Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Blood of My Blood

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Blood of My Blood

David Benioff a D. B. Weiss, tvůrci seriálu Game of Thrones, se v šestém díle zaměřili na Branovo setkání s neznámým zachráncem, Aryinu těžkou volbu a proslov Daenerys.

45 1
31.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /112

mart910

Vrabčák je loutka Malíčka.

#18 shootx #34 rockysiburger #112 jajkob
31.5.2016 | 18:24:36
Gubzna

Taky vám přijde, že scénaristi jsou fanoušci (té krávy) Daenerys?

#4 Lyn #24 Movego
31.5.2016 | 18:29:33
Cabelkab

Já myslím, že jsou víceméně fanoušci každé té postavy.

31.5.2016 | 18:32:35
Lyn

#2 Gubzna: Je to pořád dokolečka. Bylo by lepší kdyby epizoda skončila tím, jak Arya zhasne svíčku a odříká do tmy svůj seznam.

#57 Keyer
31.5.2016 | 18:39:20
Madafaka888

Slyšel jsem dobře jak tvurci mluví o Benjenovi že byl pryč 7 let? To mi nepřijde zrovna reálný, myslím že byl pryč kolem 5 let ne?

#8 Xavik #12 D.T
31.5.2016 | 18:46:57
Stardos

Taky myslím, Branovi bylo na začátku deset podle mě a teď mu je 15

Za mě to mohlo končit Benjenem no :D

#12 D.T
31.5.2016 | 18:50:55
Lancelone

já nevím jestli i těch 5 let není přehnané, ale vysvětlovalo by to rychlé přechody některých ( ehm Malíček ). Času by měl dost :)

#12 D.T #15 Kendal
31.5.2016 | 18:51:25
Xavik

#5 Madafaka888: Kde tam slyšíš 7 nebo 5 let? Říká, že tam nebyl „several seasons“, takže „několik sérií“.

#9 Lancelone
admin
31.5.2016 | 18:52:31
Lancelone

#8 Xavik: several years tam je

#14 Xavik
31.5.2016 | 18:54:48
lenacia

Já mám Daenerys ráda a fandím jí. Je pravda, že teď jak mají volnou ruku jsou více předvídatelní, ale vůbec mi to nevadí, vlastně naopak, stále se těším na nové díly. Nemám s tím problém. Když si vezmu, že do kocne série zbývají 4 díly, a pak už bude jen jedna poslední série, bude nejlepší, když se některé věci zjednodušší, zkrátí a některé dějové linky uzavřou. Už od první série jsou tu Bílí chodci, sem tam se zjeví a pak je ticho po pěšině a přitom je jasný, jak velké nebezpečí představují, kor když zeď hlídá tak málo mužů… Danny má tři draky, je jedno jak je či není schopná vládnout, nebo ty draky ovládat, ale má je a taky vládne. Že dělala špatná a zbrklá rozhodnutí, která zapříčinila povstání starých pánů a synů harpyjí, to je bohužel důsledek její nerozvážnosti, proto je tam Tyrion, který má s intrikama a pletichařením velmi dobré zkušenosti. Daenerys navíc podle mě nezůstane v Západozemí. Myslím si, že se vrátí zpátky do Zálivu Otrokářů, až si uvědomí, že tamní lidé ji potřebují víc, a že to je její království… kdo ví.

#37 Rumek
31.5.2016 | 19:11:39
Madafaka888

To mě právě vadí jak je to ted předvídatelný, game of thrones jsem měl rád právě kvůli tomu že jsem nikdy nevěděl co se stane (Do tý domy než jsem začal číst knížky :D) A Daenerys doufám, že nikdy nedobude kings landing, už jen kvůli těm samým kecům co říká od 4 serie, štvě mě jak najednou potřebuje 1000 lodí a čirou náhodou Euron začně stavět 1000 lodí, je úplně jasný jak to v seriálu dopadne, to už at radši vládně malíček (Mám takouvou teorii že HS je malíčkův člověk, no necháme se překvapit, zatím v této sérii moc prostoru nedostal a nebyl by to on kdyby dějem pořádně nezamíchal)

#29 Rodney_ #38 Bhall #60 Argetlam Královrah
31.5.2016 | 19:27:25
D.T

#5 Madafaka888:
#6 Stardos:
#7 Lancelone: Slušná tichá pošta, jeden napíše kravinu, druhej se chytne a třetí už si jede kafemlejnek :-D

31.5.2016 | 19:32:46
RamsayBolton

To the traitor bastard Jon Snow and his lovers,

hlava Sansy Stark na kůlu hned vedle hlavy Jona Snow bude pohádkou, kterou budu povídat svým ohařům právě předtím, než je nakrmím tím co zbude z jejich stažených těl. Apeluji na zdravý rozum George R. R. Martina, který ví, že já jsem jediný vyvolený označovaný jako „Azor Ahai“. Po porážce Jona využiju Brana k ovládnutí White walkerů a zaměřím svou pozornosti na zbytek Westerosu. Malíček posloužil dobře bude odměněn.

Come and see.

Ramsay Bolton, lord of Winterfell and Warden of the North

31.5.2016 | 19:50:17
Xavik

#9 Lancelone: Jo, pravda, já už to převádím automaticky na série. :D

admin
31.5.2016 | 20:17:27
Kendal

#7 Lancelone: Ok, Sansa ušila dvoje šiat, to sa fakt dá stihnúť za jeden deň. Tyrion hovorí o tom, že od uzavretia dohody s otrokármy ubehli dva týždne. Za dva týždne je možné prísť z údolia na Stenu.

31.5.2016 | 20:19:02
Vincent Vega

Nápad, že tento díl bude končit tím, jak Arya zhasne svíčku a odříká si svůj seznam, se mi líbí daleko víc než konec s Deny. (y)

31.5.2016 | 20:27:22
Vincent Vega

A nějak nerozumím tomu, proč se musel Bran stát Tříokou vránou, když už ve světě někdo takový byl, ale tak to se snad brzy dozvíme :)

#25 A_V #27 rockysiburger
31.5.2016 | 20:30:00
shootx

#1 mart910: jsi hodne bilzko pravde, proto Ohare najde Malicek pri cestach a necha ho osetrit a stane se sampionem cirkve.

31.5.2016 | 21:02:16
shootx

Velka spojitost bude stou hereckou ze ji nechala aria zit. Shodou okolnosti je to cirkus se kterym cestoval Varis a Arya o nem zjisti sokujci informace…

#20 didi2012
31.5.2016 | 21:05:07
31.5.2016 | 21:17:29
Mela

#20 didi2012: že není Eunuch a je otec Sněha.

#28 didi2012
31.5.2016 | 21:39:32
inesines

ja bych potřebovala vysvětlit spíše Waldera Freye.. myslela jsem si, že měl tlustou dceru Waldu a tu provdal za starého Boltona, tj. Ramsey mu jí i s dítětem nechal sežrat pejsky. On to ještě neví? nebo to není jeho dcera:J

#23 agem
31.5.2016 | 22:02:20
agem

#22 inesines: Walder to zatial buď nevie alebo mu to je jedno lebo tých dcér má desiatky (to asi nie keďže red wedding…). Mne zas nie je jasná vojna o řekotočí. Kto, s kým, prečo a odkial sa tam vzal blackfish.

#30 Rodney_
31.5.2016 | 22:33:42
Movego

#2 Gubzna: Prosím mohli byste přestat nazývat Dany krávou? Už mi to začíná docela vadit…

31.5.2016 | 22:35:24
A_V

#17 Vincent Vega: Bran se stal tříokou vránou, protože děda ze stromu umřel. Čemu nerozumíš? :)

#27 rockysiburger
31.5.2016 | 22:51:10
Sammet

nechapem co sa vam na postave Daenerys paci…blba, politicky neschopna(este ze ma Tyriona). V serialy to s tymi Dothrakmi este dosrali ale v knihach urcite Dothraci v zapadozemi zrobia prd. pomrznu tam jak ovce, a v serialy, nato ze dej je uz z knihy Vichry zimy tak sa zda ze tam zima ani nezacala

#36 doxtan
31.5.2016 | 22:51:19
rockysiburger

#17 Vincent Vega:
#25 A_V:

A nebo Bran vždy byl, je a bude tříoká vrána.

#32 Lumicko
31.5.2016 | 23:06:02
didi2012

#21 Mela: ha ha ha srandičky

31.5.2016 | 23:17:48
Rodney_

#11 Madafaka888: Euron ty lodě začal budovat aby se mohl nabídnout že transportuje celou její armádu do Západozemí, takže to nebyla náhoda

1.6.2016 | 0:19:47
Rodney_

#23 agem: V seriálu uprchl Černá ryba z Red Wedding a znovu dobyl Řekotočí, v knize zůstal v Řekotočí a Red Wedding se neúčastnil. Freyové a Lannisterové se ho snaží dobýt.

1.6.2016 | 0:22:04
Blejzr

To je krasne jak za jednu sezonu dokazou znechutit jednu postavu… :D Driv mi Deanerys nevadila, jen me nuduli, ale ty jeji zasrane proslovy… koho to kurva asi tak zajima.. v celem dilu nebyl Jon Snow a misto toho tam daj dalsi proslov od blondate zensky.. :D Boha jeho kez uz by ji nekdo poradne naplacal!

#33 Mela #35 Deathstroke_9779 #39 Chill
1.6.2016 | 0:23:31
Lumicko

#27 rockysiburger: +111111 viddel som to uz niekde velmi zaujimava teoria :) priklanam sa k tomu dost

1.6.2016 | 0:27:31
Mela

#31 Blejzr: Taky mě nevadila a i mě její linka bavila a hezky se na ni kouká. Za to co předvádí šestou sérii bych ji nejraději zabil a její linku ukončil co nejdřív.

#39 Chill
1.6.2016 | 0:55:14
rockysiburger

#1 mart910: Tak určitě :-D vzhledem k tomu jaký má vztah víra v sedm k bordelům a pod. Je to nejpravděpodob­nější. Majitel největší sítě kurvinců. Si ochočí vrabčáka :-)

1.6.2016 | 6:31:10
Deathstroke_9779

#31 Blejzr: ja som sa nakonci smial a mal som pocit že sa rozplacem od smiwchu. Najtrapnejsie finale doteraz ala Danerys :-) :-)

#39 Chill
1.6.2016 | 6:32:50
doxtan

#26 Sammet: V minulosti byla super a její vývoj byl skvělý od holčičky prodané nějakému nájezdníkovi k vládkyni a matce draků. Ovšem v současnosti je daleko lepší linka Sansy, která prochází obdobným vývoje a je daleko líp vykreslená. A její přechod z malé holky ve zkušenou, chytrou a (všeho)schopnou ženu je daleko uvěřitelnější.

#39 Chill #47 Rafan
1.6.2016 | 7:17:08
Rumek

#10 lenacia: Dle hodinové stopáže bude buďto delší poslední série nebo spíše ještě další dvě.

1.6.2016 | 8:21:46
Bhall

#11 Madafaka888: A v knihách je to snad jinak? Euron pošle Victariona s obrovskou flotilou aby přivezl Danerys. Těch lodí bylo jen něco kolem 100–150 pokud si pamatuju správně. Samozřejmě tam je ještě Dragonbinder, což bylo vynecháno v seriálu.

1.6.2016 | 8:52:26
Chill

#31 Blejzr:
#33 Mela:
#35 Deathstroke_9779: Tak vy chytraci, napište sem jak vy byste chtěli namotivovat svoje vojsko? :-D
#36 doxtan: Hlavně Sansa konečně přestala být tuhle sérii naivní :-)

#41 Rumek #44 Monkeyskunk
1.6.2016 | 9:17:39
Umrlec

Je fakt šílený jak knihomolové (teď bez knihy) hejtí skoro všechno co se v seriálu stane s tím že v knize to bude určitě jinak. Já sám jsem přečetl 3 knihy a to zbytečné natahování a obkecávání bez účelu v knihách mi určitě nechybí. Dle mě je seriál prostě trochu jiný a lepší než knihy. Co kdyby si zastánci knih šli pokecat do čtenářskýho kroužku a nemlátili své hejty k seriálu? :)

#48 brandiss #69 Drake Rammoray
1.6.2016 | 9:42:00
Rumek

#39 Chill: Sansa prochází vývojem, to je bez debat. Jen si nemyslím, že se chová až tak zkušeně a moudře. I když je na Malíčka po právu nasraná, tak na ni má pořád nějaký vliv, svému bratrovi lhát od očí, to také není úplně oukej. Ale jak píšu, ohromný posun, od té naprosto naivní fiflenky. Navíc mě třeba překvapí a bude mít i nějaký dobrý důvod, případně zajímavý plán, proč o Malíčkovi neřekla pravdu. Uvidíme, těším se…

1.6.2016 | 10:54:55
Gebron

Všichni co tu stále dokola píšete jak je Daenerys nesnesitelná a jak vám ty její proslovy lezou krkem byste si měli uvědomit, že Dothrakové nejsou nějaké vojsko co by bojovalo pod nějakým rodem, nebojují kvůli cti, nebojují kvůli tomu že by jim za to někdo platil a nebojují za svojí zemi. Jsou to nájezdníci, takže překvapivě pokud si chce někdo udržet takovou armádu, nejspíš je bude muset čas od času motivovat a mít nějaký ten proslov aby si udržel nějakou tu autoritu. Ale jistě máte pravdu, mnohem lepší a realističtější řešení by bylo kdyby jen tak nakráčela k Dothracké armádě, řekla jim že je teď jejich vůdce a během dvou dílů dobyla celé Západozemí.

#43 Rumek #45 Majko132002
1.6.2016 | 11:23:14
Rumek

#42 Gebron: Já s Tebou naprosto souhlasím, Deny mi vůbec nevadí, naopak si myslím, že až na věčné opakování svých titulů je její linka super, netvrdím, že nejlepší, ale super. Přesně jak píšeš Dathrakové potřebují takové trošku divadlo, navíc byli zvyklí následovat nejsilnějšího jedince – nejlepšího bojovníka a kdo z nich se může postavit holce na drakovi. Navíc všechny (Khala a další vysoce postavené Dothraki) je zvládla sama, bez draků, armády a svým plánem. Za mě, jednička.

#45 Majko132002
1.6.2016 | 12:27:35
Monkeyskunk

#39 Chill: Na to ti tu nikdo neodpoví. Už jsem se ptal v pár článcích, co by od ní teda chtěli…Nikdo se neozval :-D Ale křičet a kopat kolem sebe umí všichni vždy hrdinně. Až dojde na věcné argumenty, tak mlčí. Klasika trolové, prostě je cool na Dany nadávat ;)

#46 AviaRa
1.6.2016 | 13:43:12
1.6.2016 | 13:47:31
AviaRa

#44 Monkeyskunk: Nesnáším Daenerys. Nesnáším ji od knih (ale tam ji není tolik let, takže chápu že se občas chová tak jak se chová) a nesnáším ji i v seriálu. Nemám rád tyhle Targaryenské incestní hrátky ze kterých vzniklo několik blbců. Nemám rád její logiku že ji království patří po právu, aniž by o něm něco sama (tnz. než ji to někdo řekne) věděla. Nemám rád její trapné kecy, názory a další. Nelíbí se mi, že v seriálu z ní mají tvůrci potřebu dělat něco veleúžasného (čímž netvrdím že její role je malá, ale ne taková, jak nám ji neustále ukazují). A budu ji nesnášet dále a je mi jedno, kolika fanouškům Daenerys se to nebude líbit. Až po vzoru tatínka zešílí, tak se mi bude postava více zamlouvat (né, že bych ji začal mít rád kvůli zabíjení; ale kvůli té změně bych tu postavu více akceptoval).

Nicméně uznávám, že některé zdejší komentáře ohledně té scény se získáním Dothraků jsou stupidní, bezpředmětné a trapné s účelem si jen zanadávat.

#68 Rumek #74 Monkeyskunk
1.6.2016 | 14:26:23
Rafan

#36 doxtan: Jestli je Sansa chytrá se teprve uvidí. Zatím byla blbá jak štoudev. To že zatají armádu, která může zvrátit jakýkoli vývoj je z pohledu plánování příprav k otevřenému boji o Zimohrad, je fakt na facku.

#51 rockysiburger
1.6.2016 | 15:32:37
brandiss

#40 Umrlec: BIG LIKE

1.6.2016 | 15:40:19
shootx

Nejlepsi az v pristavisti zavladne mir a cely to tam Tomen da do poradku, tak prijede denerys obsadi je a lidi ju budou nesnaset proste ironie her o truny…tesim se na souboj Jaimie vs Jorah

#50 shootx #54 ElfkamElessar
1.6.2016 | 16:25:17
shootx

#49 shootx: omlouvam se nevite jak smazu prispevek ?

1.6.2016 | 16:26:12
rockysiburger

#47 Rafan: Pravda, ale pořád jí Malíček využil a dal jí snadno Boltnům. Samozřejmě že jí řekl, že pokud nechce nemusí tam chodit. Ale na druhou stranu jí řekl že Stanis nejspíš vyhraje a jeho hra na city je opravdu skvostná. Ale souhlasím že se teprv ukáže jak moc je chytrá. Zatím ale prochází vývojem kdy to vypadá že aspoň ví co chce.

1.6.2016 | 16:33:16
rockysiburger

Taky nemusím linku Daenerys. Je nudná a vleče se. Chápu že musela Dothrakům ukázat moc a skrz draka to bylo asi nejlepší, ale to načasování. Najednou se tam ocitne s drakem, který jí sotva poslouchá a už mu zase sedí na hřbetu a vypadá že ho dokáže kontrolovat. Přitom je to ona které Dragon pláchl a další dva draci jsou někde zavření. Protože je nedokáže kočírovat. Mohla si sehnat informace jak je trénovat. Snažit se hledat informace je to nejednoduší. Místo toho trénuje poker face a nudné proslovy jak z billboardu na akční ceny v kaufu.

Na druhou stranu jak získala armádu Dothraků bylo dobře udělané. Na to nemůžu říct ani popel.

#56 Rafan #70 fufight #82 MrGandy
1.6.2016 | 16:45:28
sany

Nejvyšší vrabčák mi leze na nervy. Nevíte někdo jestli ho zabijou nebo tak? Tento díl se mi jinak líbil, ale chtělo by to nějakou bitvu nebo akci nebo nějaký zvrat… Daenerys mam ráda a nijak mi nevadí :) Spíš nechápu v poslední době Aryu a její linku… Já nwm jak vy, ale mně se z toho seriálu nejvíc líbí bílý chodci. I když jsou tam málo v tom seriálu, tak umí překvapit. V celku vtipný když všichni chtějí získat trůn a nebo jím vadí tamten a tamten a prostě zabíjí a neví že za zdí je opravdový nepřítel :D Uvidíme jak to bude dál. :)

1.6.2016 | 17:03:04
ElfkamElessar

#49 shootx: Tommen těžko něco dá dopořádku. Je to jenom loutka v rukou jiných, momentálně Vrabčáka a Margaery

#55 shootx
1.6.2016 | 18:13:52
shootx

#54 ElfkamElessar: Praveze si to jenom mysli Tomen jim vytre zrak prestava byt loutkou tam je vyvoj jeho postavy

#58 ElfkamElessar
1.6.2016 | 18:16:08
Rafan

#52 rockysiburger: Jak si mohla sehnat informace o dracích, když dle informací prý vymřely cca. před 300 léty. Navíc v té době měly dle slov velikost kočky. Oni se těžko shání informace, když jste de facto ve vyhnanství, chcete li v azylu. Jak už jsem psal před pár dny se dle mého to pouto s Dragonem vyvíjí samovolně (vycítila přítomnost draka i když nebyl vidět) a autoři ten můj názor de facto potvrdily. Vypadá to, že Targaryeni mají k tomu nějaké zvláštní rodové předpoklady.

#59 rockysiburger
1.6.2016 | 18:23:43
Keyer

#4 Lyn: Tak to by byl parádní konec!! Úplně to vidím, jak by z toho běhal mráz po zádech… :-)

1.6.2016 | 18:31:11
ElfkamElessar

#55 shootx: On tam ten vývoj teda není vůbec vidět. Naopak si ho vrabčák omotal kolem prstu. Už i kingsguard má na zbroji hvězdu sedmi. Myslí si, že jedná sám za sebe, ale ve skutečnosti ho ovládají jiní.

#72 shootx
1.6.2016 | 18:38:55
rockysiburger

#56 Rafan: A jak je sehnal Tyrion ? Určitě je v Meereenu knihovna. Nebo ve městech kde byla? Stačí někoho pověřit. A shánět informace. Ono je jednoduchý o sobě hovořit jako o matce draků. Jak bude mít 3 velké draky… Ona je jen zavřela do díry a tím to končí. Šak oni se naučí poslušnosti v kopce připoutaní železem.

#63 Rafan
1.6.2016 | 18:44:56
Argetlam Královrah

#11 Madafaka888: Ne náhodou, on ty lodě buduje pro ni. Viděl jsi vůbec poslední díly, nebo jen kritizuješ a plkáš nesmysly, které sis přečetl, a myslíš si, že je to cool. Rád bych připomněl, že Daenerys má na začátku knihy/seriálu 14 let, takže nejoptimističtější odhad, kolik by mohla mít teď je cca 18 (víc jak 4 roky neuběhly ani náhodou, osobně to tipuji tak na 2,5 – 3). Chtěl bych vidět kohokoliv z těch věčných kritiků, co dělal v 16–18 on. Jsem si docela jistý, že nikdo z nich nic nedobil, leda tak doblil. Naopak Daenerys, Sansa, Sam, Jorah, Barristan, Malíček, Varys atd. jsou dost realisticky a uvěřitelně vykreslené postava, na rozdíl od takového Brana, Aryi nebo Jona, kteří se chovají tak, jak se prostě nikdo nechová. Potkat někoho z jejich chováním, myslím si o něm, že je lhář nebo retard.

#62 Engeneer #66 ElfkamElessar
1.6.2016 | 19:42:35
Fuxo

Nerozumiem preco povedali, ze trojoka vrana je mrtva. Vsak je to greenseer a mohol sa wargnut do hocikoho nablizku, ci uz Hodora, zlovlka alebo dokonca do Brana.

1.6.2016 | 19:59:43
Engeneer

#60 Argetlam Královrah: 14 jí bylo v knize, seriál jí 3–4 roky přidal.

1.6.2016 | 20:03:56
Rafan

#59 rockysiburger: Nevím že by nějaký Targaryen ovládal 3 draky. Pokud vím tak měl každý vždy jen jednoho dospělého. Zavřela je proto, že nevěděla jak zajistit aby draci nenapadali lidi. Jsou to dravci a lov je pro ně přirozenost. Targaryeni je v hustěji obydlených územích zavírali do klecí. Kam to vedlo věděl Tyrion, protože měl přístup do knihoven na hradě svého otce ale i v hlavním městě atd. Co by jste na místě jejím místě dělal vy? Pustit draky a riskovat že vás bude obyvatelstvo nenávidět, protože jste ho zařadil do potravního řetězce a nebo je mít pod kontrolou a krmit je kontrolovaně byť zavřené. Pokud vím tak problém s tím že draci přestali žrát nastal když Danny už nebyla ve městě a tedy ho nemohla řešit a vlastně o něm ani nevěděla.

#64 rockysiburger
1.6.2016 | 20:31:50
rockysiburger

Snažil bych se je kontrolovat. Hledal bych informace. Rozhodně bych je nedal do želez. Pokud bych je zavřel do díry. Snažil bych se omezit jejich pohyb tím že bych je naučil krmit se v určitých časových intervalech. A po lovu. Když bych věděl jak tedy aspoň jednoho osedlat. V tomto případě je to Dragon. Je z nich největší a pokud jsou tři . Budou se chovat jako smečka která následuje alfu. Takže domestikace alfy je primární cíl. Proto bych se zaměřil pouze na určitý druh potravy. Tzn. dobytek nebo své nepřátele. Těch mám v tomto případě dostatek. Pak popřípadě zpátky do díry. A pořád dokola. Tyrion sám řekl že jsou to inteligentní tvorové. Snad i více než člověk. Chápu že nežiji ve fantasy světě. A v převedení na dnešní svět bych v lepším případě byl už na Castle Black:-) Ale prostor pro diskuzi zde bude vždy :-)
#63 Rafan:

#65 Rafan
1.6.2016 | 21:01:03
Rafan

#64 rockysiburger: Každý člověk co se zajímá o dravce vám řekne, že člověk je vlastně snadná kořist(beru tedy člověka v raném středověku). Je pomalý a zdržuje se na relativně malém teritoriu, moc toho nevydrží a potravu zajistí na několik dní. Proto pro zvláště nemocné a nebo jinak zraněné šelmy byl člověk snadný přístup k potravě. Drak se navíc člověka obávat nemusí prakticky vůbec a vesnice je pro něj skvělý krmelec. Při jeho inteligenci je pak otázka proč se má honit za nějakou ovcí, kozou atd.

#67 rockysiburger
1.6.2016 | 21:30:06
ElfkamElessar

#60 Argetlam Královrah: Co je nenormálního na Jonovy?

#109 Argetlam Královrah
1.6.2016 | 22:01:23
rockysiburger

#65 Rafan: To je pravda. Byla by i hloupost učit draka žrát ovce. Protože jeho hlavní funkcí bude válčit, spalovat a žrát lidi. No otrokářů, synů harpyje… Prostě nepřátel má Daenerys celou řadu. Není nic jednoduššího než trestat porušení zákonem zežrání drakem. Přirozeně když nepřítel nevidí největší zbraň svého nepřítele. Což je drak. Vzniká problém jako je vzpoura atd.

1.6.2016 | 22:36:18
Rumek

#46 AviaRa: Každý má své oblíbené a méně oblíbené postavy, tak to je vždy a ve všem a tak to asi má být, pořád to je „jenom“ seriál. Promiň, ale píšeš, že nemáš rád její logiku, že jí království patří po právu. Má tedy ten nárok nebo nemá? To jestli o království něco ví nebo ne je z pohledu práva na trůn totálně out, má teď jiné starosti, navíc se toho může spoustu ještě naučit, od čeho má u sebe Tyriona. Navíc vzhledem k jejímu osudu to je zcela pochopitelné. Trapné kecy, názory, další …. Jako sorry, ale v čem se to liší od kritických hodnocení jiných, snad jen tím, že to píšeš slušně. Já si naopak myslím, že by jí mohli dát i mnohem více prostoru v seriálu a vůbec mi to nepřijde nějak přehnané. Má draky a to vždy bude působit dojmem okázalosti a budou budit úžas, ale to vychází z podstavy samotných draků…

#71 ElfkamElessar #73 AviaRa
2.6.2016 | 9:43:44
Drake Rammoray

#40 Umrlec: je jednodušší, nevyžaduje tolik pozornosti a divák je veden za ručičku. Každý má rád něco jiného.

2.6.2016 | 11:58:44
fufight

#52 rockysiburger: taky ne asi to tam polili benzinem ale jinak dobry :-D

2.6.2016 | 13:25:32
ElfkamElessar

#68 Rumek: Právě kvůli těm drakům jí víc prostoru dát nemůžou :-)

2.6.2016 | 14:15:53
shootx

#58 ElfkamElessar: to se sice tak tvari ale jinak by neposilal Jaimiho pryc a nerozdeloval rodice pac vic co dokazi jeste se zbavit Sersei…

#85 ElfkamElessar
2.6.2016 | 14:21:50
AviaRa

#68 Rumek: Momentálně na něj nemá nárok. A to že si to bude cpát do jména ji nepomůže, akorát mírná známka arogance (netvrdím že je celá ta postava arogantní), jako by ji to patřilo, ačkoliv nepatří a bůhví jestli někdy vůbec bude. Ano, na právu na trůn nezáleží na znalostech, jenže těmi zkreslenými a mnohdy hloupými přesvědčeními to daleko dotáhnout nemusí (sice ji Selmy něco řekl; no snad v tom bude Tyrion pokračovat lépe). Ohledně jejím prostoru v seriálu, tak i v knihách je děj kolem ní dlouhý, jenže počtem dalších POV postav, se to ztrácí. Tímhle osekáním POV postav a zaměřováním se hlavně na ní (a Jona) se mi nelíbí, byť jsou ty postavy důležité, tak je to občas přehnané (nemyslím ani tak počet minut na obrazovce, jako spíš upravování k větší „dokonalosti“ dané postavy). Je to někdo, koho bych nerad viděl vládnout a kdyby pochopila, že je možná pro ni lepší zůstat v Essosu, tak bych se nezlobil (o WW zatím neví, takže nemůžu hodnotit co by dělala/nedělala).

#75 Kendal
2.6.2016 | 15:24:17
Monkeyskunk

#46 AviaRa: No dobře, ale pořád jsme se nedozvěděli, jaká by teda podle tebe (vás) měla být? Mě se naopak tyhle věci líbí, že není hned vševědoucí. Vzhledem k tomu, že v Západozemí od narození defakto nebyla, nemá moc jiných možností jak se o něm něco dozvědět, než že jí to někdo řekne, případně si něco přečte, na tom mi nepříjde nic nenormálního. Nerikam, ze bych se s jejima nazorama ztotoznoval a libilo se mi jak resi nektere situace, ale nemuru rict, ze by mi to z jejiho uhlu pohledu a situace prislo jako totalni bullshit, prave naopak, prijde mi to celkem prirozene a to je to co se mi na tom libi. Samozrejme je to vec nazoru :)

#76 AviaRa
2.6.2016 | 15:36:31
Kendal

#73 AviaRa: Robert, Stanis a jeho dcéra sú mŕtvy. Tomen je incestný bastard. Trón je teda voľný. Targerianovci si naňho uplatňujú nárok, pretože boli zvrhnutý nezákonnou rebéliou a majú v Západozemi tradíciu vlády.

#76 AviaRa #101 Beatwell
2.6.2016 | 15:39:53
AviaRa

#74 Monkeyskunk: Ano, je to samozřejmě o názoru, proto tu vypisuji ten svůj, proč bych ji tam radši neviděl. Informace samozřejmě v průběhu dostává, ale není to dost (navíc měla furt zkreslené až hloupé představy od bratra, naštěstí Selmy ji něco to vylíčil). Netvrdím, že je to přímo nenormální, ale pro mě to není ten kandidát, kterého bych chtěl.

#75 Kendal: A tohle je co za stupidní kravinu? „Nezákonnou rebéliou“, aha; tak já ti pár členů rodiny upálím a vezmu si tvou sestru, ještě mě budeš milovat jako vládnoucí rod? Nehledě na to že si Západozemí násilně (krom Dorne, byť konflikty mělo) spojili dohromady sami, přes války a výhružky. To také není zrovna krásné. A Daenerys je stejný bastard jako Tommen; Targaryeni nejsou žádní polobohové nebo bohové, aby si určovali že jejich incest je super věc.

#83 Kendal #97 Monkeyskunk #101 Beatwell
2.6.2016 | 15:50:00
hodys

Já jsem docela zvědavej až dobije sedm království Deanerys

#78 Mrkrikajs #81 rockysiburger
2.6.2016 | 16:42:51
Mrkrikajs

Jůůů tady se pranýřuje ta blonďatá kráva! Tak to abych se přidal...... Vlastně ani nemusím. Tenhle člověk to napsal dost podrobně: http://www.coolreviewsrule.com/…ys-hate.html A doufám, že se z ní stane její otec nebo prostě jen obyčejný záporák. To je totiž jediný způsob, jak by se z ní mohla stát zajímavá postava. Nečekám na konci 100% dobrého člověka na trůnu. Nečekám, že ještě nějaký trůn na konci bude. Min. Sever třeba tipuji zpět na samostatné království. Ale POKUD ještě nějaký král sedmi bude, tak by se rozhodně neměl jmenovat Daenerys.
#77 hodys: ?

2.6.2016 | 16:48:49
hodys

A proč ne? mě se ta postava líbí a jednou se sní stane královna

#80 rockysiburger #81 rockysiburger
2.6.2016 | 16:54:07
rockysiburger

#79 hodys: To nestihne:-) maximálně KL. Ale pokud se dostanou WW na konci série ke Zdi. Bude se válčit jinde

2.6.2016 | 17:00:35
rockysiburger

#79 hodys: Sorry omyl

#77 hodys: To nestihne:-) maximálně KL. Ale pokud se dostanou WW na konci série ke Zdi. Bude se válčit jinde

2.6.2016 | 17:02:08
MrGandy

#52 rockysiburger: Ono to s těma drakama není jen tak. Nevíme, jaké mezi sebou mají spojení a jak je cítit. Jak píšeš o tom, že je divné, že jí nedávno ještě neposlouchal a najednou jo, tak to může mít více vysvětlení. Čas mohl posílit spojení, případně mohla Daenerys „mentálně“ posílit. To, že je dala do okovů je jasná věc, já bych to taky udělal, kdyby mě draci neposlouchali… Teď třeba přichází to, že se dostala do fáze, kdy s nima bude více spojena a budou jí brát jako svojí „paní“… Jestliže jsou inteligentní, tak bonus navíc. Bude je muset nějak naučit, co můžou a co ne, pokud jsou inteligentní, tak to pochopí…

2.6.2016 | 19:06:10
Kendal

#76 AviaRa: No a? Stále je to bol zákonne dosadený kráľ, ktorý mal právo (to právo vydobili jeho predkovia), nakladať so svojimi poddanými ako sa mu zachcelo a ako to on uznal za vhodné. Je fuk čo cítiš, právo je právo, a to určuje panovník. A to, že sa niekomu nepáčilo, že dobyli jeho krajinu? To myslíš naozaj vážne? To, že proti nemu povstali bolo iba preto, lebo niekto prosto a jednoducho neudržal svoje emócie na uzde. Vitaj vo svete mocných a kráľov. Čo sa týka Denerys, je to zákonný príbuzný zvrhnutého kráľa, zatiaľ čo Tomen je iba bastard rodu Lanyster, spojenie Cersei a Jemeho Lanystera, nie Cesrsei a Roberta Baratheona. Ps. V týchto časoch si na trón robia nároky mnohý a majú pri tom aj oveľa menší nárok na to nepohodlné kreslo.

#86 ElfkamElessar #87 AviaRa
2.6.2016 | 21:13:13
miisule

Mě nejvíc na Daenerys irituje, jak jí všechno prochází, je jedno, co dělá, ale má prostě tři draky a z nějakého důvodu nadpřirozenou nehořlavost (ač v knize to byla jen ojedinělá záležitost), tak nemusí ukazovat, že by cokoliv uměla. Zatímco jiné postavy si mnohdy opakovaně prochází hrůzami, ze kterých se musí často samy vyhrabat, z čehož se poučují, mění se, ona si může dělat neustále to stejné a nic se jí nestane,nevidím u ní od počátku téměř žádný vývoj. Naprosto mě vytáčí, jak jí všechno padá do klína. Jediné, co od počátku dokázala, bylo omotat si kolem prstu Droga, ač po nějaké době a s nemalou pomocí jiné ženské. I tak to s jejím vzhledem, pro ten kraj tak netypickým, není až takový um, ne jako to umí třeba Margaery. Od té doby získala sebevědomí a jede si tu svoji „za bouře zrozená… kralovna všehomíra“. Svojí blbostí přišla o svého syna a jen díky štěstí, že se narodila s nadpřirozenou schopností, neshořela a namísto toho se jí vylíhli 3 draci (což o to, tehdy jsem ji měla ještě ráda). Pak se rozhodne dobít celý kraj a kompletně změnit místní sta či tisícileté zvyky ze dne na den, na což naráží i Tyrion. Upálí místní šlechtu bez jakéhokoliv zkoumání viny, znepřátelí si celé město a nejen to jedno. Jak tu někdo zmiňoval, nesnaží se si ani nic zjistit o svých dracích, jasně, že v poušti neměla tu možnost, ale královnou Meerenu je už snad dost dlouhou dobu a neříkejte mi, že v 'Essosu se nenajdou žádné knihy a učenci, od kterých by se o nich mohla dozvědět víc. Nic, při prvním problému je zavře do kobky, a to ani nezvládne všechny, a dle jejich první návštěvy v min. sérii je ani nenavštěvuje, nestará se o ně. Nakonec je ještě začně krmit lidským masem, kvůli čemuž je přeci zavřela?! To je velmi dobrý nápad, místo aby se je pokusila cvičit, aby ji poslouchali a na příkaz pálili její nepřátele, z nich udělá lidožrouty. Copak asi budou dělat, až (nedejbože) dobude 7 královstvví a nastane mír? Požírat nevinné rolnníky, páč „mamča“ jim ukázala, že můžou?Nebo je prostě zavře do kobky a nechá tam shnít, protože už jí nebudou k ničemu… Ale co, když přijde problém, objeví se Deux ex machina Drogon a odletí s ním, při dalším problému nechá uhořet všechny nepřátele, protože může, ona neshoří. Ale nic, co by si zasloužila, jen jí daná nadpřirozená schopnost, díky které jí vše nechutně prochází. Teď ke všemu získá hordu barbarů, se kterými půjde dobýt zapadozemí, o kterém neví téměř nic a ani si to nezjišťuje, protože ona přeci nemusí. Zajímalo by mě, co kromě draků budou dělat i ti barbaři, zvyklí plenit, zotročovat a znásilňovat, až bude mír? Budou pěstovat obilí?

Nesnáším ji proto, že všichni si prochází utrpením a často musí něco obětovat, zatímco jí se nestane nikdy nic. Proto doufám, že zešílí jako její otec, alespoň by vše, co jí tak prochází, dávalo trochu smysl.

2.6.2016 | 21:19:16
ElfkamElessar

#72 shootx: Ale prdlajs. Jamieho poslal pryč kvůli vrabčákovia kvůli tomu, že proti němu vystoupil. Myslí si, že jedná sám, ale to není pravda. Stačí pár šikovných slov a hned otočí.

2.6.2016 | 21:59:51
ElfkamElessar

#83 Kendal: Ta rebélie byla stejně legální jako dobytí sedmi království Targaryenama. Takže nárok na trůn Daenerys jenom podle toho, že je Targaryen určitě nemá. Když teď nejsou žádní Baratheoni tak na něj má nárok ten kdo o tom dokáže přesvědčit ostatní.

2.6.2016 | 22:07:14
AviaRa

#83 Kendal: Aha, takže králové před Targaryeny na nic právo nemají, ačkoliv byly mnohem dříve? Protiřečíš si. Daenerys je stejný incestní patvar jako Tommen, nic více, nic méně, nic s tím neuděláš, ani kdyby sis na to vydal tisíc papírů o tom, jak je to správné (ostatně to samé si může udělat kdokoliv další, viz současný Twincest v KL). Ale ty jména jsou na facku, v jedné větě to samé jméno 2× špatně a ke všemu jinak.

#97 Monkeyskunk
2.6.2016 | 22:11:35
methoz

Nesnášet nikdy neexistující postavu. Možná kdyby jí člověk znal osobně a její pohnutky, ale tohle je jen seriál… No každopádně Haters Gonna Hate .)

2.6.2016 | 23:00:43
hodys

Stejně jednou bude Daenerys královnou

#90 ElfkamElessar
2.6.2016 | 23:22:51
ElfkamElessar

#89 hodys: A třeba taky ne :-)

2.6.2016 | 23:28:48
hodys

To se uvádí

2.6.2016 | 23:35:34
hodys

To se uvidí

2.6.2016 | 23:35:54
Opie.Winston

Myslím že Black FIsh a Jaime se nějak dohodnou a všechny ty armády půjdou na Ramsayho.Bolto­novecprece taky zradili Lannistery.Jinak doufám že se Ohař vrátí.Cely průběh je super ale jedno me mrzí Khal Drogo byl super postava měl dostat víc prostoru

#94 shootx #96 ElfkamElessar
2.6.2016 | 23:39:46
shootx

#93 Opie.Winston: At tak ci onak si myslim ze tam bude v ty valce nejaky zvrat nemyslim ze primo nemrtvi ale jak uz rikal malicek sersei: pockej az se vymlati armady mezi sebou a pak jen prijet a bojuj jen s vitezem..

3.6.2016 | 9:13:09
dissy22

Myslim si že danerys nikdy západozemí nedobude…spiše bude mít klicovou roli proti chodcum…a nakonec zemře…Danerys a vychod miluju.....ale je pravda ze je ted kapanek namyslena…a az pozdeji si muze uvedomit podstatu sama sebe......dej se uchyluje kapanek k předvídatelnemu konci…ale tajne doufam ze bude chvile převapení…např…8 serie?:)

3.6.2016 | 11:11:11
ElfkamElessar

#93 Opie.Winston: Tak o dohodě značně pochybuji.

3.6.2016 | 11:15:06
Monkeyskunk

#76 AviaRa: Okej aspon neco jsem z tebe dostal a beru to :) Hlavne uznavas, ze jeji jednani neni az tak nesmyslny z jejiho uhlu pohledu, na coz tu hromada lidi plive, jakoby mela po prvnich dvou serkach vsechno znat a vsechno umet a proto jejich nazory neberu (pac s takovou by to bylo pohadkovy klise).

#87 AviaRa: Kralove pred Targaryeny NIKDY nevladli Zeleznemu trunu. To ze byli drive je irelevantni, kdyz Zelezny trun a 1 rise jako takova proste neexistovali. A v tom je prave ten rozdil, proc bych videl vetsi narok u Daenerys, nez u kohokoliv jineho. Stejne tak jako mel Robb pravo se vzbourit, odpojit se od rise a vzit si zpet kralovskou korunu bez titulu uchvatitel (protoze Starkove drive byli krali, ale pouze severu, jen se k tomu vratili, u Zelezneho by byl uchvatitel stejne jak Robert Baratheon). Podle me je tam ten rozdil celkem patrnej no. Samozrejme to sou zase jen nase pohledy a muzem s prit o to, jak by to asi brali Zapadozemci a pravdu se stejne mozna vubec nedozvime, ikdyz tam Dany dorazi, pac uz bude situace takova, ze na nejaky prava se nikdo ohlizet nebude. A Daenerys neni bastard ne? Ano pochazi z incestniho vztahu, nicmene manzelskeho incestniho stavu posveceneho korunou i virou, tudiz o bastardovi nemuze byt rec.

#98 AviaRa
3.6.2016 | 12:48:27
AviaRa

#97 Monkeyskunk: Ano, nikdy nevládli na Železném trůnu, protože každý měl svůj „píseček“. To, že je Targaryeni pod výhružkami či přímo dobytím sjednotí zrovna krásné není; tím ale spíš reaguji na toho druhého človíčka, co to tu obhajuje.

Může si to posvětit čím chce, papír o dokonalosti, právo z jejich vlastní hlavy a posvěcení Sedmi neexistujícíh lidiček v obláčcích z ní nedělá něco víc, než Tommena, furt je z incestu. (čímž se furt bavím o původu, titul si může dát samozřejmě jaký chce, protože je to panovník a tak může…).

#99 Monkeyskunk
3.6.2016 | 12:59:38
Monkeyskunk

#98 AviaRa: Ano, sám si to řekl. Každý měl svůj píseček. Železný trůn je na druhou stranu píseček Targaryenů. A v tom vidím ten hlavní rozdíl. To, jak ho dosáhli je už věc druhá, z toho pohledu jak to řešíme nepodstatná. Jelikož i ti menší králové si ty své písečky vytvořili silou. A takhle by se dalo pokračovat až k Prvním lidem, kteří násílím vyhnali Děti lesa, a z tohodle pohledu každý člověk, co si něco přivlastňuje v Západozemí je uchvatitel a tím pádem by na trůn, ať už Železnej, Slanej nebo Severskej neměl právo nikdo z lidí. Ale to už je zase opačný extrém. Proto já beru takovej ten zlatej střed – tvůrce je majitel a ten má právo. A v případě Železného trůnu to jsou opravdu Targaryenové. A proto má Robert přezdívku Uchvatitel, ale Aegon ne, protože Robert to opravdu ucvhátil, kdežto Aegon to vytvořil.

Tak vzhledem k Dany to řeším z pohledu říše. Z mého současného moderního pohledu bych souhlasil – není víc než Tommen. Defakto nikdo by tam nebyl něco víc, protože jsem za to, že takové funkce by se neměly dědit po krevní linii, nýbrž by měla být Královolba třeba po vzoru Železných (ne v seriálu, tam to bylo takové divné), kde si lidé sami vyberou, kdo je pro danou funkci nejvhodnější a koho chtějí, aby je vedl. Nicméně z pohledu obyvatel Západozemí je to jinak a pokud jsi z legálního manželství, tak je jim fuk, že pocházíš z incestu, prostě nejsi bastard a ty práva máš.

#100 AviaRa
3.6.2016 | 14:02:51
AviaRa

#99 Monkeyskunk: Takovémto podání se nedá moc nesouhlasit, nicméně si přeci jen „trošku“ dovolím. :D Aegon byl zase známý jako Dobyvatel, takže každý dostal „po právu“ přezdívku. Moje hlavní pointa je ta, a asi jsem to měl napsat hned a jasně – Proč by na trůn měl mít právo někdo, který z pokolení které se táhne stovky let jenom proto, že fotřík byl šílenec (a i někteří předtím, samozřejmě i výjimky). Prostě to Targaryeni přehnali a dostali to, co si zasloužili. Tím hned neodmítám, že Daenerys či nějaký další potomek by nesměl sedět na trůnu, ovšem ze současných informací co máme, tak Daenerys k tomu vládnutí zatím tolik vhodná není; no a zbytek jsi vlastně řekl, zvolení krále by bylo lepší (tuším že to i bylo, ale u kterého vládce si už nevzpomenu), ale tam by zase nastal problém, který udělal Euron – Přijde, hodí jim bedny zlata/drahokamů a tím získá podporu té „hloupější“ většiny, kterým je vlastně jedno, kdo si tam sedne, hlavně že z toho budou mít užitek.

3.6.2016 | 14:22:09
Beatwell

#75 Kendal:
#76 AviaRa:

Zabudli ste na jednu zásadnú vec.. Daenerys je priamym potomkom Targeryen.. Tommen ale nie je potomkom Baratheonov… „A Daenerys je stejný bastard jako Tommen“ ,, no nie je.. Lebo to bolo legitímne za ich vlády.. a či to je incest k tomu sa vyjadrovať netreba.. :D ale bastard určite nie je..

každopádne je to jedno… Lebo nárok na trón nemá nik,, bol normálne dobitý a vládol niekto iný.. keď ho dobije späť, bude naň mať právo :D

#107 AviaRa
3.6.2016 | 14:38:35
Lancelone

Targaryeni nemají dědické právo na trůn. O to přišli, když prohráli válku. Daenerys má jediné právo na trůn a to dobytí. Získat západozemí násilím, stejně jako kdokoli jiný kdo má zájem. Aktuální vládce by měl být Baratheon a ten rod je prakticky pryč. Ted už jde jen o to, který rod si ho přivlastní.

#103 Beatwell #108 ElfkamElessar
3.6.2016 | 14:44:24
Beatwell

#102 Lancelone: v čom sa tvoja a moja odpoveď líšia? :D

#104 Lancelone
3.6.2016 | 14:49:25
Lancelone

#103 Beatwell: nereagoval jsem na tebe ale na ty, co si myslí, že Dany má nějaké přednostní právo. Má asi tak stejné právo jako Jon „bastard“ Snow, at je jeho otec kdokoliv, nebo Ohař, kdyby někde sehnali dost velkou armádu, která je bude následovat.

3.6.2016 | 14:55:08
Beatwell

jaj,, no nevedel som či sa to mne snažíš vysvetliť ,, ospravedlňujem sa aj keď som to nemyslel nijak zle.. :) šak to mi nešlo do hlavy že prečo si to všetci myslia.. možno preto že to povedala seriálová postava tak to tak asi bude…

#106 Lancelone
3.6.2016 | 15:08:25
Lancelone

#105 Beatwell: nebral jsem to špatně. jsem měl napsat něoho z těch , co jsem na ně reagoval, ale někdy na to prostě kašlu. :)

3.6.2016 | 15:30:47
AviaRa

#101 Beatwell: Přečti si to znovu, pak ti dojde že ten tvůj příspěvek je zbytečný.

3.6.2016 | 16:13:50
ElfkamElessar

#102 Lancelone: Tak tak

3.6.2016 | 17:23:14
Argetlam Královrah

#66 ElfkamElessar: Jon je až moc čestný a správný. Nikdy se pořádně nerozčílil a nikdy jsme u něj neviděli emoce, jako například u Cercei, když umřel Joffrey, u Sansy při popravě Neda, ani nemá ten Aryin výraz: „zabiju je všechny a nezajímá mě, co pak“. Je to zajímavá postava zkažená buď scénářem nebo hercem (nejsem profesionál, tak nerozeznám kým). To samé byl Robb. Prostě postava, která mohla být ohromně zajímavá a místo toho je takhle zkažená. Tím chci říct, že ani jeden z nich se prostě nechoval přirozeně. Normální člověk by takhle nejednal, notabene mladý člověk.

#110 Godshadow
3.6.2016 | 18:27:47
Godshadow

#109 Argetlam Královrah: A co Robb poté, co se dozvěděl, že mu odpravili tatíka? Při Red Wedding mě Maddenův výkon/Robbovy reakce taky docela zklamaly, ale troufal bych si tipnout, že to nejspíš mělo znamenat to, že byl maličko v šoku, a uvěřitelné a reálné to tedy určitě bylo (notabene u mladého člověka). :D Co se týče Kita Snowa, opravdu není znám pro svůj herecký um (zvlášť mimo GoT), ale mně osobně jeho výkony v GoT nijak nevadí a zážitek nekazí, a opět, co se týče té přirozenosti – tos nepotkal lidi, kteří emoce schovávají, zachovávají pokerface a neotvírají se, a to ještě daleko víc? Já ano, i když s takovýma trávím čas nerad. :D Ale Jon mezi ně svým ztvárněním určitě nespadá. Jinak, vnímat Barristana, Malíčka a Varyse jako reálné postavy a přitom Aryu, Jona a Brana ne – že se chovají, jak se prostě nikdo nechová – to jde teda absolutně mimo mě. :D To spíš vypadá retardovaně, když už (jako nic ve zlém). :D Mít ty či ony postavy v (ne)oblibě, to je věc jiná.

3.6.2016 | 22:05:58
Batu_Khan

Vaše úvahy sú zlé, problém je v dvoch rovinách, ak sa vo Westerose vylodí 100 tisíc Dathrakov pretože si to tak vymysleli, tak sa proti nim postavia všetci vo Westerose, lenže ak na ich čele bude Targarien, tak už to to isté nebude, bude to iné, aj keď sa tu všetci oháňajú tým že nemá nárok, tak niektorý si môžu povedať že tie zvesti o tom že Tomen je Lanisterský bastard nie sú len také výmysly Stanisa a buď sa pridajú na stranu Targarienov, alebo proste zostanú neutrálni(budú sa vyhovárať a počkajú ako dopadne obliehanie hlavného mesta), napríklad Dorn je na strane Targarienov, keďže uchvatiteľ zabil Dornskú princeznú manželku Rhaegara(posledného draka) a jej deti(a k tomu smrť Oberina)

4.6.2016 | 11:31:26
jajkob

#1 mart910: Proč?Vždyť Malíček provozuje nevestince, né?

17.6.2016 | 19:39:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama