Legends of Tomorrow
71/100 - 149×

Legends of Tomorrow(DC's Legends of Tomorrow)

Když už ani samotní hrdinové nestačí, svět potřebuje legendy. Jedna z legend se bude zoufale snažit zabránit tomu, co se má stát, protože spatřila budoucnost. Rip Hunter, který umí cestovat v čase, má za úkol sestavit velice nesourodou skupinu složenou z hrdinů a padouchů, kteří by společně čelili nezastavitelné hrozbě. Kvůli této hrozbě je v sázce nejen osud naší planety, ale také samotný čas. Může tento tým porazit nesmrtelnou hrozbu, která je naprosto odlišná od všeho, co doposud viděli?

USA | 2016 | Ukončeno
7 sezón | CW | 43 minut
Akční, Dobrodružný, Komiksový
Brandon Routh (Ray Palmer), Victor Garber (Martin Stein), Franz Drameh (Jefferson Jackson), Arthur Darvill (Rip Hunter), Caity Lotz (Sara Lance), Wentworth Miller (Leonard Snart), Dominic Purcell (Mick Rory), Ciara Renée (Kendra Saunders), Falk Hentschel (Carter Hall), Casper Crump (Vandal Savage), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Neal McDonough (Damien Darhk), Matt Letscher (Eobard Thawne), Nick Zano (Nate Heywood), Maisie Richardson-Sellers (Amaya Jiwe)

Recenze sedmé série seriálu Legends of Tomorrow

Sedmá řada je za námi. Přišel čas tedy vyhodnotit uplynulou sezónu. Asi nikdo z nás nevěřil, že doposud největší seriálová týmovka to dotáhne až na sedm řad. Nemožné se přesto stalo skutečností, a tak se Legendy s námi na televizních obrazovkách vídají již od roku 2016.

6 2
20.3.2022

Již několik let dokola opakujeme, že seriál Legends of Tomorrow má již to nejlepší za sebou a měl by se pomalu připravit na svůj definitivní konec. Tvůrci ale chytře oddalují konec svého seriálu, když vyhazují jednou hereckou hvězdu za druhou, aby zbyly peníze v kasičce na klasickou produkci. A tak už to Legendy dotáhly na sedmou řadou.

Abychom se ale příliš neopakovali z recenzí z minulých let, budeme letos trochu mírnější. Naše očekávání byly, jsou a pro případné budoucí řady i budou pekelně nízké. Seriál již dlouhá léta nemá nic společného s postavami z DC Comics. A obecně nálepka komiksový seriál už show taktéž nesluší. Navíc nejen konkurence od Marvel Studios drtí napadrť počin Phila Klemmera. Už i seriálový Peacemaker je kvalitativně o několik řádů výš, takže Legendy působí jako ohryzaná kost, po které sáhne pár posledních zoufalců, co se dívají ze setrvačnosti.

(Možná nejlepší duo celého seriálu. Foto: CW)

Ano, setrvačnost je to správné slovo. Nedokážeme si totiž představit, že by poslední tři řady přesvědčili jakéhokoliv nového diváka, aby si seriál pustil od samého začátku a dohnal resty. Většina lidí se nejspíše na seriál dívá, protože už ho jednou rozkoukali a neradi nechávají něco rozkoukané. Pár takovýchto fanoušků drží seriál nad vodou, za což jim může být Phil Klemmer vděčný.

Na druhou stranu máme za sebou již sedm řad. Některé o dost lepší seriály končí na mnohem nižším čísle. Když se podíváme na od vedle skomírajícího Flashe, který je doslova tragický, tak Legendy tento pomyslný souboj stále vyhrávají. CW komiksové seriály působí již několik pár let spíše pro smích. Legendy ale nikdy neoplývaly žádnou velkou kvalitou, nicméně alespoň si svou (nízkou) kvalitu poměrně slušně drží. Což je naopak rozdíl od zmiňovaného Flashe, který je jednoduše nekoukatelný.

Legendy ale stále koukatelné jsou. Sice to není žádná velká sláva, ale seriál si pustíte, odreagujete se a sem tam se i pobavíte. Svým způsobem to tak splní naše očekávaní a dostaneme, co jsme od seriálu čekali. Nebudeme sice o každém dílu hojně diskutovat jako u Peacemakera či jakéhokoliv jiného seriálu od Marvel Studios, ale ochota pustit si nový díl je rozhodně větší než u Flashe.

(Většina postav je ale stále plochých. Foto: CW)

Sice to nejsou úplně nejsilnější argumenty, ale tak to zkrátka je. Po pár hodinách již zapomenete, co se v daných epizodách vlastně stalo. O to příhodnější je, že ono se v nich vlastně moc nestalo, samotné díly spíše působí jako jednorázové pobavení. Naprosto si uvědomujeme, že tato obhajoba seriálu je malinko umělá a vycucaná z prstu. CW komiksové seriály jsou ovšem již na mizerné úrovni a Legendy na tom nejsou v porovnání s jinými úplně nejhůř.

Možná proto i to malinké zastání. Na druhou stranu nemůžeme ignorovat fakt, že seriál sice pobaví, ale jinak je naprosto vedle a o ničem, což se pochopitelně taktéž projeví na procentuálním hodnocení. Než tedy otevřete článek a sjedete automaticky k číselnému hodnocení, zkuste před napsáním komentáře si celý článek přečíst. Snažili jsme se seriál obhájit, dá se na to koukat. Ale tím to bohužel začíná a i končí.

Hodnocení: 20%

P.S.: Pokud by sedmá řada byla zároveň i koncem celého seriálu, byl by to zvláštní konec. Ale zřejmě by nám nevadil, protože už teď nevíme, co se v něm stalo.

Jak moc se vám líbila sedmá řada?

Diskuze /14

hiratik

100% agreed

20.3.2022 | 21:05:27

Souhlasím nejlepší pro mě byla druhá série pak už to bohužel začalo postupně upadávat a dnes už to nemá s komiksovým seriálem vůbec nic společného a stal se z toho paskvil nebýt tam Sára asi se ani nekoukám

#3 Basim
21.3.2022 | 16:22:32
Basim

#2 Lex Luthor: To bude ještě ta osmá řada :D A pak se není čemu divit že je CW na prodej!

21.3.2022 | 21:05:36
NazgulCZ

A pak sem tu já kterého legendy baví pořád. Ano seriál se měnil, a z drama vážného seriálu se stal hlavně komedialní satira. Ale osobně to je u mě pořád výš jak poslední řady Flashe. Na Legendy nekoukám ze setrvačnosti ale protože mě to fakt baví a beru to taky hlavně jako oddechový seriál. A těch je málo. Ale asi jsem jediný s takovýmhle názorem co,

#9 Simbay
21.3.2022 | 21:15:42
NazgulCZ

A teda osobně tom99 pokud tě ten seriál nebaví, tak nechápu proč na něm stále děláš? Evidentně když se kouknu sem do recenzí tak ty lidi baví. Jasný neříkám že tě taky musí bavit. Ale tohle mi přijde trochu moc. 20 %? To nemůžeš myslet vážně. To není objektivní kritika. 7. řada tu má v průměru přes 75 %, ČSFD 69 % a na IMDB nad 8.0 . Takže být tebou bych se při recenzi 8. serie držel více objektivity a porovnání dat. Kdyby ten seriál byl tak špatný jak říkáš tak to nemá tyhle recenze jinde. Ano, můžeš svůj názor vyjadřovat tady v komentářích, ale brečet takhle v článku a moderovat seriál který tě nebaví je za mě dost ubohý, a když tě tak nebaví jak říkáš tak bych to být tebou předal někomu kdo má o seriál větší zápal a zájem a je do něj stále nadšen. Bohužel na mě to fakt zní tak že sis na tom potřeboval vybít zlost že se to neshoduje s tvojí představou, myslíš si že ta je jediná správná a basta. A takhle přesně se recenze dělat nemá. Takže s tvými 20 % se bohužel nemohu ztotožnit. Snad bude příští recenze lepší. :) Jediná věc s kterou u tebe mohu souhlasit je to s Flashem, je to tragédie. Ale ted to vypadá zase že se to lepší

#6 Basim
21.3.2022 | 21:28:40
Basim

#5 NazgulCZ: Náhodou má pravdu protože jak tam cpou už homouše tak je to přehnané! Nějaký epizody byli dobrý ale nějaký byli sračky totální a perverzní sračky. Byli to nesmysly co nám servírovali! proč to nepřejmenovat na legends of Homo. Jinak ty lidé na čsfd to je většinou podvod tam můžeš mít 50 profilů a můžeš u všech profilů dát pět hvězd. Takhle to dělají hodně lidí a navíc to už hodnotí zaměstnanci CW a lidi moc ne to je drsný že jo a ubohé od CW. A víš proč to dělají herci a CW? Aby nepřišli o komiksové seriály. Je to pravda protože jsou výsledky jasné jak klesá sledovanost. Kdyby to nebyla pravda tak by sledovanost neklesala tak strašně moc do hloubky. Nejhorší byla stá epizoda těšil jsem že se Snart vrátí a dal jsem tomu jednu hvězdu protože to ty debilové sestříhali z první série a on se nevrátil. To zvládne každý a navíc to byla lež! Já bych tomu dal stejné hodnocení také 20% jako první tři série se mi líbili a čtvrtá mi nevadila a pátá taky ne ale potom co z toho udělali a bylo to horší a horší. Nachtějí investovat peníze do pořádného záporáka který je bude celou sérii otravovat třeba Time Traper nebo Braniac.

#8 Simbay
25.3.2022 | 13:20:55
Simbay

Recenze teda nic moc, ale každý má nárok na svůj názor. Mě naopak legendy začaly nejvíce bavit od 3. řady, kdy začaly být více komické a dobré na odreagování. Naopak jsem ráda, že to není takový vážný seriál jako ostatní v arrowverse. Sice mě moc nebavila 4. řada, ale ostatní až do sedmé (která byla lepší než 6.) mě bavily velice. Vůbec se mi nelíbí, že říkáte v recenzi, že na to koukají už jen zoufalci, kteří na to koukají setrvačností. To, že se to nelíbí vám, neznamená, že tu nemohou být lidi, který to doopravdy baví. Kdybych seriál neznala a někdo mi ukázal 7. řadu, tak bych se klidně na seriál začla koukat, protože tato řada byla dost dobrá!!!!! …můj názor, takže bych prosila, aby to nikdo neodsuzoval (napište si vlastní názor, ale žádné haty na ostatní lidi, kteří se tu vyjádřili, ať už pozitivně, či negativně)

29.3.2022 | 13:24:54
Simbay

#6 Basim: Nevím, zda to opravdu tak sleduje (tu sledovanost), protože u 7. řady se docela dost zvedla sledovanost oproti 6. řadě. A pokud se vám seriál nelíbí nebo se vám nelíbí, že tam je spoustu LGBTQ+ lidí tak na to nekoukejte. Nikdo vás nenutí na to koukat ..jen konstatuji

29.3.2022 | 13:29:41
Simbay

#4 NazgulCZ: Nejste jediný, také mě to velmi baví :)

#11 NazgulCZ
29.3.2022 | 13:31:01
Monoceros

20% je rozhodně dost malo. LOT je perfektní seriál a i když mě mrzí že postavy odcházejí tak to pořád je muj druhy nej serial hned po Arrow. Dat tomu tak malo procent jenom kvuli tomu že tam jsou gayové? Vždyť je to tam tak nenásilné že nechápu jak to může nekomu vadit. A pokud jim to vadí. Nekoukejte na to. Ohrana fráze ale porad platí.

#11 NazgulCZ
31.3.2022 | 15:41:11
NazgulCZ

#10 Monoceros:
#9 Simbay: přesně… jsem rád že je někdo při mě

#14 agent thompson
2.4.2022 | 15:06:46
j&t&t

ja sa na Legendy stále teším.. Ako tu bolo spomenuté, je to oddychovka a rada si ich zapnem. siedma séria ma celkom bavila…

3.4.2022 | 14:02:08
filozof

Peacemaker a Legendy jsou seriály plné woke propagandy. Rozdíl je v tom, že ten první má naivní idealismus a sympatické postavy, zatímco ten druhý rozděluje pod pláštíkem ironického humoru. Ale produkční kvality má lepší, to ano.

6.4.2022 | 21:46:43
agent thompson

#11 NazgulCZ: Vidím to naprosto stejně, legendy jsou prostě oddechovka, která se nebere moc vážně. Naopak u Flashe jsem se od Armagedonu zatím nedonutil to zapnout a to jsem si už u sedmé řady říkal jestli to má ještě cenu.

21.4.2022 | 21:31:18

Stav překladu

Epizoda S07E13: Knocked Down, Knocked Up

Překlad: @antty, @AdriB a @Azur58 Přečas : @OggyCZ

Začali nás tvůrci jemně připravovat na další odchod jedné hlavní postavy?

Tým Legend je každoročně obměňován, kdy se postupně přidávají nové postavy a ty staré se někam v klidu odklidí. Důvodem této rotace jsou peníze. Stanice nechce platit své herce, které jsou se seriálem spojeni již delší dobu, proto se jich rychle a efektivně zbavuje. Kdo je další na řadě?

Wenworth Miller se vrátí do seriálu v jubilejní sté epizodě

O kvalitě seriálu si můžeme myslet ledacos, ale pokud stanice CW něco umí, rozhodně to jsou jubilejní epizody. Jedné takové se právě dočkáme u Legends of Tomorrow a pochopitelně se do seriálu musí vrátit nějací staří známí. Captain Cold je prvním, kdo hlásí návrat.