robili šou že ako to mohlo dostať toľko nominácií a pritom úplne zbytočne. Ja som vravel že neznamená že keď to má toľko nominácií tak to vyhrá aj toľko cien.

23.9.2019 | 7:48:17
Svjatogor

Bezelstná otázka. Černobyl, byl vůbec letos někde někam nominován??? :-( Tu druhou Emmy by si zasloužil. :-) Tu první asi taky. :-D

#4 FallenMaia
23.9.2019 | 11:15:45
FallenMaia

#3 Svjatogor: Teraz tu o tom vyšiel článok: https://www.edna.cz/…a-chernobyl/

Ako som napísal do diskusie aj tam, zaslúžil si oveľa viac ocenení, mrzí ma že neuspel aspoň ten Skarsgard s Harrisom.

#6 sonulle
23.9.2019 | 11:20:07
sonulle

Za seriál se to dalo čekat, a i když poslední série byla z hlediska scénáře slabá, tak v jiných ohledech to pořád bylo kvalitní dílo – masky, vizuál, casting, hudba. V hereckých kategorii jsem myslela, že tentokrát třeba Lena zaboduje, nebo Gwen to dá na první dobrou, avšak přiznám se, že Julii z Ozarka neznám, takže nemohu porovnávat, ale někteří kritici ji chválili. S Petrem se počítalo a vzhledem k tomu, že jsem viděla Killing Eve, tak Jodie Comer prostě musela vyhrát. Emilia byla dobrá a nominace zasloužená, ale na výhru to nebylo. Kit tak to by bylo překvapení, za mě jeho nominace a nominace Sophie či Carice, prostě nedávaly smysl. Réžie tam jsem si nebyla jistá a scénář byl propadák. Kdyby vyhrál, asi bych věřila, že HBO jim zaplatila. Myslím, že dvanáct EMMY je víc než dost a jsou i zasloužené. GOT je fenoménem a i přes spoustu mých výhrad k posledním sériim, nepopírám jeho velkolepost.

23.9.2019 | 11:27:57
sonulle

#4 FallenMaia: Naprostý souhlas. Herecký koncert a akademie při tom měla klapky na uších a na očích.

23.9.2019 | 11:31:18
Svjatogor

Za mě:

DRAMA:

1.) Emmy za vedlejší roli: Gwen + Nikolaj (pasování, sex, rozloučení, smrt a slzy).

2.) Emmy za hlavní roli: Emily (přerod v 5. jezdce Apokalypsy umí a uměla by lépe).

3.) Emmy za režii: GoT S08E02 (Lannister na Zimohradě, nikoliv jako zajatec? Jo!)

Kitte, sorry!!! Hrál jsi tužku i v rámci hloupého / zkratkovitého scénáře. Nic nebude.

MINISÉRIE:

1.) Emmy za hlavní roli: Jared (titul Geroj Sovětskego Sajuza je na cestě).

2.) Emmy za vedlejší roli: Stellan (už jen za řeč při hledání dobrovolníků).

3.) Emmy za vedlejší roli: Emily (už jen za Křemu a Boriska).

23.9.2019 | 12:02:09
Lady Adeline

Svjatogor: ve vsech bodech souhlas ;-) Peter je vyborny herec ,ale v osme serii s Lenou nejak nezazarili.Vic by si to zaslouzili Nik s Gwen ;-) No a Got jako nejlepsi drama???? Ja se u toho porad smala ,takze to melo vyhrat jako nej komedie :-) :-) :-) Ale tak jo preji jim to a budu doufat v lepsi serialy.Nastesti oceneni nedostal scenar,takze jeste svet neni v prdeli ,jak jsem myslela.

23.9.2019 | 12:10:36
Lady Adeline

sonulle: nejlepsi drama Anne ;-)

23.9.2019 | 12:13:08
MARTAS SK

Hanba, že je Game of Thrones nominované na cenu Emmy potom ako to celé spláchli do záchodu.

23.9.2019 | 14:21:18
Jelinek

To si dělají z diváků legraci! Nejlepší dramatický seriál dostala 8 řada – milionům diváků se 8 řada nelíbí a ti šílenci z EMMY jí dají ocenění. Já bych jim dal leda ocenění za nejhorší řadu z celého seriálu.

23.9.2019 | 14:57:03
hamster

Tak je jasné, že dostali už jen ze setrvačnosti, ostatní seriály nesleduju, ale pravděpodobně byly lepší. To samé Peter, když už někdo z GOT, tak určitě měl vyhrát Nikolaj.

23.9.2019 | 20:29:14
oskarka

Já hercům i dramaturgům a scénáristům úspěch přeji. Dnes je ve světě taková podivná atmosféra, že když se části lidí něco nelíbí, tak dělají psí kusy, aby to zprotivili všem a zde, v tomto případě, by nejraději scénáristy zadupali do země: oni B. a W. mají tu „drzost“ jít na pódium s herci seriálu a lidé jim tleskají? :-)

No ano. Je za nimi kus práce a pro nás osm krásných let se seriálem. A příští rok nás, doufám, potěší GGM knihou!

23.9.2019 | 22:24:02
Fossilus

Zaslouženě – mohli získat i více ale budiž. A lidi co se diví, že to získali za nej dramatický seriál, podívejte se i na to co tam stojí proti, nikde skoro žádná konkurence . . .

#15 Svjatogor #16 Svjatogor
24.9.2019 | 8:40:36
Svjatogor

#14 Fossilus: Pokud by tvůrci nominovali S08E02 do boje o nejlepší scénář a režii, držel bych jím palce. Podle mého soudu (jenž nikomu nenutím) to byla jediná koukatelná epizoda z celé série. Ačkoliv šlo loučení s desítkou postav (jak bylo zjištěno ex post), divák nebyl citově vydírán a nikdo z něj nedělal hlupce náslině uměle vygradovaným dějem ad absurdum. :-)

24.9.2019 | 10:05:55
Svjatogor

#14 Fossilus: GoT poslední sérií utrpěla škody jako Zeď. Pořád ční nad okolním světem jako rozhledna, jenže v ní zví nezacelitelná průrva a její magie už je také pryč. Stojí jen ze setrvačnosti. Jinak šlus. :-\

#17 FallenMaia
24.9.2019 | 10:15:17
FallenMaia

#16 Svjatogor: A aj tak bude stáť stále ďalej ako pevný bod a dokonca aj Nočná hlídka bude ďalej fungovať ako keby sa nič nestalo ;) A ak budeš na Černém Hrade tak ani nebudeš vedieť že tam nejaká diera ďaleko na východe vôbec je :D A môžeš si ju užívať ďalej.

#18 Svjatogor
24.9.2019 | 10:25:38
Svjatogor

#17 FallenMaia: Why? Night King is gone and Wilding are friends now. What next? :-P Být přeživší Vránou po S08E06, ukoušu se nudou nebo zvlčím. Ze štítu lidstva a pochodně ve tmě se stane hnisavý vřed. :-\

#19 FallenMaia
24.9.2019 | 11:25:28
FallenMaia

#18 Svjatogor: NK aj s Chodcami bol preč tisíce rokov aj pred tým a aj tak stále fungovala Hlídka, proste sa z toho časom stala tradícia a miesto kam krajiny z juhu posielali vyvrhelov a väzňov, ja neviem čo je na tom divné. A hnisavý vred to bol už aj pred tým, veď to tam bolo plné vrahov a zlodejov. A nikto z juhu vôbec neveril na tie staré rozprávky o Chodcoch a dlhej noci. A aj tak tam posielali ľudí aby sa ich mohli ľahko zbaviť.

#20 Svjatogor
24.9.2019 | 12:56:31
Svjatogor

#19 FallenMaia: Noční hlídka celé věky hájila Zeď a země na jih od ní před nájezdy a vpády Divokých. Nyní není co hájit. Před Divokými? Jednak je jich málo, jednak jsou to kamarádi a jednak je Honza Sníh právě začal postupně civilizovat. Ergo: Já nevidím důvod pro pokračování Noční hlídky, resp. nikoliv ve stávajícím modelu. Buď je politicky ovládne Sever nebo se stanou plně nezávislou entitou.

Ano, Královo Přístaviště bude chtít ke Zdi posílat další a další problematické živly (otázkou je, zda to svobodný Sever dovolí). Tito se budou zde hromadit a dál? Zmizel vnější tmel, jenž dokázal zkrotit a vychovat i takové živly jako Karl Tanner nebo Rast. Tím tmelem je strach z nepřítele.

Tady vidím slibné možnosti pro povídku. ;-)

#21 FallenMaia
24.9.2019 | 13:45:49
FallenMaia

#20 Svjatogor: Tak počkať, ja som myslel že Noční Hlídka vznikla ako ochrana pred Chodcami a nie Divokými, Divokí len boli pri stavbe Zdi na nesprávnej strane, to je všetko, veď to tam aj hovorili v seriáli. Na ochranu pred „barbarskými eskimákmi“ predsa nepotrebuješ postaviť Zeď vysokú stovky metrov a dlhú ako celý kontinent, Zeď a Hlídka samotná vznikla ako ochrana pred tajomnou hrozbou severu veď ako si sám napísal je to „Štít ktorý chráni ríše ľudí“, ľudia sú predsa aj Divokí.

O akom strachu to hovoríš? Veď sa tým rozprávkam o Chodcoch smiali aj na Zimohrade a boli to báchorky pre deti, nič viac. Svjatogor, Svjatogor, ja myslím že tam vidíš proste niečo čo tam ani nieje. Ale ty to tam proste vidieť chceš ;)

Ako vravím, za tie tisíce rokov sa z toho stala tradícia tak ako je v našom svete tradícia že oslavujeme Nový rok alebo Vianoce a dávame si darčeky aj keď nikto vlastne nevie prečo keďže s Bibliou a Kresťanstvom to nemá vlastne nič spoločné, alebo keď chodíme do kostola aj keď mnoho ľudí tam chodí len z donútenia a väčšina dôchodcov si tam chodí len pokecať so známymi, alebo ak chceš vyber si niečo iné.

#22 Svjatogor
24.9.2019 | 14:22:37
Svjatogor

#21 FallenMaia: Divocí zastoupili Bílé chodce v čase jejich nepřítomnosti. Ano, v průběhu věku se z Chodců stala pověst a z pověsti pohádka. Divocí byli skutečnost. Skutečnost, která ohrožovala klid severních krajin panství Starků.

Mám na mysli obecnou pravdu, že strach z vnějšího nepřítele (Chodci, Divocí) je tmelem dovnitř. Není-li nepřítel, není tmel, který drží jakoukoliv společnost pohromadě. Říkám, že Hlídka, jenž nemá co a proti komu něco chránit, sama zvlčí. Příklady: janičáři, kozáci, mamlúci.

#23 FallenMaia
24.9.2019 | 14:40:17
FallenMaia

#22 Svjatogor: OK takže podľa teba ak by nebolo Divokých tak by časom zanikla aj Hlídka?? Čiže len Divokí ju udržovali v pozore po celé tie tisíce rokov? Prečo by ale mali nejakí Divokí zaujímať južné krajiny ktoré tam posielali svojich občanov? Divokí mohli predstavovať možno problém pre Sever a oblasti pri Zdi a miestne dedinky a hrady, ako by Divokí ohrozili také KL alebo Rovinu? Prečo tam teda posielali ľudí? Celé tie roky? Nie, tomu neverím, to nebol strach z Divokích, ale strach z niečoho skrytého, lenže ten postupne upadol a stala sa z toho pre južné krajiny len tradícia a miesto kam posielali neprispôsobivých občanov, nič viac.

A prečo by sa NK nemohol jedného dňa vrátiť? Veď už ho raz porazili a aj tak Hlídka existovala, tisíce rokov existovala, kde je napísané že nepríde znova dlhá noc a znova sa neobjavia chodci?

#24 mateSKAtes #25 Svjatogor #26 Svjatogor
24.9.2019 | 15:04:57
mateSKAtes

#23 FallenMaia: zase to nerad přiznavam ale asi bych souhlasil s tebou. Nicméně kde je psáno že NK byl tehdy poražen ?? tim myslim fyzicky ? tim myslím zabit třeba tak jak to udělala arya ??

#27 FallenMaia
24.9.2019 | 16:09:58
Svjatogor

#23 FallenMaia: Ano, pokud by nebylo Divokých, časem by zanikla i Hlídka. Nikdo z příčetných lidí snad nechce promarnit svůj život, hlídkou na Zdi, zíráním do bílé tmy a čekáním na něco, co má (údajně) přijít za tisíc let.

75% z Vran jsou zločinci, kteří neumí číst, psát a počítat. Svůj život na Zdi berou jako možnost útěku před zákonem výměnou za boj s Divokými. Nikdo z nich nevěří na NK. V jejich očích je povídačkou pro druhorozené synky (a bastardy) z hradů, jenž chtějí dát svému životu nějaký smysl a proto vymysleli si NK.

Ergo: 75% z Vran svůj názor na NK změnilo, až jak jej potkalo. xD Prosím, čti pozorně. Vždyť jsem napsal, že Divocí byli hrozbou jen pro Starky. Pro ostatní byli vítanou cestou, jak regulovat zločin. :-)

#27 FallenMaia
24.9.2019 | 16:10:05
Svjatogor

#23 FallenMaia: Ke třetímu návratu NK. Pozor, nekonečná cykličnost NK a války s nim by z něj udělala nemesis (viz. bohyně Nemesis). Nemesis nelze zabít nebo zničit, lze ji jen na čas zapudit. Nemesis nelze (uměle) stvořit. Tímto bys uměle stvořeného NK povýšil na dalšího boha tohoto universa.

#28 FallenMaia #29 FallenMaia
24.9.2019 | 16:23:50
FallenMaia

#24 mateSKAtes: Prečo zase NERÁD??? :D :D To mám fakt takú povesť kreténa tu na týchto stránkach? Že je až hanba keď niekto so mnou súhlasí?

Na tvoju otázku kde je to písané, to veru neviem ale ľudia sa stále báli že sa Chodci vrátia tak prečo by sa nemali báť teraz, jasné NK bol prepichnutý dýkou a rozpadol sa na prach, to ale vo svete kde behajú magické bytosti, vstávajú mŕtvi, lietajú draci atď ešte nemusí znamenať že sa vyparil nadobro, kde majú ľudia istotu že sa znova neprebudí k životu s ďalšou dlhou zimou a nepríde celá tá hrozba znova? Veď o tom ako vznikol vlastne ani nikto nevie, asi len Bran a ten ako vieme toho moc nenahovorí a ak chce zachovať Noční Hlídku pre dobro v krajine tak to ani nikomu nepovie a všetci si kľudne môžu myslieť že je tu možnosť ako NK znova povstane.

#25 Svjatogor: Veď jasné nikto z normálnych by nechcel premrhať svoj život takto lenže ako sme si mohli všimnúť, normálnych ľudí tam posledne ani nikto neposielal, brali sa tam vrahovia, zlodeji, násilníci, zajatci proste nechcený ktorý nemali pre spoločnosť žiadny osoh a tak to aj Tyrion na konci hovoril, svet potrebuje miesto kam budú posielať takýchto šudí a na to presne posledné roky slúžila Hlídka aspoň teda pre krajiny na juhu, nepočítajme teraz Sever. A presne ako si sám povedal im bolo jedno či je nejaký NK alebo nieje, bola to pre nich lepšia voľba ako hniť vo väzení tak prečo by to nemohlo pokračovať? A ako som už spomínal aj som to tu teraz napísal mateSkovi tak nikto si nemôže byť stopercentne istý že sa Chodci nevrátia tak ako si nebol nikto istý tisíc rokov pred tým aj keď už Divokí nepredstavujú reálnu hrozbu, v očiach bežných vesničanov má Hlídka stále zmysel a keďže je to fajn pre spodinu, tak nemyslím že by od toho chceli králi a bohaté rody ustúpiť keďže ako si sám naznačil, regulovala sa tým zločinnosť a to je len dobre.

24.9.2019 | 16:32:31
FallenMaia

#26 Svjatogor: Oni ho tí bežní ľudia aj kľudne môžu vnímať ako nejakého toho boha, je to prostý ľud, kľudne to pre nich môže byť tá Nemesis a kráľom to bude len vyhovovať, pretože vždy je dobre keď sa majú bežní ľudia čoho báť ;)

24.9.2019 | 16:34:04
FallenMaia

#26 Svjatogor: Práveže čím viac tam tých chudákov budú posielať aj teraz keď už NK porazili, tak tým viac v obyčajných ľudoch vyvolajú znova ten pocit že môže niečo zase prísťa že niečo hrozí a vlastne umelo vyvolajú to že si môžu myslieť že hrozba zo severu sa vráti, tak ako sa umelo vyvoláva panika dnes a to len slúži tým vysoko postaveným a bohatým pre pokojný život.

#30 Svjatogor
24.9.2019 | 16:37:44
Svjatogor

#29 FallenMaia: To už je tak obludná konspirace až se mi začíná líbit. :-D Pořád si stojím za tím, že Noční hlidka je v neudržitelné situaci. Něco jako janičáři v Osmanské říši na přelomu let 1825 / 1826.

24.9.2019 | 16:45:30
Barbastella

#28 FallenMaia: Mně by se třeba taky líbilo, kdyby se dlouhá noc cyklicky opakovala. V každém cyklu by stoupla a klesla hladina magie, vyměnila by se tříoká vrána a zrodil by se nový Princ, který byl přislíben…

24.9.2019 | 16:51:13
Barbastella

#26 Svjatogor: (Poraďte mi, prosím, jak se tady odpovídá na komentář.) Však NK byl považován za boha rudými kněžími.

#33 Svjatogor
24.9.2019 | 17:00:49
Svjatogor

#32 Barbastella: Klikni na tlačítko REAGUJ a potom piš.

To je pravda, ale NK sám o sobě je pouze Frankensteinem, jenž se vymkl kontrole.

#39 FallenMaia
24.9.2019 | 17:45:23
Barbastella

Svjatogor: V mobilní verzi webu tlačítko není

#37 Svjatogor
24.9.2019 | 18:40:39
Barbastella

Svjatogor: V mobilní verzi webu tlačítko není.☹️ Vlastně máš pravdu v tom, že aby se dal považovat za boha, musel by vzniknout před lidmi. (Musel by?

24.9.2019 | 18:43:16
Barbastella

) I tak ho ale můžou zvát vtělením Pána temnoty, záleží na úhlu pohledu. Mně osobně jsou staří bohové Severu a děti lesa daleko milejší.

#38 Svjatogor
24.9.2019 | 18:44:09
Svjatogor

#34 Barbastella: Bohužel budeš muset ručně tagovat na koho právě reaguješ. Já jsem teď #37.

24.9.2019 | 18:55:13
Svjatogor

#36 Barbastella: Tak to jsi narazila na toho správnýho týpka, mě. :-D King (+ Old Gods) in the North!!! ;-)

24.9.2019 | 18:57:01
FallenMaia

#33 Svjatogor: Lenže to že je to len výtvor detí lesa tam z bežných ľudí žijúcich na severe nikto nevie, práveže ho kľudne môžu považovať za stelesnené zlo, nejakého starého Boha alebo niečo podobné, neznamená že keď pravdu o tom ako vznikol vieme my ako diváci tak to vedia všetci obyvatelia ;) Pre nich je to niečo temné, niečo hrozné s čím sa nikdy nestretli, veď donedávna ani nikto neveril že existuje. Takže rovnako sa môžu obávať aj toho že sa môže vrátiť. Veď keď už len niečo také ako NK existuje tak už si musíš dávať pozor, predstav si že by sa teraz v našom svete vynorila Godzila, už automaticky, aj keby zomrela, musíš rátať s tým že sa môže kedykoľvek vynoriť ďalšia :D

#40 Svjatogor
24.9.2019 | 19:53:08
Svjatogor

#39 FallenMaia: Já rozumím. Když v něco věříš, pak to existuje. Pokud by se N.K. měl znovu probudit, pak by jej měl do života uvést právě setrvalý strach z něj! Napadl mě tento ironický sled událostí, jenž by mohly N.K. vrátit do hry:

  • Bod 0, S08E03 a N.K. je zničený.
  • Bod 1, lid se modlí u Čarostromů.
  • Bod 2, jednoho dobroděje napadne vzdávat hold bohům a vkládat do jejich úst votivní dary. (1)
  • Bod 3, dobroděje si všímají ostatní vesničané a napodobují jej. Tak vzniká CARGO CULT.
  • Bod 4, kult se šíří jako mor celým Severem.
  • Bod 5, tohle trvá, plácnu, 3000 let. (2)
  • Bod 6, krajina ledu, pláň a na ní nekonečné pole zárodků N.K. Jeden se teď probudí.
  • Bod 7, N.K. je stroj (Terminátor), buduje tu samou armádu a jako stroj jde splnit úkol: NIOČIT!!!
  • Bod 8, válka je znovu tu… a tak dále ad nauseam. ;-)

(1) Tento iniciativní blb strká Čarostromům do huby obsidián a nevědomky nějak napodobuje magii (výrobní postup) Dětí lesa, při tvorbě N.K. Obsidiánu jsou okolo Zimohradu plné pláně. Obsidián je tvůrce i ničitel N.K.

(2) Za tu dobu stihně umřít hodně lidí. Nový N.K. má tedy materiál pro svou novou armádu mrtvol.

To by byla skvěle ironická povídka. Herdek syflek!!! :-D :-D :-D

24.9.2019 | 20:45:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama