Grimm
95/100 - 808×

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Příště uvidíte: Bad Luck

Příště uvidíte: Bad Luck

Dlouhé čekání na další epizodu si můžeme společně zkrátit upoutávkou na to, co nás čeká v březnu. Bude to přinejmenším zajímavé.

24 0
15.2.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /132

Spectacular

Ten monokl Adalind moc sluší :D :D

#2 JS
15.2.2015 | 14:33:23
JS

Prinajmenšom zaujímavé. Ako tu už niekto napísal, z toho čakania mi hrábne. :D
#1 Spectacular: Hm, Julliete tiež vyzerá fajn s rozbitými ústami. :)

15.2.2015 | 14:45:56
Nepster

sem zvedavej s kym ho bude cekat, jestli se to nejak preneslo kdyz byl nick s julliete, anebo kdy :)

#4 JS
15.2.2015 | 14:51:09
JS

#3 Nepster: A ako presne by sa to mohlo preniesť? Skôr by bolo logické, že otehotnela, keď bola s Nickom sama, len zamaskovaná ako Juls. Ale aj tak je šanca pol na pol, že to bude kapitánovo. :)

15.2.2015 | 15:25:21
Micák

Snad Julče grimm nic neudělá byla by to škoda :-D adalind lítala jak kus hadru muhahahahaha :-D ale pramálo řeší ty klíče

15.2.2015 | 15:35:51
krisstyna

Takže Nick a Adalind to bude zaujímavé :D takže to bude grimm co se bude moct přeměnit na hexenbiesta? :D

15.2.2015 | 15:44:56
matejbt

ooo wessen grimm. To bude velmi zajímavé. Očekávám, že nás to dítko určitě překvapí ještě nečím.

15.2.2015 | 16:14:44
czethomas

Z jakého důvodu budeme muset zase čekat na další díl měsíc? :/

15.2.2015 | 17:06:01
Čelo

Já bych byl spíše spokojenější, kdyby to dítě bylo Renárdovo. :D Nick by měl mít ditě s Juliett. Takhle by to bylo míň zamotané a o to zajmavější do dalších sérií, ale to je jen mé zbožné přání. :D

15.2.2015 | 17:21:11
armunder

Obě děti jsou Nickova Protože jednou jak Nicka kousla Adalint tak mohla mít první a druhý bude po tom rituálu. Kapitán Renard nemůže být otec ten kdo si to myslí tak je divnej! Proč myslíte že má to dítě zvláštní moc a že ho chce Viktor!

#11 weeds #12 JS #24 Drang-Zorn
15.2.2015 | 17:38:39
weeds

#10 armunder: Dítě má moc, protože jeho otec je Zauber a matka Hexen, které se navíc moc vrátila během těhotenství. Kdo dával pozor v hodinách biologie, tomu bude asi připadat divná spíše tvoje teorie. :oD

15.2.2015 | 17:43:18
JS

#10 armunder: Otehotnieť po kúsnutí? Vtipné. :) Tak ja neviem, prvé má buď s Renardom alebo Renardom (Ericom), lebo s nimi spala, druhé má buď s Renardom alebo Nickom, lebo s nimi spala. Po kúsnutí? 8D

15.2.2015 | 18:02:15
SleepyArrow

No tak to snad ne… Je jasné že to bude určitě s Nickem, jinak by se tak ta Hexenbiest tak samolibě neuculovala…Ale upřímně jsem doufala že bude mít někdy Juliett dítě s Nickem.. -_-

#14 JS
15.2.2015 | 18:11:32
JS

#13 SleepyArrow: Ale zase Henrieta nie je jasnovidka, aby len tak od pohľadu vedela aj to, kto je otec. :)

15.2.2015 | 18:30:55
toayen

Mám teorii. Adalind je opět těhotná(neví o tom??) aby se ty děcka mohli jednou porvat. To první nenajde a vychová jej Nickova matka a to druhé vychovají spolu s tím maníkem královské krve. Jednou se střetnou a lidská rasa bude závislá na výhře jednoho či druhého. Jojo to bude určitě epická bitka. Jo a pak zjistí že jsou sourozenci a padnou si do náruče a poklábosí si. A kolik času uběhlo od posledního setkání tý čarodějnice s kapitánem nebo Nickem? Předpokládám, že chvilka, neb jinak by o svém těhotenstí už věděla. To její těhotenství mi prostě časově nevychází.

#16 JS
15.2.2015 | 19:14:36
JS

#15 toayen: Vtipné. Hlavne to padnutie si do náruče. :) Na tom konci niečo je. Podľa posledných dielov má tá malá okolo 6 mesiacov, ale nepovedali, aký čas ubehol medzi bodom, keď Dianu uniesli a bodom, keď Adalind zdrhla za Viktorom potom, ako degrimizovala Nicka. V medziobdobí žila s kapitánom, mohlo byto byť pár mesiacov, ale aj tak to časovo úplne nesedí.
Ale silne pochybujem, že by Viktor nechal Adalind vychovávať ktorékoľvek z detí, určite sa jej zbaví.

15.2.2015 | 19:29:22
misticjoe

No vzhledem k tomu, že i Hexenbiest si zřejmě musí projít nějakým šestinedělím po porodu (hádám dle toho, že rozmnožování bude závislé především na lidské části wessenů, jinak by asi někde bylo zmíněno, že Rosalee bude dva měsíce březí a pak porodí hezké kočkopsy*). Čili mě napadá, že kapitán bude v tomto ohledu z obliga. Na Nicka, coby případného otce, by mohly ukazovat i ty stavy, kdy upadal do bezvědomí a prožíval to samé, co Adalind, která se v té době cítila v ohrožení – a děti Hexenbiestů (jak jsme už mohli vidět) vycítí nebezpečí už v prenatálním období a snaží se najít spásu. V tomto případě tedy děcko mohlo za pomoci svých schopností kontaktovat tatíka, aby přišel na pomoc. Asi by se slušelo říct, že křížení hexenbiestů a grimmů nedoporučuje 9 z 10ti veterinářů, nicméně pro děj by to byl zajímavý zvrat, protože by se z Kelly stala regulérní babička dalšího hexebiesťátka. Adalind by měla „asi fakt nejvíc nejhorší tchýni“ (tzv. tchýně level XIII „vymlátila jsem ti rodinu“), Julls nevlastně-vlastní (protože má po rituálu i něco z Adalind) děcko no a Nick…ten bude mít doma dvě rozmazlené hexenbiestky, které ho budou komandovat. Prostě tohle netrumfnou ani tvůrci dokumentu „Rozmnožovací návyky améb“. Ale teď z aktuálního soudku. Nick se zachoval trochu trapně. Jako Julls mu odpustila kde co, vždy stála při něm, po ztrátě paměti se snažila na něj vzpomenout, místo toho, aby rovnou skočila do postele kapitánovi. No a opatrně se Nickovi přizná, reps. ukáže, co se z ní stalo (a může za to opět Nick, protože se mu snažila pomoct) a ten retard se jako otočí a jde se projít? No být Julls, tak mu zauzluju šourek.

#18 JS #45 herriete Lébl.
překladatel
15.2.2015 | 22:23:16
JS

#17 misticjoe: Nepochopila som úplne, čo má šestinedelie spoločné s dĺžkou tehotenstva a prečo to vylučuje kapitána.
Stavy, keď upadal do bezvedomia a videl to čo Adalind bolo vysvetlené ako vedľajší dôsledok degrimizácie Nicka, ten lektvar, čo vypila ich mal nejakým spôsobom spojiť. Pokiaľ by bolo aj toto dieťa tak silné, že by dokázalo na diaľku niekoho kontaktovať, nebolo by jednoduchšie, keby matinke pomohlo sfúknuť múry? Rýchlejšie a s istejším výsledkom.
Mno, daj mu pár minút na spamätanie sa, chudákovi. Osobne myslím, že odpoveď na otázku, prečo mu to nepovedala štýlom „bála som sa, že ma zabiješ“, bola tiež trochu trápna, keď sa kamaráti s kde-akým wesenom. Koniec koncov aj kapitán je -biest, dokonca mu chcel zabiť tetu, a nezabil ho.
Ale inak díky, pred spaním som sa zasmiala, hlavne na tchýni level XIII, veterinároch a uzlovaní. :D

#19 misticjoe
15.2.2015 | 22:53:50
misticjoe

#18 JS: No to šestinedělí je taková doba, kdy „by se nemělo“. Já vím, že na to některé holky prdí, ale je tam určité riziko, že dojde k poporodním komplikacím, bo rodidla jsou narušená od toho aliena, co se prodral právě ven (a Adalind rodila přirozeně, ne císařským řezem). Navíc je to americký seriál a jak známo, Amíci mají k sexu v těhotenství a pár měsíců po něm, svůj vlastní, naprosto nepochopitelný, postoj. Pro ně je tato otázka stejné tabu, jako pro nás zeptat se nevidomého, jak pozná po vykonání velké potřeby, že už není třeba další várky tolatního papíru…echm…

#25 JS
překladatel
15.2.2015 | 23:15:07
misticjoe
  • z předchozího příspěvku: já vím, že Rosalee by s Monroem neměla kočkopsa, ale spíš nějakého liško-vlka, ale to nezní tak dobře. A navíc, přestože se jedná v obou případech o psovité šelmy, existuje zde určitá genetická bariéra, takže tito dva zůstanou v důsledku bez dětí/nebo s čiště newesenskými potomky. Jejich spojení je o to kurioznější, neb ve volné přírodě je pro vlka liška často kořistí.
překladatel
15.2.2015 | 23:23:25
misticjoe

A neodpustím si ještě jednu divokou teorii (no divokou – scénaristé se evidentně rozdivočeli ještě víc). Co když Nick zavrhne Julls, resp. se zachová tak, že Julls už defitivně citově raní a ta se poté, co zjistí, že Adalind čeká dítě s Nickem, odebere do ústraní a začně oba nenávidět (všichni víme, že láska i nenávist mají k sobě hodně blízko). Nick, zklamaný tím, kam se jeho životní láska posunula, se zaměří na Adalind, protože ji jako budoucí matku svého dítěte nebude moci zabít, postupně se do sebe zamilují (no – řekněme si na rovinu, že to mezi nimi jiskřilo už dřív – příslovečné „co se škádlívá, to se rádo mívá“), přičemž proti nim bude stát ta nejsilnější hexenbiest, jejíž tělesné tekutiny se umí proslintat až do Austrálie. A navíc podpořena zhrzenou láskou. Adekvátní konec celého seriálu tak spočívá pouze v kompletní destrukci celé planety :-)

#23 Samuel-El #25 JS #40 Guga
překladatel
15.2.2015 | 23:29:28
Holldir

Ona spala s nickem před více jak měsícem a neví, že je těhotná? Nějaký zajímavý ne? Jen pro srovnání…pár tejdnů uplynulo po tom co se nickovi vrátily síly, minuly vánoce, minuly monroovy líbánky…no já nevím jak vy, ale toho je měsíc a půl cca ne-li déle. A adalind si doteď nevšimla, že je těhotná…zajímavý

#26 misticjoe
16.2.2015 | 3:09:05
Samuel-El

#21 misticjoe: Kámo čo fetuješ? Daj aj mne? Keď čítam tvoje príspevky, chcem, aby sa stali skutočnosťou, lebo sú niekedy lepšie, ako to čo vymyslia scenáristi :D

16.2.2015 | 10:11:30
Drang-Zorn

#10 armunder: Victor chce to dítě, protože má velkou moc a proto, že je KRÁLOVSKÉ KRVE – ta cikánka, co pomáhala Adalind získat zpět Hexenbiesta, dělala test a prokázala, že to dítě je buď od Renarda, nebo od Erika :)

#25 JS #25 JS
16.2.2015 | 11:18:20
JS

#19 misticjoe: Aha, no myslím, že to bolo viac, ako 6 týždňov.
#24 Drang-Zorn: Zaujímalo by ma, ak by mali deti, či by tie deti mohli mať potomkov, pretože často v prírode keď sa skrížia dva druhy (lev/tiger, kôň/osol), tak potomok býva často neplodný. :)
#21 misticjoe: To je nápad! Suprový. A ja pridávam – naštvaná Juls sa prifarí ku kapitánovi a spolu zvrhnú kráľovské rodiny a budú vládnuť v Európe. :) Heh, otázka čo fetujeme je oprávnená. :D
#24 Drang-Zorn: Možno je aj Nick Renardov brat – muhehehe, to by sa pekne doplnilo k tomu scenáru Nick/Adalind vs. Renard/Jullie­te. :D

16.2.2015 | 12:05:39
misticjoe

#22 Holldir: A zase – jsme v americkém seriálu. Za tou velkou louží není nezvyklé, když ženská zjistí těhotenství až ve chvíli, kdy na ni přijdou porodní bolesti… A vůbec. To jsi snad odborník na menstruační cykly hexenbiestů, že si dovoluješ pochybovat o všemohoucnosti scénáristů? :-D

#27 Ann Taylor
překladatel
16.2.2015 | 15:17:40
Ann Taylor

#26 misticjoe: Já z tebe padnu :D Ale podobnou debatu už jsem jinde taky vedla a skončila úplně stejně – sice je to vrcholně ujetý, ale pořád je to hexenbiest. A že by se něco v lidském světě nemělo a vyvolalo by to komplikace? Wesen tuhle nemohl Nicka usmažit proto, že si propíchnul ucho a pomazal dírku sajrajtem, proti tomu je nějaké těhotenství hexenbiest ihned po porodu prkotina :D

#28 misticjoe
redaktor
16.2.2015 | 15:48:16
misticjoe

#27 Ann Taylor: „Mazal si dírku humusem, myslel že je to známka punku“ :-) Ale možná máš pravdu. I Ježíš si kdysi hodil životní roli v pěkném vintage snuff pornu a za pár dní byl zase živej, tak proč by taková hexenbiest nemohla rodit rychleji než tarbík.

#29 JS #37 Ann Taylor
překladatel
16.2.2015 | 16:36:29
JS

#28 misticjoe: Keď sa nad tým ale zamyslíš a spomenieš si na jej tehotenstvo, nie je to až také nereálne – Diana sa narodila v 6. mesiaci a vyzerala normálne, pritom tak skoro by mala byť nedonosená, nie? Tak možno u hexenbiest je to rýchlejšie. Ale aj tak myslím, že pár mesiacov uplynulo.

16.2.2015 | 16:48:38
dorianna

no Adelaid si třeba schovává někde v těle sperma pro další použití ))) i takový druh v přírodě existuje, tak co by nemohl tady )) jinak fakt nevím, co si mám myslet

#33 Mr.Blacky #42 armunder
16.2.2015 | 17:11:45
T.Ma

No, dle mého se svatba Rosalie a Monroea udála už před pár měsíci – přece jenom mezitím byly Vánoce a spousta věcí se udála… Přece jenom se mi nezdá, že by Nick neměl svoje schopnosti jen pár týdnů. Toho by si pomalu ani nikdo nevšiml. A jen tak mimochodem, v šestinedělí se dá otěhotnět, je to jenom méně pravděpodobné a navíc většina žen ani nemá na sex v takové době pomyšlení. Ale fakt je, že možné to je. Kamarádčina známa třeba v šestinedělí otěhotněla.

#35 misticjoe
16.2.2015 | 17:33:27
Mr.Blacky

Mohla by to dítě čekat s nikem .ale to by bylo v ....... co by z něj bylo grimm či wesen ?

16.2.2015 | 18:23:47
Mr.Blacky

#30 dorianna: je blbost uchovávat si v těle sperma bude nikovo

#125 DomTon17
16.2.2015 | 18:26:15
Micák

ste zas chytrý jak vydry :-D :-D třeba otěhotněla jako pana marie bez seksu :-D když tu ty komentáře čtu ani se mi na to nechce pak koukat :-D

16.2.2015 | 18:54:32
misticjoe

#31 T.Ma: Nikdo neřekl, že se během šestinedělí nedá otěhotnět. Jen, že se sex v daném období nedoporučuje.

#36 Micák
překladatel
16.2.2015 | 19:14:58
Micák

#35 misticjoe: si takové naše médium co všechno ví a všude byl :-) sem moc rád že se na to koukáš :-D tvoje jízdy co píšeš se krásně čtou měl bys udělat vlastní seriál :-)

16.2.2015 | 19:53:24
Ann Taylor

#28 misticjoe: .....mám dost :D:D Nejsi redaktor z JPM náhodou? :D:D

redaktor
16.2.2015 | 20:06:52
Kenneth

„Mazal si dírku humusem, myslel že je to známka punku“ :D to si budu pamatovat do smrti :D

… No tak to su zvědavý čí to bude. Třeba taky potratí což není neobvyklý jev a nebo si z ní Henrieta dělá srandu ;)

16.2.2015 | 22:56:58
krisstyna

To dítě musí být Nickovo ne? protože jak Adalind porodila, tak už se Seanem nespala a nespala teď ani s Victorem a jedině spala s Nickem, když „vypadala“ jako Juliett.

#41 JS
17.2.2015 | 13:17:29
Guga

#21 misticjoe: Najpravdepodob­nejšie je, že to decko je Nickove. Veď predsa je dosť logické, že Adalind má už jedno dieťa s kapitánom. To decko je potomkom Hexenbiesta a Hauberbiesta ktorý ma kráľovskú krv, takže logicky je mocné ako maminka a tatínko dohromady. Ďalšie decko bude Nickovo, ktorý je Grimm… zamotané ako hovädo. Takže by to tak mohlo byť, aspoň dúfam že to tak bude.

17.2.2015 | 13:43:06
JS

#39 krisstyna: Spala, keď bývala v hoteli. Nepamätáš, ako tam kapitán premával hore aj dole bez, aby mohli diváčky slintať? :)

#43 pisztyu #46 krisstyna
17.2.2015 | 17:10:36
armunder

#30 dorianna: No ale to dítě mohlo být Erikovo ale Hexebísti neexistují tak tady nesrovnávejte nikdo hodinu biologie. K tomu jsou to čarodějky a ty nevím jak to unich chodí. Tyhle věci si nechávají autoři na další sérii.

#44 JS #50 weeds
17.2.2015 | 21:33:25
pisztyu

#41 JS: taky se mi něco matně vybavuje, ale nebyl jsem si jist. Nevíš ve kterém díle to bylo?

#44 JS
18.2.2015 | 11:55:23
JS

#43 pisztyu: 19. až 21. diel tretej série.
#42 armunder: Ale weseni sú krížencami zvierat a ľudí. A oba tieto druhy počínajú a rodia potomkov tak, ako sa učí na biológii. :)

18.2.2015 | 12:04:36
herriete Lébl.

#17 misticjoe: Smíchy jsem se málem zadusila, fakt libové comenty to baby by mohlo byt taký super grimm,pač by mohlo nějak vstřebat Nickovi schopnosti

18.2.2015 | 23:32:23
krisstyna

#41 JS: Nojo jenže to bylo před Adalind, nebo jí už čekala to nevim :D ale potom co porodila spala už jen s Nickem.

#47 JS
19.2.2015 | 13:39:59
JS

#46 krisstyna: Nie, to bolo potom, ako jej malú zobrali, než spala s Nickom. Pozri si diely 19–21 z tretej série. :)

#49 weeds
19.2.2015 | 13:45:27
weeds

Proboha lidi, při tom vymýšlení teorií alespoň trochu soudnosti. Většinou u toho snad vůbec nepřemýšlíte. Na můj vkus je v seriálu už moc magie, čarování a vůbec pohádek, z počátku jsem doufal v trochu modernější seriál. I přesto to tvůrci drží v rozumných mezích, viz. třeba oční vyšetření u Nicka (i když s tím mám problém, bije se to s kouzly). Tak se proberte. Jak se dělají děti snad víte. A co máte s tou krví od Grimma, těžko těch pár kapek koluje v těle Adelind už 3 série.

Osobně teď doufám, že 1. děcko od Adelind nebude Nickovo 2. mezi Juliet a Nickem to nezaskřípe, nepřidá se na temno ustranu apod. Obojí je hrozně kýčovité, 100× viděné jinde a očekávané. navíc č. 2 by nedávalo moc smysl, zažili už dost a tohle reálně není až takový problém.

19.2.2015 | 14:07:59
weeds

#47 JS: Ahoj, ještě chci doplnit něco k naší předchozí diskuzi o Nickově matce a už nevím, pod kterým článkem jsme tu debatu vedli. Hrozně mi ta postava vadí, vadí mi i přístup hlavních postav k ní. Téma rodiče, který opustí dítě a po letech je za správňáka je strašně ohrané. A hlavně, uvědomuje si někdo, že matka i teta udělali pro budoucího Grimma to nejhorší, co mohly? Žádná příprava na budoucnost, jen lhaní. Kecy tety tuším v prvním díle, ať nechá přítelkyni. V současnosti se synem matka neuvěřitelně manipuluje, až tak, že vzal dítě matce. A co je hlavní, na příkladu Roleka (nebo tak nějak) bylo ukázáno, že lze být Grimm i rodič. Jen tahle bába to prostě nezvládla. Celkem se divím, že tyhle úvahy jdou asi mimo většinu diváků.

#51 JS
19.2.2015 | 14:15:31
weeds

#42 armunder: Pokud to bereš takhle, může se v tom seriálu objevit a stát prakticky cokoliv. V příštím díle vrátí mimozemšťané Elvise. Pořád jsou to především lidé. Pitva mrtvého wesena na policii také neodhaluje žádné anomálie, podle všeho se wesen léčí u doktora, jako každý jiný.

#52 JS
19.2.2015 | 14:19:54
JS

#49 weeds: Hm, mňa k tejto veci napadla ešte jedna myšlienka (priam napadla, fakt, tesne pred spaním :) – Keď prišlo k autonehode, pri ktorej mala Kelly akože zomrieť spolu s manželom a následne Kelly začala prenasledovať tých, ktorí to zavinili, s tým, že pre Nicka to bude bezpečnejšie. Už to mi prišlo nelogické, pretože namiesto dvoch Grimmov ho chránil už len jeden. Spočiatku mi prišlo, že sa chcela pomstiť za manželovu smrť, ale teraz tak uvažujem o tých minciach, ktoré sa objavili v prvej sérii. Bolo totiž povedané, doslova: „Grimmové jsou silnější než většina lidí a nedají se tak snadno ovlivnit“. Ale to neznamená, že sú voči vplyvu mincí úplne odolní. A Kellyina rodina ich zrejme dlho ochraňovala, takže Kelly k nim mohla mať prístup relatívne dlho a mohli ju ovplyvniť. Všetko pre to svedčí – zmizne v momente, keď mince ukradnú a prenasleduje možného zlodeja. Zlodej sa vráti po mince a šup, už je na scéne aj ona. A potom jej ich Nick dal s tým, že ich ona zničí. Zničila ich? Nie. Vraj kvôli zavraždeniu Erica sa nemohla dostať na ostrov Zakynthos, kde boli vyrobené a treba ich tam aj zničiť. Prosím? Neniesla ich predsa do Morie, ale do Grécka! Do Grécka chodia ročne desiatky tisíc turistov a jeden Grimm, ktorý dokáže tak bleskovo pozabíjať wesenov, že nestihnú ani mrknúť, sa tam nedokáže dostať?
A pokiaľ by to bolo tak, že je pod vplyvom tých mincí, tak celá tá vec s únosom Diany dostáva nový rozmer. Skutočne išlo len o to, aby mala normálny život? Nehovoriac o tom, ako asi môže mať normálny život, keď dokáže veci, aké dokáže. Alebo išlo o to, aby získala mocnú zbraň pre dosiahnutie nejakých svojich cieľov, ku ktorým ju ponúkajú mince? ??? :D

#53 Ann Taylor
19.2.2015 | 14:42:59
JS

#50 weeds: Výstižné. Niektoré nápady tu boli fakt šialené – kúsla ho, tak s ním otehotnela. Sákra, to aby sme si začali dávať väčší pozor. :D

19.2.2015 | 14:44:55
Ann Taylor

#51 JS: Je to rozhodně hezká teorie a byla by zajímavá. Ale jak už jsme nakousli v diskusi – fanoušci si se „scénářem“ často dávají víc práce, než scénáristi samotní, a tak se asi nedá čekat tak moc propracované pozadí, jako spíš fakt, že se jí jen potřebovali nějak zbavit a mít Nicka jako sirotka bez Grimma, co by ho vedl, a na nic lepšího nepřišli. A co se týče mincí, tak to jsem taky nedávno přemýšlela, co se s nimi vlastně stalo, a jediné, co mě napadá je, že se na ně vybodli jako na další zápletku do ztracena.

#54 JS
redaktor
19.2.2015 | 15:05:57
JS

#53 Ann Taylor: Ale on nebol sirota bez Grimma, ktorý by ho viedol, bol predsa s tetou. Pokiaľ by to chceli tak, ako hovoríš, tak mali zabiť aj tetu, alebo nechať matku aj tetu s tým, že ho chudáčika malého nechceli desiť a chceli mu dopriať normálne detstvo (a po ňom rýchlu smrť). :D Čo sa týka mincí, tak bolo povedané, že ich Kelly schovala, než sa situácia upokojí. 8( Ohľadom dier v scenári súhlasím. Aj keď kto vie, možno sa všetky „zabudnuté“ zápletky vynoria v poslednom dieli poslednej série. :D

#55 Ann Taylor
19.2.2015 | 15:12:12
Ann Taylor

#54 JS: No ale teta mu vůbec nic neřekla, jen mu těsně před smrtí bez vysvětlení hodila na krk přívěs, a na začátku seriálu žil přece sám s Juliette a teta přijela, ne? Já nemyslím od dětství a jeho předseriálovou minulost, myslím „sirotek od prvního dílu“, tedy že v době, kdy se začlo jeho grimmovství projevovat, na to byl sám. Kdyby mu tam scénáristi nechali tetu, která bude i jeho mentorka, tak nemají třičtvrtě zápletek, kde na všechno přicházel sám, proto potřebovali ji a hlavně jeho matku odsunout a vymyslet nějaký důvod, proč s ním nebyla, jen nevychytali všechny detaily – takhle jsem to myslela :) A jo, řekli, že Kelly je schovala, ale pak už jen ticho po pěšině a nemám pocit, že by je chtěli rozvádět nějak dál. Tomu, že se všechny zapomenuté zápletky vynoří, tady zrovna nevěřím. U jiného seriálu bych řekla, že i třeba jo, tady tu důvěru nemám. Ale na druhou stranu, může to proto už leda příjemně překvapit :D

#57 JS
redaktor
19.2.2015 | 16:31:52
armunder

v kolikáté epizodě má nick získat další klíč ?

#57 JS
19.2.2015 | 16:57:22
JS

#55 Ann Taylor: Tak to musíš presne vysvetliť, od ktorého dielu to myslíš. :D Pretože v detstve mal niekoho, kto mu to mohol povedať, len sa ten niekto rozhodol, že to neurobí. A tak isto sa mohla rozhodnúť aj matka a nemusela predstierať smrť. O to mi išlo, že to jej vysvetlenie bolo nelogické. Čo sa týka vynorenia zabudnutých zápletiek, tiež nie som optimista. :(
#56 armunder: Ahaho, optimista. Mám nemilý pocit, že to nevedia ešte ani scenáristi. :D

19.2.2015 | 17:54:26
Maka

Nicka by som ako otca vylúčila :D dosť dlhá doba od ich sexu ubehla :D veď boli ešte aj vianoce :D to by si všimla že nejak priberá :D Shean je možný pretože možno sa stretli po príchode do Portlandu ale čo ja viem vo Viedni a ským? :D to by bolo pod jej úroveň a to by to mohlo byť rovno každý s každým :D Henrriet by som verila ona asi moc na srandu nebude :D micticjoe ty môžeš rovno ku grimmovy urobiť spin-off :D

#59 JS
19.2.2015 | 18:46:22
JS

#58 Maka: Akože so Seanom sa stretla teraz, keď sa do Portlandu vrátila s Viktorom? Lebo ona sa do Portlandu vrátila už toľkokrát, že v tom mám chaos. :)

#60 Maka
19.2.2015 | 19:11:05
Maka

#59 JS: Jj teraz najnovší príchod. Že by sa stretli v súkromí síce neukázali ale je možné aj o že keď Henrriete povedala You going another babey. Myslela to tak že ešte sa na to len ide vrhnúť ale pochybujem. Nechápem trochu ten ich súboj keď ide mať to dieťa no ono ide o to čím dlhšie ho čaká tým je väčšia šanca potratu pri súboji ale asi preto nechceli aby ju Juliette totálne doriadila ako by si to mnohý priali.

#61 JS #63 Maka
19.2.2015 | 19:22:59
JS

#60 Maka: Len uvažujem, či mala pri nejakom súkromnom stretnutí čas na posteľové záležitosti. Čo sa súboja týka, Adalind žiaden nečakala, ale zo strany scenáristov je to fakt divný krok. Celé je to divné, proste to načasovanie nesedí. Možno to zase bude Juliettina nočná mora – jej súperka tehotná s Nickom. :D

#62 JS #64 Maka
19.2.2015 | 19:35:38
JS

#61 JS: Chuť. Nie čas. :)

19.2.2015 | 19:36:07
Maka

#60 Maka: * You going to have another babey. :D sry

#67 JS
19.2.2015 | 19:36:42
Maka

#61 JS: Jj tiež my to príde divné stále sa jej tam niečo sníva :D

19.2.2015 | 19:37:43
Maka

Ale mám takú šialenú teóriu že to bolo ako stým jej dieťaťom že sa tak nejak rozdvojovalo a že to Henrriet zmiatlo alebo tak nejak :D

19.2.2015 | 19:39:34
Maka

:)

19.2.2015 | 19:43:03
JS

#63 Maka: Predstava, že ešte len má otehotnieť je oveľa logickejšia, ako to, že už je. :)

19.2.2015 | 20:28:49
Kenneth

Sakra kde žije ta herečka? já ji jdu otěhotnět ať je to vyřešené

#69 JS
19.2.2015 | 21:09:49
JS

#68 Kenneth: :D Dúfam, že nie kúsnutím. :D

19.2.2015 | 21:42:57
alexsmith

Já tu scénu s dalším dítětem, které Ad bude mít, teda pochopila úplně jinak…ne že by Ad měla být znovu těhotná. Přišlo mi, že Henrietta tím dalším dítětem, ke kterému Ad gratulovala, myslela Juliette. Juliette přece vznikla díky Ad, z její DNA. Je vlastně jejím výtvorem, když se to tak vezme. Možná je to blbost, ale to bylo první, co mě napadlo, když jsem ten trailer viděla.

#73 Ann Taylor
19.2.2015 | 21:57:37
alexsmith

Myslím vznik Juliette jako hexenbiest.

#72 JS
19.2.2015 | 22:03:05
JS

#71 alexsmith: To tiež nie je blbá myšlienka. :D

19.2.2015 | 22:04:25
Ann Taylor

#70 alexsmith: Taky mě to napadlo, ale zase to by neřekla going to have, to spíš odkazuje k tomu, že ještě ho nemá, kdežto Juliette už nějakou tu chvilku funguje. Každopádně bych z toho měla mnohem větší radost, další těhotenství tam nechci :)

redaktor
19.2.2015 | 22:41:05
alexsmith

Možná máte pravdu, mně se to ale zdá jako fráze, takové ustálené sousloví, prostě že bude mít další dítě. Příjde mi, že Henrietta si v té chvíli Ad dost vychutnává a mluví k ní v hádankách. Navíc takový velký zvrat v ději by podle mě scénaristé nedali do traileru. Do traileru dávají většinou věci, které na první pohled vypadají kdovíjak zvratově a ve skutečnosti jde jen o nějakou blbost – viz třeba ty sny Juliette.

19.2.2015 | 23:13:07
karki

Co kdyz je tehotna Juliet ktera otehotnela kdyz vypadala jako Ad porodi hexgrima a vrati se do lidske podoby

20.2.2015 | 10:29:50
Kenneth

A možná všicni odletí na svou domovskou planetu ;) naprd že je ta přesstávka :(

20.2.2015 | 11:37:23
Maka

No stým že Juliette by mala byť ako jéj výtvor tak to by nepovedala another akože daľšie a taktiež že už dlhšie je a Adalind o Juliette vie že je Hexen a potom že by to do traileru nedávali to je dosť možné asi sa to znova niekomu sníva… ale nepríde vám že ako objavili Henrrietu všetci k nej chodia a stále ju ukazujú??? A taká jedna vec koľko má sakra rokov??? :D D D pekelne ma to zaujíma :)

#78 resextensa
20.2.2015 | 21:06:35
resextensa

#77 Maka: Podle mě tu řešíš blbiny. To co píšeš moc nemá hlavu ani patu, klidně může být Juliette další dítě po Dianě. A mně se upřímně teorie o tom, že naráží na Juliett dost líbí, podle mě to tak bude…

20.2.2015 | 21:39:24
Jojki

Až Juliette zjistí to o tom dítěti, tak Nicka asi zabije :D

21.2.2015 | 15:24:53
Bertulka

Proč si myslím, že otěhotněla vlastně Juliet s Nickem a tak jako se z Juliet stala Hexen, tak je i těhotná Adalind – já vím, bláznivé, ale co v tomhle seriálu není. A hlavně – je to jen film a tam se může všechno. Tedy zajímavé by ovšem bylo, kdyby Adalind měla dítě s Nickem a narodil se ji malý Grimm :) ...... jinak nechci nic říkat, ale já bych dala Juliet jako Hexen zase do náruče Renardovi … ty dva se mi spolu líbí :) no, počkáme si, počkáme a uvidíme!! a nakonec bude všechno úplně, ale úplně JINAK !!!! :) :) :)

#81 JS
21.2.2015 | 17:26:28
JS

#80 Bertulka: Akože Adalind sa tehotenstvom „nakazila“ od Juls? Bláznivé veci sa tam síce dejú, ale určité základy sú dodržané, minimálne biologické zákonitosti. :)

21.2.2015 | 18:23:53
Maka

Tak sa uvidí nabudúce…

22.2.2015 | 8:07:41
Jane Lyra

Podle mě bude dítě čekat Juliette a Adalind si na něho bude klást nárok…

#85 Kenneth
22.2.2015 | 8:35:18
Jane Lyra

Podle mě bude dítě čekat Juliette a Adalind si na něho bude klást nárok…

22.2.2015 | 8:35:59
Kenneth

#83 Jane Lyra: prvně sem si to přečetl špatně ale napadlo mě že by mohla čekat dítě Adalind a Julliet dohromady :D nejak psychycky

#86 JS
22.2.2015 | 10:05:33
JS

#85 Kenneth: To je dúfam irónia. 8) Ľudia, neblbnite. :)

#87 Ann Taylor
22.2.2015 | 10:49:07
Ann Taylor

#86 JS: Nenenene, jen ať blbnou ještě víc. Pak někdo tu diskusi proleze a vydá knihu Rozmnožovací zvyky hexenbiest a bude to trhák :D Já se tu náhodou dobře bavím, kde jsou ty časy, kdy byl úspěch pět komentářů u článku o epizodě :D

#88 JS
redaktor
22.2.2015 | 11:27:43
JS

#87 Ann Taylor: To je fakt, ale zase blbnime s trochou logiky, hej? Nápady typu psychické tehotenstvo dohromady, nakazenie tehotenstvom, otehotnenie po kúsnutí… :D

#89 Kenneth
22.2.2015 | 11:53:31
Kenneth

#88 JS: ještě těhotenství po psychyckém kúsnutí

#90 JS
22.2.2015 | 16:00:07
JS

#89 Kenneth: Skoro mi zabehlo, toto mi nerob, ešte sa zadusím. :D

#91 Kenneth
22.2.2015 | 16:02:48
Kenneth

#90 JS: halvně neotěhotni ;)

22.2.2015 | 16:52:08
Kenneth

abych byl ale trochu vážný.. byl bych radši kdyby nejaké to mimčo měli Rosalee a Monroe

#93 JS
22.2.2015 | 16:57:50
JS

#92 Kenneth: A Nick by potom mohol založiť škôlku pre wesenské detičky. :D

#94 Ann Taylor
22.2.2015 | 19:49:08
Ann Taylor

#93 JS: Diano, okamžitě pusť Nicka Juniora ze stropu dolů! Eddie Monroe, přestaň vrčet a odpověz na otázku! :D:D

#95 JS
redaktor
23.2.2015 | 9:55:44
JS

#94 Ann Taylor: A teraz si predstav, že by Budovi potomci boli rovnako ubreptaní ako on. :)

#96 Ann Taylor
23.2.2015 | 10:25:12
Ann Taylor

#95 JS: :D On ale má děti, ne? Myslím, že jo. Každopádně dovedu si představit :D

#97 JS
redaktor
23.2.2015 | 12:37:47
JS

#96 Ann Taylor: No veď práve. :)

23.2.2015 | 13:53:23
Kenneth

no a pak už chybí jen Wu a nekdo a Hank se Zuri ;) a pak se bude točit spinnoff Children of the Grimm :D

#99 JS
23.2.2015 | 14:25:33
JS

#98 Kenneth: É, k tomu Hankovi, niekde na nete som narazila na zmienku, že by sa mal zaujímať o Henrietu. Len fakt neviem, kde to bolo, ani či to bolo odvodené z nejakých oficiálnych vyjadrení, alebo išlo len o názor diváka. Ale ako nápad úžasné. :D

#100 Ann Taylor #103 Kenneth
23.2.2015 | 14:45:42
Ann Taylor

#99 JS: No už jak dlouho měla být „Hankova epizoda“, ale Henrietta? Nepřijde mi jako ten typ pro něj, ona je asi nejblíž „typické čarodějnici“ ze všech tam :)

redaktor
23.2.2015 | 20:08:19
misticjoe

Děkuji všem za chválu mých příspěvků. Jsem tu jen pro Vás po každém dílu Grimma! Bonusové příspěvky pro ty, kteří si zřídí modlitební oltářík s mou fotkou ve svém šuplíku na ponožky! Každopádně teď jdu zase nervózně okusovat síťový kabel a čekat na další epizodu.

#102 JS
překladatel
23.2.2015 | 21:00:34
JS

#101 misticjoe: Len si ho neprehryzni, to by bola škoda. :)

23.2.2015 | 21:07:40
Kenneth

#99 JS: Proč Henrieta? Psal sem Hank + Zuri = Malý Jaguár

#104 JS
23.2.2015 | 23:43:41
JS

#103 Kenneth: Viem, ja len, že som na takú myšlienku na nete narazila a zaujala ma. :)

#105 Kenneth
24.2.2015 | 19:20:56
Kenneth

#104 JS: to by museli vyřešit menší věkový rozdíl. Řekl bych že Henrieta je o „pár“ let starší než Hank.

#106 JS
24.2.2015 | 21:49:29
JS

#105 Kenneth: Pár. Ale nevyzerá na to. :) Mimochodom, „Henrieta“, teda herečka sa narodila v r. 1966, „Hank“ v r. 1974.

24.2.2015 | 21:55:44
Kenneth

8 roků není zasej tolik v dnešní době. a koho ještě ale dohodit Wuovi? :D

#108 JS #109 JS
25.2.2015 | 0:45:06
JS

#107 Kenneth: Z momentálnych postáv ma nikto nenapadá.

25.2.2015 | 11:40:28
JS

#107 Kenneth: Jedine že by sa dal dokopy s pani aswangovou, ktorá by sa mohla napríklad rozviesť, alebo by manžela aswanga niekto odpravil… Zase nevýhodou by bola zrejmá nutnosť vychovávať malé aswangátko. :)

27.2.2015 | 11:51:34
Maka

V tom dohadzovaní vážne valíte :D zrobte si firmu :D

#111 JS
28.2.2015 | 11:21:15
JS

#110 Maka: To je nápad. :D Škoda, že neprežil Rolek, mohli sme ho dohodiť Kelly. :D

#112 Maka
28.2.2015 | 13:37:20
Maka

#111 JS: Noo síce hej ale je na ňu starý :D

1.3.2015 | 14:04:38
Marťas123

s tím těhotenstvím… možná nás scénaristi jen lakujou, abychom přemyšleli zda Nick bo kapitán… klidně se mohla během té nové epizody s někým vyspat a henrietu navštívit až na konci :) taky si říkám, jestli Adalind má vůbec tušení, že existuje antikoncepce … :D osobně si myslim, že další dítě Adalind je pro děj už moc… mohli obdařit děťátkem třeba Rosalie a Monroa, ať se konečně dozvíme, jak to s tím křížením je

4.3.2015 | 9:23:10
JS

A možno je predstava „Adalind tehotná po vyspatí sa s Nickom“ Nickova nočná mora. :D

4.3.2015 | 17:04:38
JS

Mimochodom, v budúcej epizóde by mala byť sekera. Len nie Nickova. :)

#117 Maka
5.3.2015 | 19:47:51
Maka

Nočné mori už nie prosím! bolo ich snáď dosť :D s marťasom súhlasím je možné že sa s niekým vyspí v ďalšej epizode

5.3.2015 | 20:48:50
Maka

#115 JS: JJ nejakého wesena :D

6.3.2015 | 20:07:19
Jarin85

Já si myslím že pokud je Adalind těhotná tak to má s Nickem když za ni bylaJulietta přemenena aby mu vrátili schopnosti a Adalind o těhotenství nemá ani tušení protože nevolnosti atd. trápily Juliett

#119 JS
8.3.2015 | 12:18:34
JS

#118 Jarin85: A ako presne si to predstavuješ? Jedna mala sex a druhá otehotnela a aby druhá porodila, tak to dieťa k nej preletí? Alebo sa teleportuje? :D

#120 Jarin85
8.3.2015 | 13:08:47
Jarin85

#119 JS: nepodcenuj sílu klobouku sou to kouzla stát se může cokoliv :D

#121 JS
8.3.2015 | 13:43:41
JS

#120 Jarin85: Práve tento seriál sa ale dosť drží aspoň základných logických pravidiel, dokonca vedeckých, spomeňme si na to, ako Juliete skúmala wesenský vlas, alebo to vyšetrenie očí u Nicka. Zatiaľ sa zdá, že hexenbiest počínajú aj rodia deti tak, ako ľudia. :)

8.3.2015 | 14:11:25
Maka

s JS musím súhlasiť na to že je tam nadprirodzeno nieje to až tak mimo ako sa zdá áno niečo úlety sú : D D D D ako to stou jej krvou ale inak to má určité hranice takže sa nič nebude portovať z nikoho do nikoho :D Adalind si proste úžíva život naplno :D ako sa hovorí :D takže s Nickom to určite nebude myslím si že Hexe-Grimm vzinknúť nemôže

9.3.2015 | 17:55:53
Maka

A možno Diana chce naspäť svpku svetovú maminku :D a tak sa ako sme už mohli vidieť rozdvojuje a Henrietta len váli oči :D to by kľudne dali do traileru a nie takéto veľké zvraty :D

10.3.2015 | 20:32:58
Maka

*svoju, sa

10.3.2015 | 20:33:53
DomTon17

Ne, není to blbost, nedávno jsem se o tom učil a umí to nějaké zvíře.. :D #33 Mr.Blacky:

10.3.2015 | 20:46:04
Maka

Mo ale to by Adalind vedela že to vie :D

11.3.2015 | 13:08:19
LenulkaSRO

Nevím jak vy, ale ja vždycky když poslouchám od Avril Lavigne Give you what you like tak si vždycky vzpomenu na Nicka a Adalind :-) a zaboha nemůžu přijít proč. :-)

#128 Maka
14.3.2015 | 23:00:34
Maka

#127 LenulkaSRO: Gratulujem :D teraz som to chitila aj ja :D

#129 LenulkaSRO
15.3.2015 | 8:05:59
LenulkaSRO

#128 Maka: Promiň ;-)

#130 Maka
15.3.2015 | 10:39:57
17.3.2015 | 14:23:49
armunder

To rovnou si Adelint mohla nechat udělat umělé oplodnění :D Nebo je děvka střídá chlapy :D tohle jsou dvě teorie a ani neví ským to má. Možná spala s více chlapama. :D (Ale tohle už v seriálu neukazují)

#132 JS
19.3.2015 | 18:27:25
JS

#131 armunder: Ehm, len zo zvedavosti, keď to neukazujú v seriáli, tak kde? Adalind má vlastnú reality šou? :D

19.3.2015 | 19:14:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama