Legacies (Odkaz)
71/100 - 72×

Legacies(Odkaz)

Seriál Legacies navazuje na události ze seriálu The Vampire Diaries a The Originals. Mladá Hope Mikaelsonová se ocitá ve škole pro nadané, kde mimo jiné nechybí ani dvojčata spojence upírů Alarica Saltzmana. Podaří se této škole potlačit pudy neobvyklých lidí, nebo se stanou zlými bytostmi, kterými mají být?

USA | 2018 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | CW | 42 minut
žánr
Drama, Fantasy, Mysteriózní
hrají
Danielle Rose Russell (Hope Mikaelson), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Jenny Boyd (Lizzie Saltzman), Kaylee Bryant (Josie Saltzman), Aria Shahghasemi (Landon Kirby), Peyton Alex Smith (Rafael Waithe), Quincy Fouse (Milton "MG" Greasley), Chris Lee (Kaleb Hawkins), Ben Levin (Jed Tien), Leo Howard (Ethan Machado), Omono Okojie (Cleo Sowande), Ben Geurens (Nekromancer), Douglas Tait (Malivor), Elijah B. Moore (Wade Rivers), Courtney Bandeko (Finch Tarrayo)

Co uvidíme ve 4. a 5. díle?

Co uvidíme ve 4. a 5. díle?

Uvnitř článku se můžete dočíst, co nás čeká v nadcházejících dvou epizodách. Ve čtvrtém díle po dlouhé době konečně uvidíme Ethana, který se přidal k hlavním postavám, a v pátém se na scénu opět vrátí terapeutická schránka.

5 0
9.2.2021

3×04 – Hold on Tight

Datum premiéry: 11. února 2021

Super tým je svolán poté, co Nekromancerovy tahy rozpoutají něco, s čím nikdo nepočítal. Svár s Ethanem připomene Josie, proč nedokáže věřit své magii.

(Co asi Nekromancer rozpoutá? Foto: The CW)

3×05 – This is What It Takes

Datum premiéry: 18. února 2021

Když zmizí jeden z jejich řad, Alaric navrhne Hope použít terapeutickou schránku, která ji dostane do zvrácené vyvražďovací hry odehrávají se na letním táboře. Lizzie se mezitím pokouší strávit nějaký čas s MG, ale nevyvíjí se to dle jejího plánu a Josie učiní velké rozhodnutí o své budoucnosti.

Těšíte se na další epizody?

Diskuze /92

ShadowKittyGirl

Takže Hope zažije pátek 13 a Jossie su konečně zvolí orientaci? Paráda fakt.

#2 Car
9.2.2021 | 21:03:49
Car

#1 ShadowKittyGirl: twl nejlepsi koment zase :D

9.2.2021 | 21:53:43
Maggot_8

Jako zajímalo by mě, co scénáristi šňupou, protože tohle už snad neni ani možný :D

9.2.2021 | 22:09:20
ShadowKittyGirl

Nevím ale chci taky, pak je za a pochopím a za b mně už nebude trápit ani pandemie…

9.2.2021 | 22:17:17
Car

jn ten matros musi byt fakt pekelne dobrej, ja jen cekam az daj dohromady Lizzie a MG to bude teprve peklo

#6 Maggot_8
9.2.2021 | 22:34:42
Maggot_8

#5 Car: Jako co si budeme, MG a Lizzie se k sobě prostě nehodí. Bohatě stačí toxický vztah mezi Hope a Landonem.

#8 Car
9.2.2021 | 22:51:30
ShadowKittyGirl

Peklo asi ne ale haluz poradnej…

9.2.2021 | 23:03:01
Car

#6 Maggot_8: hej presne ! total nehodi, to uz vetsi chemii mezi sebou mela Lizzie a novej Stefan z muzikalu, ja si za boha to jeho jmeno nezapamatuju .D:D

9.2.2021 | 23:07:08
Maggot_8

Jde to popravdě dost do kytek a myslím si, že už to moc nezachrání – pokud chtějí pokračovat tímhle stylem. Já ten seriál mám spíše jako oddechovku, takže to zas tak nehrotím a nemám od žádného dílu velká očekávání. Ale to neznamená, ze by ten seriál měli úplně zkazit.

#10 Car
9.2.2021 | 23:28:13
Car

#9 Maggot_8: taky no, mam to jako oddechovku a jako neco co pokracuje po po tvd, ale i tak nelze uplne opomenout co se tam deje

9.2.2021 | 23:30:25
ShadowKittyGirl

No tady jsou bohužel na hranici parodie a vtipný je že vlastne už ani neví co paroduji…

9.2.2021 | 23:31:28
OriginalHunter

Mňa táto séria práveže baví. Teraz síce bol ten muzikál čo som vedel že to bude oničom,ale inak to vyzerá velmi dobre. Jasné že sa to na TO nehrabe, ale taká piata séria TVD ma teda nebavila vobec tu je ten príbeh momentálne určite lepšie rozohratý.

10.2.2021 | 15:41:21
google147

Já mám pocit, že ty herce vybrali tak, že si ani tu chemii ani vytvořit snad nedokáží (v TVD i TO tohle fungovalo o dost líp). Pokud budu brát čistě hlavní mužské postavy, tak nejlíp to fungovalo mezi Lizzie a Landonem, i když jenom z čistě z toho že se moc nemusej.

Jinak jaký je rozdíl mezi Landonem a MG? Teda když vynechám ten nejočividnější, tak se vlatně jedná o jednu postavy – nadšenej geek

10.2.2021 | 17:07:46
ShadowKittyGirl

No nedokáži no a to je pravda no nesnaseli se ale bylo to to jediný co tu připomínalo alespoň nějakou chemii

10.2.2021 | 22:28:25
google147

Ale jinak tipuju, že Josie se rozhodně jít na normální střední a ten kdo zmizí z vlastních řad bude Landon, protože Malivor a ten teatrální šašek ho unesou. 3×04 mělo být finále 2.série, tak počítám, že to nebude jen výplňovka jako 95% 2.série.

11.2.2021 | 16:15:15
Maggot_8

Po zhlédnutí čtvrtého dílu si mám chuť nalít bělidlo do očí. :D

14.2.2021 | 11:34:01
google147

Hope je po posledním díle oficiálně nejhorší postava seriálu. Od začátku 3.série neřeší nic jiného než Landona, scény s jinými postavamy má velmi sporadicky a vývoj její postavy se zastavil na konci TO. Má to být nejmocnější čarodějka a prd z toho, vlkodlačí stránku pro jistotu ani nepoužívá. Hlavně se bát o Landona. I Wade měl výraznější vývoj než Hope.

Ten seriál fakt neskutečně tahá Lizzie, jediná postava, která prochází vývojem. Bohužel to pytlíkování s MG hrozně bolí, nulová chemie a vůbec nepomáhá, že MG působí fakt jako kluk, Lizzie vedle něj zase působí dospěleji (Jenny prostě holt v jejích skoro 30 nejde ta 17 letýá holka dost dobře věřit).

Na to že to měl být seriál o přátelství se tam ty vztahy řeší zbytečně moc – i TVD vedle toho vypadá jako seriózní drama o problémech upírů s minimální romantikou.

#18 Maggot_8
14.2.2021 | 12:48:01
Maggot_8

#17 google147: Naprosto souhlasím. Celý díl byl jen o tom, jak jsou Landon a Hope nadržený :D Akce žádná, těžko se na to koukalo.

Jenny hraje Lizzie fakt dobře a popravdě je jí v tom seriálu škoda. Myslím si, že má na víc, než na nějakou teen show. To samé Danielle, která se mi jeví jako docela dobrá herečka, která mrhá svým talentem.

Seriálu dám ještě šanci, ale pokud mě nepřesvědčí další díl, tak asi končím. Stává se z toho seriál s přemrštěnou romantikou, která by tam ani být nemusela. Koukám na to, když se nudím, takže to nějak extra nehrotím, ale tenhle díl byl fakt katastrofální. A pokud by ten seriál ukončili vadit mi to nebude.

#19 Car
14.2.2021 | 13:44:13
Car

#18 Maggot_8: ech tak to se mam teda na co tesit s takovouhle .D ja to rikam uz od prvni serie ze je to brak :D

#20 Maggot_8
14.2.2021 | 18:23:05
Maggot_8

#19 Car: Tak to jsem vám to asi lehce vyspoilerovala, to se omlouvám :D

#23 Car
14.2.2021 | 18:34:34
google147

Tam není nic moc co spoilerovat, ono se tam nic nestane. Jenom z vězeňského světa se už stane regulerní vtip

#22 Maggot_8 #24 Car
14.2.2021 | 19:38:28
Maggot_8

#21 google147: Z celýho seriálu se stal jeden velký vtip, škoda

14.2.2021 | 19:44:18
Car

#20 Maggot_8: to je ok, me to vubec nevadi, ani nevim proc to vlastne sleduju popravde :D asi nostalgie z vetsi casti a nebo cekam na zazrak :D

#25 Maggot_8
14.2.2021 | 21:01:01
Car

#21 google147: vezensky svet bych uz taky nechala vezenskym svetem…

14.2.2021 | 21:01:30
Maggot_8

#23 Car: Já popravdě taky nevím proč to sleduju. Asi čekám na ten zázrak :D

Přitom by ten seriál mohl být i docela dobrý, kdyby z toho přestali dělat jakýsi mišmaš.

#26 Car
14.2.2021 | 21:16:21
Car

#25 Maggot_8: to taky, me proste vadi ta silena degradace postav … a taky ta neucta k postavam z tvd a to, a pak proste ten pribeh ktery je opravdu s prominutim stupidni viz monstra v podobe Santa Clause atd..jako really?

#27 Maggot_8
14.2.2021 | 22:26:28
Maggot_8

#26 Car: Příběh se točí pořád jen okolo té kaluže bahna, žádný dobrý záporák, prostě nic. Někde jsem četla, že by tam měl být snad i leprikón, takže seriál rozhodně už nějak nevzkvete.

A když už mluvíte o neúctě k postavám z TVD, tak počkejte až uvidíte konec čtvrtého dílu. Tomu říkám zneuctění. :D

#28 Car
14.2.2021 | 23:10:56
Car

#27 Maggot_8: kaluze z bahna :D :D :D .D :D ale jo no souhlas navic to hlavu ani patu a ta monstra ? co to sakra je obcas mi prijde ze to prilezlo odnekud z hrackarstvi nevim no, a navic proste Hope jako nejsilnejsi bytost ever a ve finale neumi nic, dyt i z toho Rafaela mela udelat hybrida a tim by ho zachranili to nepochopis proste omg … snad ne

jezis ja se fakt bojim uz predem koho mi zase zneuctili…

14.2.2021 | 23:24:51
Maggot_8

V první sérii ještě trochu badass byla, ale pak to nějak začalo upadat. Jako vlkodlaka jsme ji viděli jen jednou a sem tam něco zamáchala rukama a zažvatlala, toť vše. Teď se furt stará jen o Landona a nic jiného ji nezajímá.

Tohle jsem tak trochu potřebovala, postěžovat si na to, co mi vadí. A když už mi to vadí, tak se na to asi radši nedivat. Ale asi je to zbytečný, je to jen seriál

#30 Car
14.2.2021 | 23:39:40
Car

#29 Maggot_8: to ano ale pak? … jako ja nevim chpau na jendu stranu ze kdyby vsichni znicila o cem by to pak jakoby bylo to je i celkem logicky ale i tak no.. tak Landon to je taky pruser celyho tohohle serialu ze jo co si budem…

to souhlasim je to jen serial ale na druhou stranu zivot je kratkej a clovek muze delat uzitecnejsi veci nez se koukat na hovadiny co za to jaksi nestojej :D a to ja si radsi budu furt dokola poustet treba tvd nez tohle…

14.2.2021 | 23:42:02
Maggot_8

Mně je spíš líto těch herců, protože se někteří jeví jako dobří a talentovaní herci, kteří ztrácí čas tímhle. Ale což, oni se tomu upsali :D

#32 Car
15.2.2021 | 8:56:56
Car

#31 Maggot_8: no popravde jedinej kdo mi tam prijde talentovanej je Jenny a Danielle Rick tedy repseketive Matt je dobrej, ale ten uz tak nejak nema co ztratit takze chapu proc se snizuje v teto kravine, a hlavne tady ta jeho postava taky uz postrada vetsi smysl

#35 Maggot_8
15.2.2021 | 21:15:19
ShadowKittyGirl

Herce za to aspoň aspoň platí my na tu blbost cucime proč vlastně

#34 Maggot_8
15.2.2021 | 21:22:16
Maggot_8

#33 ShadowKittyGirl: No to je právě ono. Proč na to vlastně koukáme, když na to pak tak nějak nadáváme.

15.2.2021 | 21:39:22
Maggot_8

#32 Car: To naprosto souhlasím. Jenny a Danielle celý seriál tahají. A je vidět, že už je to moc nebaví.

#36 Car
15.2.2021 | 21:44:25
Car

#35 Maggot_8: no taky to z toho dost citim jako nevim no koukame podle me kvuli te nostalgii bych tak rekla a to je tak vse

16.2.2021 | 22:42:03
ShadowKittyGirl

Asi právě proto abychom měli na co nadávat :-)

17.2.2021 | 17:10:08
Car

asi tak nejak, az na to ze tohle je proste jiny no… jakoze hodne jiny narozdil od tvd a to…

17.2.2021 | 17:54:28
google147

Myslím si, že nostalgie a vztah k tomu universu hraje ve sledování velkou roli. Osobně mi příjde, že ti herci jsou ve většině případů slušní skoro všichni, jen nemají pořádně co hrát, protože ty jejich postavy jsou ohlodané na kost a chybí jim rozměr postav z TVD nebo TO. Ale je fakt že Jenny je tam rozhodně nejlepší, Danielle byla dobrá v TO a na začátku Legacies, ale od chvíle co se u ní střídá absolutně nepřesvědčívá badass cool póza a jakeže zranitelná tak to není ono, Kayley je třeba super v komických scénách. A přitom ty postavy to tam mají, ale z nějakého důvodu se tím nezabívají – Lizzie a jejích bipolární porucha, MG jako rozparovač, Josie a její náchylnost k temnotě, Hope a její hrdinský komplex atd a to je taky důvod proč tu školu vlastně otevírali, aby se to naučili studenti ovládat a oni to vůbec neřeší. Místo toho Lizzie slintá po každém novém klukovy a bohužel teďka MG, Hope slintá po Landonovi, ten zase po ní, Rafael by degradován na slintání po Hope, Kaleb tam jenom projde a něco řekne a povýšení Jeda mezi hlavní postavy mi uniká úplně. Alaric je tam jenom protože tam tu školu někdo vést musí, ale jinak je k ničemu.

Taky opravdu nepomáhá, že záporáci jsou louže bláta a teatrální neschopnej idiot a všechny ty hrozný mostra jsou ve výsledku šašci. Navíc mi osobně hrozně vadí, že nic nevysvětlují a člověk trochu tápe jak co funguje. Ta fontána poutníků co bere schopnosti je krásný příklad – co si pamatuju, tak tohle kouzlo mělo eliminovat veškerou magii, tak jak je možný že tam všichni upíři „neumřeli“ a vlkodlaci vlastně co samé, jak to, že to jenom eliminovalo denní prsteny? Proč Malivor může posílat jenom jedno monstrum a má v sobě jenom jeden exemplář daného druhu. A to nejduležitější jak funguje to vymazání vzpomínek? Co když daná osoba byla pro danou událost klíčová (třeba když Alaric trénoval s Hope, co jí nahradilo, to jako najednou bojoval se vzduchem?). Možná je to hnidopišství, ale TVD a TO dokázali všechno vysvětlit alespoň natolik, že to nevyvolávalo tolik otázek (zase neříkám, že všechno byly geniální nápady). A nebo Penelope přešla na jinou takovouhle školu – to jako existovali vždycky a Alaric založil jenom jednu v Americe nebo je tahle natolik úspěšná, že stačilo 10 let a začali se otevírat další?

#40 Maggot_8 #41 Car
17.2.2021 | 17:57:28
Maggot_8

#39 google147: Oni možná i nějaké dobré nápady mají, ale neumí s nimi pracovat a nedokážou je dotáhnout do konce. Za mě je průser v celém scénáři a režii. Dialogy jsou většinou o ničem a nikam nevedou. Prostě z ničeho nic nastane problém, ale nikdo už neřekne, proč nastal, nebo kde se vzal. Jak se to zrovna hodí.

Udělali z toho romantickou teen show, kde se řeší jen to, kdo po kom slintá. Postavy sem tam prohlásí nějakou „vtipnou“ frázi, ale jinak nic. Sem tam náhodně přibyde nějaká postava, jak se to zrovna hodí zápletce. Potřebuješ aby hlavní postava zrovna trpěla? Zabij jejího přítele a pak ho znovu oživ. Potřebuješ aby mohla postava projít bariérovým kouzlem? Udělej z něj člověka. Atd…

#45 google147
17.2.2021 | 19:08:16
Car

#39 google147: to jsou vsechno moc dobry otazky ale tak nejak na ne neni odpoved no… a ohledne te skoly presne… to maji po svete x dalsich skol pro ,,takove" deti? nevim no je to cely postaveny pekne na hlavu podle me, co na to vic rict ja bych treba rada jeste podotkla ze treba s takovejma pisnickama to tady taky vazne, tvd bylo napriklad naprosto typicky pro naprosto vyjimecny soundtracky, ktery ty jednotlivy sceny vyborne podkreslili ale tady? ..

#45 google147
17.2.2021 | 20:18:07
Car

pratele tak tenhle dil byl vazne utrpeni… ale jako ten Rick? on postavil tuhle skolu? tak to asi uplne ne, ne? jako asi vim jak to myslel ale i tak no jinak ta romance mezi Hope a Landonem byla vazne udesna,… tolik romantiky co bylo v tomhle dile snad nebylo v celym tvd .D – berze pls trochu s rezervou , spis vubec nechapu ten konec … co se s nim zase stalo nevim nome tenhle serial prijde strasne nelogicky nemuzu si pomoct :D

#43 Maggot_8
17.2.2021 | 22:04:52
Maggot_8

#42 Car: Oni si hýbu s postavami tak, jak se jim to hodí. Když ho potřebujou mít na nějaký díl mrtvého, tak to tak udělají a nelámou si hlavu s tím, jestli je to logické nebo ne :D

#44 Car
17.2.2021 | 22:48:08
Car

#43 Maggot_8: to mi taky tak prijde nebot ja to teda vubec nepobrala proc je ZASE po nem, prijde mi ze tam ma jenom tuhle ulohu nevim je to fakt strasne nelogicky proste… a to s Alyssou a MG taky…ti mezi sebou maji snad jeste min chemii jak MG a Liz a to jsem myslela ze min uz to nejde… jako nevim no meli by se na to vykaslat na instagramu kdyz Plecka pridavala cca 3 tydny zpet ukazku na muzikalovy dil tak ji tam Candice i Nina odpovidali…to bylo takovy mily od nich :)

#45 google147
17.2.2021 | 23:37:12
google147

#40 Maggot_8: Oni tam právě ty dobré nápady vidět sem tam i jsou a i potenciál z toho člověk cítí, ale souhlasím, že ten největší problém je ta zkratkovistost a lenost tvůrců přirozeně z těma postavama pracovat. Bohužel to seriál pochytil od všech ostatních seriálů současnosti, tomuhle se TVD a TO ve většině případů vyhýbalo a nebo s tím chytřeji pracovalo, meli komplexnější postavy (na daný žánr až neskutečně) a jejich charakteristika se neměnila podle potřeby (a když už se postava zachovala netipicky, tak to většinou vysvětlili).

Ani by nevadilo, že seriál chce být odlehčenější než předchůdci, ale ten odklon je až moc markantní s tím, že to občas hraničí s trapnou parodií. I ta romantika by asi šla přežít, to by ale nesměli říkat, že TVD bylo o lásce, TO o rodině a Legacies o přátelství (třeba Josie a MG mají být nejlepší kamarádi a poslední společnou scénu, kde jsou sami dva měli snad v první díle – mám pocit, že Damon má víc scén se svoji vanou než oni dva). Ta romantika takybohužel díky hercům absolutně nefunguje a ještě je trapně klišoidně napsaná.

#41 Car:
#44 Car: Soundtrack šel do háje úplně, tam každá událost měla písničku (nebo melodii), kterou si s tím člověk dokáže okamžitě spojit. I TO v tomhle válelo. Tady je to šeď a nuda.

A to ani nezačnu s tím, že Hope je o dva roky starší než dvojčata a evidentně jsou ve stejné třídě. To je můj problém, pokud tenhle základ není dostatčně silný, tak se v tom začnu hrabat a tady ještě víc, protože to navazuje na už existující lore.

Já mám pocit, že tam je chemie úplně stejně, tudíž žádná. Navíc tohle je jednou z nejblbějších kliše ve filmech a seriálech. Taky víme jak to dopadne, když herečka co hraje Alyssu hraje hlavní roli v jiném seriálu a točí ho v Kanadě. Ale to není problém jen těhle tří, tenhle casting je až podivně imuní proti tomu, aby si vytvořil chemii s kým koliv. Kde jsou ty časy, kdy si Paul a Candice dokázali vytvořit chemii i s posmrkaným kapesníkem, kde člověk cítil napětí mezi postavami atd. Lepší chemii dokázal vytvořit Stefan nebo Damon se svými auty. Tady je to pustý a nové postavy to nemění (možná trochu Sebastian, ale ten mi příšel jako Elijah z vetešnictví). A přitom Jenny by na to bez problému měla, bohužel nemá nikoho kdo by s ní dokázal držet krok.

#46 Car
18.2.2021 | 17:59:32
Car

#45 google147: Damon ma vic scen se svoji vanou :D ale jako je to pravda no … :D

presne tak… ja do dneska ty soundtracky posloucham pri praci, pac je to proste super a ty pisnicky maji v sobe opravdu hodne a TO pochopitelne taky, taky to proste vazne taky

no jiste tech nelogickych veci je tam vic… me treba zase strasne vadi jak dali ted ,,dohromady" MG a Alyssu jen proto aby ,,oplatili" Lizzie, to ze si ho zacala vsimat az ted, to je taky hrozny klise ale…

no vidis to ani nevim, takze evidentne pujde pryc z Legacies… taky mi to tak prijde tady chemii nema vubec nikdo a s ikym proste pravda no, Defan je v tomhle asi neprekonatelnej :( jo copak Sebastian… :D kez by tam prisla ta Candice, bylo by hezky ji videt prave vedle te Jenny :) ale jak jsem psala o clanek dal, docela jsem se ted k te myslence upnula, ze by Plecina ukecala Candice a Paula

#50 Car #53 google147
18.2.2021 | 19:37:27
ShadowKittyGirl

Mám pocit, že Damon má víc scén se svoji vanou než oni dva… Jo souhlas a z tohohle fakt pukam smíchy ;-) ačkoli to ostatní je skor smutné když si vezměte jak celý ten univers dojebali a ještě větší ironie je že tu vlastně vykrádaji Bradavice Xmeni a kde co všechno a oni tomu prostě nedokážou napsat poradny scénář přestože základy to má od předchůdců vybudovano pěkně jenže to by je museli umět využít namísto toho aby je jen vyhazovali do povětří a kolikrát mi i přijde že se nad to povyšuji což není ok kor když si stále myslím že na koukáme jen my harakiri blbci co měli rádi původní seriál protože jak by si tohle mohlo získat nové diváky to teda nechápu i když jasný teď ta konkurence stojí ta za prd ale to sakra neznamená že se tady na to tvurci mohou vytentockovat úplně spíš by měli zabrat využít potenciál a … kruci proč já tady vlastně plytvam slovy…

19.2.2021 | 1:46:32
ShadowKittyGirl

Radši bych viděla tu slibovanou miniserii o Katherine v pekle s Cadem než tohle…

#49 Car
19.2.2021 | 1:49:11
Car

#48 ShadowKittyGirl: tak ono obecne serial jen o Katherine by byl asi zazitek… a docela se o tom mluvi na netu, fanouskovskou zakladnu by to melo jenze je tady jedno velke JENZE…

19.2.2021 | 11:28:34
Car

#46 Car: mimochodem dneska jsem cetla jeden nazor ze udajne Julie a Kevin hledali cestu jak dosadit Ninu do 8 serie tak, aby byla Stelena endgame a aby si k sobe nasli cestu, ale pry z toho seslo, pac Paul chtel aby Stefan umrel, a proto jsme dostali Delena endgame, no nevim co je na tom pravdy, ja tesne po konci tvd videla nejaky rozhovor, kde Paul rikal, ze mu to vylozene nevadilo ze Stefan umrel, ale nemyslim si ze by to chtel od zacatku season 8 fakt by me zajimalo kam na tohle ty lidi chodi :D nehlede na to ze uz vidim jak se Nina po roce vraci do show nad kterou zlomila hul ..

#53 google147
19.2.2021 | 13:23:15
ShadowKittyGirl

Ok takže Paul když dostal scénář bulel proč když vlastně umřít chtěl a sám si o to požádal u tvurcu? To nemá ani hlavu ani patu… A i kdyby ten způsob hledali evidentně se jim to nepovedlo díky bohu ale ok vinit z toho Paula jako proč ne :-) navíc Nina se do poslední chvíle nevyjádřila zda se vrátí na blbý finále pochybuju že by ji tam tedy dostali na celou sérii a to se vsadím ze ji to nabízeli…

19.2.2021 | 16:13:16
ShadowKittyGirl

Leda by brečel z dojetí nad tím že dali na jeho radu…

19.2.2021 | 16:14:26
google147

#50 Car: To jsou ty pohádky co namlouvají fanoušci konkrétního páru, aby se jim lépe usínalo. Všechno mluví proti tomu – celá 8.série mluví proti tomu (2 žádosti o ruku, polibek pod jmelím, svatba – Steroline dostávala jednu laskominu za druhou), 2 scény Caroline a Klause v TO říkají něco jiného, 3×03 Legacies vyloženě řve něco jiného a Plecka v rozhovorech po konci TO tvdila úplně něco jíného. U Williamson se tomu dá věřit, že ten způsob hledal, u Plecky tomu nevěřím ani za mák – ta víc najevo, kterému páru nadržovala dát nemohla a rozhodně by se k němu nějakým způsobem pořád nevracela 4 roky po konci TVD. Skončilo to jak to skončilo, páry skončili jak skončili a pokud to nezačnou nějak později vyloženě rozbourávat tady, tak se tím není nutné zabývat (ale je vtipné jak se pořád někdo snaží v tom hledat něco jiného).

#46 Car: Já je sice vyloženě neposlouchám, ale když je někde slyším, tam mi okamžitě v hlavě naskočí konkrétní scéna. Jediné co si dávám pravidelně, tak jsou závěrečné jak TVD tak TO.

To je přesně to co mě štve, to debilní klišé beze snahy to udělat nějak svěží – prostě MG slintá po Lizzie, ta to ignoruje a najednou se jí začne líbit ve chvíli, kdy se MG posune dál. A o pár dílů později budou spolu. Je mi fakt Jenny líto, že se musí potácet v takovýhle zápletkách. Přitom fakt, že Lizzie je evidentně fanynka sci-fy a fantasy, ale schválně na to nadává samo o sobě by stačilo na čirou komedii se skutečně vtipnýma scénama místo toho na sílu tahaného kýče. Nehledě na její bypolární poruchu a v díle s Džiny naznačenou linkou toho, že by byla ze strachu ze splynutí zabít Josie předem. Fakt mě vytáčí ten potenciál postav a to jak tím plýtvají.

No tak to můžeš být z 50% v klidu, protože Plecka v rozhovoru po muzikálu tenhle týden potvrdila, že s Candice už jsou domluvené, že se v Legacies časem ukáže. Teďka prý Candice nechce, protože chce mít život, který nezahrnuje TVD a Caroline (jednoduše si od toho chce odpočinout), ale sama jim prý řekla, že pokud budou mít nějakou maličkost co jí nezabere extra moc času, tak to je ochotná udělat kdykoliv (ten čtený dopis byl otázkou jedné sms a mimochodem ho namluvila už loni v březnu). Jedinou věc, kterou požaduje je, aby měla dobrý děj a nebyla tam jenom na okrasu (jako v TO). Takže vlastně stačí ukecat už jenom toho Paula, ale s Candice na palubě by se to teoreticky povést mohlo.

#54 Car #62 ShadowKittyGirl
19.2.2021 | 16:37:03
Car

#53 google147: je to presne tak :D a me spis presne fascinuje jak ti fanousci po 4 letech od skonceni v tom prave neco jineho hledaji, to je fakt masakr ale je to tak, pokud proste Plecka neprijde s Paulem a Candice na scenu tak neni co resit, ale jak rikam Candice i Nina Plecce okomentovali jeji prispvek na ig ohledne muzikalu, takze evidentne nadsene docela byli coz se mi zda takovy mily zase :)

me jediny co by me fakt zajimalo a chtela bych to nejak uzavrit je co se skutecne stalo mezi Ninou a Ianem, ze atmosfera byla takova jaka byla, ze ty rozhovory a narazky byli takovy jaky byli, dost neprofi, plyn ty divny atmosfery… a co teda opravdu bylo zatim ze ona odesla jestli teda ta kariera nebo rozchod, tohle by me fakt zajimalo , ale to uz se asi nikdy nedozvime

ty jsou skvely ty zaverecny z TVD uz i tim za ta jedna z nich je z pilotu!

asi tak nejak jasne ze spolu skonci i kdyby jen na chvili… dyt je to strasne do oci bijici a nudny nevim no..nerikam ze ji ma hned padnout kolem krku ale ani si proste zacinat s Alyssou… no a hlavne teda me prijde ze ten ,,merge" problem uplne zazdili nejak ne? nebo o to se furt stara ta Caroline nekde buh vi kde z dalky?

ech… ze by ji uz tvd a Caroline lezla krkem? :D neni to spis tim ze chce travit cas se svoji rodinou? tohle mi k ni totiz moc nesedi no… tak to chapu zase no s tou dobrou linkou…je dobry ze proste se neukeca za nejakou slataninu v tomhle ji fandim, jako asi jo chapu ze nechce bejt celej zivot spojovana s Caroline asi i jo… vsak Kat Graham ta je na to naprosto alergicka ale to mi prijde uz zase moc no … no jo jenze … jak by to asi udelali … to by ho jedine museli ozivit prece by Car nezabili… to nedava moc smysl a kdyby ho ozivili tam se obavam ze by se dej stocil az moc na Steroline a tvd coz asi neni uplne zamer

#56 google147
19.2.2021 | 17:58:23
Car

plus teda, bylo nekdy receny jak by tvd skoncilo kdyby se Nina nakonec neuracela prijit na finale? by ji jako nechali zemrit? pac se v podstate nic moc jinyho ani nenabizi…

#57 google147
19.2.2021 | 18:04:10
google147

#54 Car: Tak u Candice není tajemstvím, že je s Pleckou kamarádka a i Nina snad byla snad před dvěma rokama na oslavě jejích narozenin. Tohle tak překvapivé není, ale rozhodně je to fajn. Jasně je to prostě Steroline, Delena, Bonenzo a nikdo s tím nic neudělá.

Ale oni se rozešli, protože Ian pomýšlel na rodinu a Nina se chtěla soustředit na kariéru. Určitě to nebylo potom nějak extra příjemný, ale kdyby opravdu se to nedalo zvládnout, tak by Delena šla od sebe, ale oni naopak dokázali následující dva roky normálně fungovat. A nedělá mi problém věřit, že Nina je prostě ambiciózní a holt jí bylo TVD už jednoduše málo a tak neprodloužila smlouvu a ze svého pohledu šla za lepším – mohla doufat, že se chytí v nějakem komiksovém universu nebo tak nějak. A kdyby tam to drama bylo tak obrovský, tak by se to ven nějakým způsobem dostalo a byly přesvědčivější důkazy, protože štáb je velkej na to, aby tohle uhlídali.

Tak kdyby se tím Caroline nezabývala, tak by logicky musela být ve škole, takže ano je jediná co to řeší a Alaric nejlepšímu zdroji informací useknul hlavu. Hlavně v TVD to nebylo prezentováno jako kletba, tak nechápu jak na to přišli. Stejně se můžeme vsadit už teďka, že se to celé rozsekne tím, že se z jedné z nich stane Heretic (a vsadím se, že to bude Lizzie).

Hrála jí 8 let (i s TO 9 let), prostě si chce odpočinout, Candice normálně jezdí na setkání s fanoušky atd. A třeba to může být kvůli rodině, ono se to vlastně nevylučuje. Pořád by to mohlo být v rámci jednoho dílu, takže jeden díl stočit tímhle směrem by asi nevadilo, problém opravdu nastává s tím jak to udělat – Stefanovo oživení jde, dokonce tam je postava, která to dokáže, ale problém je s poslední scénou TVD, zabití Caroline je trochu drastické, na druhou stranu když se nad tím člověk zamyslí, tak vichni její blízcí jsou smrtelní a jednou umřou a ona vlastně zůstane sama. Ale trochu se bojím jak oni v Legacies plácají páte přes deváté a berou odevšad, že dřív nebo později použijí tu jedinou věc, které se TVD a TO vyhýbali a ostatní seriály tohohle typu a i jiných žánrů to často používají – ze zadku si vytáhnou cestování časem.

#59 Car #69 ShadowKittyGirl
19.2.2021 | 18:44:56
google147

#55 Car: To podle mě reálně nikdo neví, ale podle mě by prostě Damona nechali zemřít (pokud by se drželi toho původního konce, před tím než to Williamson změnil) a konec dílu by odříkal místo Eleny Stefan s tím, že by řekl co se s ní stalo a jaký měla život, dost možná by použili dvojnici a zabírali jí s dálky. Ale to je jenom věštění z křišťálové koule.

#58 Car #63 ShadowKittyGirl
19.2.2021 | 18:48:35
Car

#57 google147: jasny no rozumim, proste se spis pocitalo s tim ze Nina kývne aspon na finale

19.2.2021 | 19:34:28
Car

#56 google147: tak vsak jo proc ne, stravili spolu pomerne dlouhej cas a ja brala Caroline spise vzdycky jako za tu hlavni postavu nez jako za postavu vedlejsi… ono je to myslim i docela videt na poctu dilu… ted nedavno jsem videla nejake srovnani ze Caroline mela pres 150 dilu a M. Trevino snad jen 92 a mohla bych pokracovat

jako na jednu stranu ano pak ale nechapu tu jejich naprosto desnou scenu ve finale, kde to totalne neumeli zahrat, plus pak vsechna ta interview kde kdyz se nekdo ptal na navrat Niny do serialu tak se Ian mohl zblaznit a byl celkem ,,neprijemny" v odpovedich a ta atmosfera se tam proste dala krajet , jako uz z tech par rozhovoru bylo videt ze tam asi prece jen neco malo byt muselo i kdyz jasne hlavni duvod verim tomu ze on chtel rodinu a ona karieru

to je taky pravda no… tady se to vlastne resi spis jako kletba och boooze… no pochopitelne pac Jo to prece ted nezvlada… spis by bylo asi nelogicky kdyby to udelali naopak no

vsak ano tomu napovida i jeji neucinkovani v After proste zkratka chce spis pauzu ted posledni scena jestli myslis na to shledani a tak… tak ono mozna by to Car a Stefana taky nebavilo byt živi treba 1000 let… navic ono zalezi jak by ho pripadne taky vratili vid, jestli jako cloveka tak to taky nema moc cenu… jak to myslis s tim cestovanim casu? ze se pretoci nekam, kde uz to Caroline nebude bavit a odhodi prsten nebo?

#60 google147 #64 ShadowKittyGirl
19.2.2021 | 19:49:09
google147

#59 Car: Tak Caroline od určité chvíle byla jednou z nejhlavnějších postav – tak její absence na sérii byla většinou 3 díly a ostatní měli 5 a více.

Tak když mu jednu a tu stejnou otázku kladou pořád dokola, tak je jasný, že už bude od určité chvíle trochu nasranej. A že on sám musel být trochu naštvanej na Ninu je jasný taky, ale pořád naprosto profesionálně a přesvědčivě odehráli 5. a 6.sérii. Poslední scéna je jiná věc, tam jako herci selhali a nic je neomlouvá. Rozhodně jejich rozchod roli hrál, ale nevěřím že to bylo až tak velký, aby tam bylo dusno jako kráva – to by fakt neutajili, hlavně ostatní herci by to pocítili taky, štáb atd. Toby se ven dostalo.

Jo je ještě v pohodně, ale Lizzie s tou bypolární poruchou, kdy svoje schopnosti dost dobře neovládá a najednou je z ní upír co saje magii – dějově sakra zajímavá linka. To ale udělat nemůžou, protože v tu ránu Caroline nemá důvod bejt jinde a bude učit svoji dceru bejt upírem – pokud by to nedělala Caroline a pořád byla někde jinde, tak to by už definitivně její postavy zničili.

Tak to After se točí teďka a hned dva filmy, to se dá docela pochopit za současné situace, že to pustila – čerstvě narozené dítě, všechny ty věci kterými se musí kvůli covidu projít, to prostě zvládnout dost dobře nejde. Poslední scénu myslím Damona a Stefana, kde bylo jasně řečeno, že se Damon celý život bál jestli Stefan našel klid – těžko věřit, že by se Stefan bráchovi neozval. Tak pokud by byli spolu, tak by problém nebyl. Já doufám, že k tomu nedojde, ale tady fakt je možný všechno – prostě se zjeví ze vzduchu kouzlo na cestování časem a Caroline se vrátí do nějaké doby, kdy Stefan ještě žije a hlavní linku to neovlivní, protože Caroline vytvoří novou časovou linii, kde třeba zabrání tomu, aby slíbil Cadeovi svoji věrnost atd. No a pokud by jí třeba zabili, tak na to jejich shledání vlastně úplně stačí jedna scéna, čili pro Paula klidně jeden víkend – teda pokud by nechtěli bejt až takový perfekcionisti jako při jejich první polibku, kdy v tý chatě ztrávili 3 dne, než měli perfektní západ slunce.

#61 Car
19.2.2021 | 20:14:58
Car

#60 google147: presne tak no

no nasranej asi na ni byl ale v jakym slova smyslu vid… ze opustila jeho nebo serial… tot otazka a ano jiste nepopiram, v petce teda sice spolu zase moc nebyli ale tu sestku kde byli po vetsinu casu spolu tu zahrali bravurne nerikam ani pip… jako byt DE fanousek tak jsem fakt zklamana jako prase z takoveho shledani ale což no, nejsem takze me to zase tak stvat nemusi ale dobry to nebylo ani za mak teda asi jo no, ale pratele kazdopadne nezustali asi urcite vzhledem k tomu ze se ani nesleduji na socialnich siti, o to vic me zarazilo kdyz Nina Iana nedavno oznacila na instagramu na nejake vzpomince fotce…

to je fakt no, v ramci zachovani postavy by tohle delat nemeli a pritomnost Candice by pak vyzadovala trochu jaksi neco jineho, ale jako po tom co jsem tady videla se uz tak nejak nebudu divit asi nicemu …

vsak jo no, myslim si ze od toho odstoupila kvuli covidu a zase tak hlavni postavu tam nehraje aby na ni cekali to fakt ne no,. jasny no jenze na druhou stranu jak rikas… tady nedava nic smysl takze bych se vubec nedivila tomu kdyby to proste nejak zmrvili, to je snad i vic jak nad slunce jasne mozna bych snad i byla pro tu verzi ze by ho ozivili ale jako upira a ze by pokracovali v tom co teda meli puvodne delat a to hledat ty ,,vyjimecne" deti a pochopitelne tam byt pro holky…to je pro me mnohem prijatelensji jak nejake cestovani vcase a verim tomu ze by se do toho vikendu snad taky veslo jinak s tou chatou je to teda masakr, to si nechali teda mega zalezet, no kazdopadne taky ta scena stala za to no..dala by do kapsy kdejakou Stelena scenu

19.2.2021 | 21:00:04
ShadowKittyGirl

#53 google147: Prej jenom dobrý dej… to chce tady od toho ale zhola nemožnou věc, nezdá se vám?

20.2.2021 | 2:08:54
ShadowKittyGirl

#57 google147: podle by ten finiš byl klidně v tom díle co zabili ďábla. Oba bratři v cajku, Elena uspana ale vlastně v pohodě a jednou se vzbudí klasika no a lidský Stefan a Bonnie do té doby prožijí nějak své životy to už by nějak natočili ale můj názor je ten by nic jiného už nevymysleli i když se můžu plést

#65 Car
20.2.2021 | 2:21:46
ShadowKittyGirl

#59 Car: On chtěl rodinu a ona kariéru = je hezký že aspoň jeden má co chtěl :-) A Nina to není…

#66 Car
20.2.2021 | 2:27:55
Car

#63 ShadowKittyGirl: pokud bude ucinkovat Candice v Legacies, jakoze to tak vypada, tak bych byla pro aby se prekecal i Paul , nechci znit moc naivne,ale pokud Plec opravdu tak Steroline miluje, tak by se ji to treba povedlo dat nejak inteligentne dohromady (spis zbozne prani) protoze my si proste taky zaslouzime happyend oblibeneho shippu – period.

#67 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 2:30:58
Car

#64 ShadowKittyGirl: no jiste a Nikki mu to dala, pac ji je ta kariera ukradena a je jedno ze jsou s Ninou stejne stary o veku to totiz vubec neni, jen a jen o prioritach i kdyz muj nazor je furt ze i s ditetem proste muzes tu karieru mit – jasne je to tezsi ale da se, ale to je fuk, rozhodli se, spis mi nikdo nevymluvi ze proste Nina Ian pratele nezustali , to podle me ani nahodou

20.2.2021 | 2:32:43
ShadowKittyGirl

#65 Car: v tomhle případě je ale happyend smrt Caroline stojí to vůbec za to?

#68 Car
20.2.2021 | 21:48:17
Car

#67 ShadowKittyGirl: to nutne vubec nemusi znamenat jeji smrt…

#70 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 22:02:40
ShadowKittyGirl

#56 google147: jeste k tomu sloučeni není to celý tak trochu hovadina? Je to přece souboj magie proti magii což normálně ok ale tady máme dvě syfonky co vlastně samy o sobě magii nemají žádnou takže nemají co z té druhé při slouceni vysát leda by se nasosali něčeho dopředu a to zase když se tomu chtějí vyhnout by dělali proč? Navíc šlo o to že vést coven mohl jen jeden ale tady už není koho vést takže i když z toho udělají kletbu které se nelze vyhnout akorát tím vyhubí blížence úplně to si opět nemyslím že by se na to nemysleli když byla možná tvořena někým jehož jméno či motivy se samozřejmě nikdy nedozvíme protože tady nám nevysvětlí zhola nic… Naopak skutečný problém by právě nastal kdyby se ty dvě stali heretiky pak by přístup k magii měli ale zase je to asi degraduje s členství v gemeni klubu takže opět proč by k němu vubec mělo docházet??? Fakt nechci být hnidopich ale tohle prostě nedává smysl…

#76 google147
20.2.2021 | 22:03:38
ShadowKittyGirl

#68 Car: aby to davalo aspoň trochu smysl jo

#71 Car
20.2.2021 | 22:05:17
Car

#70 ShadowKittyGirl: no tak aby Car neumirala tak jediny co prichazi v uvahu je vratit Stefana zpet proste…

#72 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 22:07:17
ShadowKittyGirl

#71 Car: což nemůže kvůli konci tvd

#73 Car
20.2.2021 | 22:09:34
Car

#72 ShadowKittyGirl: a to je prave to… to by to musela Plecina nejak hoooodne dobre vysvetlit a zakamuflovat…

#74 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 22:14:39
ShadowKittyGirl

#73 Car: jenže to ona nesvede že jo buď z toho udělá blbinu a dojebe i to co už je dávno totálně zmrseny stejně nebo provede ten nejjednodušší a nejlogičtější krok a zabije ji… Ať žije steroline ty vole

#75 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 22:21:10
ShadowKittyGirl

#74 ShadowKittyGirl: já prostě neschvaluju tak nějak celkové poselství seriálu z poslední doby protože jak v TO tak v TVD to skoro vypadá že šťastny můžou ty postavy být jedině po smrti i v SPN to tak v podstatě dopadlo ale já tohle nechci Caroline byla vzdycky tak plná optimismu a života že si nezaslouží umřít jen aby Stefan měl happyend to jako zase sorry a ano já Steroline miluju a svým způsobem scénu se shledaním těch dvou taky chci ale on se jí vzdal aby se obetoval defakto pro nic to víme všichni prostě asi umřít jen chtěl podobné jako Eliáš a proto ona teď má zemřít taky?

#81 Car
20.2.2021 | 22:38:20
google147

#69 ShadowKittyGirl: Problém je, že teďka to má jiný pravidla než to mělo v TVD. Teďka je nevyhnutelný, aby sloučení proběhlo v jejich 22. V TVD to bylo podáváno jako pocta a ne jako něco špatného a co si pamatuju, tak to Liv a Luke tehdy odmítli a fotřík nevypadal jako, že by kvůli tomu byl konec světa. Nehledě na to, že se tam Jo připravovala na sloučení s Kaiem a ona už byla starší a evidentně by v tom nebyl problém. Pokud by se t jedný stal Heretic, tak je to vyřešené protože defakto umře, tím pádem sloučení není nutné. Celkově to nedává smysl a backstory se asi fakt nedozvíme.

#78 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 22:55:48
google147

U Stefana mi nepříjde fér tvrdit, že asi umřít chtěl a že umřel pro nic, protože on všechny klasicky zachránil. Elijah vedle toho umřel, protože byl debil, co důležitost rodiny zůžil evidentně na Klause.

U Steroline se to prostě dost dobře vymyslet nedá. Stefanovo oživení okecat nejde, to vylučuje poslední scéna TVD. Zabití Caroline by se muselo sakra chytře udělat, aby to nepůsobilo jenom jako že jí zabili kvůli Stefanovi (ale Plecka si sama nasrala před dveře, protože těmi řečmi o tom jak na ní čeká je jejich posmrtné shledání to co fanoušci chtějí). Bohužel je pravda, že současní scénáristé nezvládnou ani jedno. A tyhle seriály se většinou rádi zbavují rodičovských postav, takže by to jenom dodrželo pravidla žánru. Ale jsou dvě varianty, které by za správných podmínek (to zamená s dobrým scénářem) šli provést. 1. Samozřejmě lék – nikde není řečeno, kdy Damon umřel, jen že umřel ve stejnou dobu jako Elena (což samo o sobě působí divně) a Rebecca nikdy neřekla kdy ten lém má dostat, takže v zásadě prostě nějak dostat lék do Caroline a když Paul nekejvne, tak jenom naznačit, že je z ní člověk a že jednou umře.

A pak je tady možnost 2., kterou by podle mě vzali na milost všichni, protože by zabila dvě mouchy jednou ranou. Když se podíváme do historie TVD tak už tam byla jedna kletba, která vyžadovala smrt jedince a obešlo se to. Ano narážím na kletbu slunce a měsíce. Tohle je nejelegantnější způsob jak zabránit sloučení. Caroline podstoupí stejnou oběť jakou postoupil John když zachranil Elenu – život za život. Tohle podle mě vystihuje Caroline dokonale, vždycky bojovat za svoje nejbližší do posledního dechu a záchrana dcery mi příjde dostatečně silný motiv – nehledě na to, že vlastně udělá to samé co Stefan a konečně plně pochopí proč to udělal (sice k tomu došlo při poslední scéně s Klausem, ale proč to neposunout). Vím že něco podobného udělali s Landomem, ale tam to podle mě nemohlo plně fungovat z jeho podstaty Fénixe a jeho pravidelného zmrtvýchvstání.

Ale to je jedno velké coby kdyby. Pořád je k tomu dlouhá cesta a ikdyž mě láká, že by ten svůj happyend dostali, nechci ho za cenu, že by to byla hovadina. Pokud ho udělají, tak to musí být top. Nakonec to stejně skončí u toho muzikálu, kde Plecka definitivně rozsekla ty věčné války fanoušků a hlavně mohla mít to poslední slovo bez toho, aby musela brát na někoho ohledy.

#79 ShadowKittyGirl #80 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 23:21:15
ShadowKittyGirl

#76 google147: presne tam neslo kletbu nebo respektive ano bylo to povinný cíli se to muselo podstoupit a lepší bylo k tomu proste deti vychovávat a nakecat jim že je to mega cest… 22 narozeniny mohla být taky jen tradice protože prostě ve 33 už by bylo podle nich pozdě a musí být zachována jistá symbolika, takze 22 přeci jen vypadá u dvojčat lépe a dokud žil někdo kdo coven vedl cíli pantata Parker asi nevadilo že k dalšímu sloučení mezi Kaiem a Jo nedošlo a když chtěli couvnout i Liv s Lukem ejhle problém ale zase tam slovo kletba nepadlo jenže teď jsou holky samy ale zase komu vlastně bude vítěz vůdcem když coven už není? takže jak já to vidím vysvětlení si to žádá protože co je vede k přesvědčení že na jednou jde o kletbu??? Jak na to přišli???

20.2.2021 | 23:26:05
ShadowKittyGirl

#77 google147: ok no tak takhle Eliáš kdyby chtěl být jo mučedník vezme si prázdnotu či co to bylo celou a chcípne sám za to co udělal Heyley zatímco Hope by zůstala s tátou to je jedna věc druhá je Stefan ten idiot co do Katherine neumí prostě jen ve správnou chvíli strčit a pak uhnout a že dál lék Damonovi když neměl páru zda někdo někdy za jeho života dokáže Elenu probudit tomu Teda taky neříkám zrovna hrdinství dne takže jediný kdo všechny zachránil byla Bonnie

#82 google147
20.2.2021 | 23:31:59
ShadowKittyGirl

#77 google147: má se stát člověkem aby zestárla a umřela? Sundat prsten mi Teda přijde důstojnější a rychlejší…

A kde je řečený že Elena s Damonem umřeli ve stejnou dobu ? Jako působí to tak ale vytesány do kamene to asi nebude ne?

#83 ShadowKittyGirl #84 google147
20.2.2021 | 23:36:46
Car

#75 ShadowKittyGirl: tady nejde jen o to aby mel Stefan happyend jak ty rikas, Stefan ho tak nejak nemel nikdy, v podstate jedine svetle chvilky v zivote mel chvili s Elenou a pak s Caroline trochu malo no...... tady jde spis o Steroline jako takovou, a to ze se obetoval ? to nema cenu tak nejak furt rozebirat dokola to je proste jeho podstata spis by bylo divny kdyby to udelat nechtel… navic jak uz bylo receno kolikrat ani to takhle dopadnout nemelo

#85 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 23:39:30
google147

#79 ShadowKittyGirl: Ale Elijah to udělat chtěl, to Klaus mu v tom zbránil a z nějakého důvodu chtěl tu oběť podstoupit sám.

A proto to jejich prohození Williamsonem na poslední chvíli nedává smysl. Každopádně ale o Elenu v tomhle případě vůbec nešlo, on Damonovi daroval normální život, který mu tehdy sebral, ať už s Elenou nebo bez ní. Proto jí tam taky, když se setkají říká „Až se jednou vzdbudíš, vyřiď Caroline, že jí taky budu navždy milovat“.

#86 ShadowKittyGirl
20.2.2021 | 23:40:38
ShadowKittyGirl

#80 ShadowKittyGirl: … nebo se Teda prostě obětovat pro dcery to je sice takový prvoplánový ale pochybuji že tihle experti dostanou lepší nápad..... A právě no já tu scénu taky chci ale pokud má umřít tak ne stejně debilne a nesmyslné jako ti rádoby hrdinové před ni…

20.2.2021 | 23:42:05
google147

#80 ShadowKittyGirl: Aby zestárla stejně jako úplně všichni její blízcí, kteří časem umřou a ona zůstane sama.

Vytesaný to sice není, ale pokud jeden z nich umřel sám, tak na co teda čekal – vážně by Damon někde čekal na to až umře Elena, když se celý život bál, jestli Stefan došel klidu? Vážně by někde čekala Elena a nezkoušela najít rodinu?

20.2.2021 | 23:44:18
ShadowKittyGirl

#81 Car: no ale dopadlo to tak …

#87 Car
20.2.2021 | 23:45:18
ShadowKittyGirl

#82 google147: mel chtěl neudělal … A Klaus byl prostě moc velkej srab nez aby žil

20.2.2021 | 23:50:06
Car

#85 ShadowKittyGirl: no protoze Kevin nedrzel hubu a prisaral se do neceho co opustil? tak dekujeme straaaasneee moooc! to fakt nedava smysl z toho co se tam vsechno prihodilo za tu dobu , a ano i kdyby umrel Damon tak Elena by se proste musela naucit bez nej nejak zit, stejne jako se to musela naucit Caroline zit bez Stefana

20.2.2021 | 23:51:02
Car

no… kdyz uz sme to tady tak rozjeli, muze mi jeste nekdo konstruktivne odpovedet, proc kdyz Katherine milovala i Damona (ano opravdu tomu tak bylo) proc ho vecne tryznila a tvrdila jak to nebyla pravda? k cemu ji to jako bylo dobry? okej vsichni vime ze byla ,,posedla" Stefanem a chtela ho pro sebe, ale tak nejak jsem nikdy nepochopila co byl za problem Damonovi jednou rict pravdu nehlede na jeji nesmrtelnou hlasku – Its okay to love them both…

21.2.2021 | 1:20:40
Car

paneboze to byl vazne tak priserny dil tenhle… kam se podela ta stara dobra Hope nebo lepe receno kam se na ni hrabe Elena se svejma daramata ohledne bratru S …

24.2.2021 | 20:35:01
ShadowKittyGirl

Car: Jakožto upirka by to Elena asi nedokázala, ale jako člověk věřím, že by její život sel prostě dál spíš on by byl bez ní víte kde…

#91 Car
25.2.2021 | 22:22:17
Car

#90 ShadowKittyGirl: pravda no… jako clovek by to urcite prezila rozhodne, ja si stjene myslim ze nemela skoncit ani s jednim

#92 ShadowKittyGirl
25.2.2021 | 22:30:46
ShadowKittyGirl

#91 Car: jenže to byla tak nějak podstata tohohle seriálu že jo :-)

1.3.2021 | 23:07:07
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S04E20: Just Don't Be a Stranger, Okay?

cz100%
DOKONČENO

Po zhlédnutí nezapomeňte epizodu ohodnotit, případně i okomentovat.

Debatovat o epizodě můžete v naší diskuzi.

Nepřehlédněte

Naděje na pátou sérii umírá a s ní přichází i konec jedné velké upíří éry

Naděje na pátou sérii umírá a s ní přichází i konec jedné velké upíří éry

Upíří univerzum na The CW míří ke svému konci, jelikož bylo oznámeno, že i seriál Legacies se po čtvrté sérii s fanoušky rozloučí. Stanice tedy pročistila polovinu svého programu a dá se říct, že zrušení Legacies patří k těm nejsmutnějším oznámením.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama