Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 309×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Stanice HBO nás v novém teaseru láká na bitvu o Zimohrad

Stanice HBO nás v novém teaseru láká na bitvu o Zimohrad

Máme tu novou ochutnávku z poslední řady Game of Thrones, která však nepřináší zrovna pozitivní zprávu. Zima přišla i na Zimohrad, nicméně podle stavu sídla rodu Starků lze usoudit jen jediné…

35 0
2.4.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /57

Robinson

Už ať máme 15.

2.4.2019 | 21:03:36
mateSKAtes

jako :D už by mohli přestat s těma videama. začíná mě to připadat že toho ukazujou až zbytečně moc :D jen nás nechte napnutý :D :D

#23 mia28
2.4.2019 | 21:04:25
victy

Zaujímavé, neviem čo si z toho zobrať. V bitke o Zimohrad padne Arya, Jon a Jamie ? Pravdepodobne to nebude odkazovať priamo na dej a snažia sa nas len takto zmiasť vo vrcholiacej eufórii pred premierou.

#6 Stardos #22 Destyl #24 mirako
2.4.2019 | 21:05:57
FValek

Podle mě je to prostě jen teaser, co se nemá brát tak vážně, určitě nepadnou postavy, které tam jsou symbolizované… Zimohrad možná padne, podle nějakých zpráv má shořet, tohle vypadá jako by byl jen opuštěný, není nijak extrémně zničený, ale je to hodně stylizovaná ukázka. Rozhodně z toho nedělám žádný závěr (jako jo, Zimohrad je ztracený, to je jasné, ale víc nic).

2.4.2019 | 21:20:22
Jiri96

Já už se chci probudit 15. prosím

2.4.2019 | 21:25:42
Stardos

#3 victy: Podle téhle ukázky Arya, Jaime, Jon, Tyrion, Bran a Daenerys. Takže to je jen jako :D

#9 Sammet #10 victy #11 Sammet #14 Nikolperse
2.4.2019 | 21:49:22
Geek

Skoro bych se vsadil, že ta destrukce bude totální. Ale co, režíruje to Sapochnik, takže se na to bude minimálně hezky koukat a minulá řada mě naučila, že když člověk zcela rezignuje na logiku a nehledá jí tám, kde prostě není, docela si to užije a to bude i tento případ.

2.4.2019 | 21:50:40
SarkaCarka

Já si myslím, že to nejsou reálné záběry z osmé série, stejně jako v tom teaseru se Sansou, Jonem a Aryou. Jen navnazení, takže no stress :D

2.4.2019 | 21:56:49
Sammet

#6 Stardos: jj urcite je to len ako, Aryu a Jona symbolizuju mece, Jaimeho ruka, Tyriona ten pobocnikov odznak ci co to je…a Bran a Daenerys som prehliadol asi, to pierko nic ne ?

2.4.2019 | 21:58:07
victy

#6 Stardos: Jasné len ked som to písal som si vybavil železnú ruku, ihlu a dráp :D

2.4.2019 | 21:59:57
Sammet

#6 Stardos: aha u Brana to je vlastne kryplkara, a Daenerys je ten jej nahrdelnik tam ? to si este nesom isty

2.4.2019 | 22:02:54
Movego

Zase to pírko..

2.4.2019 | 22:07:36
Blackwolf

15.4.2019 Edna padne dojde k přetížení serveru toť muj tip!!!!!!!!!

2.4.2019 | 22:16:17
Nikolperse

#6 Stardos: Pokiaľ neuvidíme telá alebo sa ich smrť nedá na vedomie, tak nie je nikto mŕtvy.

2.4.2019 | 22:31:57
Dark Angel

Ide o Teaser, čo znamená že nejde o scény, ktoré budú odvysielané v seriály, aby bolo všetkým jasné :D

#19 mirako
2.4.2019 | 22:39:22
Whitewolf114

Bože to je hrozný… Všimla jsem si Jameiho (ruka) Dany (řetěz) Jon ( meč) Arya (jehla) Tyrion ( odznak) Bran (vozík) možná duch (podle sochy /či co to bylo/ vlka… Něco bylo na začátku, vypadalo to jako vidle nebo prostě něco špičatýho ale rozhodně to taky k někomu patří, jen nevím komu.. Pírko znamená že se chodci dostali do tý hrobky a tím zabili všechny ukryté (Varis, Gilly atd..) podle mě, jinak jediný u koho byla krev byl meč Jona (Že by se obětoval?) jinak nevím co by to mohlo všechno znamenat… Jinak ten zimní vítr (který vane s NK) odcházel takže NK udělal co chtěl… Bože to je hrozný, se mi chtělo úplně brečet… Já se o ty postavy moc bojím

#17 Sammet #19 mirako #29 Sammet
2.4.2019 | 22:54:04
Sammet

#16 Whitewolf114: boze to je teaser iba, uz tu bol aj teaser kde je sansa jon a arya v hrobke a zrazu tam pride chlad…je to len nieco co ta ma navnadit neber to tak ze tam pochcipaju sak to by bol spoiler jak svin :D jedine co v tomto videu moze byt realne je len stav zimohradu ale tie mece atd tam su len specialne pre toto video

#18 FallenMaia #19 mirako #20 Whitewolf114
2.4.2019 | 23:19:44
FallenMaia

#17 Sammet: Presne tak, každého tam reprezentuje nejaký predmet ktorý je s ním spojený a je to celé skôr len symbolické. Akože všetky postavy spolu proti jednému nepriateľovi. Nič viac za tým netreba hľadať.

3.4.2019 | 0:30:56
mirako

#16 Whitewolf114: „něco špičatýho“ :D jsou hroty z Dračího skla (Obsidiánu), odkaz na chodce.. pírko bude odkaz na Sansu.. :)

#15 Dark Angel: #17 Sammet: ano, teaser neobsahuje scény použité v seriálu, slouží pouze k navnadění a nalákání.. ;)

3.4.2019 | 0:32:01
Whitewolf114

#17 Sammet: Ježiš to mi došlo že to není trailer ale oni dělají teasery který ti mají něco naznačit… Bože tak nesmíte v tom hned hledat smrt všech postav ale třeba i něco jiného… Třeba že tuhle bitvu prohrají a někteří zemřou a někteří utečou… V tý diskuzi nahoře jsem to napsala dost jasně, nikde jsem nepsala že je to trailer takže přestaňte tady pořád šílet kdy co z nás konečně pochopí

3.4.2019 | 5:31:40
Yann

Dneska je to tady jak exkurze dětí ze základní školy. Je to TEASER! Ne trailer! Není to skutečné, nejsou to záběry přímo z epizod seriálu. Každopádně husí kůži mám pokaždé, když se na to podívám. Pěkně nás navnazují, jen co je pravda :)

#41 victy
3.4.2019 | 7:17:40
Destyl

#3 victy: Úprimne dúfam, že máš pravdu.

#24 mirako
3.4.2019 | 9:03:41
mia28

#2 mateSKAtes: Myslím, že toho zase tolik neukázali :). Pěkný teaser. 12 dní a je to tady! :-D

3.4.2019 | 9:16:47
mirako

#22 Destyl: Arya, Jon a Jamie jsou asi jediní 3, kterých si #3 victy: všiml a hned mají zemřít.. :D vždyť by to vůbec nedávalo smysl k těm postavám, kdyby teď umřeli.. z těch 3 tam umře max. Jon, ale Arya a Jaime určitě ne, ti budou mít jinou smrt..

3.4.2019 | 10:01:38
shootx

Je to jenom nahoda ze Davosovy usekle prsty ktere sebou porad nosi tam jedine nebyly?

#26 RightfuHeir #29 Sammet
3.4.2019 | 11:58:42
RightfuHeir

#25 shootx: Protože Davos své prsty v sáčku ztratil v bitvě na Černé vodě.

3.4.2019 | 12:48:39
Galadwen

Proč je pírko odkaz na Sansu?

3.4.2019 | 13:05:52
Galadwen

Proč je pírko odkaz na Sansu?

3.4.2019 | 13:05:54
Sammet

#16 Whitewolf114: Pírko znamená že se chodci dostali do tý hrobky a tím zabili všechny ukryté (Varis, Gilly atd..) podle mě, jinak jediný u koho byla krev byl meč Jona (Že by se obětoval?) jinak nevím co by to mohlo všechno znamenat… Jinak ten zimní vítr (který vane s NK) odcházel takže NK udělal co chtěl… ta podla toho to tak vyznelo jak keby to fakt beres vazne no…

#25 shootx: akoze tvoja oblubena postava s ktorou tu splietas dva na tri odkedy Locker zmizol, a nevies ani take zaklady…Locker aspon bol so svojimi teoriami zabavny ale ty si taky ritny chlp z Lockera mozno

#30 Whitewolf114
3.4.2019 | 13:09:03
Whitewolf114

#29 Sammet: Kdybych to video brala doslova, tak rovnou do diskuze napíšu „Bože, oni nám prozradili že umřou, chci brečet" Nic takovýho jsem nepsala, proto jsem řekla „Nevím co by to všechno mohlo znamenat" Jako on by se člověk měl zamyslet nad tím co to znamená… Jako jasně, člověk který si řekne „Jsou mrtví" Tak to není nic k zamyšlení, to prostě kopíruje to co je v tom teaseru ale spíš by se měl člověk zamyslet, co je bod obalem… Z tohohle teaseru jde vymyslet spousta teorií a myslím si, že jedna bude třeba pravdivá ale pokud si myslíš, že je to jen zbytečný teaser který ti má pouze říct že se ta řada blíží ok nikdo ti to nebere

#31 mirako
3.4.2019 | 13:52:57
mirako

#30 Whitewolf114: ano, slouží pouze k navnadění/na­lákání/postra­šení a vytvoření pár nových teorií.. viz tvoje silně holčičí křehká reakce: „Bože to je hrozný, se mi chtělo úplně brečet… Já se o ty postavy moc bojím“

#32 Whitewolf114 #35 Sammet
3.4.2019 | 14:15:46
Whitewolf114

#31 mirako: No a co jako bože, od toho ta diskuze je a já nebudu psát jak někdo kdo si o sobě moc myslí… Jen jsem prozradila první reakci na teaser. Nechápu, sleduju hodně seriálů a vždycky je to tak že chápeme názory druhých a nějaký hádky nebo tak tam málo kdy jsou a jakmile píšu názor na něco z hry o trůny tak se musí prostě najít někdo kdo vnucuje svoje názory druhým + má takový narážky jako : silně holčičí křehká reakce… Jako chápu, je to dost slavný a velkolepý seriál ale to neznamená že se tu musí řešit takový kraviny jako jestli to je teaser který nic nenaznačuje nebo naopak… Nechci nic říkat ale ty názory lidem nezměníš takže si klidně říkej svý ale mě přestaň pořád dokola opakovat něco o tom jak máš pravdu když to je nepodstatný teaser… Opravdu možná jsem dost citlivá ale ty si zase o sobě moc myslíš :) :) :)

#34 shootx #36 mirako
3.4.2019 | 15:27:12
Svjatogor

Promo video nemusí nutně ukazovat kdo má kde a jak umřít. Tohle je esence sdělení Jona Cersei v Králově přístavišti. Ukazuje nicotnost dosavadní moci jakéhokoliv jednotlivce ve světě lidí (např. Tyrion je Rukou krále a v jednom záběru je jeho odznak) v porovnání s bezcitnou mrazivou mocí a záměrem Krále noci, kde ničí život nemá místo. :-(

BTW: Doufám ve osvětlení pohnutek Bílých chodců.

#38 eredmad
3.4.2019 | 16:40:25
shootx

#32 Whitewolf114: Pirko bych vnimal jako to ze padl sovynec a jelikoz Zimohrad stavel Brandon Stavitel tak bude pravdepodobne krypta jedina basta kam chodci nemuzou…

#36 mirako #43 Whitewolf114
3.4.2019 | 16:54:01
Sammet

#31 mirako: tiez mi jej reakcia prisla prehnana ale nechcem sa tu s nou natahovat :D ale cisto si viem predstavit jak to pozrela a na konci si ju predstavujem ako Elariu ked chcipol Oberyn :D :D

3.4.2019 | 17:07:14
mirako

#32 Whitewolf114: šak mi to nevadí, jsem rád, že se nepřetvařuješ.. ten citát jsem tam dal kvůli tomu, že teaser slouží i k postrašení… s tím „silně holčičí křehká reakce“ jsem nemyslel nic špatně ;) kluk, nebo chlap by něco takového nenapsal, proto jsem to tak popsal.. klid, neútočím na tebe ale ty teď trochu ano.. nepodstatný teaser to není a zrovna já si o sobě moc nemyslím.. ;) :D jsem normální kluk z vesnice, který zrovna došel z pole ze sázení brambor.. :D :D

#34 shootx: to pírko bude asi fakt odkaz na kryptu Starků.. s tou Sansou jsem se spletl..

#42 Whitewolf114 #43 Whitewolf114
3.4.2019 | 17:09:05
RightfuHeir

Teaser nám krásně naznačuje, jak po bitvě o Zimohrad budou všichni naši hlavní oblíbení hrdinové mrtví. A že nám zbydou nám jenom Cersei s Euronem. Takže budeme bez dechu čekat na zveřejnění nových dílů a doufat, že to nakonec nebude pravda. Což je právě účelem toho teaseru. ;-)

#39 Lord_Casterly
3.4.2019 | 17:41:27
eredmad

#33 Svjatogor: Pohnutky WW byly dávno vysvětleny… Byly vytvořeni jako prostředek(zbraň) pro zabití Prvních lidí ve válce s Dětmi lesa, ale zvrtlo se to…

#40 Svjatogor
3.4.2019 | 21:01:41
Lord_Casterly

#37 RightfuHeir: mě by to nevadilo :D alespoň něco nepředvídatelného. Bylo by to překvapení kdyby se Cercei dožila konce, doufám že to tak dopadne :)

3.4.2019 | 23:17:45
Svjatogor

#38 eredmad: Ano, vznik známe. Právě to zvrtnutí a následný rozvoj myšlení mě zajímá. Jeho schopnosti nekromanta jsou dílem onoho zvrtnutí nebo mu byly dány do vínku Dětmi lesa? Proč útočí na svě stvořitele a proč oživuje obry, mamuty a draky?

#47 yennik
4.4.2019 | 0:40:38
victy

#21 Yann: Síce aj deti zo školky vedia že TEASER neni TRAILER, tak vedia aj to, že síce neukazuje obrazky priamo z deja, tak vždy by mal na niečo odkazovať a metaforicky naznačovať.

Možno nam takto chcu len naznačiť že Zimohrad padne, budú určite aj personalne straty no nič viac alebo naznačuju aj ktore konkretne postavy by mohli padnuť ? Určite nie všetky znázornené, ale niektora pravdepodobne ano.

Nikto nevie lebo je to TEASER. Preto sa tu diskutuje a špekuluje. A presne o to určite autorom išlo keď ten teaser vypuštali. Aby sa fanušikovia ešte viac nevedeli dočkať a ešte viac sa užierali v teoretizova­ní ;)

4.4.2019 | 0:45:23
Whitewolf114

#36 mirako: No dobře, jenže ono to opravdu vypadalo tak, že narážíš protože si o tom teaseru myslím něco víc… Ale dobře, nevadí, už rozumím. Myslím, že by to chlap opravdu nenapsal no… Mě ten teaser připadá důležitý. Je v něm určitě spousta věcí které naznačují ten děj… Takhle to bylo vždycky v každým teaseru.

4.4.2019 | 5:33:21
Whitewolf114

#34 shootx: Nikdy mě nenapadlo, že by chodci nemohli do krypty ale je to dobrá úvaha… Bylo by skvělý kdyby fo tak bylo ale těžko říct no, jestli je krypta taky tak na půl začarovaná jako ledová zeď… To záleží na tom kdo postavil Zimohrad a kdo vlastně Brandon stavitel byl…to si zase nejsem tak jistá… Proč by měla být začarovaná zrovna krypta na Zimohradě…Zeď ledovou chápu samozřejmě ale tam té magii napomohly hlavně děti lesa, pochybuji že by jen tak začarovali kryptu na Zimohradě a proč vlastně (Jaký vlastně měli vztah s Brandonem Stavitelem?)

#36 mirako: Podle mě to pírko nepatří Sance. Je to podle mě to pírko co dal Robert v prvním díle Lianně na její sochu…

#44 mirako #44 mirako #46 yennik
4.4.2019 | 5:44:16
mirako

#43 Whitewolf114: No právě, proto jsem si hned myslel, že to souvisí se Sansou, protože ona jako jediná z žijících postav to pírko držela, když ho vracela soše Lyanny do dlaní… tudíž odkaz buď na Lyannu, Sansu, nebo kryptu samotnou..

#43 Whitewolf114: Jinak Brandon Stavitel byl jeden ze zakladatelů rodu Starků, postavil Zimohrad a Zeď, obojí s pomocí obrů.. Krypta začarovaná být může jako třeba nějaká pojistka, když už mu Děti lesa pomohli a začarovali Zeď, tak si je klidně ještě mohl zavolat na začarování krypty..

4.4.2019 | 10:06:27
RightfuHeir

V podzemí Zimohradu jsou pohřbení všichni Starkové od dávné historie. Všichni Králové Severu, kteří měli dřív titul Král Zimy (King of Winter). A tito králové mají nejspíš přímou (příbuzenskou) vazbu s Nočním králem. Noční král je pravděpodobně z rodu Starků. Každopádně Starkové sedí na Zimohradu (a na Zdi), protože mají nějaký zvláštní vztah k Nočnímu králi. (There must always be a Stark in Winterfell.)

4.4.2019 | 10:45:00
yennik

#43 Whitewolf114: Brandon Stavitel je náš zkriplený Bran, který cestuje časem a dělá si co chce, vlastně všechno zinscenoval on. Celý příběh stojí na tom, že Bran cestuje časem. Zimokrál chce zabít Brana, aby konečně učinil přítrž jeho řádění, o nic jiného mu nejde.

4.4.2019 | 13:51:53
yennik

#40 Svjatogor: Je nasraný, protože mu je pořád zima.

#48 yennik
4.4.2019 | 13:53:44
yennik

#47 yennik: Mně je třeba zima teď a docela mě to sere. A to mi je zima jen chvilku.

4.4.2019 | 13:55:15
Moor8

Je to sice jen symbolické, ale symboly mají něco znamenat. nejvíc mě zaráží ta krev na Jonovu meči? Čí by asi tak mohla být? NK a mrtvých těžko. Že by obětoval svoji lásku, aby se stal Azor Ahai?

#50 RightfuHeir #52 Sammet
4.4.2019 | 16:41:37
RightfuHeir

#49 Moor8: Nejspíš to znamená, že na Zimohradu probíhala krutá řež, při které se hlavní postavy uchýlily do krypt, buď pro pomoc od mrtvých Zimních králů nebo prostě do posledního úkrytu. Jenže pak se mrtví králové probudili, hnalli se ven a byli tak strašní, že všichni před nimi utekli. Po cestě poztráceli všechny ty věci, co byly vidět v „ochutnávce“. A zimní králové si to pak vyřídili s bílými chodci.

4.4.2019 | 16:52:39
DejvidHound

Alebo mali proste velku oslavu po tom co porazili chodcov. A viete aky bordel po takychto ozran akciach ostava.

#57 RightfuHeir
4.4.2019 | 18:14:51
Sammet

#49 Moor8: v seriale nikdy nebolo vysvetlene ani spomenute ze Azor Ahai zabil svoju lasku takze to kludne mozu vynechat, ale osobne si myslim ze Jon Daenerys zabije, ale az potom ako Daenerys chcipne a NK ju ressurectne

4.4.2019 | 18:24:15
Offak

Chci to! Teď, hned! :-( Pláču :-( :-(

4.4.2019 | 22:09:58
Laisobel

Co to jako…?! Uaaaaa no ty blaaaaaho. To jsem asi ani nemela videt.

redaktor
5.4.2019 | 7:18:31
jess20

ja si myslim ze zakrvavený mec muze byt klidne od cerstve ozivených postav. NK bude chtit johna asi nasrat a ozivi nekoho koho zna nebo jen tak aby mel vic ku pomoci

5.4.2019 | 18:54:22
Jasna

beztak je to jen vize Brana :D

6.4.2019 | 13:41:44
RightfuHeir

#51 DejvidHound: To je ono. ;-)

8.4.2019 | 8:55:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama