Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Rozbor první ochutnávky k sedmé sérii

Rozbor první ochutnávky k sedmé sérii

Před pár dny jsme se konečně dočkali prvního pořádného videa k sedmé řadě Game of Thrones, které, ač mělo minutu a půl, téměř nic neprozradilo. Pojďte se s námi na tento teaser trailer podívat podrobněji.

34 1
1.4.2017

První video k sedmé sérii obsahovalo sochy jednotlivých rodů, druhé video nám ukázalo pohled na Daenerys, Cersei a Jona, kteří jsou aktuálně ústředními postavami celého seriálu. Jednalo se sice o první „živé“ záběry ze sedmé řady, ale bohužel to nebyly záběry z epizod.

Celý teaser trailer byl překvapivě podkreslen hudbou Sit Down od Jamese. Cersei na sobě měla svůj černý oblek, který nosila už v posledním díle The Winds of Winter. Po celou dobu se každá z postav procházela po svém sídle. Cersei se nacházela v Rudé baště v Králově přístavišti, Jon v Zimohradu a Dany na Dračím kameni, kde bude její nové sídlo.

(Foto: HBO)

Na Zimohradu nebylo odhaleno nic nového, ale v Rudé baště a na Dračím kameni ano. Co se týče Rudé bašty, tak zde můžeme vidět, jak se místnost s železným trůnem proměnila – na okna přibyl znak Lannisterů. Velkou proměnou si prošel i Dračí kámen, konkrétně tam přibyl zcela nový trůn, který jsme mohli vidět už na fotografiích z natáčení.

Už dříve bylo jasně naznačeno, že sedmá série bude v duchu „ledu a ohně“. Celé video je prostřiháno záběry na oheň, který je na konci uhašen. Cersei pak vydechne, čímž ukáže, že přišla zima (a to nejenom do Králova přístaviště). Finální pohled na bílého chodce je zajímavý snad nejvíce, protože se pravděpodobně nejedná o člověka proměněného na bílého chodce, ale o proměněného obra. A navíc, když se pozorně podíváte do jeho oka, tak v odrazu uvidíte, že sleduje Zeď. Vše samozřejmě značí, že boje o trůn jsou nepodstatné, protože skutečná hrozba je daleko na severu.

Jak se vám tento teaser trailer líbil?

Diskuze /91

LadyKamčatak

No, nesouhlasím s tím, že je to oka obra, porovnala jsem s fotkou Nočního krále, a klidně by to mohlo být jeho oko.. Co se týče písničky, spousta lidí píše, že se jim tam nehodí, ale mě právě přijde uplně suprová! Hodí se tam textem, a styl hudby tomu dodává úplně jiný ráz :)

Ať už je to promo, teaser nebo trailer.. who cares, mě to vyloženě nadchlo :)

#3 Xavik #11 mr_bungle
1.4.2017 | 14:51:00
Movego

S tím, že je to oko obra, taky moc nesouhlasím. Překvapili jste mě ale s tím, že to oko kouká na zeď, to video jsem viděl asi 10krát ale až teď jsem si toto všimnul :D

#3 Xavik
1.4.2017 | 14:59:27
Xavik

#1 LadyKamčatak:
#2 Movego: Však píši slovo „pravděpodobně“. :) Netvrdím, že to tak je. (Stejně se to asi nikdy nedozvíme. :D)

admin
1.4.2017 | 15:04:15
jajkob

omghttps://www­.youtube.com/wat­ch?v=QS6E0hu52Rk

#5 jajkob
1.4.2017 | 17:43:45
toren555

tak myslím že jen Jon a Dany jsou ted hlavní postavy příběhu , Cersei je spíš vedlejší padouch a doufám že umře během tři dílu , protože už tam fakt nemá co dělat Královna ničeho .

#7 Azog2182 #40 nerrti
1.4.2017 | 17:47:08
Azog2182

#6 toren555: Nema co delat ? bez Cersei to nebude ono :) Daenerys at klidne chcipne :)

#8 toren555 #67 Rafan #68 Rafan
1.4.2017 | 17:53:57
toren555

#7 Azog2182: já Dany nefandím max je na ní pěkný pohled , ale má svou roli v příběhu nebo aspon draci, jako klidně by mohl její místo zastoupit Tyrion ale to tvůrci neudělají , byl bych rád kdyby umřela ale myslím že ona má přežiti jistě , nevím k čemu tam Cersie bude nemá armádu , nemá rod , má jediného věrného bojovnika Horu , její poslední velký čin byl výbuch septa a tím to konči , karty byly rozdaný a ona už nemá jinou cestu než smrt nebo zajetí , pokud vidíš nějakou alternativu sem s ní rad si přečtu jinou možnost :) .

1.4.2017 | 18:04:18
shootx

Denery zbytecna pohadkova postava ktera se prosukala k armade…Doufam ze ji sejmou John si trun zaslouzi vic nebo Cersei prisla prakticky o vsechno aby mohla mit trun… Otazka jestli se proti chodcum spoji nebo ne (protoze to je jedina sance Cersei na preziti ) ale podle traileru zima prisla az do Kralova Pristaviste (takze pres zed se musi chodci dostat urcite zapomoci Brana) Bran by mel mit draka protoze v jednom dile mu rekl ten dedek ze uz nebude chodit ale letat…Zelezny trun by mohl byt z mecu z valirie ktery za pomoci divokeho ohne bouchne a zabije vsechny nalakane chodce v mistnosti doufam ze takovy zaver bude :D

#10 toren555 #22 Movego #69 Rafan
1.4.2017 | 18:05:49
toren555

#9 shootx: no nevím že by se v pohádkách prošukalo k armádě ale souhlas :) , Cersie o vše přišla protože si nic lepšího nezasloužila , pochybuji že by se ona spojila proti chodcům ( pro většinu říše je to stále mýtus ), jak se dostanou chodci přes zed je jen odhad , ano Bran by mohl byt jeden z jezdců ale také muže možná draka pouze ovládat nebo oboji :) , trůn co já vím je z běžných mečů , meče z valirijsk oceli jsou velmi vzácné .

1.4.2017 | 18:27:43
mr_bungle

#1 LadyKamčatak: Jo, mně se ta hudba taky líbí, takový výběr asi nikdo nečekal.

1.4.2017 | 18:33:25
Cassie_Snow

Myslím si, že to oko obra není. V následujících epizodách půjde o dva boje. Cersei a Dany budou bojovat o trůn a Jon a Night king o přežití dvou ras. Proto si myslím, že je to oko night kinga.

#13 toren555
1.4.2017 | 18:38:36
toren555

#12 Cassie_Snow: tak to by bylo jak realita :) a ne fantasy ,zatím co Jon bude bojovat o přežiti cele říše ,tak se budou Cersie s Dany měřit ptáky :) , myslím že Dany a Jon budou spojenci to je docela očividné kdyby ne byla by to jen další katastrofa .

#14 shootx #22 Movego
1.4.2017 | 19:01:27
shootx

#13 toren555: Tyrion treba ukeka Cersei ke spolupraci strach bych mel spis z pletich Sansy a Malicka ti pujdou urcite po trůnu…Ohar vs Hora by bylo epic taky se to muze stat i kdyz Ohar chce jit spis do zimy mozna se zas potka s Briene na Zimohradu :) a killing spree zbyde na Aryiu

#15 mr_bungle #18 Stráťa
1.4.2017 | 19:11:49
mr_bungle

#14 shootx: Pletichy Sansy a Malíčka jsou nesmysl.

#16 shootx #17 toren555 #22 Movego #66 Limbero
1.4.2017 | 19:22:59
shootx

#15 mr_bungle: Malicek manipuluje vsechny navic Sansa naletela na vse co mohla i kdyz vi jakej Malicek je…

#17 toren555 #24 mr_bungle
1.4.2017 | 19:25:47
toren555

#15 mr_bungle: no taky si nemyslím že by Sansa šla proti Jonovi , myslím že od Malička se distancovala když ho odmítla a rozhodla se podpořit Jona , spíš mě napadlo jestli Sansa nenavedla Lyanu Mormont aby podpořila Jona jako Krále , hlavní úkolem Sansy by mělo byt získat kontrolu nad Udolim přes mladého Aryna aby Malíček ztratil svůj vliv .
#16 shootx: nedovolím si tvrdit že Maliček prohrál svou hru , na to je až příliš mazány ale dost by mě zajímalo jaky má ted plán ? vzhledem k možnému spojenectví Dany a Jona by se mohli opět sejít Malíček a Varys jak to muže dopadnout ?

#24 mr_bungle
1.4.2017 | 19:45:29
Stráťa

#14 shootx: Podle Cersey zavraždil Tyrion jejich matku, otce, jejího syna a navíc poslal její dceru na smrt do Dorne… co myslíš že může Tyrion říct aby tohle překousla? Podle mě tady žádný jednání nehrozí.

1.4.2017 | 20:01:53
Jirka 007

Vsichni tri budou mit co delat i kdyz by spolupracovali aby vubec porazili bileho chodce

#23 toren555
1.4.2017 | 20:05:19
mirako

„Jednalo se sice o první „živé“ záběry ze sedmé řady, ale bohužel to nebyly záběry z epizod.“ no tím si nejsem tak jistej.. klidně se mohlo jednat o vystřihnuté scény.. určitě ty, kde Daenerys přichází na trůn ve svém novém sídle a ty kde Cersie jde vidět jak dýchá, nějakým způsobem v nové sérii budou…

#30 Efixan #60 Xavik
1.4.2017 | 20:09:14
mirako

a k temu obrovu oku.. tak klidně tak může začínat scénka, kdy wighti s chodci dorazí ke zdi..

1.4.2017 | 20:11:36
Movego

#13 toren555: Jééé, vy jste všichni takoví suchaři… Všichni nesnášíte Cersei, všichni nesnášíte Dany, pořád jen trapnej Jon. Pro mě byla nej scéna když Jona ubodali :D. Náhodou Dany je moje nejoblíbenější postava a doufám, že vydrží až do konce (jestli zemře tak až na konci). A těch tisíce komentářů stále dokola, jak si Dany nezaslouží trůn, už mám taky plný zuby. Když si Robert usmyslel, že dobude sedm království, tak to taky nikomu nevadilo. A proč by si to vlastně nezasloužila? Celej její život s ní pořád jen někdo manipuloval a #9 shootx: nemám páru kde jsi vzal že si armádu vyšukala, získala ji svou chytrostí a štěstím. A Cersei? Je to poslední záporák v seriálu (teda krom Night King) a podle mě, to byla ona, kdo vyhrál hru o trůny. Je jasné, že se osmé série nedožije ale rozhodně se trůnu jen tak bez boje nevzdá.
#15 mr_bungle: Já si náhodou nemyslím, že je to nesmysl. Tvůrci sami řekli, že na konci 6 série se Sanse: The king in the North moc nelíbilo, tak snad vymyslí něco, společně s Malíčkem, proti Jonovi :)

#25 mr_bungle #26 AviaRa #27 toren555 #66 Limbero
1.4.2017 | 20:13:11
toren555

#19 Jirka 007: Cersie ke spoluprací netřeba :) , vůbec si nedokážu představit tu spolupráci :) to je prostě scifi , stáčí když Cersie umře a vojsko Lanistru povede Jamie nebo Dany uděla s Tyriona Lorda Castaryové Skaly .

1.4.2017 | 20:14:33
mr_bungle

#16 shootx: Odmítla ho a prohlásila, že Malíčkovi by věřil jen blázen, je dost nepravděpodobné, že by se s ním proti Jonovi spolčila, i když Malíček to bude jistě zkoušet.

#17 toren555: Ale bude to mít těžké. Na Severu mu moc věřit nebudou, k Dany nemůže, protože Varys, Tyrion i Olenna moc dobře vědí, co je zač a těžko by to dovolili, a k Cersei už teprve ne, ta by ho za pomoc Starkům dala Horovi na hraní, nebo Qyburnovi na pokusy. Už mu zbývá jen Údolí, pokud by se neprovalilo, že prodal Sansu Boltonům, a hlavně, že má na svědomí Robinovy rodiče. To by ho Robin mohl nechat letět, i když ho má rád. Malíček může překvapit, ale myslím si, že do poslední série nevydrží.

1.4.2017 | 20:17:32
mr_bungle

#22 Movego: Já nechápu, proč by měla být proti Jonovi, co by tím získala. Řekla, že ho považuje za Starka, že on si má vzít panovnickou komnatu a ošklivé pohledy házela po Malíčkovi…

#28 toren555
1.4.2017 | 20:22:13
AviaRa

#22 Movego: Trůn si nezaslouží a basta. :V

1.4.2017 | 20:26:51
toren555

#22 Movego: tak mě se taky líbila ta scéna kde Jona ubodali , měla pro příběh zásadní vliv :) , no doufám že si Sansa uvědomí že důvod proč je Jon Král je ten že je bojovník a stoji za svým domovem , spíš si myslím že se obava o to co udělá Malíček ,ano Robert byl mizerný Král a trůn si získal armádou ale na rozdíl od Dany on si to pěkně vybojoval , i když podle všeho prohrál Robert většinu bitev, a v podstatě mu válku vyhrál Eddard ,ktery mu pomohl se svou armádou ,a který vvhral vetšinu bitev během rebelie ,pokud si dobře pamatuji ,stále moc nechápu proč si Eddartd s Robertem nerozdělily království , ano at na trůn usedne tahle chudinka co sebou nechala cely život manipulovat a její podle mě jediné rozumný tah byl zisk neposkvrněných , vše ostatní bylo práce jejich společníku nebo štěstí , a prošukala se prvně k dotrakum a pak ke druhým synum a ještě měla v planu šukat toho majitele areny s Merenu , a podle všeho musel Dario zůstat aby si v západozemí našla další šukačku který bude mít nějakou armádu což bude asi Jon ( doufám že ne ) .

#36 Movego #71 Rafan
1.4.2017 | 20:38:07
toren555

#25 mr_bungle: se Sansou plny souhlas jen vždy muže byt nějaké ale ? myslím že Malíček ,Cersie , Hora , a Euron to mají spočítané v teto serie , jako nevidím realně pro ně nějakou cestu , možná Malíček (je to Malíček a má teleporty :) ) a Euron (je to pirát ) ale stejně asi konec hry . nevím jestli je možné aby si Sansa vzala Robina i když je sestřenka tak nevím jestli to v Západozemí tak vadí .

#29 mr_bungle
1.4.2017 | 20:45:43
mr_bungle

#28 toren555: Nejspíš nevadí, Lysa jejich sňatek plánovala. Ale teoreticky by jim do všech těch plánů a intrik mohl hodit vidle Bran, který se skoro jistě vrátí na Zimohrad a jehož dědický nárok je nejsilnější. Ale Bran by asi podpořil Jona, Bran ví ze všech nejlíp, jaké nebezpečí je za Zdí. Taky návrat Aryi by mohl být zajímavý. Nejhůř by to nesl asi Malíček. Plánoval si nějak odstavit Jona a vzít si Sansu, ale najednou je bastard králem, Sansa ho odmítla, a k tomu se objeví další dva Starkové :D

#32 toren555 #33 toren555
1.4.2017 | 21:09:54
Efixan

#20 mirako: Scéna kde Cersei dýchá, není určitě z epizody, jelikož se celou dobu dívá do kamery :)

#31 mirako
1.4.2017 | 21:12:31
mirako

#30 Efixan: v tom nevidím problém.. během seriálu se už tak několikrát „do kamery“ dívala.. a i v plno filmech některý scény tak natáčí…

#58 Efixan
1.4.2017 | 21:14:27
toren555

#29 mr_bungle: tak Sansa by stejně nemohla byt Lord Zimohradu max její děti , spíš to vidím že bude s Robinem vládnout Udoli , Bran by mohl vládnout na Zimhoradu jako Lord pokud by Jon usedl na Železný trůn až se od Brana dozvi že je syn Reaghara , a v podstatě pravoplatný Král Západozemí, minimálně by to měla respektovat Dany když ji tak jde o blaho Targaryenu :) , nevím ale jestli muže mít Bran děti když je ochrnuty ale asi zaleží jak moc .

#37 Stráťa
1.4.2017 | 21:36:59
toren555

#29 mr_bungle: tak Sansa by stejně nemohla byt Lord Zimohradu max její děti , spíš to vidím že bude s Robinem vládnout Udoli , Bran by mohl vládnout na Zimhoradu jako Lord pokud by Jon usedl na Železný trůn až se od Brana dozvi že je syn Reaghara , a v podstatě pravoplatný Král Západozemí, minimálně by to měla respektovat Dany když ji tak jde o blaho Targaryenu :) , nevím ale jestli muže mít Bran děti když je ochrnuty ale asi zaleží jak moc .

#73 Rafan
1.4.2017 | 21:36:59
toren555

sry překlik ): , Starkové mají konečně dobře rozehranou hru :) ,mi fandové tohoto rodu jsme posledních 5 knih sledovaly jak dostávají na prdel a ted se konečně karta obrací :) , jen škoda všech těch zlovlku asi nejvíc zbytečná byla smrt Leta od Brana , ale nejvíc mě mrzí smrt Robova zlovka protože mohl Robb zůstat naživu aspon v něm ,teoreticky pokud byl měnič ?

1.4.2017 | 21:46:31
toren555

my fandové :)

1.4.2017 | 21:48:33
Movego

#27 toren555: Očividně každý máme jiný názor na věc, což je dobře :) ale i tak si stojím za svým, že si Dany všechno co má, nevyšukala. Draky si nevyšukala, cestu do Astaporu taky ne, neposkvrněné taky ne, druhé syny taky ne (ti se k ni připojili sami, Dario si s ní začal až potom), no a Dothraky taky ne, ti se k ni připojili, protože si mysleli, že je bohyně nebo něco takovýho… Takže nevim co si vyšukala. Každý fandí někomu jinému a má rád někoho jiného ale štve mě to, jak tady na Dany neustále sprostě nadáváte…

#39 toren555
1.4.2017 | 22:03:05
Stráťa

#32 toren555:

  1. Roberta porazil jenom jednou R. Tarly, jinak vyhrál všechny bitvy který vedl.
  2. Jon je pořád bastard bez nároku na cokoliv, zatím se jenom změnil otec.
  3. Targeryani o trůn přišli takže nemají nárok na nic pokud si trůn znovu nevybojují.
  4. GoT není pohádka, určitě to neskončí hromadou svateb a „všichni spolu žili šťastně až do smrti“. Spíš se dá čekat konec typu „všichni umřeli“.

No a nakonec: Mrtvej Stark je dobrej Stark. Hlavně Sansu už by mohli nějak ukončit.

#41 toren555 #43 mr_bungle
1.4.2017 | 22:07:27
dragon113

Ako by som sa smial keby nakoniec bola cersey targaryenka a draci nanu nechceli zaútočiť a vzhladom na to že dany je natom 100 krát lepšie nemusý to dopadnúť tak že to vyhrá len aby ste neboli prekvapený a nakoniec neposlala cersey veľku khaleesi voniať kytički od spodu a namiesto dany by prežila túto seriu ona

1.4.2017 | 22:26:09
toren555

#36 Movego: nepopírám některé její dobré volby :) zisk neposkrvěnych byl moc dobry krok , když sem myslel zisk dotraku, myslel sem poprvé když ji znásilnoval Drogo :) , nebylo to hezké ale bez něj by byla stále nikdo a asi by umřela v poušti s Drogem kdyby ji nepomohli protože byla Khalesi ( žena na šukáni :) ) ano šukala s Dariem až potom ale duvod proč zradil Dario bylo to že se mu líbila a chtěl s ní šukat :) to neokecáš , uspěch v tom že dvakrát neshořela nevidím jako její uspěch ale rodové dědictví , já fandím návratu Targaryenu na trůn :) (Jon ) Dany je pěkná a není úplně hloupá ale je absolutně nereálná postava , jediné co ji drží naživu je štěstí a je to tlačenka 21 stoleti :) a to mě na té postavě vadí že všeho nejvíc a navíc nesnáším povýšené lidi , proto fandím Starkum kteří se vetšinou nad své podané nějak moc nepovyšuji snad jen (Sansa a možná občas Catelyn ) mě se linka Dany nikdy nelíbila přišlo mi to jako plýtvaní časem který jsme mohli sledovat Západozemí , stejný problém sem měl u linky Arye když byla v Bravosu v knize to bylo utrpení , už sem psal že by nejlíp udělala kdyby se po válce s chodci vrátila do zálivu otrokářů a tam založila svoje království .

1.4.2017 | 22:31:32
nerrti

#6 toren555: Vedlejší padouch? Cersei je od samého začátku ústřední hybatel děje, bez ní by se kromě linky bílých chodců a Daenerys odehrálo úplné hovno, všechny motivy a všechny události se odvíjí na základě jejich činů, Ned Stark zemřel kvůli jejímu cizoložství, stejně tak zkriplovatěl Bran, kvůli ní zařvalo x dalších postav, je na obrazovce imrvére, má stejné množství vysílacího času jako Daenerys a Jon a to má být vedlejší postava? Jasně že patří mezi hlavní postavy a nejdůležitější od začátku a její činy ovlivní děj i po její smrti, takže dokud bude na obrazovce, tak jednoznačně bude jednou z hlavních postav. Je například mnohem více hlavní postavou než všemi opěvovaná Arya nebo Sansa, protože ovlivňuje přímo mnohem víc dějových linek a životů.

#44 toren555
1.4.2017 | 22:36:29
toren555

#37 Stráťa: 1) ano jednu ale v podstatě by bez armády Severu a Udoli nic nedokázal

  1. i kdyby byl bastard (což je vzhledem k událostem ve Věži Radosti mala šance – to by nepotřeboval ochranu před Robertem ) tak stále je pokrevné víc něž kdo jiný a armádu už má a podpora Udoli znamená hodně mají odhadem 45k rytířů a Sever má ještě taky něco ,jako kdyby šlo o boj Dany a Jona tak by neměl asi šanci ale je otázka jestli by Rovina a Dorne bojovala proti Severu jen aby usedla na trůn Dany , proč by to dělaly oni se chtěji pouze pomstít Lanistrum , a navíc proč všichni chcete vidět na trůnu Dany vždyt podle všeho je neplodná to by mohla začít po její smrti další válka o trůn .
  2. ano přišli ale mnozí je stále podporuji, a i kdyby Baratheoni jsou mrtvi a poslední je v serialu Gendry (bastard) o kterém ví pouze Davos , takže by si trůn musel nárokovat jiný velký rod a tam žádný není (Dorné a Rovina a Železní od Yary podporuji Dany , Jona podporuje Sever a Udoli a pravděpodobně Řični krajiny , zbyvá Euron který sotva má moc a Cersie která má zbytek Lanisterske armády o jejich věrnosti se mužem dohadovat , bud Jon nebo Dany
  3. to se uvidí :) nečekám že Martin zničí všechno to by nebyl už fantasy příběh kdyby říše neměla budoucnost , myslím že svatba Sansy s Robinem by nebyla žádná romantika ale spíš politická
1.4.2017 | 22:55:22
tominotomino

Co se týče toho oka, tak já si tipuju, že to bude oko Hodora z kterého je WW. Ale Zeď tam v něm nikde nevidím.

webmaster
1.4.2017 | 22:55:53
mr_bungle

#37 Stráťa: Ne! Už žádní mrtví Starkové (i když já mám obavy spíš o Aryu, s tím svým osudem těžko bude poslušnou manželkou nějakého lorda).

#45 toren555 #47 toren555
1.4.2017 | 22:57:40
toren555

#40 nerrti: já netvrdím že nebyla hybatel ale ted už není a nebude , ted je hlavní nepřítel král mrtvých , nemyslím že je nějak dobra hráčka o trůny , její největší úspěch byla smrt Roberta a výbuch septa jinak se jen vezla na moci Králu , kdyby měla nějaký úspěch tak by musely žit její děti to bylo vše na čem ji záleželo .

#46 nerrti
1.4.2017 | 23:02:23
toren555

#43 mr_bungle: o to bych se ani nebal , myslím že problém bude v její touze zabíjet než v tom jestli by si někoho vzala :)

1.4.2017 | 23:04:52
nerrti

#44 toren555: To ale neznamená že nepatří mezi hlavní postavy, prostě patří a popravdě pořád hybatelem je, prostě má vliv na to, co se bude dít a jak jsem už uvedl, silné vlivy budou i po její smrti. To jestli je dobrá nebo ne (nějaké schopnosti očividně prokázala) nerozhoduje o důležitosti postavy, ta postava prostě je hlavní postavou a to dokonce natolik, že se dostala do oficiálního proma, kde jsou vedle ní jenom další dvě postavy, to znamená, že ji za hlavní považují sami tvůrci. Prostě se okolo ní kumuluje děj a to i v této chvíli.

#48 toren555
1.4.2017 | 23:06:53
toren555

#43 mr_bungle: myslím že smrt Starku byla podle vzorce přesně naplánovaná , Eddard byl jasný už od castingu (Sean Bean :) )navíc mohl prozradit původ Jona dřív což by bylo špatné , smrt Robba byla prostě potřebná aby jednou nastoupil na trůn Jon , Catelyn bylo lepší zabit nesnášela Jona , za smrt Starku muže Jon :) staly mu v cestě a on je právy hráč o trůn jen nikdo nepochopil jeho hru :) (vtip ale něco na něm je ) podle toho vzorce bych se bal jen o Sansu ta s Jonem neměla dobré vztahy a chtěla by trůn , zatím co Arya a Bran byli vždy s Jonem přátele takže je Bůh světla ochrání ( jen šílená teorie )

#52 Jarin115
1.4.2017 | 23:15:19
toren555

#46 nerrti: Promo je zaměřené hlavně na hloupé amiky , ti ji ted snad vnímají jako Královnu Západozemí což není zbylo ji Lanisterské uzemi které si prošlo válkou s velkými ztráty plus uzemi kolem přístaviště o jejich věrnosti nic nevíme , a pak teoreticky Bouřlivé krajiny které ale nemají jediný duvod ji podporovat , myslím že ted už ji nikdo není věrny a to ani Lansterska armáda, ted už nemá moc možnosti a to aji když se spoji s Euronem , její postava nemá v serialu už co dělat už tak přesluhuje .

#49 toren555 #50 Kvitovka
1.4.2017 | 23:27:04
toren555

#48 toren555: možná že smrt Cersie je součástí planu , království se musí v teto sezoně sjednotit aby bylo připravené na boj s mrtvými , podívej se na šestou serie tam umíraly hlavně záporné postavy a mělo to smysl pravě kvuli sjednocení říše , záporné postavy už nejsou potřeba ted se hraje jiná hra , stejně někteří záporaci zustanou např Jamie ( zmetek s andělskou tváři ) .

1.4.2017 | 23:38:26
Kvitovka

#48 toren555: A co Tarlyové? Florentové? Rody které nejsou loajální Tyrellům. A pochybuji že by zbytky Lannisterů šli proti ní když ví čeho je schopná, radši půjdou za ní. A co Dan? Ta je vlastně taky zbytečná, sama nic neudělala, nic se jí neposralo všechno jde hladce. Kdyby nebylo Viseryse tak teď sedí v Penthosu a chlastá a chlastá, kdyby Khal Drogo neumřel tak by měl armádu on a ona by byla druhořadá a maximálně by ho uspokojila. Atd. atd. v Meereenu to sice chvíli nevypadalo dobře ale samozřejmě mocná Dany opět vítězí, když si veme co všechno ztratili a co všechno za hrůzi prožili Arya, Sansa, Cercei, Jaime, Jon, Tyrion a Daenerys si sedí hezky v teplíčku, s dráčky a za prdelí armádu. Je na čase aby i Daenerys šlápla krutě vedle

#51 toren555
2.4.2017 | 0:23:10
toren555

#50 Kvitovka: tak možné je všechno :) ale jak sem řekl tohle není první serie ,jako že by si Cersie střihla osud Dany a vydá se získat co je právem její a v 8 serie ovládne 7 království a bude bojovat proti mrtvým , no bylo by to nečekaný konec :) co se tyče vazalu Tyrellu sem se sám už vyjadřoval že je to divné že stále vládne Olena , ano Florentové si nárokuji Vysokou Zahradu už delší dobu jen nevím jak na tom jsou, a co se tyče Tarlyu vůbec nevím ? ale byly stalé věrny Tyrellum pokud se nepletu (ale nedivil bych se kdyby se ujaly vlády nad Rovinou , jsou dost silný a známy rod ) co se tyče Danaerys tak to jen uvítám protože ji moc nemám rád :) stáčí si přečíst moje komentáře ale momentálně ovládá Meren kde jsou Druzi Synové , a ma něco kolem 8k neposkvrněných buch ví kolik dotraku (kolik s toho jsou bojovnici ) nějaké Železné a momentální podporu Roviny která má největší armádu a Dorne které má určitě 10 k možná víc , takže je na tom ted dobře a podle toho já usuzuji další příběh pokud dojde k nějaké významné změně udělám aktualizaci dat :). naposledy strachem vládl Jofrey a Ramsye takže jestli Cersie zkusí tuhle cestu tak je taky mrtvá :) navíc hodně rozhodne u armády Lanistru Jamie ? i když přišel o své pravá tak ho muži dost respektuji a navíc až se do Castaryovy skaly dostane šeptanda o tom že odpálila septo což se určitě prováli tak aji tam ztratí poslední spojence ještě když tam zabila svou vlastní rodinu ( Kevana )

2.4.2017 | 0:53:13
Jarin115

#47 toren555: Máš špatné info a nečetl si knížky z toho co jsem po tobě četl. Robert vyhrál každou bitvu kromě jedné a tam neměl ani hlavní část vojska, Tarly ho prostě rushnul :) Nepopírám, že Eddard mu nezachránil život, ale prostě Robert si všechno dobyl, akorát byl hodně mizerný král. Rob Stark musel zemřít z důvodu, že George R. R. Martin chtěl příběh co nejvíce nepředvídatelný. Rob šel pomstít svého otce a každý očekával, že to dokáže, proto ho musel nechat zabít, Jon s tím neměl nic společného. A na to tvrdit kdo je hlavní postava je ještě dost brzo. I když Dany a hlavně Jon se jeví nejpravděpodobněji. (hlavně de o to, že ASOIAF hlavní postavy nemá, ale má prostě postavy) A ať máte rádi Dany nebo ne, tak se na to dívejte objektivně. Neposkvrněné získala lstivě a chytře, města normálně dobyla, (to jak jim vládla je věc druhá) Dothraky ovládla svojí nespálenou mocí, kterou v knížkách ani neoplývá a Dothrakové ještě k tomu nesnáší magii, takže to prostě moc smysl nedává, ale zabila všechny Khaly a tak se k ní prostě přidali, ale i tak, takže mě zajímá jak to George vymyslel, (rozhodně líp než D&D) ale to je teď fuk.

#53 Jarin115 #54 toren555
2.4.2017 | 0:58:24
Jarin115

#52 Jarin115: Mnohem větší smysl by dávalo kdyby tam přiletěl Drogon, spálil ten chrám, upálil tam všechny ty Khaly a ona si na Drogona sedla. Pak by dávalo naprostý smysl, že si před ní všichni klekli, protože by jela na tom největší koni, nechápu proč to tak neudělali…

#55 toren555
2.4.2017 | 1:02:34
toren555

#52 Jarin115: neber mě s tím že za smrt Starku muže Jon doslova :) , jasně že nemůže , jen sem chtěl poukázat na fakt že to měl Martin pravděpodobně v plánu už od první knihy protože kdyby ted žil Robb tak by se asi s Jona nestal Král což by asi hodně narušilo plán ( tedy pokud v knize Jon ožije a stane se Králem ) , jen má teorie :) . co se tyče Roberta tak ano prohrál jednu bitvu ale sotva by něco zmohl bez pomoci Severu a Udoli , Robert byl dobry bojovník ale horka hlava a jako Král byl mizerný , Robert neměl na porážce Targaryanu o nic vetší podíl než Eddard a Jon Aryn proto sem se divil že si říši nerozdělily . knihy sem četl ale už je to víc jak 3 roky a některé věci se dost míchají se serialem .

#59 Jarin115
2.4.2017 | 7:20:41
toren555

#53 Jarin115: Robert sám přiznal že ho Ned zachránil když se svou armádou utíkal k Říčním Krajinám , podívej se kde jsou Bouřlivé Krajiny a s kým sousedí a pochopíš že Robert potřeboval pomoc od Severu .

#56 shootx
2.4.2017 | 7:41:33
shootx

#55 toren555: Kazdopadne Kralovo pristaviste padne pac prvni vize Denerys v 2 rade ukazovalo zasnezeny zelezny trun a zniceny strop…

#57 Illiand
2.4.2017 | 10:26:58
Illiand

#56 shootx: Jj, docela by mě zajímalo, kde se odehraje závěrečná bitva.

2.4.2017 | 11:20:15
Efixan

#31 mirako: a neměla by vedle sebe mít aspoň Horu? :)

2.4.2017 | 12:04:32
Jarin115

#54 toren555: Jasně no, pokud vím, tak poslední setkání Roberta a Neda bylo, když Ned viděl mrtvý děti Rhaegara a dost ho to naštvalo a prostě odešel a pak se viděli až po smrti Jona, když přijel na Zimohrad, takže tam nějaký domluvy o rozdělování neměly smysl. Ned je taky typ člověka, co o království moc nestojí a Jon se stal prostě jeho pobočníkem místo rozdělování říše a taky třeba nestál o království, ale jeho neznám.

#64 toren555
2.4.2017 | 13:07:19
Xavik

#20 mirako: Nene, tohle jsou fakt záběry spešl pro teaser trailer. :)

#83 mirako
admin
2.4.2017 | 14:18:30
Snorri_Killa

No všichni dávate Sansu do údolí, nebylo by možný že by nakonec mohla zůstat s Tyrionem, když se Jon s Dany spojí. Teoreticky jsou Tyrion a Smraďoch jediný kteří se k ní chovaly slušně(a jestli už trochu dospěla tak to tak i může vidět) a byl by to i dobrej politickej sňatek (i když už jsou jakoby svoji). Ale je fakt že by se nejdřív muselo ňák vyřešit jejich veřejné mínění za vraždu Jofreyho i když to neudělali .

2.4.2017 | 17:21:09
HenryTheEight

Sansa v údolí moc nedává smysl, spíš bych v tom viděl něco jiného. Už jsem to psal pod jiný článek do komentáře, že současné dění v seriálu mi připomíná historii Anglie v dobách Tudorovců, tj. když se mezi sebou mlátili potomci Jindřicha VIII. Tommen byl Edward VI., slabej král, za kterýho vládli jiní, Cersei je Bloody Mary, královna, která nechala povraždit spousty dosavadních šlechticů a dalších potentátů a Daenerys přijde na scénu jako Alžběta I. Ta také neměla žádné děti, Anglie za ní dosáhla obrovského rozkvětu (což by se Dany mohlo taky podařit, kdyby dala na Tyriona a další chytré/moudré rádce) a vládla asi 40 let.

A jak do toho zapadá Sansa? Ta by možná mohla mít osud Marie Tudorovny, jejich vzdálené sestřenice, která byla vyhnaná ze Skotska (kde byla královnou), Alžběta ji potom dlouhou dobu věznila a nakonec ji nechala popravit. A po smrti bezdětné královny Alžběty I. se králem Anglie stal právě syn popravené Marie Stuartovy – Jakub I. Třeba se tedy Sansa rozhodne, že bude vyjednávat jménem Jona (nebo Malíčka, nebo za sebe samu) s Daenerys, která si ji ale namísto vyjednávání nechá pěkně pod zámkem, aby měla nějakou páku oproti zbylým Starkům. Protože Jon se těžko bude angažovat v nějaké politice, nikdy mu to moc nešlo, nemá pro to vlohy a čeká ho válka s WW. Podobně je to s Branem. A v Anglii po smrti Alžběty I. (Daenerys) vládnul Jakub I. (Jon), takže by to mohlo dávat smysl – Píseň ledu a ohně, tj. Jon se stává králem celého Západozemí…

#65 toren555
2.4.2017 | 17:42:32
methoz

Kdyby si aspoň nechala narůst vlasy.. už tak je to bída…

2.4.2017 | 17:43:30
toren555

#59 Jarin115: to byla asi taky Nedova největší chyba měl si učinit nárok dokud měl šanci , měl možnost obnovit staré Severské království a on se místo toho podřídí ): , na tom posledním setkání bylo vidět jaký byl Robert přítel .

2.4.2017 | 20:14:33
toren555

#62 HenryTheEight: Dany je feministická bojovnice ( tedy v posteli :) ) ta asi těžko bude věznit Sansu .

2.4.2017 | 20:26:10
Limbero

#22 Movego:
#15 mr_bungle: nesmysl to určitě není :)

2.4.2017 | 21:19:34
Rafan

#7 Azog2182: Kdo bude ovládat pak Dothraky a Dovageris obojí jí zbožňují (i když každý z jiného důvodu).

2.4.2017 | 21:31:16
Rafan

#7 Azog2182: Připomínám co jí řekla čarodějnice v mládí. To co se týkalo dětí se už vyplnilo a to že jí na trůnu vystřídá mladší a krásnější se teprve stane. Její osud je vlastně znám.

#72 Azog2182
2.4.2017 | 21:35:56
Rafan

#9 shootx: A co takhle, že bude tříokou vránou?

2.4.2017 | 21:39:22
holubbn

3 časť 4dielu-prečo je nebe modre? Oberin z Dornu vravi pretože si všetci myslia že žiju v oku modrookeho obra. 2× je to spomenute v seriali 1× ked Branovy vipravala starena.

#83 mirako
2.4.2017 | 21:52:02
Rafan

#27 toren555: Pokud se mi to vybavuje správně, tak Robert prohrál jedinou bitvu a to s Tarlym. Ostatně mluví o tom i Stanis při rozhovoru se Samwellem.

#79 toren555
2.4.2017 | 21:53:45
Azog2182

#68 Rafan: Ze ji na trunu vystrida mladsi a krasnejsi se uz stalo Byla to Margaery :)

#75 Rafan
2.4.2017 | 21:55:32
Rafan

#33 toren555: Tak na tuhle scénu se opravdu těším. Dany je přesvědčena,že je poslední žijící Targaryen. Po tomto faktu bude muset přehodnotit některé plány co měla a vyrovnat se s faktem že Jon má na trůn větší právo.

#74 Azog2182 #79 toren555
2.4.2017 | 22:03:03
Azog2182

#73 Rafan: Kde porad berete ze ma vetsi pravo na trun ? je to bastard :D a Daenerys nema zadny pravo na trun ma pravo chcipnout :D

#77 Rafan #79 toren555
2.4.2017 | 22:36:48
Rafan

#72 Azog2182: Omyl ona nevládla, byla královna matka a to je rozdíl.

#76 Azog2182
2.4.2017 | 22:45:20
Azog2182

#75 Rafan: kdyz byla s Robertem tak byla kralovna :) pak prisla Margaery :)

#78 Rafan
2.4.2017 | 22:47:33
Rafan

#74 Azog2182: O tomto si ještě popovídáme až skončí 7 série. Král je vladařem z boží vůle a pokrevní následnictví přišlo s tím to titulem.
PS nyní mne napadá, že to pokrevní následnictví bylo už u knížat. Stavět se proti tomu znamenalo protivit se bohu.

2.4.2017 | 22:53:09
Rafan

#76 Azog2182: Margaery se stala královnou až po smrti Roberta a to znamená že se vlády ujmul Joffrey a ona byla pak už jen královna matka.

2.4.2017 | 22:56:40
toren555

#74 Azog2182: tak za prvé šance že je nemanželsky je mala ergo by nebyl bastard ( je na to spousty důkazu , Targaryeni měli povoleno vice manželství , Reahgar miloval Lyanu , proč myslíš že Vež Radosti hlídala Královská garda , proč by Robert chtěl zabit syna Lyany kdyby to byl jen bastard, důvod proč chtěl Ned říct o jeho matce pravdu až potom co by složil slib hlídce , ) za druhé i kdyby to byl jen bastard tak mluvíme o Západozemí kde má i bastard vetší právo na trůn než žena ( navíc neplodná a vychována v exilu takže cizák ) kdyby neměli bastardi také práva tak by nepovraždily Robertovi bastardy po jeho smrti , navíc ted je z něj král Severu a má podporu Udoli a to už něco taky znamená . a za třetí je Jon syn Rhaegara nejstaršího syna Krále Aeeryse a má na trůn největší nárok dokonce vetší než měl Viserys mladší syn krále .
#73 Rafan: také bych rad vyděl tu scénu

#71 Rafan: už sem psal prohrál jen jednu bitvu , ale musel s vojskem utíkat do Říčních Krajin kde byl Ned , Jon a podpora Severu,Udoli a Řicnich Krajin protože by on neporazil vojsko Tyrellu

#80 Rafan
2.4.2017 | 23:12:11
Rafan

#79 toren555: To je fakt, syn prvorozeného má vždy přednost před před mladšími sourozenci otce a to i tehdy kdy je pohrobkem a jeho otec se fakticky nikdy vlády neujal.

#81 toren555
3.4.2017 | 12:12:00
toren555

#80 Rafan: je výhoda být nejstarší syn v GoT :)

3.4.2017 | 14:28:33
Lukass.M

Oko obra to prostě je. Šikovný člověk si to zapauzuje těsně před prostřihem. Je tam docela jasně vidět širokej nos přecházející v nadočnicovej oblouk :)

#83 mirako
3.4.2017 | 17:04:41
mirako

#60 Xavik: každopádně si myslím, že nějakým způsobem tam některé ty scény budou.. akorát nějak uprav upravený.. jako to jak přijde Daenerys na dračí kámen tam bude stoprocentně..

#70 holubbn: #82 Lukass.M: To s tím okem zní zajímavě, ale pochybuju že by aSoIaF byl stylu Zeměplochy… tam se pro neználky zase vše odehrává na hřbetu 4 slonů, kteří stojí na krunýři obří želvy letící vesmírem… plus je tam spousta jiných bláznivých a vtipných věcí…

4.4.2017 | 21:00:08
Wolfrage

Nemrtvý obr je docela dobrá zbraň. Každopádně ten pohled na oko je udělaný tak, aby to nešlo poznat a fanoušci se o tom hádali. Ale podle mě to oko má patřit nočnímu králi, jelikož byly ukazováni vládci různých frakci a noční král je vládce Bílých chodců. Bílí chodci jsou stále moje oblíbená frakce v GoT a doufám, že je víc uvidím v další sérii. I když u mě trochu klesli s jejich původem. Čekal jsem něco víc zajímavějšího a víc mystického.

#85 toren555
5.4.2017 | 1:20:59
toren555

#84 Wolfrage: oblíbena frakce bílí chodci :) , no kdo by jím nefandil chtějí jen povraždit všechno živé , problém teto frakce je že nemá moc druhu postav :) , Král , několik bílích chodcu , a hromadu mrtvol , výhoda teto frakce je že jsou skoro nesmrtelní a všechny které zabijí se bez remcání přidají ke králi mrtvých , takže takový happy end :) .

#86 Rafan
5.4.2017 | 5:33:51
Rafan

#85 toren555: A co toho nakecaj :-). Jeden má z toho hlavu jak pátrací balón :-).

#87 toren555
5.4.2017 | 9:27:51
toren555

#86 Rafan:

oni jsou spíš na oční kontakt a chrčivé zvuky :) .

5.4.2017 | 11:55:00
MichaelMyers

Toho, že se dívá na zeď bych si sám nevšiml. :D díky

5.4.2017 | 13:48:17
MrGandy

Prosím vás, nechci to nikde dohledávat. Proč je premiéra tak pozdě? Někde na mě vyskočilo, že se zpozdí vydání kvůli natáčení v „zimě“, je to tak? Děkuji

#91 didi2012
6.4.2017 | 15:45:49
Lukass.M

No je to tak. Když by se natáčelo „normálně“, tak už mohlo GoT více méně běžet. Takhle si počkáme na 17.7. a je otázka jestli by to rovnou neměli odložit na prosinec, aby Zimu nevysílali v létě :D

6.4.2017 | 18:41:05
didi2012

#89 MrGandy: áno kvôli neskoršiemu natáčaniu bude premiéra až v júly

7.4.2017 | 8:43:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama