Legacies (Odkaz)
71/100 - 72×

Legacies(Odkaz)

Seriál Legacies navazuje na události ze seriálu The Vampire Diaries a The Originals. Mladá Hope Mikaelsonová se ocitá ve škole pro nadané, kde mimo jiné nechybí ani dvojčata spojence upírů Alarica Saltzmana. Podaří se této škole potlačit pudy neobvyklých lidí, nebo se stanou zlými bytostmi, kterými mají být?

USA | 2018 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | CW | 42 minut
žánr
Drama, Fantasy, Mysteriózní
hrají
Danielle Rose Russell (Hope Mikaelson), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Jenny Boyd (Lizzie Saltzman), Kaylee Bryant (Josie Saltzman), Aria Shahghasemi (Landon Kirby), Peyton Alex Smith (Rafael Waithe), Quincy Fouse (Milton "MG" Greasley), Chris Lee (Kaleb Hawkins), Ben Levin (Jed Tien), Leo Howard (Ethan Machado), Omono Okojie (Cleo Sowande), Ben Geurens (Nekromancer), Douglas Tait (Malivor), Elijah B. Moore (Wade Rivers), Courtney Bandeko (Finch Tarrayo)

Legacies získává čtvrtou sérii

Legacies získává čtvrtou sérii

Nadpřirozený seriál Legacies se může radovat, jelikož ho stanice prodloužila pro další sérii. Třetí řadu tak můžeme sledovat s vědomím, že bude seriál pokračovat i čtvrtou sérií. Máte radost?

22 1
4.2.2021

Zdroj: CW

Diskuze /67

google147

Škoda že seriál nevyužívá ten potenciál co má. Většina monster jsou jen trapáci a ty větší záporáci se učili snad u Rakeťáků, přitom to objevování mytologie skrývá takové možnosti. I ty postavy stačily ve 2.sérii dost srazit na minimum – MG a Kaleb vtipálci, Landon nadšený geek, Alaric je teďka stejně důležitý a jako později v TVD (čili nijak), Hope se taky bohužel začíná točit v kruhu Josie a Lizzie se chovají a mají problémy jak to potřebuje scénář (Jenny má alespoň šmrnc starých postav a tak to dokáže táhnout). A už by se to mohlo teda rozhodnout jestli to bude stát na vlastních nohou jak tvrdí, nebo se budou pořád opírat o minulost (atmosférou je to až brutální odklon od TVD a TO).

A muzikály moc nemusím, ale nešlo si nevšimnout, že byl dost kladený důraz na Damona se Stefanem a Steroline. Stelena rychle přešla do čísla se slavných milostným trojůhelníkem, Delena vlastně ostrouhala úplně (Elena na lavičce se ani počítat nedá a poslední píseň rychle přešla v Hope a Landona) a loučení Stefana a Eleny pro jistotu není vidět vůbec. Zatímco Defan a Steroline mají vlastní písně. Normálně věřim, že kdyby jí na to kejvli Paul a Candice, tak Stefana a Caroline tady Plecka dotáhne tak jak měla v plánu v TVD (spíš by byla otázka, kterou z těch dvou možností by Plecka zvolila).

6.2.2021 | 20:54:31
ShadowKittyGirl

No mluvíš mi z duše a přitom by to mohlo být dobrý. Potencionál to má a nevyužívají ho. Hlavně mě mrzí, že to nemá plynulost a spád originálu, protože tam i když šla kvalita dolů, pořád se bylo na co koukat a postavy jsme milovali i když se chovali stupidne a že se tak kolikrát taky chovali, ale tady k tomu nějak neni důvod. Částečně asi proto, že jich je tam od začátku prostě moc aniž by nám byli řádně představování postupně a tak pořádně není čas na nikoho. O tom, že to vlastně žádný plynulý děj, co by postupně gradoval nemá, asi ani začínat nemusím, ale i když sem tam mají nápad, co by mohl být výborný, v konečném důsledku je to pak mimo mísu, ne li vyloženě trapné a já se na konci každého dílu cítím zkrátka zklamaná a fakticky nevím, zda je to jen má vina, že i po těch třech letech, kdy jsme viděli, to co jsme viděli, mám příliš vysoká očekávání, nebo za to mohou tvůrci, co si ten scénář snad sepisují na koleni cestou na natáčení…

6.2.2021 | 23:22:36
google147

Oni ten plán mají, bohužel vědí finiš a mají problém zaplnit to mezi tím. Bohužel ty postavy nemají takový charisma jako v TVD a TO a jsou prostě degradované na nějakou vlastnost a to je všechno, nebo se s tím pracuje blbě (celá temná Josie). Fakt čestná vyjímka je Lizzie, která jediná ty staré postavy přípomíná. Bohužel tady to taky vezme za svě, protože už jí pytlíkují s MG. Osobně se mi líbily v seriálech obecně asi 4 romance a jinak to beru jako nutné zlo a je mi jedno kdo bude s kým, ale MG a Lizzie mají chemii v mínusových hodnotách (je to jako vyrábět něco z hlávkového salátu a pomeranče – něco vznikne, ale dobrý to nebude). Vlastně i ty romance tady působí nějak nuceně (včetně Hope a Landona). Fakt stačilo to loučení Steroline v tom muzikálu a bylo vidět, že to byla romance někde úplně jinde a vtip byl v tom, že to hráli jiní herci.

Narozdíl od TVD a TO ta nejsou žádné sázky, reálně tam nebyla žádná hrozba, jen chodí jeden šašek za druhým. Nevadilo by, že to chce být odlechčenější, ale opravdu Santa Claus? To prostě v tomhle světě působí mimo. Všechno je nadhozené jen tak ledabyle a člověk by poteboval víc vysvětlit (dřív tam nahodili všechno co bylo potřeba). Chce to stát na vlastních nohou fajn, ale tak se to nemá v jedno kuse odkazovat do minulosti (což zní vzhledem k názvu úsměvně). Jako opravdu potřebujeme Damonovo auto? Mystic Falls se evidentně scvrklo na jedno prázné náměstí. Staré postavy ukazují v dost nelichotivém světle a to hlavně Caroline. Caroline byla ta nejemociálnější postava, vždycky když se něco stalo jejím kamarádům, tak šla přes mrtvoly, aby jim pomohla, jako jediná nikdy z hlavních postav neudělala nic sobeckého s tím, že by svým blízkým ublížila (i když vypla emoce, tak byla v pohodě, to až se v tom začal hrabat Stefan, tak bylo zle). A tady jí vyobrazují jako matku, které jsou její dcery absolutně volné – opravdu mám věřit, že kdyby její dcera propadala temnotě, tak by nebyla v Mystic Falls do pár hodin? Opravdu dokáží Candice ukecat aby jim moderovala panel na Comic Conu, ale do Atlanty jí na nějaké 2 dny jednou za pár měsíců nedostanou? Jasně teďka toho smolíka mají určitě, ale před tím ho neměli. A to nebudu zniňovat Rebeccu a Kola jak kašlou na Hope – kam se podělo Always and Forever? A při tom je seriál nejsilnější v momentech, kdy se práv snaží být atmosférou jako starší bratříčci.

Jako ono to vyznívá, že to nemá svá pozitiva, ono je to má a člověk má k tomu světu vztah a nechce to úplně vzdávat. Bohužel tady je fakt dělají zbytečně moc velký boty.

#4 Car #10 EstyGirl
7.2.2021 | 0:59:39
Car

#3 google147: no konecne nekdo… ty postavy nemaji vubec zadny charisma to je taky to co tvrdim od sameho zacatku a jediny kdo tam stoji fakt za neco je Lizzie tady se zase shodujeme a pochopitelne i s tim ze jestli ji daji fakt do kupy s MG, kam to bohuzel smeruje tak twl… muzikal jsem zatim nevidela ale mam ten dojezem ze z toho nadsena nebudu

jak to myslis ze by Stefana a Caroline Plecka dotahla tak jak bylo v planu? ja zase slysela oblibenou vetu, ze kdyby Nina neodesla byla by Stelena endgame…

asi nema cenu nijak vice komentovat nebot vystihujes uplne vse, realna hrozba zde chybi, furt se patlaj v radoby priserach, furt nejake narazky viz Damonovo auto taky jsem si rikala proc ho tam furt davaji a tak podobne… u Caroline opet trefa taky se mi nechce verit ze by se vykaslala na sve dcery… kazdopadne co se tyce Candice a role zde… no vzhledem k tomu ze odrekla i roli v After 3 tak si nemyslim ze by sla sem, a nejaky duvod to mas at uz rodinny nebo cokoliv jineho co s tyce zbytek rodiny Mikalesons …je to tak no proste strasne tohle podkopava nohy nejen starym postavam ale take celemu tvd a to universu…

#5 google147
7.2.2021 | 23:20:59
google147

#4 Car: To byly jenom PR řeči, Plecka si Steroline vypiplala a oni dva měli mít původně regulerní Happy End (oni pro Plecku byli ekvivalent Paceyho a Joey z Dawsonova světa). Původně TVD měl končit s tím, že zemře Damon a Stefan s Caroline budou cestovat po světě a hledat vhodně adepty pro školu (jestli si dobře pamatuju, tak Stefan měl škole zasvětit život). Williamson ale nedokázal přenýst přes srdce, že nejde dát dohromady Stelena, tak si vynutil prohození bráchů. Ono to taky ve finále tolik působí, že vývoj Stefana a Damona v posledním díle vyletěl komínem.

A po konci TO přímo v rozhovoru Plecka řekla, že nedala Klause a Caroline dohromady, protože Stefan je životní láska Caroline a ikdyby se Klaus sebevíc snažil, tak by to nepřekonal. A že na ní Stefan už čeká v posmrtném životě (tady nevím jestli to bylo přímo od ní nebo to jen někdo přirovnal, ale že prej jsou v tomhle zase jak Leo a Kate v Titanicu). Candice taky potom někde jasně řekla, že Stefan byl pro Caroline Endgame.

A pak je tady ten muzikál – Steroline je jediný romantický pár co má vlastní píseň. Stelena nic nemá, vlastně jsou v pozadí a je to píseň Caroline o tom, jak si jí vedle Eleny nevšímají kluci co se jí líbí. Delena nemá nic (vlastně tam Elena zpívá o tom jak nesmí myslet na Damona), Klaroline je degradovaná na předání šeku. Jenom Defan má ještě píseň.

Hrozně z toho řve, komu ona fandila a pokud by fakt měla kliku a oba jí na účast kejvli, tak ten jejich reunion fakt proběhnul (ať už oživení Stefana nebo naopak smrtí Caroline). Šance jsou teda podle mě dost malé, ale nesmí se zapomínat, že právě Paul a Candice jsou jediné velké hvězdy TVD (teda lépe řečeno herci, co tam fanoušci hrozně chtějí), které se na Legacies nějak podílely (Paul režíroval a Candice v poslední díle namluvila dopis pro Lizzie). A minimálně Paul v poslední době začal tvrdil jak na natáčení vzpomíná s radostí (že prý dřív byl hrozně unavený, ale že zpětně si toho cení) a Candice je v tomhle obecně neutrální.

Ona je Candice těhotná, nebo možná už dokonce porodila – oznamovala to když byla v 5 měsíci a to už je taky nějaká doba.

#7 Car
8.2.2021 | 17:34:37
google147

Jinak má Jenny fakt nádhernej hlas. Ale mohli by se u ní vykašlat na ty příčesky, v některých chvílích to jde poznat a je to škoda, protože jí to sluší s těmi jejími přirozenými kratšími víc a nebije tolik do očí, že vlastně není v reálu blond. I u Danielle to dělají a i u ní to není potřeba.

#8 Car
8.2.2021 | 17:44:26
Car

#5 google147: ja spis jako nechapu furt takovy to,,musi umrit jeden z bratru" dyt by prece nemusel ne? jako jasne nebyl by tam ten ,,wau" konecnej efekt na konci ale tak co, v zasade si to zaslouzili proste oba, no ale tak jako prece kdyby umrel Damon tak by se Delena fans zblaznila a co teprve chudinka Elena…ta na tyhle situace vubec nebyla stavena prece …

no jako je to vecna skoda tohohle se asi nedockame… to by se muselo jeste nejak stat v Legacies a o tom dost pochybuju…

aha jezis… tak to se fakt mam na co tesit no no dobre ale tak Plecka byla dycky i Delana fanousek ne? proto je taky furt davala dohromady a ten endgame meli ne? ja si myslim ze Candice a jeji prednosti je hlavne ta rodina ted proste.. a ano uz porodila :) celkem nedavno

jako Jenny je podle me jedina dobra volba v tomhle serialu na postavu a Danielle pochopitelne jako Hope

#11 google147
8.2.2021 | 18:50:34
Car

#6 google147: no ale stejne, jak si myslis ze by to nakonec skoncilo kdyby Nina vydrzela ty dva roky? at uz odesla kvuli kariere nebo kvuli Ianovi…

#11 google147
8.2.2021 | 18:51:26
vaclafil

Tu Candice by už tam nějak mohli ukázat. Přeci jen, říkali, že Caroline tam momentálně není, protože hledá způsob, jak obejít to sloučení Lizzie a Josie. Což už je vlastně vyřešené, takže teď jako dělá co? Doufejme, že se tam brzy objeví. Už to potřebuje někoho pořádného. Nejlepší díly byly ty, ve kterých se objevil Kai. To mi ten seriál konečně začal tak pěkně nostalgicky připomínat TVD, ale jestli hodlají pokračovat s jednorožci a Santa Clausem, tak to nemá budoucnost.

8.2.2021 | 19:53:09
EstyGirl

#3 google147: Já musím říct, že TVD mě bavilo do 4. série. TO mě nadchlo úplně na maximum. Sice 5.série nebyla nic moc, ale zkoukla jsem to. Následně jsem zkusila dát šanci novému seiálu Legacies. Za mě to je hrůza a děs. Děj o ničem, postavy nudé, herecké výkony taky nic moc.

A to nebudu zniňovat Rebeccu a Kola jak kašlou na Hope – kam se podělo Always and Forever?

Přesně to jsem si taky říkala, kam se podělo Always and Forever. Kol, Rebekah, Marcel ani Freya by na Hope určitě tak nekašlali, Když jsem se dozvěděla, že ve 2.sérii bude Freya, tak jsem si řekla : ,,Super. Aspoň někdo se na Hope přijde podívat." Doufala jsem v nějakou společnou epickou scénu s Hope a Freyou. Ale hodně těžce jsem rozdýchávlala, když se na konci pouze oslovily a objaly. Freyu měli využít daleko líp!

Co se týče ostatních – Nate Buzolic (Kol) a Charles Michael Davis (Marcel) o těch nic nevím, ale Claire Holt (Rebekah) již několikrát řekla, že postavu Rebeky má ráda a chtěla by si ji znovu zahrát, takže nechápu, proč ji tam neobsadili, když všichni ostatní (Candice, Paul atd) jim na to kašlou.

8.2.2021 | 20:03:10
google147

#7 Car:
#8 Car: Damonova smrt ale sedí k tomu jak se vyvíjel skrz seriál a Stefanovo přežití k jeho vývoji.

Plecka klidně Delena faninka být mohla, ale je to Steroline ke které se měla potřebu vyjádřit rok po skončení TVD a povrdit, že ani Stefanova smrt nic nemění na tom, že jsou pro sebe životní lásky a teďka to znova povrdila v Legacies. Steroline je prostě evidentně srdcová záležitost. Šance jsou dost malé, ale věřím že by to v rámci Legacies byla schopná udělat. Už po tom reunionu fanoušci začínájí pomalu volat (ano ten muzikál tomu brutálně nahrál) a pokub by ten tlak byl dostatečný, tak by se šance mohly zvednout.

Je těžké říct jak by to skončilo, kdyby Nina zůstala, když oni často měnily věci za pochodu. Steleně ale třeba nevěřím – na to měli celo 6.sérii, kdy Elena měla vymazanýho Damona z hlavy a stejně po Stefanovi ani neštěkla, naopak fandila tomu, aby byl s Caroline a Stefan na začátku 5.série pochopil jaká Elena je v reálu a evidentně ho romanticky přestala úplně zajímat. Podle mě Delena a Steroline byli už jasně dané obě dvě a jen by se hrálo o to co by měli za problémy (u Deleny tipuju, že by Damon měl problémy s tím být člověk a Steroline by si asi užili s Valerii, protože původně to měla bějt mnohem větší mrcha než Katherine a měla být nebezpečnější než Klaus).

U Lizzie mi ze začátku vadilo, že byla až moc Caroline, ale postupem času, kdy začala získávat svoji vlastní identitu, tak všechny převýšila o několik tříd. U Hope mě už unavuje jak jí pořád cpou do tý cool pozi. Zbytek měl dobře nakročeno, ale bohužel momentálně jsou o ničem.

#12 Car
8.2.2021 | 20:13:56
Car

#11 google147: no to ano ta by sedela ale jaksi to zazdili… a nevim no to fakt Plecka poslouchala nekoho kdo si radsi po druhe rade odesel rezitovat nebo buh vi co delat jinam? to nemela vlastni hlavu?

tak ja bych byla pro hele..kdyz jim ten konec takhle zmrvila tak jen at napravi co zasela, jeste premluvit ty dva a bylo by to fajn

to menili no, ale spis me zajima jestli se treba nekde neco neobjevilo po skonceni, jestli treba Plecka neco neplacla … jako je to mozny no, ono jako po tom vsem aby byla Stelena to fakt nevim co by se mohlo stat no a romanticky Stefan vedel.. jestli si vzpominas jeste v 5 sezone jak byla Katherine v tele Eleny ta slavna motelova scena, tam to uplne nevypadalo ze by mu byla Elena jeste lhostejna…

mozna jeste vic nez Caroline, ale chapu jak to myslis , s Hope je to tezky no, me prijde ze ted se bude zase hodne zamerovat na Landona, zbytek me proste nezaujal a nejvesti zklamani je pro me Josie co by dvojce Rick uz tam hraje taky paty housle

#13 google147
8.2.2021 | 20:31:13
google147

#12 Car: Tak úplně ignorovat ho nemohla, přece jenom on jí k tomu přivedl.

Tak nedopadlo to úplně podle pedstav, na druhou stranu zase dostali dost pro fanoušky klíčových romantických scén a některé vyloženě na přání. A ještě se k nim jako k jedinému páru vrací. Tak stačilo by to udělat v rámci jedné epizody, možná Paul zkusit ukecat, aby to zrežíroval.

Nebyla mu lhostejná, to ano (ale to mu nebyla ani Katherine), ale romanticky se o ní přestal zajímat po tom co se mu vrátila ta paměť. Pořád to potom ale zastavil. Stefan byl v tomhle celkově dost rozumnej dostal se přes Valerii, Katherine i Elenu, ale jedinou kterou nedokázal vypudit z hlavy byla Caroline (ani po třech letech). A 7.série už byla psaná s tím, že Nina nebude, to mnohem větší změny zapříčinilo těhotenství Candice.

Josie měla na začátku rozjeto skvěle, ty náznaky že zdědila něco po strejdovi Kaiovi a že by mohla být docela nebezpečná a zákeřná. Bohužel z toho v 2.sérii udělali zase komedii. Alaric je jenom do počtu, protože tu školu někdo vést musí, jinak míra jeho zbytečnosti hraničí z jeho zbytečností v TVD.

#14 Car
8.2.2021 | 21:53:05
Car

#13 google147: oke respekt, ale pak se na x sezon zdejchnul…

no nedopadlo ale me prijde ze to takhle dopadlo na ukor Deleny proste, no jako ma dost casu na to premlouvani si myslim

to ano i kdyz ta 4 serie byla vylozene ,,pain" pro nej, jak musel koukat na zamilovanou Elenu, no kazdopadne jiste ale prave to se vedelo ze uz Nina nebude, buh vi co by bylo kdyby se nerozhodla odejit z romantickeho hlediska nejspis nic moc ale i tak by to bylo proste jiny, no … to tehotenstvi, klidne ho mohli zakryt nebo ji nezabirat celou, v tom zase bych takovy problem nevidela

no uvidime co se z ni vyklube ted ja uz tomu ale neverim… no tak jiste Alaric byl dobrej prvni, druha, max treti sezona, pak uz byl fakt spis jen do poctu kdo ale byl pomerne prijemnym prekvapenim aspon pro me a zaroven i povysen na hl postavu byl Enzo

#19 google147
8.2.2021 | 22:09:35
ShadowKittyGirl

No ja teda nevim, ale myslim, ze kazdy tvurce chtel neco jineho, plus fanousci chteli neco jineho a i jim se v prubehu let delali vcelku ustupky. Vysledkem bohuzel bylo to, co jsme videli ve finale a za moc to nestalo. To, co pak namleli, aby to vysvetlili, ci omluvili – viz kdyby nina neodesla byla by stelena – uz byly proste nesmysly. Navic takove to alibisticke coby kdyby je celkem na nic…

Co se tyce postav v Legacies, Lizzie sice pripominala Car a i kdyz byla otravna, neco na ni zkratka bylo. Jossie no s ni mam trochu problem v tom, ze at dela co dela, vypada ufnukane a tu orientaci uz by si taky mohla nejak ujasnit. Navic jeji temna verze, ke ktere se uz delsi dobu schylovalo, vlastne nenaplnila ma ocekavani. S Hope problem nemam, az na tu desne cool pozu super drsnacky, co uz ji vlastne nikdo nezere… A Rick je tam vylozene jenom na ozdobu…

Dale pak chci rict, ze epizody s Kaiem by byly dobry, kdyby ovsem nedopadli tak tragicky. Kde jsou ty casy, kdy byl Kai hlavni zaporak cele rady? No v haji, kde jinde… Ted je z nej jen dvouepizodni monstrum, co skonci stejne stupidne jako vsichni pred nim i po nem. Jinymi slovy dalsi zklamani.

Plus nevim do jake miry je vyreseno to jejich slavny slouceni, ale Caroline by si nenechala ujit nic, co se tyka holek a oni tento fakt proste sproste ignoruji. A ackoli o to Candice sama zrejme prilis nestoji, videla bych ji tu rada, ale chci, aby to melo hlavu a patu a ne aby to zase vsechno spichli horkou niti. Taky se nemusi vracet jen abychom ji videli umrit i kdyz uznavam ze dojemne shledani se Stefanem by k zahozeni nebylo. Jen asi nechci aby na ne pritom koukala tahle banda trotliku co uplne pokazi atmosferu, protoze hlavni jsou ted oni, ze?

Odkazy v podobe Damonova auta mi asi nevadi i kdyz je to trochu jako znesveceni ale kdyby to puvodnim postavam vadilo asi by jim neprenechavali cely dum, ze? I kdyz ja teda vyslovene rostu pokazdy kdyz jim tam neco rozflakaj…

#17 EstyGirl
9.2.2021 | 18:49:28
ShadowKittyGirl

Pokud jde o Mikaelsonovi tak ti obetovali vsechno pro zachranu Hope a ted na ni z vysoka serou. Plecka samozrejme ve finale TO systematicky dopredu odstranila vsechny postavy co byli pro Hope nejak dulezite a jejichz predstavitele by do nejakeho Legacies uz pravdepodobne nezavitali. A Claire, ac by se treba vratit chtela, co by tam vlastne delala? Druheho Ricka?

No a kdyz pominu ty velke chyby jako jiz zmineny pribeh, ktery si na rozdil od tebe nemyslim ze maji promysleny, tak me taky stvou i drobnosti typu oboci Lizzie, vubec veskere to obleceni co ty dve nosi, paruky i fakt, ze jde o skolu, ve ktere se defakto skoro nikdy nic nikdo neuci. Akorat tebou zminene omezeni Mystic Falls na namesti a budovu skoly, coz podle me bude i Covidem mi zas tak moc neprekazi.

Ja ale celkove i pres sve zklamani nakonec nad vsim jen mavnu rukou, protoze proste nostalgie velika a lepsi neco nezli nic.

A hlavne chci rict, ze je super, ze jsme tu zase rozjeli nejakou tu diskuzy, jednomu to totiz vazne chybi…

9.2.2021 | 18:50:40
EstyGirl

#15 ShadowKittyGirl: Všichni ví, že Legacies už je jen slátanina, takže většina dobrých herců (kteří mají nějakou důstojnost a nechcou plýtvat časem kvůli něčemu co je velice podprůměrné a pořádně nemá ani hlavu ani patu) od toho drží ruce pryč (viz Candice, Joseph, Daniel). Upřímě řečeno, nevidím se jim. Když Julie začala plánovat Legcies, měla se zeptat, jestli by ti herci byly ochotni tam hrát.Pokud to odmítli, neměla se do toho vůbec pouštět. Z jednoho prostého důvodu – Jak známe Caroline a Mikaelsonovi? Tak, že se starají o své potomky, vůbec jim není jedno jak, co a proč dělají. A jak to vypadá v Legacies? Že na ně zvysoka kašlou. A každý ví, že ty postavy, jak jsme je znaly v TVD a TO by se nikdy takhle nechovaly.

10.2.2021 | 9:10:56
google147

Josie má všechno vyřešené, ona je pansexualka. To že promarnili její potenciál s temnotou v ní je hrozná škoda – vlastně jediné na co se zmohli byla Mean Girl. A souhlasím, že se furt zbytečně tváří vážně a přitom je Kayley v reálu taková veselá a furt se usmívá.

U Lizie mi hlavně vadilo, že zbytečně tlačili na pilu a bylo to trochu otravný, ale hodně rychle pochopili, že tudy ne (docela mězajímá jestli to bylo tou kritikou cose tímhle směrem svezla) a místotoho začala házet skvělý grimasy a hlavně správně jízlivé hlášky.

Příběh promyšlený právě že nemají, ale ten konec evidentně mají ale vymyšlený, když tvrdí, že Malivor je hlavní záporák celého seriálu a bude tam až do konce a že chtějí 6.sérií. No a pokud bude každá série zabírat rok, tak není těžké odhadnout čím to chtějí zakončovat – dvojčatům je v 1.sérii 16 a v 6. jim bude 22 a tehdy má proběhnout sloučení. A to vyřešené rozhodně není, jen se jim ho podařilo překazit. A vsadím se, že to jak Caroline pátrá výjde úplně v niveč a nakonec se z jedné z nich stane Heretic a bude klid.

Mě ani tak to obočí nevadí, ono se to hlavně bije s tím, že zvolili tenhle světlej odstín blond. Kdyby nechali ten co měla Lizzie jako malá, tak by to působilo trochu líp. Nejvíc je to vidět asi v 2×06 tam v několika scénách je na Lizzie vydět, že musí mít příčesek a u Hope taky.

Tak vyprázdněné náměstí bylo i před covidem – první epizoda kterou točili po tý nucený pauze byl muzikál, ty dvě předchozí měli hotovové už loni na jaře. A ty odkazy jsou o ničem, když nemají žádnou podstatu – je hezké že mi ukážou ordinaci Eleny a že řeknou, že Damon má v Mystic Falls bar nebo co. To ale znamená, že tyhle postavy žijí doslova za rohem a tím pádem to působí o to víc blběji. To samé to auto.

10.2.2021 | 16:34:16
google147

#14 Car: Tak nebylo to poprvé, už u Dawsonova světa taky odešel a když se vrátil na poslední sérii, tak se prý taky kvůli němu zásadně měnila.

Ano dopadlo to na úkor Deleny, ale ke komu se Plecka vrátila jak v TO, tak teďka v Legacies? Ta šance je fakt malá, je tam hrozně moc preměných co by musely vyjít a hlavně se všechny sejít – tlak fanoušků (minimálně se probudili z hybernace), dobře to napsat, no a pak je přemluvit. V tom posledním bodě by možná bylo nejchytřejší nejdřív ukecat Candice a potom na základě toho až Paula – není tajemství, že si Paul hraní s Candice hrozně moc užíval a že celkově oba spolu hráli moc rádi a z tohohle hlediska by to uhrát možná šlo.

Jasně že 4.série byla pro něj v tomhle náročná, ale zlomilo se to v něm až v 5. Tak si tenprve uvědomil, že ona Elena je dosti sebestředná osoba, který víc než jeho zdraví záleželo na tom, aby jí ujistil, že je mu dobře a ona mohla ulevit svědomí. Navíc se tam odehraje jedna z nejleších scén z tohohle hlediska – po výmazu paměti se Stefan s Elenou potká přímo a stejně mu musí Elena připomenout svoje jmeno a Caroline si pamatuje jenom podle fotek.

Alarica neměli hlavně oživovat, fakt tam potom k ničemu už nebyl. Enzo byl dobrej v 5.sérii, ale od 6. to bylo jak na houpačce – jednou evidentně vůbec netuší co s ním, pak je to lepší a pak zase horší. Ale furt lepší než Matt.

A asi je fakt lepší neřešit co by kdyby, to jak se to sešlo mi vyhovuje úplně nejvíc. Romantika mi opravdu nic moc neříká, ale Steroline si mě získala a od díle kdy spolu loví ušáky mě zajímalo jenom jestli to tady dohromady a dost mile mě i překvapilo, jak reálně se oba chovali a že ty problémy co jim házeli do cesty nebyly jen kraviny pro drama. Dost možná moje nejoblíbenejší romantika vůbec a vůbec se nezlobím, že vlastně jenom Plecka opakovaně potvrzuje jejich Endgame.

#20 Car
10.2.2021 | 16:51:03
Car

#19 google147: aha no… jako nevim no neprijde mi to uplne fer ale, vzhledem k tomu ze tam proste byl na chvili a pak odesel, za me si to teda Plecka proste mela prosadit kdyz je tolik milovala spolecne

zas na druhou stranu jak by fans prezili kdyby nebyla Delena, rozumej smrt Damona tak to taky nevim no…kdyz to evidentne musel nekdo odskakat to je fakt no, tak ja nevim treba to by to bylo v pohode pokud ma na to Candice neutralni postoj, treba by to tak tezkeho nebylo to dat dohromady

me se libi ta scena jak ji rika: takhle vypadam kdyz do tebe nejsem zamilovany, ta se fakt povedla a ten jeji xicht je k nezaplaceni no jako Elena byla sebestredna ale me by zajimalo jestli to bylo tim ze se stala upirem a nebo to v ni tak nejak bylo vzdycky akorat po smrti rodicu se to tak nejak upozadilo

to teda, pak tam plnil tak max Damonovo otloukanka … tak to urcite to tam asi kazdej byl ve finale lepsi nez Matt ktery vsechny prezil

scena s usaky je dokonala :), me se libi jak ji se ten jejich vztah vyvijel hlavne od zacatku druhe serie to bylo proste supr sledovat, jako jo jsem za to rada ale skoda ze to nejspis nikdy neuvidime v realu

#26 google147 #28 google147
10.2.2021 | 20:18:31
ShadowKittyGirl

To je přesný no nikdo nevěří tomu že by na své děti takhle kaslali už to je plot hole a ano je to slátanina a pro herce jako jsou oni to pod úroveň je udělali by to max tak z lásky k tomu universu a ne každý z nich na tom lpi tak jako my co se tu o tom i po letech bavíme…

#30 google147
10.2.2021 | 22:56:58
ShadowKittyGirl

Pansexualka je co?

#27 google147
10.2.2021 | 22:57:26
ShadowKittyGirl

Sorry blbne mi to a mně je na Kayley nejsympatičtější to že je skutečná fanynka na rozdíl od ostatních co viděli max tak pilot a TO vůbec. Lizzie je podle mě fajn ale občas mi připadá že meni charakter jak ponozky což taky není úplně dobře… a malivor zaporakem až do konce? No to potěš koste… a co se sloučení týká zajímalo by mě ktera by vyhrála ale spíš se tomu nějak vyhnou no… a právě že se to bije hodně no ti vizazisti moc dobrou práci neodvadi… Jo no jsou za rohem ale nezájem to je taky vtipný asi bych čekala že když nemůže Car teta Elena bude fungovat ale oni jakoby ji vlastne ani neznali a to ziji v jednom městě… na druhou stranu to ale i sedí sobecká delena starající se jen a jen o sebe a svůj soukromí kousek štěstí… typicky

#29 google147
10.2.2021 | 23:07:44
ShadowKittyGirl

Jo a ještě by mě zajímalo jak to s tím Dawsonovym světem mělo teda původně být…

10.2.2021 | 23:08:27
ShadowKittyGirl

Car: jsem delena fan a i když jsem nechtěla aby natáhl brka uznávám že jeho smrt by dávala větší smysl… ;-) a Steroline měla prostě super vývoj takže jo můžeš argumentovat tím že ji mám ráda jen proto že tak mohl být Damon s Elenou ale není to jen tím prostě byli skvělý a po tom co se z Eleny jako postavy stalo už si podle mě stefana ani nezasloužila…

#31 Car
10.2.2021 | 23:15:33
google147

#20 Car: Možná kdyby měl víc požadavků, tak by si to dokázala prosadit, ale jemu šlo o tohle.

Jenže Delena by měla to svoje setkání v posmrtném životě ještě v tom díle. Snad jen poslední scéná by zůstala stejná, jen by byli prohození Damon a Stefan.

V tom díle kdy loví ušáky to Stefan říká jasně, že upírství jenom zvýrazní kým doopravdy jsi. Takže Elena byla v jádru sebestředná vždycky. U Caroline to naopak vytáhlo její optimistickou stránku, její snahu to s nikým nevzdávat, ale pořád byla v jádru neurotik posedlý kontrolou. A ta scéna je super, ale tam to říká ještě vyloženě naštvanej. Právě v 5.sérii se naopak ukáže jak Stefan vyzrál, a ta scéna s vymazanou pamětí hlavně ukazuje jednu věc – Stefan nezatížený tím, že by Elenu nebo Caroline znal, tak ho Caroline přitahuje víc.

Mě se na scéně s lovením hlavně líbí to jak je Stefan uvolněný, pořád se potutelně usmívá (v tohle díle víc než za celou 1.sérii) a je na něm vidět, že si přítomnost Caroline užívá, neřeší nějaké drámo atd. Moje první myšlenka fakt byla „Elena dobrý, ale chci víc tyhle dva“ a proto pro mě byla Delena akceptovatelná, protože by se mezi ně Elena nepletla. A ten vývoj je hrozně skvělej a hlavně filmařsky vyzrálej, kdy už ve 4.sérii si jde všimnout náznaků, ale jsou rvány divákovi do obličeje (snad jenom ten maturitní tanec je evidentní) a 5. si vyloženě s tím jestli ty jejich scény něco znamenají hraje úplně dokonale. Jen ze Stefana asi nemuseli dělat až takového tupce, že si ničeho nevšimnul – na druhou stranu by potom nebyla scéna, kdy mu to vyslepičí Enzo nebo Stefanovo uvědomění, že si myslel, že existuje jenom taková ta láska na první dobrou a tahle reálnější podoba ho zasáhla a on nevěděl co s tím.

#32 Car
11.2.2021 | 15:48:13
google147

#22 ShadowKittyGirl: Že jí přitahují všichni bez ohledu na pohlavý nebo genderovou identitu.

11.2.2021 | 15:51:51
google147

#20 Car: Buď to Plecka udělala schválně a něco naznačuje nebo prostě tomu chtěla dát takhle tečku podle svého. Opravdu ten muzikál mohla koncipovat mnohem neutrálněji a ne až takhle očividně. Samozřejmě by bylo super to vidět, na druhou stranu se bojím jak by to dopadlo – pokud by šli cestou oživení Stefana, tak by to podkopalo poslední scénu TVD, kde bylo evidentní, že se něco takového nestalo a Stefan by se Damonovi ozval (na druhou stranu to jak vyobrazují TVD charaktery v Legacies by vlastně sedělo, že na Damona kašle) a ta druhá možnost smrtí Caroline, tam by hrozilo, že by neznali míru a to jejich shledání by bylo zbytečně přeslazený (i když tohle dokázali Paul i Candice vždycky vyrovnat, tak ani oni nezachrání všechno).

Ano Candice je v tohle ohledu vždycky neutrální a Paul ještě před 2 rokama tvrdil, že se mu nestýská tolik, aby se vrátil a teď mluví nostalgicky. Třeba se toho někdo chytí.

#33 Car
11.2.2021 | 15:59:38
google147

#23 ShadowKittyGirl: Kayley je právě v tohle hrozně sympatická, ona v reálu působí hrozně vesele a pozivně, tak nechápu proč musí držet Josie v tom zachmuřeném módu.

Tak ona Lizzie se celkem drží, bohužel její bipolární porucha nastupuje jenom když to potřebuje scénář a zrovna tohle je škoda, protože z toho by se dalo vymačkat hodně. A to mají všechny postavy, taky evidentně mají nějaký problém a ten se objevuje když se to hodí. U Lizzie je navíc škoda, že je evidentní, že má ráda sci-fy a fantasy a nadává na to jenom, protože si myslí, že to není pro holky a pitom, kdyby se v tomhle pošťourali, tak by měli komediální zlatý důl, místo tý občas až parodie. To Hope podle mě je v tomhle horší, tam se střídá hrozná drsňačka s někým kdo potřebuje poradit, protože neví.

Ono to celkově působí, že se spolu ani nestýkají. Josie třeba vůbec nevěděla jak Elenu v tom muzikálu pojmout a ani jí nenapadlo zajít přímo za zdrojem – jako kdyby jí vůbec neznala. A to jsou vlastně rodina. Alaric taky nechodí na panáka se svým nejlepší kámošem a chlastacím parťákem Damonem. Bonnie se evidentně dala na dárcovství krve, protože se v souvislosti s ní o ničem jinem nemluví, ale že by řekli, kde je a co dělá, tak to ne.

11.2.2021 | 16:08:47
google147

#21 ShadowKittyGirl: Ono by se asi mělo ještě uvést jedna věc, která by teoreticky mohla hrát taky roli – seriál má prý hodně malý rozpočet a oni si možná ty herce ani nemůžou dovolit. Většina i po těch letech jezdí na srazy fanoušků a mají tam panely, odpovídají na otázky atd. Maximálně Joseph, Daniel a Phoebe, tam se dá brát, že nechtějí – Joseph to opakuje pořád, navíc nebyli moc nadšení z 5.série TO.

11.2.2021 | 16:12:33
Car

#25 ShadowKittyGirl: je to smutny ale je to tak no a co se z ni stalo? spis co ona dycky byvala… akorat jen to ze se stala upir se to vse zmocnilo

11.2.2021 | 20:39:11
Car

#26 google147: tak to je ale taky pekny pitomy jestli mu slo jen o Stelenu a znova opakuju mel tam proste zustateda ne se na to vykaslat pak si prijit na posledni sezonu a myslet si ze se z nej vsichni po… nevim no muj nazor

takze teda Elena by si prozila ten svuj zivot ktery chtela s nejakym random manzelem detsmi a pak by v posmrtnem zivote se vratila k Damonovi? nebo chapu to jako spravne? , no jiste no tam by se to prohodilo

pravda no… ta smrt rodicu to musela na chvili nejak potlacit, pak prisel Stefan byla z nej cela paf ale pak se objevil Damon a ona ho omlouvala proste ve vsem, bylo okej ze ji ,,zabil" brachu, ze zabil sestru jeji nej kamose onehdy pritele, ze zabil nej kamosku Stefana atd atd.. nevim prijde mi ze ji to k Damonovi proste vzdycky tahlo

Delena byla akceptovatelna ale za me strasne toxic ship, a hlavne me prijde ze nam to dycky scenaristi podsouvali tak ze Stelena byla spis o tech citech a naopak Delena ty se furt oddavali akorat sexualnim hratkam a v podstate o nic vic neslo – brat s rezervou trosicku jinak ale jo no ten vyvoj Steroline to byl fakt koncert asi po vsech strankach ja si myslim ze Stefan prave spis netusil , protoze v podstate on se zamiloval vzdy hned na prvni pohled takze tohle pro nej bylo proste novy, pak mu ,,umrel" bracha, snazil se zacit znova coz bylo trochu vic sobecky no, na druhou stranu furt to byl bracha, tezko soudit tohle .. ale ustali to

#34 google147
11.2.2021 | 20:47:10
Car

#28 google147: jako takhle ono by to asi slo ale jsou tu dve ALE, ,museli by do toho jit oni dva a jeste by to museli, jak ty rikas nejak chytre udelat, a ono jak to udelat aby presne nepodkopli tu posledni scenu… to je docela dobra otazka

#35 google147
11.2.2021 | 20:50:41
google147

#32 Car: Můj názor je to taky, měli se držet toho co měli připravené a potom by zbytečně na poslední chvíli nezničili vývoj Stefana a Damona. On totiž Damon měl udělat poprvé nesobecký hrdinský čin (obvykle tam vychcaně hledal nějakou kličku, nebo to bylo jenom pro Stefana nebo Elenu a tím to zhoršil) a Stefan se měl naučit žít se ztrátou bráchy (což víme je pro něj doslova nemožné) a hlavně si odpustit. Proto ta věta, že se Damon bál jestli Stefan došel klidu nedává smysl – Stefan dělal hrdinský kousky pořád (hlavně díky vině), on za svoje vykoupení bojoval, Damon na férovku vždycky říkal, že je mu to fuk. A proto by obráceně to dávalo mnohem větší smysl – kdyby se Stefan bál jestli Damon našel klid, jestli ten jeden hrdinský čin byl dostatečný.

Asi by se tam vyloženě neešilo co Elena celý život dělala a hlavně s kým. Spíš by se probudila a pak by tam stejně odvyprávěla co se dělo s ostatními – Alaric otevřel školu, Stefan a Caroline odjíždějí do západu slunce hledat vhodné adepty pro školu, Bonnie objevuje svět a ona je doktorka a pak by byla už scéna v posmrtném životě.

Tak určitě to byla smrt rodičů, ale hlavně ona byla ped tím roztleskávačka, už to mělo napovídat, že zase tak dokonalá nebude. Ale jinak je tohle problém snad každého takového seriálu, že hlavní hrdinka je dokonalá, všichni chlapy jí milujou, její nejlepší kámoška je většinou ukazovaná ze začátku negativně a vždycky když dojde na její negativní vlastnosti, tak to tvůrci většinou nezvládnou dobe prodat. Proto mě Elena už od začátku nějak extra nebavila a naopak Caroline u mě vítězila (a to nejen protože už v první díle má tu úžasnou scénu, kdy se přizná proč se chová tak jak se chová).

Tak mě šlo hlavně o to, aby už Elenu odlifrovali směr Damon a Steroline měli volnou cestu. A ano Delena byla spíš taková o sexu atd. Ale to mi příjde, že tvůrci když je dali dohromady, tak pak úplně nevěděli co s nima a tak jim vymýšleli fakt hrozně přehrocený problémy a u Damona z nějakého důvodu otočili tlačítko chovat se jak idiot na 100% (a přitom to když se kolem sebe jenom točí nebylo úplně špatné). Souhlasím i s tím, že Stelena byla víc o citech, ale to je taky díky tomu, že prostě Stefan byl tak nastavený. Opět jenom s Caroline byly momenty kdy vyloženě evidentně chtěl přestat mluvit a dělat něco jinýho, ale z většiny to opět tahal pes city a důkazy jak jí miluje – což pro někoho jako Caroline bylo strašně důležitý, přece jenom ve vztazích před Stefan bývala vždycky ona ta akční.

Ano bylo to pro něj něco nového, čeho se bál a proto se mi ty dva tak líbí. Ten jejich vztah je prostě užasně reálnej, oba v konkrétních situacích reagují jako normální lidi a nechovají se podle potřeby scénáře. A celé 4. a 5.série u nich dvou byla co se scénáristické práce hodně nad rámec seriálu – hlavně že tam nebylo okatě naznačovno „Aha, tak ti se dají dohromady“, ale v drtivé většíně to bylo spíš „Počkat, bylo tohle vodítko, že se fakt dají dohromady?“. A 6. už nebyla o tom jestli ale kdy.

#41 Car
13.2.2021 | 13:41:29
google147

#33 Car: Buď půjdou nebo nepůjdou. Ale Plecka si musí být vědoma, že tímhle docela píchá do sršního hnízda a dost možná jí o to jde. Ale pro mě je fajn tečka i ten muzikál. A pokud by k tomu třeba i došlo (ale šance je tak 1%), tak by museli pro to nejlíp pitáhnout scénáristu TVD a pokud možno někoho kdo měl na starosti vyloženě je (nejspíš by to museli taky psát s ním Plecka), protože scénáristi Legacies by to určitě nedali.

Ale co se Candice týče, tak pokud jí k něčemu ukecají, tak to bude až někdy kolem sloučení.

#42 Car
13.2.2021 | 13:45:52
tominotomino

Jste se tady pořádně rozkecali. Tak taky něčím přispěju… Je tu někdo, kdo byl tým Forwood? Já měl Caroline ze všech nejradši a seděla mi k Tylerovi, proto mě pak neskutečně štvalo, že ji dali na chvíli dohromady s Klausem a nakonec se Stefanem, který z hlavních postav byl mým nejméně oblíbeným (i když možná ještě Matt byl o jednu příčku za ním :D)

#39 Car #40 EstyGirl
webmaster
13.2.2021 | 14:49:11
tominotomino

A ještě chci přidat informaci, že tady máme i příslušnou diskuzi k TVD a TO, tak klidně můžete rozjet diskuzi tam a mít to víc po ruce. → https://www.edna.cz/…e-originals/

#38 Car
webmaster
13.2.2021 | 14:51:25
Car

#37 tominotomino: to vypada dobre ale to by se na to musel nekdo chytit :d

13.2.2021 | 18:37:01
Car

#36 tominotomino: no nekdo to udelat musel uz bylo na case :D no jak uz muj profil napovida tak moje nejoblibenejsi zenska postava je Caroline , a ano Forwood byl fajn, tahlo je to k sobe od prvniho naznaku, kdy se vic vedelo o te Tylerove kletbe a rozhodne on byl jeji vetsi prvni laska, me se libili, neda se rict ze by ji nekdy dali ofiko s Klausem dohromady… jako ok jednou se spolu vyspali, chemie byla ale to je tak cely, nikdo nebyli ofiko par muzu se zeptat co mas proti Stefanovi? trochu moc nenavisti na to, ze s nim to zacalo a taky skoncilo :D

#43 tominotomino
13.2.2021 | 18:39:47
EstyGirl

#36 tominotomino: Taky mi Caroline nejvíc sedla k Tylerovi.

13.2.2021 | 18:46:52
Car

#34 google147: to je presny… proste naprosto popsana podstata tech dvou, Stefan se obetoval cely zivot Damon na to sral s prominutim, takze ted bylo na case si to vymenit a takhle to proste nedava smysl ale coz no… s tim jaksi nic neudelame, tusim ze Paul a Ian se kdysi nechali slyset ze by jim prislo fer kdyby umreli oba dva, no tak jako nevim…

jasny no, no jako furt za me lepsi the end, nez nucena Delena scenu bez trochu smrncu a chemie kdy to oba predstavitele zahrali naprosto priserne

me taky Caroline bavila od prvniho dilu, prave proto ze mam na takove postavy vylozene slabost a taky moc dobre vim ze se z nich vyklube nejlepsi postava s tou Elenou je to pravda ale proste Stefan ji drzel na uzde a byla s nim tak nejak lepsi i kdyz vlastne potlacovala svoji skutecnou podstatu stejne jako Stefan… coz proste dohromady do budoucna asi hold nikdy neslo

no ale to je celkem podstatny problem cely Deleny… kdyz uz je teda konecne dali dohromady tak pak nevedeli co s nima, furt se schazeli a rozchazeli a ty jejich problemy byli fakt vylozene vyhroceny az moc, ze to uplne bilo do oci a to je presne ten problem proc tenhle vztah nikdy nepochopim, a okej mozna se k sobe hodili, ale tak to proste meli tvurci nejak vic prodat a ne takhle Steroline byla super od zacatku do konce a v te 6 sezone je to vylozene strasne moc videt a je fakt skoda ze to takhle podkopli presne tak, tenhle vztah je proste strasne realnej a hlavne mimoradne funkcni i pres ty vsechny prusery co se tam stali se nakonec vzali i kdyz teda manzel pak ve stejny den zemrel … ale proste meli u sebe neco o cem by si ty ostatni vztahy mohli nechat jenom zdat :)

#49 google147
13.2.2021 | 18:53:19
Car

#35 google147: tomu rozumim no, ti by to urcite nedali dohromady a jeste by to vypadalo strasne no ja si teda taky myslim ze Candice moc nepristoupi na nejakou drivejsi ucast v serialu ze pokud se objevi tak az budou proste koncit… hmmm treba kdyby se pro ne obetovala nebo neco v tom smyslu – ja vim kravina, ale je to voditko, jak ji v podstate vratit do hry na jeden dil nebo na dva ja v podstate nevim proc se tomu Candice tolik brani, az na to ze ma ted samozrejme druhy dite, netusim

#50 google147
13.2.2021 | 18:56:26
tominotomino

#39 Car: Nevím, prostě mi na Stefanovi vždycky něco nesedělo. Přišlo mi, že ze sebe dělá strašně důležitou osobu, která ví všechno nejlépe a připadal mi i celkem namyšlený.

#44 Car
webmaster
13.2.2021 | 23:05:58
Car

#43 tominotomino: hmmmmmm zajimavy, no kazdy to vidi jinak, ja bych umela najit negativni vlastnosti asi taky ale rozhodne bych nerekla ze zrovna on je namysleny a ze si o sobe neco mysli, takovej je spis Damon :)

#45 tominotomino
13.2.2021 | 23:25:55
tominotomino

#44 Car: Jasně, ale Damon byl tak napsaný, čili odpovídal záměru. Stefan byl spíš napsaný jako ten správňák a hrdina, ale právě na mě víc působil jako takový namyšlenec a pan Důležitý. Proto jsem mu to jeho „hrdinství“ nikdy moc nebaštil.

#46 Car
webmaster
13.2.2021 | 23:34:34
Car

#45 tominotomino: skoda no… tak doufam, ze aspon to ze se v zaveru obetoval pro cele mesto, ti tak trochu ukazal, ze to konec koncu fakt true hero je :D ja treba na nej nedam dopustit, malo kde se podle meho zachoval vylozene nespravne, jasne mel svy chvilky asi jako kazdej tam, ale to svetlo spis prevazuje

#47 tominotomino
13.2.2021 | 23:43:06
tominotomino

#46 Car: Kdyby to nebyl konec seriálu, tak by se určitě odtamtud dostal. Já třeba skákal radostí, že tu postavu konečně zabili, protože já bych to udělal už před tím, než ho začali dávat dohromady s Caroline. Stefan se mi k ní vůbec, jakože absolutně vůbec nehodil a asi tím mě štval v závěru ještě víc. Přišlo mi to tam tak násilím vtlačené jen proto, že už bylo rozhodnuto, že bude Delena a tak někoho musejí dát ke Stefanovi a padlo to bohužel na Caroline. Jako kamarádi mi přišli fajn, ale romanticky vůbec.

#48 Car #51 google147
webmaster
14.2.2021 | 0:04:56
Car

#47 tominotomino: to asi jiste no ale bohuzel byl, za me byla nejvetsi epic fail ve finale rozhodne Katherine, ta tam za me nemela absolutne co delat proste… a kdyz uz meli Elenu na chvili meli z toho vytriskat maximum tak to ze to bude Delena bylo rozhodnotu podle me jeste davno predtim, spis kdo si na sobe zbyl byla Bonnie a Enzo, Plecka mela evidentne potrebu furt nekoho s nekym parovat, nakonec dala skoro dohromadyi Bamon, coz by ji vsichni asi utrhli hlavu proto od toho docela rychle ustoupila se Steroline fakt nesouhlasim, ten jejich vyvoj je videt uz od druhe serie a naznaky tak cca od 5 serie ze by mohlo bejt neco vic, navic oba dva se v pritomnosti toho druheho chovaji vic nez prirozene a to je prava podstata vztahu

14.2.2021 | 0:20:02
google147

#41 Car: Tak úplně původně měli TVD končit 7.sérií a Damon měl umřít v tom trezoru s tím, že by Stefana poslal ven a zachránil Bonnie a sám se obětoval, aby se Siréna nedostala ven. Jen to prodloužili a vrátil se Williamson a výsledek známe, ale Damona se hrdinsky obětovat prostě připravovali.

Ta jejich poslední scéna byla fakt tragická, ty výrazy se stylu „posledních cca 60 let bylo fajn, ale už tě v životě nechci vidět“ mluvily za všechno.

S Elenou to bylo spí, že si jí Stefan postavil na piedestál (nebo lépe opak Katherine) a ona ho nechtěla vyloženě zklamat a on sám nechtěl, aby Elena viděla jeho skutečné já. Oba dva se prostě hodili do nějaké role a potom tohle vlastně odskákal vyloženě Stefan. Mám pocit, že dokonce Elena někdy ve 4.sérii říká, že ji Stefan teďka bere jako rozbytou hračku. Ale tohle je prostě klišé všech seriálů tohohle tipu jak píšu výše.

Tohle já spíš vyčítám Dries, ta byla v tomhle jak zastydlá puberťačka a chtěla vytvářet co možná největší a nejpitomější dramata a hlavně byla celá hotová z Deleny a Plecka rozjíděla TO, takže na to pořádně nedohlížela. Steroline vedle toho měli tu dějovou linku napsanou už od 2.série a jenom jí měli zavřenou v šuplíku s tím, že jí pro 6.sérii vytáhli a upravili pro současný děj (taky se hezky krásně všimnout, že Stefan a Caroline jsou úplně bokem hlavní dějové linky s Kaiem a vůbec se s ním nepotkájí). Mě se hlavně líbí, že řeší i to co normálně v těhle seriálech neřeší – fakt, že když se zamiluje jeden z kamarádů, tak je to vlastně konec přátelství, to jak Stefan chce pro Caroline všechno perfektní a pak mu to ujede a vlastně rozpoutá poádnou melu a e potom Caroline místo toho aby mu běžela do náruče, tak myslí hlavně na sebe (většinou to všechno všude párují bez ladu a skladu).

#55 Car
14.2.2021 | 14:31:54
google147

#42 Car: Ona zase Candice od konce TVD tolik herecky aktivní není – nějaký 4 epizody TO, jedna Orvillu a film. Třeba si chce odpočinout a nebo na ní fakt nemají. Ale je zábavný, že samotná CW vydala článek k muzikálu a je to o Defan a jejich vztahu, ale textu si pro sebe ukradne Steroline a jejich „Epická Love Story“, jak se nazvou. Jedna věc je, že na to výrazně odkážou v seriálu, který sleduje omezený počet lidí, ale tohle už se dostane k mnohem většímu počtu. Skoro to vypadá, že by něco takovýho chtěla i samotná stanice.

#54 Car
14.2.2021 | 14:38:44
google147

#47 tominotomino: Ty jo na sílu by se to dalo pochopit, kdyby je dávali dohromady někdy narychlo v poslední sérii, ale tady v tom případě tomu obětovali celou 6.sérii a pak celé dvě série byli regulerní pár. Nehledě na fakt, že bylo v plánu je spárovat už od 2.série s tím, že okolnosti Plecku nutily to posouvat. Poprvé už ve 3.sérii, kdy se měl Klaus zamilovat místo Caroline do Bonnie a Caroline měla být ta, co by rozsekla ten slavný milostný trojúhelník a vlastně by tak trochu zapříčinila Delenu a pak prostě tahali Klaroline.

#52 tominotomino
14.2.2021 | 14:42:23
tominotomino

#51 google147: Jako ti tvůrci si můžou říkat co chtějí, ale já v těch prvních sériích vůbec neměl pocit, že by už plánovali v té době dát Stefana a Caroline dohromady. Spíš mi přišlo, že ona k němu vzhlížela jako k někomu, kdo jí pomůže s tím upírstvím. Takže pro mě byl Stefan pro Caroline spíše takový mentor, než někdo, s kým by měla začít romantický vztah. A když už zas někde jinde tvrdili, že seriál skončí Stelenou (a až později se rozhodli, že to skončí Delenou), tak těžko mohli od začátku plánovat Steroline. Těmhle kecům, které tvrdili u pozdějších sérií, jak už všechny ty páry byly naplánované od začátku, prostě nevěřím, protože chvíli v nich tvrdí jedno a pak zase druhé. Oni to jen využívají, aby to rozhodnutí kdo bude s kým nějak ospravedlnili. Věřím, že Caroline asi měla Stefana fakt ráda, ale naopak u něj mi nikdy nepřišlo, že by pro něj byla životní láskou. Mě do té doby, než je začali dávat dohromady, přišli jako takoví starší bratr a mladší sestra, kteří na sebe dohlížejí a pomáhají si.

#53 Car
webmaster
14.2.2021 | 17:35:51
Car

#52 tominotomino: tak Plecka taky tvrdila ze 2 pary ze trech budou mit happy end mysleno Delena, Steroline, Bonenzo…no nakonec to byl jen jeden

14.2.2021 | 18:27:45
Car

#50 google147: no prave ze neni a me by zajimalo cim to je, jestli proste dava prednost rodine a kasle na to nebo nejsou role… a ano v After byla ale After treti dil tam odmitla ucinkovat nejspis kvuli narozenemu diteti a korone kdo vi … tak jako ja se nedivim dyt TVD bylo sveho casu pro CW nejlepsi show, takze to i tak trochu chapu ze by vzpominali na ,,stary dobry casy" a faktem je ze ten muzikal byl opravdu hlavne o Defan a Steroline o tom zkratka zadna no ovsem je pravda co pise tominotomino Plecka v prubehu show ty nazory mela fakt strasne jako ponozky… to s tou Stelenou sem taky nekde slysela, protoze jsem jednu dobu ,,vycitala" Nine odchod z tvd – hlavne vubec ji to nepomohlo, jak furt tvrdila ze je to kvuli kariere , haha… a nebo pak to s tim ze dva pary ze tri skonci dobre

#56 google147
14.2.2021 | 18:31:07
Car

#49 google147: takze co obnovili to na popud Kevina nebo protoze proste chteli a v tu ranu se on vratil a cely to posss?

no asi tak nejak… jako tohle se fakt nepovedlo, proto me proste nuti si myslet ze to mezi Ianem a Ninou muselo byt na place fakt spatny uz i v ty dobe co se rozesli..

jo to si pamatuju mam pocit ze to tam fakt rekla, ale jako je to tak no, proste hrali nejake role a pak se vlastne prislo na to ze neni tak uplne ono , museli se z tech roli zkratka probrat

jako Delenu kdyz uz mel opravdu psat nekdo emocne vic nohama pri zemi, protoze to co z toho udelali byla fakt jedna velka fraska a o finale nemluvim, i kdyz za to se spis muzeme zavdecit tem hercum no a uplne nejvetsi epic fail byl ten ze se zdrzovali jeste s Katherine , ktera tam podle me proste uz nemela co delat… pro ni to skoncilo v patek season hotovo dvacet, fakt jsem nepobrala proc ji tam jeste tahali, kdyz uz tak se meli vic venovat Elene, kdyz uz ji tam meli – mimochodem ten final moment Elena X Stefan byl dost dobrej no jako faktem je ze oni byli fakt uplne mimo toho s Kaiem, mam ten pocit ze Stefan se s nim snad ani nesetkal a pokud jo tak nekde hooodne daleko, no mozna je spolu mohli davat dohromady o neco driv, treba uz v te petce, kde to bylo uz trochu vice ocividne

co ale vylozene bylo mimo misu tak Bonnie a Enzo, ti si na sebe vylozene zbyli..jako okej na konec to nejak fungovalo jakoze dejme tomu… ale i tak proste ten pocit ze to bylo schvalne tam zkratka je

#56 google147
14.2.2021 | 18:40:26
google147

#54 Car: #55 Car: Tak ona má vlastně ještě podcast, třeba jí ten baví nejvíc.

A Steleně ona Plecka už od určité doby nemluvila a až po konci seriálu něco pronesla. A pokud měla Nina s Ianem problém, tak měli celou 6.sérii na to, aby Elenu vrátili ke Stefanovi, aby Nina nemusela s Ianem tolik točit a zároveň aby jí vyšli vstříc a ona zůstala. Neudělali to, takže věřím tomu, že Nina fakt věřila, že prorazí ve filmech – a faktem je, že získala roli v xXx s Vinem Dieselem a pak skončila v druhořadých romantických komediích, ale tomu jejímu pokusu věřím.

Ano měli je možná začít dávat dohromady o sérii dřív, na druhou stranu celou 5.sérii odstraňovaly všechny možné osoby, které by jim mohly stát v cestě – Katherine zabilli, Elenu definitivně poslali k Damonovi, Klaus dostal svůj seriál a u Tylera se postarali, že už to obnovit nešlo.

Ano Plecka říkala hodně věcí, ale nakonec to nikdy taková divočina nebyla. DelenaxStelena se řešilo, když to bylo aktuální. Ten konec určitě taky nebyl vytesaný do kamene (ten původní třeba skončil v koši, protože už nešel použít) a určitě tam byly i okolnosti, které něčemu pomohly – mega popularita Deleny, u Steroline počítám, že dost možná rozhodlo, když vyhráli tu párovou anketu, kde neměli mít rozhodně šanci, což Plecce ukázalo, že trefila do černého (a tady Candice potom rozhovoru ptali, tak tehdy potvrdila, že s Paulem dlouho věděli, že bude mezi Stefanem a Caroline romantická linka, jen jim nikdo neřekl kdy). A necháme stranou, že Delena oba přežili a měli vlastní život. Opravdu měla Delena ten svůj happyend jenom kvůli tomuhle? Protože když se člověk zamyslí, tak Bonnie prožije život plný oběvování a Enzo bude pořád po jejím boku a Caroline udělá pro svět plno dobrého a Stefan na ní čeká na druhé straně. Čili u těhle dvou párů je ani smrt nerozdělí a Delena udělá co, až umřou? Každý jde svou cestou. Ve své podstatě 2 páry happyend měli, jen není doslovný, ale nechává otevřenou diváckou představivost, aby si domyslel jak to dopadne. Několikrát se psalo v souvislosti se Steroline přirovnání k Titanicu a tam to taky za života obou postav taky nedopadlo zrovna happyendem – tohle by se dalo aplikovat i na Bonenzo.

A to je přesně ono, ten muzikál mohl být vyloženě neutrální a dát každému fandomu něco, ale nedal. Podle mě teprve díky tomu jsme měli možnost bez nějakého okecávání vidět, co pro Plecku bylo v TVD to nejdůležitější a jistou nápovědu, které 3 herce by si tam přála. Legacies se od začátku chtějí profilovat jako vlastní show a hlavně nespoléhat na původní diváky a nabrat novou generaci, tak proč volila tenhle způsob 4 roky po konci seriálu? A že to ještě samotná televize propaguje a upozorňuje na to.

Spíš se dohodli s herci, že jim odehrají ještě jednu sérii a tak to obnovili a Williamson chtěl být u konce seriálu co začal.

#58 Car
14.2.2021 | 19:29:33
google147

Tak drobná změna, Plecka loni v červnu dávala rozhovor k 3.sérii Legacies a vyloženě řekla, že pokud to příběh bude potřebovat, tak se mohou Stefan s Caroline vrátit. Tak a teď babo raď jak si tohle má člověk vyložit,

#59 Car
14.2.2021 | 19:45:53
Car

#56 google147: jj podcast ma s Kaylou ten ji bavi ve sté epizode meli jako hosta Paula a to byl fakt narez v podstate cele to bylo o vzpominkach na tvd a o BrothersBond (bourbon s Ianem) jako byl to moc fajn poslech musim rict, ale i tak no je to skoda jestli povesila herectvi na hrebik

no na jednu stranu co by ji udelali dva roky v tvd? ona prece musela vedet taky sama ze nebude deset rad… na jednu stranu a jako o tom co se delo v zakulisi toho bylo receno taky hodne, udajne nikdo z hercu se tam necejtil komfortne, Nina pry dost vyvadela Nikki ani nesmela byt na nataceni a tak podobne a udajne jim dala navybranou jestli bud teda ona nebo Ian … ale buh vi co je na tom pravdy, kazdopadne ono i z tech rozhovoru a comic conu kde se vylozene ptaji na Ninu, tak Ian se tam dycky tvaril dost hrozne hrozne a ta atmosfera u ostatnich se dala jen krajet takze ono buh vi co mezi nimi doopravdy bylo to je proste dycky pruser kdyz se dva zamiluji a pak se to takhle posere a ovlivni to i zbytek show, kazdopadne ano po Dieselovi (coz podle me taky nebylo nic moc) to slo dost z kopce teda

to je fakt no v podstate vyklizeli cesticku, me se ovsem celkem libila i jeji chemie s Enzem musim rict jako kdyby nevysel Stefan byli by podle me dobry ale to jen tak na okraj :D

hmmmm taky pravda :) Delena umre a papa, no ja popravde nikdy nepochopila to silenstvi kolem Deleny stejne jako nikdy nepochopim silenstvi kolem Klaroline

jako pro me byl ten muzikal hooodne velke prekvapeni sam o sobe, na jednu stranu okej dat hold Salvatore jmenu co by skole ok, ale proste po shlednuti toho dilu jsem si rikala okej, tak to je docela jasnej zamer co tim Plecka chtela rict, a CW? no mozna diky tomu se objevuji na netu rumours ohledne season 9 a lidi to ted hodne vsude resi at uz na instagramu nebo na facebooku, no jako z toho nic nebude samozrejme ale je to pekny ze se tyhle debaty resi :)

no tak hlavne co tak vim tak Kat uz hrat nechtela a tusim ze ani Ian ne takze nejake premlouvani asi muselo byt, ale i tak to ze Kevin prisel na konec mnoho ovoce nakonec nesklidilo

14.2.2021 | 21:18:11
Car

#57 google147: omg :D tak tohle jsem asi nepotrebovala uplne vedet ted se na to strasne upnu achjo…

14.2.2021 | 21:18:57
ShadowKittyGirl

Jak říkám já mám Kayley ráda i Jossie jen je v ní prostě spousta nevyuziteho potenciálu jenže to ve všech včetně Lizzie a jeji bipolární poruchy a jo to s těmi zájmy jsem si říkala taky právě a Hope je prostě Hope drsná ale citlivá :=)

15.2.2021 | 20:07:12
ShadowKittyGirl

Na Bonnie se stalo vždycky to víme ale jak říkáš no evidentně nemají o původních postavách sajna a to já bych přitom zrovna od Car čekala že bude ráda dcerám vyprávět historky z mládí jenže se evidentně hrozně moc pletu…

15.2.2021 | 20:10:07
ShadowKittyGirl

Ok takže comic con ma vetsi rozpocet nez seriál na CW? Trapný no ale každopádně si stejně myslím že kdyby to pro ty herce byla taková srdeční záležitost udělali by to bez ohledu na výši honoráře ale jasný no i oni musí platit nejake ty účty tak se radši snaží upíchnout někde jinde …

15.2.2021 | 20:14:54
ShadowKittyGirl

„posledních cca 60 let bylo fajn, ale už tě v životě nechci vidět“ top hláška v tehle konverzaci ale je to prostě tak no jinak proč to tu vždycky skončí u toho že Stefan je takovej a Damon zase makovej? Plus Teda taky Souhlasím s tím že Stelena byl krásný pár rozhodně v tom byli silný city a určitě byla propracovanější než pak Delena ale zároveň to byl vztah co prostě neunesl realitu toho že se oba

#65 Car
15.2.2021 | 20:48:00
ShadowKittyGirl

Teď jsem chtěla napsat že to že se oba změnili je pochopitelný jenže Stefan prostě neunesl fakt že Elena už není ta dokonala Elena že dělá chyby a selhava… Obecně se da říct ze ji poznal v okamžiku kdy se hodně změnila kvůli smrti rodičů sama to tam jasné říká že věci co dřív bývaly důležité najednou nejsou taky s ní podle Car bývalá větší sranda atd… Možná byla vždycky tak trochu sebestredna než se jí svět otřásl v základech a to upírství to jen vytáhlo zase na povrch i když se kvůli Stefanovi snažila tak tvářit dál aby ho nezklamala… A když už jsme u toho Stefan na začátku seriálu a Stefan v šesté sérii s Caroline to je taky olej a voda a musím říct že konkrétně jemu ta proměna tuze prospěla …

15.2.2021 | 20:56:27
Car

#63 ShadowKittyGirl: protoze proste jo? oba jsou jiny, nevim co na tom nechapes :)

15.2.2021 | 21:56:47
ShadowKittyGirl

Neřekla jsem ze to nechapu

#67 Car
16.2.2021 | 11:27:23
Car

#66 ShadowKittyGirl: tak o co teda jde?

16.2.2021 | 22:42:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S04E20: Just Don't Be a Stranger, Okay?

cz100%
DOKONČENO

Po zhlédnutí nezapomeňte epizodu ohodnotit, případně i okomentovat.

Debatovat o epizodě můžete v naší diskuzi.

Nepřehlédněte

Naděje na pátou sérii umírá a s ní přichází i konec jedné velké upíří éry

Naděje na pátou sérii umírá a s ní přichází i konec jedné velké upíří éry

Upíří univerzum na The CW míří ke svému konci, jelikož bylo oznámeno, že i seriál Legacies se po čtvrté sérii s fanoušky rozloučí. Stanice tedy pročistila polovinu svého programu a dá se říct, že zrušení Legacies patří k těm nejsmutnějším oznámením.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama