Grimm
95/100 - 811×

Sledovat

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Klíče Grimmů

Klíče Grimmů

Nejtajuplnější předmět seriálu, první část klíčové skládačky dostal Nick od své tety. K čemu klíče slouží a co vše o nich víme? Článek aktualizován o nové poznatky z desáté epizody páté řady.

47 0
22.2.2016

Kolem klíčů jsou velké tajností a dlouho jsme nevěděli, k čemu slouží, věděli jsme pouze to, že o něj velmi usiluje kapitán Renard, který poslal Adalind, aby ho získala. Po vlastnictví všech klíčů touží Královské rodiny.

Legenda o vzniku klíčů

Když křižáci ve 13. století vyplenili Konstantinopol, našli v ní něco tak mocného, že se báli, aby to nikdo nezískal. Proto se sedm Grimmů rozhodlo, že danou věc ukryjí, aby se k předmětu nikdo nedostal, vytvořili sedm klíčů, Na každou stranu klíče vyrazili část mapy, a když se dané části spojí, všem bude jasné, kde je daný předmět ukrytý. Královské rodiny jednoho z Grimmů mučili a ten jim vše prozradil, od té doby se rodiny snaží získat všechny klíče.

Monroeova teorie:

Od Monroea víme, že tyto klíče se označují jako ward-lock, neboli uzamykače oddělení, pravděpodobně tak ten, kdo se chce dostat k onomu předmětu, musí projít sedmi částmi, kde jsou různé nástrahy. Podle Monroea je na klíčích vyražena antická mapa Schwabenu, tedy Švábska, které je v Bavorsku. Část mapy na Nickově klíči pravděpodobně zobrazuje Černý les (který se také označuje jako Schwarzwald, místo kde sídlí Stefania). Mapa je vyobrazena v Behaimovském sty­lu.

Kam mapa vede?

Již dříve bylo zmíněno, že mapa Grimmů vede někam do Černého lesa, kam jsme se již podívali s Adalind, když se snažila získat zpět své schopnosti. Když Nick získal další tři klíče, podařilo se Monroeovi určit, že mapa vede k Wolfachu.

Co kdysi Grimmové ukryli?

To přesně nikdo neví, ale mělo by jít o předmět tak mocný, že ten kdo ho vlastní by mohl ovládnout svět. Díky Renardovi víme, že by se mohlo jednat o:

  • tajemství alchymie
  • nekonečný život
  • Mohamedův meč
  • hřeby, které poutaly Krista společně s částí kříže

Původní vlastníci klíčů:

Počet klíčů Původní vlastník Epizoda ve které Nick klíče získal
1 Marie Kesslerová S01E01 Pilot
1 Rolek Porter S03E21 The Inheritance
3 Joseph Nebojsa S05E10 Map of the Seven Knights
2 Neznámí ?

Původně bylo během seriálu tvrzeno, že klíče vlastní i Královské rodiny, měli mít čtyři klíče.
V desáté epizodě páté řady (Map of the Seven Knights) se ukázalo, že vlastnictví klíčů je rozvrženo zcela jinak, než se doposud tvrdilo. Tři klíče totiž vlastnil Joseph Nebojsa. Ty v této epizodě získal Nick: Nick tedy vlastní celkem již pět klíčů ze sedmi. Vlastníci posledních dvou klíčů jsou neznámí.

Co klíče skrývaly?

Nick nalezl pouze pět klíčů, které ho nakonec zavedly do Černého lesa (Into the Schwarzwald), kde společně s Monroem nalezli tajuplnou skříňku, kterou odvezli do Portlandu. Skříňka se jim podařila odemknout pomocí pěti klíčů a paklíčů. Ukázalo se, že v tajné skříňce je látka s klacíkem, který vypadá jako část něčeho. Během výletu do Černého lesa byl Monroe zraněn a rána byla plná jedu.. Vypadalo to, že zemře, ale když se ho Nick dotkl klacíkem, Monroe se uzdravil. Tím Nick přišel na to, že klacík má léčivé účinky, ale původ klacíku se nikomu zjistit nepodařilo.

Původ klacíku

Později parta zjistila, že je něco napsané na látce, ve které byl zabalen klacík. Ukázalo se, že jde o určité seskupení planet, které nastane 24. března 2017. Mezitím se začal Eve v zrcadle zobrazovat Zerstörer, který ji chtěl dostat do svého světa. Ta se za ním nakonec vypravila sama a Nick ji následoval. Monroe zjistil, že Zerstörer je něco jako wesenský ďábel, který potřebuje Grimma nalákat do svého světa, aby mu otevřel bránu na Zemi, což Nick udělal a Zerstörer se dostal na Zemi. Zerstörer sebou nosí hůl, která má silou moc. Ukázalo se, že klacík je poslední chybějící částí jeho hole. Po sestavení má být držitel hole neporazitelný.

Zdroj: NBC

  • 57719.jpg
  • 57720.jpg
  • 57721.jpg
  • 57840.jpg
  • 57841.jpg
  • 57842.jpg
  • Untitled-2-c92bdc9a8ab7cfbe39528e5c2ec13f52.jpg

Diskuze /70

AlA777

No jsem velmi zvedavy jak se scenaristi s timto tematem poperou.

#3 1Bobesh1
3.5.2013 | 22:44:10
Marketka

Krásně shrnuto, díky :-)

#3 1Bobesh1
čestný člen redakce
4.5.2013 | 8:52:53
1Bobesh1

#1 AlA777: No myslím, že se s tím mohou poprat celkem dobře, v oblasti Černého lesa (neboli Schwarzwaldu) se právě teď nachází Adalind s paní Pechovou a Stefanií – třeba v tom bude nějaká spojitost – kdo ví :)

#2 Marketka: Děkuji :)

#18 Holldir
admin
4.5.2013 | 10:57:25
Anabel

Super! Takové shrnutí jsem potřebovala, ptž už jsem se v tom dosti ztrácela :)

4.5.2013 | 18:41:03
RosaleeC

už v tom mám jasno :-) hodně jsem se v tom ztrácela…

4.5.2013 | 21:22:31
CalimëIsil

super, článek je opravdu hrdinský čin :D

8.5.2013 | 9:16:11
VONDRUS1

VE ČTVRTÉ ŘADĚ SE PODLE MNĚ OBJEVÍ KLÍČ S ČERVENÝM KŘÍŽKEM

24.7.2014 | 10:18:19
A_V

Ty dva můžou mít furt královští. Dva jim ukrad Nebojsa a přidal je ke svému, který se dědí v jejich rodině a dva jim zbyli.

#9 1Bobesh1
22.2.2016 | 22:12:51
1Bobesh1

#8 A_V: No vzhledem k tomu, že celá záhada klíčů by měla být vyřešena do dvanácté epizody a k tomu, jak tvůrci královské rodiny vypouští si myslím, že poslední dva klíče má Černý dráp a ten je Nickovi přinese přímo na místo určení :)

admin
22.2.2016 | 22:17:21
m.dak

Vzhledem k tomu, že pořád nebyla vysvětlena šachová figurka, co patřila Trubel, je možné, že jeden ze zbývajících klíčů bude v ní.

#11 ČéEča #12 A_V #13 herriete Lébl.
22.2.2016 | 22:39:07
ČéEča

#10 m.dak: no, myslím, že na ní scénáristi uplně zapoměli :D

#12 A_V #17 Holldir
22.2.2016 | 22:42:03
A_V

#10 m.dak:
#11 ČéEča: Pomocte mi prosím. Co bylo s tou figurkou? Já myslel, že to je jenom obyčejná figurka, kterou vzala bůh ví kde a kterou nosí jenom jako obyčejný talisman. Navíc pochybuju, že by si toho nevšimla. I kdyby se tam ten klíč vešel.

22.2.2016 | 22:57:51
herriete Lébl.

#10 m.dak: Ta figurka jezdce je na klíč malá, já si Myslím, že klíč její rodiny mají královští, nebo dráp, když ona je sirotek pravděpodobně přičiněním smrtek( na které tvůrci bohužel taky docela zapoměli), jako to bylo u Nicka.

22.2.2016 | 23:06:54
darkHannibal

Předmět to bude vskutku mocný, je pár logických možností a to i s přihlédnutím k situaci mezi Nickem a Juliette (aktuálně Eve):

  • předmět udělá z člověka Grimma nebo Wesena
  • předmět udělá z Wesena či Grimma člověka

To vše buď v blízkosti předmětu a nebo nějak globálně. Každopádně „vyléčí“ Juliette a budou žít s Nickem šťastně až do smrti, tedy až potom, co se Adalinde dá dohromady s Renardem…

#16 24ron 24 #17 Holldir #21 felisr
22.2.2016 | 23:19:59
karlospajdos

Já chci aspoň jeden mít doma :D

22.2.2016 | 23:40:26
24ron 24

#14 darkHannibal: Žiadne také Nick pekne ostane s Adalind! ;) Neverím, že Juliette len tak odpustí to že zabila jeho matku. Eve môže umřít hned, děsně mi je nesympatická a Renard môže skončiť s kým len chce :P

#31 JS #32 VampKošilka
23.2.2016 | 0:00:36
Holldir

#11 ČéEča: Nevím moc o té figurce. Ani si nevzpomínám, že by byla nějak důležitá. Možná se však pletu, ale spíš to byl jen nějaký její talisman či co. Ale jak jsi sám řekl…zapoměli už na více detailů za celý seriál. A dokonce si vzpomínám na jednu hodně důležitou situaci která byla, dělala problémy, každému vrtala hlavou…a najednou puff…ticho už se o tom nezmínili
#14 darkHannibal: Logických? V těch dvou možností co jsi napsal je jedna naprostá kravina a zcela proti logice odporující si s informacemi o grimmech. Kdyby ten předmět měl udělat z vessena člověka tak by ho nezakopávali, ale použili. Přece grimmové po staletí likvidovali wesseny. Nick je první znamý grimm který je nevraždí. Tak lze soudit, že takových jako on mohlo být v průběhu staletí jen několik pokud vůbec nějací. Takže by ten předmět logicky použili To druhé by to teoreticky být mohlo a zakopali by to kdyby to nebyli schopni zničit. Ale samotná myšlenka takového předmětu v seriálu mi přijde krajně přehnaná

23.2.2016 | 0:37:02
Holldir

#3 1Bobesh1: Jak se může Adalind nacházet v černém lese? Vždyť sedí doma s malým Kellym nebo mi snad něco uniklo? :D

#19 MAG #30 1Bobesh1
23.2.2016 | 0:39:05
MAG

#18 Holldir: To, že ten pšíspěvek je starý 3 roky ;)

23.2.2016 | 9:20:53
karlik222

Rekla bych ze ta figurka mozna nebude mit v sobe klic ale bude mit taky sve opodstatneni mozna ze ostatni rodiny grimmu meli klice a rodina trubel mela konika…

23.2.2016 | 10:24:23
felisr

#14 darkHannibal: S Renardem ne, ale z Meisnera je celá pryč se mi zdá ;-)

#25 VampKošilka
23.2.2016 | 11:26:29
Ruffik

Rodina Trubel bude mít určitě nějaký význam, ale myslím, že na figurku buď zapomněli a nebo jim ta figurka nějak pomůže v černém lese

23.2.2016 | 12:11:53
Grimm_je_můj_život

**Díky.. ** Hezky shrnuto je tam napsané něco co jsem dosud nevěděl. :)

23.2.2016 | 12:43:15
ori

A ja myslím že figúrka bola len pre šťastie a už ju neukážu :D

webmaster
23.2.2016 | 16:21:27
VampKošilka

#21 felisr: Spíš Meisner je celej pryč z ní.:-D Tam je každej z každého tak hotovej, jen Hank nikoho nezajímá.:-D

#26 felisr
23.2.2016 | 16:44:00
felisr

#25 VampKošilka: Ba, Hank a ještě Wu jsou nějak dlouhodobě na ocet. Ale snad je nenapadne dát někoho z nich dohromady s Trubel, ta se mi nehodí naprosto k nikomu. A ještě větší průšvih by byl, kdyby jí spárovali s Nickem, při jejich letošním shledání se na něho Trubel tak nějak toužebně zadívala, až ve mě hrklo odporem, však je jak jeho mladší sestra nebo neteř.

#27 A_V #29 VampKošilka
23.2.2016 | 17:32:49
23.2.2016 | 17:49:38
felisr

#27 A_V: Ba = ano ;-)

23.2.2016 | 17:55:37
VampKošilka

#26 felisr: Wu si vystačí se svým sarkasmem.:-D

On Nick je pěknej chlap, takže se jí vlastně nedivím, ale u něj je jasné, že jí bere jako sestru. Trubel a Nick, to je zvláštní kombinace, která mi moc nejde na mozek, ale nebála bych se toho. Potom, co zmizla Juls, Nick začal pomalu ale jistě chytat mlsky Adalind, takže jí docela slušně obchází. Trubel mám sice v oblibě, ale je až moc drsná, má mnohem větší kuráž, než většina chlapů tam a i má motorku jako správná drsňoška. Takže by se mi k ní hodil nějaký chytlivý hošík, aby se to ve vztahu trochu vyrovnávalo. Nebo nejlépe ať je sama, jako individuální osobnost je mnohem zajímavější.

23.2.2016 | 18:16:25
1Bobesh1

#18 Holldir: Mrkni na datum, článek je jen aktualizovaný a vydaný znovu = obsahuje i starší komentáře ;)

admin
23.2.2016 | 19:14:13
JS

#16 24ron 24: Nezabila, len k tomu dopomohla. Adalind sa zase snažila zabiť jeho tetu. Nehovoriac o všetkých tých ostatných snahách – otrávila jeho, otrávila jeho priateľku, odgrimmovala ho… Trochu ako z dažďa pod odkvap. :) Tá šachová figúrka utkvela v pamäti, pretože ju dosť často ukazovali. Trubel nepovedala, odkiaľ ju má, len spomínala, že sa jej páčia jej ťahy. Možno bude nejakým kľúčom k jej rodine. Že je v nej kľúč je logický predpoklad, ako inak by sa k ďalšiemu dostal?

23.2.2016 | 19:15:12
VampKošilka

#16 24ron 24: Souhlas, ale dovolím si poznamenat, že se mi líbili Renard + Juliette, tam aspoň byla chemie. Eve nejspíš nebude s nikým, i přes vzpomínky Juls jí Nick nezajímá a Nick…přijde mi, že už je to skoro za ním. Takhle se mi líbí.:-D

#33 Extra.girl
23.2.2016 | 19:24:54
Extra.girl

#32 VampKošilka: Souhlas Renard a Julliet, to mělo šťávu. :D

Neví někdo jak je to s Adalind? Kdy se jí vrátí schopnosti?

#34 VampKošilka
23.2.2016 | 21:02:58
VampKošilka

#33 Extra.girl: Moje řeč.

To se neví, můžou se vrátit kdykoliv.

23.2.2016 | 21:08:16
Extra.girl

Já si myslím, že velkou roli bude hrát ještě Diana. Mohla by se objevit na straně drápů. O jejích schopnostech se moc neví. Eve nerozumím… Nechápu její postavu :/ Buď je ještě ve stádiu nějakého sebezapírání, protože jakákoliv odpověď mi nepřišla pravdivá o Nickové mámě o „Nadalind“, že je to jako v pohodě, ano Juliette si to pamatuje, ale Eve to neřeší… Přijde mi celá ta situace taková nedořešená, podle mě až, nebo jestli, se vrátí Adalind schopnosti, mohlo by dojít na nějaké vyhrocení.

#38 VampKošilka
23.2.2016 | 21:23:06
Chipmanek

Problem je, ze Eve je strasne OP, prakticky nema konkurenci. Skoda ze nenechali Juls mrtvou, tohle monstrum ala pamatuju si vse, ale jsem ted Eve, mi prijde strasne pritazene za vlasy. Pokud potrebovali nekoho silneho na strane valu, radsi bych byl, kdyby se vratila Diana, jako OP hexenbiestka, ale to je bohuzel jen moje nesplnitelne prani.

23.2.2016 | 21:59:29
Extra.girl

Někdy mi přijde, že Bitsie zůstala v seriálu z lítosti nebo, že chodí s Davidem, bůhví jak dlouho brečela aby se udržela, protože já jiný důvod nevidím…

#38 VampKošilka
24.2.2016 | 3:33:16
VampKošilka

#35 Extra.girl: Mě samotná Eve vlastně líbí, protože i když si pamatuje všechno, tak jí to je jedno a jde si za svým. Aspoň tak dorazila ten „nekončící“ Nickette vztah. Jediné co mi uniká je původ té postavy. Já měla za to, že se vzalo mrtvé tělo Juliette a nějakým kouzlem se do něj vložila hex Eve. Ale takhle vzali v podstatě omráčenou Juliette a tu Eve do ní vtloukly bitím a důtkami nebo co? Nebo jí způsobili nějakou psychickou poruchu, změnu osobnosti…prostě mi to uniká, asi zástěrka pro Juliettin velkolepý návrat.

#37 Extra.girl: Hlídá si frajera.:-DD

#39 A_V
24.2.2016 | 9:30:40
A_V

#38 VampKošilka: Prostě vymejvání mozků. Mohli taky použít něaký lektvar

24.2.2016 | 14:39:41
uisaL

mno, tak podle synapsí by ve 12tém díle měl být ten artefakt objeven… táákže pokud nezískají ty poslední 2 klíče v 11 epizodě, tak si Monroe asik bude hrát na zámečníka… Páč si myslím, že aby se k tomu artefaktu dostali, tak potřebují všechny klíče, a tím nemám na mysli tu mapu…

#41 JS
27.2.2016 | 20:02:58
JS

#40 uisaL: Alebo odpália dvere. Nejakú blbosť už vymyslia. :) Jediná možnosť, ako by tento galimatiáš mohli vyriešiť, by bolo, ak by to bola pasca kráľovských. Ktorí by na nich v Nemecku čakali s ďalšími dvomi kľúčmi.

27.2.2016 | 20:36:58
Hefoo

No tak ja osobne verím teda dúfam, že Nick ostane s Adalind…oni sa k sebe hodia. Navyše Adalind a už nechce byť hexenbiest čo podľa mňa dosť vypovedá o tom, že chce normálny život a verím, že ho chce práve s Nickom:

  • prvá scéna so sendvičmi kde si pekné hrkútali + sťahovanie + určite by si rozumeli pretože sa začali rozprávať o tom kto vie čo dobre variť :)
  • Hug scéna keď prišiel Nick neskoro domov a Adalinda sa o neho bála
  • First kiss scénka (bez vypočítavosti Adalind) a o tom, že proste to Nick s Julliete ukončil aj to vysvetlil stručne a jasne
  • Keď sa spolu rozprávali o Fuilcré a Nick sa proste len usmieval a pocuvaj ju

Chcem tým povedat, ze sa k sebe hodia a k tomu svedcia aj ich spolocne scenky. Dufam, ze budu spolu. Renard a Julliete co malo stavu to je fakt -zato by som bol rad. Meisner a Truble by malo stavu tiez ;)

#43 JS
4.3.2016 | 20:10:17
JS

#42 Hefoo: Drobný problémik – možno nechce byť hexenbiest, s prižmúrením očí, ale sama povedala, že sa ňou znovu stane. A keď sa to stane a vyspia sa spolu, tak by Nick zase stratil schopnosti.

#44 JS #45 Hefoo
4.3.2016 | 20:15:15
JS

#43 JS: Vlastne, aj teraz je hexenbiest, aj keď sú jej schopnosti potlačené. Ak ich scenáristi nechajú spolu spať a vyššie spomínaný drobný problémik odignorujú, alebo nejak stupídne obídu, tak zase naštvú tých divákov, ktorí chcú dobrý, ucelený, zmysel dávajúci príbeh. A ktorých to, s kým skončí hlavný hrdina zase až tak netankuje.

#46 Hefoo
4.3.2016 | 20:20:22
Hefoo

#43 JS: Ano ale povedala to takym sposobom, ze asi budu hladat moznost ako sa toho zbavit nadobro. Sama sa boji toho a sama povedala ze uz nechce byt Hexenbiest a ze chce normalny zivot takze ja sa drzim tohoto. Takze to co si napisal nie je drobny problemik ale velky problem ale stym prizmurenim oci to nemyslis vazne. Adalinda je teraz uplne ina osoba ako bola takze chapem, ze si asi jej hater ale s tym ja nic nespravim. :)

#47 JS
4.3.2016 | 20:20:39
Hefoo

#44 JS: Ale ten argument s tym co si napisal beriem. Proste podla mna najdu sposob ako sa toho zbavit na dobro takze keep watching ;)

#47 JS
4.3.2016 | 20:21:56
JS

#45 Hefoo: #46 Hefoo: Drobný problémik bol myslený ironicky. :) Že ju toho budú chcieť zbaviť nadobro očakávam, ale hexenbiestvo od nej „chytila“ Julliete a u nej nebola žiadna možnosť. A zrazu u Adalind to pôjde? Zase ďalší scenár v úplnom rozpore s tým, čo bolo povedané predtým, čo znižuje kvalitu seriálu. Celkovo by bolo lepšie, keby sa viac sústredili na grimmovské veci a menej z toho robili romancu. Toť vše. :)

#48 Hefoo
4.3.2016 | 21:13:45
Hefoo

#47 JS: Nesúhlasím.

Ide o to že za prvé to, že Henrietta povedala Julliete, že to nejde neznamená, že to nejde. Henrietta nebola podľa mna tak silná a mocná. Adalindina matka bola podľa mňa na vyššej úrovni pretože mala napríklad ten klobuk z čias inkvizícii a honu na čarodejnice a mala široké znalosti, ktoré má napríklad aj Adalinda z domácnej výuky (predpokladám, že z knižiek jej mamy). Navyše Julliete je jediná svojho druhu. Získala schopnosti ako vedľajší účinok zložitého kúzla čo sa nestáva často takže nikto nevie do akej úrovne dosahujú jej schopnosti. Adalinda bola hexenbiest od narodenia, schopnosti zdedené po svojej matke takže u nej to je iné. Plus navyše očividne má vyššie znalosti ako Henrietta pretože dokázala spraviť ten „inhibítor“ hexenbiest schopností. Julliete mala možnosť ale nevyužila ju.

Takže je podľa mňa normálne, že u Adalindy bude možnosť ako sa zbaviť nadobro schopnosti hexenbiest. A Julliete by to šlo podľa mňa tiež ale ona nechce takže tu je ten rozdiel. Rozdiel stavu mysle a vôle – Adalinda už nechce byť hexenbiest a Julliete si to užíva (teraz ešte viac ale už sa vie kontrolovať a nie je tak vyšinutá).

A opakujem, to že povedala Henrietta, že to nejde neznamená, že to nejde. Takže to čo si napísal:

„u nej nebola žiadna možnosť. A zrazu u Adalind to pôjde? Zase ďalší scenár v úplnom rozpore s tým, čo bolo povedané predtým“

s tým nesúhlasím, pretože všetko bolo povedané (hlavne to,že Julliete je jediná svojho druhu).

Možností je mnoho ale to sú len moje dohady. Podstatný rozdiel je, že Adalinda chce sa toho zbaviť a Julliete moc nie (čo tu môže hrať veľkú úlohu). Scénar nespravil žiadnu chybu. Chce to si všímať detaily a nebrať to, že keď Henrietta bola tak tajomná, že vedela všetko a všetko čo povedala bola nutne pravda.

#49 JS
5.3.2016 | 13:28:03
JS

#48 Hefoo: Bolo povedané, že u Julliete sa nedá použiť grimmova krv, pretože Julliete sa „nakazila“ od Adalind, ktorá bola proti krvi grimma už imúnna. Ak imúnna nebola, potom je to tiež chyba v scenári, pretože do Jullietky mali narvať Nickovu krv hneď ako to zistili, ešte predtým, ako si to zrzka začala užívať, teda ešte v dobe, keď sa toho chcela zbaviť. Čo sa týka Henrietty vs. Catherine, Catherine možno mala klobúk a vedomosti, ale zase nemala schopnosti pohybovať predmetmi. Keby mala, použila by to v sebaobrane, keď ju zabila Kelly. nie?. Rovnako nimi spočiatku nedisponovala ani Adalind, inak by ich použila, keď ju Nick pripravil o schopnosti. Je to ďalšia chybka v scenári – očividne vytvorili hexenbiest ako priemerne silného wesena zameraného skôr na elixíry, nečakali, že bude taký populárny a tak mu postupne pridávali schopnosti (pohybovanie predmetov mysľou). Keď sa vyspal s Adalind prvý krát, keď vyzerala ako Juls, prišiel o schopnosti, keď sa s ňou vyspal druhý krát (a ona je hexenbiest, len jej schopnosti sú potlačené), nič. Tak nemusíme to nazvať práve chybou v scenári, ak sa ti to tak nepáči. Proste scenár ohýbajú, bez problémov menia, čo sa povedalo / urobilo / stalo v predchádzajúcich dieloch, aby dosiahli čo chcú (v tomto prípade je vzťah Nicka s Adalind veľmi populárny), tak to tam narvú, na úkor logiky. To sa zase nepáči mne. :)

#50 Hefoo
5.3.2016 | 14:03:15
Hefoo

#49 JS: O chybe v scenari pisat nemozes pretoze je dost mozne, ze hexenbiest moze odobrat schopnosti Grimma len raz alebo Nick uz je voci tomu imunny ked sa mu tie schopnosti vratili. Moznosti je vela. Ja som uz napisal svoje, ze Julliete je jedina hexenbiest svojho druhu, ktorej slo potlacit schopnosti ale ona to nevyuzila…jej chyba. Takze to s Adalind je podla mna uplne v poriadku. Ona naopak uz nechce byt hexenbiest.

Pozri to je diskusia na dlho a obaja mame v niecom pravdu takze uz nejdem do toho rypat a dnes som si pozrel 11. diel a kedze som fanusik Adanlind pretoze je v serialy jedina, ktora presla zmenou zo zleho k dobru (Julliete zas naopak) tak ma ista situacia velmi potesila :) Ja som velmi spokojny a dufam, ze budu spolu pretoze sa k sebe hodia viac ako k Julliete (viz moj prvy prispevok).

Uvidime co prinesu dalsie diely.

#51 JS
6.3.2016 | 1:09:59
JS

#50 Hefoo: Ok, to beriem, že to môžu obísť, že to môže byť tak alebo tak, ale nech to povedia. Nech sa Nikísek opatrne spýta „Ty, a neprídem zase o grimmovstvo?“ Nech Adalind vypúli modré očičká a povie „Nié, lebo na to musím mať v sebe nejaký zaubertrank“ (napríklad). Proste nech to vysvetlia. Ale nie, že proste sa niečo stalo raz a druhý raz to tak už nie je a oni to proste len odignorujú.
Juls ale nie je jediná svojho druhu, ktorej šlo potlačiť schopnosti, pretože svoje schopnosti tým potlačila aj Adalind. Tým nehovorím, že Juls nie je výnimočná. Aj keď Diana sa na ňu určite dosť ponáša (čo sa týka schopností).
Nick a Adalind mi osobne nevadí, ale keď na mňa zovšadiaľ vyskakuje táto dvojica (na fanfiction je to na neznesenie) a zdá sa, že každý sa viac zaujíma o to, s kým grimm spí, než o hlavný dej, tak dostávam koprivku. Adalind som mala najradšej zo všetkých ženských postáv od začiatku, ale odkedy sa „zmenila k dobrému“, silne mi niekoho začína pripomínať. Konkrétne Julliete. Len je blond. :)

#52 Hefoo
6.3.2016 | 10:47:13
Hefoo

#51 JS: Tak nemôžu hneď všetko vysvetliť naraz. Podľa mňa sa k tomu dostanú v následujúcich epizódach. Ale beriem tvoj argument.

Mne vôbec Adalind nepripomína Julliete. Sú dosť od seba odlišné. Julliete je moc taká nemasná, neslaná, taká ako by som to povedal „zajaknutá“ proste žiadna vášeň, cute pohľady, pôsobila na mňa z časti chladne a nerozumela si potom moc s Nickom ako sa stal Grimmom. A následne sa zmenila na zlú, zradila jeho matku, priateľov, mala možnosť sa zmeniť pomocou elixíru ale odmietla a skoro zabila Monroa. Ale to už som napísal vyššie.

Adalind je dosť odlíšná od J. aj teraz keď sa zmenila k dobrému. Ona viac sedí k Nickovi a aj si viac rozumia pretože ona rozumie lepšie tomu svetu, niepôsobí teraz tak chladne skôr naopak, skutočne jej záleží na Nickovi (asi na prvom chlapovi v živote), chce normálny život s ním a hlavne nechce byť hexenbiest čo ja dosť podstatné. Kto by sa chcel len tak zbaviť tých schopností? Ona to chce spraviť kvôli Kellymu a Nickovi. Na druhej strane Julliete sa s tým nekafrala a spravila viac škody ako úžitku.

Na facebooku na Grimmovskej page som dikutoval s jednou holkou, ktorá to čo spravila J. pokláda za normálne pretože ju Nick zevraj zradil. Lol. Neviem teda čím ju zradil pretože zato nemohol ale to už je OT vzhľadom na diskusiu. Podstatné je (a to som napísal aj tej holke), že sa Adalind za všetko spravedlnila niekoľkokrát.

A k tomu, že J. je jediná svojho druhu tak som to myslel spôsobom akým sa stala z nej hexenbiest, jej schopnosti a tak. ;)

Ja som proste Adalind fan a dúfam, že už bude len s Nickom :D a bodka :D

#53 JS
6.3.2016 | 11:01:27
JS

#52 Hefoo: Ja ti to neberiem. :) Ani v podstate netúžim po tom, aby bol Nick späť s Juls, skôr by mi vyhovovalo, keby bol sám a dej by sa sústredil na to podstatné.
Adalind sa mi proste viac páčila ako „zlá“. A je divné, že by sa až tak zmenila, skôr mi to príde, že len hovorí, čo Nick chce počuť. O schopnosti už prišla, sú potlačené. Ona síce hovorí, že sa asi vrátia, ale to vlastne tiež úplne presne nevie, či je to pravda, to len predpokladá. Keďže o tom elixíre na potlačenie takmer nikto nevedel, asi nikto nemá ani šajn, ako presne funguje, napríklad či to je dočasné alebo trvalé.
Na Kellynej smrti má Adalind tiež svoj podiel viny, menší ako Juls, ale určite má na svedomí pokus o zavraždenie Marie. U Kelly: Adalind pomohla kráľovským odgrimmovať Nicka ⇒ vrátenie schopností pomocou Juls ⇒ zmena Juls ⇒ pomoc kráľovským získať Dianu a zabiť Kelly. Samozrejme vinu nesie aj sama Kelly, nemala jej brať Dianu a hrať sa na sudcu, ktorý rozhoduje, či je Adalind vhodná matka alebo nie. Apropó, kým pre Dianu dobrá matka nebola, pre Kellyho zrazu je. Lebo sa zmenila. Zo skúsenosti – ľudia sa nemenia. Iba ak v zlých filmoch. :)

#54 Hefoo
6.3.2016 | 11:40:45
Hefoo

#53 JS: Tak to ľutujem, že máš taký pesimistický názor ale ver tomu, že sa ľudia menia. No podiel viny majú všetci ale J. zradila Kelly tak neviem prečo pises, že ma natom vacsi podiel viny. Julliete jej napisala nech pride domov a zradila ju. O toto ide, ostatne nie je podstatne. Keby jej nenapisala a neoklamala ju, ze Nickovi hrozi nebezpecenstvo tak Kelly zije.

" A je divné…"

Tebe to príde divne pretože si žena ;) ako sa hovorí „women understand women and they hate each other“ ;) Mne to pride uplne normalne. Clovek sa meni a deti ho menia.

„Apropó, kým pre Dianu dobrá matka nebola, pre Kellyho zrazu je“

Ako zrazu? Je dobra pre oboch ale Dianu jej oniesli takze sa nemoze o nu starat a tak sa stara o Kellyho? A to, ze by nebola dobra matka nebol jej nazor ale rozhodne keby mala Dianu pri sebe tak sa o nu stara rovnako ako o Kellyho.

Ako vidim neprajes to ani jednej :D typicka zenska vlastnost :-P Ten kto nieco nechce si vzdy najde nejaky nazor/teoriu podobnu ako si napisala. A teraz sa trocha odchylim od serialu a presne teraz si poukazala na dalsiu typicku zensku vlastnost, ze riesite „kraviny“. Hlavne co sa tyka vztahov.

A ja jediny by som so svojich skusenosti nemal verit, ze sa ludia menia ale nemam pravdu. Ludia sa menia ked chcu ;) mala by si zapracovat na svojom pesimistickom zmyslani ;)

#55 JS
6.3.2016 | 12:23:56
JS

#54 Hefoo: To teraz o ženách trochu zovšeobecnuješ. To by som zase ja mohla na teba napísať, že ako chlap ženám proste nerozumieš. Nemôžeš. :)
Radšej by som sa venovala riešeniu kľúčov a čo tam asi nájdu a čo s tým urobia, ale kam pozriem, tam sa riešia vzťahy. Aj ty si v hodnotení epizódy písal hlavne o tých dvoch. Keď som tu nadštrkla, že by celá tá vec s kľúčmi mohla byť pastička, nikto sa nechytil, nikto nezareagoval. Ťažko sa venovať hlavným témam, keď všetci okolo sú zameraní na romantickú omáčku.
Dianu jej odniesli a o tom, že jej ju zoberú, rozhodla Kelly a s ňou aj Nick. Minimálne súhlasil. A to rozhodnutie bolo urobené na základe toho, že musí byť vychovávaná tak, aby konala dobro. Tým teda povedali, že Adalind by ju tak nevychovala. To bol ich názor. A teraz môže vychovávať druhé dieťa, vlastného Nickovho syna (aj keď možno Renardovho), pretože sa tvári a hovorí, že sa zmenila. Fakt je, že momentálne nemôže inak, pretože potrebuje ochranu od Nicka. Ak sa niečo pokazí, tak to bude zase stará Adalind – urobí to, čo pre ňu bude výhodné. Ľudia sa môžu zmeniť čiastočne, pod vplyvom detí, pod vplyvom vlastného želania, ale nezmení sa samotná najvnútornejšia podstata ich povahy. A podstata Adalindinej povahy je oportunizmus, prospechárstvo. To nie je pesimizmus, to je realizmus. :D Jediná výnimka je, ak im tú zmenu nadiktuje scenárista. :)
Zradca bola Juls, ale Adalind vytvorila situáciu, ktorá umožnila, aby sa to celé stalo. Položme si otázku – zradila by ich Juls v prípade, že by sa nestala hexenbiest?

#56 Hefoo
6.3.2016 | 13:36:12
Hefoo

#55 JS: No zenam sa neda rozumiet :D Ja netvrdim, ze ich rozuzmiem ale zeny nikdy nepriali inym zenam.

„podstata Adalindinej povahy je oportunizmus, prospechárstvo“

Ano ale zmenila sa takze je to minulost. Tvoj problem je, ze nechces si priznat, ze sa zmenila natolko, ze by mohla byt stastna s Nickom. Tu je pes zakopany. Pre teba je to divna zmena, neberies ju pretoze neveris, ze sa clovek moze zmenit.

A vidim, ze uz zas zacinas spekulovat a vytvarat spekulacie o tom, ze to dieta nie je Nickovo. Ale no tak ;)

Ako vidim nema zmysel sa s tebou hadat alebo ta presdviedcat. Ja som svoje fakta uz napisal a podlozil, ze sa adalind zmenila a uz to nie je ta prospecharska mrcha ako nou bola dotaz. Ty tuto zmenu nechces akceptovat pretoze tomu nechce uverit, ze sa niekto moze na tolko zmenit. Ale poviem ti moze sa.

Zmenit sa k horsiemu je vzdy jednoduchsie ako k lepsiemu. Preto sa tak skalopevne zastavam Adalind a vobec nie Eve.

A ta tvoja spekulacia posledna tak k tomu sa nejdem vyjadrovat :-P Neviem tebe asi ani v realnom zivote nestaci kde sa ti niekto 10× ospravedlni za nieco co spravil, ze spravil chybu…to by som este pochopil ale ze to nedokaze niekto pochopit v seriali, ked je niekomu luto ake zle veci napachal a niekolkokrat sa zane ospravedlni tak to uz nechapem. ;)

#58 JS
6.3.2016 | 14:16:51
Hefoo

„Zradca bola Juls, ale Adalind vytvorila situáciu, ktorá umožnila, aby sa to celé stalo.“

Posledna vec. Julliete mala moznost tomu predist ale neurobila to. Preco? Pretoze sa urazila ako male decko a nemala nato dovod. Odmietla pomoc. Bola to len jej chyba. Adalind nemoze zato, co spravila Julliete. Jullete vedela, ked do toho sla, ze mozu nastat vedlajsie ucinky. Vedela o tom. Hlavne, ze sa medzitym vychrapala s Renardom. Nasledne to dohrala do uplneho konca ked zradila jeho matku a chcela zabit samotneho Nicka a Trouble. Nie, fakt sa nemam preco zastat Julliete a hlavne nemam dovod vsetko hadzat na Adalind.

6.3.2016 | 14:20:06
JS

#56 Hefoo: Že sa niekto ospravedlní mi stačí, ale to neznamená, že sa zmenil, jeho povaha. Môže sa snažiť správať sa inak, potlačiť povahové vlastnosti, ale nemôže ich zmeniť. Tie sú obvykle čiastočne vrodené a čiastočne dané výchovou. :) Mám známu, ktorá má roztomilý zvyk druhých ľudí využívať. Pri pár razoch sa mi aj ospravedlnila a ja som to akceptovala, a odkedy má syna, tak sa usiluje to obmedziť (a fakt tomu malému by dala posledný kus chleba), ale aj tak sa toho voči druhým ľuďom nezbavila úplne.
V seriáli je to možné, iste, ale potom ten seriál alebo tá konkrétna udalosť nepôsobí reálne a to znižuje kvalitu seriálu. Ak to skutočne ide aj v reáli, tak mi daj príklad. Keď niekto skutočne nie že sa snažil zmeniť a začal sa lepšie správať, ale úplne kompletne zmenil svoju povahu. :)
To posledné nie je špekulácia, je to predpoklad. Jullietinu zmenu spôsobila celá tá situácia Nick + Adalind ⇒ baby a to, že sa ako vedľajší účinok vrátenia schopností Nickovi z nej samej stala hexenbiest. Keby sa ňou nestala, keby Nick nespal s Ad a nemali dieťa, Juls by nemala dôvod sa proti nemu obrátiť. Neprišlo by k hlavnej udalosti, ktorá celé správanie J. odštartovala. :)
Čo sa týka otcovstva, je to špekulácia, ale oprávnená – Adalind sa predsa v hoteli, tesne pred tým, ako zbehla variť ten fujtajbl a vyspať sa s Nickom, pomerne intenzívne stýkala s kapitánom. Takže možnosť tam bola a som prekvapená, že Nick, ako policajt do morku kostí, automaticky nedal urobiť testy otcovstva. Veď to nebolo tak, že by s Adalind chodil, že by boli v tom čase zamilovaní a panovala by medzi nimi dôvera. Adalind bola pomerne „populárna“, ako to sami povedali (Hank, dvaja Renardi, Nick). Keby ju nepoznal, narazil by na ňu v bare, hupli by do postele a ona by sa za šesť mesiacov objavila s bruchom a „je to tvoje“, tiež by jej asi príliš neveril. Dôveruj, ale preveruj. :D

#59 Hefoo
6.3.2016 | 14:33:40
Hefoo

#58 JS: Ja doverujem a nepreverujem ;) Mozno sa raz popalim ale nemam dovod robit policajta. Co to je vztah bez dovery. To heslo doveruj ale preveruj vyuzivaju ludia, ktori si dostatocne neveria. Podla mojho nazoru teda. Ale to uz aplikujeme realitu a to je OT.

Este raz. Julliete vedela do coho ide, vedela ze sa to moze stat. To, ze ma Nick dieta s Adalind tak zato mu Julliete fakt nemoze davat vinu. Opakujem, Julliete vedela do coho ide. a teraz mu to dava za vinu? Ked ona sama mu navrhla, ze je nato pripravena a ze by sa mal stat Grimmom znova. Takze nevidim dovod to davat za vinu vsetko Adalind. Ma na tom svoj podiel iste ale zijeme pritomnostou a nie minulostou. Keby som ja mal riesit vsetko co mne niekto spravil v minulosti tak som sam.

„Jullietinu zmenu spôsobila celá tá situácia…“

Takze podla tvoje teorie keby ma frajerka podviedla a mala s niekym dieta tak ju mam zabit? Je to podla teba teda ok ano? Ked sa tak zastavas Julliete…ehm pardom Eve aktualne. Pride mi to, ze je to vlastne uplne normalne, ze zradila jeho matku, chcela zabit Monroa a Nicka samotneho a Trouble tiez a Adalind tiez.

„Čo sa týka otcovstva…“

Adalind tam povedala jase ze s nikym inym nespala takze ja jej verim a nemam dovod dalej nad tym spekulovat ;)

„Adalind bola pomerne „populárna““

Zijeme v pritomnosti a nie minulostou. ;) Uz som to tu napisal :D

#60 JS
6.3.2016 | 14:57:01
JS

#59 Hefoo: 1. V čase, keď za ním prišla, že je tehotná, nemali vzťah, len sa spolu vyspali a ona potom hľadala, na koho by to otcovstvo hodila (veď zvažovala aj Viktora). Takže dôveruj ale preveruj je platný prístup. 2. Netvrdím, že Juls je bez viny a vinná je len Ad, len konštatujem, že aj Ad má svoj podiel viny, pretože celú situáciu odštartovala. 3. Určite by som ti neodporúčala frajerku zabiť. :) Znovu, netvrdím, že Juls to urobila správne, že je bez viny, ale že na situácii má vinu aj Adalind, nie len Juls. Iste, rozhodla sa, že Nickovi pomôže získať schopnosti, ale nevedela, do čoho ide, o vedľajších účinkoch nikto nevedel. 4. V dieli 3×21 Adalind UKÁZALI ako liezla do postele s kapitánom: http://grimmfan.net/…umbnails.php?…. Ešte raz si to pusť, keď neveríš, aj všetky tie reči (objednala som raňajky, po takej noci musíš byť hladný). V tom istom dieli majzla kapitána po hlave, zdrhla z hotela a v skladisku varila lektvar a v diele 3×22 sa vyspala s Nickom. Pokiaľ teda v skladisku nebivakovala pár mesiacov, tak spala v približne rovnakom čase s oboma, takže otcom mohol byť Nick aj kapitán. Takže povedať mohla čokoľvek, fakty sú fakty a v takom prípade sa minulosť počíta. :)

#61 Hefoo
6.3.2016 | 17:45:46
Hefoo

#60 JS: Ok nemas ju rada. Nejdem ta presviedcas. Vzdy si najdes nieco. Ja to nechapem. Ale tvrdis, ze je Julliete bez zviny. Vzdy ked som sa zastal Adalind tak si mi to vyvratila..Vsetko co Julliete spravila je vlastne uplne v pohode a urcite Adalinda moze zato, ze Julliete zradila Nickovu matku, Adalind moze za to, ze chcela zabit Monroa, Nicka a Trouble, Adalind moze za vsetko proste ;) jasne. Jedine Julliete moze zato, co spravila.Bola to jej volba. A vedela do coho ide! Bola si vedoma vedlajsich ucinkov. Vedela, ze sa nieco take moze stat.

Cokolvek napisem tak mi to vyvratis.

Vidim, ze si dalsia osoba, ktorej vadi romaticka linia v serialoch. Sklamem ta ale je to vo vsetkych serialoch. Podobny problem bol u Arrowa napriklad, 1 seria bola len v style you failed this city, dotycneho zabil a vykrtol zo zoznamu v denninu. Nasledne sa tvorcovia zacali venovat vztahom medzi postavami a to uz kazdemu liezlo na nervy. Nechapem. Preco? Vztahy medzi psotavami, romantika k tomu patri a mne sa vobec nezda, ze by to bolo prehnane. Nick chodil od zaciatku len s Julliete. Az potom co ho zradila tak zacal byvat s Adalind. Co to ma spolocne s telenovelou? Videl som vela telenoviel (Sladka Valentyna, Divoky andej, skryta vasen, prava laska, Ruby, kral dobytka atd.) ale od nich ma tento aj ine serialy maju od nich sakra daleko.

#62 JS
6.3.2016 | 21:36:12
JS

#61 Hefoo: Netvrdím, že v tom je Juls nevinne, ale že Adalind prispela. A v jednom príspevku som písala, že Adalind je moja najobľúbenejšia ženská postava, nevšimol si si?
Jj, mám tendenciu si svoj názor vyargumentovať. :) Naštvaný?
Napríklad, tvrdíš, je reakcia Juls nebola normálna. TO JE PRAVDA. Ale ani mi nepríde normálne, aby chlap začal vzťah so ženskou, ktorá sa mu usilovala zabiť tetu, ktorá ho vychovávala.
Romantika mi v zásade nevadí, ale tu sa jej venujú takmer viac, ako hlavnej dejovej línii. Ak chcem romantiku, pustím si film z kategórie romantických. Pri seriáli v kategórii fantasy, drama, čakám niečo iné. A netvrdila som, že to je telenovela, to niekto iný, aj keď vidím jednu spoločnú črtu – spí tu takmer každý s každým. :)

#63 Hefoo
6.3.2016 | 22:15:45
Hefoo

#62 JS: Nie som nastavany teda som ale z dovodu, ze ja ti tu dam argumenty a ty mi ich vzdy vyvratis. Ano usilovala sa, urobila zle veci ale pozri sa, povodne chcela byt pravnicka a venovat sa sebe. Potom ju nahuckali jej matka a Renard nato aby ziskala od Nicka kluc…a vtedy to cele zacalo. Ale to je minulost. Ospravedlila sa za vsetko Nickovi co mu sposobila, co sposobila jeho blizkym a Julliete, zmenila sa a tak nechapem co je natom divne, ze su spolu??? Ty to beries mozno teoreticky podla seba ze by si si nemohla zacat s niekym co ti spravil nieco podobne. ja sa nato pozeram inak pretoze keby sa mi takto zenska ospraveldnila a videl by som snahu sa zmenit tak co ma je potom co spravila v minulosti? Zijeme v pritomonosti a nie minulostou. Kazdy robime chyby, sme ludia preboha. Nikto nie dokonaly aj ked si niektori myslia, ze su :-P

Ano napisala si ale ked bola zaporna postava. Teraz ta stve, ze sa meni a ty tomu nechces uverit a pretoze z realneho zivota mas zlu skusenost, ze sa ludia menia, Nemensia sa mozno vsetci ale clovek sa zmenit moze ;) A to, ze sa pokusila zabit jeho tetu je slaby odvar od toho ako Julliete zradila jeho matku, jeho samotneho a jeho priatelov. Ale chapem, za vsetko moze Adalind zato, ze sa z Julliete zradila vsetkych okolo seba. Chapem.

#64 JS
7.3.2016 | 10:12:44
JS

#63 Hefoo: Bez urážky, ale nemáš problém s čítaním s pochopením? Už niekoľko krát som napísala, že Adalind nie je vinná, ale že k tomu PRISPELA. Medzi tým je dosť rozdiel.
Vyvracať argumenty oponenta pri obhajobe vlastného názoru je normále, to sa tak robí. Ty používaš dosť nepríjemnú metódu, podobne to robí aj môj strýko: prehru v spore si neprizná, proste len začne novú o iný sporný bod. Už si nepamätám, ako presne sa takáto metóda v argumentácii nazýva. Stále ešte mi dlhuješ JEDEN prípad, ktorý poznáš, keď dotyčný človek kompletne do hĺbky a dlhodobo zmenil svoju povahu.
Pokus o zabitie a zrada, ktorá vedie k zabitiu je samozrejme rozdiel, ale princíp je rovnaký, rozdiel je v miere.
Úprimne, asi by som všetky tie romantické slaďárny prekúsla, nebyť jednej veci. Máme nadupanú epizódu, v ktorej našli stáročia schovaný poklad, hlavné postavy sa nám prepadli do neznáma, idú po nich nemeckí weseni, keďže ešte neoznámili ďalšiu sériu, môže ísť o poslednú a tým pádom kľudne by mohli zabiť Monroa… a reakcia 90 % ľudí tu: Ó, on sa vyspal s Adalind! Lebo to je fakt to najpodstatnejšie! Howg, končím, toto nemá zmysel. Kľudne si nabrnkni ženskú, čo sa pokúsi ti odkrágľovať niekoho z rodiny, hlavne že sa zmení a ospravedlní. :)

#65 Hefoo
7.3.2016 | 19:45:13
Hefoo

#64 JS: Nečerti sa prosím ťa. Ak som bol moc arogantný tak sa ti ospravedlňujem. Keď som ťa čítal tak prepáč ale vyšlo mi to takže, že kvôli Adalind Juliette zradila Nickovu matku, zabila skoro Monroa, chcela zabiť Nicka samotného. Ona zato môže však? Ona môže z časti za tie vedlajšie účinky ale nemôže zato, že sa z Juliette stalo chodia zlo ;) Asi som proste zle pochopil tvoje písanie ale mne to pripadalo, že len obraňuješ Juliette a za všetko môže Adalind…asi tak.

Zbytok beriem aj keď … :D no každopádne sa teším na ďalšiu epizódu a dúfam, že bude ešte aspoň jedna séria.

#66 JS
7.3.2016 | 20:12:48
JS

#65 Hefoo: Ale nié. V zásade nemám proti Juls nič, ale určite mám Adalind radšej. Len mi proste ten vzťah s Nickom nepripadá realistický. Je jasné, že to, čo Juls porobila, je na jej vlastné triko. Ale urobila by to, keby N nespalo s A a z J sa nestala hexenbiest? Nevidím dôvod, prečo. Adalind odštartovala určité veci. To neznamená, že tie zlé rozhodnutia urobila Juls. Povedzme to tak, že určité poľahčujúce okolnosti tam boli. :)

#67 Hefoo
7.3.2016 | 21:10:01
Hefoo

#66 JS: Dobre. Zachranilo ta to, ze mas radsej Adalind, ja tiez :D Neviem J bola v pohode ale nesedela mi k Nickovi prisla mi taka zajaknuta, ticha a rozhodne bohuzial aj ked bola zasvetena tak nikdy nebola a nebude tomu svetu Grimm/Wesen rozumiet tak ako tomu rozumie Adalind. Ja im to prajem. Prva stastna chvilka pre Adalind kedy je naozaj stastna a dufam, ze to klapne ako detska prdel na serbel :D

#68 JS
8.3.2016 | 10:01:59
JS

#67 Hefoo: Heh, asi ťa nakrknem, ale stále sledujem, či mu Ad neprilieva niečo do kávy. ;)

#69 Hefoo
8.3.2016 | 19:09:05
Hefoo

#68 JS: :D No asi tazko ked vacsinou robi kavu Nick a pekne sa o oboch stara ;-P

#70 JS
8.3.2016 | 19:35:57
JS

#69 Hefoo: Tak do niečoho iného, aj keď niečo mu priliať do kávy môže aj keď ju robí on. :D

8.3.2016 | 19:48:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama