Justice League
84/100 - 38×

Justice League

Superman, Batman, Wonder Woman a další. Superhrdinská týmovka Justice League chrání svět na stránkách DC Comics už od roku 1960 a nyní přichází na filmové plátno v novém projektu, díky kterému všechny tyto superhrdiny konečně uvidíme pohromadě!

USA | 2013 | Vysílá se
žánr
Akční, Fantasy, Komiksový
hrají
Henry Cavill, David Corenswet (Superman), Ben Affleck (Batman), Gal Gadot (Wonder Woman), Viola Davis (Amanda Wallerová), Jai Courtney (Kapitán Boomerang), Jason Momoa (Aquaman), Jeffrey Dean Morgan (Thomas Wayne), Lauren Cohan (Martha Wayne), Diane Lane (Martha Kent), Kevin Costner (Jonathan Kent), Robin Wright (Antiope), Ewen Bremner (Charlie), Connie Nielsen (Hippolyta), Danny Huston (Erich Ludendorff), Saïd Taghmaoui (Sameer)

Jak jsou na tom DC sólovky?

Jak jsou na tom DC sólovky?

V příštích dvou letech by se v kinech měly objevit sólovky tří ikonických hrdinů. Společnost DC by jejich prostřednictvím konečně měla řádně rozjet svůj filmový vesmír. Jak to vypadá s jejich produkcí se dozvíte uvnitř článku.

18 3
15.3.2017

Flash

Na konci minulého roku ztratil film o nejrychlejším muži planety už druhého režiséra, Ricka Famuyiwu, což je velice nemilé, neboť produkce měla začít již začátkem února. V poslední době se spekulovalo o možném angažmá Tima Millera, který ztratil své místo u studia Fox, kde natočil mimořádně úspěšného Deadpoola. Jelikož však tento nadějný tvůrce nakonec přijal nabídku Jamese Camerona a přesunul se na pozici režiséra a scenáristy nového Terminátora, nevypadá jeho angažmá u DC příliš pravděpodobně.

Ujme se režie Flashe Tim Miller?

V souvislosti s Flashem se též objevily informace o možných příběhových lokacích. Film se pravděpodobně bude odehrávat hlavně ve městě Keystone City, domově Iris a Wallyho Westových. Flashovo domovské Central City bude tedy nejspíše hrát druhé housle.

Bude Barry Allen chránit město Keystone?

Film Flash měl být původně uveden v březnu 2018, po odchodu Famuyiwy však nyní datum premiéry nemá stanoveno. V hlavních rolích se představí Ezra Miller, Kiersey Clemmons a Billy Crudup.

Kdy se nejrychlejší muž planety objeví na filmovém plátně?

Aquaman

Příběh o králi Atlantidy má pevně daného režiséra, datum premiéry i natáčecí lokace. Film už během května začne s natáčením v Austrálii a na Novém Zélandu. Bude se jednat o prequel k Lize spravedlnosti a má odhalit Aquamanův původ a minulost.

Hlavním antagonistou bude Ocean Master v podání Patricka Wilsona, ale režisér James Wan přislíbil i výskyt největší nemesis krále Atlantidy – Black Manty. Bude tedy mstivý padouch bojovat s Aquamanem v případném sequelu? Nebo nás tvůrci překvapí jeho cameem již v Lize spravedlnosti?

Ve filmu se seznámíme i s Aquamanovými rodiči, které by podle posledních zpráv měli ztvárnit Nicole Kidman a Novozélanďan Temuera Morrison, který si dříve zahrál Abina Sura ve filmu Green Lantern.

Kdy uvidíme ve filmu Black Mantu?

Aquamana v kinech uvidíme 5. října 2018. Hlavní role ztvární Jason Momoa, Patrick Wilson, Amber Heard a Willem Dafoe.

Aquamana si zahraje Jason Momoa

Batman

Okolo sólovky temného rytíře je v poslední době rušno. Nedávno jsme vám přinesli informaci o Affleckově odchodu z postu režiséra. Warner Bros okamžitě začal hledat náhradu a nejpravděpodobněji vypadalo angažmá Matta Reevese (Monstrum, Úsvit planety opic). Tento režisér nakonec po dlouhých jednáních k projektu nastoupil.

Na internetu se v poslední době množí zprávy o možném konci Bena Afflecka nejen v roli režiséra, ale i herce. Doufejme, že se tyto informace nezakládají na pravdě.

Batman sice ještě nemá stanovené datum premiéry, předpokládá se však uvedení koncem roku 2018, případně v první polovině roku 2019. Hlavní role se ujme Ben Affleck (doufejme) a spolu s ním si ve filmu zahrají J.K. Simmons, Joe Manganiello a Jeremy Irons.

Najde si Batman nového režiséra?

FOTO: Warner Bros, DC Comics

Diskuze /56

Zdenny7

Oh to by bylo super, kdyby už Affleck Batmana nehrál, po Cloonym druhý nejhorší herec, co kdy hrál Batmana.

#3 Usyn #4 Ratemus #9 scottt1 #14 Railbot
15.3.2017 | 18:23:21
Ananas

Teším sa na Flasha, snáď to nepokazia :/

15.3.2017 | 18:47:47
Usyn

#1 Zdenny7: Obávam sa, že niečo také sa nestane. Affleck odchádza z postu režiséra a nie Batmana aj keď tiež by ma to potešilo :D

15.3.2017 | 19:10:03
Ratemus

#1 Zdenny7: pro mě je třeba nejlepší Batman zase

docela mě štve systém DC, ještě nemají ani za sebou hlavní postavy Ligy, se sequely jsou problémy a ještě ani nejsou naplánované, ale hned vymýšlí solovky postav které jsou zrovna v nějakém filmu oblébené (Deadshot, Harley) potom postavu co jen tak někdo nezná (Nightwing), pak se rozhodnou pro ženskou týmovku na základě dříve nepředstavených postav a v čele s Harley (Bird of Pray) no a ve výsledku tomu nasadí korunu s tim že nejenom že bude Shazam ale protože Adama hraje hvězda Johnson, tak udělají rovnou film i o něm…kdy sakra udělají film o Martě? a to ještě plánují Green Lantern corps, Cyborg, Flash se bortí, Batman začíná od znova scénář, ale skutek utek.....hlavně nám dejte NIghtwinga :-D

#5 SerFirox #40 Revoemag
15.3.2017 | 19:53:31
SerFirox

#4 Ratemus: Občas si myslím, že bych ty filmy zvládl naplánovat líp. :D

15.3.2017 | 20:25:45
Ratemus

:-D jako klidně at to dělají jinak než konkurence, proti tomu žádná, ale až takhle chaoticky? ještě ani nemají Cyborga a celou Ligu a už plánují postavy podružné, a nejvíc mě udivuje to plánování postav na základě oblíbenosti, prostě si lidi v SSq oblíbili dvě postavy tak hned plánují jejich solovky mimo plán, do role Black Adama obsadili hvědu Rocka, tak hned pro něj vymyslí solovku a vsadím se že trilogii.....by mě zajímalo kdy uvidíme MoS 2

15.3.2017 | 20:40:23
Lex Luthor

MCU holt zvládá své filmy lépe, štve mě, že kvůlu DC filmům, které ještě ani nejsou hotové a připravené k natáčení, v seriálu Arrow zabili mé oblíbené postavy a vyměnili tak děj. Pokud Nightwinga nedají do filmů mohli by ho alespon dát do CW seriálů tam zminují jeho město Bladhaven. DC by mělo podle mě zůstat u svých rozjetých seriálů u kterých začali v roce 2012 ted zkoušejí napodobit MCU, které už má rozjeté universum od roku 2008 a nedaří se jim to.

15.3.2017 | 20:59:44
Ananas

Najskôr mohli podla mňa predstaviť všetkých hlavných hrdinov a až potom spraviť spoločnú tímovku Justice League..

15.3.2017 | 21:07:04
scottt1

Warner Bros. moc tlacia na pilu. Videli, ze Disney s Marvelom maju rozbehnute universum a hned chcu byt ako oni. Pritom DC ma o trosku lepsie postavy. Ked budu vo WB/DC takto pokracovat ako s filmami MoS, BvS a SSq, tak velku buducnost nemaju. Dalsie filmy urcite zarobia, ale ta kritika potom. Ale co tam po kritike, hlavna vec, ze su prachy, ved o nic ine nejde.
#1 Zdenny7: Co sa tyka vzhladu postavy, tak Affleck bol najlepsi, ale inak suhlasim.

#10 Ratemus
15.3.2017 | 21:34:54
Ratemus

#9 scottt1: kdo má lepší postavy je věc vkusu a každýho z nás…já mám rád oboje, čtu oboje takže rozdíly nedělám…jsem rád za všechno, ale ty cukrové romance od CW nesleduju, to fakt ne

pokud by měli dát na CW Nightwinga, tak nejdřív musí představit Batmana, kterej by teda měl být starší protože Nightwing musí být nejdříve první Robin než přijde Jason Todd

15.3.2017 | 21:47:04
p3dro

Tak jo… Začnu s Aquamanem, s tím problémy nebudou a věřím, že to bude hodně kvalitní film. I když v podání Momoi a Wana to nejspíš nebude úplně typicky komiksový Aquaman. Co se týče Batmana chtěl bych, aby v něm představili Nightwinga a Robina (i kdyby to mělo být v potitulkové scéně). Za další VŠICHNI už se smiřte s Affleckem jako Batmanem. Já také nejsem jeho fanda, ale Clooney stejně zůstane nepřekonaný :-) No a Flash – tak toho se bojím. Jen doufám, že ho neuspěchají a dají si na něm opravdu záležet a třeba ještě změní ten odporný kostým.

A kdybych se měl vyjádřit ke sledu jednotlivých filmů, tak jsou no… ne úplně dobře poskládané. Určitě by bylo lepší, kdyby měla každá postava v JL za sebou alespoň jeden film, do kterých by sem tam hodili nějaký ten odkaz na jinou postavu/město a hned by se jim lépe dařilo provázat DC univerzum. DC teď rozhodně není v nejlepší formě, ale já pevně doufám, že se zlepší a časem natočí stejně dobré filmy jako jejich konkurence.

#12 Ratemus #18 Stardos
15.3.2017 | 22:05:14
Ratemus

#11 p3dro: novej Robin by musel být Tim Drake, to já bych radši at nejdřív přivedou Jasona Todda jako Red Hooda…NIghtwing nevim no, lidi prostě znají jen RObin a vsadím se o co chceš že lidi ani neví že těch Robinů bylo více…a pokud to udělají jako Snyder v BvS že tam dal scény co věděli jen čtenáři která bije, tak si řeknou ,,co to kurva,, a to je špadně

#19 p3dro
15.3.2017 | 22:16:39
Blahar

Reeves se nakonec s WB dohodl to je docela stará zpráva, Ben Affleck to potvrdil na twitteru! :)

#15 DarthRevan
15.3.2017 | 22:34:03
Railbot

#1 Zdenny7: ty se mi snad zdáš or troll?

15.3.2017 | 22:34:40
DarthRevan

#13 Blahar: Píšeme to v článku :-): Warner Bros okamžitě začal hledat náhradu a nejpravděpodobněji vypadalo angažmá Matta Reevese (Monstrum, Úsvit planety opic). Tento režisér nakonec po dlouhých jednáních k projektu nastoupil.

webmaster
15.3.2017 | 23:41:55
mety

dobre uvedomili si ze jedina sanca ako propagovat batmana je spravit dark knighta to je super ale preo v podstate na zaciatku celeho universa musel byt suboj medzi batmanom a supermanom to mi nedava zmysel

16.3.2017 | 0:41:18
default

Nemam rad filmoveho Flashe kvuli kostymu. Vzdyt v nem vypada jak odlehcena holcici verze robocopa. :D Na Batmana mam otazku. Uz vime, kdo bude tentokrat hlavnim zaporakem??

16.3.2017 | 3:14:48
Stardos

#11 p3dro: Podle mě je lepší, když se sólovek dočkají až po Justice League. Lidi, co se o to tolik nezajímají by prostě nemuselo napadnout, že Aquaman patří k Batmanovi, když ho uvidí nejprve v Justice League (to cameo v BvS prostě není dostačující), tak si na něj zajdou. Batmanův film ovšem měli dát před JL

#20 rockysiburger
16.3.2017 | 5:59:05
p3dro

#12 Ratemus: Asi máš pravdu že by mohli nejdříve přivést Jasona a jako RedHooda aby ukázali lidem že je vlastně na živu atd. A pak teprve přivést Tima Draka. A ohledně Nightwinga jsem četl že dostane svůj vlastní film a i když patří k mým nejoblíbenějším postavám od DC tak sám nejsem přesvědčen že je dostatečně známý. Já osobně bych ho raději viděl v seriálu (ale ne u CW).

16.3.2017 | 6:27:38
rockysiburger

#18 Stardos: Zatím to jako moc dobrý tah nevypadá. Bat vs Sup byla dobře spackaná sračka. Kterou opěvují většinou lidé co jsou milovníci DC. Pro lidi, kteří nečtou komiksy to byl prakticky zmatek utopený v temnotě. Vsadil bych se, že JL bude mít podobnou odezvu. překombinovaná slátanina co pochopí jen skalní fanoušek a Homo sapiens sapiens zase ostrouhá, protože nebude mít na čem navázat.

16.3.2017 | 8:19:36
Railbot

„Bat vs Sup byla dobře spackaná sračka. Kterou opěvují většinou lidé co jsou milovníci DC“ a člověk by si myslel, že to práve pro fanoušky dělají. Divný co :D

#22 rockysiburger
16.3.2017 | 9:54:35
rockysiburger

#21 Railbot: Proto je to takový shit. Kdyby to mělo kvalitu přiláká to nové lidi. Rozšíří to základnu, která se bude o svět DC zajímat. Divný co :-) Bohužel tady si nikdo myslel, že natočí film pro fans a zbytek si z toho bude trhat rodidla. A jediné co na filmu bylo pozitivní byl konečně Batman z kterého jde strach a schovává se v temnotách.

#23 HellTsuku
16.3.2017 | 10:12:22
HellTsuku

#22 rockysiburger: Běž koukat na MArvel filmy, tam vše vždy dobře dopadne, Amíci jsou to nejlepší a vše máš vysvětleno jak na talíři. Takže, koukej jen na to, nebo přidej na seznam ještě Bayformers, který sice zničili šanci udělat s dobrého komiksu dobré filmy, ale to je přece jedno hlavně že to bouchá a vše dobře dopadá.

#24 rockysiburger
16.3.2017 | 10:58:44
rockysiburger

#23 HellTsuku: Ano jako nepředpojatý, myslící tvor musím uznat, že Marvel má daleko propracovanější universum na filmovém plátně. Které mu zatím funguje. Pokud ti přijde hledání režisérů a odkládání premiér jako dobrá věc. Dej si facku, ale o tomhle tenhle článek není. Je, ale hezké sledovat. Jak se kdejaký imbecil milující DC ihned ozve a svůj komplex hází na Marvel. :-) Jinak si dej studenou sprchu a běž se projít.

#25 JK #27 Stardos #30 HellTsuku
16.3.2017 | 11:22:21
JK

#24 rockysiburger: bych se ani nedivil že bys byl jeden z kritiků na rottentomatoes 27% BvS to hlava nepobere!! tak mi řekni jak se ti líbil Captain Shit civilní sračka ??

#26 rockysiburger
16.3.2017 | 11:33:06
rockysiburger

#25 JK: CV – + na obou stranách dává motivace smysl a pohled do minulosti ukazuje jak pozitivní tak záporné atributy Avangers jako organizace. + Záporák není žádný velkolepý ničitel, ale má chytrý plán a odkazuje na WS a jeho minulost. + Efekty a akce byli přehledné, film měl celkově dobrý spád + Představení nové postavy, neberu pavoučka jako novou postavu, ale Black panter měl od začátku poměrně dost prostoru i když mi jeho kostým přišel lehce připomínající latexové oblečení – Největší sračka je soundtrack, – přišlo mi , jako by Marvel nalil do filmu všechny hrdiny skrz jednu formu. Ta jednolitost mi tam dost neseděla. C V 75 % B v S 55%

#29 JK
16.3.2017 | 12:28:43
Stardos

#24 rockysiburger: Marvel má propracovanější vesmír, ale taky kolik už mají filmů. DC má teprve za sebou tři filmy

#28 rockysiburger
16.3.2017 | 13:48:05
rockysiburger

#27 Stardos: To je jasný. Start se jim, ale moc nepovedl.

16.3.2017 | 14:21:58
JK

#26 rockysiburger: Největší sračka filmu bylo že Tony si vyklidí celý letiště aby si všichni zatrénovali a pokecali taková komedie :D :D a pak se nadává na BvS jak je to temný a bez vtipu ;) jinak za to může vedení WB kecaj režisérům do všeho ani bych se nedivil že za měsíc bude novinka že WB opět nařídí přetáčky u JL jako u Suicide Squad chtěl bych vidět originální scénář Davida Ayera podle by to vypadlo úplně jinak !! sem zvědavej na Wonder Woman a rottentomatoes :D :D pač ty kritici fakt musejí mít v hlavách nasráno. BvS si určo nezaslouží 28% pro mě BvS 80% Captain odpad.

#31 rockysiburger #33 Usyn
16.3.2017 | 15:29:01
HellTsuku

#24 rockysiburger: Píše někdo komu se líbí Civilní ...... což byla naprostá blbost, díky bohu za Gurdians of Galaxy, ano představ si na rozdíl od někoho si nemylsím, že všechny Marvel filmy jsou špatný jako ty víš že vše od DC je zlé :D

#32 rockysiburger
16.3.2017 | 17:33:40
rockysiburger

#29 JK: BvS postrádá kvalitní scénář, je tam moc linek a jsou dost zmatečné. Batman v podání Afflecka je konečně Batman. Bohužel je film až moc zaměřen na fans a na ostatní sere. Proto nuda. A to že jsi fans DC a Marvel jebeš ukazuje jak moc je tvůj názor objektivní. Na projev vlastního názoru, aby měl váhu musíš být nestranný. Což je u tebe problém.

#33 Usyn
16.3.2017 | 17:37:29
rockysiburger

#30 HellTsuku: Já sem nic takového neřekl. Komentuji pouze BvS a řekl svůj názor na CW. To co okolo píšeš je pouze tvoje fantazie, kterou mi chceš asi ukázat, že sem vedle, ale 100 lidí 100 chutí. Už ses byl vyvětrat ? :-)

#34 HellTsuku
16.3.2017 | 17:44:14
Usyn

#29 JK: Môžem sa spýtať prečo je pre teba Captain odpad? Pre mňa je zas ako píšeš najväčšia sračka filmu – ten stráášne „temný“ boj medzi B a S, kde 50 min filmu človek čaká na tú temnú bitku a dostane akurát tak 10 minútové fackanie s výkrikom Martha a zrazu sú si ako jednovaječné dvojičky. V CV je aspoň dáky vzťah Capa a Ironmana už v prvých avengers sa nemali radi, potom sa to vyvíjalo a stali sa kamarátmi, všetci sú si ako rodina, ich bitka mala zmysel.

#31 rockysiburger: Čo sa týka tvojho názoru BvS plnohodnotne súhlasím.

Najväčší problém je že DC sa snaží dohnať niekoľko rokov počas ktorých Marvel makal. Napríklad na Suicide Squad som sa dobre zabavila, aj keď si to človek spätne prehrá scenár sem tam pokulhával ale ináč nemám nič proti tomu. V BvS bol super nástup Wonder Woman a aj hudba k tomu a preto verím, že jej sólovka bude super. Ale to je asi jediné čo môžem na BvS pochváliť.

16.3.2017 | 18:03:42
HellTsuku

#32 rockysiburger: Fakt tak to jsem blbě přečetl tvůj koment na mě :D

Ne vážně Marvel fans mě baví, BVS vadilo, SS vadiloa to při tom SS při tom bylo jak Marvel filmy, ten film bohužel moc dobrej nebyl, byl bych radši kdyby jo, prostě něco o Kataně, Killer Crocovi atd a více temnoty, jenže vedení chtělo aby to vypadalo více Marvelově, což přece lidé chtěli. To vadilo však také, takže orpavdu pochyubji o kritikách, když jím vadí vše od DC a u Marvel to vypadá, že by se jím líbilo kdyby Captain America dělal potřebu celé dvě hodiny na záchodě- Takže pardon, že mám jisté pochybnosti.

#35 Usyn #36 rockysiburger #38 Stardos
16.3.2017 | 18:07:32
Usyn

#34 HellTsuku: Osobne si myslím že to bola chyba, že to chceli mať ako marvel. Sú DC a mali by si ísť svojou cestou a nie sa oipičiť. Marvel ponúkol viac filmov doteraz ako DC, má za sebou viac rokov a DC to chce dohnať. Nečítam komiksy a pri Marvel filmoch som nemala problém sa zorientovať v postavách a v dôvodoch bitiek narozdiel od BvS.

16.3.2017 | 18:16:05
rockysiburger

#34 HellTsuku: Mě se líbil Man of Steel. Šel jsem do kina s tím, že to DC dobře nastartovalo, ale pak pro mě byl BvS špatný tah. Miluju komiks Batman: The Dark Knight Return. A pak sem viděl hranou adaptaci bez myšlenky. To co píšeš je pravda. DC a Marvel jsou dva odlišné světy. Díky bohu za to!!! Proto zastávám názor, že DC je zatím v universum pozadu. Marvel si jede ten svůj barevnej svět a vychází mu to.

#37 Soontir Fel
16.3.2017 | 18:17:49
Soontir Fel

#36 rockysiburger: Souhlasím. Na BvS jsem se dost těšil,trailery byly super a potom mě čekalo zklamaní. I když prodlouženou verzi jsem si potom docela užil. Ale to nic nemění na faktu,že Marvelu to od začátku šlape lépe.

16.3.2017 | 19:06:17
Stardos

#34 HellTsuku: Já s tebou souhlasím. Většina Marvel fandů do kina na DC filmy lezou jen proto, aby mohli kritizovat.Tady ty řeči, jak je Marvel lepší, větší, barevnější, tak nedokážu pochopit. Opět to napíšu, ale tohle prostě nemůžete srovnávat, DC je teprve na začátku, co se tak třeba podívat na začátky Marvelu? A namlouvejte si, co chcete, ale mají to dobře rozběhlé. A teď se na toto dívám z ohledu děje, kvalita je zase jiná kategorie.

16.3.2017 | 21:43:28
Anduin

Vysvětlil by mi někdo prosím, jak funguje systém těch relaunchů DC? Komiksy jsem samozřejmě nečetl a moc se neorientuju v rozdílech mezi New 52, Crisis of inifnite Earths, Rebirth atd. Zároveň jestli by mi mohl někdo říct, jak to jde po sobě a ve kterých z nich je Iris bílá a kdy černá. Díky :)

17.3.2017 | 21:15:59
Revoemag

#4 Ratemus: Myslím, že každej, kdo má minimum znalostí o komiksech musí znát Dicka Graysona. Jasně, pokud je vrchol vědomostí Nolanova trilogie, tak ne. Ale to by se pak dalo říct o každé postavě, že jí moc lidí nezná :)

20.3.2017 | 8:51:44
Revoemag

Čtu DC i Marvel. oba dělají i špatný filmy. Důkazem je Irona-man 2,3, první cap, avengers 2, BvS, SS. Nic z toho mě dvakrát nepotěšilo. Zatím největší film průs… byl Mandarín ve 3 IM. Taková dobrá postava a oni provedou toto :-D

#42 Ratemus
20.3.2017 | 9:16:51
Ratemus

#41 Revoemag: hej tak to s tebou souhlasím, pro mě největší průser Mandarín a Ultron a teda i Joker novej…jinak ano třeba celá serie Iron mana mě vůbec nebaví a radši si vždy pustím Thora nebo Capa než Iron mana…taky čtu oboje takže nedělám rozdíly…myslel jsem to tak že my komiksový znalci jsme prostě menšina a do kin chodí lidi co zaujme trailer, jde o to tam nejlépe dostat celou rodinu a ti si vybírají prostě…a vsadím se že na ulici nikdo nezná Red Hooda, Nightwinga a Damiena ale každej ti řekne že ví kdo je Robin…takhle to vidím já…at radši udělají nejprve solovky postav z Ligy a pak at si natočí solovku třeba Alfréda to mi je jedno

#43 Revoemag
20.3.2017 | 22:49:00
Revoemag

#42 Ratemus: Tak Jokera v podání Leta nemůžu ani komentovat. :-D Nechci dostat ban :-D A jako jo. Na ulici asi nikdo nebude znát takové postavy. Momentálně vypadá, že se DC ty sólovky povedou. Akorát je celkem hloupý dělat týmovku a později solo. Leda by už tam nezahrnuli originy.

#44 DarthRevan
21.3.2017 | 9:16:31
DarthRevan

#43 Revoemag: Kdybys četl článek, věděl bys, že Aquaman vyjde až po JLA a půjde o origin. :D

#45 Revoemag
webmaster
21.3.2017 | 16:52:44
Revoemag

#44 DarthRevan: Já nečetl co,kdy půjde. Napsal jsem to jak to vidím. to že Aqua půjde s originem je asi pochopitelný. Toho fakt nezná moc lidí z široké veřejnosti.

22.3.2017 | 3:12:06
Revoemag

přitom je to škoda. super hrdina

#47 DarthRevan
22.3.2017 | 3:12:47
DarthRevan

#46 Revoemag: S tím souhlasím, taky ho mám rád :-).

#48 Revoemag
webmaster
22.3.2017 | 8:28:41
Revoemag

#47 DarthRevan: mohlo by to být podle DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy. Aspoň by se tam ukázala i JL :-D

#49 DarthRevan
22.3.2017 | 13:38:58
DarthRevan

#48 Revoemag: Jojo, to je od Johnse, ne? Osobně mi to z celý jeho série přišlo nejslabší :-\. Animák jsem neviděl, ale nejspíš kouknu kvůli luxusnímu dabingovýmu obsazení :-).

#50 Revoemag
webmaster
22.3.2017 | 17:50:40
Revoemag

#49 DarthRevan: Jojo, Od Johnse z the new 52. Animák se mi líbil a podle tohoto animáku by to bylo nejlepší představení Aquamana pro širokou masu. (podle mě teda)

#54 DarthRevan
22.3.2017 | 18:33:45
Ratemus

mně se teda komiksy od Johnse moc nelíbí, at Lantern, JL, nebo třeba Batman…radši má Morrisona ale ten je taky kolikrát divnej, dobrej je i Azzarello

#53 DarthRevan
22.3.2017 | 22:28:47
Revoemag

Loeb je Loeb :-D

22.3.2017 | 23:00:31
DarthRevan

#51 Ratemus: Morrison má vynikající série JLA :-). Akorát mě teda vytáčí Aztek, to je příšerná postava :D.

webmaster
23.3.2017 | 19:14:02
DarthRevan

#50 Revoemag: Tak už jsem viděl animák :-). Byl rozhodně lepší jak knížka :D. Pro představení Aquamana prostýmu lidu je to ideální :D.

#55 Revoemag #56 Revoemag
webmaster
23.3.2017 | 19:15:38
Revoemag

#54 DarthRevan: Dyť sem to psal :-D pro masy rozhodně jo :-D ukáže se tamiu JL. Bomba :-D :-)

24.3.2017 | 9:28:35
Revoemag

#54 DarthRevan: Jinak prostým zní tak vábně, že to začnu používat taky :-D díky

24.3.2017 | 9:29:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktuální film

Aquaman a ztracené království

Režie: James Wan
Scénář: David Leslie Johnson-McGoldrick
Hudba: Rupert Gregson-Williams
Hrají: Jason Momoa (Aquaman), Patrick Wilson (Orm), Yahya Abdul-Mateen II (Black Manta), Dolph Lundgren (Nereus), Nicole Kidman (Atlanna), Temuera Morrison (Thomas Curry), Amber Heard (Mera)

Stopáž: 124 minut

Nejoblíbenější filmy

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Herci

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama