Legends of Tomorrow
71/100 - 149×

Legends of Tomorrow(DC's Legends of Tomorrow)

Když už ani samotní hrdinové nestačí, svět potřebuje legendy. Jedna z legend se bude zoufale snažit zabránit tomu, co se má stát, protože spatřila budoucnost. Rip Hunter, který umí cestovat v čase, má za úkol sestavit velice nesourodou skupinu složenou z hrdinů a padouchů, kteří by společně čelili nezastavitelné hrozbě. Kvůli této hrozbě je v sázce nejen osud naší planety, ale také samotný čas. Může tento tým porazit nesmrtelnou hrozbu, která je naprosto odlišná od všeho, co doposud viděli?

USA | 2016 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Brandon Routh (Ray Palmer), Victor Garber (Martin Stein), Franz Drameh (Jefferson Jackson), Arthur Darvill (Rip Hunter), Caity Lotz (Sara Lance), Wentworth Miller (Leonard Snart), Dominic Purcell (Mick Rory), Ciara Renée (Kendra Saunders), Falk Hentschel (Carter Hall), Casper Crump (Vandal Savage), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Neal McDonough (Damien Darhk), Matt Letscher (Eobard Thawne), Nick Zano (Nate Heywood), Maisie Richardson-Sellers (Amaya Jiwe)

Caity Lotz: Muži nesmí brát feministické hnutí jako útok na ně

Caity Lotz: Muži nesmí brát feministické hnutí jako útok na ně

Společnost v současné době usiluje o genderovou vyváženost. Mezi představitelky feministického hnutí patří i Caity Lotz a Tala Ashe, které se často vyjadřují k aktuálním tématům. Nyní otevřeně promluvily o tom, kde je problém a co muži musí pochopit.

17 0
30.8.2018

Hvězdy seriálu Legends of Tomorrow se velice často vyjadřují k sexismu, náboženství a podobným citlivým tématům, která aktuálně hýbou světem. Jelikož i seriál jde s dobou, je v celku logické, že se k celé situaci vyjadřuje právě Caity Lotz, která v show hraje bisexuální postavu, a Tala Ashe, hrdinka z řad muslimů.

Caity Lotz nyní prohlásila, že si myslí, že většina mužů bere feministické hnutí jako útok na ně. Toho ovšem Caity a většina žen nechtěla vůbec docílit, jde jim o zcela jinou věc. Sama Caity řekla, že toto mylné chápání se musí odbourat. Ona a celkově seriál potřebuje své muže brát jako spojence, ne se k nim chovat jako k nepřátelům. Herečky se snaží, aby byl seriál z pohledu mužů a žen vyrovnaný, a k tomu pochopitelně potřebují muže. Nechtějí na ně zanevřít, nebo je úplně vypudit ze seriálů a filmů.

Genderová vyváženost je podle hereček důležitá. Ale pochopitelně když se napíše článek o feministkách, mužů se to dotkne. Popravdě to ale ubližuje i ženám, když se něco píše opačně na jejich adresu. Důležité prý je, aby všichni pochopili smysl vyváženosti. Pokud se muži budou neustále stavět jako alfa samci, nikdy se nic nezmění a ve společnosti bude stále problém.

(Caity Lotz a Tala Ashe jsou v poslední době opravdu nejhlasitějšími zástupkyněmi feministického hnutí. Foto: CW)

Caity Lotz ještě jednou zdůraznila, že ke hnutí feministek nepotřebuje jen ženy, ale především i muže, kteří to musí pochopit. Bez mužů se nikdy nebudou točit seriály a filmy a vždy v nich budou hrát důležitou roli. A to je podle Caity v pořádku. Nyní pouze chce, aby se to trochu vyrovnalo.

Jako příklad udává, jak se na Comic-Conu v San Diegu setkala se svými fanoušky bisexuály. Ti jí povídali, jak je pro ně nesmírně důležité, že je v seriálu bisexuální postava, protože to ještě nikdy nikde neviděli. Některé děti zkrátka mají problém doma nahlas říci, jak se dívají na svět, a to, že to začíná být v televizi normální, jim pochopitelně ulehčuje vše říci doma rodičům.

Tala Ashe, která v seriálu hraje Zari Tomaz, zase pohovořila o muslimech. Sama se vyjádřila, že celý svět se na ně dívá skrz prsty a v posledních pěti deseti letech známe muslimy v seriálech a filmech pouze jako teroristy. A zná široká veřejnost nějakého muslimského hrdinu? Lidé si tak možná vybaví Aladina a jeho kouzelnou lampu, což je vše. A to Tala Ashe považuje za smutné.

Uvidíme, zda se v budoucnu situace nějak výrazně změní. Na druhou stranu má seriál poměrně dost silných ženských charakterů a komunita gayů a lesbiček je v seriálu také hojně zastoupena. Nezapomínejme na bisexuála Johna Constantina, lesbu Avu Sharpe či záhadného Garyho Greena. Uvidíme, jak se bude situace vyvíjet v další sezóně.

Souhlasíte s Caity Lotz a jejími názory? Nebo co si o celém hnutí myslíte vy?

Zdroj: ComicBook.com (článek 1, článek 2)

Diskuze /34

RiniX

Tak pokud ty nynější pindy a „znásilněné“ herečky udělaly z feminismu něco, čím být nikdy neměl (v historii je to docela podstatná věc ohledně práv volit apod.), tak ať se nediví a nebrečí tady. Osobně nevidím takový problém vytvářet ve filmech a seriálech bisexuální role (zatím mi to nikdy nevadilo) než v tom, aby tam za každou cenu byla vyrovnaná ženská a mužská síla – SW… A můj názor je ten, že pokud se v tom budou pořád šťourat, tak se nikdy nestanou „uznávanou“ komunitou…

30.8.2018 | 18:29:29
Dethrox

ale ne.. zasa feministky utocia.. ?

30.8.2018 | 19:08:34
Yanek

Btw, ten úvod: společnost NEUSILUJE o genderovou rovnováhu. Usilují o ní entity, které na té společnosti parazitují. Jak chcete mít genderovou rovnováhu po deseti milionech let vývoje druhu? Co kdybyste s takovými články a názory šli tam, kde slunce nesvítí? A hele… nechcete vy nějakou tu křišťálovou lupu, či co? Tak co kdybyste poslali doprdele toho svazáka, kterej sem tyhle sluníčkářský cancy dává?

#5 tom99
30.8.2018 | 21:44:30
Jemily

Další důkaz toho, že CW už asi Legendy (díkybohu) neřeší :D ♥

30.8.2018 | 21:50:53
tom99

#3 Yanek: Na tomhle článku není nic špatného, je naprosto vyvážený, pravdivý a možná vystihuje a vysvětluje něco, co mnozí nevidí, nebo nechtějí vidět. Naopak si myslím, že herečky to hezky vysvětlily, neusilují o filmy/seriály bez mužů, chtějí je tam furt, pouze usilují o to, aby se vše trošku vyrovnalo, problém je, že americká média vše nafukují snad mnohem více než ta česká. To si mnozí neuvědomují a myslím, že Caity Lotz to vysvětlila naproste skvěle a dokázala to podat naprosto „čistě“, že by to každý inteligentní tvor měl pochopit a říci si: „hele, ona má snad pravdu a něco na tom je“. Jiné herečky opravdu jen hloupě plácají, ale Lotz ví, o čem mluví, podala to s nadhledem a hlavně konstruktivně.

#6 Enorme #19 Yanek
webmaster
30.8.2018 | 22:08:59
Enorme

#5 tom99: Jojo je třeba všude něco uměle vkládat… Uměle vložit ženy do hlavních rolí. Uměle obsadit alespoň jednu hlavní roli černochem, asiatem či muslimem. Uměle dosazovat ženy na vysoké státní posty. Uměle měnit historii a do her ze střední evropy (15 století) nacpat co nejvíce černochů… … …

#11 tom99
30.8.2018 | 22:21:48
Lex Luthor

Mě nevadí LGBT v seriálech a filmech jen to musí působit přirozeně a ne uměle. Třeba v takovém seriálu Dark Matter mi vůbec nevadilo, že hlavní kapitán lodi je žena ani mi to nevadí zde. Ale třeba v takovém Star Wars kde je hlavní hrdinka v podstatě Rey mě to vadí. Ta tam pro mě působí uměle. Já říkám, že herci by se měli do rolí dostat protože mají talent a ne díky tomu, aby se splnili kvóty. Jinak v tomhle souhlasím s Caity Lotz

#20 HellTsuku
30.8.2018 | 22:40:25
Enj

Nepochopím ľudí, ktorých urazil alebo inak pohoršil tento článok. Všetko čo Lotz povedala je rozumné a má pravdu.

30.8.2018 | 22:56:21
Shakki

Základ pro kvalitní ženskou postavu je jí umět napsat kvalitní roli, text. Za to jsou odpovědní scénaristé, tvůrci seriálů nebo filmů. Samotné herečky s tím pramálo můžou dělat, snad to jen zahrát tak aby to nevypadalo tak strašně a nepřirozeně jak tomu často bývá. Zde záleží i na kvalitě herce samotného. John Barrowman v DW světě je bisexual, v realném gay, postava je dobře napsaná a ještě lépe zahraná. Neznám nikoho komu by vadil a oznámení že se postava má vrátit je jedna z mála věcí co člověka potěší v rámci nové serie DW. Mohl bych pokračovat s River, ikdyž osobně tu její dějovou linii zrovna nemusím, uznávám že to byla jedna z těch nejzajmavějších dějových linií v rámci obnovené serie DW od roku 2005. Takže ty bláboly od herců, tvůrců filmů a seriálů že nesnášíme ty postavy jen proto že jsou jiné barvy pleti, nebo že jsou to ženské si mohou pěkně odpustit. Akorát to člověka ještě více vytočí. Bohužel scénaristická kvalita seriálů je dosti ubohá v současnosti, nejenže ty postavy neumí napsat, v mnohém případě jsou ty postavy jak přes kopírák.

30.8.2018 | 22:58:12
m.dak

Mám tak trochu dojem, že žijou v úplně jiném světě než my ostatní, protože většina feministek to tak právě bere, zničit muže a zašlapat je do země.

31.8.2018 | 0:09:31
tom99

#6 Enorme: Přečti si pořádně, co jsem psal. Ani slovo jsem neřekl o přeobsazování již zažitých postav. Pokud je Johnny Storm vždy v komiksech bílej, jsem pro to, aby byl bílej i ve filmu. Tohle je věc, která mi taky vadí. Ale upřímně je mi jedno, jestli je někdo heterosexuál, homosexuál apod. Není důležitá jeho orientace, ale o to, jaká je to postava. Pokud tvůrci budou přemýšlet stylem: chceme do seriálu hlavní postavu, která má problémy s alkoholem, ale nakonec se z toho dostane… tak je to přeci jedno, v co věří, jakou má pleť či orientaci. Pokud ale tvůrci přemýšlejí: chceme tam černocha, aby tam nějaký byl, ale příběh mu nedáme a bude tam zbytečně, tak je to pochopitelně špatně. Vždy mě zajímá ta daná postava… A když už jsme u LoT, tak myslím, že zrovna Sara příběh má a je jedna z těch lepších postav v posádce. Naopak takový Ray Palmer, jehož představitel se sakra snaží, se zasekl na místě již od první série…

#12 Shakki #17 Enorme #21 HellTsuku
webmaster
31.8.2018 | 0:09:36
Shakki

#11 tom99: S většinou souhlasím, nicméně pokud změnu udělají z důvodu že mají potencionálně nápady jak udělat tu postavu jinou a ještě lepší, může změna pohlaví, barvy pleti být jedině k dobru. V mnohých aktuálních seriálech mám dojem, že scénaristé buď nemají invenci, nějaké nápady a píšou stejně, nebo to mají prostě „nařízeno“ od produkčního týmu seriálu nebo filmu, že postavy se mají takto psát – což mi dává daleko větší smysl. Nic není totiž horšího než třeba změní dlouhodobou ikonickou postavu na něco odlišného, z toho mám trochu strach v Doctorovi Who, a mám z toho strach i třeba v případě výběru nového Jamese Bonda, že tam bude snaha udělat něco „inovativního“ a bude se to psát způsobem jak popisujete – prostě tam je a ještě zvýrazníme jak vše ostatní bylo strašně špatně udělané :-D.

#13 Edvin
31.8.2018 | 0:57:28
Edvin

#12 Shakki: Jasně, však to fungovalo skvěle, když udělali ženské z kortiletů duchů a když uměle našroubovali ženské do téměř všech hlavních rolí v nových Star Wars. :D

Snažit o nějakou „vyváženost“ je podle mě volovina. Jsou určité knížky, filmy a seriály, hry atd., které jsou zaměřené převážně na muže a jiné které jsou zaměřené převážně na ženy. Třeba ve scifi a fantasy dominují jako hrdinové výrazní muži, protože jim tvoří velkou většinu diváků. Pokud se do toho začnou (ještě více) motat, a začnou tam všude (poslední dobou se to děje až příliš často) uměle šroubovat feministky, homosexuály a bisexály, tak tím sice zaujmou větší škálu obyvatelstva, ale stejnou měrou zase odradí původní cílovku.

Nejsem homofob ani antifeminista, ale podle mě zde platí staré dobré rčení: „Když se budeš snažit aby byli spokojení všichni, nakonec nebude spokojený nikdo“.

#14 eloise
31.8.2018 | 2:55:44
eloise

#13 Edvin: Čisto štatisticky je hlúposť, že u teba spomínané žánre by mali nejakú extrémnu prevahu mužských divákov. Tie čísla sa v pomere pohybujú okolo 40/60 alebo ešte viac k polovici. A aj keby sme zobrali do úvahy, že nejaký žáner predsa len má percentuálne vyšší počet mužských či ženských fanúšikov, postavy sa fanúšikovskej základni predsa nemusia prispôsobovať. Ak je postava dobre napísaná tak verím tomu, že žena sa dokáže zžiť a fandiť mužskej postave a platí to aj naopak…pokiaľ človek nie je obmedzený.

31.8.2018 | 3:59:39
Shakki

#13 Edvin: měl jsem třeba na mysli nové BSG kde změnili pohlaví dvě postavám a v případě Starbuck to bylo velké riziko, které se nakonec vyplatilo, protože ta postava ve výsledku měla více co říct. Tigh byl myslím afroamerican a změna na bělocha díky tomu jak byla postava napsaná se ještě více zdůraznila. Těch důkazů není mnoho, ale je to důkaz že to jde.

31.8.2018 | 8:11:42
Shakki

#13 Edvin: měl jsem třeba na mysli nové BSG kde změnili pohlaví dvě postavám a v případě Starbuck to bylo velké riziko, které se nakonec vyplatilo, protože ta postava ve výsledku měla více co říct. Tigh byl myslím afroamerican a změna na bělocha díky tomu jak byla postava napsaná se ještě více zdůraznila. Těch důkazů není mnoho, ale je to důkaz že to jde.

31.8.2018 | 8:11:42
Enorme

#11 tom99: "Pokud tvůrci budou přemýšlet stylem: chceme do seriálu hlavní postavu, která má problémy s alkoholem, ale nakonec se z toho dostane… tak je to přeci jedno, v co věří, jakou má pleť či orientaci. " Jedno to není, pokud tam někoho dosadí proto, aby naplnili kvóty.

Když se dnes člověk koukne na pohádky pro děti (animované), kde je více hrdinů, tak skoro vždy je tam černoch, asiat a běloch.

Ženy jsou obsazovány ještě nesmyslněji. Je mnoho filmů či seriálů, kde jsou hlavní hrdiny ženy, které jsou v čele společností, jsou to válečnice atp.

pravda ovšem je, že v průměru je žen ve vedení společností asi 15% oproti 85% mužů. A to bych se nedivil, kdyby 5% tvořili uměle dosazené. Ovšem ve filmech či seriálech – převážně nových nových USA – je to 50/50 nebo možná i 60/40 (ženy/muži). Žena bojovnice? Něco podobného akorát v realitě je to asi 1/99. A je to logické – ženy uvažují jinak a také mají jiné fyzické proporce. Takže se ptám, proč obsazovat do role bojovníka ženu, když je to realitě na míle vzdálené.

#18 tom99
31.8.2018 | 10:57:49
tom99

#17 Enorme: Jasně, to, co popisuješ má své opodstatnění a má smysl. Ale tady se stále bavíme o komiksovém seriálu, kde je to (de facto) jedno. Kvóty je samozřejmě jiná věc. Pokud budu točit historický film o Velké francouzské revoluci a bude tam polovina asiatů, tak pochopitelně je něco špatně, protože to odporuje tomu, jak to vypadalo ve skutečnosti… Spíš je problém ten, že v 80. a 90. letech se třeba točili pouze akční filmy se svalnatýma Arnoldama a Stallonema a na ženy nikdy nedošlo. Většinou se jednalo o bezpáteřní postavy, které neměly ve filmu místo. I v počátcích komiksových filmů rovněž ženy neměly pevně dané místo a většinou byly ve filmu jen z toho důvodu, aby se měl hlavní hrdina do koho zakoukat. Což podle mě nebylo dobře, a právě proto toto hnutí začalo.

Rozhodně se nesmí tlačit na pilu, s tím souhlasím. Umělé vytváření postav jen na oko, aby se splnily „kvóty“, je blbost. Ale pokud to poslouží příběhu a postava má své opodstatnění v ději, tak mi to nevadí.

Někdo tady ještě mluvil o Star Wars. Výrazných žen ve SW bylo málo, začínali jsme s Leiou a končíme s Padmé. To je vše. Jsem rád, že v Epizodě VII máme Rey, je to skvělá postava a sága si zasloužila silnou ženskou postavu se světelným mečem. Ale Holdo, L3, Rose apod. – to je podle mě jeden velký úlet, kdy každý je ve filmu právě z toho důvodu, jaký popisuješ. A to se nelíbí i mě :-)

#22 Edvin
webmaster
31.8.2018 | 11:59:07
Yanek

#5 tom99: Vyvážený a pravdivý. Aha. Tak to jo. Možná byste se měl ucházet o místo v ČT. Tam je to taky tak.

31.8.2018 | 14:32:32
HellTsuku

#7 Lex Luthor: Myslím, že by Rey tak nevadila, kdyby nebyla taková Mary Sue

31.8.2018 | 14:34:15
HellTsuku

#11 tom99: Tady mě to hodně vadilo u Supergirl, kdy vlastně z jedné postavy udělali homosexuála, mě to přišlo hodně umělé, v první sérii dělala oči na Maxe a najednou ve druhé......

#24 tom99
31.8.2018 | 14:36:32
Edvin

#18 tom99: „Rey je skvělá postava“ ........... ...... ..

Viděl jsi stejné SW jako my ostatní?

Tak nehoráznou Mary Sue které všechno spadlo do klína ještě svět neviděl. Nikdy se nemusela snažit ani cvičit, je emocně i výrazově prázdná, bojový styl má jak pepa z vesnice (na youtube se dá najít opravdě hodně na její příšerné choreografii boje) a celkově není vůbec ničím zajímavá.

Jediná alespoň trochu snesitelná postava v nových SW je Poe Dameron a ten tam původně ani neměl být, protože měl umřít hned na začátku 7 episody.

#23 syggma #24 tom99
31.8.2018 | 15:18:43
syggma

#22 Edvin: To je vec názoru. Mňa Rey tiež bavila.

31.8.2018 | 17:01:45
tom99

#21 HellTsuku: Souhlas. U Supergirl mi to také vadí. Tam je jasná masírka z produkce, což mi taky nevoní. #22 Edvin: Rey se v Epizodě VII skvěle představila, tu postavu jsem si hned oblíbil. Jasně, můžeme jí vyčítat ten výcvik, mind trick a další nelogické věci, ale stále si myslím, že patří k jedněm těm lepším postavám z nových SW. Kdo další tam je? Finn, Rose, Phasma? To jsou už opravdu slaboučké postavy, takže i kdyby byla Rey jednookým králem mezi slepými, tak je to furt dobrá, nová postava…

#25 Beranir
webmaster
31.8.2018 | 18:41:19
Beranir

#24 tom99: kámo sorry ale to že zbytek postav nestojí za nic, neznamená že to dělá z ostatních dobrý postavy, Rey je definicí Mary Sue, každej ji má rád dokonce i záporáci, neprohrála jedinou bitvu co měla, nepotřebuje trenink a celá její motivace je chci udělat co je správný, pokrok charakteru nulovej a ona je nám tlačena jako ta co má defacto nahradit Hana i Luka, jako jedi i jako capitán na Falconovi, Chewie už ji pěkně sekunduje ikdyž ji znal asi pět minut. Pro mě tohle prostě není dobrá postava a ještě s tím jak ji tlačili mi ji znechutili ještě víc. Hej hej vidíš Rey je super, umí pilotovat lod kterou v životě neviděla a a a je optimističtěší než Luke Skywalker, člověk kterej viděl dokonce i v Darth Vaderovi trochu té naděje.

#26 Edvin #27 KaraSnowAllen #28 Shakki
31.8.2018 | 22:13:27
Edvin

#25 Beranir: Lépe bych to neřekl.

1.9.2018 | 1:29:55
KaraSnowAllen

Caity neřekla nic pohoršujícího, řekla to objektivně tak, jak to je.

#25 Beranir: S tímhle musím souhlasit i já, Rey jako učená z nebe spadla s tímhle se ani já jakožto žena nedokážu ztotožnit, či jí za to obdivovat, protože takhle to prostě nefunguje.

1.9.2018 | 9:16:34
Shakki

#25 Beranir: To ale není chyba herečky, ale toho jak je postava napsána. Je stejně v podstatě bezpáteřní jako Arnoldové v 80. 90. letech. Časem se ubralo svalové hmoty, takže momentálně to vypadá ještě více příšerněji jak v těch letech, kdy momentálně se na to stále dá dívat jako na solidní filmové béčko. Osobně mi Rey nevadila v Epizodě VIII, daleko méně jak Finn, nebo ta jeho asiatka, kteří byli naprosto nepodstatní pro děj. To už nemluvím o Kylo Renovi, kde mi nejen nesedl herec, ale navíc nesedla postava. Nové SW jsou špatné hlavně kvůli tomu, že nemají svou vlastní vizi, nepřinášejí nic nového. Rebelové jsou rebely i po 30 letech a dá se říct že to vypadá i tak že pád imperia vůbec nenastal a že pokračuje nadále partizánská válka proti Imperiu nebo jak jmenuje. Používají se stejné lodě atd. Jak se má potom člověk u toho bavit? Je to naprosto stejné ve Terminatorovi. Stále se odvrací „judgment day“ a stále si myslí že to co fungovalo 30 let dozadu bude fungovat i nyní.

#29 Beranir
1.9.2018 | 12:55:11
Beranir

#28 Shakki: V životě bych nešel po herečce nebo herci protože ztvárnil nějakou roli, to je asi stejná hloupost jako si stěžovat prodavači applu že jejich mobil byl špatně sestavenej, ti lidi nad tím nemaj absolutně žádnou moc a proto jim to nedávám za vinu, viním scénáristy, režiséra a v případě Star Wars I Kathleen Kenedy která to podle mě dosti stočila tímhle směrem.

#30 Edvin
2.9.2018 | 22:13:01
Edvin

#29 Beranir: Noooooo, v 99% případů bych s tebou souhlasil. Ale někdy je pro člověka opravdu snadné snadné přenést i část nenávisti na skutečného herce. Obzvlášť, když se jedná o někoho, kdo nás ještě nikdy neoslnil nějakým skvělým výkonem, nebo v případě, když heračka/herec nepobrala moc rozumu a dává to hlasitě najevo. Dobrý příklad kdy se to stalo, je právě Rose (céčková herečka s příšernou postavu co kolem sebe dělá aféru a všude prohlašuje jak je její postava skvělá, jak je na roli hrdá a jak jsme všichni sexisti a rasisti).

Co se týká Rey, tak její hraní ne mě rozhodně dojem neudělalo a nikdy před tím prakticky v ničem nehrála. Navíc hodně sleduju co kde kdo říká a její „postřehy“ na mě opravdu dojem neudělaly (skoro bych řekl, že je to přebarvená blondýna).

Malá ukázka: https://www.youtube.com/watch?…

Když ji tak člověk poslouchá, tak lec kdo přestane mít rád i herečku. Nedá se říct že by mě iritovala tak strašně jako představitelka Rose, ale rozhodně mi není sympatická.

#31 Beranir
3.9.2018 | 0:58:07
Beranir

#30 Edvin: to já kde kdo co řekl nesleduju, protože většina hollywoodu je mentálně retardovaná homogení skupina levičáků a socialistů, pokud bych si měl zhnusit každýho herce či herečku co vypouštěj tyhle blbosti tak už se v životě na nic nepodívám, ale pravda když je role zahraná špatně je to vina herce, já spíš mluvil o tom když je samotná postava k ničemu, Mark Hamill je neuvěřitelnej herec a přitom Luke v TLJ byl příšernej a on nad tím neměl žádnou moc, to sem měl spíš na mysli, rozhodně sem nechtěl omlouvat herce co prostě neumí hrát.

#32 Edvin
3.9.2018 | 11:10:45
Edvin

#31 Beranir: Mark Hamill je vynikající herec, pod to se klidně podepíšu. Každopádně, tím jsi uvedl velmi dobrý příklad. Hamill je nejen skvělý kerec, ale taky úžasný člověk, takže i když hraje příšernou postavu, tak mu to lidi odpustí a soucítí s ním, protože ho jednak mají rádi jako člověka, jednak vědí že je to kvalitní herec a že jenom SW ma mizerný scénář a jednak i sám Mark pořád nadává, jak byla jeho postava blbě napsaná. Třeba Rey nemá ani jednu z těchto polehčujících okolností.

3.9.2018 | 11:58:24
KillAll

Souhlasím naprosto se vším co řekli. :) Díky, je to pravda a bylo by dobré kdyby na to nahlíželo spoustu lidí stejně. :)

10.9.2018 | 8:49:14
filozof

Herečky lžou. Každý marxistický směr je postaven na třídním boji, rozdělováním lidí na utlačovatele a utlačované. Zde se tento boj pouze přesunul do oblasti rasy, pohlaví a sexuální orientace.

30.9.2018 | 19:01:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E13: Knocked Down, Knocked Up

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @antty, @AdriB a @Azur58 Přečas : @OggyCZ

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Zajímavosti

Začali nás tvůrci jemně připravovat na další odchod jedné hlavní postavy?

Začali nás tvůrci jemně připravovat na další odchod jedné hlavní postavy?

Tým Legend je každoročně obměňován, kdy se postupně přidávají nové postavy a ty staré se někam v klidu odklidí. Důvodem této rotace jsou peníze. Stanice nechce platit své herce, které jsou se seriálem spojeni již delší dobu, proto se jich rychle a efektivně zbavuje. Kdo je další na řadě?

Fotografie

Fotografie

Novinky

Wenworth Miller se vrátí do seriálu v jubilejní sté epizodě

Wenworth Miller se vrátí do seriálu v jubilejní sté epizodě

O kvalitě seriálu si můžeme myslet ledacos, ale pokud stanice CW něco umí, rozhodně to jsou jubilejní epizody. Jedné takové se právě dočkáme u Legends of Tomorrow a pochopitelně se do seriálu musí vrátit nějací staří známí. Captain Cold je prvním, kdo hlásí návrat.

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama