Legends of Tomorrow
71/100 - 149×

Legends of Tomorrow(DC's Legends of Tomorrow)

Když už ani samotní hrdinové nestačí, svět potřebuje legendy. Jedna z legend se bude zoufale snažit zabránit tomu, co se má stát, protože spatřila budoucnost. Rip Hunter, který umí cestovat v čase, má za úkol sestavit velice nesourodou skupinu složenou z hrdinů a padouchů, kteří by společně čelili nezastavitelné hrozbě. Kvůli této hrozbě je v sázce nejen osud naší planety, ale také samotný čas. Může tento tým porazit nesmrtelnou hrozbu, která je naprosto odlišná od všeho, co doposud viděli?

USA | 2016 | Ukončeno
7 sezón | CW | 43 minut
Akční, Dobrodružný, Komiksový
Brandon Routh (Ray Palmer), Victor Garber (Martin Stein), Franz Drameh (Jefferson Jackson), Arthur Darvill (Rip Hunter), Caity Lotz (Sara Lance), Wentworth Miller (Leonard Snart), Dominic Purcell (Mick Rory), Ciara Renée (Kendra Saunders), Falk Hentschel (Carter Hall), Casper Crump (Vandal Savage), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Neal McDonough (Damien Darhk), Matt Letscher (Eobard Thawne), Nick Zano (Nate Heywood), Maisie Richardson-Sellers (Amaya Jiwe)

Recenze šesté řady seriálu Legends of Tomorrow

Již šestá řada je za námi. A po patnácti dílech si to pochopitelně vše musíme zhodnotit. Tvůrci opět vsadili na humorné pojetí a řídí se pravidlem, že čím více ujetější, tím více lepší. Svědčí to ale seriálu, samotným hercům a vlastně i stanici CW takováto vizitka tvůrců?

5 0
13.9.2021

Nebudeme dlouho chodit okolo horké koše a prakticky to opakujeme každý rok – seriál není tím, čím kdysi býval. A jiné už to zřejmě nebude. Tvůrci se zkrátka našli v jemně vtipném laděném tónu a každý rok svou uzdu upouštějí stále víc. Zda už to není trochu přes čáru, je samozřejmě otázka na místě. Jenže přes čáru už to bylo tak dvě sezóny nazpátek.

Teď už se zkrátka není čemu divit. Takže když vidíme Micka Roryho rodit přes čtyřicet dětí či že hamburgerová omáčka mění lidi v polozombíky, už jsme poměrně klidní. Seriál zkrátka takový je a je nutné to akceptovat. Někdy se vtipy povedou a malinko se zasmějete, ale většina původně zamýšlených komických scén zkrátka vyzní trapně.

Seriál na motivy komiksů a postav ze světa DC již nemá s komiksovým žánrem absolutně nic společného pěkných pár let. Svým prapůvodním způsobem ale tuto show stále někdo sleduje a má své věrné fanoušky. I když už ani my si nejsme schopni představit, že bychom seriálu věnovali stoprocentní pozornost. Jako kulisa u uklízení či vaření večeře to ještě celkem funguje. Jít si sednout ke gauči a upřeně seriál sledovat? To by nešlo a asi bychom měli obavu o naše duševní zdraví.

(Tvůrci slibovali, že postavu Johna Constantina nezničí. Zničili. Foto: CW)

Setrvačnost je asi jediný důvod, proč většina fanoušků u tohoto seriálu vydržela. Původní postavy z prvních řad stejně ze seriálu mizí a bude to jen horší. Životnost seriálu už navíc nemůže být delší než dvě nové sezóny, takže toto utrpení asi nějak všichni vydržíme. Jedinou výhodou je to, že seriál ví, že je tak bizarní a nebere se vážně. To je hlavní rozdíl od Supergirl, která je kvalitativně na stejné (ubohé) úrovni, ale tam to tvůrci myslí extrémně vážně.

Není ani moc za co chválit. Palec lze dát nahoru za fajn kostýmy při výletech do minulosti, pěknému hereckému výkonu Matta Ryana a také za posledních pár epizod, kdy finále nedopadlo tak katastroficky. Jenže to je vše. Nemá smysl neustále mluvit o digitálních efektech, výpravě, hudbě a jiných aspektech. To vše bylo hrozné už před třemi lety. A vlastně to ani už hodnotit nechceme.

Co se ale může hodnotit, je scénář na papíře. A za těch patnáct epizod jsme se dočkali třech dobrých dílů. A to ještě s rezervou. Zbytek byl jeden velký porod, utrpení a snad nejhorší reklama na americkou produkci. Je ostuda, že něco takového vůbec existuje. Je ostuda, že seriál, se kterým to tvůrci mysleli na začátku opravdu vážně, se přeměnil v tuto šílenou ubohost.

A od toho se taktéž odvíjí naše hodnocení. Příští rok to snad bude už poslední řada. Victor Garber a jiní herci z prvních dvou řad udělali výborné rozhodnutí, když seriál opouštěli. Tohle jim žádný kredit nikde nezíská a v žádných nových rolích nepomůže. A komu to rozhodně nepomáhá, je stanice CW, která se se díky takovýmto projektům noří v očích diváka ještě níž.

Hodnocení: 15%

A jak hodnotíte seriál vy?