Hannibal
93/100 - 356×

Hannibal

Will Graham je velmi nadaný tvůrce profilů zločinců, který je společně s FBI na stopě jednomu sériovému vrahovi.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
3 sezóny | NBC | 44 minut
žánr
Detektivní, Hororový, Thriller
hrají
Mads Mikkelsen (Dr. Hannibal Lecter), Hugh Dancy (Will Graham), Laurence Fishburne (Jack Crawford), Caroline Dhavernas (Dr. Alana Bloomová), Gillian Anderson (Dr. Bedelia Du Maurier), Hettienne Park (Beverly Katzová), Lara Jean Chorostecki (Freddie Loundsová), Kacey Rohl (Abigail Hobbsová), Raúl Esparza (Dr. Frederick Chilton), Katharine Isabelle (Margot Verger)

Diskuze: Hannibal

Jakou pochoutku si pro nás připraví Hannibal Lecter?

alexis

#296 DarkrayCZ123456789: Haf! Šlo mi o interpretaci té scény, o tom, co se jejím znázorněním chtělo říct divákovi. Ta scéna byla tak polopatická, aby jí pochopil asi i tupý divák, nicméně tam byla. Jaký má vztah Hannibal k Willovi, na to si asi každý udělal svůj názor během předešlých dílů a sezón. Já osobně si myslím, že to je kus zvědavosti, lásky, duševní i fyzické přitažlivosti a sadismu. Občas převáži to, občas ono. Co taky chtít od člověka, který má potřebu porcovat lidi a papat jejich kousky, že. Hannibal v podstatě je jen velmi inteligentní šílenec. Mimochodem, musela jsem si pustit po letech znovu Mlčení jehňátek. Při vší úctě k Madsovi, Hopkinsovi v nejlepších letech se asi nikdy nikdo nevyrovná. Z něj šel fakt strach, a nemusel trousit tajemné výroky plné dvojsmyslů a metafor.

A k tomu, kdo byl komu psychiatrem – Hannibal hovořil s Bedelií výhradně o svých problémech, nikoliv obráceně, ne?

#302 DarkrayCZ123456789
22.8.2015 | 20:19:06
DarkrayCZ123456789

#301 alexis: O vymyšlených problémech a některých pravdivých, a Bedelie řekla v jedné epizodě že on spíše dělal psychiatra jí než ona jemu. :D A v tom vztahu se mýlíš, ale vzhledem k tomu že intelignetní mluva je pro tebe nesmysl tak se nedivím.

#303 alexis
22.8.2015 | 20:33:33
alexis

#302 DarkrayCZ123456789: To bude tím, že jsem tak strašně hloupá. Naštěstí mi to neva, neboť je psáno – blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské. To mě hřeje na duši…

#304 DarkrayCZ123456789
22.8.2015 | 21:10:49
DarkrayCZ123456789

#303 alexis: Mads je lepší než Hopkins podle většiny lidí. Protože v anketách zatím vždycky vyhrál Mads. Hannibal není šílený.

23.8.2015 | 11:39:19
La Leonessa

Co se týče porovnání Hopkinse a Mikkelsena, vždycky jsem se tomu snažila vyhnout. Každý z nich hraje Lectera jinak – zpočátku jsem to přisuzovala hlavně tomu, že Hopkinsova Lectera nevidíme uvolněného a svobodného, nepoznamenaného tím vězením, ale teď na to nazírám už trochu jinak. Zatímco Hopkinsův Hannibal je stále člověk, Mikkelsenova Hannibala vnímám spíš jako ďábla, který se snaží vyrovnat Bohu. Je v pozici, kterou si vážně užívá, nehledě na to, jestli je zavřený nebo ne.

Co se týče finále… Bryan řekl, že Mlčení jehňátek by jako další krok nebylo logické, takže počítám s tím, že Hannibal uteče. Možná ve Willovi převáží ta temná stránka dobrou a odjedou spolu do Buenos Aires – proč ne, když od Clarice už převzal tolik. Navíc MGM pořád drží na Clarice práva, takže pokud se s její postavou později setkáme, bude nejspíš pozměněná včetně jména, stejně jako když nebyla práva na Paula Krendlera, objevila se Kade Purnell. Bryan sliboval, že ve finále se ukáže Margot, takže se docela bojím o její a Alany rodinu. Alana podle mě dost možná zemře, zvlášť pokud se pokusí zabránit Hannibalovi v útěku. Předpovídám, že Chilton přežije, což mě baví. Bude se psát rok 3200 a on bude jen hlava v nějaké nádobě, ale bude si říkat, že už bylo hůř. Mimochodem, jeho scéna s Dolarhydem mi přišla lepší než obě filmové. Zatímco dosud jsem Dolarhyda spíše litovala, v té scéně byl vážně děsivý a bylo v něm něco zvířecího, ještěřího. Že měl Chilton strach mi přišlo přirozené, protože Hannibala vážně znal jen když se více méně nic nedělo a když byl zavřený, kde na něj nemohl. Navíc Hannibal se stále dokáže ovládat a je pánem situace – Dolarhyde je podle mého víc nevyzpytatelný. Líbilo se mi, jak dokázal s příchodem Reby sebrat odvahu a kontrolovat i dech, aby jí D neublížil.

Bryan i DLC o příštím díle pořád mluví jako o finále série, ne celého seriálu, takže pořád chovám velkou naději v pokračování – i kdyby rok nebylo nic a dočkali jsme se až v roce 2017. Já počkám ráda.

#308 DarkrayCZ123456789
23.8.2015 | 13:02:52
La Leonessa

Mimochodem, nemyslím si, že sledovanost klesá z důvodu klesající kvality seriálu. Ten si podle mě svou úroveň drží. Spíš mi přijde, že klesá, čím intimnější je vztah Willa a Hannibala.

#307 DarkrayCZ123456789
23.8.2015 | 13:04:04
DarkrayCZ123456789

#306 La Leonessa: Klesá proto protože to většinu lidí moc nebaví a nebo je od toho odláká brutální násilí. Vztah Willa a Hannibala v tom nehraje roli.

#309 La Leonessa
23.8.2015 | 13:11:19
DarkrayCZ123456789

#305 La Leonessa: Skoro ve všem s tebou souhlasím. Pokud Hannibal uteče, tak to bude hodně našlapaná epizoda. Ale jestli to tak bude, tak už to bude takovy pořád dokola. V další sérii ho zase budou chytat. Pravděpodobnější mi přijde že Hannibal uteče a pak ho hned chytí, ale kdyby ho chytli tak to by zase v další sérii muselo být to mlčení jehnátek. Kde Fuller říkal že se navazovat nebude?

#309 La Leonessa
23.8.2015 | 13:18:13
La Leonessa

#307 DarkrayCZ123456789: Vážně v těchto aspektech mezi sériemi přílišný rozdíl nevidím. Navíc v téhle sérii bylo násilí méně, ačkoliv poslední díl pár lidem s žaludkem pohnout mohl. Vím ale, že spousta lidí se nedokáže přenést přes to, že by Hannibal mohl cítit lásku k muži, což nechápu. Prostě mají o postavě jiné představy. Podle mě Hannibal svým způsobem pociťuje lásku k velké většině postav, se kterými se tam setkáváme, jen u Willa je na jiné úrovni (přirovnání k manželce Modrovouse bylo skvělé, mimochodem). Navíc stále velká část populace je prostě homofobní, a tak jim tahle úroveň vztahu nevyhovuje, ani ty náznaky. Ani Alana s Margot. Některým fanouškům vadí i prohazování osudu postav – Alana na Frederickově místě, Frederick na místě Freddie. Vnímám to tak, že záměna Freddie a Fredericka ale byla nutná proto, že Freddie Lounds je v téhle adaptaci žena. Velká část věrných fanoušků je žena a k podobně zobrazenému násilí na ženě by asi měli zcela jiný postoj, než když to odnesl Frederick – zvlášť když vezmeme v potaz, že v knížce Dolarhyde ženské oběti sexuálně napadá. V seriálu to více méně ponechali na nás, ale myslím, že fanoušky by tenhle aspekt mohl odradit. Možná se pletu, ale tak to cítím.
#308 DarkrayCZ123456789: Zmínil to několikrát v rozhovorech, už v předchozích letech a letos znovu. Ve čtvrté sérii prý Clarice nebude tolik zapotřebí, a pokud se mu později podaří získat práva na její postavu, prý by byl rád, kdyby pracovala s Willem nakonec dohromady. Willa odepsat nechce. I kdyby na ní práva získal, její charakter ve čtvrté sérii představí, ale nebude to Mlčení jehňátek, protože se chce dál věnovat vztahu Hannibala a Willa. Takový scénář by byl možný, kdyby to výslovně žádala televizní stanice, která by Hannibala odkoupila. Pak by na to možná Bryan přistoupil – nebo by to třeba zaujímalo polovinu série. Necháme se překvapit.

#310 DarkrayCZ123456789
23.8.2015 | 13:35:36
DarkrayCZ123456789

#309 La Leonessa: Hannibal Willa nemiluje!!!!! (v homosexulním slova smyslu) On ho bere jako někoho kdo mu rozumí a chápe ho. Bere ho jako svého přítele. Dalo by se říct že ho má rád jako svého bratra. Bere ho jako svou rodinu. A Will by s ním rozhodně neutekl. Willuv vztah k Hannibalovi je ještě mnohem složitější. On sám neví. Štvou mě lidi co jejich vztah berou jako homosexuální.

#311 alexis
23.8.2015 | 14:23:45
alexis

#310 DarkrayCZ123456789: Souhlasím s tebou, že Will sám pořádně neví, jaký vztah má k Hannibalovi – je to takový mix pocitů z jeho strany (asi). Ale u Hannibala bych řekla, že tam jistá dávka sexualních pocitů určitě je. Možná to není pro něj to hlavní, co na Willovi vidí, ale je to tam a bylo by hloupé to popírat. Mě se zdá, že to takhle rozehrát chtěli, ale pak se toho zalekli a couvli. Sám Fuller je homosexuál, takže věřím, že ho to téma zajímá a asi by rád viděl svou oblíbenou postavu ve vztahu s mužem:-)

V dnešné době už snad tohle nijak nešokuje a nemyslím si, že by to byl důvod snižující se sledovanosti. Prosím vás, vždyť by to byl zhmotněný sen mnoha čtenářek fanfiction! Na to už někteří (hlavně některé) čekají tři sezóny… A když vzpomenu svého času na Xenu a Gabriellu, i když pravda, to byl seriál z trochu jiného ranku… Z mého pohledu odrazuje spoustu diváků to pooomalé tempo a prapodivně psané dialogy, které sice znějí hrozně intelektuálně, ale moc informační hodnoty nepřinášejí.

K té Hannibalovi příčetnosti – jak bys tedy jinak popsal toho, kdo vraždí lidi jen proto, aby si dal k večeři jejich játra? A že má většina lidí raději Madse – no, na svůj názor mají právo, ale je to chybný názor, bohužel;-) Mě tedy Hopkinsův Hannibal připadal v každé scéně jako ten, kdo situaci ovládá, zatímco Mikkelsenův Hannibal se spíš veze a improvizuje. Hopkins byl stvůra v hávu uhlazeného gentlemana, Mikkelsen je uhlazený gentleman – v hávu uhlazeného gentlemana (až na několik světlých, či spíše temných, okamžiků). Ale hádat se kvůl tomu nechci…

#313 DarkrayCZ123456789 #316 La Leonessa
23.8.2015 | 19:49:32
dexter01

Tak já taky napíšu svůj názor :) Brian říkal, že případná 4. řada by měla vypadat jako 1. půlka řady třetí, takže z toho soudím, že Hannibal fakt uteče. A prý by Fuller ještě víc zkumal vztah Willa a Hannibala. Takže oba dva finále jistě přežijí :) Teď k jejich vztahu… Hannibal není do Willa zamilovaný. Hannibal nená rodinu a Willa bere jakou svou jedinou rodinu a Will to samé. Nikdy jsme o jeho rodině neslyšeli, takže Hannibala taky tak bere. A srovnávat Hannibala z filmů a ze seriálu nejde. Jsou to totiž trošku odlišné postavy. Obojí zpracování je však vynikající :) A teď k finále. Já myslím, že Willovi už nepůjde o to dostat Francise do basy, ale bude ho chtít zabít. Takže podle mě zařídí setkání Hannibala a Draka. Myslím, že Drak Hannibala osvobodí (fotka, jak jde Frabcis k těm policejním autům) a Hannibal pošle Draka k Wilovi domů. A vzpomínáte na poslední scénu z Mlčení jehňátek? Jak Hannibal sleduje Chiltona? Myslím, že to bude závěrečná scéna řady 3., akorád místo Chiltona tam bude Alana.

#314 DarkrayCZ123456789
23.8.2015 | 20:23:22
DarkrayCZ123456789

#311 alexis: To by mě zajímalo kdy to rozehrát chtěli? A podle tebe je teda Hannibal nějaký incestný hovado? Protože má k Willovi stejný vztah jako k jeho sestře. V seriálu to už Hannibal řekl. Bylo to ve 3. epizodě 3. série. A celkově jakýkoli sexuální vztah se k Hannibalově charakteru nehodí. S Alanou spal jen aby si získal její duvěru a aby měl alibi. A už vubec se k němu nehodi homosexualni vztah. Zrovna to že Fuller je gay je pro mě zpráva dne. Nevěděl jsem to :D. A proto je to ještě větší kravina, protože kdyby k něčemu došlo, tak by to všichni házeli na Fullera mnohem víc než kdyby gay nebyl. Házeli by na něho to že zmrvil postavu Hannibala. Homofob nejsem, ale tohle by bylo zneuctění ikonické postavy a navíc se to prostě k jeho charakteru nehodí.

#316 La Leonessa #317 La Leonessa
23.8.2015 | 20:51:15
DarkrayCZ123456789

#312 dexter01: Tak jsi to měl napsat hnedka. Potom je to jasný :D A ano nejdeto. Já jsem ale myslel po herecké stránce.

#315 dexter01
23.8.2015 | 20:53:25
dexter01

#314 DarkrayCZ123456789: No herecky je to remíza. Hopkins to zahrál neskutečně dobře a precizně. Mads měl velmi težký úkol, ale zvládl to velmi dobře…ale jeho Hannibal se mi líbí víc.

23.8.2015 | 21:05:28
La Leonessa

#313 DarkrayCZ123456789: „A podle tebe je teda Hannibal nějaký incestný hovado?“ Omluv mě, že se ptám, ale přišel si do styku s knihami? Nepočítám teď Hannibala Zrození, kdy miluje svou tetu, ačkoliv pokrevně příbuzná není, ale pokud se snaží Clarice drogami zmanipulovat tak, aby v ní vytvořil místo pro Mischu, ale každý den spolu sexuálně žijí, tak o znalosti knih pochybuji. Mimochodem sexuální vztah měl v téhle sérii i s Bedelií, Bryan Fuller to potvrdil. Hannibal mi jako asexuál nepřijde. Sex pro něj má nejspíš jinou úroveň v žebříčku hodnot než pro „běžné smrtelníky“, ale doposud jsem z něj měla pocit, že je tak trochu hédonista a užívá si každý aspekt života. Nechápu, proč by z toho měl vyloučit sexuální akt – s kterýmkoliv pohlavím. Pořád to vidím tak, že svým způsobem miluje všechny postavy, Willa, Jacka, Chiyoh, Abigail… Formu lásky k Willovi připustil. Bedelie jeho lásku k Willovi potvrdila a já nepochybuji, že při jejich pobytu ve Florencii se Hannibalových řečí o Willovi naposlouchala víc než dost.

#311 alexis: Je to sice zhmotněný sen mnoha čtenářek fanfiction, ale ty stále netvoří většinu sledujících, obávám se.

#318 DarkrayCZ123456789
23.8.2015 | 22:35:16
La Leonessa

#313 DarkrayCZ123456789: Mimochodem, „Homofob nejsem, ale…“ je úplně stejně skvělý začátek věty jako: „Nejsem rasista, ale…“ Nikdy po tom nepřichází nic dobrého.

23.8.2015 | 22:46:02
DarkrayCZ123456789

#316 La Leonessa: Mlčení jsem ještě nečetl a mám to v plánu co nejdříve. Takže si mohla napsat SPOILER. A seriálový Hannibal je něco jiného než knižní a filmový. Bedelie potvrdila spolu s Hannibalem že má k němu stejný vztah jako k jeho sestře. A prostě rozhodně by s Willem nemrdal. A já jsem nepsal že je asexuál, ale prostě to nemá na prvním místě a rozhodně Willa nebude držet pod drogami a znásilnovat ho. To už bych aji rači věřil tomu že Chilton bude nástupce Masona Vergera. Zbohatne na vydání knížky a potom si najme lovce odměn aby dostali Hannibala nebo pravděpodobněji Willa. :D Jedna z nejvtipnějších teorií.

#320 La Leonessa
24.8.2015 | 11:58:53
DarkrayCZ123456789

A taky mě trochu mrzí. Že Drak se odhalil dobrovolně. Takže to vypadá jako kdyby ho jinak neměli šanci chytit. Narozdíl od knihy. A nejlepší by bylo kdyby si to emocemi nabyté rozloučení ze 7.epizody 3. série nechali na úplný konec 3. série a i celého seriálu. Mám rošku pesimistické tušení že se to v dalších sériích bude jen opakovat pořád dokola. A ikdyž je Hannibal muj nejoblíbenější seriál tak by to možná tak bylo nejlepší. Hannibal uteče a Will si bude spokojeně žít. Ale další sérii chci tak jako tak a co nejdříve :D

24.8.2015 | 12:06:41
La Leonessa

#318 DarkrayCZ123456789: Nebylo to v Mlčení jehňátek a podle tvého suverénního výstupu a jistoty jsem měla za to, že všechno znáš, necítila jsem tedy tu potřebu tě na spoiler upozorňovat. Za to se omlouvám. A zároveň bych tě ráda poprosila, aby ses vyjadřoval slušně, než bude třeba, aby to webmaster řešil jinak. Na takové výrazy a tvé předchozí slovní napadání ostatních přispěvatelů tu nikdo není zvědavý.

#321 DarkrayCZ123456789
24.8.2015 | 14:26:23


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S03E13: The Wrath of the Lamb

Trailer

Thumbnail Play icon

Reklama

Primavera

Primavera

Sérioví vrazi

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama