Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Seriál Game of Thrones je sice u konce, ale my nekončíme

Seriál Game of Thrones je sice u konce, ale my nekončíme

Seriál Game of Thrones je sice za námi, ale to neznamená, že se tomuto webu nebudeme i nadále věnovat. Čeká vás spousta novinek a zajímavostí. Nezapomeňte nás proto pravidelně navštěvovat a pokud nás chcete podpořit, tak ohodnoťte epizody a postavy tohoto seriálu.

69 1
21.5.2019

Zdroj: HBO

Diskuze /206

badyvlasim

no jo, GoT skoncil, ok. To clovek bere, ale ja to tu x let navstevuju, ctu clanky diskuse, obcas neco napisu. A skoncit to, tak je to daleko smutnejsi nez konec serialu

21.5.2019 | 12:11:02
Slezan

Prostě je konec a tady tato stranka s GoT musí taky skončit a skončí… zájem opadne a bude chabý, půl rok, rok možná…je čas. Přiznejte si to a důstojně odejděte.

21.5.2019 | 12:25:07
FrankDux

Serial skoncil daleko driv. To co nam panove naservirovali osmou serii a co maji potrebu po kazdem dilu tak obhajovat a vysvetlovat jen dokazuje jak sikovne udelane byly ty prvni sezony po kterych nebylo nutne kazdy krok te ci one postavy uvadet na pravou miru. Proste dekujeme za zparchanteni konce 10 let trvajiciho serialu … last epizoda byla uz parodie hranicici s vysmechem divakum. Nejeden herec lituje ze musi byt osme rady ucasten.

#73 modra_vafle
21.5.2019 | 12:32:55
FrankDux

Z Dany udelali psychopata… Snow je looser co mel dve zeny a obe zradil.. ve vezeni pak ma soatny pocit svete div se… Arya je Kristof Kolumbus.. Sansa si jen tak oznami osamostatneni severu a ze vyzvanila tajemstvi puvodu Jona.. no… stane se ne? … drak roztavil trun a radeji uletel… Tyrion je v jednom okamziku zradce.. za minutu voli krale a za dalsi je pobocnik.. Bronn nejvetsi drsnak je strazce kasy… tlustoch velmistr a ab, toho nebylo malo Dothraci se prochazeji mestem a kupuji suvenyry. Vtipne sceny z rady a koncilia byly jak pest na oko… po propicjnuti nekoho kdo branil Sever a po masakru ve meste… vojaku je furt cely regiment… ackoliv Sever sel od bitvy k bitve a ma byt zdecimovan … smrt Jamieho a Carsei jak z Venezuelske telenovely. Jo a pozor nezapomente na pana Kolecka co je trioka vrana … nic nechce a najednou je kralem. Tvl..... ja propuknu v smich. Charles Dance.. Mark Ady a Sean Bean… musi byt radi ze vcas skoncili. Jejich postavy meli koule.

#8 Eddard1
21.5.2019 | 12:43:58
Naranyan

Já už se dál nemám moc v plánu vyjadřovat k seriálu a jeho konci (který se mi osobně líbí). Toho všeho jsou tady strašné kopy.. ALE !! Tohle vlákno je o tom, že nekončíme :).. A ano.. nekončíme.. Světě div se, tak dokonce i seriál Farscape tady pořád má svou stránku a po mnoha a mnoha letech jsem tam vlezl :). A to může být i tady. GoT je takový fenomén, že se možná na něj budou dívat i další generace lidí, které se tady můžou objevit :). Když to totiž člověk veme v čistě pragmatické rovině, i když jsem si teď dával opáčko celého Farscapu na třikrát (až tak moc mám Farscape rád, až tak moc je to pro mě životní wannabe :) ), tak.. pravda je, že kvalita CGI (digitálních efektů) je… no.. dnešní optikou už prostě hodně špatná a taky kdysi opěvované masky ve Farscape jsou např. zrovna tadyhle s GoTem nesrovnatelně méně kvalitní. Takže, i když Farscape naprosto zbožňuju, tak koukání na něj už trošku „bolí“ a právě kvůli té (dnešní optikou) nekvalitě masek a CGI – si bohužel nemyslím, že se na Farscape budou dívat budoucí generace.

A zase, naopak GoT :).. ten už má masky a CGI efekty tak perfektní, že se nebojím je označit skoro za dokonalé.. Jinými slovy, už to prostě působí naprosto a zcela přirozeně a reálně a proto může být, dle mého názoru GoT koukatelný klidně i pro lidi za dalších 20, 30 a více let :).

21.5.2019 | 12:49:48
vimjaktoskonci

Jediná dobrá novinka bude, když oznámí přetočení 7 a 8 série.

#10 Nikolperse
21.5.2019 | 12:50:11
Svjatogor

Ráno jsem se podíval na cca 10 YouTube reactions. DAENERYS TARGARYEN DEATH, jak jinak. :-) Lojza Sníh daruje Hitlerovi v sukni tu nejkrásnější smrt jakou může dát. 9 idiotů brečelo, 1 inteligent s radostí kvituje. Hrůza. Nejhorší kreaturou byl týpek, který při prvním objetí zatleskal jakože super. Sereme na vyvražděné a vypálené město, protože Lojza a Danny jsou cool. Následuje hysterák a želvý slzy, Lojza si dovolil ublížit Danny!!! Co čekal? To mu nedošlo, že ji jde zabít? :-D

Tohle ovčí stádo mrdek zabilo původní GoT.

https://www.youtube.com/watch?…

#77 Annie27
21.5.2019 | 12:50:53
Eddard1

#4 FrankDux: Arya a její průzkum území západně od Západozemí byl jejím snem. A co je lepšího jak si plnit svoje sny

21.5.2019 | 12:52:09
Praseodym

Seriál skončil už dávno. Tenhle potrat, co jsme viděli, neměl se starou GOT nic společného. Samozřejmě to bylo proto, že Blbý a Blbější dostali lepší nabídku, takže to chtěli mít co nejdříve z krku a HBO nemělo koule najmout jiné scenáristy (nechápu proč, dokázali akorát přepisovat knížky, jakmile se s nimi rozešli, tak šla kvalita strmě dolů).

#11 Nikolperse #15 Svjatogor #18 Violet
21.5.2019 | 12:53:53
Nikolperse

#6 vimjaktoskonci: A s akého dôvodu by to robili? A si myslíš že HBO dá ďalšie zdroje na niečo čo už ukončili, a že aj herci čo tam hrajú sa bez problém do seriálu vrátia a vykašľú sa na veci ktorým sa teraz venujú?

21.5.2019 | 12:54:10
Nikolperse

#9 Praseodym: Pretože George Martin si tie knihy pestuje ako záhradu a nechal tam výrasť toľko buriny, že sa s toho nevie sám vysomáriť. A ak by seriál pokračoval tak ako keď mali knižnú predlohu, tak by sa s toho nevedel vysomáriť nikto ani v ďalších piatich sériách. Preto sa rozhodli tú buriny zničiť a nechať len to dôležité.

#187 Maroder
21.5.2019 | 12:56:34
FrankDux

Eddard1… me ani tak nejde o to jak skoncil serial … ale jak to podali tvurci. At si na trunu sedi treba Hodor ale me bavilo to napeti a pnuti a vsechno okolo. Poprve za 10 let jsem se na ty dily netesil ale mel jsem obavy. Arya prodelala vycvik aby sejmula tu co setla hlavu jejimu tatovi a to v primem prenosu. Misto toho si vzala dalekohled a odplula na more.

#14 Nikolperse
21.5.2019 | 13:01:58
Lord_Casterly

Bla bla bla. Já si teď v klidu pouštím GoT od začátku. Jojo Eddarde říct Cercei pravdu byla chyba :)

21.5.2019 | 13:03:17
Nikolperse

#12 FrankDux: A koho mala zabiť za smrť jej otca? Všetci sú predsa mŕtvy, tak koho? A to že sa zobrala a odišla bol jej sen.

21.5.2019 | 13:04:38
Svjatogor

#9 Praseodym: Poslední koukatelnou sérií byla s06. Do děje přišly zajimavé charaktery, mnohé charakterově zaběhnuté postavy si prošly svou uvěřitelnou a logicky vystavěnou katarzi. Bratovražedná válka klanů a rodu Severu se povedla, Bitva bastardů se ještě nepokusila znásilnit vojenskou logiku a vyjasnění původu Jona Sněha nám dal příslib titánského wagnerovského finále.

Space Shuttle GoT letěl jasně a strmě vzhůru. Skončil jako Challenger. :-(

21.5.2019 | 13:06:00
gonzales1993

Není důvod to tu ukončovat, pokud budou realizovány ty spin-offy.

21.5.2019 | 13:08:08
yennik

:(

21.5.2019 | 13:11:02
Violet

#9 Praseodym: Jo HBO chtělí aby natočili zase 10 dílů a ani to se jim nechtělo, odmítli to, protože budou točit SW. Takže honem honem, at to mají z krku. Je smutný že v HBO se nesmohli na to, najít někoho jinýho, kdo tomu tu péči dá, protože tento seriál si to rozhodně zasloužil. To že je to uspěchaný a naplácaný na sobě se na tom bohůžel dost podepsalo.

I sám herec co hraje NK řekl, že už nechtěli cénáristi ztrácet čas natáčením nějakýho boje NK. Prostě to totálně odflákli a pak najdeme i tkaovy trapný chyby jako je kelímek a petky. Proč taky ne? Kontrolovat to už přece nikdo nemusí, hlvně že už to je natočený, nějak, jak to je fuk.. a to jsou to ty nejmenší blbost, zanedbatelný.

Honem jdeme točit SW na tom si namastímě kapsu, SW to už je legenda, kašlat přece na nějaký GOT, fanoušci dostanou pár bodů co chtějí a tím to hasne. A stačí si i poslechnout nějaký rozhovory herců: už to chtěli mít hotové, už se jim nechtělo… bla bla.. nechtělo se jim ztrácet čas tímhle.. atd atd.. Jsme jim úplně k smíchu :)

#20 Svjatogor #24 widy.33
21.5.2019 | 13:14:50
vitas011

Dát přednost SW před GoT…pokud jim to stálo za jejich reputaci tak proč ne.

21.5.2019 | 13:18:37
Svjatogor

#18 Violet: Tohle je opravdu to nejhorší zjištění. HBO chtělo kvalitu a nebylo schopno zmáčknout koule dvou zmdů. Co je, proboha, tak skvělého na StarWars? Tohle byla (skoro) sci-fi pohádka už v roce 1977.

#188 Maroder
21.5.2019 | 13:20:25
shootx

Dalsi z duvodu proc jsou porad velice popularni knihy tam se zadny slunikar nevlame a nezformuje si pribeh podle toho co si preje…

#22 Svjatogor
21.5.2019 | 13:21:37
Svjatogor

#21 shootx: Bohužel, tohle pravidlo platí jak kdy a jak kde. Viz. causa Amélie Zhao a ANTIOMLUVA Larryho Correia. :-\ :-(

#29 shootx #189 Maroder
21.5.2019 | 13:24:34
Naranyan

Peníze… Osobně skutečně vidím ten převažující problém urychlování v penězích. Nabobtnalo to do tak šílených výšin, že už to prostě nebylo udržitelné ani s nějakýma usmrkanýma páru desítkama milionů diváků…

https://www.czechcrunch.cz/…ilion-korun/

Na takovýhle čím dál přemrštěnější požadavky jak herců, tak určitě i dalších – všech – podílejících se na seriálu, by musel GoT sbírat stovky milionů diváků na každou epizodu.

#26 Violet
21.5.2019 | 13:35:15
widy.33

#18 Violet: a aké by to bolo super pozeranie keby si aspoň trošku škrtol tak ako to opisoval VF :D ano príiš mocný záporák na zabíjanie lordov ked tam má armádu ale keby velmi chceli určite by to vymysleli lepšie aby to bolo zmyselné :/ veď všetky bojové scény vymyslel koniec koncov on sám

#25 Violet
widy.33
21.5.2019 | 13:35:25
Violet

#24 widy.33: Právě, kdyby chtěli, jim se ten čas do toho prostě nechtělo strkat. Oni to dotočí za tři měsíce a to je jako ok? :D Mě se líbilo co sám navrhoval NK, že by procházel tou uličkou a jen tak by je tam sekal jak nic :D A jim se s tím nechtělo zdržovat? Jako fakt? S něčím co by vyvolalo právě ty emoce v lidech jako dřív? Nechápu, že v HBO u takovýho velkýho seriálu tohle vůbec dopustili. http://jyxo.info/…986f9544.jpg :D

#27 widy.33
21.5.2019 | 13:41:50
Violet

#23 Naranyan: Tak proč HBO chtěli aby natočili deset dílů? A proč to ti dva odmítli? Šak to řekli že musí jít točit SW. Peníze jsou často problém, ale tady měli možnost těch 10 dílů natočit, prostě se jim nechtělo. A ještě to celý uspěchají aby to měli co nejdřív z krku.

#40 Naranyan
21.5.2019 | 13:45:20
widy.33

#25 Violet: Podla nich to nedávala zmysel ? ale tie blbosti plné dier čo urobili oni ako zmysel dávať má ? :D Jeho predstava konca NK by bol tiež super :D NK nato že bol najvačšou zápornou postavou bol podla mňa skrátka najvačší obľubenec :D u mňa určite :D a hlavne ked ho začal hrať VF :D

#28 Violet #38 igwar
widy.33
21.5.2019 | 13:46:57
Violet

#27 widy.33: NK si zasloužil mnohem víc prostoru. Jo Vladimír F. se na něj hodil dobře :D

Kdyby se chtěl ještě někdo podívat na rozhovor s NK https://www.facebook.com/…04954136219/

#30 GameOfThrowss #33 widy.33
21.5.2019 | 13:57:50
shootx

#22 Svjatogor: Dobry priklad snad uz aby jsme zacinaly mit strach i o samizdat…

21.5.2019 | 14:02:47
GameOfThrowss

#28 Violet: prý to byl důvod proč v seriálu neměl ani jeden proslov.. prý to „bol čobol“ tak těžko říci co si o tom myslet :/

21.5.2019 | 14:06:18
janoo8

Ty vole to jsou zas pesimistický kecy. Hele hoši a děvčata už to potřebuje něco nového a originálního v těch vašich komentařích.

21.5.2019 | 14:13:36
DeusVult11

Myslím ze DD si týmto krokom. Vysrať sa na vlastny seriál. Riadne uskodili. Disney a SW musia byť z reakcií ľudí na prášky.

21.5.2019 | 14:13:42
widy.33

#28 Violet: :D oplatí sa to pozrieť :D

widy.33
21.5.2019 | 14:15:27
igwar

Kto si predstavuje, že HBO by natočilo ešte 5 alebo dokonca 10 ďalších sérii je naivný blázon. GoT je jeden z nadrahších seriálov, ak nie aj najdrahší. Mali by Ste byť vďačný za dôstojný koniec, lebo veľa dobrých seriálov sa konca ani nedočká. A to by bol aj prípad GOT, keby tvorcovia do toho išli s takouto naivnou predstavou. Usekli by im to po x sériach buď kvôli nedostatku peňazí alebo neschopnosti platiť astronimické honoráre hercom (najbežnejšie dôvody). Riadne neukončené a s debilným vysvetlením, že finále série môže uspokojivo slúžiť ako finále seriálu..... ako sa to už stalo viackrát. Takže radšej taký to koniec, ako žiadny !

#36 Praseodym #37 Violet #40 Naranyan
21.5.2019 | 14:21:56
Caligos

Legenda praví, že děti lesa přežili a Jon bude přeměněn na Night Kinga II. při pokusu záchrany zbývajících lesů.

21.5.2019 | 14:26:19
Praseodym

#34 igwar: „GoT je jeden z nadrahších seriálov“ Co je to za hloupý argument? Uvědomuješ si, že ten seriál je sice drahý, ale stejně tak hromadu peněz díky rekordní sledovanosti vydělá, že ano?

„Mali by Ste byť vďačný za dôstojný koniec“ Ano, to bychom byli, kdyby takový ten konec byl.

#41 igwar #44 Naranyan #68 igwar
21.5.2019 | 14:26:54
Violet

#34 igwar: Nikde jsem tady nečetla, že by měli točit nějaký další řady :D Nespletl ses? HBO chtělo po scénáristech aby natočili zase deset dílů, dílů, dílů :D Aby osmá serie měla 10 dílů. Ne jen šest, to si vymysleli naši drazí scénáristi a proč? Prostě to odřekli protože prý budou točit SW!;) Tak proč píšeš o nějakých seriích?:)

#46 igwar
21.5.2019 | 14:27:31
igwar

#27 widy.33: Ale seriál nebol o NK, ale o železnom tróne, hovorí to aj názov seriálu. Čo sa týka chýb, veľa ľudí si zamieňa logické chyby a skratkovitosť, ktorá niekedy bola do očí bijúca. Napr. to, že Tyrion ľahko našiel zasypanú Cersei a Jamieho nebolo nelogické, len neukázali, že mu možno niekto povedal, kde má hľadať. Takisto, že Červ nezabil Jona tiež nie je nelogické, len tam nebolo do detailu rozobrané prečo sa tak nakoniec rozhodol…a pod.

#39 Violet #51 widy.33 #52 widy.33 #54 widy.33 #57 widy.33 #57 widy.33
21.5.2019 | 14:28:30
Violet

#38 igwar: Ale z NK udělali největší hrozbu, proč teda vubec šli za Cersei prosit jí aby jim pomohla? Sám si viděl jak byla vyděšená když uviděla WW. A pak je to směšně zaobalený do jednoho dílu, který ani nedává smysl, Dany která má desetinásobou armádu, tam postaví jen pár vojáčků, a zbytek dělal co? Dloubali se v zubech někde na zadku? Zatímco pár hrdinů se snažilo zabíjet WW a dost úspěšně i když se na ně valilo desítky těhle chodců, ty v první linii padli jak nic. Ale do deseti hrdinů to dává s přehledem :D

NK byl sice napoztadí, ale byl ta největší hrozba a tak byl i vykreslován, se na to podívej znovu. A pak ho sfouknout jako svíčku jen tak. Rozhodně si zasloužil víc prostoru, když už z toho dělali tak velký bububu.

#43 igwar
21.5.2019 | 14:33:23
Naranyan

#34 igwar: Jop… Firyfly by mohlo povídat :).. Já sice viděl epizodu a půl a až tak moc mě to nechytlo, ale vím, že mraky lidí to žralo a stejně jak to skončilo… A i ten můj milovaný Farscape byl nakonec násilně utnutý.. Všichni si plácali po ramenech, jak to jakože fajn jede a divácky všechno v pohodě atd, ale prostě byl to na tu dobu drahý seriál a najednou rána z nebe, kterou nikdo nečekal, že to ruší… Diváci si tehdy dokázali místo celý sezóny vymodlit alespoň závěrečný 3h „film“ → Farscape: Peacekeepers Wars… no ALE JAK TO DOPADLO KURWA !!! zase se našli pošahaní nevděční kritici, co nadávali, že kráté, málo, hento neukončené (Nebari útok na galaxii, Eideloni a vytvoření Sebaceanů z homo habilis atd atd atd)… Já bych nejradši koukal i na průměrný Farscape natažený na.. tak jde čas … nekonečno :D… Ale prostě takhle to nefunfuje a jsem alespoň rád za to, jak to nakonec dopadlo.

#26 Violet: Chceš pravdu ? :).. Chceš neoficiální pravdu, jak to skutečně bylo ale co ti nikdo nahlas neřekne ???.. Něco málo o penězích a ekonomice vím, takže realita je taková, že HBO chtělo 10 dílů.. Ale řeklo jim, natočte to s XYZ milony dolarů… No a samozřejmě to tvůrcům prostě nevycházelo :). Takže to zkrátili, aby jim ten daný rozpočet prostě vyšel s těma – novýma – požadavkama herců, štábu atd atd…

#42 Violet #45 Violet
21.5.2019 | 14:33:28
igwar

#36 Praseodym: Neviem, prečo by mal byť môj argument hlúpy. Videl a zažil som už veľa dobrých seriálov, ktoré skončili presne tak, ako som písal. Hlúpy by bol určite dôvod, prečo by nakoniec nejaký mnažér od HBO od stola nakoniec uťal, ale určite by sa to stalo. Takže snahu o ukonečenie hodnotím kladne.

21.5.2019 | 14:34:54
Violet

#40 Naranyan: Teď mě mrzí, že jsem si ten rozhovor neschovala. Ale třeba to ještě na redditu dohledáš :D A bylo to video, žádný psaný slovo ;) Bylo tam jasně řečeno, že prostě nemůžou točit další díly i když jim na to HBO prostředky nabídli, co je na tom nepochopitelného?:D a dát tomu víc času taky nemůžou protože budou pracovat na SW. K tomu není co víc dodat. HBO nikoho jinýho hledat prostě nechtěli a tak souhlasili s šesti dílama. ;)

#47 Naranyan
21.5.2019 | 14:37:56
igwar

#39 Violet: Aj ja som bol prekvapený, že NK vybavili behom jedného dielu. Ale treba si uvedomiť, že do KONCA seriálu zostávali 3 diely a bolo treba riadne ukončiť aj iné veci. Ako som už písal, NK nebol hlavná dejová linka.

21.5.2019 | 14:38:39
Naranyan

#36 Praseodym: Položím ti jednoduchou otázku… NA začátku, první sezona GoTu stála kolik ? :)… A diváků bylo kolik ?..... A poslední sezona ?.. Jestli se nepletu, tak stála snad 2*, 3* nebo i 4* víc ?? ale jaksi 4* víc peněz (ekvivalentně) to samozřejmě nepřineslo :).. Jednoduché kupecké počty.

Ale HBO samozřejmě nebude říkat nahlas pravdu, že seriál – REÁLNĚ – až tak moc nevydělává, nebudou si přece kazit svou imidž a nutit diváky (fanoušky) k přemýšlení, jaktože já nevím 40 milionů zhlédnutí nestačí… no.. nestačí.. v dnešní době už prostě ne :).. Všechno drahne, od blbých Starbučkis kelímků, přes plastovou lahvinku pitíčka až po honoráříčky herců a jejich agentíčků a podržtaštičků… V dnešní době z něčeho udělat fenomén může být cesta na výsluní, ale taky do pekel.

#48 Violet #60 Praseodym #190 Maroder
21.5.2019 | 14:39:02
Violet

#40 Naranyan: MImochodem tohle je oficiální pravda :D Až mě mrzí, že jsem tomu věnovala tolik času a viděla tolik rozhovorů, kvůli čemu? kvůli tomu jak to pak vypadalo? Ha :D To jsem radši mohla číst nějakou dobru knížku, než tímto ztrácet čas :)

#50 Naranyan
21.5.2019 | 14:40:21
igwar

#37 Violet: To bola reakcia na niektorých ľudí v diskusii. Veľa ľudí písalo, že by uvítalo na ukončenie ešte 5 alebo 10 sérii, ale to je naivná hlúposť, ako som písal.

21.5.2019 | 14:40:28
Naranyan

#42 Violet: Tak budiž.. Stejně ale nevěřím, že jim to nezačalo bobtnat nad hlavu :).. A jsem si tak nějak jistý, že kdyby vzali místo B@W, budou fundovaní kritici brblat zas.. pořád.. vždycky, všude :).

#53 Violet
21.5.2019 | 14:40:45
Violet

#44 Naranyan: Však HBO prohlásil že seriál ztrácí na sledovanosti. A když někdo řekne scénáristům jsme nabídli dostatečné prostředky, ale jsou vytížení kvůli SW. Myslím jako, že si to před rokem vymysleli?:D To by spíš udělali teď, po té vší kritice.

21.5.2019 | 14:42:24
Citrus88

HAHAHAHAHAHA,nek­vičte jak prasata xD

21.5.2019 | 14:42:34
Naranyan

#45 Violet: No tak :).. A já se škodolibě usmívám, že tys tomu věnovala 3 prdele času a teď jenom dštíš síru, nadáváš a kritizuješ, já tomu mimo samého seriálu věnoval jen relativně málo zájmu (a času) a jsem vrcholně spokojený :).

#58 Violet
21.5.2019 | 14:43:08
widy.33

#38 igwar: seriál nebol o NK súhlasím tak isto ako nebol seriál o Hodorovi ale napriek tomu som so zavŕšením jeho príbehu bola spokojná v skratke logicky bolo divákovi podané čo a kde sa stal skart v jeho matrixe a stačilo to, avšak najvačšia hrozba v seriály pokial viem

widy.33
21.5.2019 | 14:43:27
widy.33

#38 igwar: seriál nebol o NK súhlasím tak isto ako nebol seriál o Hodorovi ale napriek tomu som so zavŕšením jeho príbehu bola spokojná v skratke logicky bolo divákovi podané čo a kde sa stal skart v jeho matrixe a stačilo to, avšak najvačšia hrozba v seriály pokial viem

widy.33
21.5.2019 | 14:44:04
Violet

#47 Naranyan: Jenže já narozdíl od některých tady mám ráda i šestou a sedmou řadu.. Sice začátek byl lepší, ale mě se to líbilo :) a nepamatuji si kdybych byla fakt u něčeho tak zaražená při sledování jako tady. Že jako co to je :D Takže mě za kritika neoznačuj, já jsem spíš vždy za GOT stála nekomproimisně :D Ale tady fakt nemůžu :)

#56 Naranyan
21.5.2019 | 14:44:15
widy.33

#38 igwar: seriál nebol o NK súhlasím tak isto ako nebol seriál o Hodorovi ale napriek tomu som so zavŕšením jeho príbehu bola spokojná v skratke logicky bolo divákovi podané čo a kde sa stal skart v jeho matrixe a stačilo to, avšak najvačšia hrozba v seriály pokial viem

widy.33
21.5.2019 | 14:44:56
widy.33

sorry za spam

widy.33
21.5.2019 | 14:45:10
Naranyan

#53 Violet: Nemůžeš, no… fajn… Tak já můžu… A hele jak jsem spokojenej — táááákhle :)

#59 Violet
21.5.2019 | 14:45:21
widy.33

#38 igwar: #38 igwar: seriál nebol o NK súhlasím tak isto ako nebol seriál o Hodorovi ale napriek tomu som so zavŕšením jeho príbehu bola spokojná v skratke logicky bolo divákovi podané čo a kde sa stal skart v jeho matrixe a stačilo to, avšak najvačšia hrozba v seriály pokial viem :D , od 1 série aj ked od začiatku v seriály ako postava nevystopoval ale dosť často skloňovaný ako temnota dlhá noc a podobné..... zaslúžil si oveľa viac priestoru, ak by sa im nepodarilo ho poraziť v 8×3 tak zrejme Dandy nespraví čo spravila a podobné čo nebudem ďalej písať…logickosť a skratkovistosť ak znamená, že sa DD spoliehali len nato že ludia si vystačia so skratkovitosťou po tom ako čakali niečo veľkolepé nuž :( :( :( je to dosť smutné

widy.33
21.5.2019 | 14:46:25
Violet

#50 Naranyan: Tak mě konec nevadí jak to dopadlo, celkově mě nápad přijde ok. Proč ne? Až na ten průběh. I když jsem četla na netu mnohem lepší konce. DOkonce sám NK měl nápad na lepší konec :D

#61 Naranyan
21.5.2019 | 14:46:56
Violet

#56 Naranyan: To je dobře, aspoň někdo se bavil. já ti to neberu :D

21.5.2019 | 14:47:31
Praseodym

#44 Naranyan: Dokud neznáš přesná čísla, kolik jim to vydělává a jaké mají náklady, tak prostě jenom meleš hovadiny, co si cucáš z prstu. Všechno ukazuje na to, že reálný důvod, proč se to takhle utlo, byl, že scenáristé chtěli jít dělat SW, kde si jednoduše nahrabou víc. HBO o další díly stálo.

#62 Praseodym #65 Naranyan
21.5.2019 | 14:48:08
Naranyan

#58 Violet: Všichni mají 3 řiťky nápadů :).. špatných, dobrých, vynikajících, debilních… a vo vo vo vo tom to je :). Já beru, co nám oni předložili a nebudu se k tomu vracet, protože nakonec jsem tady i já přednesl celkem solidní ranec argumentů a důkazů, proč to a ono dává smysl ale nikdo na to až tak moc nereagoval a každý si prostě jede to svoje … takže … nic :).

#63 Violet
21.5.2019 | 14:48:50
Praseodym

#60 Praseodym: Takže jednoduše – kdyby ještě někdo to, co jsem napsal, nepochopil – HBO bylo s výdělkem evidentně spokojené. Jinak by nestálo o více dílů. Navíc nejde jen o výdělek jako takový, ale o to, že takový seriál je jaksi vlajkovou lodí celého HBO a přiláká lidi i k dalším pořadům. Takže ne, opravdu to nebylo o tom, že HBO by něco chtělo ukončit. Ukončit to chtěli Blbý a Blbější. A je to strašně poznat. Když v práci dělám nějaký méně lukrativní projekt, kterého se chci zbavit, dělám to stejně. Takže tenhle rukopis flákače, co už chce dělat něco jiného, moc dobře poznám.

#64 Violet #82 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 14:50:53
Violet

#61 Naranyan: Jaký důkaz? Smyšlená čísla? Tys u toho byl? Fakt je že se vyjádřili jasně, SW má přednost ať si GOT trhne. Tím to hasne.

#66 Naranyan
21.5.2019 | 14:51:05
Violet

#62 Praseodym: přesně

21.5.2019 | 14:52:16
Naranyan

#60 Praseodym: Podle těch páru článků, co jsem o GoT načetl a informací jsem si prostě vyvodil, že i když všichni tvrdí, jak je to růžové (COZ BYL PRESNE I PRIPAD FARSCAPE), tak to až tak růžové v reálu nebude a prostě se jim to vymklo z pazur.. Ano, přesné, kompletní účetnictví, VČETNĚ NÁKLADŮ OBĚTOVANÉ PŘÍLEŽITOSTI!!! nám samozřejmě nikdo nepředloží :).. Takže dle mého hrálo velkou roli to, že se to začalo vymykat a bobtnat (finančně) a NAVÍC … + k tomu… ještě to, že B@W mlsně vyhlíželi ten SW tedy, podle toho, co říkáte.. no a HBO nechtělo narychlo riskovat někoho jiného (nového)… Prostě patovka jak řemen :).. TAkže konec, hotovo, finito… může se dál pouštět žluč a to je tak asi všechno, co se může a naknoec už mě to tu přestává bavit a asi bude čas se přestat tady v těch potocích žluče a zhrzenosti dále brodit.

#67 Praseodym #69 Violet
21.5.2019 | 14:53:41
Naranyan

#63 Violet: Ne… Mám na mysli důkazy a argumenty, které jsem tady psal v jiných vláknech.. často číslované seznamy… Ale říkám.. už to tady přestává mít pro mě dál cenu :). Myslím, že my, co se nám to líbilo a jsme spokojeni soudíme, že přenecháme kritikům žezlo a ať se tady klidně plácají po ramenech s jejich tvrzeníma, že se to VŠEM muselo nelíbit a komu se to líbilo, je retard :).. Nemá to prostě dál cenu.

#72 Violet
21.5.2019 | 14:55:24
Praseodym

#65 Naranyan: Netuším, co sis načetl. Ale když HBO říká, že chce další řady, tak si nemyslím, že se to ukončilo kvůli penězům. Jak jsem psal, všechno ukazuje na ty dva scenáristy. Kteří pohřbili sérii, kterou lidi hltali deset let. Arogantní hovada.

#71 igwar #80 Nikolperse
21.5.2019 | 14:56:19
igwar

#36 Praseodym: Ani som netušil, ako blízko som pravde. O tom, čo písal Naranyan som vôbec nevedel. Už teraz teda chceli HBO 10 dielov, ale peniaze dali iba na 6. Taktiež si uvedom, že čím je seriál populárnejší tým viac astronomicky narastajú platy hercov. Len takí predstavitelia Sansy, Aryi, Brana… začínali v seriáli v podstate v detských úlohách a dnes berú statisícové sumy. Takže kto je tu hlupák? Stále tvrdím, že keby to teraz riadne neukončili, už by vôbec nemuseli mať monžosť ukončiť to.

21.5.2019 | 14:57:28
Violet

#65 Naranyan: Proč většina co to brání i ty, když už dochází argumenty, začnete snižovat ostatní co se váma baví? Potoky zhrzenosti? Jako fakt? Utočí někdo na tebe, že jsi zarytej fan co jen dostal dávku heráku a to mu stačí? Ne. tak proč se k tomu pořád někdo jako ty snižuje? Prostě normální kritika, je tady snad otevřená diskuze, tak si tady může psát každý co chce, co se mu na tom líbí i ne. Ale že tobě se nelíbí, že někdo jinej na to má jiný názor, podpořený ještě fakty, že se na to zkrátka vybodli, tak hned jsme všichni zhrzení? My jsme chudáčci. Aha.. Fakt hodně lidí asi nedává když má někdo jinej názor co? I já jsem normálně akceptovala že se ti to líbí. Říkám vážně, že je dobře že sis to ty užil.

#70 Naranyan
21.5.2019 | 15:00:33
Naranyan

#69 Violet: Za sebe bych to asi mohl ukončit tím, když tady jedna paní (lukostřelkyně) kritizovala, že ta balista střílela jak kulka a že je to nemožné (nereálné) co jsme viděli :)

Co asi tak na takové věci říct ?… Nevím, jestli jsem číslovaný seznam zkoušel s tebou, ale budiž, musím uznat, že ty zrovna píšeš vcelku slušně, takže to klidně ještě naposledy můžu zkusit s tebou :).. Vypiš mi prosím (stručně jestli chceš, nebo obsáhleji), co ti tak vadilo do číslovaného seznamu a já se na to pokusím zareagovat :).

#74 Violet
21.5.2019 | 15:03:38
igwar

#67 Praseodym: Tí dvaja ukončili seriál presne tak, ako R.R. Martin chcel. On sám povedal, že knihy skončia rovnako (ak vôbec skončia), len že k tomu koncu bude viesť iná cesta. A to je logické, lebo v knihe na rozdiel od seriálu je oveľa viac priestoru opísať a popísať všetky detaily, dialógy a pod. Ale myslím, že veľa ľudí, ktorý sa tu pohoršuju nad koncom seriálu bude sklamaných, lebo hlavné dejové linky a osudy hlavných postáv skončia úplne rovnako aj v knihách. Myslieť si, že tí dvaja stvorili nejakí vlastný panflet bez toho, že by sa z Martinom neporadili aspoň o základnej dejovej konštrukcii je naivné.

#85 Praseodym
21.5.2019 | 15:05:09
Violet

#66 Naranyan: Nikdo tady právě a já už vůbec ne netrvrdil co ty píšeš. Naopak i tys teď začal, my jsme chudáčci zhrzeni. Mě problém akceptovat jinej názor nedělá, ale ty hned brečíš když nemám stejný názor. Nechceš mi taky začít nadávat? jen protože řeknu že se mi to nelíbilo?

#75 Naranyan
21.5.2019 | 15:05:24
modra_vafle

#3 FrankDux: Kvalita šla do kopru v momentě, kdy přišli o možnost čerpat z knižní předlohy. Jejich spisovatelské schopnosti nejsou na úrovni Martina a to je myslím i důvod toho, proč poslední dvě série uspěchali. Sami věděli, že by nikdy nebyli schopní přijít s příběhem hodným knižní předlohy potažmo 5 – 6 řad seriálu.

#76 Naranyan
21.5.2019 | 15:05:50
Violet

#70 Naranyan: Děláš si srandu? Psalo ti to nespočet lidí, já se s tebou fakt nebudu znovu dohadovat, ani jsi na ně neragoval. A narozdíl od tebe, já chodím do práce. Takže už se ani nemíním znovu opakovat. A tu kuš si běž vyzkoušet, třeba ti to dojde.

#75 Naranyan
21.5.2019 | 15:07:12
Naranyan

#72 Violet: Tak já mám už předem tendenci být tak nějak v obranné „pozici“, protože těch útoků na nás, co seriál obhajujeme tady bylo nepočítaně že.. Dokonce v jednom vlákně se mi dostalo psychologického rozboru, co jsem za psychopatického asociála a že schvaluju bodání do lidí…

#74 Violet: Tak jestli jsme se my spolu už dříve bavili, tak jasně, netřeba to opakovat. A jestli si to s těma lukama/kušema zrovna ty, tak se směji nadvakrát :).. Jestli jsi to opravdu ty, komu vadila logika sestřelení draků a nereálné balisty, tak se opravdu nemáme o čem dál bavit :).. Nu a světě div se, taky mám práci, kterou musím udělat, abych měl na chleba :).

#79 Violet
21.5.2019 | 15:13:59
Naranyan

#73 modra_vafle: A mimochodem, když se tady nadává na B@W…

https://www.cbdb.cz/…ty-of-thievs

Já tuhle knihu přečetl. Takže, až se tady objeví někdo, kdo četl jeho knihy, pak se teprve budeme bavit, že snad neumí…

#83 Violet #125 mateSKAtes #127 mateSKAtes
21.5.2019 | 15:17:05
Annie27

#7 Svjatogor: Já jsem taky idiot, co z toho „brečel“ :D … Mě její smrt vzala asi jako Tebe LM :D To že jí ale Jon zabije mi bylo dávno jasný. Já s ní tak nějak soucítím, chápu ji a její činy v průběhu seriálu, ale vynechávám z toho ten přerod v předposledním díle. Ten sem tak nějak ignorovala a fandila ji dál, i když jsem věděla, jak skončí :D

#84 Svjatogor
21.5.2019 | 15:20:25
MagikaVonCary82
  • Dovolte mi, v tomto mém posledním příspěvku ke Hře o Trůny, naposledy se mnohým z vás – nikoli všem, neboť jsou zde i lidé/diváci moudří – prostřednictvím vloženého odkazu, obhájit Deny, jako nikoli šílenou.
  • Video je určeno všem, kdož dobře rozumí anglicky, trvá 12 minut, a pouze prostřednictvím samotných událostí, slov, a jednání postav, je posledním a FAKTICKÝM očištěním této postavy.
  • 12 minut shrnuje všechny zásadní události, slova a činy jejího života, bez komentáře autora videa.
  • Děkuji všem, kdož obětují těchto několik minut svého času k tomu, aby objektivně mohli setrvat na svém názoru, nebo jej po shlédnutí videa změnit.
  • https://www.youtube.com/watch?…
#90 widy.33 #91 Annie27
21.5.2019 | 15:33:05
Violet

#75 Naranyan: Ty se směješ protože nechápeš jak zbraně fungují?:D Jo jsi to vysvětlil ty balisty jsou kouzelné, tečka :D
Vlastně je to Fantasy, takže všechno bylo fantasmagory, tak co si tady kdo stěžuje, když tam něco chybí, domyslete si to! :D Když ne a je to přehnané, je fantasy a tečka, všude samá magie. Tos tomu dal korunu :D

#86 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 15:36:32
Nikolperse

#67 Praseodym: Ako bolo by síce pekné keby bolo 10, 15 alebo až 20 sérií. Mňa by to tiež potešilo. Tvorcovia sa dajú nájsť noví, príbeh sa vytvoriť dá.

Len nastáva otázka, či by herci čo tam hrajú boli ochotný venovať 15 rokov svojho života tomu seriálu. Skús si predstaviť že by malo byť 12 sérií a napríklad Emília Clarke by počas 10 série zahlásia že už nechce v seriály pokračovať a že 10. séria bude pre ňu a postavu Daenerys posledná. A Daenerys by iba práve dorazila do Westerosu. Takýchto prípadov sa stalo už veľa. A to je len jeden príklad toho čo by sa mohlo ohľadne hercov stať.

Kníh môžeš napísať aj 20 a postavy nemusia zostarnúť ani o rok. Ale v seriál tak držať nemôžeš. Herci starnú, môžu od projektu odísť, ochorieť alebo dokonca umrieť. Chcem tým povedať, že držať takýto seriál 12–15 sérií s tým, že na konci bude mnoho postáv, ktoré boli aj na začiačtku, je takmer úplne nemožné. Ako príklad môže slúžiť Walking Dead. Koľko postáv skončilo, preto lebo sa rozhodli skončiť herci, čo tie postavy hrali.

21.5.2019 | 15:37:30
Monoceros

No ty vogo uz je tu 80 prispevku a vsechny jsou od 5–6 lidi kteri vlastne pisou porad dokola to samy.

#87 janoo8
21.5.2019 | 15:39:54
MagikaVonCary82

#62 Praseodym:

  • A pod tato Tvá slova se obrazně podepisuji!
21.5.2019 | 15:42:08
Violet

#76 Naranyan: Nikdo neřekl, teda aspoň já ne, že neumí, je mi to šumák, já jsem psala že se na to vys… to je rozdíl. Mě se předchozí řady líbí. Ale SW je důležitý a GOT si máme napráskat do.. Ty fakt nedokážeš být nezaujatý co? Ale už chápu tvoje řeči :) Když ho miluješ, není co dodat :D Je dokonalej.. A ty máš prostě ve všem pravdu a nikdo jinej jí nemá, ani nemůže mít, jediná pravda je ta co máš ty a ostatním se za to vysměješ když to vidí jinak, ano už to chápem… ignoruješ i fakta atd.. to nemá cenu řešit dál.. pojedeš si pořád to svoje že?:)

#89 Naranyan #94 widy.33
21.5.2019 | 15:42:58
Svjatogor

#77 Annie27: Ne, pokud nemáš potřebu soutěžit v úchylném klání na YouTube. Mamrda GoT charakterizují dva rysy: prvním je odiózně přehrávaný hysterák a druhým je absolutní neschopnost předvídat děj.

Danny umřela v trůním sále. Co si mám myslet lidech, jenž nepochopili, že Lojza právě vstupuje na scénu, aby ji zabil? To doufají v další incestní love story??? Já smutním po LM, protože jsem tušil tu snahu D&D naplnit požadavky po takzvaných ZVRATECH a KILL LISTECH. Pravdou je, že povaha těchto zvratů se rovná zkratům šílených polských řidičů náklaďáků na našich silnicích.

Tento mor postihl GoT po Rudé svatbě. Hlad mamrdů po WTF zvratech poslal spoustu postav na smrt. Snaha D&D ukončit stůj co stuj celý příběh udělala z GoT reaktor RMBK. Vybouchlo to.

Nemohu za to, že spousta nových diváků nepochopilo smysl komplotu Freyů vůči Starkům. Analogii ke historickým podrazům (u nás Slavníkovci a Vršovci) tito lidi jej degradovali na pouhý cool WTF moment. Výsledkem je zadupaný příběh.

Ano, mám rád House Mormont. Moc ho mám rád. Mám rád i Reedy, Marshe, Cassely, a jiné. Všiml si někdo Gloverů, Manderlyů, Cerwynů při korunovaci Sansy Stark??? Já ne. Oblíbený Sever se smrskl na masu noname nobility.

SHAME!!! SHAME!!! SHAME!!! :-D

#91 Annie27
21.5.2019 | 15:45:37
Praseodym

#71 igwar: Však konec je OK. Problém je ta cesta. Kvůli které ten konec nedává smysl.

21.5.2019 | 15:50:11
MagikaVonCary82

#79 Violet:

  • Co se nesmyslnosti balist týče, naprosto s Tebou souhlasuím.
  • Těžkopádné, jejich dostřel nebyl nikterak velký, a se vzdáleností přesnost prudce klesala.
  • Navíc nebyly určeny k tomu, aby byly umístěny na nestabilně se pohybujících předmětech, jako je plovoucí loď, která rozráží vlny a houpe se.
  • Pravděpodobnost zásahu i statického cíle klesá v takovém případě téměř na nulu!
  • Natož zásahu na cíl pohybující se, a to nemalou rychlostí.
  • Srovnat střelu s cílem, který se rychle pohybuje, na na vlnách se pohybující přídi lodě (ta se navíc zvedá a klesá nejvíce), předpokládat kam se bude cíl pohybovat, neustále tak pootáčet celou těžkou balistou, připočítat vítr, který rovněž se vzdáleností od cíle mění dráhu střely… je prostě NEMOŽNÉ
#95 Violet #157 Caligos #192 Maroder
21.5.2019 | 15:52:27
janoo8

#81 Monoceros: Jak sem předtím napsal už to potřebuje něco originálního.

21.5.2019 | 15:53:44
yennik

Me bavi lidi, kteri rikaji, ze bitva o Helms deep byla lepsi, protoze tam postavy hlavni nemely plot armor, na rozdil od goth :D

#93 Svjatogor
21.5.2019 | 15:57:14
Naranyan

#83 Violet: Neřekl bych :).. V mnoha případech jsem tady uznal poznatky, námitky některých.. Jako například ten, jak se sama opravila zeď, a na co vůbec ta zeď (Nights Watch) je, když už je po všem (Night Kingovi). Sám jsem přidal svou kritiku například na mnoha fanoušky opěvovanou Bitvu Bastardů, kde mi opravdu hodně vadilo, že obr nevzal kládu a nerozmetal Ramsyho vojáky jak mravence a nesmyslná kupa těl, kterou tam navršil snad bagr nebo co.. Naopak mi nevadilo třeba to, že Jona z milionů šípů netrefil ani jeden… A zase zpátky k tomu, co mi vadilo → opravdu de.bilní a nesmyslná výprava Jona JEN K TOMU, aby ukázal Cercei mrtvoláka.. No prostě pípovina na Ntou a ještě k tomu „věnovali“ NK draka… Takže to v konečném důsledku je tak, že armáda mrtvých se přes zeď dostala právě a jen díky (kvůli) Jeňovi s Daňanou… Ale krom tady těchdle chybek pak osobně jsem neviděl nic dalšího, co by mě skutečně hodně vadilo.

Myslím, že nejsem retardér, abych zpochybňoval, že balista je „pohádková“ a že balistická křivka byla nereálná (to tak nějak vím), stejně jako sem sám přidal úsměvný fakt, že skuteční vědci spočítali, že draci, tak jak jsou v seriálu zobrazeni by prostě NEMOHLI létat :)… Ale tohle všechno jsem už psal někde jinde a nemá asi cenu se k tomu vracet, protože i když se v mnohých věcech jedná o pravdu, na mě to prostě a jednoduše vůbec nepůsobilo rušivě.. Možná proto, že jsem zaslepený hlupáček nebo co já vím ale prostě mi to při tom koukání nevadilo a užil jsem si to :)

Poslední věc, která by sama o sobě vydala na velmi bohatou debatu je moje diskuze s jedním fajn kritikem z čsfd, který napsal krásnou věc – komentáře, recenze – to je to, co člověk sedne a zpětně přemýšlí a dokáže vymyslet celé (nové) příběhy, které se mu ve skutečnosti vůbec nemusely honit hlavou :). Prostě… následné komentování (kritiky) filmů a seriálů vůbec nemusí odpovídat tomu, co se divákovi honilo hlavou při sledování…

Jen na závěr dodám, že toho, komu se při sledování posledních dílů GoTu honilo hlavou to, že střely z balisty letí nereálně a že není ani možné, aby trefily draka (apod) je mi upřímně líto :).

#97 MagikaVonCary82 #100 Violet #191 Maroder
21.5.2019 | 15:59:32
widy.33

#78 MagikaVonCary82: :D postupné prehlbovanie šialenstva, ktoré mala dané do vienka už od narodenia po svojích predkoch spôsobené stáročným miešaním rovnakej DNA ctižiadostivoť sa prejavila hneď ako sa stala Khalovou ženou už tam začala s manipulovaním a zneužívaním moci a skrátka sa jej zapáčilo mať moc a silná viera v samú seba utvrdila sa v tom že len ona má pravdu a ona je osud :/ moja láska k Dandy skončila v stane keď obhajovala čarodejnicu Miri Mas Dur a tá sa následne postarala o smrt Droga a ich syna skrátka od začiatku bolo jasné že je šialená a že ludom neprinesie nič dobré

widy.33
21.5.2019 | 16:00:12
Annie27

#78 MagikaVonCary82: Zkouknuto, díky ;)
#84 Svjatogor: Tak dobrá, v tom případě mezi ně tedy nepatřím :) … Jinak se zbytkem co jsi napsal zcela souhlasím ;)

#114 Svjatogor
21.5.2019 | 16:01:33
yennik

Opravila se zed :D wtf. Vsak ji nerozbili celou, jste nornalni? :D vsak ma tak 500km na delku :D nk ji rozbil jen v jednom miste, aby mohli projit lol

21.5.2019 | 16:01:34
Svjatogor

#88 yennik: Nikdo v Bitvě o Helmův žleb neměl plot armor nebo buff! Nikdo. Teda až na filmového Aragorna, Gimliho, Legolase, Theodéna, Éomera a Pajdafla. :-D :-D :-D

#96 widy.33
21.5.2019 | 16:02:34
widy.33

#83 Violet: :D nedaj sa! :D

widy.33
21.5.2019 | 16:03:27
Violet

#86 MagikaVonCary82: Děkuji, vidíš, to jsem dokonce úplně vypustila, že ještě k tomu všemu je měli na lodích. Hezky jsi to napsala

#118 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 16:04:00
widy.33

#93 Svjatogor: asi by nebolo vhodné sem písať názor na porovnávanie filmu LOTR a GOT ? urazila by som mnoho ludí túto tému prekusnem je tu prílis milovníkov nechcem nikoho uraziť :D

#108 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 16:05:58
MagikaVonCary82

#89 Naranyan:

  • Jen k Tvému poslednímu odstavci:
  • Logika je základem rozumu.
  • Jestliže něco odporuje závěrům logiky, pak je to buď lež nebo nesmysl.
  • A právě to je podstata toho, co mnoho z nás tolik dráždí na této závěrečné sérii.
#98 Naranyan #160 Caligos
21.5.2019 | 16:06:29
Naranyan

#97 MagikaVonCary82: Tak jsem rád, že nedám tolik na logiku a jsem konzument nesmyslů :).. Uznávám a hloupě, nemoudře a nerozumě musím dodat, že jsem to zkonzumoval s velkou chutí :).. Hanba mi.

21.5.2019 | 16:07:47
yennik

Jo :D a hlavne jsem tam vubec teda necitil tu jejich beznadej, kterou vsichni opevuji, ze lepsi nez Winterfell… protoze tam Gimli porad valil ty jeho debilni vtipy. Bylo to fakt spatne. Mozna strategie obrany byla lepsi (az na vypousteni sipu po rozkazu lol), ale zbytek (ano i osvetleni tam je otresne, btw ja jsem asi jako jeden z mala videl u winterfellu vsechno v pohode) mi teda prisel o hodne lepsi v goth, a to je to jen serial (ale zase novejsi). Tolik zavorek ach

21.5.2019 | 16:08:27
Violet

#89 Naranyan: To byla pro mě jen další chyba, ale tys z toho udělal něco obrovskýho. A nevím, proč se stále vyjadřuješ k něčemu o čem nemáš ani minimální páru jak to funguje. Nechceš mi ještě říct jak se ženy cítí když mají periodu? Protože ty to přece musíš vědět. Až si to konečně vyzkoušíš, tak sem něco piš.

Líto mi je jen tebe, když o něčem nevíš jak to funguje, prostě řekneš je to fantasy a tečka. Ty jsi taky dost fantas. A ano nezapomináš mě shazovat, protože to k tomu patří :)

#103 Naranyan #126 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 16:08:52
yennik

A srovnavam teda jen ty bitvy, cely pribeh nema smysl srovnavat, protoze je to neco uplne jineho, v podstate pohadka. Xd jdu na novy Chernobyl

21.5.2019 | 16:10:00
Whitewolf114

No já tuhle stránku rozhodně navštěvovat budu… Moc se těším na jakékoliv novinky ze světa hry o trůny. Je strašně smutný, že tento dokonalý příběh končí, ale to neznamená, že je všem dnům konec. Moc se těším na novinky :) :)

#104 Naranyan
21.5.2019 | 16:10:41
Naranyan

#100 Violet: Jsem fantas a jsem rád, že mohu být rád, že si na konci svý periody můžu říct, že nelituju času strávenýho s GoTem a že se mi to líbilo :).

#106 Violet
21.5.2019 | 16:10:44
Naranyan

#102 Whitewolf114: Hochu… Teď budeš krutě kamenován :).. Napsal si prej – dokonalý – příběh… To se tady trestá „smrtí“ :).

#105 janoo8 #109 widy.33 #115 Violet
21.5.2019 | 16:11:36
janoo8

#104 Naranyan: No jo. Všem se zavděčit nemůžeš

#107 Naranyan
21.5.2019 | 16:12:41
Violet

#103 Naranyan: A já už jsem ti asi dvakrát řekla, že to je dobře, že se ti to líbilo, já proti tomu že tobě se to líbilo nic nemám :D problém máš pořád ty a nějak ti to nedochází :D

21.5.2019 | 16:12:51
Naranyan

#105 janoo8: Tjn :).. Hlavně těm, co koukají na filmy s Elegantním vesmírem, Planimetrií pro střední školy a dalšíma encyklopediema v rukách :)..

Já kdybych měl k filmům a seriálům přistupovat takhle, tak musím například svůj milovaný Farscape trhat na cucky, protože tam byl tak strašný ranec věcí odporujících (už tehdejším) poznatkům astrofyziky, že to prostě není možné, nereálné, strašné, katastrofální, nelogické, nerozumné… nemoudré :).

#110 Naranyan
21.5.2019 | 16:15:38
Svjatogor

#96 widy.33: A proč by ne? S padlým Maiou Sauronem jsem se porafal ohledně kvalit LOTR / Hobbita a pak jsme se přátelsky rozešli. Mám rád inteligentní půtky, tady není soutěž mamrdů jako na YouTube. Já předpokládám určitou minimální míru vnímavosti nadsázky v osazenstvu Edny. :-)

#119 widy.33
21.5.2019 | 16:16:53
widy.33

#104 Naranyan: dokonalý príbeh :D to bol pre každého z nás ale pre niektorých to v istom momente niečo začalo rušiť a boli sme nespokojný nezhodíš ma z útesu ? nie sranda :D :D ....... pre iných až do konca super fajn spokojnosť :D tak to asi má byť koľko ludí toľko chutí :D

#111 Naranyan
widy.33
21.5.2019 | 16:17:09
Naranyan

#107 Naranyan: Dokonce i mnohými opěvovaný Interstelar Christophera Nolana (a mě se stenhle film jinak moc líbil), který si tak zakládá na realističnosti, se dopustil několika chyb a nepřesností v astrofyzice :).. A to tomu spousty lidí vyčítalo, že to je „až moc vědecké“ :).

#115 Violet
21.5.2019 | 16:18:08
Naranyan

#109 widy.33: Já nikdy nezpochybňoval obecnou pravdu – 98% filmů (seriálů) prostě a jednoduše nepřekoná svou knižní předlohu. A pak se jen donekonečna diskutuje, jak moc se film (seriál) od knihy odlišil a co všechno je velká, malá chyba atd. A právěže u naprosté většiny seriálů a filmů nelezu do diskuzí, protože pak, když se (většinou) snažím obhajovat tvůrce některými argumenty, většina lidí to prostě neposlouchá (nebo nechce poslouchat) a jedou si pořád to svoje a to málo, co pak začně věcne diskuzovat a přednášet vlastní argumenty se často dostane k takovým chybám (kritikám), při kterých už se prostě usmívám, často přiznám, že sice mají pravdu, ale že prostě tohle a onohle mi nevadilo a je mi jich líto, že k tomu přistupují právě takhle a tyhle a tamty chyby jím znehodnocují filmový zážitek :).. Pak, na závěr, jen přemýšlím, co se takovým lidem asi tak líbí :)..

#129 widy.33
21.5.2019 | 16:23:07
shootx

Jestli herecka Cersei musi mit 11 milionu za postavani na hradbach a piti vina tak by se hodne lidi spokojilo s komparzni nahradou aniz by si nekdo neco uvedomil…

21.5.2019 | 16:24:23
Naranyan

A to mě vlastně přivedlo na myšlenku.. Ti, kdož tady tak rádi a urputně kritizují GoT (napřklad paní MagikaVonCary82 a Violet), řekněte mi prosím filmy, seriály (ideálně z tanku sci-fi, fantazy), které se vám moc líbily a nevidíte v nich žádné chyby :).. Na to jsem hodně zvědavý.

21.5.2019 | 16:24:30
Svjatogor

#91 Annie27: To že jsi chytrá holka, jsem už podle starších příspěvků poznal. :-) A musím tě upozornit, že ti schází černá stužka na ikonce. ;-)

#120 Annie27
21.5.2019 | 16:25:04
Violet

#104 Naranyan: Kamenuješ pořád jen ty. Něco se ti nelíbí tak lidi shazuješ. Něco nechápeš, tak je to fantasy, dáme si pivko a zahulíme a je to ok ne?:D Asi tak?

#110 Naranyan: Mě se třeba Interstelar líbil. Byla jsem na něm v kině dokonce dvakrát. A co že se dopustili chyb? Pro mě taky dost viditelných.. Mě se to líbilo.

Jak vidím, tak jsi absolutně nepochopil co jsem ti tady psala. Ale co se divím, spoustu věcí co jsem ti psala totálně ignoruješ .

#116 Naranyan
21.5.2019 | 16:25:25
Naranyan

#115 Violet: Tak to máme jeden film, který jsem navrhl… Tak jmenuj prosím další filmy (z ranku sci-fi, fantazy), které považuješ za výborné, které se ti líbily a ve kterých si neviděla žádné chyby :).

#124 Violet
21.5.2019 | 16:28:01
Naranyan

p.s.: Ukažte mi prosím někdo nějaký můj příspěvek, kde sem někoho druhého shazoval :).

21.5.2019 | 16:29:16
MagikaVonCary82

#95 Violet:

  • Děkuji :)
  • Nicméně, ač jako spisovatelka musím používat hlavně pravou hemisféru mozku (tvůrčí, kreativní, obrazotvornou, atd.), musí ji mít pod „kontrolou“ i levá hemisféra (logická, matematická, udržující konstantu vyváženosti).
  • Navíc, ač jsem vystudována jako designérka interiérů, pocházím z rodiny, která se většinově pohybuje v armádě nebo lékařských oborů.
  • Vždy jsem více tíhla k těm, kdož slouží v armádě, nebo námořnictvu (ta část rodiny, která zůstala v Řecku).
  • Už od dětství mne zajímala nejen historie, ale také vše co souviselo s válkami, strategiemi, taktikou a zbraněmi.
  • Jelikož jsem více jak 30 let historičkou (sebevzděláváním), jsem schopna poskládat správně a logicky historické zbraně, jejich možnosti, strategii spolu s taktikou, a v určitých prožitých událostech bohužel, také doslova sloní paměti a vše sjednotit kreativním myšlením.
  • Už na střední mi profesoři přezdívali „Číslo pět“, dle známého filmu Číslo 5 žije!. Ta přezdívka vznikla ze scény, kdy onen oživlý robot prolistovává celou knihovnu, knihu po knize, a stále si opakuje: „Informace, informace…“.
  • Nejsem žádná namyšlená nebo nadřazená kráva… zkrátka jsem jen taková malá chodící encyklopedie, jak mi říkají děti i manžel… a sama to mnohdy považuji za svůj handicap.
  • Jelikož skutečných přátel, kteří se v mé společnosti necítí u jakéhokoli tématu jako žáci před paní učitelkou, mi zůstali pouze tři…
  • Ale jak praví pravdivé přísloví: „Známých můžeš mít desítky. Kamarádů tucty. Ale ty opravdové přátele vždy spočítáš pouze na prstech jen jedné ruky.“
#121 Naranyan #122 Annie27 #137 Caligos #193 Maroder
21.5.2019 | 16:29:40
widy.33

#108 Svjatogor: z LOTR mám depresie :D HOBITEK mi až tak nevadí :D ale dnes sa to tu na edne začína vyostrovať mala by tu byť nejaká hra v ponuke niečo v zmysle nemáš pravdu pod na suboj :D a prepneš a hráš :D :D :D :D aspoň by tu nebolo toľko už toho spomínaného spamu ktorým to tu vrátane mňa zahlcujeme

#136 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 16:30:20
Annie27

#114 Svjatogor: Asi ji tam budu muset přidělat, hold jsem si nemohla pomoct :D … S tou chytrostí bych to nepřeháněla, každopádně děkuji :) Já jsem ráda za každý Tvůj komentář, protože má hlavu a patu, dost často i přirovnání :) tak snad budeme časem diskutovat u jiného seriálu.

#133 Svjatogor
21.5.2019 | 16:32:49
Naranyan

#118 MagikaVonCary82: Jo.. Tenhle příspěvek ale vůbec nepůsobí namyšleně :).. Ale dobrý, třeba ne, nepůsobí a je to jen můj dojem, to je můj názor, můj problém, pravda :)..

Tak prosím zpět k věci. Který film/seriál z oblasti fantazy, sci-fi, považujete za výborný, který se Vám moc líbil a ve kterém nejsou žádné chyby ?

#128 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 16:33:12
Annie27

#118 MagikaVonCary82: Upřímně, u Tebe bych se taky cítila jak žačka před paní učitelkou :D A to neber prosím špatně, právě naopak ;)

#134 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 16:34:56
yennik

Kobra 11

21.5.2019 | 16:36:35
Violet

#116 Naranyan: https://www.csfd.cz/…e/komentare/ v podstatě totálni blbost, ale pro mě jedno z nej scifi..

Víš co byla největší kravina ale ten film jsem si neuvěřitelně užila? https://www.csfd.cz/…o/komentare/

Galaxy Quest Návrat do budoucnosti je v podstatě taky blbost :D přitom mám tyhle filmy ráda. Marťan District 9

A hodně starých filmů. Musela bych hledat víc, ale tys si už udělal obrázek že já jsem kritik co všechno jen kritzuje a nic se mu nelíbí. Právě naopak, když už mě se něco nelíbí, tak to je co říct.

#131 Naranyan
21.5.2019 | 16:36:40
mateSKAtes

#76 Naranyan: Ty vážně srovnáváš historický válečný román s Fantasy ságou která se píše dekády ?? :D Možná bys mohl pochopit že psát scénář podle předlohy je něco jinýho než ho sám vymejšlet. Každej na to fantasy zkrátka nemusi mít, někomu pasuje něco jiného. Knižku jsem nečetl ale nebudu tu spát jak je špatná protože jeji autor nezvládl GoT to je blbost ale srovnávat tyhle dvě věci je taky blbost.

#132 Naranyan
21.5.2019 | 16:37:11
MagikaVonCary82

#100 Violet:

  • Nu, k urážkám se člověk uchyluje ve chvíli, kdy mu dojdou argumenty, a není schopen přiznat si omyl. Tento nedostatek pak vždy většina lidí kompenzuje urážkami nebo výbuchem hněvu…
  • Ti moudřejší s úsměvem pronesou: „A víš, že máš pravdu? To mi vůbec nedošlo.“
  • Hlupákem je ten, kdo neví, nezeptá se, ale chová se jakoby věděl. Tím ze sebe nakonec učiní ještě většího hlupáka.
  • Není hlupákem ten, kdo neví, ale zeptá se.
  • Bohužel, ve společnosti, jak můžeme kolem sebe vidět v životě, je obvykle většina těch prvních zmiňovaných…
#138 Violet #163 Caligos
21.5.2019 | 16:37:26
mateSKAtes

#76 Naranyan: ale abych to uvedl na správnou míru poslední díl se mě líbil.

21.5.2019 | 16:39:02
MagikaVonCary82

#121 Naranyan:

  • Výplata, Lucy… tak od boku si jen tak nyní nevzpomenu na pár dalších.
#135 Naranyan
21.5.2019 | 16:43:08
widy.33

#111 Naranyan: Každý je iný a každý sa ozaj na seriál pozeral inak mám pár známych s ktorými sme seriál rozoberali niekoľko krát a podla mojej skúsenosťi nie len pri GOT aj iných filmoch ludia vnímajú rôznymi uhlamy pohladu tú istú vec, bola som zaskočená na niektoré komentáre mojích známych ako vlastne GOT vnímajú a nie vždy príjemne zaskočená úsudila som že určité veci v seriály vnímam ďaleko intenzívnejšie a pozornejsie ako iný alebo menej ako ostatný tak výroky ako prujem ako som bola niekde označená neviem už v ktorej diskusií :D :D :D kde bolo tam bola :D magor ovca a podobné…nebudem menovať sú ubohe nikoho názor ma neserie fakt nie ale keď sem príde nijaký šaško alebo pizda (nemyslím tým konkrétne teba ) a len tak z brucha pošle niekoho do pi…eee len preto že sa mu vývoj seriálu nepáči alebo na opak páčil je hnus vačšinou si to nevšímam do diskusií sa nezapájam ozaj jedine tu posledné dni ale pár krát som bola fakt naraná

widy.33
21.5.2019 | 16:45:25
Whitewolf114

Mě se ten seriál líbí a je strašně smutný, že u skončil.. Jsou věci, které mě zklamaly ale (Například jaký krysy přežily tenhle seriál… Všichni nevděční, protože Jon zachránil už několikrát svět a oni ho za odměnu hodí na zeď a dělají, jako by nikdy neexistoval. Je to Targaryen a krysa Tyrion z něj udělá opět bastarda, přitom to on ho přemluvil aby zabil Dany. Nejlepší přítel Sam se na něj vysere a Davos dělá, jako by mu nikdy nesloužil. Starci se ho nějak zvlášť nezastali. Hlavně že pouze smečka přežije. Linka Jona, že bude král a on nakonec potkan Bran, opět další krysa která nic nedokázala za celý seriál. Úplně nudný příběh s ním. To samé Sansa, ona nic nedokázala a je z ní královna celého severu. Opravdu trapný. Vsichni že Jon musí být král a najednou vyberou tu nejdebilnější postavu. Opravdu krysy zvítězily a dobrá postava jako Jon je vyhoštěný. Možná chtěl být s divokými a ano, je z něj král za zdí. Jenže tohle měl udělat dobrovolně a ne že ho k tomu donutí. Opravdu krysy nevděčný. Měla je všechny tyhle kretény Dany spálit. Bych je poslala za zeď, ať je divocí ušlapou. Jediný, kdo mě vůbec nezklamal z těch co přežili, tak Brienne, Tormund a divocí, zlovlk Danyuch a Jon)

21.5.2019 | 16:46:00
Naranyan

#124 Violet: :)… No jsem překvapen… Sunshine je samozřejmě z pohledu fyziky dost pohádka a chyby tam byly taky, ale ano… právě jsi jmenovala jeden film z mé „svaté“ čtveřice filmů, které označuji za existenciální, rád si u nich zafilozofuji (že mě huba nebolí tohle o sobě říkat), a vidím v nich i to, co tam není, přemýšlím i nad tím, co ani ve filmu nebylo.. Jsou to prostě 4 filmy, které jsou pro mě „něco víc“ → Fontána, Sunshine, Solaris a 2001: Vesmírná Odysea (Kubrik)…

Galaxy Quest neznám, Návrat do budoucnosti je samozřejmě od počátku špatně (z fyzikálního hlediska) ale jako děcko jsem to miloval, o tom žádná :).

Marťan… hmm.. silný kalibr :).. Né že bych z toho filmu byl úplně hotový ale taky se mi dost líbil a upřímně řečeno si ani nevybavuji, že by zrovna tady byl nějaké velké (astrofyzikální) chyby.. Dobrý příklad :).

District 9… Ten se mi líbil moc :).. A tady si nejsem jistý, myslím, že nějaké kritiky chyb ve filmu byly, ale nevybavuju si, že by mi něco vyloženě zůstalo v hlavě jako fyzikální blbost.

No dobrý :).. Díky za tip u toho Galaxy Quest, píšu si na čsfd do deníčku :).

Jo.. Ale co nějaký seriál ? :)

#144 Violet
21.5.2019 | 16:47:20
Naranyan

#125 mateSKAtes: No.. Hm… Tady s tebou ale nakonec víceméně souhlasím.. Uznávám, v tom máš pravdu.. To, že napsal perfektní knihu (historického typu) nemusí být doklad, že dokáže dobře psát fantazy.. Beru zpět, máš pravdu.

21.5.2019 | 16:49:09
Svjatogor

#120 Annie27: Vše alespoň trochu historické, rozumné a uvěřitelné. Může být SF, fantasy, postapo (Wiedzmin, The Vikings, Chernobyl… ). Horrory jako AHS jdou do kytek. GoT neopouštím. :-)

#161 Annie27
21.5.2019 | 16:50:06
MagikaVonCary82

#122 Annie27:

  • Rozumím a děkuji :) ;)
21.5.2019 | 16:51:55
Naranyan

#128 MagikaVonCary82: Výplatu jsem neviděl, k tomu nemám co… Ale Lucy jsem viděl :)… Moc se mi líbil ten film, i když samozřejmě, z vědeckého (medicinského, fyzikálního) hlediska je to naprostý nesmysl :).

A seriál sci-fi/fantazy tedy žádný ? :).

#148 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 16:52:35
Svjatogor

#119 widy.33: Tyrion: I demand the trial by combat!!! Mortal Kombat!!! To jsem ultranervák. Jako mladší jsem rozflákal už jednu klávesnici. :-D

#141 widy.33
21.5.2019 | 16:55:02
Caligos

#118 MagikaVonCary82: Tak to jste trošku mimo s těmi mýty o hemisférách. To se učilo tak před dvaceti lety.

„https://www.ve­rywellmind.com/left-brain-vs-right-brain-2795005“

Later research has shown that the brain is not nearly as dichotomous as once thought. For example, research has shown that abilities in subjects such as math are strongest when both halves of the brain work together. Today, neuroscientists know that the two sides of the brain collaborate to perform a broad variety of tasks and that the two hemispheres communicate through the corpus callosum.

In one study by researchers at the University of Utah, more 1,000 participants had their brains analyzed in order to determine if they preferred using one side over the other. The study revealed that while activity was sometimes higher in certain critical regions, both sides of the brain were essentially equal in their activity on average.

#139 Naranyan
21.5.2019 | 16:57:29
Violet

#126 MagikaVonCary82: Já se vždy snažím dívat na věci z různých stran, přijde mi, že i mě to obohacuje. Vážně moc hezky píšeš, hezky se to čte :)

21.5.2019 | 16:59:01
Naranyan

#137 Caligos: :)..... Jo, o tomhle už jsem četl na více místech, ale nechtěl jsem to na paní spisovatelku vytahovat, abych nebyl za nějakyho vyšinutýho magora, co tahá za slovíčka :).. Chápu, co se tím totiž paní spisovatelka snažila říct a neměl jsem s tím problém :).

21.5.2019 | 17:01:12
widy.33

#136 Svjatogor: Tyrion LOL :D niečo také…to musíš byť vášnivý hráč :D

#147 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 17:03:00
Naranyan

#140 Caligos: Ono… Kdyby totiž člověk, v dnešní, pře-encyklopedizované době (internetu, wikipedie, youtube), měl dbát na to, aby psal přesně správně a bez zavádějících, zobecňujících (nebo někdy i v dobré víře) šaptných faktů, nemohl by napsat… vlastně vůbec nic :)

#143 Caligos #146 Violet
21.5.2019 | 17:04:03
Caligos

#142 Naranyan: Jistě že mohl, musel by se ovšem zabývat aktuálními fakty, ověřovat si své teorie a říkat jen to v čem si je jistý.

#150 MagikaVonCary82
21.5.2019 | 17:07:06
Violet

#131 Naranyan: Seriály se mi moc nechtějí vypisovat :D tak třeba ty nejšílenější, Star Gate :D Atlantis byl nej. :) A kdybys to nevěděl, na CSFD mám GOT mezi nej seriálama. U nás né moc známe https://www.csfd.cz/…i/komentare/ Outlander…já miluju cesty časem a to bývá často dost zmatený, už protože o tom pořád víme prd.. Torchwood… to je Spinoff Doctora Who, kterýho jsem taky viděla a musím říct, taky jsem ho do určitě řady milovala, ty poslední hmm.. nic moc..

A teď ta největší slátanina kterou naprosto miluji :D Lovci duchů :)

Chápeš už trošku? napsala jsem ti jen něco, nechci tady vypisovat vše :) Líbí se mi The Orville, Dark Matter.. to mě pěkně mrzelo, že to utli.. taky třeba Future Man

Vlastně je ještě jeden seriál, který je historicky neuvěřitelně stupidní :D Ale stejně patří mezi moje nej.. ale ten ti neřeknu :)

#151 Naranyan
21.5.2019 | 17:10:16
Naranyan

To :D… je totiž tak trochu jako u mě a astrofyziky.. Na matiku jsem hlupec.. prostě nemám na matiku vůbec hlavu. Ale astrofyzika mě vždycky docela bavila a tak jsem si toho celkem dost načetl a právě v knížce Elegantní vesmír od Briana Greena jsem se dostal někde na stránku 130.. a tam skončil, protože jsem to už dál nebyl schopnej uspokojivě chápat (týkalo se to „sprostě jednoduché“ relativity dvou souvztažných těles)… takže tam jsem smutně skončil s tím, že už na to prostě nemám gebuli :(… Nu, takže.. Občas zabřednu do debat točících se trochu kolem astrofyziky (typicky sci-fi) a semtam něco vytáhnu a myslím, že toho přecijenom vím maličko víc, než běžná populace, ale když jsem se kdysi párkrát až moc „utrhl z řetězu“ a nastoupil na mě na čsfd párkrát Subjektiv (vědec z AV ČR zabývající se ionizujícím zářením), tak jsem byl samozřejmě nucen zklapnout krofky a uznat, že prostě na to, zabírat se věcmi až do konce a do důsledku na poli astrofyziky prostě nemám :)… Ale protože on je skutečně moudrý člověk, nikdy mě nějak neshazoval, jen mě upozorňil tam na to, tam na tohle :).. A tak to je.. Rád o tom přemýšlím, doufám, že je dovoleno, abych to málo, co skutečně vím, i prezentoval, ale musím si dávat sakra velký pozor!! abych se nedostal na tenký led a dokázal si zachovat dostatek sebereflexe. A to je safra těžké :).

21.5.2019 | 17:12:46
Violet

#142 Naranyan: Pro mě byl GOT právě dost počin rozumu a byla jsem u toho na to zvyklá. Tak když to potom osekají a rychle ukončí, tak mi to přijde prostě škoda a nedivím se, že je taková vlna kritiky. Vem si že osmá řada má opravdu nejvíc zbytečných chyb, o to jde. Jinak ještě jedna věc, když kuchla Arya NK tak zrovna já ano já jsem se bavila za celej díl nejvíc :D

Nemůžeš lidi soudit na základě toho, že mají prostě na některé veci jiný názor, a taky i když ho kolikrát mají i tak to neznamená, že si třeba něco právě z té poslední řady neužili.

#152 Naranyan
21.5.2019 | 17:15:02
Svjatogor

#141 widy.33: Už ne. Není čas. Občas Diablo (Belzebub), M&B Warband (mods GoT, PoP a Perisno) a hry od Amanity pro relax. :-)

#149 widy.33
21.5.2019 | 17:15:09
MagikaVonCary82

#135 Naranyan:

  • Ne.
  • Samozřejmě jsem shlédla LOTR, Hobbita, mám ráda Star Trek a stala jsem se tak trochu Trekkies od doby, kdy se zde po revoluci poprvé objevil…
  • Nicméně, jedno i druhé je taková pohádka. Star Trek cílil a cílí na pochopení a porozumění každé hlavní postavy. Ale de facto v něm řešené „závažné“ spory mezi humanoidními druhy, zvláště těmi dominantními, odrážely do značné míry politickou demografickou mapu světa tehdejší doby… S čímž většina diváků byla srozuměna.
  • Warp pohon nesmyslem není. Jde o použití síly hmoty a antihmoty a jejich vzájemné interakce k tomu, aby se čas a prostor kolem lodi ohnul. Ve skutečnosti tak loď stála na místě, ale posouval se kolem ní prostor. Více k tomuto doporučuji uznávaného vědce v oboru fyziky a profesora teoretické fyziky, Mitchia Kaku.
  • GoT se naopak – až na draky, Bíle chodce, a místy užité prvky magie- , přiblížilo alternativnímu světu v období středověku, s nímž se lze zcela ztotožnit i se základními znalostmi historie i u diváků, kteří si pamatují jen zlomky z hodin Dějepisu na ZŠ.
  • Navíc zpracování hlavních postav je natolik literárně zvládnuté, že se s nimi lze ztotožnit.
  • Je tak příběhem balancujícím mezi Beletrií historických románů a literatury fantastické.
  • Také proto se stal fenoménem a to hlavně díky emocionálnímu propracování postav tak, že ovlivňují emoce skutečných lidí nad osudy postav a jejich vývoje…
  • A my všichni zde jsme toho důkazem.
#156 Naranyan
21.5.2019 | 17:19:12
widy.33

#147 Svjatogor: žiadne prekvapenie :D rytieri fantasy história :D

#154 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 17:24:06
MagikaVonCary82

#143 Caligos:

  • „Kdyby všichni lidé světa hovořili pouze o tom co skutečně a nezpochybnitelně vědí, rozprostřelo by se po celém světě naprosté ticho.“ (Socrates)
#153 widy.33
21.5.2019 | 17:26:09
Naranyan

#144 Violet: Tak Stargate SG-1 a Atlantis (tyto dva celé, ale jen tyto dva) jsem taky zbožňoval :).. Na tom jsem strávil studentské léta na notebooku :D… Ale vidíš to, v obou z nich byly staršné kopice chyb a nelogičností žejo :)… Outlander neznám.. Už jsem se lekl, že mylsíš Outcasts – https://www.csfd.cz/…i/komentare/ … to taky nikdo moc nezná a přitom tenhle seroš (jak jinak, zrušenej) se mi moc líbil.

Nu.. Tak ale zrovna o cestování časem vím docela dost :).. Kdyby tě to zajímalo, můžu ti to vysvětlit, ale je otázka kde, protože je to na delší „povídání“ a nevím, jestli by bylo vhodné s tím otravovat tady :)… Obecně a krátce – cestování časem je možné jedině pokud připustíme existenci paralelních realit (vesmírů), což je ale zase něco jiného, než teorie multiverza – multivesmíru, kde každý má svou vlastní fyziku,.. Takže cesta do minulosti je cestou do paralelní reality, původní vesmír nezměníš. A cesta do minulosti „našeho vlastního“ vesmíru už je ale nemožná :).

Doctora Who jsem chtěl zkoušet, ale nakonec na to nedošlo :).. a možná ani nedojde :D.

Z Lovců duchů jsem viděl několik dílů a tak to je klasika :).. Chyby taky, ale neměl jsem problém.. Ale nezaujalo mě to zas až tak, abych to sledoval nějak celkově, kontinuálně od začátku do konce.

Takže vidíš no… Na 95% seriálů, filmů najdeš větší či menší chyby, nelogičnosti, ale člověk to nějak přejde :).. Takže to beru tak, že tady ti to prostě vadí a nepřejdeš to.. A já to tady u GoTu jsem schopný přejít, stejně jako u té Hvězdné brány atd :).. Ale jasně, chápu, že z nějakých důvodů to prostě jiným už pak vadí a tím, že seriál se jim nějak znelíbil už jim vadí i tychle chybky, které jinde třeba až tolik nevadí.. No jinak, jestli chceš, hoď sem svůj profil z čsfd, nebo mi do pošty, nebo vůbec, jak chceš :).

21.5.2019 | 17:27:23
Naranyan

#146 Violet: S tím, co jsi napsala v tomhle příspěvku souhlasím :).

21.5.2019 | 17:28:20
widy.33
21.5.2019 | 17:30:09
Svjatogor

#149 widy.33: 101%, to každé ráno jdu lesa. Ulovím jednorožce. Mám snídani. :-D

#155 widy.33 #158 widy.33
21.5.2019 | 17:35:24
widy.33

#154 Svjatogor: počula som, že mlieko z jednorožca je veľmi zdravé :D u nás ich je veľa ale veľmi ťažko sa lovia

widy.33
21.5.2019 | 17:37:21
Naranyan

#148 MagikaVonCary82: Tady už k tomu nemám až tak co :)… Jen kratičce k tomu warpovému pohonu, k čemu jinému bych se asi tak já mohl rád vyjadřovat :)..

https://www.national-geographic.cz/…pracuje.html

Ano.. Warpový pohon je teoreticky možný, stejně tak, jako je teoreticky možné cestovat jak červími dírami (pokud ty vůbec existujou), nebo dokonce i!! černými dírami (ty NEJSPÍŠE existují – ale ne zcela na 100% jistě :)… Takže máme 3 teoretické varianty, jak cestovat vesmírem :).. Chceš vědět, co je bohužel ten – praktický – problém ? :). Při zjednodušování těchto témat se musí spoustu věcí vypustit a proto, samozřejmě, aby fyzikové se tím zabývající nepřišli o práci (a peníze), nebudou řvát do světa, že s nejvyšší pravděpodobností nikdy takový pohon nevyvineme, protože cokoli pracujícího s ohýbáním časoprostoru, nebo vlítnuvšího do červí, nebo černé díry bude „zešpagetizováno“… Prostě, bude trvat stovky let, než vůbec lidi vynaleznou, jak tento časoprostor ohnout, aby pak zjistili, že průlet tím (reálné využití) je nemožné, protože ti na druhé straně z toho vyleze jakási „kvazikaše“ :).

21.5.2019 | 17:40:32
Caligos

#86 MagikaVonCary82: „Těžkopádné, jejich dostřel nebyl nikterak velký, a se vzdáleností přesnost prudce klesala.“

  • dostřel byl dost velký co se záběrů týče, přesnost závisí na střelci, jediný faktor, který mu to může znepříjemnit, je vítr, který by ani neměl velký vliv, jelikož střela měla vysokou průraznost, nicméně ani vítr tam nebyl

„Navíc nebyly určeny k tomu, aby byly umístěny na nestabilně se pohybujících předmětech, jako je plovoucí loď, která rozráží vlny a houpe se.“

  • hladina moře i lodě byly zcela stabilní

„Natož zásahu na cíl pohybující se, a to nemalou rychlostí.“

  • ano, jenže cíl byl velký, mohutný a nemohl jen tak lehce měnit směr

Tolik k vaší logice. Spisovatelem může být každý.

Naopak kdyby tyto zmiňované scény následovali logiku, tak by drak byl dávno mrtvý pod vodou. Flotila byla dost velká a bylo vystřeleno pouze pár „šípů“, u hradeb se ani nesnažili draka zabít, stáli jak prkna a čekali až je sežehne oheň.

#165 Violet
21.5.2019 | 17:43:26
widy.33

#154 Svjatogor: však Ty si Voldemort ? :D :D :D

widy.33
21.5.2019 | 17:44:12
Naranyan

p.s.: A víš proč – vím – … (to je troufalost tohle tvridt co ? :D), že není možné cestovat vesmírem žádným rozumným způsobem ? Protože podle mnoha a mnoha poznatků to skutečně vypadá, že vesmír vyloženě kypí životem (a tím i inteligentními, vyspělými civilizacemi), ale přitom nás ještě stále nikdo nenavštívil :).. To je ta „smutná“ představa, že se ty nejvyspělejší civilizace ve vesmíru ve svých obrovských lodích pomaličku „sunou“ vesmírem… někam.. A než se někam tyhle nejvyspělejší civilzace doplazí, trvá to věčnost a možná už na těch lodích skončí a ty to pak neřízeně naperou někam do slunce, planety, nebo černé díry :).

21.5.2019 | 17:45:57
Caligos

#97 MagikaVonCary82: Jestliže něco odporuje závěrům logiky, pak je to buď lež nebo nesmysl.

  • logika není pravda, logických vyústění může být mnoho
21.5.2019 | 17:46:28
Annie27

#133 Svjatogor: AHS už jsem taky nějak opustila, Vikingové asi zase rozkoukám, ale už mi to taky nepřijde ono. Ale na Chernobyl se chystám a velice těším :)

21.5.2019 | 17:49:44
Locker.

Včera večer jsem si volal s Martinem…nepodívá se na to, ačkoliv tuší, co se stalo :/

#164 Violet
21.5.2019 | 17:49:51
Caligos

#126 MagikaVonCary82: Nu, k urážkám se člověk uchyluje ve chvíli, kdy mu dojdou argumenty, a není schopen přiznat si omyl. Tento nedostatek pak vždy většina lidí kompenzuje urážkami nebo výbuchem hněvu…

  • to je pěkný nesmysl, k urážkám se člověk uchyluje z mnoha důvodů a může to být právě proto, že je podrážděn právě iracionálními lidmi kolem něho

Ti moudřejší s úsměvem pronesou: „A víš, že máš pravdu? To mi vůbec nedošlo.“

  • ti moudřejší se snaží problémy racionálně řešit, nikoliv se někomu vysmívat

Hlupákem je ten, kdo neví, nezeptá se, ale chová se jakoby věděl. Tím ze sebe nakonec učiní ještě většího hlupáka.

  • ten kdo se chová jakoby věděl není automaticky hlupákem a může to být právě naopak

Bohužel, ve společnosti, jak můžeme kolem sebe vidět v životě, je obvykle většina těch prvních zmiňovaných…

  • ve světě je většina jen konzumními spotřebiteli a emocionálně labilními občany, kteří se snaží dokazovat svou dospělost a jen hrstka má opravdu rozum
21.5.2019 | 17:52:24
Violet

#162 Locker.: :D :D :D

Jen tak mimochodem. Víš, že ten konec je podle něj? :D

#166 Locker.
21.5.2019 | 17:55:12
Violet

#157 Caligos: Co se záběrů týče? Teď myslíš to co vidíme na kameře? :D Protože tam vidíme i draky a přesto neexistují :D

#167 Caligos
21.5.2019 | 17:57:17
Locker.

#164 Violet: Říkal, že toto je nejvíce rozšířený hoax…podle něj je prý akorát to, že Daenerys na konci zemře…zbytek bude zcela jinak…Jon se např. s Daenerys nikdy nesblíží atp.

#168 widy.33
21.5.2019 | 17:57:49
Caligos

#165 Violet: Ano řeč je o tomto seriálu, kde draci existují.

#170 Violet
21.5.2019 | 17:58:35
widy.33

#166 Locker.: som rada, že si tu a že si uviedol veci na správnu mieru :D daj nejakú super teoriu poslednou dobou je tu tu od veci :D

widy.33
21.5.2019 | 17:59:38
Svjatogor

Jenom pro jednorožce. Asi podvědomá averze k moru GoT, videoubrečenci + SJWs. :-)

#171 widy.33
21.5.2019 | 18:00:15
Violet

#167 Caligos: Pokud bych to brala tak že ten drak opravdu existuje, pak se opět dostanu k tomu, že je absolutně v té rovnici jak nám to bylo ukázáno, nemožný ho trefit. Jedině že by sotva lítal, protože jak víme byl zraněný a letěl by dost nízko a nakonec se i dostatečně přiblížil. Ale na tu dálku? Ale no táááák :D Prosímtě už né, už to bylo ukončené, proč zas? :D

#172 Caligos
21.5.2019 | 18:05:44
widy.33

#169 Svjatogor: súťažná otázka pre tvorivých ......:D Akú úlohu by zohrali a kde a prečo by sa vyskytli jednorožci v slávnom seriály GOT ? :D :D :D

#176 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 18:12:00
Caligos

#170 Violet: Projektily byly průrazné a rychlé čili ve vzdálenosti nebyl žádný problém. Je vidět, že vy se logikou nezabýváte. Veškeré její nesmysly v rovnici jsem vyvrátil. Podívejte se na záběry. Drak je velký mohutný terč. Flotila byla ohromná. Hradby měly desítky balistů, kteří nic nedělali.

#175 Violet
21.5.2019 | 18:12:08
Caligos

Ještě ke všemu se drak řítil jedním směrem k nim a poté byl přímo nad nima a byl lehký terč.

21.5.2019 | 18:23:40
Caligos

Čím mohutnější cíl, tím jednodušší terč.

21.5.2019 | 18:24:22
Violet

#172 Caligos: Vždyt to letělo jak naváděcí střela, to jsi slepej? A ukaž mi jak šípy, nebo oštěpy letí tak daleko tak rovně neustále. A jak byl drak vysoko, to sis taky nevšiml? Jasně že to pak na záběrech přiblíží až když ho trefí mimochodem! I když to bylo úplně mimo. Se na to podívej znovu. Nebo si vem i základní instruktáž někoho do dělá lukostřelbu a on ti to vysvětli. Drak byl pořád v letu, zkus si trefit holuba když ti letí nad hlavou jen blbou kuší. A to je dost blízko. Co teprv kjdyž je něco daleko?

Ty tady pracuješ s úplným fantasy a to bych pak mohla říct ano to je pravda.

#177 Caligos
21.5.2019 | 18:24:48
Svjatogor

#171 widy.33: S03, svatební noc Tyriona Lannistera a Sansy Stark. Opilý Tyrion a jeho bordelové vyprávění o březí oslici a plástvi očaroveného medu.

Hmmm… díky za tuhle konverzaci, tohle je nápad na krátkou povídku. ;-)

#179 widy.33
21.5.2019 | 18:27:57
Caligos

#175 Violet: Děkuji za urážku ty emocionálně labilní spodino. Ani jedna tvoje věta není smyslným argumentem. Viserion byl lehce zabit z dálky a tohoto draka nezasáhlo nic, i přestože letěl přímo nad nimi. Celou dobu byl lehký terč i v době, kdy se na ně řítil. Jediný kdo tu potřebuje vysvětlení jsi ty, ale ignorantním iracionálním fakanům nic nepomůže.

Nejhorší scéna byla ve 38:43, která vše zdůrazňuje.

#178 Violet #180 widy.33
21.5.2019 | 18:44:11
Violet

#177 Caligos: Labilní jsi ty, stačí mi vidět tvá reakce. Skáčeš u toho taky sto metrů vysoko? Víš co, piš si dál svoje urážky, na tebe už nemíním reagovat. Nemíním ti ani nic vysvětlovat. Je mi už fuk co TY si myslíš a říkáš. S nervákama co musí mít ve všem pravdu nemá cenu o něčem se bavit.

21.5.2019 | 19:01:33
widy.33

#176 Svjatogor: za málo nejaká morálna podpora ohladne kolegiality tu musí predsa byť :D

Viem si predstaviť víziu Tyriona ako hladí oslepený žiarou vznešeného jednorožca na jeho roh a približuje sa. Tyriona poháňa túžba dotknuť sa ho zabudol čo sa vôkol neho deje zabudol čo práve robí :D len sa približoval a približoval. A ruku pred seba naťahoval v tom ruka, mocná ruka oblapila ho svojími prstamy to čo na pohľad vyzeralo ako znamenie zhora že láska a mier je blízko, že víťastvo nad temnotou vyhrali živý, bol len ošial malého opilca, jednorožec stvorenie tak čisté a božské nebolo znamením konca temnoty bol znamením skazy, ktorú videl len malý muž lebo sa tak nebezpečne blízko priblížil. Krutá skutočnost jeden z chodcov dvere prerazil mŕtvy obor medzi telamy si cestu razil k trpaslíkovy, ktorý bol tak zaslepený stačil jeden stisk a Tyrion naposledy vydýchol to obor zabil trpaslíka. Jeho telo dopadlo na zem vedľa ostatných mŕtvych v hrobke nikto neprežil oheň zhasol nastala tma na severe zavládla temnota.

#182 Svjatogor
widy.33
21.5.2019 | 19:05:31
widy.33

#177 Caligos: to fakt až tak :D

widy.33
21.5.2019 | 19:06:51
beat

Idem si dať seriál odznova a skončím na 6tej sérií s tým, že akože došli prachy a seriál bol zrušený…

#185 Eddard1
21.5.2019 | 19:35:50
Svjatogor

#179 widy.33: The Vikings, poslední bitva v Anglii. Heahmundova vize se srnkou. Vše sedí, tedy až na ten chlast. :-D

#183 widy.33
21.5.2019 | 20:00:35
widy.33

#182 Svjatogor: fajn tak si mi prezradil spoiler :D tak ďaleko som vo Vikingoch nedošla :D ani neviem kto je ten Heahmund je viem len kto je ten odporný hajzlík Ivar či aký ďas :D asi by som to mala dokukať :/

widy.33
21.5.2019 | 20:06:46
Eddard1

#181 beat: Potom si udělej pohodlí a představuj si jak to mělo skončit.

#200 beat
21.5.2019 | 20:20:43
Svjatogor

#184 Eddard1: :-D :-D :-D

21.5.2019 | 20:44:09
Maroder

#11 Nikolperse: Problém je, že „jen to důležité“ je bez těch burin zoufale nezajímavé.

#197 Nikolperse
22.5.2019 | 2:21:47
Maroder

#20 Svjatogor: Ti dva parchanti tam budou sedět jak Jandák na hrnec. S tím pohádkovým koncem s kripkáristou­/pohádkovou bytostí na trůnu se v SW pohádce rozhodně neztratí. Škoda jen, že se neztratili z GoT. Mě zbývá jen doufat, že v knize se králem nestane buď nikdo nebo někdo z těch, koho scénáristi do seriálu nedali (Aegon VI. jako dornský princ). HBO je mělo vykopnout a najmout kohokoliv se zkušenostmi z lepšího pseudostředověkého filmu, sakra vždyť ta poslední episoda byl Disney jak vyšitej!

#198 Svjatogor
22.5.2019 | 2:32:30
Maroder

#22 Svjatogor: Safra, tak to můj zrovna psaný román v progresivistickém (rozuměj fašounském) světě nemá šanci! :D Hned musím všechny postavy přepsat na dementy hýkající jednu jedinou správnou a nezatracenou pravdu. Bude velice zajímavé sledovat, jak se příběhem vzájemně proplácávají po ramenou. :(

#199 Svjatogor
22.5.2019 | 2:41:03
Maroder

#44 Naranyan: Tak GoT byl jejich výkladní skříň, když mohou točit jeden takový seriál, co když jich takových točí víc, lidi dávali šanci i jiným jejich dílům a značka HBO šla nahoru. Však u GoT přiznali, že jim ani nevadí úniky peněz z pirátství, protože je to seriál, který reprezentuje HBO a představuje ho novým divákům, lépe než placené reklamy a jiné PR po netu i jinde.

22.5.2019 | 3:21:47
Maroder

#89 Naranyan: Zeď ale nebyla proražena u Černého hradu ale u moře u Východní hlídky a Jon se vracel přes Černý hrad, proto tam zeď byla neporušená (žádná chyba nebo blbost). To jen, abych dokázal, že jsem „hater“ s příčinou. :)

22.5.2019 | 3:36:05
Maroder

#86 MagikaVonCary82: Nejednalo se konstrukčně o ballisty, ale mnohem přesnější škorpiony, ačkoliv tedy zvětšené a fantasy zesílené. Balisty a škorpiony se na lodích pochopitelně používaly. Podle toho jak cupovaly lodě, tak to byly pořádně fantasy zesílené tím překřížením takže dostřel mohl být dobrý (za předpokladu že bereme fantasy, že fantasy konstrukce může být mnohem silnější nežli je v možnostech našeho světa). Co se týče přesnosti to souhlasím, Euron byl Vilém Tell křížený s Legolasem. Ale tak dejme tomu, že má úžasné schopnosti (proto pak zacvičoval v KL nováčka, místo aby střílel sám a draka suverénně sundal). Musím říct, že jsem k tomu hodně shovívavý protože ten sestřel zase vtáhl Cersei do hry v době, kdy to už hrozilo nudně jednostrannou záležitostí. Která bohužel přesto v dalším díle nastala v celé své nudnosti. Takhle alespoň navodili dojem, že by e05 mohla být zajímavá, no a pak ho nenaplnili.

22.5.2019 | 3:45:12
Maroder

#118 MagikaVonCary82: Ale no tak, všechno co jsem tu od vás z historie dosud četl bylo povrchní či minimálně nepřesné. Za historika sebevzděláním jsem se také v mladické aroganci považoval, dokud jsem historii nezačal skutečně studovat. Pod vedením a inspirací skutečných učitelů se totiž otvírají zcela nové obzory historie jako vědy a člověk pak vidí, jak byla většina jeho selfmade neodborných nápadů zoufale nedostatečných. Trochu pokory prosím, při představách o své výjimečnosti. Obyčejné neznalé lidi dokáže povrchně nastudovanými tématy ohromovat každý a pravda, jejich adorace přináší dojem vlastní úžasnosti, žel podlehnout mu může vést leda tak k sebezesměšnění jako byl ten výčet vlastních superlativů co jste tady předvedla. To se týká i oněch zbraní, viz vaše představa, že na lodích se ballisty (ač tedy v seriálu to byly škorpiony, což jste ani neráčila poznat) nepoužívaly. Válečné stroje naopak byly na lodích v dobách před naším letopočtem, kdy byly námořní bitvy hojné, velmi rozšířené a hojně využívané před samotnou abordáží. Jinak vám děkuji, váš zábavný text mě vrátil na zem, po e03 jsem se registroval a teď raději rychle zmizím, než se tu začnu projevovat jako vy.

22.5.2019 | 4:10:56
FallenMaia

Ty vole, tu sa zase riešia bludy, to sa vám o tom chce stále hádať dokola dokolečka? Už sa na to vyjebte, seriál skončil a nám nezostáva nič iné len smútiť. Je jedno či to bolo podľa mnohých špatné alebo podľa mnohých dobré, je koniec kurva. Tieto debaty nič nevyriešia, stále tu vidím len tých istých ľudí písať tie isté veci, tie isté kecy, od tretej epizódy sa len stažovať a nevidel som že by tu niekto prijal názor niekoho druhého a napísal by, „jo asi máš pravdu.“

A inak ja verím že to tu bude žiť ďalej, veď nás čaká spin-off, či ten bude mať vlastnú stránku? Lebo doteraz sa to riešilo vždy tu. No a čaká nás samozrejme Zaklínač a Pán Prsteňov, dúfam že sa vidíme aj tam ;)

Aké sa ešte vlastne pripravujú fantasy seriály? Vie to niekto? Tuším že aj Narnia nie? Ja ďakujem GoT hlavne za to že odštartovalo túto skvelú fantasy televíznu éru keď už v kine toho toľko nieje a že ešte zopár rokov budeme môcť sledovať tie jednotlivé príbehy a užívať si ich plnými dúškami, poniektorí, viem že väčšina tu bude zase len kritizovať, hlavne toho Pána Prsteňov, nič iné od vás ani nečakám ;)

#195 Rafan
22.5.2019 | 9:58:44
Rafan

#194 FallenMaia: Jo na to jestli bude mít spin-off vlastní stránku a nebo použijí tuto. Logičtější by asi bylo udělat novou. Přece jen lidé budou hledat podle názvu. Je ale jasné že dokud z HBO nevypadne název nelze stránku vytvořit, nebo zpřístupnit.

22.5.2019 | 10:40:51
GameOfThrowss

Bloodmoon už se začal natáčet, tak by měl dorazit příští rok na torrenty, doporučuje HBO… uvidíme

22.5.2019 | 10:42:31
Nikolperse

#187 Maroder: Áno dej sa stal jednoduchý a v mnohých ohľadoch aj predvídateľný. Ale pozri kde uviazli knihy. Za osem rokov nevie George Martin napísať ďalšiu knihu (teda aspoň oficiálne). To jasne svedčí o tom, že sa s toho nevie vysomáriť a sám pripustil, že na dokončenie knižnej ságy bude zrejme treba viac kníh ako dve. Keby to tam všetko nechali, tak by za chvíľu uviazol aj seriál a nevedel by sa s toho vysomáriť nikto. Keby to tam všetko dali, tak by išli stále podľa knižnej predlohy. Pri súčasnom stave kníh by im knižná predloha skončila najneskôr u deviatej sérií a čo potom?

22.5.2019 | 11:24:39
Svjatogor

#188 Maroder: Jediným pro mě rozumově skoro přijatelným vysvětlením pro nešťastný konec s08 GoT je, že v podvědomé komparaci Brana Starka s R2-D2 v hlavách D&D. Obdobnou komparací pro Jona Sněha nevidím nikde. Snad ne Jar Jar Binks!!! Jona jsem v dřívějších dobách vnímal jako člověka, jenž vidí dál než ostatní a škodí si jenom svou beraní neústupností. Po jeho setkání s Daenerys na Dračím kameni jsem strašlivě trpěl jeho postupnou retardací. :-\

Růže pro Algernon revival. :-(

Každopádně nechápu, že někdo může zabít GoT. A kvůli StarWars už vůbec ne!

#201 Annie27
22.5.2019 | 13:16:35
Svjatogor

#189 Maroder: Prosím o cameo pro Svajatogora. Rád budu stát na špatné straně barikády. Děkuji. ;-)

22.5.2019 | 13:20:05
beat

#185 Eddard1: áno áno, o to mi viacmenej ide, čo je lepšie jak si nakoniec domyslieť alternatívny koniec :) no nie?

23.5.2019 | 11:10:21
Annie27

#198 Svjatogor: Přesně tak, taky mi přišlo, že z Jona udělali jen hlupáka, co tam byl už tak nějak jen do počtu a opakoval dokola jen pár vět. Dost smutný takhle zku… charakter. Celkově to prostě bylo špatně :(

#202 Svjatogor
24.5.2019 | 22:02:41
Svjatogor

#201 Annie27: Absolutně zkurvený charakter. Člověk, který v jeden den porazil Manceho a v druhý den nabídl Svobodným možnost spojenectví proti NK. Člověk, který vrátil Sever pod vlajku se zlovlkem. Člověk, který… zkrátka bastard se postupně stal obdobou Flavia Aetia.

Svůj příběh skončil opět jako Lojza. Už jsem (skoro) vstřebal zbytečnou smrt LM a opět mám důvod si rvát vlasy. :-(

#203 Annie27
24.5.2019 | 23:15:50
Annie27

#202 Svjatogor: Ono kdyby to bylo tohle nebo prostě jen tamto, ale ono tam takových věcí bylo tolik, že mi to hlava už ani nepobírá. Zpětně se mi stále vybavují další a další nesmysly namísto toho, abych se nějak smiřovala s tím, jak to skončilo. Většina postav, která měla nějaký vývoj nebo se nějakou dobu typicky chovala, jakoby tohle všechno tvůrci vzali a hodili do koše a vlastně to absolutně nemělo těch osm sezón jakýkoli smysl, např. právě ten Jon, Dany, Varys, Jamie, … Nic z toho mi nedává smysl, jakoby to všechno byla vlastně celou dobu jen bezvýznamná vata :(

#204 Svjatogor
24.5.2019 | 23:34:32
Svjatogor

#203 Annie27: Víš, v co jsem doufal? Doufal jsem v odchod Lojzu Sněha do prdele a v nasupené entrée sera Davose do trůnního sálu. Cerbulák se zastaví na tři délky paže, hrábne pod plášť a hodí ohořelou dětskou hračku prdlé Danny pod nohy. Pokud Ti to připomíná jeho srdečný rozhovor s Melissandrou z Ašaje, jsi správně. ;-)

On, Lyanna Mormont a Arya Stark mohli konfrontovat Daenerys s jejími přečiny. Včas nebo ex post.

#205 Annie27 #206 Annie27
24.5.2019 | 23:50:47
Annie27

#204 Svjatogor: Ano, i to mi zní daleko lépe než čeho jsme se dočkali :D

25.5.2019 | 11:29:23
Annie27

#204 Svjatogor: Ale i tak, k těm přečinům nemělo vůbec dojít nebo respektive alespoň ne tou cestou necestou, k jakým jim došlo.

25.5.2019 | 11:31:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama