Hannibal
93/100 - 356×

Hannibal

Will Graham je velmi nadaný tvůrce profilů zločinců, který je společně s FBI na stopě jednomu sériovému vrahovi.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
3 sezóny | NBC | 44 minut
žánr
Detektivní, Hororový, Thriller
hrají
Mads Mikkelsen (Dr. Hannibal Lecter), Hugh Dancy (Will Graham), Laurence Fishburne (Jack Crawford), Caroline Dhavernas (Dr. Alana Bloomová), Gillian Anderson (Dr. Bedelia Du Maurier), Hettienne Park (Beverly Katzová), Lara Jean Chorostecki (Freddie Loundsová), Kacey Rohl (Abigail Hobbsová), Raúl Esparza (Dr. Frederick Chilton), Katharine Isabelle (Margot Verger)

Hannibal končí. Čtvrtou sérii nedostane

Hannibal končí. Čtvrtou sérii nedostane

Bohužel sledovanost třetí série Hannibala vedla k tomu, čeho jsme se obávali. NBC seriál pro další sezónu neobjednala. Naděje pro fanoušky sice dále žije, ale je hodně malá.

5 32
23.6.2015

Tvůrce seriálu Bryan Fuller by rád, aby Hannibal pokračoval, ale nízká sledovanost a ještě nižší rating mu toto přání zatrhly. Seriál si sice vybudoval oddané obecenstvo v zahraničí, ale ne zrovna levná licence (jména a příběhu Hannibala), trochu kontroverzní příběh a permanentně klesající sledovanost nepředstavovaly zrovna růžovou budoucnost, jak ukázala hned premiéra první epizody třetí řady.

Oním pověstným hřebíčkem do rakve pak byl třetí díl Secondo odvysílaný minulý týden, jehož sledovanost spadla na úplné dno a dosáhla minima celého seriálu – 0,5 % a 1,8 milionu diváků.

(Hannibal dojedl. FOTO: NBC)

Třetí série bude tedy pro Hannibala poslední a NBC oznámilo, že ji odvysílá celou. Pro fanoušky Madse Mikkelsena ale není všem dnům konec. Bryan Fuller ve svém prohlášení uvedl, že Hannibala sice čeká v létě poslední chod na NBC, ale povečeřet by mohl i někde jinde. Už má vytvořeny obrysy pro příběh čtvrté série, který mu přijde ze všech nejlepší. Loni na Comic-Conu oznámil, že by ve čtvrté sezóně rád představil jako novou postavu Clarice Starlingovou, kterou v oscarovém Mlčení jehňátek (1991) ztvárnila Jodie Foster a v Hannibalovi (2001) pak Julianne Moore. Zároveň se chystal více prozkoumat hlubiny vztahu Hannibala a Willa Grahama.

Stejně jako jakékoli jiné zrušení oblíbeného seriálu, i zrušení Hannibala spustilo petici na jeho záchranu, která v době psaní článku čítala již přes 18 tisíc „podpisů“.

Producentka Martha De Laurentiis potvrdila, že se s ostatními producenty bude snažit najít show nový domov. Vzhledem k finanční náročnosti Hannibala, jeho značně klesající sledovanosti a podobným pokusům a zkušenostem z poslední doby (např. Constantine), bychom si asi moc nadějí dělat neměli. Ale víte, co se říká, naděje umírá poslední.

Zdroj: NBC

Diskuze /97

garvon

:'(

23.6.2015 | 12:17:06
mason_verger

Tak jen doufám, že 4. sérii neprodají zas americkejm mrtkám, má to ryze evropský nádech a je tu taky o hodně větší základna fannibals. Kvůli zmlsanejm hamburgrožroutum a jejich basketbalu, to zruší všem, svět se v prdel obrací.

23.6.2015 | 12:20:54
Hintar

no oproti skvělé 1. a 2. řadě je ta 3. alespoň pro mně dosti slabá (skoro mi přijde, že se původně s 3. řadou ani nepočítalo), což odráží i ta sledovanost no …

23.6.2015 | 12:28:43
mal

Po zacatku treti rady si uz rikam, ze to neni zadna skoda…

23.6.2015 | 12:32:59
La Leonessa

Naděje je vlastně docela velká, tolik bych se toho nebála, nabídky jsou a prý se už vyjednává. A na rozdíl od většiny mi třetí řada slabá nepřijde – samozřejmě, je jiná, ale i druhá se od první dost lišila. Ač se to možná nezdá, každý záběr má svůj význam a pořád se toho děje víc než dost, stačí se dívat.

Antipasto:

Hannibal má krytí díky zabití dr. Fella a jeho ženy
Zjišťujeme, jak se rozvíjel vztah dr. Gideona a Hannibala, zatímco byl Will stále ve vězení, a jak osamělý se v té době cítil
První místo, kam po první večeři Hannibal šel, byl dům Bedelie – a ona věděla, že tam má jít
Bedelia mluví italsky a je způsobilá k novému životu
Hannibal pravděpodobně plánuje Bedelii sníst, a proto ji krmí věcmmi, které zlepší její chuť. Ví, že je pro něj nebezpečná, zatím mezi nimi žádný intimnější vztah
Bedelia je dost chytrá na to, aby znala Hannibalovy záměry, možná je i chytřejší, než on, proto dělá vše možné proto, aby ji našli dřív, než bude pozdě, a aby si ji místní lépe zapamatovali (nakupuje na jednom místě stále stejné věci, výrazné oblečení, pohledy přímo do kamer) . Je připravená uprchnout. Klade odpor (pozorování x zapojení se)
Hannibala krytí už tolik nezajímá, což se ukazuje, když se baví s Dimmondem
Hannibal cestuje 13 hodin jen aby zanechal Willovi valentýnku na místě, kde ví, že ho Will bude hledat (paralela s knihou, kdy Clarice jako valentýnku dostane stopu v případu Buffalo Billa?)

Primavera:

Will je jeden z Hannibalových hrníčků
Will používá Abigail, aby se srovnal s uplynulými událostmi – a to po celých 8 měsíců, představuje si světy, kde se rozhodl jinak a Abigail stále žila
Will má PTSD
Will vnímá wendiga jinak, jako něco, co je uvnitř, ne venku nebo něco, z čeho se zrodí
První místo, které Willa napadne, že Hannibal bude, je tam, kde Hannibal ví, že se Will ukáže, zná jeho nábožensky založené motivy
Will je známý v Itálii
Hannibal v Itálii už zabíjel, oproti knize je Il mostro. Pazzi ho zná a je odhodlaný ho chytit, a jeho lapení si spojuje s vyřešením osobních problémů
Will si na místě činu poprvé představuje, že je Hannibal. Zločin se nevysvětlí sám, ale je přiveden k životu
Abigail je skutečně mrtvá
Nevíme, na čí straně Will stojí – a on nejspíš taky ne
Will odpouští Hannibalovi

Secondo:

Hannibal si uvědomuje, že odpuštění nestačí
Hannibal nemůže jít domů, ví, že to je další místo, kde ho bude Will hledat
Hannibal jedná impulsivně, což je něco, co se mu často nestává
Bedelia není spokojená s Hannibalovými činy a pokud je to milosrdné, je připravena zabít
Jack žije a nejde po Hannibalovi, chce zachránit Willa, v Itálii ho znají
Pazzi je oportunista
Dozvídáme se víc o Hannibalově zázemí, setkáváme se pravděpodobně s Grutasem a víme, že Hannibal jedl Mischu, i když jí pravděpodobně nebyl nakrmen. Jeho pozadí se zdá komplexnější než v knize
Bedelia je schopná vytušit, co se s Hannibalem stalo, nebojí se ho rozrušit
Will se chová jako Hannibal a dělá, co by dělal Hannibal
Chiyoh je schopná se bránit a bude se bránit
Will ví, co se stalo Mische
Hannibal uznává určitou formu lásky k Willovi

Opravdu mi nepřijde, že toho je málo. V Hannibalovi nikdy nešlo o akci tak, jako o rozvoj postav, a toho nám je nabídnuto dost. Navíc vše je jen předehra k lovu – a druh části série. Samotná televizní sledovanost se u Hannibala počítat nedá, i když ani se započítáním oficiálních streamů a podobných věcí není výrazně vysoká – v létě se to ani čekat nedá, rozhodně ne, když je cílová skupina seriálu tak malá, jako u Hannibala. Osobně věřím, že Hannibal pokračovat bude, i když ne pod štítem NBC (kdo ví, třeba se jinde dočkají vyššího rozpočtu, necenzurování pozadí u obrazů a pořídí si pořádné osvětlení ;) )

#7 Luuuu #11 vytany #14 chezuska #20 Crowley #39 DarkrayCZ123456789 #65 DarkrayCZ123456789 #69 DarkrayCZ123456789
23.6.2015 | 13:46:17
ZasranejVopicak

ani sa nečudujem, so zbytočne pokruteným dejom, nudnými pasažami a hlavne nechutnostami v niektorých častiach je len dobre, že to ukončia, postihlo to rovnaky osud ako Folowing, čo taktiež malo dobrý štart..ja som teda rád, že je po tretej serii koniec a možno nakoniec aj tu tretiu seriu dopozerám, i ked som to po druhej časti vzdal..

23.6.2015 | 13:57:18
Luuuu

#5 La Leonessa: Naprostý souhlas :)

#13 La Leonessa
čestný člen redakce
23.6.2015 | 14:01:14
vojtamkv

Dalo se to čekat! :)

23.6.2015 | 14:15:52
La Leonessa

Pokud chcete seriálu pomoct, je dobré nechat Netflixu tweet (když není v ČR možnost livechatu) s tagem #SaveHannibal, který už je na mnoha místech trending. Prý už dostali tisíce a tisíce žádostí do livechatu a zvažují to. Retweety taky pomáhají – čím více lidí s jedinečným profilem a adresou, tím líp. Může se jim hodit i ask na tumblru. Hulu a Amazon zájem taky projevují, na stránce Amazonu pro třetí sérii je možnost zanechat feedback a vyjádřit se k tomu není špatný nápad :)

23.6.2015 | 14:33:28
PecaCZE

Říkali, že 3. řada bude jiná a snad se divákům zalíbí. No, když jsem to četl, tak jsem už předem čekal, že první díly nebudou skvělé, ale co tak to bylo vždycky i u Dextera pokud mohu zmínit. Určitě se to ještě rozjede. Nechápu jak to může někdo tak brzo odsoudit. Kdyby se práva prodala, tak pořád lepší než nic.

23.6.2015 | 15:03:47
vytany

#5 La Leonessa: To je hezké shrnutí, myslím si, že lidi, co pořád nadávají na zdánlivou nedějovost třetí série, se prostě jen neumí dívat.

#13 La Leonessa
23.6.2015 | 15:13:16
techno2000

Sa dalo cakat. Ved tato tretia seria je zatial utrpenie aj pozerat.

23.6.2015 | 15:26:25
La Leonessa

#7 Luuuu:
#11 vytany: Díky :)

23.6.2015 | 15:27:27
chezuska

#5 La Leonessa: Přesně tak. Hannibal nikdy nebyl jen o akci, nebo krvi. A ten kdo na to přišel až teď, tak nedával celou dobu pozor. Vždy to bylo hlavně o dialozích a o postavách.

23.6.2015 | 16:47:38
hayemaker8

Ja si myslim ze to niekde predaju a serial bude pokracovat, som si tym isty tak na 90%

#17 La Leonessa
23.6.2015 | 17:00:19
Petrciek

Realita je špíš taková, že se seriál dělá kvůli sledovanosti a ne kvůli pár tisicům nadšenců… k čemu je platit honoráře a režii kvůli 10 000 lidem, co něco twitnou ? Tohle už dávno o tom není a rozhoduje tam plno jiných faktorů, ale pokud si někdo myslí, že tyhle akce Tweet něco řešej, proč ho v tom nenechat, TV stanice si aspoň šlehne „na oko“ kladný vlákna.

#18 La Leonessa
23.6.2015 | 17:10:02
La Leonessa

#15 hayemaker8: Souhlasím, nadpis článku je v tomhle případě trochu zavádějící. Možná by bylo lepší napsat, že NBC Hannibala pro čtvrtou sérii neobnovilo, ale nic víc. Netflix prý dostává tisíce a tisíce návrhů a velmi vážně nad tím vedení podle dostupných informací uvažuje.

23.6.2015 | 17:11:18
La Leonessa

#16 Petrciek: Už dvakrát seriál fanoušci zachránili, nevidím v tom problém.

#21 1Bobesh1
23.6.2015 | 17:12:34
La Leonessa

Amazon je ze hry, vedení řeklo Hannibalovi ne. Zůstává Hulu a Netflix – alespoň prozatím. Třeba se ještě někdo přidá.

23.6.2015 | 19:39:26
Crowley

Táto správa ma veru moc nepotešila, mali počkať aspoň do polovice série, ich rozhodnutie bolo až príliš unáhlené,ale dúfam,že sa nejaká stanica umúdri a zoberie tento seriál ( taký Netflix môže byť,ich projekty boli zatiaľ super),každopádne tento seriál má veľký potenciál.
#5 La Leonessa: Pekné zhrnutie,týchto častí :)

23.6.2015 | 19:41:54
1Bobesh1

#18 La Leonessa: Fanoušci nic dvakrát nezachránili. NBC prostě Hannibala obnovilo, protože celková čísla byla slušná + se musí vzít v potaz, že se to vysílá téměř celosvětově na AXN.
O obnovení Netflixem se píše u každé zrušené šou. Vyjednávání jsou většinou dlouhá a jen málokdy se dočkají zrušené pořady obnovení. Ale Netflix se o pořad zajímá již od první řady. Takže ano. Šance jsou vysoké.
Jinak nadpis článku je pravdivý. Seriál byl zrušen.

admin
23.6.2015 | 19:51:08
Sonka234

Zapojte sa do petície: https://www.change.org/…hannibal-nbc

23.6.2015 | 20:13:59
La Leonessa

Netflix už se pokouší zjistit, jestli je momentálně možnost práva odkoupit.

#24 hayemaker8
23.6.2015 | 20:30:10
hayemaker8

#23 La Leonessa: no myslim ze to aj netflix kupi , ale tipujem ze jednania budu zdlhave a v najblizsom case sa odpovede urcite nedockame

#26 La Leonessa
23.6.2015 | 22:28:03
mason_verger

Hejtři ať maj do rána kolumbijskou kravatu

23.6.2015 | 23:15:46
La Leonessa

O Hannibala projevila zájem další stanice – TVtibi

#24 hayemaker8: Rozhodně to chvíli potrvá, ale je dobré si udržet pozitivní přístup :)

24.6.2015 | 7:50:02
mishka007

Jako první série byla skvělá, druhá ušla, ale ta třetí ..ještě jeden dlouhý záběr na skleničku plnící se vínem, Willa zavírajícího oči a Hannibala krájejícího maso a vypínám :D Jsem velký fanoušek, ale pokud to takhle půjde dál, tak mě fakt, že to nikdo neodkoupí ani mrzet nebude .. Starlingová/neS­tarlingová.

#33 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 8:04:23
Sonka234

Mne sa práve všetky tieto veci na tretej sérii páčia. Tie detaily, to ako sa hrajú s vizuálom, s kamerou, so zvukom. Jednoducho ten seriál je umelecké dielo. A príbeh nám ma rozhodne čo ponúknuť. Herecké výkony sú priam fenomenálne, ja skutočne nerozumiem, čo je teda zle. Uznávam, že každého to nemusí baviť a nie každý vie oceniť tie skryté detaily atď., ale nezatracujte tento seriál.

24.6.2015 | 10:30:47
PotkanV

secko dobre vizual kamera zvuk, ale ten pribeh … katastrofa, ja neviem co si mam o tom packalovi fullerovi mysliet , ale dalo sa to cakat predsa ziadne z jeho diel nemalo dlhy zivot. Som prudko sklamana, uz len preto ze som bola fanusikom hlavne kniznej predlohy a serrial kukam iba preto, ale toto uz mi prijde skorej ako nejaka fanfiction na hannibala kde sa susterdime na gay vztah hannibala a willa grahama. (Samozrejme charaktery uplne OOC) Prva a druha seria boli dobre, ale ta tretia seria je tak od veci ze mam chut dat dakomu facku. Predovsetkym je uplne od veci a fuller tam splieta dve na tri… jak ja ked som maturovala , jak pozeram tak pozeram stale neviem pochopit naco spravil tretiu seriu zrovna takto. Pritom vsetkym co citali knihy a vedia co a ako je jasne ze hannibal mal byt uz davno za mrezami will sa odsral doprdele a clarice na scene, chapem ako to maju s tymi pravami na postavu clarice , ale v mojich ociach je tato pseudo tretia seria uplne zbytocna az protivna a stojim si za tym , nudne az klise sceny opakujuce sa stale dokola viz. hannibal krajajuci meso , will spominajuci ci predstavujuci si v jednom kuse somariny, melodramaticke nastupy normalne zasnem , (ps: ako mi vysvetlite ze film ma 5 oscarov a serial ma taku zlu sledovanost ze ho musia zrusit? V tomto pripade totiz ani briliantna predloha nezachrani nedostatok talentu a neschopnkst briana fullera, to sii myslim a nie len preto ze mi znicil jedno z mojich oblubenych diel ^.^)

#33 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 11:39:51
PotkanV

ps: ma to byt na predlohu cerveneho draka a kym sa dostali ku pripadu cerveneho draky seriu im zrusia velmi pekne velmi pekne :-D

24.6.2015 | 11:44:24
sepilko

Pokial ma ist serial tootu cestou ako ide teraz.. TAK SA TO NEDA POZERAT. Nehladam v seriali krv a zabijanie ale nejaky normalny den.. A tu sa len ukazalo ze rezizer nie je po psychycej stranke v poriadku.Dej je sekany.Raz je minulost potom pritomnost. Strasne vela psycho scen. Kto to ma pozerat..??Ja chcem normalny dej a nie BLUDY co ma reziser v HLAVE tak to dava do postav a oni to tam hraju…Mne sa 3 seria vobec nepaci.. 1–2 seria bola super .Malo to dej energiu aj psycho bolo super. Ale teraz.. SAME psycho sceny a nema to vobec dej vsetko je to posekane… a nelinearne..

#33 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 13:47:40
sepilko

ANo kamera zvuky efekty super ale to je tak pre nejakeho zaryteho vasnica co to riesi. Obycajny clovek chce nejaky dej a tam to vobec nie je…

24.6.2015 | 13:49:47
DarkrayCZ123456789

3. série je pro mnohem inteligentnější publikum než ty minulé. Protože jak už tu někdo psal, zatím v každé epizodě se toho stalo celkem dost, ale aby jste si toho všimli nesmíte být hloupí. :D#29 PotkanV:
#31 sepilko:

#27 mishka007:

#34 Sonka234 #35 La Leonessa
24.6.2015 | 15:11:49
Sonka234

#33 DarkrayCZ123456789: Asi tak (y)

24.6.2015 | 16:28:29
La Leonessa

#33 DarkrayCZ123456789: Díky, souhlasím.

24.6.2015 | 18:58:34
sepilko

Toto nema nic spolocen s iteligenciou.. serial moc dobre chapem a vobec nemam pocit ze sme hlupy iba preto ze sa to niekomu nepaci je hlupi a nechapes to ? to co je za blud ? .skor to je hlupe ak take nieco vyslo z tvojich ust… to mas tak ako keby som ti povedal nepacia sa mi romaticke filmy nebudem ich pozerat tak si hlupak alebo nepacia sa mi dramy si malo inteligenty tak preto sa ti to nepaci :) ufff riadny blud nazor .Klesa cela sledovanost serialu to hovori za vsetko a hovrim iba svoj pocit vyrusuje to a neda sa na to pozerat..a aj vedia preco to stopli toto divak nechce mozno 3 zo 100 :) sa im to paci

#39 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 19:59:36
mishka007

Asi se taky tak nějak nepovažuju za hloupou nebo méně inteligentní protože se mi nelíbily 3 díly nějakého seriálu. Nemám problém s tím, že bych nerozumněla ději, jen mě asi neuspokojuje 3×45min nějakých narážek a rozehrávek děje který možná přijde a možná nepřijde, u tohohle seriálu na to prostě nejsem zvyklá. A očividně nejen mě to neuspokojuje, proto byl seriál zrušen. Nicméně vyjádřím svůj názor, který podle mě ani nebyl nějak extra namířený proti seriálu nebo urážlivý a hned jsem hloupá..? Herecké výkony jsou skvělé, první dvě série mě nadchly, ale teď jsem celkem zklamaná a i přesto seriál stále sleduji, prostě doufám, že se ten děj nějak rozvine.

A proboha živého proč by měla být „3.série pro mnohem inteligentnější publikum než ty minulé“ .. to jako se záměrem ztratit původní fanoušky? Well done.

#40 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 20:35:41
Sonka234

Och, bože! Tri časti z jednej série nie sú podľa vášho gusta a už sa idete posrať… všetky seriály, ktoré poznám majú svoje silnejšie časti a naopak tie slabšie. Je to úplne normálne. Tak neviem prečo hneď musíte začať, s prepáčením, pi*ovať a hádzať na všetky strany špinu. Celá kopa seriálov je omnoho horšej kvality ako Hannibal a stále bežia v televízií a hlupáci na to pozerajú, ale keď príde konečne seriál na úrovni, tak ten hneď rušia a to sme ani neprišli do polovice série. Toto je fakt sku*vený systém!

24.6.2015 | 20:57:33
DarkrayCZ123456789

Ty si tu psal že se tam nic neděje, takže seš bud slepej a hluchej a nebo jen blbej. Přečti si komentář La Leonessa. #36 sepilko:
#5 La Leonessa:

#41 sepilko
24.6.2015 | 21:25:12
DarkrayCZ123456789

Ne se záměrem ztratit původní fanoušky, ale se záměrem pokračovat v příběhu, který je ted trošku složitější(pro někoho) a Bryan Fuller nemá představivost jako Will Graham aby se dokázal vžít do hloupějšího publika a dělat to tak aby to chápali a ani to tak určitě dělat nechce.#37 mishka007:

#47 mishka007
24.6.2015 | 21:30:31
sepilko

#39 DarkrayCZ123456789: Ako si dovolujes mi nadavat ? vies vobec kto je na druhej strane ? mozno otec a mat sa stebou doma tak bavia niekde pri prasatach ked ich krmis o 6:00 rano alebo ked ovce vyhanas na pasu tak na teba kricia ze si slepy ked ovcu nevidis.. nuz vies synak mne tak nehovor. :) takze sa zdr nadavok ak nevies komunikovat bez nadavok nepis radsej hovori to o tvojej inteligencii.­.inteligencia hovori aj o tom ako vies prijat druhy nazor a pohlad Ty zjavne asi moc inteligenty moc nie si ked nadavas ludom na ich pohlady ..

24.6.2015 | 22:39:16
alexis

První sérii jsem zhlédla celkem nepřerušovaně, ale měla jsem pocit, že se tvůrci snaží něco říct a nejde jim to. Z druhé série jsem měla nervy jen na první a poslední epizodu – ne, že by to byl takový drasťák, ale ty věčné dlouhé významné pohledy ve stylu „já něco vím a vím že ty něco víš“ mi lezly na nervy. Vztah Lecter/Graham je takový divný. Okolo nich se buduje jakési erotické napětí, které se ale vzápětí popírá. To, že je Graham jakousi Hannibalovou spřízněnou duší nám spíš bylo řečeno, než že bychom to viděli. Když ti dva spolu mluví, vedou strašně překombinované hovory o blbostech. Vztah mezi Bedelií a Lecterem naproti tomu funguje celkem dobře, možná je to tím, že se nemusí tak šaškovat okolo jejich sexuální orientace. Jenže pro mě problém je ten, že od seriálu, který má být o Hannibalovi Lecterovi, nečekám budování bizarního sexuálního napětí – které je obávám se jen úlitbou dnešnímu divákovi, či spíš divačce – ale poctivou detektivku a souboj na život a na smrt jednoho z nejzajímavějších padouchů a jeho Nemesis. Kdyby aspoň to napětí mezi Hannibalem a Willem někam vedlo, ale takhle…:-)

#45 La Leonessa
24.6.2015 | 22:40:54
mason_verger

právě že to bohužel s inteligencí souvisí, bezmozci si radši zapnou akční pičovinu typu Game Of Thrones nebo Misfits, než něco u čeho je aspoň trochu potřeba myslet, kde se vyjádří emoce arogantním úsměvem nebo jen očima, ono jim stačí v každým díle 50× slovo fuck a dvacet šukaček s liliputánem. Ale na druhou stranu se není čemu divit, maďarskej todor se přijde vyzvracet na českou fan stránku a ještě se diví, proč je mu nadáváno, je vůbec zázrak, že vyprodukovali 3 série…Game Of Thornes bude mít aspoň 20. serií a vo tom to je, hlavně že bude vejvar

24.6.2015 | 23:03:03
sepilko

ok komu sa to nepaci je vol a slepi a nie je inteligenty :)

#55 DarkrayCZ123456789
24.6.2015 | 23:50:39
La Leonessa

#42 alexis: „nečekám budování bizarního sexuálního napětí“ – Takže sexuální napětí mezi dvěma muži je bizarní? To jsme to tedy dopracovali… Já nevím jak vám, ale mně Lecter přijde v jistých věcech tak trochu jako hédonista, a tak mě nějaké sexuální napětí překvapit nedokáže, ani dále v sérii očekávané napětí mezi ním a Bedelií, ačkoliv je pro něj jednou z dlouhé řady náhrad za Mischu. K čertu, nepřekvapilo by mě ani sexuální napětí mezi Hannibalem a kusem nábytku. A rozhodně bych neřekla, že Hannibal by někoho vnímal jako svou Nemesis (Chilton se za ni možná považuje, ale nemohl by být dále od pravdy, Will tak nikdy vnímán nebyl a nebude) – přeci jenom… Hannibalovi se nikdo nevyrovná a nikdo ho tak moc ohrožovat ani nemůže. To nejvzácnější, co mu můžou vzít, je svoboda, a i s tím si poradí ;)

25.6.2015 | 7:05:36
La Leonessa

Jinak… Vím že mi do toho nic není, nejsem webmaster nebo vaše maminka, ale přijde mi škoda, že to v téhle diskuzi sklouzává k urážkám ostatních uživatelů a seriálů. Ačkoliv souhlasím, že Hannibal je na tom intelektuálně jinak než jiné seriály, strhávat je, aby se Hannibal dostal výš, není třeba. Seriál mluví sám za sebe :) Takže já sama se omlouvám, jestli jsem někoho urazila.

#48 mishka007 #49 vytany
25.6.2015 | 7:14:00
mishka007

#40 DarkrayCZ123456789: Naopak si myslím, že je to jeho práce mít tuhle představivost a že moc dobře ví co dělá. Příběh není složitější, nevidím v tom o moc víc komplikovanosti nebo potřeby vyššího intelektu než v předchozích sériích, jen je prostě ubráno na akci a tak nějak to působí, že se pořád připravujeme, chystáme, ochutnáváme .. zatím mě to nenadchlo, ale máme za sebou tři díly, uvidíme co přijde. Nicméně souhlasím s tím, že zrušení je předčasné a měli tomu dát ještě čas.

#49 vytany
25.6.2015 | 8:33:46
mishka007

#46 La Leonessa: Díky, naprostý souhlas.

25.6.2015 | 8:40:30
vytany

#46 La Leonessa: Znova s tebou souhlasím, myslím, že tato diskuze dospěla někam, kde by být neměla. Pro porovnávání seriálů existují jiné diskuze. Tady by se mělo řešit spíše to, že byl Hannibal zrušen a jestli už jej tedy koupila jiná stanice (Netflix?) nebo ne. Momentálně netuším jaká ta situace tedy vlastně je. Jinak je v pořádku, že se některým uživatelům seriál nelíbí nebo se přestal líbit, v tom případě ale nechápu, proč tedy sledují stránky a diskuze o něm a ještě mají energii psát o něm sáhodlouhé příspěvky. Když mně se nějaký seriál nelíbí, tak se o něj prostě nezajímám a neplýtvám svým časem, abych vypisovala důvody, proč se mi nelíbí.
#47 mishka007: Já si myslím, že první polovina třetí série je schválně stavěná tak, aby se to pozvolna rozběhlo do epického finále.

#50 mishka007 #53 La Leonessa #73 alexis
25.6.2015 | 8:55:46
mishka007

#49 vytany: Jej, já psala, že seriál sleduji, líbí se mi. Jen oproti předchozínm dílům je ten začátek ted takový utahaný, ale to rozhodně neznamená, že bych na něj zanevřela. jen jsem vyjádřila názor a reagovala tak na předchozí příspěvky v této diskusi. A od toho si myslím, že ty diskuse jsou – prostě vyjádřit svůj pohled na věc. Upřímně je to snad první nebo druhá diskuse na Edně do které jsem zapojila a hned jsme byla označena za hloupou, což celkem zamrzí ..

Taky myslím, že je to zatím rozjezd, proto je škoda, že Hannibala zrušili ještě než měl šanci se ukázat.

#52 vytany #55 DarkrayCZ123456789
25.6.2015 | 9:22:38
mason_verger

Kdyby se seriál vysílal od března jako normálně, měl by šanci ještě nabrat slušný rating, ale bohužel smlouvy se prý obnovují do 30.6., takže tyhle 3 díly s nizkou sledovaností , mu zlomily vaz. There is only one way I will forgive nbc. I have to eat them. :-)

#53 La Leonessa #57 1Bobesh1
25.6.2015 | 9:39:00
vytany

#50 mishka007: Ale já jsem nemyslela zrovna tebe, bylo to myšleno obecně. Naopak s některými tvými názory souhlasím. Omlouvám se, jestli jsem se tě nějak dotkla,

25.6.2015 | 10:31:17
La Leonessa

#49 vytany: Situace je zatím nejistá, všechno jsou více či méně dohady popřípadě to, co nám prozradí nebo naznačí např. zaměstnanci Netflixu (volají a píšou tisícovky lidí, někteří i osobně jezdí, sami by si to přáli a ve vedení se o tom rozhodně mluví) nebo Bryan s Marthou De Laurentiis. Ti prozatím nic nepotvrzují ani nevyvracejí, pokoušejí se Hannibalovi nový domov najít a De Laurentiis company bude rozhodně za případným dalším projektem. Zároveň podporují fanoušky v tom, aby dál vířili vodu – podepisovali petice (jedna z nich už dosáhla 50 000 podpisů) , psali na twitteru a psali televizním společnostem, vše v rámcích slušnosti, samozřejmě. Hlavně aby se neupadlo do zapomnění. Dokud se o tom mluví a plní to titulní stránky i elektronických magazínů, není se tolik čeho obávat. Víc bohužel ohledně budoucnosti Hannibala sloužit nemůžu :/

#51 mason_verger: Důležité teď prý je NBC nebojkotovat, už kvůli zájmu ostatních stanic. Proto se i tento týden, i když už je u NBC konec, fanoušci pokoušejí o co největší sledovanost. Samozřejmě je i lepší NBC na sociálních sítích jako je twitter atd. nějak nehanit – kdo by chtěl seriál, ke kterému patří takoví fanoušci?

#54 Sonka234 #59 mason_verger
25.6.2015 | 10:41:06
Sonka234

#53 La Leonessa: Ďakujeme za info :)tweetujem o sto šesť :D

25.6.2015 | 11:19:19
DarkrayCZ123456789

Mě jen vadí to když lidi vyčítají čemukoliv něco co není pravda. Chápu že někomu ty díly nesedli, ale že se tam toho děje málo prostě není pravda. #50 mishka007:
#44 sepilko:

#56 1Bobesh1 #58 sepilko #61 mishka007
25.6.2015 | 16:34:43
1Bobesh1

#55 DarkrayCZ123456789: Koukám, že jsem měl začít mazat diskuzi už včera. Veškeré další urážky či náznaky urážek a vůbec cokoliv, co mi přijde urážlivé bude mazáno. Děkuji.

#70 DarkrayCZ123456789
admin
25.6.2015 | 22:19:02
1Bobesh1

#51 mason_verger: Ne. Smlouvy se neobnovují do 30. 6. Kdes na to přišel? Žádná televize z velké čtyřky by neobnovila seriál s ratingem 0,5 – to je prostě hodně málo. Zvláště když jde o začátek řady.

#59 mason_verger #60 La Leonessa
admin
25.6.2015 | 22:24:46
sepilko

#55 DarkrayCZ123456789: povedz ze 1–2 seriala bola lepsia je to proste tak ci nie ? neviem preco to tak zmenili. mozno sa to este zmeni… kto vie

#63 DarkrayCZ123456789
25.6.2015 | 22:52:58
mason_verger

#57 1Bobesh1: četl jsem to u jednoho zdroje na instagramu, a odkud vy pane webmástr z česka víte, že tomu tak není, hm? Každopádně ten vysílací čas se evidentně trochu liší od předchozích řad, jakoby to celý bylo plánovaný a v tomhle okurkovým období, jakoby je chtěl někdo odstřelit..

#53 La Leonessa: a kdo by chtěl seriál se statusem „pro nesledovanost zrušeno“? Osobně si myslím, že je dobojováno a malý rejpnutí neuškodí

#60 La Leonessa
26.6.2015 | 2:29:15
La Leonessa

#59 mason_verger: Někdo, kdo si je vědom toho, že NBC používá zastaralé způsoby co se týče počítání sledovanosti a že největší sledovanost měly seriály v 50. letech… #57 1Bobesh1: Myslím, že už několik let NBC oznamuje (ne)pokračování seriálu právě 30. 6. – to měl Mason nejspíš na mysli :)

26.6.2015 | 6:22:08
mishka007

#55 DarkrayCZ123456789: A s tím já nesouhlasím, podle mě se tam prostě nic moc neděje. Nějaké flashbacky, fantazie a myšlenky, ale nic se dějově nepohnulo. A zrušení seriálu o tom i vypovídá, přestože podle mě jen neměl šanci se rozjet. A pokud ti vadí, když lidi vyčítají něčemu něco, co není pravda – jak píšeš, tak si přestaň protiřečit a zdrž se komentářů o hlouposti jiných lidí.

#65 DarkrayCZ123456789
26.6.2015 | 9:40:14
nerad63

http://www.hitfix.com/…cancellation http://variety.com/…-1201527355/ Články o současné situaci kolem Hanibala

26.6.2015 | 13:53:24
DarkrayCZ123456789

Tak 1. série začala výborně až na 3. díl.( tím nemyslím že byl špatný) 2. série trošku pomaleji a 3.série si po ty 3. díly drží stejné tempo, takže 3. série má v podstatě stejný začátek jako ta 1., když to budu brát podle průměru hodnocení prvních 3 dílů. Průměr prvních 3 dílů 1. serie 90% 2. 85% a 3. 90%#58 sepilko:

26.6.2015 | 14:25:23
Mischel Pendragon

Mně se teda třetí série zatím líbí hodně, a rozhodně bych nechtěla aby Hannibal skončil. Snad to ještě nějak zachrání :(

26.6.2015 | 14:31:36
DarkrayCZ123456789

Já že si protiřečím? A čím prosím napiš mi to? Přečti si tenhle komentář #5 La Leonessa: , když si myslíš že se tam nic neděje. Někdo ten seriál prostě nestačí pořádně sledovat(chtěl jsem to napsat jinak, jenže by se to mohlo brát jako urážka a já nechci dostat ban.), nebo já nevim. I slovy se dá posunout děj!!!!! #61 mishka007:

#66 mishka007
26.6.2015 | 14:32:40
mishka007

#65 DarkrayCZ123456789: Chápu, dal jsi to dost jasně najevo – podle tebe se tam něco děje, podle mě prostě ne. Lidé můžou mít rozdílné názory. Za mnou stojí zrušení seriálu. Protiřečíš si v tom, že si napsal „Mě jen vadí to když lidi vyčítají čemukoliv něco co není pravda.“ a předtím si mě označil za hloupou protože „3. série je pro mnohem inteligentnější publikum než ty minulé. V každé epizodě se toho stalo celkem dost, ale aby jste si toho všimli, nesmíte být hloupí.“ a věř mi, chápu, co se tam děje, nejsem hloupá, stačím seriál sledovat, jak píšeš, a i přesto všechno si myslím, že první tři díly byly nic moc a dějem rozhodně neoplývaly. Což znamená, že mi vyčítáš, co není pravda. Nicméně jsem se do této diskuse nevstoupila s někým dohadovat, jen vyjádřit svůj názor. Tvůj respektuju, tak buď prosím natolik slušný a respektuj ten můj, bez tvých urážlivých narážek.

#67 DarkrayCZ123456789
26.6.2015 | 15:52:10
DarkrayCZ123456789

Jenže pravda je že se tam toho děje dost a tím že ty píšeš že se tam toho děje málo není moje protiřečení to bych to musel napsat já, takže jako nechápu tvoji logiku. Přemýšlíš vůbec nad tím co píšeš? Jo někoho to možná nebaví že se děj žene kupředu tímhle stylem ale to neznamená že se tam toho děje málo když to někoho nebaví. #66 mishka007:

#68 mishka007
26.6.2015 | 16:02:29
mishka007

#67 DarkrayCZ123456789: Tohle nemá smysl. To není pravda, ale tvůj názor. Nejsem zdaleka jediná, kdo tam ten děj postrádá. A ne nepřemýšlím, bezmyšlenkovitě klikám do klávesnice aby si někdo mohl zvýšit ego neustálým atakem lidí, kteří s ním nesouhlasí.

#69 DarkrayCZ123456789
26.6.2015 | 18:51:33
DarkrayCZ123456789

Je to tak, že tě to nebaví neznamená že se tam nic neděje, ještě jednou si přečti tenhle komentář. #5 La Leonessa: Jak jinak to asi tvůrci mohli udělat? A pokud se ti to takhle nelíbí začni se dívat na něco jíného.#68 mishka007:

#71 mishka007
26.6.2015 | 18:57:09
DarkrayCZ123456789

A pro webmastery. Máte chybu v epizodách. V epizodách pro 2. sérii máte 6. díl 3. série a v epizodách pro 3. sérii tam ten díl nemáte.
#56 1Bobesh1:

26.6.2015 | 19:05:19
mishka007

#69 DarkrayCZ123456789: Přestaň mi to pořád cpát, mě to absolutně nepřesvědčilo. Jsi takový ignorant, že nejsi schopen uznat názor někoho jiného? Já jsem už psala, že se mi seriál líbí a jsem fanynka, ale poslední tři díly mě zklamaly. Zkus už se soustředit na někho jiného ano? Já mám svůj názor a sebeomezenější ti přijde, tak já ti nenapíšu jak jsi super a jakou máš pravdu. Já s tebou prostě nesouhlasím a i když tam na sebe tajuplně mrkají a naznačují, že děj se rozjede mě to nezaujalo. Jsem u toho seriálu zvyklá na určitý standart a ten se zatím nedostavil. Třeba přijde se čtvrtým dílem. Takže pojďme se raději těšit na další díl a doufat, že seriál přebere někdo jiný.

#72 DarkrayCZ123456789
26.6.2015 | 19:05:58
DarkrayCZ123456789

Já neřeším naznačování děje dopředu, ale děje který se tam děje. Oproti ostatním sériím je to jen víc psychologičtější a to není názor ale pravda. Názor by byl kdyby si napsala, že tě to moc nebaví, ale psát že se tam toho moc neděje je prostě nesmysl.#71 mishka007:

26.6.2015 | 19:24:20
alexis

#49 vytany: Naopak, vzhledem k tomu, že je seriál zrušen, není od věci psát, proč se komu nelíbí… Jak psali někteří výše, není důležité, jestli je tam děj nebo ne, když to prostě nezaujme… Jsou filmy, kde se toho vlastně moc neděje, a stejně zaujmou, jsou filmy, kde se toho děje až moc, a je to nuda. Tím bizarním napětím jsem nemyslela obecně sexuální napětí mezi dvěma muži, ale konkrétně mezi Willem a Hannibalem.

26.6.2015 | 21:59:24
Lionheart1

Musím se tady zastat mishka007. Sice si nemyslím, že první díly třetí série jsou nějak výrazně slabší, co se týče dějovosti (on celý ten seriál nevyniká výraznou akčností), ale navážet se do někoho, že v nich nevidí to, co v nich vidí někdo jiný, je ubohé. Četl jsem (a líbilo se mi), co v těch prvních dílech vysledovala a vydedukovala La Leonessa, ale každý v tom mohl vidět něco trochu jiného. Já osobně byl nadšen prvním dílem, ty druhé dva mě trochu zklamaly, protože z knížek se mi líbil nejvíce Hannibal, pro svou opojnost, pro to, s jakou láskou a až přehnanou opulencí se vyznával estetice a jak kulturně bohatý byl. Vyloženě rozkošnická záležitost, láska k Dantemu a Bachovi, ke starým umělcům, k Florencii, k lanýžům (nebo co si to nechával posílat z Francie), to vše mě nadchlo, protože dotvářelo osobnost sériového kanibala, kterého jsme znali z Mlčení jehňátek. O vraždy samotné dle mého šlo minimálně a Hannibal k nim byl v knize v podstatě donucen, znamenaly pro něj návrat z toho pozlátka, kam unikl, zpět na vražedné světlo. V tom se mi líbil první díl třetí série, protože ctil knihu, v těch dalších se vše vrací dost zpět, a hned jsou tam vraždy a psycho vidiny a já byl vlastně taky zklamán. Ne tím, že bych se nudil, ale já chtěl tu Florencii a toho Hannibala z knihy. Na třetí sérii mi vadí, že vrátili do hry Willa Grahama a tím devalvovali krásně krvavé finále 2. série, jeho zmrtvýchvstání je pro mě těžko skousnutelné, zvlášť, když po Hannibalovi ve Florencii mohl pátrat Pazzi, a pak tam mohli konečně nasadit Starlingovou jako novou postavu nebo jiného agenta, kterého by zabil, a Clarice si nechat na seznamování ve vězení jako v Mlčení jehňátek. Takže já jsem vlastně taky trochu zklamán třetí sérií, ikdyž asi trochu z jiných důvodů než ostatní (doufal jsem, že to prostě bude ještě více jiné) a určitě bych lidi, co se jim to líbí či nelíbí nenazýval idioty, protože to se podle oblíbenosti seriálu fakt nedá poznat.

#78 DarkrayCZ123456789
26.6.2015 | 22:04:03
Sonka234

Prosím vás neviete, aká bola sledovanosť 3×04?

#77 La Leonessa
27.6.2015 | 11:21:23
Sarka1990

Nechápu to, však se už dávno psalo, že vývoj třetí série bude trochu pomalejší, ale posléze nabere rychlý spád a diváci si přijdou zase na své. Už jen když člověk viděl trailer na 4tý díl, tak věděl, že to bude zase maso a již se může opět těšit. Mě první tři díly také celkem nudily, ale zůstala jsem Hannibalovi věrná (na rozdíl od některých) a doufám pořád v očekávaný zlom :)

27.6.2015 | 11:43:55
La Leonessa

#75 Sonka234: Mám jen twitter TV ratings. Víc bohužel zatím sloužit nemůžu. Tak či tak to je docela úspěch – stejně jako výhry na Saturn Awards.

27.6.2015 | 13:12:39
DarkrayCZ123456789

To není o tom jestli to tam někdo vidí nebo ne, tak to prostě je, to není žádná teorie že to tak je, ale je to tak.. Podle mě to tam jde krásně všechno vidět a kdo si toho nevšiml tak jako já fakt nevim co s nim je. A idiotem jsem nikoho nenazval proto že píše že se mu to nelíbí ale proto že píše že se tam nic neděje. Takže příětě až příjdeš do nějaké diskuze tak si ji pročti. Nebo rači nikam nic nepiš.#74 Lionheart1:

#79 alexis
27.6.2015 | 13:24:31
alexis

#78 DarkrayCZ123456789: No vidíš, a mě se zase zdá, že každý, kdo ten děj sleduje, jím musí být tak znechucen, že přestat se dívat je jen ukázka dobrého vkusu. Film Červený drak nebyl žádné přelomové veledílo, ale postavy se chovaly v rámci svého světa logicky, detektivové se chovali jako osoby s mozkem, a hovořili způsobem, který se k nim hodil. Když sleduju promluvy Willa nebo Jacka, mám dojem, že jim je psala zfetovaná, sexuálně neuspokojená akademička s pěti tituly, která si píše do šuplíku fan fiction. Ty dialogy jsou tak šroubované, až to bolí…

No a vyšetřování? V té první sérii byl chlápek, zavěšený ve výšce asi pěti metrů na vyříznutých svalech ze svých zad. A oni – jo, jasná sebevražda! To bylo fakt směšné, na to, že máme sledovat elitní policisty při práci.

#80 La Leonessa #81 vytany #82 DarkrayCZ123456789
27.6.2015 | 18:37:10
La Leonessa

#79 alexis: Dialogy mi přijdou v pořádku a znám více lidí, kteří se podobně baví. Jinak Hannibal nikdy nebyl o realističnosti – kdo čekal realistický detektivní příběh, nemá důvod sledovat dál, už jen proto, že samotná postava doktora Lectera je i z psychologického hlediska naprosto nereálná a nemožná.

27.6.2015 | 19:36:13
vytany

#79 alexis: V jedné věci s tebou musím souhlasit, to, že se tvůrce andělů zabil sám byl skutečně velký nesmysl, už jen pro to, že si asi těžko mohl vyříznout svaly na zádech. Na druhou stranu Hannibal není krimi seriál, ale pohádka pro dospělé.

27.6.2015 | 20:34:19
DarkrayCZ123456789

A kdy se tam ty postavy chovali nelogicky?#79 alexis:

#84 La Leonessa
27.6.2015 | 21:16:29
Misso

Podla mna je ten serial moc abstraktný málo na prvý pohlad nadvezný a zložitý a to je asi j učel. Ale neni tam jeden dej do ktoreho sa vžijem a prebudim sa pri zaverečných titulkach ide tam o niečo pschologicke čo im myslim si nevyšlo uplne 100%

28.6.2015 | 1:48:04
La Leonessa

#82 DarkrayCZ123456789: Nebudeme si nic nalhávat, trochu nelogicky vyznívá fakt, že Will, místo aby si prostě koupil letenku, odplouvá do Evropy na své malé loďce, nejspíše za zvuků písně My heart will go on.

#85 vytany #86 DarkrayCZ123456789
28.6.2015 | 8:57:53
vytany

#84 La Leonessa: Ten konec byl hodně vtipný, doufám, že příští díl nebude o tom, co zažil Will při své plavbě přes Atlantik. Už se nedivím, že se třetí řada odehrává osm měsíců po finále, jestli Will jede na Sicílii lodí.

28.6.2015 | 13:17:40
DarkrayCZ123456789

Za 1. Will má rád lodě. Za 2. Takhle bude jeho odjezd tajnější. Za 3. On sám si musí ještě uvědomit co chce udělat a cesta lodí je pro to ideální. Za 4. Jen Will ví že je Hannibal ve Florencii a kdyby si koupil letenku, tak by na to upozornil. Sice mohl letět někam jinam a pak za ním dojet, ale to by ho mohli taky vysledovat. Takhle o jeho cestě nevědí. #84 La Leonessa:

28.6.2015 | 13:39:49
hayemaker8

V štvrtej časti bola scéna kde Will zradí Jacka a pomože Hannibalovi ho podrezat , dufam ze to sa nestane aj ked, nečudoval by som sa

28.6.2015 | 18:40:29
Thug_Leo

třetí série mi přijde jako spletenec starých záběrů, příliš mnoho rádoby efektů, slow motionu a sraček, děj nulový! nebýt MADS MIKKELSENA ani bych už nekoukal, první serie bomba, druhá slabší a třetí je dekadentní fraška, o dobrých 40% horší než prvá serie

2.7.2015 | 18:24:10
La Leonessa

Tak Amazon i Netflix jsou oficiálně zcela mimo hru. De Laurentiis company a Bryan se ale pořád nevzdávají a hledají Hannibalovi nový domov. Momentálně to vypadá tak, že velké šance jsou u Amazonu a Hulu. Myslím, že víc informací tenhle týden ještě přijde, hlavně z Hannibal panelu na ComicConu.

#90 DarkrayCZ123456789
7.7.2015 | 11:52:09
DarkrayCZ123456789

#89 La Leonessa: Amazon je mimo hru ale velké šance jsou u Amazonu. To dává smysl.

#91 La Leonessa
7.7.2015 | 16:34:02
La Leonessa

#90 DarkrayCZ123456789: Pardon, myslela jsem Yahoo.

7.7.2015 | 23:11:28
mason_verger

Mohl by mi to někdo vysvětlit jako tří letýmu dítěti, to mají yahoo nebo amazon někde svůj kanál na kterým vysílaj podobně jako nbc nebo proč jsou tyhle společnosti ve hře o převzetí S4?

#93 1Bobesh1
8.7.2015 | 6:31:12
1Bobesh1

#92 mason_verger: Protože mají své streamovací služby na internetu. Prostě sleduješ seriál online.

admin
10.7.2015 | 23:50:31
mason_verger

Tak to je jasný když po gigantu jako nbc je „ve hře“ streamovací nounejm typu netflix nebo yahoo jak to asi dopadne…S1 i 2 se mi hodně líbila, ale 3 je zatím nejslabší, čekal jsem že se to rozjede dřív a víc, i když se mi to tězko říká, ani se nedivim, že to uťali.

#97 JohnLuther
12.7.2015 | 0:04:56
Sonka234

A na Comic Cone sa aj nejako vyjadrili ohľadom zrušenia 4. série a vecí okolo toho?

#96 La Leonessa
14.7.2015 | 11:46:22
La Leonessa

#95 Sonka234: Ano – připravuji článek rekapitulující panel na Comic Conu :)

14.7.2015 | 14:05:29
JohnLuther

#94 mason_verger: Netflix a „noname“ ? Dosť si ma pobavil, Netflix má väčšie rozpočty na seriály ako akákoľvek iná stanica, dokonca ani HBO sa nechytá. A tak mimochodom, majú už celkom pekné seriálové kúsky na svojom konte.

22.7.2015 | 20:27:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S03E13: The Wrath of the Lamb

Trailer

Thumbnail Play icon

Reklama

Primavera

Primavera

Sérioví vrazi

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama