Grimm
95/100 - 807×

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Příště uvidíte: Maréchaussée

Příště uvidíte: Maréchaussée

I ve světě Wesenů existují lovci odměn a příští týden jeden z nich dorazí i do Portlandu a Nick bude mít o zábavu postaráno.

13 0
1.2.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /65

JS

No ale myslím, že škorpioňák bude z Julliete prekvapený. :D

#2 ČéEča #3 FaNTa #4 Drang-Zorn #5 komja
1.2.2015 | 13:18:44
ČéEča

#1 JS: Stejně ho zabije dřív než přijde Nick… :D

#3 FaNTa
1.2.2015 | 13:24:02
FaNTa

#1 JS: #2 ČéEča: Manticore (škorpioňák) ten nad Julliete nemá šanci. Mě příjde, že Hexenbiest a Zauberbiest jsou z Wesenů nejmocnější (Nejsilnější. Myslím z wesenů ne jako např. La Llorona nebo ten Vulcanoněco). A taky by mě zajímalo kdyby čekala Julliete ditě s Nickem tak mimi Hybrid by byl Grimm i Hexenbiest / Zauberbiest to by bylo divný :D

#14 nepodstatný #24 Drang-Zorn
1.2.2015 | 13:41:59
Drang-Zorn

#1 JS: Já myslím, že trochu přeci jen bude, protože není normální, aby Grimm žil v jednom domě s Hexenbiest. Spíš by mě zajímalo, jak Nick bude reagovat na Juliette, protože si myslím, že toho lovce zabijou společně (y)

#6 JS
1.2.2015 | 13:43:40
komja

#1 JS: To rozhodně. Já si myslím, že mu vystřelí mozek z hlavy jako tamtomu Blutbadenoj :D

1.2.2015 | 13:49:39
JS

#4 Drang-Zorn: No veď hovorím, že bude prekvapený. :)

1.2.2015 | 13:57:28
Beakka

Hexenbiest / Zauberbiest tvoria zrejme vrchol „reťazca“ Wesens. Preto sú to aj členovia kráľovských rodín a vládnu ostatným.

#8 JS
1.2.2015 | 14:10:00
JS

#7 Beakka: Skôr by som povedala, že kapitán ako polovičný princ a polovičný wesen je skôr náhoda, než úmysel. Keď si spomenieš, ako o ňom Erik rozprával Adalind, tak veľmi zdôrazňoval, že nikto nevedel, že otcova milenka bola Hexenbiest a ako bola celá rodina zhrozená a že je len polovičný člen rodiny. Ale určite sú hexenbiest jednými z najmocnejších wesenov a pre kráľovské rodiny evidentne často pracujú. Aj keď mám pocit, že s mocou sú na tom dosť rôzne, napríklad mi vôbec nepripadalo, že by Adalindina matka, približne vo veku Elizabeth, bola nejako extra silná. Koniec koncov to na začiatku ani Adalind.

1.2.2015 | 14:33:11
Shanib

Tak si myslím, že Nick se konečně dozví pravdu o Julliete. Už se nemůžu dočkat :)

1.2.2015 | 17:45:51
kelli

konečně bude nějaký vzrůšo … :)

1.2.2015 | 19:59:37
A.L.01

Jestli se Juliette promění před Nickem, tak jsem zvědavá, jestli v jeho očích uvidí to, co vidí ostatní weseni, a nezačne se ho bát a stranit. :)

1.2.2015 | 21:40:12
tomasmachalekkkk

Julliete si poradí sama a nebo,že by společný boj

1.2.2015 | 21:40:50
jh666

Hele zdá se mi to nebo je ten Scorpion Imhotep z mumie?

#15 A.L.01 #17 rhobos #18 Ann Taylor
2.2.2015 | 10:10:08
nepodstatný

#3 FaNTa: hexenbiest nebo zauberbiest a nejsilnejsi wesen ? :D tak to ne, oni maji sice nakombený kouzla a lektvary, ale v boji by proti proti Mauvauis Dentes, nebo Skalenzahne(toto jsou dva nejsilnější weseni) neměli šanci,,…

#16 Cinkitoo #20 JS
2.2.2015 | 12:35:39
A.L.01

#13 jh666: Nezdá, je to Arnold Vosloo a bude hostovat jako Jonathon Wilde-lovec.

2.2.2015 | 13:24:54
Cinkitoo

#14 nepodstatný: Ty to máš namáklý, máš doma wessenskou encyklopedii? :)

#19 nepodstatný
2.2.2015 | 13:35:31
rhobos

#13 jh666: první co mě napadlo :D (y) :D

2.2.2015 | 13:51:03
Ann Taylor

#13 jh666: Tyjo já jsem snad slepá, nebo co. Jasně, že jo! A já bych si ho nevšimla, i když Imhotepa miluju :D

redaktor
2.2.2015 | 14:45:00
nepodstatný

#16 Cinkitoo: to opravdu ne, ale na netu v angličtině je hodně materialu otom, stačí si jenom něco přečíst (něco málo je i v češtině),

2.2.2015 | 14:49:50
JS

#14 nepodstatný: A rátaš aj fakt, že sú schopní myšlienkami ovplyvňovať veci okolo seba? Stačí si spomenúť, ako nechala Julliete súperovi vybuchnúť hlavu. Väčšina iných wesenov je silná v zmysle fyzickej sily alebo rýchlosti, ale akú majú šancu proti niekomu, kto ich môže ovplyvniť myšlienkou / vôľou, nazvime to akokoľvek? Len mám pocit, že scenáristi pridávali hexenbiestom schopnosti na základe ich vzrastajúcej obľuby u divákov a nakoniec to teraz vyzerá trochu nevyrovnane, ako keby niektorí jedinci tohto druhu mali rozvinutejšie alebo silnejšie schopnosti ako iní.

#21 nepodstatný
2.2.2015 | 15:06:20
nepodstatný

#20 JS: ano, hexenbiesti sou silný, ale pokud si dobře pamatuju, tak jak nick vystřelil tu šipku po schakaloj (asi), tak neměl sebemenší problém se tomu vyhnout, a myslím že vyhnout se letící váze by u tech „silnějších“ wesenu nemusel být problem,… ano oni sou silnější po fyzické stránce(asi hlavně siegbarst), navíc když se prala kelly s adalindinou matkou, tak ji taky nenechala vybouchnout mozek (chápu že ugrimma to může bejt jiné), nemyslím si že by to uměla každá hexenbiest… záleží na schopnostech te hexenbiestky, třeba seanova matka.....

#22 nepodstatný #23 JS #24 Drang-Zorn
2.2.2015 | 15:24:59
nepodstatný

#21 nepodstatný: souhlasim, taky si nemyslim ze by hexenbiesti meli byt nejsilnejsi weseni, ale je fakt ze neco preci jenom umej :D,

#23 JS
2.2.2015 | 15:33:48
JS

#21 nepodstatný: No práve, podľa mňa pôvodne hexenbiest nemali byť také silné, ale diváci si ich obľúbili a tak im postupne pridávali. Napríklad keď Nick zobral Adalind schopnosti, keby to dokázala, tak by ich použila. Ale keď si ich vrátila tým rituálom, dokázala prinútiť Veraťáka, aby sa zastrelil a potom v aute skonštatovala, že „vyšla z cviku“, pretože ho chcela len prinútiť pustiť zbraň. Tým by naznačovala, že také schopnosti už mala. Tak isto ako spomínaš, Catherine nič podobné neurobila. V tom vidím určitú dieru v scenári. :) Takto je jedna silnejšia, druhá slabšia.
#22 nepodstatný: Netvrdím, že sú najsilnejší, ale aj tým silným wesenom by sa podľa mňa vyrovnali.

#24 Drang-Zorn #29 nepodstatný
2.2.2015 | 18:10:34
Drang-Zorn

#3 FaNTa: Kdyby Juliette měla dítě, bylo by to stopro. grimmátko, protože kdo si myslítě, že vyhraje? – Hexenbiest vs. Grimm, když grimm má weseny zabíjet :)
#21 nepodstatný: A taky jak říkala Rosalee, že Hexenbiest, která získá „uměle“ své schopnosti, je mnohem nebezpečnější, než rozená Hex. – dokonalý příklad zde: #23 JS:

#25 JS #35 Maka
2.2.2015 | 19:09:55
JS

#24 Drang-Zorn: Na druhej strane pochybujem, že by takto umelo prišli k schopnostiam Elizabeth a táto nová Henriete, a tie vyzerajú pekne silné. Ako hovorím, diery v scenári. :)

#26 alexiens
2.2.2015 | 19:32:36
alexiens

#25 JS: Mám stejný názor, prostě díra…

2.2.2015 | 21:01:33
Kenneth

už to mají trochu překombinováno­..Nickova Matka a Adalindina dcera, Adalind a královští, Julliete aka Hexenbeast + Sean R. Mněco z toho by měli uzavřít :)

#28 JS
3.2.2015 | 13:57:44
JS

#27 Kenneth: Prečo? To je veľa dejových línií s potenciálom do budúcnosti. Úprimne, riešenie prípadov ala CSI Grimm už začína byť miestami nudné a tebou vymenované deje mi prídu oveľa zaujímavejšie.

3.2.2015 | 15:09:05
nepodstatný

#23 JS: souhlasím, hexenbiestum je teďka přidáváno na síle, ale mě prostě přijde trochu divné říkat onich jako že sou nejsilnější..

#30 JS
3.2.2015 | 15:25:29
JS

#29 nepodstatný: Tak jedni z najsilnejších. Alebo z najmocnejších, ak berieš silu ako svaly. :)

#31 A.L.01
3.2.2015 | 15:42:29
A.L.01

#30 JS: přesně, spíš bych řekla, že jsou jedni z nejmocnějších než nejsilnějších.

3.2.2015 | 16:01:51
armunder

Ale otázkou jestli Juliet dokáže ovládnout své schopnosti k tomu aby ho zabila. Myslím si že toho lovce poslal Viktor. Protože jak mu Juliet zničila auto tak byl v prdeli :D.

#33 JS #36 Maka #43 Nikitera
3.2.2015 | 16:56:29
JS

#32 armunder: Auto? Nechápem, čo má auto spoločné s Viktorom. :)

#39 armunder
3.2.2015 | 17:33:42
1Bobesh1

Nepřijde mi, že by z Hexenbiest dělali tvůrci nějak extra silné Weseny, spíš mocné – jsou to čarodějnice, takže je jasné, že musí umět nějaké ty fígle. Také si myslím, že někomu mohou přijít nejsilnější, protože je jim věnováno v poslední době nejvíce pozornosti. No a také s čarodějnicí se dá vymýšlet plno zajímavých věcí než třeba s liškou :)
Juliette bych zcela jistě nebral jako typickou Hexenbiest.

#38 JS
admin
3.2.2015 | 17:50:42
Maka

#24 Drang-Zorn: hexenbiest sratí svoju moc ked sa napoje krvy grimma takže no nwm ak sa kusne do jazyka :D

3.2.2015 | 17:53:55
Maka

#32 armunder: To nebolo viktorovo auto :D

3.2.2015 | 17:55:16
Maka

Jeden detail hexenbiest niesu weseni ale čarodejnice oni majú takú oddelenú skupinu

#38 JS #40 1Bobesh1
3.2.2015 | 17:56:12
JS

#34 1Bobesh1: Aj Elisabeth a Henrieta vyzerajú pekne mocné.
#37 Maka: Podľa mňa ich medzi wesenov zaraďujú, len ich nazývajú čajodejnice, ale oddelené nie sú. Aj keď je pravda, že väčšina wesenov vyzerá ako kríženci človeka a zvieraťa, ale hexenbiest do toho modelu nezapadajú. Podľa mňa sa čo do schopností pomerne podobajú grimmom – často používajú rôzne elixíry, jedy a tak, majú väčšiu fyzickú silu, ako človek. Navyše dokážu vstrebať a využiť, čo na nich použije nepriateľ – Adalind síce prišla o schopnosti, ale podľa toho, čo povedal Viktor, že v sebe má grimmovu krv, tak si ju v sebe dokázala udržať (pritom krv zhltla, takže by ju mala stráviť a vylúčiť), Nick zase dokázal využiť oslepenie na zlepšenie sluchu (trvalého), ten zombie toxín tiež dokázal využiť naposilnenie, aj keď asi dočasné. Keď k tomu pridáme, že vyzerajú ako mŕtve telá, tak ma napadá hriešna myšlienka, nemohli by byť hexenbiest, aspoň prví jedinci, vlastne pôvodne grimmovia? Ako takí grimmovia, ktorí boli natoľko krutí a tak zabíjali, že prekročili určitú hranicu a zmenili svoj výzor, takže aj navonok vyzerali tak hnusne, akí boli vo vnútri. Pretože Nick ako tolerantný grimm sa zdá byť veľmi neobvyklý. Prosim, neukameňovať. :D

#43 Nikitera #45 Drang-Zorn
3.2.2015 | 18:23:03
armunder

#33 JS: Vyrazili přece s Adelin do Portlandu a za každou cenu chcou získat dítě a zbavit se grima. Znáš přece Viktora jak ve druhé sérii neuspěl.

#41 JS #42 JS
3.2.2015 | 19:53:57
1Bobesh1

#37 Maka: Hexenbiest je Wesen představující čarodějnici. Stejně jako Fuchsbau je liška a Niada mořská panna atp. O Niadě taky můžeš říct, že je to mořská panna a ne že je to Niada.

admin
3.2.2015 | 20:00:53
JS

#39 armunder: A čo s tým má auto, ktoré Julliete vyhodila do vzduchu?

#43 Nikitera
3.2.2015 | 21:00:35
JS

#39 armunder: A mám pocit, že Viktor sa objavil až v tretej sérii, či? V druhej bol Eric.

#43 Nikitera #50 armunder
3.2.2015 | 21:02:27
Nikitera

#32 armunder: No jo, #41 JS: má pravdu, to s tím autem nebylo dílo prince Viktora, ale byl to prostě jen obyčejný nepozorný řidič, který svou bezohledností Juliette kapánek naštval. no… ;) A v tomhle má #42 JS: taky pravdu, Viktor se v seriálu objevil až po smrti Erica na začátku třetí řady… A ještě do třetice k hexenbiest teorii od #38 JS: – Tvoje nápady se mi dost líbí, tvůrci Grimma by u Tebe mohli čerpat inspiraci… ;) (y) (y)

#44 JS
3.2.2015 | 21:57:47
JS

#43 Nikitera: Ó, díky, díky (ukláňa sa na všetky strany). :D Myslím, že ich hlavný problém je, že sa príliš ohliadajú, či sa to či ono divákom páči a podľa toho potom seriál upravujú. Šupnú novú postavu a keď sa nepáči, šup ju zase preč. Vytvoria zápletku a keď na ňu nie je priaznivá odozva, tak ju zase logika, nelogika. A potom to tak vyzerá. Ale aj tak je to skvelý seriál, ono takých chýb, dier a nelogickostí sa nájde aj v tých najlepších seriáloch. A tu sa mi proste páči ten nápad, mix reálneho sveta s trochou nadprirodzenej nadstavby. :)

#54 Nikitera
3.2.2015 | 22:13:17
Drang-Zorn

#38 JS: Myslíš, že toho oslepení využil? Já nevím, proto se ptám. :) Já bych řekl, že by se to stalo každému, protože ti červíci mají schopnost zlepšovat sluch a ten Jinnamuru Xunte jich má plný mozek :D (a v očích má protilátku na oslepení, kterou pak dostal Nick). … Hele, teď mě tak napadlo – Nick ty červíky musí mít pořád v hlavě, protože ten „protijed“ je nezabije, jen jim zabrání oslepnout hostitele. A ten sluch má dobrej jenom kvůli nim – protože tam pořád jsou. Jak jinak byste vysvětlili, že Jinnamuru Xunte má mozek prolezlej těma červama, jak četla Rosalee z té své knihy? … Nemyslím si, že Grimm pochází z Hexenbiesta, ale možnost, že je jakýsi zvláštní druh Wesena, rozhodně podporuji. Teď mě napadlo, že Grimm by mohl být člověk, nějak geneticky upravený Královskou rodinou (i když mi to teď nějak nesedí s Nickovým vyšetřením očí – asi díl S04E03 = vysvětlení, proč Grimmové vidí Weseny), protože Grimmové zpočátku pro ně pracovali, aby mohli ovládat Weseny. Pak našli ten artefakt – vzbouření – klíče bla bla, to už znáte :D. Byl bych rád, kdyby scénáristé tuhle otázku vysvětlili, protože si myslím, že je to docela podstatná věc, pro mě :D

#46 JS
4.2.2015 | 0:47:23
JS

#45 Drang-Zorn: Podľa mňa červíci so sluchom nemali nič, tí len oslepovali. Sluch sa mu zlepšil, pretože nevidel a zostalo mu to, aj keď sa mu zrak vrátil. A protilátka bola podľa mňa práve na tie červíky, ktoré už Nicka oslepili a protilátka ich zabila a tým sa mu vrátilo videnie. Jinnamuru Xunte má plnú hlavu červíkov, pretože je to wesen pľuvajúci červíky, tak ich musí mať niekde zásobu. :) Ale kto nie je tento druh wesena, tak červíky v sebe nemôže mať bez negatívnych dôsledkov.
Netvrdím, že Grimm pochádza z Hexenbiest, práve naopak – že Hexenbiest pochádza z Grimmma. Ale je to len teória. :)
Hm, grimmovia sa zrejme objavili v stredoveku (križiaci), tak si neviem dosť dobre predstaviť, ako by ich kráľovské rodiny geneticky upravili. Tiež dúfam, že to scenáristi trochu viac vysvetlili, ale obávam sa, či to nezapadne ako viacero iných zápletiek. :(

#60 Baron
4.2.2015 | 10:27:03
azazel

Imhotep,Imhotep…to­ho herce žeru a děsně se těším na ten díl…

4.2.2015 | 12:34:09
Drang-Zorn

Už se strašně těším, jak Nick přilítne domu, rozrazí dveře a začne bitka :D Zajímalo by mě, jak s ním bude bojovat (jestli vůbec), protože asi nebude mít čas jet do karavanu pro nářadí :D

#49 JS #54 Nikitera
4.2.2015 | 15:06:32
JS

#48 Drang-Zorn: Možno sa mantikory dajú zastreliť. :)

4.2.2015 | 16:29:06
armunder

#42 JS: může mít stím společného hodně Viktor protože šel s auta a chtěl jít za kapitánem a ona Juliet zničila to auto tak za ním nešel. To bylo v tom jedenáctým dílu a tamten lofvec odměn může v pohodě pracovat pro Viktora. A Viktorovi plány teprve začínají od doby co jeli s Adelin do Portlandu. Viktor si chce ulehčit práci.

#51 JS #52 Ann Taylor
4.2.2015 | 17:55:33
JS

#50 armunder: To nebol Viktor, to bol náhodne idúci hrubián a o kapitánovi vôbec nevedel. Viktor: http://grimm.wikia.com/…n_Konigsburg?…. Hrubián: http://grimm-fan.com/…layimage.php?…. Obaja majú bradku, ale sú to dvaja rôzni ľudia. :) Že lovec odmien môže pracovať pre Viktora nespochybňujem, ale Viktor v Portlande v jedenástom dieli ešte nie je, asi až v budúcom.

4.2.2015 | 18:23:12
Ann Taylor

#50 armunder: …tohle byla náhodná scéna, která měla ukázat Juliettiny rostoucí schopnosti. Neměla žádnou zvláštní důležitost, nebyl to princ, náhodné auto, náhodný řidič, šlo o Juliett. A… Adalind. Adalind se chystá do Portlandu. Na webu, který řeší titulky, tedy kde předpokládám, že to čtenáři většinou sledují s titulky, ať českými nebo originálními, mě nepřestane překvapovat, že i po několika letech takového sledování plno lidí není schopná napsat správně jednoduchá jména stálých postav, obzvlášť, když se dokonce vyslovují tak, jak se píší.

#54 Nikitera
redaktor
4.2.2015 | 21:17:07
armunder

Ale otázkou je kdo poslal lovce odměn. Za Grimma někdo musel vypsat odměnu.

#54 Nikitera
4.2.2015 | 23:21:51
Nikitera

#44 JS: Nemáš zač… :D Je fakt, že tenhle seriál mám ráda i s těmi chybami, ale jak píšeš, mizí z něj postavy a zajímavé zápletky v závislosti na divácké odezvě, což mě štve, protože třeba Trubel mi „vzali“ zrovna ve chvíli, kdy jsem jí začala nejvíc fandit… :( #48 Drang-Zorn: Já doufám, že ho zabije Juliette dřív, než Nick dorazí domů… vidím to na konec epizody, Nick vtrhne do domu a tam už bude stát šokovaná Juliette nad mrtvolou… Nick se bude divit a Juliette mu možná ukáže svůj nový sexy xichtík… ;) A pak bude… konec dílu… :D :D :D #52 Ann Taylor: No jo, jména… Spousta lidí tady často píše i AdElind, někdy místo Rosalee píšou Rosalie… Ale alespoň jméno Wu dokáže napsat každý správně… :D :D Tedy myslím… :D #53 armunder: Věřím, že se to právě v tomhle díle dozvíme… ;)

#55 JS
5.2.2015 | 0:08:09
JS

#54 Nikitera: No neviem, ja sa zakaždým pred odoslaním musím opravovať z Vu na Wu. :) Inak miestami ani dabéri tie mená nezvládajú – dosť často hovoria Renar namiesto Renard.

#56 mkbn
5.2.2015 | 10:31:18
mkbn

#55 JS: Renard se vyslovuje Renár, nevím co z toho udělali dabéři, ale tak to má být.

#57 JS
5.2.2015 | 16:44:34
JS

#56 mkbn: Ja tam teda to „d“ počujem. Aj na Free dictionary je výslovnosť s d: http://www.thefreedictionary.com/renard.

#58 mkbn
5.2.2015 | 17:05:08
mkbn

#57 JS: OK, máš pravdu – v angličtině. Ale je to francouzské jméno a tam je to bez d.

5.2.2015 | 17:19:28
JS

Ale Renard pochádza z Viedne, resp. jeho otec, takže by mala byť nemecká výslovnosť. A seriál je v angličtine. Takže D. :D

5.2.2015 | 17:29:56
Baron

#46 JS: Ja si nemyslím, že se grimmové objevili až ve středověku. Stačí si vzpomenout na ty 3 bratry co se proměňovali v něco aligátoru-podobného. Jak měl Nick napsáno ve svých knihách tak ti byli používání ve starožitném Římě jako hlídky při viaduktech. A přece od nich víme, že grimmové byli nazýváni Stínači (a ve středověku už je známe jako grimmy), což nás přivádí k domněnce že grimmové, stejně jako výraz Stínač musí být o mnoho starší.

#61 JS #64 Drang-Zorn
7.2.2015 | 13:11:09
JS

#60 Baron: Ok, beriem, na to som zabudla. Ale tak trochu pochybujem, že by v staroveku lepšie ovládali genetiku, ako v stredoveku, aby boli schopní grimmov geneticky upraviť, pretože o tom sme sa pôvodne bavili – či mohli kráľovské rodiny grimmov vytvoriť. :)

#62 Ann Taylor
7.2.2015 | 13:21:58
Ann Taylor

#61 JS: Podle mě je geneticky upravila sama příroda. Podle všeho weseni existují stejně dlouho, jako lidi samotní, a každý tvor má nějakého nepřítele. A jak se vyvíjeli weseni, vyvíjeli se i jejich nepřátelé – grimmové. Prostě další druh. Kočky vidí ve tmě lépe, než lidé, grimmové vidí weseny lépe, než lidé :)

#63 JS
redaktor
7.2.2015 | 14:05:49
JS

#62 Ann Taylor: Súhlas, však som aj bola proti názoru, že by ich upravili kráľovskí. :)

7.2.2015 | 14:07:17
Drang-Zorn

#60 Baron: Gelunkadus

#65 Baron
8.2.2015 | 0:14:11
Baron

#64 Drang-Zorn: Jo přesně ten, což mi připomíná – chtělo by to aktualizovat zdejší wesenskou databázi, hodně jich tam chybí… :-(

8.2.2015 | 20:13:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama