Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Titulky k epizodě The Rains of Castamere

Titulky k epizodě The Rains of Castamere

Dnešní epizoda s názvem Deště Kastameru je po týdenní pauze tady a přinesla mnoho zajímavých zvratů. My pro Vás proto již od brzkého rána překládali, abyste si mohli epizodu s českými titulky vychutnat co nejdříve. A tady jsou.

5 0
3.6.2013

Titulky můžete stahovat v profilu epizody S03E09 The Rains of Castamere nebo v rubrice TITULKY

Poté, co epizodu zhlédnete, nezapomeňte se k nám vrátit a ohodnotit ji.

Svou chválu na titulky můžete vyjádřit v k tomu určeném fóru.

Zdroj: HBO

Diskuze /166

LadyKamčatak

Teda dneska jste si fakt pospíšili! :) Já se už teda dva týdny klepu, tak jsem dnes nečekala a zkoukla v angličtině. A řeknu vám… ještě nic za celý seriál mě nešekovalo tolik jako Deště Kastameru.....

3.6.2013 | 13:22:37
Sada23

WOW, taková rychlost :) Díky moc

3.6.2013 | 13:23:11
locke argon

Velké díky za tu rychlost :-)

3.6.2013 | 13:25:39
bohdy

Díky za tu rychlost!!! Jste skvělí :)

3.6.2013 | 13:27:47
Bugam

Jste úžasní… :-)

3.6.2013 | 13:29:58
Aul

Díky, už jsem to taky nevydržel a podíval se v angličtině, ale asi to večer zkouknu ještě jednou s českými titulky. :-)

Musím říct, že v knize mi Rudá svatba přišla popsaná relativně věcně, takže nepůsobila tak děsivě a smutně. Nicméně v seriálu je ještě umocněná přítomností Talisy a celkově je to fakt hrůzná podívaná. Velmi dobře zpracovaná scéna, které bych nevytkl asi nic. Rozhodně ale není pro slabší povahy a žaludky.

3.6.2013 | 13:35:17
woreek

Tak ako dnešná epizoda ma ešte nikdy nič pri sledovaní seriálu nenasralo viac…a to doslova. Už keď som počul Dešťe Kastaméru tušil som že sa niečo stane… ale toto bolo príliš. Keby tam neostala linka s Daenerys a Johnom Snow asi by som uvažoval o pokračovaní sledovania seriálu.. Inak, chcem sa opýtať, že kde sa podel Aryin vlk? Už si nepamätám ako o neho prišla.

#10 Interceptor #126 Throneless
3.6.2013 | 13:43:49
Ricik

knížku jsem sice četl.. ale i tak…

3.6.2013 | 13:45:00
ana981999

I když jsem četla knížku tak tohle mě vážně šokovalo…nečekala jsem že to bude tak drsný

3.6.2013 | 13:54:33
Interceptor

#7 woreek: Nymeriu Arya zahnala ze strachu o ni. Viz utracení Sansainy Lady. Ovšem Nymeria si našla skupinku „děcek“ vlků a v knize se myslim ocitla u té veze uprostred jezirka kudy prochazel Jon i Bran

#13 woreek #14 Aul
3.6.2013 | 13:57:22
Interceptor

A velký díky za ten fofr dneska -)

3.6.2013 | 13:57:49
ana981999

#10 Interceptor : Já myslím že v knize Nymeria zůstala se svojí „smečkou“ u Trojzubce a že tak daleko na sever se nikdy nedostala… Pokud vím tak z vlků u té věže byl jenom Léto

#17 Interceptor
3.6.2013 | 14:00:29
woreek

#10 Interceptor: vdaka … pred tretou seriou som si pozrel este raz druhu ale na prvu som uz nemal cas takze si pamatam len matne tie veci.. a este otazka bude aspon v poslednej casti nieco o jaqen h'gharovi a s tym spojeny trenink ci o com sa to bavil s aryou v poslednej casti druhej serie?

3.6.2013 | 14:02:08
Aul

#10 Interceptor:

Já myslím, že Nymeria se ocitla úplně u jiných věží (Dvojčat). ;-) Ten vlk, který se ocitl u Daru (ta věž v díle) byl Brannův Léto.

#18 woreek
3.6.2013 | 14:02:25
zobi

Díky za titulky :(

3.6.2013 | 14:02:47
alda.ali

Knížky jsme četl..ale pro dnešek jsem totálně vyřízenej :(

3.6.2013 | 14:06:44
Interceptor

#12 ana981999: Je to možný.Už je to nějaká doba (rok a půl cca) co jsem to četl v knize. Ale mám stejně pocit, že u jezírka s tou věží nebyl z vlků jen Léto. Tohle místečko bylo celkem rušné -)

#21 Aul
3.6.2013 | 14:07:02
woreek

#14 Aul:

JJ v tejto casti pri vezi bol len brannov a rickonov vlk… a pri dvojcatach zas zabili robbovho vlka :( (skoda ze ho arya nestihla oslobodit…)

#20 Aul
3.6.2013 | 14:08:02
tarava

Člověku ten díl veme i chuť děkovat za titulky…

3.6.2013 | 14:11:41
Aul

#18 woreek: V knize s ním pak udělali ještě jednu velmi nechutnou věc…

#22 kujulu
3.6.2013 | 14:15:14
Aul

#17 Interceptor:

Nymeria to ale v tuhle dobu určitě nebyla, protože Arya skrz její oči viděla mrtvolu své Matky unášenou proudem jednoho z Bodců (přítok Trojzubce).

3.6.2013 | 14:17:24
kujulu

#20 Aul: To asi udělají v příštím díle.

3.6.2013 | 14:22:06
MaybeLater

R.I.P Ned, Catlyn, Jeyne

#24 kujulu #26 tarava
3.6.2013 | 14:25:34
kujulu

#23 MaybeLater:Myslel jsi Roba ze?

#25 Aul
3.6.2013 | 14:29:25
Aul

#24 kujulu: Ale tak Neda si už zlatohříváci taky podali. :-P

A dávej bacha, ať tě tady dneska někteří neukamenují. :-D koukne na avatar

#34 Paulusek
3.6.2013 | 14:37:10
tarava

#23 MaybeLater: Catlyn bych ještě moc neodepisoval :D

3.6.2013 | 14:38:42
alda.ali

Spoiler i z knihy

Tak nějak se zapomnělo na Balona Greyjoye…jsem mysel, že Robbovi řeknou že je mrtvý, a že zažije ještě aspoň chvíli radosti a vítěztví :(…by to podpořilo trochu tu atmosféru.

#28 Aul
3.6.2013 | 14:40:54
Aul

#27 alda.ali:

Podle mě to tam buď zmíní v příštím díle a nebo tam bude záběr přímo z místa činu.

3.6.2013 | 14:42:18
alda.ali

Ještě dodám, že Roslin Frey je suvéreně nejhezčí žena(nebo dívka), která se v seriálu objevila :p

3.6.2013 | 14:44:07
monikash

Díky za rychlé titulky. To teda byla svatba. Palermo hadra. Knížky jsem nečetla, abych se nepřipravila o překvapení, ale s takovou asi začnu…

překladatel
3.6.2013 | 14:51:28
locke argon

Nevím jestli si toho někdo všimnul, ale ve velkolepé závěřečné scéně byl jedním kdo hrál deště Kastameru Will Champion z Coldplay. Asi fanoušek :-)

#32 Aul
3.6.2013 | 14:51:30
Aul

#31 locke argon: A všimli jste si té neotřelé skladby hrající při závěrečných titulkách? :-)

#37 locke argon
3.6.2013 | 14:54:55
Foxt3R

Tak tento diel mi vyrval srdce. Veľmi emotívne, žiadam pomstu!!!!!!!!!!!!

3.6.2013 | 14:55:22
Paulusek

ale v knize s tim Lannisteři nemají co dělat sever neodpouští tak jako jih#25 Aul:

#35 Aul #36 alda.ali #44 alda.ali
3.6.2013 | 14:56:26
Aul

#34 Paulusek: S čím nemají co dělat?

#41 Paulusek
3.6.2013 | 14:57:49
alda.ali

Rozšiř svoji myšlenku, prosím#34 Paulusek:

3.6.2013 | 14:57:50
locke argon

#32 Aul: Pokuď vím tak v závěrečných titulkách bylo mrtvolné ticho :-)

#38 Aul
3.6.2013 | 14:58:11
Aul

#37 locke argon: A to je přesně to, o čem mluvím. Myslím, že v žádných jiných titulkách úplné ticho nebylo. ;-)

#40 locke argon
3.6.2013 | 14:58:59
Bambelok

Málem jsem se rozbrečel s hubou dokořán když jsem koukal na titulky.

3.6.2013 | 15:02:08
locke argon

#38 Aul: Tak potom co se stalo před titulky by nešlo navázat žádnou hudbou. Nejlepší pro atmosféru byla naprostá jednoduchost takže ticho. Souhlasím, myslím, že v žádnách předchozích to nebylo.

3.6.2013 | 15:02:19
Paulusek

s udalostmi na dane svatbě vše šlo z vlastní vůle Freye, on porušil zákon hostitele nikdo mu to nepřikázal#35 Aul:

#42 Aul
3.6.2013 | 15:09:28
Aul

#41 Paulusek: Není to tak úplně pravda.

Byl s Tywinem domluvený, že odstraní Robba. Ano, bylo na něm, jak přesně to provede, nicméně ta vražda nebyla nic jiného než obchodní transakce. Lannisteři dostali vyhranou válku a sever v podobě Boltonů a Freyové slušný podíl na území Řekotočí a přízeň krále.

#111 Paulusek
3.6.2013 | 15:13:48
Bantorrei

Dakujem za titulky :) no ja som bol nedockavy a pozrel som si to aj v anglictine :) a k epizode… absolutne som necakal takyto zvrat v jednej hodinovke, dost ma to zaskocilo , na jednej strane som bol vyhepeny ze daenerys dobyla hrad a na druhej takyto koniec, zaujimave co sa vsetko udialo… som zvedavy na dalsiu epizodku

3.6.2013 | 15:16:53
alda.ali

#34 Paulusek: ! Za vším hledej Tywina Lannistera.

#45 alda.ali
3.6.2013 | 15:27:19
alda.ali

Jaktože nezafungoval spoiler? :( #44 alda.ali:

#46 Aul
3.6.2013 | 15:29:28
Aul

#45 alda.ali: Musíš dát ten vykřičník na nový řádek. Vždycky si kontroluj, co napíšeš, pomocí náhledu.

Já spíš moc nechápu, proč tu není možnost mazání a editace vlastních příspěvků.

3.6.2013 | 15:31:40
sarka003

To taky nechápu, a nebo třeba reagovat jen na určité příspěvky :-/

3.6.2013 | 15:33:33
Herister

Nymeria zůstala u Trojzubce – vím to naprosto přesně, jsem dějově kousek před seriálem, takže to mám i v čerstvé paměti… To na severu u té věže byl opravdu Léto… Za titulky mnohokrát díky, třesu se na to celý den :-D

3.6.2013 | 15:53:32
KarasekA

Moc, moc se těším na poslední díl. Jsem trošku zklamanej, čekal jsem víc v bitvě o yunkai. Jinak RW super. Jinak doufám, že uvidíme ještě jednu svatbu.

#50 alda.ali
3.6.2013 | 16:05:25
alda.ali

tu čekej až na začátku 4. řady#49 KarasekA:

3.6.2013 | 16:06:33
sarka003

ALDA.ALI : No to mi neříkej ani ze srandy, že svatbu Margaery a Joffreyho uvidíme až ve čtvrté řadě???? :-o :-(

3.6.2013 | 16:10:16
Celuar

Tak trošku ma sklamalo že rod Starkov je stále v pozícií tých ktorých zradia pre zlato a rôzne kúsky územia. Hlavne starý chlípnik ako Frey a podobne. Neviem, knížku som nečítal ale rád by som bol svedkom toho že sever sa za tieto zrady nejakým spôsobom pomstí :P

Každopádne teraz fandím jednoznačne každému okrem špín na juhu, kľudne aj divokým a podobne :-D

#54 tarava
3.6.2013 | 16:12:32
alda.ali

sarka003:

Já myslím, že jo…to už by se nestihlo…a trailer to jen potvrzuje :)

3.6.2013 | 16:15:08
tarava

#52 Celuar: jestli chceš, aby ti chvíli vydrželi oblíbenci, tak nefandi zrovna divokým :D

#55 tarava #59 Celuar
3.6.2013 | 16:15:21
tarava

#54 tarava: co s tim zase je… najednou ten spoiler funguje, i když jsem to předtím dělal stejně…

3.6.2013 | 16:16:29
Interceptor

udelali z RW jeste vetsi prasarnu nez byla v knize i kdyz byla tak „skromna“. Proc tam nasrali Jeyne to nepochopim. Dil dobrej jako ostatne vzdy ale proc nasrat da se rict 3 zvraty do 1 dilu…a na dalsi pecky z konce 3 knihy viz Tyrion a Malicek si pockame na konec 4 rady serialu? -)

#57 alda.ali
3.6.2013 | 16:16:31
alda.ali

#56 Interceptor:

Jeyne tam dali, protože v té sáze nemá už žádnou úlohu a TV divákovi by jen zavazela…podle mě to byla v knize větší prasárna, když odřízli vlkovi hlavu a přišili ju Robbovi.

3.6.2013 | 16:19:06
dswp

tak jako vzdycky titulky byly rychle a perfektni,bohuzel mi to trochu zakalila posledni scena

3.6.2013 | 16:20:30
Celuar

#54 tarava: No to je super :-(

Ako nemyslel že som že zrovna divoký to tam vyhrajú :-D a nemám v tom seriály už teraz nikoho obľúbeného … jediné čo mi tam prišlo od začiatku obľúbené bol Sever, Starkovia a preto mi je divné že ich tam masakrujú podradne jedného za druhým :-D ale tak jasné starý Lenister nevedel ako vyhrať tak to vybavil tak ako v dnešnej dobe finančne. Každopádne by ma zaujímalo či sa ešte Starkovia nejakým spôsobom pomstia či sa mám na niečo v tom zmysle ešte tešiť, nevieš niečo o tom ? :-D

#60 tarava
3.6.2013 | 16:31:27
tarava

#59 Celuar: Lady Stoneheart tě určitě potěší :) nech se překvapit. No je to ale bohužel tak, že čestní a spravedliví lidé jsou na tom nejhůř a vypočítavci a prospěcháři jsou na tom nejlíp. Člověk je zvyklý z románů a fantasy knížek, že většinou vyhrává dobro a hlavní hrdinové neumírají, ale tohle je G.R.R. Martin a ten píše hodně realisticky a naturalisticky.

#61 Celuar
3.6.2013 | 16:39:58
Celuar

#60 tarava: Dík, je to tak ako píšeš

… mne to osobne nevadí ukazuje to skutočnosť aká je a pravdou je že peniaze,moc,zrada nemajú od seba ďaleko len som skutočne nečakal až taký debakel na strane Severu. Respektíve čakal som že min. pomstia Neda alebo pod. Takto to doslovne boli jatka, hold nevyhrával zoči voči na bojisku vybavili to peniaze :P :-)

3.6.2013 | 16:43:13
sarka003

CELUAR :vždyť tam máme ještě Aryu, Sansu, Rickona, Brandona a Jona :-) Ještě Starků a Starků :-) pomsta bude sladká ;-) Navíc smrt lady catelyn je přece jen dočasná :-)

#69 woreek
3.6.2013 | 16:45:45
woreek

kedze som knihy necital, ciste podla MOJHO nazoru predpokladam, ze to tam povedie bude jeden z chlapcov (Brann alebo Rickon) alebo John Snow (ku ktoremu sa pripoji ta cast severu, ktora nebude schvalovat vladu Boltona) a spoja sa s Daenerys… tot moj nazor :D

3.6.2013 | 16:47:53
alda.ali

tarava:

Sice už pár Starků zabili…ale ti hlavní hráči jsou naživu..jmenovitě Brandon, Sansa a Arya…takže ještě je pořád komu fandit + ve 4. řadě přibude Oberyn Martell :)

#65 nevermore
3.6.2013 | 16:48:28
nevermore

#64 alda.ali: Co Rickon? Ten podle mě bude mít ještě velkou roli v posledních 2 knížkách.

#66 alda.ali
3.6.2013 | 16:49:30
alda.ali

Rickona mám moc rád…ale sázím na jiné koně#65 nevermore:

3.6.2013 | 16:51:07
bloodygot

Btw kdo má HBO OD, tak už to tam je :) Právě jsem se to dokoukala.......

RIP Starks !

3.6.2013 | 16:54:06
Graper

Rozhodně nejhorší okamžik všech knih

3.6.2013 | 16:55:44
woreek

#62 sarka003: ako moze byt smrd lady Catelyn docasna? Uz si videl niekedy, aby clovek, ktoremu podrezu hrdlo znova ozije? :D

#70 alda.ali #71 miselin
3.6.2013 | 16:55:48
alda.ali

#69 woreek: raději se neptej..radím ti dobře :P

#73 woreek
3.6.2013 | 16:58:31
miselin

jo napr Beric Dondarion zvlada prezit i horsi veci nez podrezane hrdlo #69 woreek:

3.6.2013 | 17:00:37
sarka003

woreek : POKUD SE CHCEŠ NECHAT PŘEKVAPIT TAK TO NEČTI!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!už sme přece viděla jak zabil Ohař Berica Dondarriona, který náhle ožil díky Thorosi z Myru ;-)

#74 woreek
3.6.2013 | 17:02:01
woreek

#70 alda.ali: chcem vediet :D aspon jedna dobra sprava po tejto casti…by mohla byt.. uplne mi to znechutilo ze tam dnes boli aj Daenerys aj John Snow

#78 patasde
3.6.2013 | 17:03:14
woreek

#72 sarka003:

to by ale znamenalo, ze hned nato ako ju zabiju ju niekto ozivi…

3.6.2013 | 17:04:15
sarka003

woreek : podle knížky ji hodily do řeky, odkud ji vytáhla Nymerie ( aryin zlovl) a Berik Dondarrion jí vzkřísí a bude ji doprovázet

#79 woreek #105 Raqos
3.6.2013 | 17:08:05
alda.ali

Spoiler z knihy pro woreek:

Catelyn ožije díky Bericovi a potom společne s bratrstvem budou lovit Freye :)

#79 woreek
3.6.2013 | 17:08:14
alda.ali

A ještě by mě zajímalo, co teď bude s Bryndenem Tullym…

3.6.2013 | 17:09:56
3.6.2013 | 17:10:44
woreek

#75 sarka003:
#76 alda.ali:

Tak prave ste obnovili moju vieru v tento serial :D Mozem sa tesit na dalsie casti … len skoda ze tam nehodili aj Robba alebo aspond Talisu aby malo to nenarodene dieta sancu vladnut severu..

#80 alda.ali
3.6.2013 | 17:11:03
3.6.2013 | 17:12:46
sarka003

woreek: No není zač, kdybych to nečetla, asi bych taky přemýšlela, jestli má cenu to dál sledovat Alda.ali: Brynden bude držet Řekotočí i Lannisterském obléhání. Potom se ale edmur dohodne s Jaimem , že uzavřou mírovou dohodu a předají Řekotočí do rukou krále. Pak edmure svému strýci pomůže tím, že ho v noci nechá uprchnout z hradu. edmure s Roselin budou odvedeni do Casterlyovy skály, kde budou moci společně žít.

#82 alda.ali
3.6.2013 | 17:17:46
alda.ali

#81 sarka003:

To vím…ale teď byl na té svatbě…a oni ho asi jen tak nepustí na svobodu :/

3.6.2013 | 17:19:38
sarka003

alda.ali : v jedné scéně tam bylo, že odchází chcát ven ke stromnu, tudíž se přesunul mimo dosah freyů – omlouvám se, ale přesně si nepamatuju, jak se mu podařilo uprchnout z dosahu Freyů :-/

#84 Aul #85 alda.ali
3.6.2013 | 17:22:44
Aul

#83 sarka003:

V knížce na té svatbě jednoduše nebyl. :-)

#86 sarka003
3.6.2013 | 17:23:44
alda.ali

#83 sarka003:

Tak třeba mu v seriálu dají větší roli než jen bránit Řekotočí…

3.6.2013 | 17:24:44
sarka003

#84 Aul: Aul : ano ano díky ;-) já tady teď listuju kvůli tomu v knížce :-D

#88 Aul
3.6.2013 | 17:29:39
Charity

díky za titulky ;-)

3.6.2013 | 17:30:02
Aul

#86 sarka003: Není zač. :-)

Abych to doplnil – nechali ho v Řekotočí právě proto, aby ho bránil v případě útoku Lannisterů a jejich spojenců. Žádné tažení na Casterlyovu skálu se taky konat nemělo. Robb chtěl po odchodu z Dvojčat dobýt zpět Kailinskou baštu (zabranou Greyjoyi) a ovládnout znovu Sever.

#89 Aul #91 sarka003
3.6.2013 | 17:33:38
Aul

#88 Aul:

Má to být Kailinská držba. Spletl jsem si to s Karskou baštou od Karstarků.

3.6.2013 | 17:34:38
alda.ali

Právěže Brynden na svatbě nebyl, tak jsem se lekl, když sem ho viděl u Freyů..jsem myslel že ho odkrounou jako Talisu.

3.6.2013 | 17:39:26
sarka003

#88 Aul: Aul: ano ano už si vzpomínám, s tou Casterlyovou skálou sem mi to nezdálo už při sledování dnešního dílu, ale říkala sem si, že si to asi blbě pamatuju…myslím, že bych si to měla znova přečíst :-)

3.6.2013 | 17:40:52
Ferenc

díky za ty titulky, dneska jste byli fakt rychlí

3.6.2013 | 17:58:09
Gumak

pár postřehů k epizodě :-)

Knihy mám všechny dvakrát přečtené a oceňuji, že Rudá svatba byla natočená i hlavně pro ty, co knihy četli. Nevím, jak ostatní čtenáři, ale mě už od začátku svatby tlouklo srdce při čekání na změnu melodie na Deště Kastameru. Dále jsem si všiml, že až doposud v každé epizodě GoT (ve všech dílech od první série) nějaká postava vyslovila název epizody (ať už tomu byla Zahrada kostí nebo jiné). V této jediné epizodě se název epizody nevyslovil, ale zahrál.

#95 alda.ali
3.6.2013 | 18:12:44
kiso1561

Dnešok mal aj svetlé momenty napr. Hodora :D

#96 sarka003
3.6.2013 | 18:16:36
alda.ali

Já, jako čtenář jsem to měl úplně stejně a to jsem i ještě myslel, že si ublinknu :) #93 Gumak:

3.6.2013 | 18:17:44
sarka003

#94 kiso1561: myslím, že celkově byl díl povedený :-) až na ten konec samozřejmě :-( ale hold co je psáno, to je dáno. a taky musím říct, že mi bylo líto Ygritte :-/ nakopala bych jona snowa doprdele :-D

3.6.2013 | 18:20:05
Pandrak

No tak nejdřív chci poděkovat za rychlý překlad! :) Díl byl dnes luxusní až na ten konec samozřejmě :/ Nechápu proč čtu ty spoilery, ale aspoň něco mě potěšilo, co se stane :D No už se nemůžu dočkat na další díl. Jsem zvědavý, jak se to bude dále vyvíjet.

3.6.2013 | 18:26:11
Elivita

Jste úžasní, fakt, takhle rychle titulky pro nás nedočkavce :-) Moc děkuji.

3.6.2013 | 18:38:10
Michael8811

Od tech pro mě bude asi nejzajímavější dějová linka Jona Sněha = útok na Černý hrad a jakou bude mít pozici v jeho obraně (bohužel asi až ve 4 sérii) ..tuším ,že v knížce ho Ygritte postřelila a tak nemohl při útoku chodit.

#100 Michael8811 #100 Michael8811
3.6.2013 | 18:41:06
Michael8811

#99 Michael8811:

A samozřejmě svatba v Králově přístavišti :D
#99 Michael8811:

#101 alda.ali
3.6.2013 | 18:45:50
alda.ali

#100 Michael8811:

Jofrreyho svatba bude až ve 4. řadě. k 10 dílu už je i trailer…tak se můžeš podívat, co nás čeká http://www.youtube.com/watch?…

#102 Michael8811
3.6.2013 | 18:48:38
Michael8811

#101 alda.ali: Viděl jsem :) Ale i tak se na to dost těším :D

3.6.2013 | 18:56:53
Zizo123

Len tak na pobavenie :)

Eddard_Stark has rejoined the game.

Eddard_Stark has left the game.

#104 alda.ali
3.6.2013 | 19:03:39
alda.ali

#103 Zizo123:

mě se komentáře tohoto tipu celkem líbí…např. „They killed Ned Stark again“ :(

3.6.2013 | 19:05:51
Raqos

#75 sarka003: ! Nebude ji doprovázet. Thoros řekl Brienne, že vdechl Catelyn život a umřel. :)

#106 sarka003
3.6.2013 | 19:22:55
sarka003

#105 Raqos: No já to pochopila tak, že svůj život dal lady Catelyn Beric Dondarrion ( za pomoci Thorose z Myru) a ona pak s jeho zbojníky trestala všechny ty zrádce … takže ten Thoros z Myru už tam s ní dál nebyl? přiznávám se bez mučení, že tuto část sem tehdy přeletěla jen tak letmo :-/

#107 sarka003
3.6.2013 | 19:30:44
sarka003

#106 sarka003: já ten komentář navrchu špatně napsala, nechtěla sme napsat že ji doprovázel, ale že ji doprovázeli ti jeho zbojníci ;-)

3.6.2013 | 19:32:36
Raqos

Jojo Beric jí dal život. Thoros to vypráví Brienne před soudem s Kamenosrdcem :)

#110 sarka003
3.6.2013 | 19:38:17
caki

Klobouk dolů,jste borci

3.6.2013 | 19:39:05
sarka003

#108 Raqos: díky za přesné info ;-)

#112 Raqos
3.6.2013 | 19:39:21
Paulusek

děkuji za osvěžení a opravení událostí#42 Aul:

filmaři hodně osekávají knihu tak, aby byla srozumitelná pro diváka jež knihy nezná. Někde si přibarví někde uberou a třeba některé postavy úplně vypustí.

např. ser Dontos jež „rozmlouvával“ se Sansou (o kterém si myslím že má určitou důležitou roli v knize), nebo už v předešlém článku zmiňovaný Belvas. Nebo třeba osekání žoldnéřských skupin na jednu – osobně jsem se těšil na Bena Plumma

3.6.2013 | 19:46:36
Raqos

#110 sarka003: Promin, ale sama vidis, ze jsem to chtel dat jako spoiler. takze doufam ze to administrator upravi nebo smaze. Zadny zamer to nebyl.

#113 sarka003
3.6.2013 | 19:46:46
sarka003

#112 Raqos: třeba si toho ti, kteří se nechávají teprve překvapit nevšimnou :-)

#114 Raqos
3.6.2013 | 19:54:11
Raqos

#113 sarka003: Já se fakt omlouvám, taky nesnáším odkryté spoilery. Je blbý, že se nedají komentáře upravit.

#115 bechr05
3.6.2013 | 19:56:10
bechr05

#114 Raqos: Zkusím se poptat, jak těžké by bylo takovou věc implementovat, ale prozatím radím používat tlačítko náhled.

čestný člen redakce
3.6.2013 | 20:06:19
Skarbax

No tak tahle svatba je opravdu na celý život :D, samozřejmě soucítím knížku jsem ovšem dávno četl, tudíž jsem přibližně věděl co mě čeká…Robova nevěsta byla malé překvápko..docela drastické, ale originální. Za epizodu rozhodně palec nahoru. A Překlad jak od Supermana. ;)

3.6.2013 | 20:15:55
LadyJ

Knihu jsem četla, takže jsem věděla co se stane, ale musím říct, že jsem měla i přesto úplně stažený žaludek. To jak Talisu pobodali, jsem teda vůbec neočekávala. Když se k ní ten voják blížil, tak jsem si myslela, že ji podřízne, ale tohle vymysleli scénáristi opravdu dobře. A pak to s Aryou, věděla jsem, že má Šedý vítr zemřít, ale stejně jsem si říkala, ještě kousek, ještě kousek a bude volný. Jsem zvědavá, jak se podařilo Bryndenovi utéct, protože masakrovali i vojáky venku. Celkově musím říct, že tohle byl jeden z nejlepších dílů.

#119 woreek
3.6.2013 | 20:29:46
blaf

Próóóóóč ne to nemůže být pravda ne ne ne ne ty k**vy freyové ať chcípnou na mor

#128 Stráťa
3.6.2013 | 20:37:49
woreek

#117 LadyJ:

podla noveho traileru na 10 cast bude asi este masaker vojakov vonku pokracovat, takze to tam mozno ukazu (ako usiel)

3.6.2013 | 20:40:06
alda.ali

Pokud maji s Bryndenem jeste nejaky plany, tak uteče..pokud ne tak konec…

3.6.2013 | 20:43:32
woreek

este by ma zaujimalo ci to Robbov stryko len tak prejde bez povsimnutia… to vyvrazdenie jeho rodu

#123 alda.ali
3.6.2013 | 20:47:13
Walder Frey

Robb má to, čo si zaslúžil, haha. Nemal ma osrať!

#127 sarka003
3.6.2013 | 20:51:20
alda.ali

#121 woreek:

Nikdo to nepřejde bez povšimnutí a hlavně ne Sever, protože Sever si pamatuje…

#137 woreek
3.6.2013 | 20:51:35
LadyJ

V knize je Brynden v Řekotočí obklíčený Lenistry, takže se jen těžko může mstít, ale potom, co mu Edmund pomůže utéct, by to mohl ještě pořádně roztočit.

#125 alda.ali
3.6.2013 | 20:54:35
alda.ali

#124 LadyJ:

Už jsme se o tom bavili, že Brynden zůstal v knize v Řekotočí, ale v seriálu byl na té svatbě…a teď se uvidí co bude

3.6.2013 | 20:56:32
Throneless

#7 woreek: V první sérii ho zahnala do lesa, protože se bála, že ho královniny vojáci zabijou, za to, že jí chránil před Joffreyem… Je na živu, ale kde je mu konec se neví…

3.6.2013 | 20:58:46
sarka003

#122 Walder Frey: Pokud mám být upřímná, tak je fakt , že Robb , si to u Freyů posral! urazil je tím, že nemyslel hlavou, ale srdcem a vzal si Talisu a tak to dopadlo!!!! :-) tím nemyslím, že bych s tím souhlasila, ale mohli jsme si domyslet, že to tak dopadne ( vzhledem ke zvrácené povaze Waldera Freye – Krvavý Walder ).....ale vždyť ona se paní Kamenosrdce pomstí :-)

#129 Stráťa
3.6.2013 | 20:59:31
Stráťa

#118 blaf: Kurvy Freyové? Rád bych připoměl že jako první tam porušil slovo Stark. Freyové už „jenom“ reagovali.

#131 alda.ali
3.6.2013 | 20:59:36
Stráťa

#127 sarka003: Srdcem? V seriálu to zromantizovali ale v knížce rozhodně nemyslel ani hlavou ani srdcem. :-)

#132 sarka003
3.6.2013 | 21:00:59
alda.ali

V knížce měl Robb absolutně jinou povahu, proto byla jeho seriálová postava daleko oblíbenější…

3.6.2013 | 21:02:01
alda.ali

#128 Stráťa:

tak Robb porušil slovo, to samozřejmě…ale přece nikdo by neměl zabít svého leního pána, a navíc jako svého hosta…

#134 Stráťa #136 RhaeLin
3.6.2013 | 21:02:57
sarka003

#129 Stráťa: ano to souhlasím, reagovala sem spíš na seriál ;-)

3.6.2013 | 21:03:48
Sitar

Čeho je moc, toho je příliš, ani s intrikama se to nemá přehánět. Nějak mě přešla chuť to sledovat.

3.6.2013 | 21:12:26
Stráťa

#131 alda.ali: Král by neměl porušit svůj slib, tím spíš když se furt kolem sebe ohání ctí. Oni si celkově starkové hrajou na svatoušky když se jim to hodí, a když se jim to nehodí tak hážou svoji čest za hlavu a dělaj co se jim zrovna chce.

#135 LadyJ
3.6.2013 | 21:12:46
LadyJ

#134 Stráťa: Kromě svatby s Talisou jmenuj jediný příklad, protože si nevzpomínám, že by jindy porušili své slovo.

#138 Stráťa
3.6.2013 | 21:14:52
RhaeLin

#131 alda.ali: Přesně, Freyové především porušili svaté právo hosta – dokonce nám ukázali, že robb i ostatní dostali chléb se solí, čímž byli přijati pod hostitelovu střechu a zabít hosta ve svém domě je jeden z nejhorších hříchů…

RhaeLin
3.6.2013 | 21:18:42
woreek

#123 alda.ali: mohol/mohla by si to aj lepsie ozrejmit :D som dost nedockavy a male spoilery dokazem zvladnut :D musim si uz kupit knihy ze sa docitam nieco viac (len dufam, ze ma knihy v zavere nesklamu tak ako napr Odkaz dracich jazdcov)

#139 alda.ali
3.6.2013 | 21:23:17
Stráťa

#135 LadyJ: Jmenuj jedinej případ kdy mu předtím Frey něco udělal… Za RW si Robb Stark může sám, on byl ten kdo to odstartoval když neudržel ptáka v kalhotách, do té doby se k němu Frey choval sice chladně ale splnil všechno co slíbil atd.

#142 Aul
3.6.2013 | 21:23:31
alda.ali

Co máš konkrétně na mysli? :) #137 woreek:

#141 woreek
3.6.2013 | 21:29:52
popineta

když G.R.R. Martin říkal že pokaždé když se ho někdo zeptá kdy to dopíše zabije 1 starka věděla jsem že to asi přijde, ale tohle byla opravdu síla…

#156 surky3
3.6.2013 | 21:32:53
woreek

#139 alda.ali: No tu vetu „Sever si pamatuje“ … nejak ju rozvin, ak vies co bude nasledovat (cital/a si knihy) daj nejaky spoiler, ze viem naco sa mozem tesit… lebo napriklad po druhej serii som sa tesil na White Walkers a za celu seriu boli v dvoch castiach aj len tak okrajovo aby sa nepovedalo (ocakaval som nejaku epicku bitku :D ) ale aspon Sam prisiel na to, na co sluzi Dragonglass (a co som predpokladal uz od druhej serie)

3.6.2013 | 21:35:52
Aul

#138 Stráťa: Kdyby za to nedostal dobře zaplaceno od Lannisterů a nebylo zřejmé, že Robb válku prohrává, tak by si ho nikdy zabít nedovolil. A hlavně takhle brutálně jako hosta pod vlastní střechou? V takovém případě prostě účel prostředky nesvětí,

#147 Stráťa
3.6.2013 | 21:37:23
rhobos

Robb Stark prohrál bitvu o svůj život už tehdy, když dal rozkaz nezabíjet Lannistera.. (jaimeho)… tam na bitevním poli (aspon tuším) potkal i talissu… do toho útoku měl velice ale opravdu velice slušnou šanci na železný trůn… Ale hold když dá takový rozkaz, nemá se divit že morálka klesne (viz. Karstarkové…) a pak ta svatba… škoda, moje oblíbená postava… no, teď už nenám moc důvodů proč se na to koukat… snad „jen“ Danearys, Jon ,Bran s Rickonem a Arya… :)

#145 LadyJ #157 Emika
3.6.2013 | 21:39:57
alda.ali

Tak malinký knižní spoiler pro woreek :)

Tak Sever si pamatuje…to, co udělali Freyové na té svatbě, ale zároveň neví, že Bolton v tom jede taky...... Moc nechci prozrazovat, ale Starkové mají stále na severu vazaly, kteří jsou věrní jmenovitě Umberové a Manderlyové…a ti už pomalu zbrojí na válku…a vědí že Bran a Rickon jsou na živu…a jen čekají kdy budou moct zvednout svoje praporce ve jménu Starka, krále Severu.

#146 woreek
3.6.2013 | 21:43:28
LadyJ

#143 rhobos: V době kdy zajal Jaimeho, Lanistrové měli jeho otce a sestry (to si alespoň myslel), takže ho opravdu nemohl dát zabít. Ale pokud jde o Kastarka, tak toho měl raději držet jako rukojmí, aby si zajistil poslušnost jeho mužů a ne ho dát popravit, to dost podělal.

3.6.2013 | 21:51:13
woreek

#144 alda.ali: Bolton sa mi zdal divny uz od zaciatku.. vzdy konal s takym divnym pokojom ziadne extra emocie. Tiez na svadbe ked odmietol alkohol, to uz som ocakaval nejaku „lotrovinu“ i ked toto prekonalo moje ocakavania :(

#147 Stráťa
3.6.2013 | 21:52:22
Stráťa

#142 Aul: To je o úhlu pohledu. Podle mě Stark dostal co si zasloužil.

#146 woreek: Boltonové jsou jedním z nejzajímavějších rodů, v knížkách velmi výrazně míchaj karty a hlavně jsou naprosto nepředvídatelní (snad s vyjímkou toho že laskavost se od nich čekat nedá). No a mám pocit že s nima ještě autor zdaleka neskončil.

#149 Orea #154 Aul
3.6.2013 | 21:59:29
quajak

Pořád lepší Krvavá svatba, než chcípnout na hajzlu s kalhotama u kotníků :)

#150 patasde #151 tarava
3.6.2013 | 22:22:13
Orea

#147 Stráťa: Pokud si podle tebe člověk zaslouží taková jatka, když jednou poruší slovo, tak je s tebou asi něco špatně :D tys asi nikdy nezalhal a všechno, co jsi slíbil, jsi splnil, že? ;-)

3.6.2013 | 22:25:03
patasde

#148 quajak: už aby to zde bylo :D

3.6.2013 | 22:39:09
tarava

#148 quajak: Tywin?

3.6.2013 | 22:49:44
woreek

chcem sa spytat kolko knih tejto sagy doteraz vyslo?

#153 alda.ali
3.6.2013 | 23:00:56
3.6.2013 | 23:01:27
Aul

#147 Stráťa: Pokud si podle tebe každý chlap, který nedostojí svému slovu, zaslouží koukat na smrt své ženy, matky a nedonošeného dítěte, tak máš teda hodně posunutý smysl pro vnímání morálky. ;-)

3.6.2013 | 23:02:02
surky3

Začínají to pěkně čistit. Fajn ale pokud zabijou Tyriona a Johna, tak s GOT končím !

#160 Albertos
4.6.2013 | 0:04:22
surky3

#140 popineta: Nj, ale aby mu nějací Starkové zůstali.

4.6.2013 | 0:11:06
Emika

až na to že on o železný trůn nestál :) chtěl jen sever#143 rhobos:

#164 rhobos
4.6.2013 | 0:53:23
ExBee

TEN KONEC !!! To mě pos*r :O

4.6.2013 | 1:21:22
Xendras

Doufám že House Umber začne pomstu!!

4.6.2013 | 18:41:28
Albertos

#155 surky3: ! Asi budeš muset skončit v pátém díle (cca 8. serii)

4.6.2013 | 21:49:05
Albertos

sakra spoiler!!!

4.6.2013 | 21:49:40
Albertos

Bohužel mě zde velice nemile překvapily dvě věci

za prvé měla Yggrite Jona postřelit (ne ho bránit) protože to že nemůže pořádně chodit celý další dvě serie není jenom tak pro nic za nic.

za druhé, co sakra dělali Talisa a Brynden na svatbě? Vždyt s ní měl zůstat v Riverrunu, a chránit POTENCIÁLNÍHO Starkovic dědice Winterfellu. Vždyt kvůli tomu je taky pořádná mela, protože se neví, jestli Robb toho potomka měl, který by byl právoplatným dedicem (jinak by byla dědička Sansa, potažmo Tyrion, potažmo prostě Lannisteři)

Jinak ta svatba byla podána hodně dobře. Sice jsem věděl co nás (je) čeká, ale i tak mě to oněmnělo. Hlavně ta melodie, a i ten Boltonův výraz. Lannisters sent regards!!!

A i ten Dar byl udělaný hodně dobře. Jenom mě opravte kdyžtak (nepomatuju si přesně) ale nerozdělil se Bran a Rickon už někde o hodně dřív na jihu?

#163 LadyJ
4.6.2013 | 21:59:34
LadyJ

#162 Albertos: rozdělili se hned na Zimohradu

4.6.2013 | 22:08:00
rhobos

#157 Emika: neřekl bych že chtěl jen sever… hlavně mu šlo o pomstu za otce a brana … jinak by jen tak nevytáhl se bít o sever…

#165 Emika
5.6.2013 | 18:54:01
Emika

s tím souhlasím, já jsem to psala ale tak, že on nebyl jedním z těch co chtějí sedět na železném trůnu, nešlo mu o vládu nad celým západozemím ale pouze o osvobození severu od trůnu (což samozřejmě odstartovalo to, že zabili jeho otce a zmrzačili bratra) #164 rhobos:

#166 rhobos
5.6.2013 | 20:07:26
rhobos

#165 Emika: jojo, to sem pochopil, beru to :D ;)

5.6.2013 | 22:11:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama