Justice League
84/100 - 38×

Justice League

Superman, Batman, Wonder Woman a další. Superhrdinská týmovka Justice League chrání svět na stránkách DC Comics už od roku 1960 a nyní přichází na filmové plátno v novém projektu, díky kterému všechny tyto superhrdiny konečně uvidíme pohromadě!

USA | 2013 | Vysílá se
Akční, Fantasy, Komiksový
Henry Cavill, David Corenswet (Superman), Ben Affleck (Batman), Gal Gadot (Wonder Woman), Viola Davis (Amanda Wallerová), Jai Courtney (Kapitán Boomerang), Jason Momoa (Aquaman), Jeffrey Dean Morgan (Thomas Wayne), Lauren Cohan (Martha Wayne), Diane Lane (Martha Kent), Kevin Costner (Jonathan Kent), Robin Wright (Antiope), Ewen Bremner (Charlie), Connie Nielsen (Hippolyta), Danny Huston (Erich Ludendorff), Saïd Taghmaoui (Sameer)

První recenze: Sebevražedný oddíl - sebevražda pro postavy i režiséra

„Zbláznit se bez blockbusteru je k ničemu, nikdo se na to nedívá.“ Sebevražedný oddíl se změnil v sebevražednou misi i pro samotného Ayera, nedokázal totiž udržet věrnost svému stylu a místo novodobého Nelítostného souboje představil jen další apokalypsu.

7 15
3.8.2016
TheDarkKnight

Novinku Davida Ayera Sebevražedný oddíl lze charakterizovat parafrází ze Simpsonových: „- Pane, vy jste se z toho blockbusteru úplně pomátl. – Samozřejmě, zbláznit se bez blockbusteru je k ničemu, nikdo se na to nedívá.“ Proč by se měl Ayer zbláznit? Možná proto, že točí film s Jokerem nebo ho možná jen zradily požadavky studia. Tak či onak je jasné, že se odchýlil od toho, co umí a proč se odjakživa zdál jasnou volbou pro dirigování drsného snímku s partou zločinců.

David Ayer totiž patří mezi jedničky žánrového filmu na půdě Hollywoodu. Již od svého příchodu byl závanem návratu nové vlny. Jeho drsné gangsterky a thrillery se zdály jako novodobé navázání na Martina Scorseseho. Začalo to Drsnými časy, neslo se přes Krále ulice a zastavilo se až u historických Železných srdcí. V nich, stejně jako ve S.W.A.T.: Jednotka rychlého nasazení (což nicméně pouze psal), prokázal, že je schopen bez přehlcení a narušení pojmout v jednom filmu mnoho. Zahrnul zde hrdiny s temnou minulostí, záporáky s ještě temnější, uvrhl je do světa drsné gangsterky, která se stala vrcholem žánru. A to navíc s kupou nepřátel, kteří se musí stát přáteli.

(Foto: Warner Bros.)

A co víc si k drsné jednotce záporáků potulujících se v temném a „přízemním“ světě Batmana přát? Civilní tvůrce s drsnými snímky tyčícími se na vrcholu žánru byl podobnou sázkou na jistotu jako „hororový“ James Wan pro Aquamana nebo „feministická“ Patty Jenkins pro Wonder Woman. (Ostatně v osobitých režisérech vězí již od samého počátku naděje na úspěch DC filmů. Vyznačuje se tím i jejich odlišnost od těch z Marvelu, který razí přesně opačný přístup.)

Co se tedy stalo? Sebevražedný oddíl se změnil v sebevražednou misi i pro samotného Ayera. Na rozdíl od Christophera Nolana totiž nedokázal u takto velkého projektu udržet věrnost svému stylu. Buď chtěl nebo musel se podvolit současnému blockbusterovému trendu. Film se tak sice možná prodá v kinech, jistojistě jej ale pohřbí pro Ayerovy diváky.

Sebevražedný oddíl se změnil v sebevražednou misi i pro samotného Ayera.

Odklon od žánrových snímků je ve filmu o to smutnější, že přichází až po naději na drsné časy se S.W.A.T. týmem králů ulice a zločinu. Po písňovém soundtracku, představení postav ve stylu Guye Ritchieho a expozici příběhů hrdinů po vzoru Dennise Lehanea nebo Bena Afflecka (což je ve své podstatě skoro jedno a to samé). Po všech těchto nadějných záchvěvech přijde strašná rána ze světa megalománie. Na scénu se (doslova) ve velkém přiřítí hlavní záporáci a v každé své scéně s nimi člověk prožívá nepříjemné déjà vu z chvíle, kdy do kin přišla Apokalyps(a).

A nejen ta. Sebevražedný oddíl se v celé své druhé půlce drží mustru blockbusterového světa. A to přesto, že byl již od svého počátku prezentován jako jeho přesný opak. Diváci tak očekávali zlom v dočasné komiksovo-filmové produkci. Vypadá to však, že na civilní a syrově drsnou atmosféru se zlem mnohem „obyčejnějším“ si budeme muset ještě chvíli počkat. Stejně jako na přiznání sociálního kontextu v problematice přeměny postav ve zločince a vrahy. To vše neuvidíme ve filmu v rámci superhrdinské produkce nejspíše dříve, než se na plátnech objeví Affleckovo město s Batmanem.

Diskuze /60

pozitkar

Takže veškerou jinakost a syrovost vyplýtvali v trailerech a do kina zbyla jen spousta efektů? Už zase? No nic, další film, u kterého budu v sobotu chrupkat, když půjde na Nově jako film týdne … Kecám, napřed ještě počkám na Frantovu recenzi a pak teprve na něj nepůjdu ;-)

3.8.2016 | 7:15:16
Wolfinator1

Já jdu už dneska do kina a věřím v super filmek, pokud člověk se podívá na trailer a přečte si o čem to asi má být tak jen málokdy může být negativně překvapen. Tato recenze nerecenze mi nic neřekla asi proto, že neznám režiséra a jeho styl a vůbec mě to nezajímá. Hodnotím prostě film zda se mi líbil ( herecké výkony, efekty, příběh, zda byly dobré komediální a dramatické složky… ). Ono u komixovky se prostě nemůže čekat nějaký super psychologický poselství a změny žánrů. Věřím v dobrou akci a zábavu hlavně kvůli Harley :D

#4 Serenitka #5 tunerrw
3.8.2016 | 8:31:38
Horyo

Jo jo jo Davide Ayere… Fu*k Marvel :) :) :) příště raději drž hubu ;) ;) ;)

Víte, mám rád jedno přísloví- Přej a bude ti přáno :)

3.8.2016 | 8:32:02
Serenitka

#2 Wolfinator1: Souhlas:) Film jsem samozřejmě ještě neviděl a třeba to bude průser, třeba budu souhlasit, ale komiksovky je potřeba brát jinak a je rozdíl, když jde na film komiksový fanda a někdo, kdo si jen z dětství vybaví Čtyřlístek a kačera Donalda, podlehne nějakému mediálnímu hypu a pak se díví, na co to šel. Ayerovi filmy jsou mi někde, ani jeden ze jmenovaných se mi nelíbil, takže jestli hošan vybočil, bude to jen plus a možná si ho teprve oblíbím. No nechám se překvapit, nudit se určitě nebudu, očekávání však nemám nikterak velké, jak dopadnou záporáci je mi celkem fuk, takže třeba budu mile překvapen.

3.8.2016 | 8:43:27
tunerrw

#2 Wolfinator1: Naprosto souhlasím ;) Taky jdu dnes a osobně se nechám překvapit-na recenze a hodnocení opravdu nedávám (rozhodně ne na ty na CSFD). Jinak je to tu už zas, jako u jiných recenzí- pokud režisér najednou netočí, jak točil vždycky je to automaticky špatně? A on byl tenhle film prezentován jako opak blockbusterového světa? Tak to jsem asi viděl jiné trailery ;)

#7 Ratemus
3.8.2016 | 8:47:21
Lukáš1989

ano imbd to má celkem dost 8.6/10 http://www.imdb.com/…e/tt1386697/ já od toho čekám fajn akční komedii, temnota ne temnota

#10 Elhonzo
3.8.2016 | 9:04:08

#5 tunerrw: někdy na CSFD najdeš dobré recenze, nesmíš číst zaujaté intelektuály nebo vyloženě hatery co v tom hledají chyby za každou cenu…

#8 tunerrw
3.8.2016 | 10:22:52
tunerrw

#7 Ratemus: Ano- nezatracuji CSFD obecně, jen je občas těžké se prokousat právě těmi hatery a intelekturály k nějaké smysluplné recenzi. S bodovým hodnoceními je to u mě tak 50/50-v polovině se s CSFD shodnu, v polovině naprosto rozcházím-ale to stejně záleží na preferencích každého diváka. No za 9 hodin uvidíme, které recenze a hodnocení budou blíže tomu mému ;)

3.8.2016 | 10:39:03
Railbot

Je to komiksovka. Je to o tom sednout si a dobře se bavit. Intelektuálové to mají těžké, hledat v tom hlubší smysl a zapeklitý příběh. To jednoho unaví.

Lidi, nechte si otevřenou mysl. Nemá smysl se chladit zklamanými recenzemi.

#11 pozitkar
3.8.2016 | 11:29:00
Elhonzo

#6 Lukáš1989: Na imdb jde ten film hodnotit ještě před premiérou, takže to tam má 10 od lidí co to ještě neviděli. Teď to bude klesat.

3.8.2016 | 11:30:36
pozitkar

#9 Railbot: To sice jo, ale pokud to žádný příběh nemá a jsou to jen efekty, tak to nudí. Pokud si navíc rejža libuje v temných scénách a jdeš na to ve 3D, tak z toho filmu moc nemáš. Já se na tento film moc těšil, říkal jsem si, že se konečně zbaví toho supermanovského efektu, kdy je důležitější, kolik baráků tam spadne než to, že to bude mít nějaký děj. Tohle je navíc ve filmech docela neokoukané téma. Počkám ještě na Frantu (Fuku) a Myrku (Spáčilovou) a rozhodnu se. Jsou můj ročník a nejsou zatížení komiksama, takže nebudou hodnotit, jestli měl Joker správnou barvu vlasů podle komiksu, ale spíš opravdu, jestli to mělo děj, jaká byla hudba (FF), jestli to zase nesestříhali, protože rejža vyrobil tříhodinový film a tak. Recenze na CSFD mi taky většinou připadají zaujaté, snad kromě Verbala, tam vím vždy, co čekat :-)

3.8.2016 | 11:50:26
3.8.2016 | 17:51:01

a co si o tom myslí pan František Fuka? http://www.fffilm.name/…suicide.html#more

#14 pozitkar
3.8.2016 | 18:03:19
pozitkar

#12 Ratemus: #13 Ratemus: Tak už zbývá jen Myrka, ale asi fakt nejdu ;-) Btw čekal jsem, že to tam bude mít FF až ráno, ale asi šel na odpolední představení :-D

3.8.2016 | 18:45:36
Historic

Nakolik za to může Ayer a jaký díl viny nesou ti nad ním? Režisérská osobitost může jít k čertu, když není puštěná z vodítka. Jen aby Rogue One s těma svýma dotáčkama nedopadlo stejně…

3.8.2016 | 19:06:45
Horyo

#12 Ratemus: fňuk fňuk

3.8.2016 | 19:09:37
m.dak

No já bych řekl, že ten recenzent především nepochopil, na jaký film jde. Pokud očekával něco jako Tucet špinavců, nebo Obvyklé podezřelé, když bylo jasné, že to bude typická megalomanská komiksová akčňárna, tak musel být nutně zklamán.

#18 pozitkar
3.8.2016 | 20:36:33
pozitkar

#17 m.dak: Podle mne je trefné, co napsal FF, že se pokouší dohnat Marvel a nedaří se jim to. To, že na to nechodí lidi a Marvelovky trhají rekordy, mluví samo za sebe.

#19 m.dak
3.8.2016 | 21:06:12
m.dak

#18 pozitkar: To se týká DC a Warnerů, zatímco mě šlo o toho recenzenta, ale jinak máš samozřejmě pravdu. Vypadá to, že jejich scénáristi nedokážou vypotit pořádný příběh, možná má Marvel už v základu(komiksy) lepší story, na kterých může stavět. U BvsS byla podle mě chyba, že se snažili splácat dohromady moc věcí najednou, kdyby místo toho natočili Dark knight returns od Franka Millera, tak mohli mít úžasnej film.

#20 HellTsuku
3.8.2016 | 21:30:06
HellTsuku

#19 m.dak: Kdybys četl komiksy tak tohle nenapíšeš základ mají obě dobrý ale v DC mají naprosto skvělé příběhy, totéž třeba i Image nebo Bubble Comics.

3.8.2016 | 21:36:58
m.dak

Hoď kamenem do hejna hus a ozve se naštvaný fanoušek DC :-) Dobře, nemůžu o sobě tvrdit, že jsem ultimátní znalec komiksu, nicméně objektivní fakt je, že DC se ty skvělé příběhy nějak nedaří prodat filmovému publiku.

#22 HellTsuku
3.8.2016 | 21:49:00
HellTsuku

#21 m.dak: No a co? Víš že eixstují věci co se z filmovat nedají?? Nebo myslíš že se vše dá zfilmovat, ty znalče komiksů.

#24 m.dak
3.8.2016 | 21:50:35
totti

V traileroch to vyzeralo úžasne, no nakoniec to tak úžasné nebolo. Celkovo som však spokojný. Určite jeden z tých lepších komiksových filmov

3.8.2016 | 21:55:50
m.dak

#22 HellTsuku: Pro tebe ještě jednou zopakuji pokud to vůbec čteš: Hoď kamenem do hejna hus a ozve se naštvanej HellTsuku:-))) Nemůžu o sobě tvrdit, že jsem ultimátní znalec komiksu, zatímco ty evidentně ano, tak mi vysvětli, proč to u Marvelu jde, zatímco DC vaří z vody. Jinak samozřejmě všechno zfilmovat nejde, takový Sandman je kupříkladu tvrdý oříšek, nebo Lucifer, kde vzali jen tu výchozí situaci a natočili seriál který nemá s komiksem společného vůbec nic.

#26 HellTsuku
3.8.2016 | 22:08:28
Horyo

Na DC fans se mi líbí jak si otevírají hubu na Marvel JEN v komentářích pod trailery, ale jak přijde film (a jeho recenze) už okamžitě sklapnou a jediné co zmůžou je nějaká petice :D Pokud se podíváte na komentáře u SS nebo BvS tak je tam toho plno-teď už tam možná najdete jen fňukání ;) No hold asi to měla být odpověď na marveláckého Deadpoola :) Tak tohle se povedlo, tleskám!

#42 -Skinner-
3.8.2016 | 22:23:01
HellTsuku

#24 m.dak: Ještě jednou si přečti můj koment, co funguje na papíře nemusí vždy fungovat ve filmu, chápeš nebo ne?

#29 m.dak
3.8.2016 | 22:54:15
HellTsuku

Mě zase přijde divný, chodit nějak kde určitě se nějací fanoušci DC bývají a nadávat tam, ale evidentně Marvel Fans můžou vše.

3.8.2016 | 23:11:08

Jediného, čeho jsem se bál, že uvidím v kinech druhého Deadpoola v jednom roce, který mi úplně nesedl. Naštěstí tomu tak nebylo, ale to neznamená, že se neobjevily ve snímku jiné problémy. Ale vše popořádku. Film má skvělý začátek, představí nám hrdiny, které neznáme z předchozích filmů a umí v divákovi vzbudit rychlý zájem o ně. Celkově úvod s parádní hudbou je skvěle namixován. Deadshota jsem si hned oblíbil, u Jokera to byl stejný případ a samozřejmě nejsilnější to bylo u Harley Quinn, jejíž představitelka Margot Robbie dokazuje, že je výbornou herečkou. Takovýto výkon jsem dlouho neviděl, její scény s Jokerem jsou možná ty mé nejoblíbenější na celém filmu. U postav ještě zmíním z trailerů nevýrazného El Diabla, který příjemně překvapil. Akce ve filmu ušla, vtipů bylo tak akorát, mezitýmové pošťuchování se mi líbilo, postavy se mi líbily, flashbacky byly vkusné. Tak kde film selhal? Upřímně tam, kde jsem nečekal – u záporáka a hlavní dějové linky. Ve filmu vystupují bohužel dva (téměř) neporazitelní záporáci a znovu se ničí a následně zachraňuje svět. Neporazitelné padouchy jsme viděli už v Muži z oceli i v Úsvitu spravedlnosti, tak proč je museli tvůrci cpát i sem? Svět se zachraňoval už v předchozích filmech (a to nepočítám dalších X komiksových filmů od vedle), tak proč to vytahovat tady? Chápu, že filmy typu Justice League či Avengers jsou o záchraně světa, ale je nutné, aby tyto vedlejší filmy byly o tom samém? Pro mě je to pátá pomyslná hvězda, kterou musím strhnout. Film jsem si užil, ale tento holý fakt mi malinko zkazil zábavu. Jinak všem tento film doporučuji a nechápu tu hejtování DC světa. Mně se ten svět líbí, je skvěle reálný a je to zcela něco jiného než Marvel. Tak co ty lidi sakra chtějí?

#31 barahir #36 tunerrw
3.8.2016 | 23:37:53
m.dak

#26 HellTsuku: Já tvé komenty četl a reagoval na ně, zato tobě evidentně dělá problémy porozumění psanému textu.

3.8.2016 | 23:42:21
Railbot

Trailer bylo to nejlepší z filmu. Sestříhané, přeskládané. Ve finále ve filmu není minimálně 5 scén z traileru. Ale o to víc je tam nudy a šedi. 6/10

4.8.2016 | 0:17:00
barahir

#28 tom99: Máš pravdu, toho ničení světa už je moc, tomuhle filmu by slušel nějakej menší záporák a vynechat ohnivce (ano, postav je tolik, že si ty jména nepamatuju), kterej byl oproti ostatním moc nabušenej.
Ale přestože je to taková snůška klipů, film na mě působí jako celek líp, než BvS, abych to shrnul, příběh to nemělo, ale bavilo mě to.

4.8.2016 | 0:46:13
barahir

Ještě bych doplnil, že na tak rozmáchlou akci, o kterou se pokoušeli, asi ani neměli prachy, protože na pěšáky záporáků už nezbylo a tak se udělala jen jednoduchá CGI plastická hmota bez ksichtu. :D

#43 Historic
4.8.2016 | 0:54:52

no jsou fakt věci co zfilmovat nejdou a jak už tu někdo řekl především Sandman, Lucifer to jsou top komiksové řady a jak to vypadá tak ani Preacher se moc nepovedl…obecně mají DC více promakanější příběhy a více dospělejší ale já si nemůžu pomoct na plátně ta JL vypadá prostě směšně, když jsem je viděl v té ukázce vedle sebe, prostě mi vedle Batmana nesedí Flash a ostatní.....nevim proč se MCU tak daří, má taky plno super dospěláckých drsných příběhů…podle mě je hlavní problém v tom, že v MCU je Fiege který má svou vizi a přes to vlak nejede, má přesně naplánováno jak filmy půjdou po sobě co v nich bude a kam budou směřovat aby došlo k nějakému vyvrcholení…tohle DC nemá, tam není žádná hlava co by měla o všem přehled, jen ten Geoff Johns kterej napsal vesměs průměrné příběhy, akorát ta JL se mi od něj líbí…na rozdíl od MCU který má třeba Jeph Loeba který napsal perfektního Batman TIcho, Batman Dlouhý Halloween, nebo Batman Temné vítězství, což jsou vůbec nejlepší příběhy o Batmanovi co u nás vyšly…o tomto to podle mě je…samozřejmě hraje asi roli i to, že chtějí dohnat Marvel a to že pořádně ani neví, jaké filmy a s jakým ratingem a jaký typ filmu to má být…nejdřív že to bude akční, potom komedie a pak PG 13…to prostě o něčem potom svědčí

4.8.2016 | 7:12:23
IngloriousBastard

oficialne prestavam doverovat oficialnym recenziam. a aj tak prineskoro. vy si myslite že onik píšu čo si myslia. oni píšu to za čo su platení. Tento rok su platení za to, aby písale zle recenzie. Pretože okrem Deadpoola bol snád každy jeden takýto film sklamaním … Batman Vs. Superman, NOvý X-meni… všetko zle? a 90% CSDF užívatelov nerobi nič len slepo prebera nazory. Hotovo bodka. Koniec. Na tých filmoch nebolo pre bežneho divaka NIC ale ABSOLUTNE nič zle. Pointa filmu je ta že si sadneš do kina a hodinu a pol sa nemas nudit. Má ti to zabiť čas ktorý nevieš stráviť produktívnejšie sam. Nič viac, takže možno by trebalo trošku zlaviť z tých nenormalne prehnanych narokov, ktorí my ako divaci mame.

4.8.2016 | 7:41:26
Erzik

Ble, ble, ble… Z těchto rádoby recenzí se mi chce skutečně zvracet. Citovat své vlastní věty, snažit se být sofistikovaný, neustále připodobňovat a vynášet hrdelní soudy… Jednou z pohrom internetu je, že na něj může psát kde kdo, ach jo. Mě se film líbil, Ayera jsem v tom také viděl a hlavně to pobavilo, nebylo to dokonalé, ale jedinou sebevraždu bych viděl v blogování autora tímto článkem.

redaktor
4.8.2016 | 7:59:09
tunerrw

#28 tom99: POZOR-obsahuje možné spoilery!!! Řekl bych, že si to napsal naprosto dokonale a přesně to vystihuje můj dojem z filmu. Opravdu největší slabinou je to, že záporák není Joker (který se tam objeví asi v 5ti scénách a vůbec se tak pořádně neprojeví a v mých očích je takový nijaký, protože nedostal ten správný prostor- možná v SQ2?). Čekal jsem také víc akcí-myšleno, že tým půjde na víc akcí, ne jen na jednu, protože většina filmu je vážně jen v jednu noc. Jinak filmu jasně vévodí Deadshot a Harley, kteří jsou opravdu výteční, příjemně překvapila i Diablova proměna a postava Bomeranga. Na to, že má film přes 2 hodiny utekl opravdu rychle, v trailerech nám, ač sice v rozházeném a smyslově nenavazujícím pořadí ale vystříleli určitě 50% hlášek, z čehož minimálně jedna na Diabla se ve filmu vůbec neobjevila. Soundtrack jako by se vzhlédl v Guardianech, což je dle mého super, ale to, že použili jeden stejný song mi už přijde trošku zbytečné. Ve výsledku je to určitě film, který stojí za to vidět, pobaví, vizuálně potěší. Jen od něj proboha nečekejte žádnou temnou atmosféru ;) Za mě 7/10

#38 barahir
4.8.2016 | 8:48:13
LMDizajn

Je to smiešne, tieto DC vs Marvel kecy. Každe filmy su uplne ine a budme len radi, že mame možnost si tam najst niečo svoje. Ak by som si mal vybrat, tak by som povedal že som DC fanušik, ale jeden z najzabavnejšich filmov, ktory si viem pozriet aj 100krat považujem Iron Mana1, ale naopak ostatne Avangers som ledva dopozeral… BvS sa mi pačil a najmä kvoli deju, ktory nebol priamočiary. Ale nikdy by som svoje nazory niekoho nevtlkal alebo hovoril, že moj nazor je lepši ako niekoho ineho. Spamätajte sa! Názor je názor, to je nie 1+1=2… A mali by sme sa tešit, že sa dari DC aj Marvelu, lebo čim viac sa im bude darit, tym viac budu na sebe makat a robit viac filmov, plus vznikne priestor na dalsieho hrača…

4.8.2016 | 10:24:22
barahir

#36 tunerrw: Názor, že lidi čekali jako záporáka Jokera jsem zaslechl už při odchodu z kina. Fakt by mně zajímalo, jak byste si to představovali, jako že Harley půjde proti němu?

#39 tom99 #41 tunerrw
4.8.2016 | 10:48:04

#38 barahir: No, to sice ne, ale upřímně jsem myslel, že Harley bude na Jokera naštvaná. Při havarování auta mu říkala, že neumí plavat a pokud se nepletu, Joker jí sprostě v té vodě nechal…

#40 Erzik
4.8.2016 | 10:55:33
Erzik

#39 tom99: Ehm, podle mě vztah H & J rozhodně nepodléhá takovým konvencím :-)

redaktor
4.8.2016 | 11:50:24
tunerrw

#38 barahir: Já si osobně co do detailů děje nepředstavoval vůbec nic. Ale když máš sestříhané trailery tak, že to vypadá, že hlavní „padouch“ bude Joker, tak já osobně čekal právě jeho. A popravdě, chtěl jsem,a by to byl on, protože mě v podání Jareda hodně zajímal. Za což ovšem velké + těm, co střihali trailery (ale já osobně viděl jen ty do Comic Conu pak už sem se nechtěl nechat víc spojlerovat, tak nevím, co bylo v nich), že tam nebylo vidět, o čem to vlastně bude ;)

4.8.2016 | 13:27:39
-Skinner-

Suicide Squad má zatiaľ recenzie horšie ako BvS niektoré recenzie vravia, že tento film je horší než Green Lantern alebo nová F4. Takže som veľmi zvedavý či sa mi bude film páčiť. Taktiež som zvedavý na to ako negatívne recenzie ovplyvnia tržby.

#25 Horyo: Presne ako hovoríš. Po traileroch na BvS alebo SS komentáre typu RIP marvel ale po recenziách to zatiaľ vyzerá na RIP DC

#45 Horyo
4.8.2016 | 13:28:30
Historic

#32 barahir: Další důvod bych hledal v ratingu (cgi panduláky můžeš kosit, jak se ti zachce, a ani to nemusí být erkové) + co nejvíc je odosobnit, aby nikoho nenapadlo, že to vlastně jsou/byli lidi.

#44 barahir
4.8.2016 | 16:56:13
barahir

#43 Historic: Nojo, ty ratingy jednou tu kinematografii zabijou.

4.8.2016 | 18:33:35
Horyo

#42 -Skinner-: Horší než F4? Tak to už je co říct

4.8.2016 | 18:34:41

mně se to líbilo, já se bavil, pro mě lepší než BvS

#47 -Skinner-
5.8.2016 | 0:03:16
-Skinner-

#46 Ratemus: musím súhlasiť, rozhodne lepšie než BvS

5.8.2016 | 1:26:07

moje recenze z csfd… nejsem zaujatej ani nějak ovlivněnej, prostě muj názor a rozhodně nedělám rozdíly mezi DC a Marvel tim chci říct že jsem fanoušek obojeho a čtu oboje.........takže neřikám co je lepší a co je horší…to jen tak na uvod, možná trochu SPOJLER pro ty co to neviděli ještě

Do města se přiřítil pradávný digi bůh se švester a kdo jiný ho může zastavit když tu není Superman? no přece partička pseudo brutálně nebezpečných borečků hateful three + další do počtu, kteří vlastně zas tak nebezpeční nejsou, ale nebojte, nezapomenou vám to tam říct hned asi tisíc krát, že jsou ti badguys. Rozhodně lepší než Batman v Superman, má to tempo, nenudí to, Joker celkem pobavil, ale nebyl tam moc důležitý. Nejvíc si roli Harley určitě užila Margot a Jay jako Bůmerang byl taky skvělý, dobré hlášky, pěkné efekty, ale i to pořád opakované klišé tu nechybí, samozřejmě film budí otázky typu, Jak je možné, že pošlou proti metalidem holku s pálkou, ochlastu s boomerangem nebo a týpka co to umí se zbraněmi.....film je hlavně o postavách a chemií mezi nimi, Smith jako černý Deadshot je super, konečně dobrá role, ale ve výsledku zjistíte, že jim vlastně stačil jen ten El Diablo.....jako není to špatné, je to dobrá zábava a těším se na další, cameo Flashe a Batmana udělalo radost a to mi stačí…

#50 pozitkar
5.8.2016 | 8:52:39
Dencha

Mne film bavil a také se mi líbil. :)

5.8.2016 | 9:37:17
pozitkar

#48 Ratemus: Já jen rozlišuju, jestli podpořím tvůrce a půjdu do kina nebo nepodpořím a počkám si do telky (nebo uložto :-) ) a zatím vede telka. Líbí se mi taky oba vydavatelské domy, ale DC to tak nějak scénáristicky prasí. Naposled se jim povedli nolanovi Batmani, ti byli super, hlavně proto, že je natočili najednou a ne s různými herci a režiséry jako předtím ty v 80's. Ze seriálů je super Gotham, na ty teneage blbiny od CW jsem se nevydržel dívat.

#51 Ratemus
5.8.2016 | 11:44:21

#50 pozitkar: mně se od DC líbí jakž takž vše kromě tvorby Cw teenage blbiny jak řikáš, a samozřejmě Green Lantern a Cat woman a Batman od Schumachera jinak vše.....

#52 pozitkar
5.8.2016 | 13:10:16
pozitkar

#51 Ratemus: Green Lantern byl trochem moc patetický, taky se za něj RR omluvil a zastyděl. Deadpool byl dokonalá rehabilitace ;-) Já usnul u Muže z ocele, tak jsem na BvS nešel. Těšil jsem se na Sebevražedný oddíl, ale recenze mne odradily. Prostě si to později sosnu nebo budu zase dřímat u Novy :-)

5.8.2016 | 14:40:00
pozitkar

Tak jsem shlédnul Odvážné palce na Streamu (ano, zase s Fukou) a dost zajímavě tam vysvětluje to zmatené dostříhání filmu.

5.8.2016 | 19:07:39

jj taky jsem to viděl…je skoro neuvěřitelný jací jsou režiséři dnes malí páni a že vlastně své vize kolikrát ani nedokážou prodat a dostat až k divákovi.....jak to řekl Arnold Swarznegr před 15 lety, studia se do všeho serou a o filmech rozhodují lidi co o tom nic neví.....a takhle to dopadá ale jak jsem řekl, DC by mělo mít nějakého jednoho člověka který bude mít vizi naplánovanou na roky do předu a té vize se bude držet přesně jako má MArvel Kevina Fiege, možná proto to funguje protože já mám pocit že DC pořád neví, jaký typ filmu vlastně chce točit

#55 pozitkar
5.8.2016 | 19:25:51
pozitkar

#54 Ratemus: No, ale pořád lepší než naše domácí tvorba ;-)

#56 Ratemus
5.8.2016 | 21:25:28

#55 pozitkar: jo tak to je i Asylum, CW nebo Bollywood

#57 pozitkar
7.8.2016 | 12:57:28
pozitkar

#56 Ratemus: Bollywood? Napadá mne jediný pořad, kde by se dalo tančit a zpívat a divák by si ničeho nevšimnul … Televizní noviny na Nově :-D

8.8.2016 | 6:42:26
Roxon

Velka nadej a velke sklamanie. Keby nebolo Harley, bolo by to uplne o nicom. A aj tak to mohlo byt ovela lepsie. Velka skoda premarnenej sance.

15.8.2016 | 21:27:11
Buggyman

Promarněné to nebylo to spíš bude flash když scénář píší ti co dělaj arrow to určitě tam bude felicity

17.8.2016 | 0:45:24
Barnaby

Nebol to prúser (ako BvS, i ked ultimate je podstatne lepšia verzia ale i tak neviem prekusnúť tú „Martu!“) ale mohlo to byť oveľa lepšie. Mierné sklamanie. Najslabší článok filmu je „super CGI zloduchovia“. Úplne zbytočne! Mne na DC vadí jedine to obrovské ničenie od nevidím do nevidím. Joker ma nijako neuchvátil. A veru spirit si mohli odpustiť keď už sa ten film i tak dosť podobá na GOTG. Tento rok je ale filmovo zatiaľ veľmi slabý. Deadpool a Civil War sú top, X-men po predošlom diely dosť slabé, hlavne tá zbytočná skáza na konci, StarTrek tiež mierne sklamanie i ked ako toto prúser to tiež nie je.

20.8.2016 | 21:23:02

Aktuální film

Aquaman a ztracené království