House of Cards (Dům z karet)
94/100 - 244×

House of Cards(Dům z karet)

Ambiciozní americký politik Francis Underwood už není žádný mladík, jeho kariérní motivace je ale o to silnější a zásoba triků v rukávu o to rozmanitější. Frank neváhá zneužít jakékoli tajemství, jakoukoli slabůstku, službičku, či jen informaci. Za nepřítele byste ho nechtěli, pravděpodobně ale ani za přítele. Tento mistr manipulace ale přes to všechno zmanipuluje i vás, až mu budete držet palce.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Drama, Politický, Thriller
hrají
Robin Wright (Claire Underwood), Kevin Spacey (Francis Underwood), Michael Kelly (Doug Stamper), Derek Cecil (Seth Grayson), Jayne Atkinson (Catherine Durant), Boris McGiver (Tom Hammerschmidt), Lars Mikkelsen (Viktor Petrov), Constance Zimmer (Janine Skorsky), Nathan Darrow (Edward Meechum), Mahershala Ali (Remy Danton), Paul Sparks (Tom Yates), Molly Parker (Jackie Sharp), Michel Gill (Garrett Walker), Elizabeth Marvel (Heather Dunbar), Rachel Brosnahan (Rachel Posner)

House of Cards skončí šestou řadou

House of Cards skončí šestou řadou

Dodnes jsme nevěděli, zda bude seriál House of Cards pokračovat, nebo byla pátá řada finální, protože tvůrci prozatím mlčeli. Dnes ale Netflix potvrdil, že šesté řady se dočkáme, a navrch přidal informaci, že bude zároveň poslední.

13 4
30.10.2017

Toto rozhodnutí učinil Netflix podle svého mluvčího před pár měsíci a my se tak můžeme těšit na závěrečný souboj Claire a Franka. Šestá řada se začala natáčet začátkem října, ale zatím nevíme, kdy se jí na Netflixu dočkáme. O tom vás samozřejmě budeme informovat, jakmile Netflix oznámí datum premiéry.

Foto: Netflix

Diskuze /44

Merdi_fex

Před několika měsíci rozhodli? Cmon, nemůžete být tak naivní… Aspoň odstavec jste mohli věnovat pravému důvodu, proč HoC končí. „Děkujeme“ pane Spacey a už se nevracejte nikdy na obrazovku.

#2 KevSpa #3 Lucifrid
30.10.2017 | 21:37:58
KevSpa

#1 Merdi_fex: Tak jasně. Mají napsaný scénář k celé řadě a začali natáčet. Ale kvůli pitomé aféře, kterých je teď v Hollywoodu tolik, že to přestává být vtipný i hezký, se rozhodli ukončit seriál během pár hodin.

webmaster
30.10.2017 | 21:43:48
Lucifrid

#1 Merdi_fex: Jasně, a proto oznamují, že se seriál natáčí od začátku měsíce. Zrovna Netflix by v tomhle kecal, už to vidím. V Hollywoodu teď všichni šílej a z některých (píšu NĚKTERÝCH, ne VŠECH) komárů se dělají velbloudi. A upřímně, já jsem ráda, podle mě to teď krásně vygraduje a skončí to v nejlepším. Tvůrci přece nebudou vařit z vody.

#4 KevSpa #5 DarthRevan
webmaster
30.10.2017 | 21:53:36
KevSpa

#3 Lucifrid: Já myslím, že tento uživatel se registroval zejména proto, aby ti vyčinil, že jsi nevěnovala odstavec bulváru. Taková nehoráznost!

#6 Historic
webmaster
30.10.2017 | 21:56:25
DarthRevan

#3 Lucifrid: Přesně tak, kde je bulvár? Neslýchané!! :(

webmaster
30.10.2017 | 21:59:07
Historic

#4 KevSpa: Jakému bulváru? Vždyť to je seriózní novinařina, jíž se věnovala všechna světová média, přičemž sám Spacey to ve svém vyjádření ani nepopřel a vydal spolu s coming-outem i omluvu.

#7 KevSpa
webmaster
30.10.2017 | 22:17:57
KevSpa

#6 Historic: No vidíš to. A přesto někteří novináři nepovažují psaní o sexuální orientaci herců a sexuálních skandálech za seriózní novinařinu. Zvlášť když s tématem nic z toho absolutně nesouvisí. Což je právě tento případ. To, že nějací fanoušci hned všude konspirují, neznamená, že to tak je a musí se to řešit i v článku o obnovení/ukončení seriálu. Netflix tuto zprávu sice zveřejnil dříve, než zamýšlel, když už nastala taková shitstorm, ale to nemění nic na tom, že podobné věci sem nepatří. Do diskuze budiž, ale to je vše.

#32 Historic
webmaster
30.10.2017 | 22:23:33
Merdi_fex

Máte pravdu, registroval jsem se, abych to okomentoval, protože tu přehlížíte podle Vašich slov pitomou aféru a bulvár. Máte pravdu s tím, že Hollywood je teď plný afér a SJW mají žně a za každou maličkost se snaží sejmout kohokoliv. Bohužel zde u Spaceyho tomu tak není. Tím, že se omluvil, se zároveň i přiznal, už se nejedná o obvinění jako u jiných lidí z Hollywoodu z posledních týdnů. Z jeho slov to zní, jak kdyby se nic velkého nestalo. Pak to dokonce vyšperkoval tím, že je Gay, což je tah jak z hlavy Francise Underwooda.

Účelově se snažil přenést směr debaty úplně jinam. A to, že je Gay je ten bulvárový obsah. Ale sexuální obtěžování mladistvého rozhodně bulvární není. A k tomu Netflixu, jedná se o klasický damage control, kdyby to vyšlo najevo pár měsíců dozadu, tak HoC končí pátou řadou.

#9 KevSpa
30.10.2017 | 22:28:32
KevSpa

#8 Merdi_fex: Tak já nevím, jestli jsi to jeho vyjádření četl pořádně, ale on se k ničemu nepřiznal. Napsal, že si nic z toho nepamatuje, protože byl opilý. Což samozřejmě může být výmluva. To, že po letech otevřeně řekl, že je je gay, ač se to obecně vědělo, může být odvracení pozornosti. Ale nic to nemění na tom, že nic nepřiznal. Navíc vážně neznáme okolnosti. Nevíme ani, že k tomu opravdu došlo. Omluvil se s tím, že když to Rapp tvrdí, tak to tak asi bude. Zkrátka se mi nelíbí, že v současnosti obvinění herci, producenti a další už nemají nejmenší šanci se ani obhájit. To, co se třeba strhlo pod jeho statusem na twitteru, z toho se mi dělá až špatně. „Oběti“ aktuálně vládnou Hollywoodu pod vedením šílených aktivistek, které to celé odstartovaly. A každé plácnutí po zadku je bráno pomalu jako znásilnění. Bohužel tímhle tempem se ten Hollywood do pár měsíců zhroutí jako domek z karet.

#10 Jessstjames
webmaster
30.10.2017 | 22:43:21
Jessstjames

#9 KevSpa: Sexuální obtěžování/zne­užívání není sranda. Nemyslím si, že zrovna Anthony Rapp by si něco takového měl potřebu vymýšlet. Ty šílené aktivistky si prosím vyhledejte – uznáte, že zase tak šílené nejsou. A to, že se nemůžou obhájit je pravda, ale co chtějí obhajovat? To, že je Weinstein prase, věděl skoro celý Hollywood a ten teďka říká, jaká je to pitomost. Což je krásná obhajoba…Mezi námi, nejsou to jen „šílené aktivistky“, ale v poslední době se naštěstí začíná ukazovat, že bohužel s tímto obtěžováním mají zkušenosti i muži (viz Terry Crews). A to že se to řeší? Spíš by se mělo řešit, proč se takové věci dějí. A to podotýkám, že nejsem žádná zfanatizovaná feministka…

#12 KevSpa
30.10.2017 | 23:22:18
Romix01

Nějaký tragéd, co se potřebuje zviditelnit, si po třiceti letech vzpomněl, že ho opilý Spacey balil a kvůli tomu mám přijít o jeden z nejoblíbenějších seriálů a ještě tím pošpiní nejlepšího herce?

30.10.2017 | 23:24:30
KevSpa

#10 Jessstjames: Pokud nevidíš rozdíl mezi prasaty typu Weinsteina a někým, kdo prostě jen v opilosti kdysi na svém vlastním večírku ve vlastním bytě někoho balil, tak asi není moc o čem mluvit. Ono si lze celkem dost dobře představit, že Rapp coby vycházející broadwayská hvězdička a gay až na půdu ke Spaceymu coby v té době už úspěšnému divadelnímu herci vzhlížel a nějakou tu pozornost i ocenil. Jinak ano, některé z těch hlavních aktivistek jsou labilní osoby a je to o nich známo. Řada z nich tohle celé využívá ke zviditelnění se. Jsem poslední, kdo by se tu predátorů zastával, coby žena mám s podobným chováním ze strany mužů bohužel dost zkušeností. To ale neznamená, že budu slepě odsuzovat každého, kdo kdy někoho plácnul po zadku. K sexuálnímu obtěžování dochází naprosto všude, bohužel v Hollywoodu se to aktuálně už zcela vymklo z rukou.

#14 Jessstjames
webmaster
30.10.2017 | 23:32:50
Romix01

A od Netflixu samozřejmě naprosto směšná reakce, ale ani mě to moc nepřekvapuje..

#15 KevSpa
30.10.2017 | 23:32:58
Jessstjames

#12 KevSpa: 1. Anthony je teďka ve Star Trek: Discovery, tudíž myslím, že zrovna teďka si to nemusí vymýšlet (navíc nikdy nepřiznal jakoukoli sexualitu…) 2. bohužel mám taky přímou zkušenost se zneužitím, což mě opravdu nedělá nezaujatou, pravda, ale plácnutí po zadku (což se stalo Terrymu před jeho manželkou!) a vzití 14-letého kluka do postele, jsou trošku jiný věci…

#16 KevSpa #29 Kalam
30.10.2017 | 23:37:41
KevSpa

#13 Romix01: Myslíš to, že oznámili o pár týdnů dřív, že už se natáčí poslední řada, což bylo neoficiálně potvrzeno už před několika měsíci? :D

#17 Romix01 #18 Romix01
webmaster
30.10.2017 | 23:38:21
KevSpa

#14 Jessstjames: Právě proto, že má v podstatě poprvé za svou kariéru díky Star Treku celkem velkou fanbase, je důvod, aby s takovým obviněním vyrukoval. Neříkám, že si vymýšlí, ale určitě mu tenhle fakt dodal odvahu. To, že je gay, potvrdil už dávno. Nikdy se tím netajil, alespoň podle mých informací. Jinak vzal do postele… ono z toho popisu to vážně nevypadalo tak zle, a skutečně to vypadalo spíš jako opilecký úlet, který ale neskončil žádným znásilněním ani nic podobného. Ten věk je druhá věc, na druhou stranu, chodit ve čtrnácti na bujaré broadwayské večírky, je poněkud riskantní. :D

#19 Jessstjames
webmaster
30.10.2017 | 23:43:08
Romix01

#15 KevSpa: Oukej, tak potom moje chyba, holt jsem naletěl na nějaký fake na twitteru a o tom, že to Netflix potvrdil už dřív, jsem nevěděl. Sorry.

#21 KevSpa
30.10.2017 | 23:43:39
Romix01

#15 KevSpa: Ale jsem holt těžce nasraný, Kevin je nejlepší, HoC je jeden z nejlepších a tahle blbost má na mě dnes špatný dopad..

#20 KevSpa
30.10.2017 | 23:44:47
Jessstjames

#16 KevSpa: tak jsem se rychlo koukala, prý se považuje za queer, cokoliv to znamená (a teďka opravdu, nechápu, co tahle nálepka znamená…) :D tak jako jo, ale člověka to vyděsí :)

#21 KevSpa
30.10.2017 | 23:46:53
KevSpa

#18 Romix01: Já se ti vůbec nedivím. Co mám říkat já? To abych si po 16 letech snad změnila přezdívku. :D

#22 Romix01 #24 Darmody
webmaster
30.10.2017 | 23:50:58
KevSpa

#17 Romix01: Oni tu šestou řadu prostě jen oficiálně potvrdili, když se to dnes spustilo kolem Spaceyho. Ale neoficiálně už bylo řečeno, že půjde o pravděpodobně poslední sérii. Jen by to asi Netflix oznámil třeba až za měsíc. :)

#19 Jessstjames: Co je Queer? Cituji aspoň stručný popis. :D
Pojem Queer má sociopolitický význam a je většinou preferován aktivisty, kteří odmítají tradiční genderové identity, těmi, kteří odmítají dané sexuální identity jako je gay, lesba, bisexuál a konečně těmi, kteří se cítí utlačovaní heteronormativy většinové kultury.

#23 Jessstjames
webmaster
30.10.2017 | 23:55:10
Romix01

#20 KevSpa: Nic neměnit a i nadále věřit Kevinovi.. u mě je to pořád jednička Hollywoodu :)

#26 KevSpa
30.10.2017 | 23:57:17
Jessstjames

#21 KevSpa: takže aby se vyhnuli nálepkám, tak si dají nálepku, chápu :D díky

#26 KevSpa
30.10.2017 | 23:57:18
Darmody

#20 KevSpa: Ahoj, tak by mě zajímalo, co si myslíš o hérečkách a hercích, kteří věděli o Weinsteinovy xx let jak zneužívá svojí pozice, nic neřekli a samozřejmě se i nechali zneužít, protože chtěli peníze/slávu.

A ještě by mě zajímalo, kdyby si měla 14ti letou dceru/kluka a já bych jí/ho osahával a později se vymlouval na opileckej úlet, jak by si to brala? Zneužívání nevinnejch mladejch dětí mi příjde neomluvitelný. Alespoň u Weinsteina to byli dospělý holky, který svým způsobem chápali, že jde o výměnný obchod.

#25 KevSpa #27 Jessstjames
31.10.2017 | 0:08:03
KevSpa

#24 Darmody: To, co provedl Weinstein je hrozné. Ale vzhledem k tomu, kolik lidí o tom vědělo a kolika se to dělo, vážně nerozumím tomu, že celá ta dlouhá léta nikdo veřejně nepromluvil. Jasně, všichni se báli, že nedostanou pracovní nabídky. Ale zkrátka si myslím, že tohle se mělo řešit už dávno a ne, že najednou s tím vyrukují až po akci aktivistů. Ale lepší pozdě než nikdy. Už méně se mi ale líbí ty další aféry, kde k žádnému znásilnění nedošlo, nešlo ani o to, že by daní herci při odmítnutí přišli o práci. Prostě Hollywood je od jakživa žumpa (a ta Broadway není o nic lepší). Je to úpně jiný svět, kde se i toleruje jisté chování a nikdo o tom moc nemluví. Jenže je třeba uvědomit si, že i takový čtrnáctiletý jinoch, který je v zábavním průmyslu od malička, už je na jiné úrovni než jeho vrstevníci. Ostatně ti by asi na večírky s dospělýma moc nechodili. Jako rodič bych především zvažovala, zda ho pustím mezi opilé herce uvolněných mravů.

#28 Darmody
webmaster
31.10.2017 | 0:14:11
KevSpa

#22 Romix01: Neboj, já zůstávám věrná. :D

#23 Jessstjames: Jo, hezky srhnuto. :D

webmaster
31.10.2017 | 0:14:48
Jessstjames

#24 Darmody: no nevím, Weinstein je podle mě kardinální prase, které využívalo toho, že herečky práci prostě potřebují…to už by rovnou mohly šlapat chodník, kdyby chtěly aby se tak k nim někdo choval…a když je holt někdo v byznysu velké zvíře, tak si myslí, že si toho může hodně dovolit (a taky může, protože strach o práci těm holkám nic nedovolí…)

#28 Darmody
31.10.2017 | 0:16:03
Darmody

#25 KevSpa: Tak pod to bych se podepsal, souhlasím se vším. #27 Jessstjames: Šlapání chodníku za pár stovek a za sex ( a nebo na koukání, jak masturbuje ) a dostat za to miliony je trochu nepoměr :-D. Kromě toho, věděli o tom herci/herečky, kteří jsou už dávno za vodou a stejně mlčeli. Což mi příjde skoro stejně nechutný, jako to, co dělal on.

#31 sFík
31.10.2017 | 0:27:08
Kalam

#14 Jessstjames: pokud vím, tak u terryho nešlo o plácnutí přes zadek, ale šáhnutí do rozkroku…

31.10.2017 | 1:11:12
quintes

To hej… obrovský problém teraz… fakt sa stalo niečo brutálne… A přitom taková blbost :D len aby z toho nebol nakoniec iný ťah na bránku

31.10.2017 | 8:25:17
sFík

#28 Darmody: Naprosto souhlasím s tou poslední myšlenkou. Podle mě je nutný si uvědomit že ty zneužité zkrátka nesou morální spoluvinu na zneužitích, která přišla později. Jednak trestný činy se mají oznamovat, jednak to Weinsteinovi dodávalo jistě pocit síly, když se za tu dobu nikdo neozval.

Co se Rappa týče.. vážně má 14 letý teenager co chodit na nějaký party.. Co se týče tohohle fenoménu prasáctví týká.. Když zkusím políbit holku, která s tím úplně nebude souhlasit, mám dostat facana a ne trestní oznámení pro sexuální predátorství. Realita těch útoků je dle mého názoru jasná, a společnost hold na extrém reaguje extrémem jako v xy dalších případech......

#34 Historic
31.10.2017 | 9:56:07
Historic

#7 KevSpa: Aha. Takže v Guardianu, New York Timesech nebo BBC nejsou seriózní novináři? Žádní fanoušci, žádné konspirace, všechno to jsou články, které se zaobírají koncem HoC, a všechny uvádí aktuální kontext v podobě Spaceyho skandálu.

Máš samozřejmě právo na vlastní názor, ale s tím svým „absolutně to spolu nesouvisí“ jsi v drtivé menšině.

#33 KevSpa
webmaster
31.10.2017 | 12:41:54
KevSpa

#32 Historic: Ano, ten kontext uvádí mylně, protože se toho bohužel chytla spousta médií. Nicméně bylo jasně řečeno, že o konci bylo rozhodnuto už před několika měsíci. Což jsem ostatně věděla i já, jen to nebylo Netflixem oficiálně potvrzeno. Takže zatahovat do toho Spaceyho skandál je čistě bulvár. A tebou uváděná média už dávno nelze považovat za zcela seriózní. Bohužel.

#35 Historic
webmaster
31.10.2017 | 12:49:00
Historic

#31 sFík: Morální spoluvinu :D Měly by jít rovnou s Weinstenem i sedět, nejlíp do stejné cely, ne?

Ty jsi ve čtrnácti letech nevytáhl paty z domu? A když si někdo v tomhle věku vyrazí ven, tak si tím říká o sexuální obtěžování? Nemluvě o tom, že Rapp žádné trestní oznámení nepodal a Spacey se jej nepokusil políbit, ale měl jej údajně vzít do náruče ala nevěstu, přenést jej do postele a lehnout si na něj. To je krapet rozdíl.

#42 sFík
webmaster
31.10.2017 | 12:53:31
Historic

#33 KevSpa: Takže je to čistě náhoda, že to prohlášení Netflix vydal zrovna teď? A existuje ještě nějaké seriózní médium?

#36 KevSpa #37 tomasgeryk
webmaster
31.10.2017 | 12:55:12
KevSpa

#35 Historic: Myslím, že už jsem to tu psala, že to Netflix ohlásil o něco dříve kvůli tomu skandálu. Zároveň oznámili, že chystají spin-off (o tom budu psát článek dnes). Takže se skandálem souvisí pouze to, že to, o čem se mluvilo už několik měsíců, bylo ofiko potvrzeno, když začal mediální kolotoč kolem Spaceyho. Jinak seriózních médií bohužel už moc nezbylo. Ale stačí občas sledovat informace přímo z první ruky, čili od studií, televizí, producentů a podobně. Ne věřit každému článku, který logicky chce z nějaké senzace vytěžit čtenost, tak proč se na něčem takovém nepřiživit.

webmaster
31.10.2017 | 13:01:20
tomasgeryk

#35 Historic: Taky bych vstoupil do diskuze… Seriózní médium je velmi relativní pojem. Vždycky existují více či méně seriózní novináři, ale ani ti se neubrání promítnutí vlastního názoru do toho, co píšou. Neříkám, že je Spacey neviňátko (to ostatně nikdo kromě aktérů skandálu vědět nemůže), jenom mi přijde nesprávné, aby na sebe média brala úlohu 3 v jednom (policie, státního zástupce a soudce). A to je právě to, čím se dnes novináři odklánějí od seriózní novinařiny.

#38 tomasgeryk #44 Historic
31.10.2017 | 16:37:41
tomasgeryk
#37 tomasgeryk: Bohužel jsou úplně stejně pravděpodobné 3 možnosti
Spacey je vinný
Rapp si vymýšlí (nebo minimálně zveličuje skutečnost)
oba tak nějak říkají trochu pravdu, ale ani jeden ne celou

Bohužel rozhodnout, která z nich se nejvíc blíží pravdě, by v žádném případě nemělo příslušet někomu, kdo se snaží prodat svůj produkt (= článek). Novinář by měl na problém upozornit, jakékoliv další angažování už je od něj trochu přes čáru. Od toho máme policii, na kterou je většinou tlak jenom v tom, aby případ vyřešila (nepředpokládám, že by Spacey praktikoval metody Mafie a uplácel případně odstraňoval všechny, co s tím mají co do činění).

31.10.2017 | 16:46:25
barahir

Tyhle aféry mě nezajímají, ale jak to teda sakra bude? :D

https://www.facebook.com/…93217335457/?…

čestný člen redakce
31.10.2017 | 19:23:05
Merdi_fex

Pořád je to bulvár? Pár desítek minut zpátky oznámil Netflix, že natáčení šesté série se na dobu neurčitou ruší, a to právě kvůli Spaceymu. Navíc to vypadá, že Rapp nebyl jediný, ale Spacey to udělal několikrát. Jako příklad si můžete najít včerejší TOP příspěvek na redditu, kde jeden z uživatelů několik měsíců před touhle aférou popsal, co Spacey dělá a jak využívá mladé lidi při natáčení. Těch indícií je více, už v minulosti měl Spacey problémy s napadením osoby a obtěžováním. Za posledních 20 let najdete mnoho článků s podobným tématem. A jako třešnička na dortu je tady scéna z Family Guy, kde na to MacFarlane upozorňoval před lety, stejně jako i u Weinsteina. Pro Spaceyho to nevypadá vůbec dobře, a jestli měl alkohol v krvi, nebo ne, to není omluva.

#41 KevSpa
31.10.2017 | 19:25:12
KevSpa

#40 Merdi_fex: Aktuální článek za chvíli vydám. Psala jsem myslím zcela jasně, že bulvár je to ve chvíli, kdy to s daným tématem nesouvisí. Už mě nebaví se opakovat, ale ta poslední série prostě byla rozhodnutá dávno, aktuální problém s pozastavením natáčení je už něco jiného.

webmaster
31.10.2017 | 19:41:21
sFík

#34 Historic: Jo morální. Což se přímo vylučuje s tím tvým „nejlíp do stejný cely“ tak se nauč dešifrovat cizí text než začneš poblážněně reagovat. Kdyby se to stalo například dceři, tak budu děsně nasranej i na ty kočky, kterým se to stalo taky a nic neudělaly, protože kdyby udělaly dál by to nepokračovalo.

A ve čtrnácti jsem fakt nechodil domů na party k… čtyřicátníkům?

#43 Jessstjames #44 Historic
31.10.2017 | 19:50:50
Jessstjames

http://www.bbc.com/…rts-41829484 pro ty, co si myslí, že to Anthony Rapp řekl jenom kvůli slávě…

#42 sFík: byla to party 26letého Spacyho…čtyřicátník nebyl, navíc Rappa prý pozval osobně…

1.11.2017 | 22:01:41
Historic

#37 tomasgeryk: Tohle není o žádném jednom novináři, stejně tak se tato média nestylizují do role popravčí čety. Jen předkládají informace a zasazují je do kontextu, nesoudí.

#42 sFík: Viz komentář Jessstjamese. V tom hypotetickém případě tvé dcery by s tím dost možná taky nic neudělala a ani by ses o tom nedozvěděl. Ono je fajn žít v představě, že kdyby se dřívější oběti ozvaly, nic dalšího by se nestalo. Tak jednoduché to bohužel není.

webmaster
4.11.2017 | 18:10:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Podpořte překladatele

Chcete-li podpořit překladatele House of Cards a poděkovat jim za jejich práci na titulcích, můžete tak učinit zde. Moc vám děkujeme. PayPal máme společný, takže pokud nám dáte vědět, za který seriál přispíváte, budeme vám vděční.

Reklama

Trailer k šesté sérii

Thumbnail Play icon

Nejoblíbenější postavy

Recenze

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

I pátá série Domu z karet přinesla řadu zajímavých zvratů a opět nám ukázala ošklivou tvář politické scény. Přestože někteří diváci s aktuální sezónou nebyli tolik spokojení, v naší redakci převládají nadšená hodnocení. Ostatně přesvědčte se sami.

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama