Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Jak budou Lhářky vypadat po časovém skoku?

Jak budou Lhářky vypadat po časovém skoku?

Druhá část šesté série se bude odehrávat po časovém posunu. ABC Family zveřejnila první fotografii, na které jsou Lhářky po pěti letech.

26 0
10.8.2015

Časový skok

Po letním finále, které se odvysílá tento týden, budeme konečně znát odpověď na to, kdo je Charles. Ale odhalením tohoto tajemství seriál nekončí.

FOTO: ABC Family (Ron Tom)

Druhá část šesté série se bude odehrávat po pěti letech – rok po vystudování vysoké školy.

K uběhlým pěti letem se Marlene King vyjádřila následovně: „Dívky prožily pět svobodných let. Nebyly týrány, ani mučeny žádným násilníkem. Cvičí jógu, konečně mohou dýchat. Mají více času na různé aktivity, protože je nikdo nepronásleduje.“

Nicméně to neznamená, že by na nich -A nezanechal žádné následky. „Dívky trpí posttraumatickou stresovou poruchou a uvidíme, že je to, co prožily, stále pronásleduje a ovlivňuje jejich rozhodování. Něco takového vás opravdu změní a pravděpodobně díky tomu učinily několik rozhodnutí, které by neudělaly, pokud by si ničím neprošly. Nejspíš více riskují a čelí lépe stresu než někdo, kdo nebyl uzamčený v domečku pro panenky.“

Fanoušci se obávají, že se Lhářky příliš změní, ale Marlene King prohlásila, že „nebudou jiné. Jen jejich dospělejší verze.“

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /97

Chiarlotte

Hanna má na ruce prstýnek a pod šaty vidím bříško :)

10.8.2015 | 12:48:25
Chiarlotte

Hanna má na ruce prstýnek a pod šaty vidím bříško :)

#4 TerkaAndy
10.8.2015 | 12:48:25
kiciska

Tak to se těším. Už se ví, kdy bude pokračovat druhá část série? Slyšela jsem leden 2016. Moc dalekooo :-D

10.8.2015 | 13:48:48
TerkaAndy

#2 Chiarlotte: No prstýnek má i Aria. Ale Hanně s Calebem bych to přála víc :)

#7 owl2001
10.8.2015 | 14:25:04
ZuziJ

Ja jsem rada, ze bude mit Hanna zase dlouhe vlasy, me se tak libila nejvic :) A prijde mi vtipne, ze (aspon podle teto fotky), zmenili vizaz vsem krome Emily :D

10.8.2015 | 15:07:09
Hortenzie

a tím PLL budou koncit? 7 serie neni?

#9 Jemily
10.8.2015 | 15:15:29
owl2001

#4 TerkaAndy: Jsem moc ráda, že jsi zpátky! Tyto stránky jsou pro mě relax. Takže díky za tvou práci :-)

#10 TerkaAndy
10.8.2015 | 15:35:49
goldi20

No, v první moment jsem Hannu nepoznala :D a už se těším na 10díl. I když teda po těch leteh hádání a vytváření teorií to bude nezvyk :D

10.8.2015 | 17:26:02
Jemily

#6 Hortenzie: Sedmá série bude a Marlene a Shay řekli že bude i osmá nebo film :)

#22 Hortenzie
10.8.2015 | 18:07:45
TerkaAndy

#7 owl2001: No já zítra zase na dva týdny odjíždím bohužel… :D tohle léto mam nějaký hodně cestovatelský..

10.8.2015 | 18:26:20
Terkell789

Nechápu proč se pořád navážíte do té Emily. Prostě každý má nějakou mimiku a nic s tím neudělá, a ti co píšou v jednom kuse jak už jí kvůli tomu nemůžou ani cítit, tak bych chtěla vídět váš obličej a to jak se tváříte v daných situacích vy .

#12 Pufflie #13 ZuziJ
10.8.2015 | 18:46:19
Pufflie

#11 Terkell789: A kde tady vidíš nějakou kritiku na Em? :D :D :D

#13 ZuziJ
10.8.2015 | 20:29:03
ZuziJ

#12 Pufflie: To bylo nejspíš na mě :D

#11 Terkell789: Na jednu stranu jsem nepsala nic o mimice, psala jsem, že jediná není odlišená vzhledově po tom skoku, což je chyba spíš maskérů, vizážistů, atd. No a za druhé. Ano, každý má nějakou mimiku, ale každý nejde dělat herce, žejo. Herec má za úkol někoho/něco předstírat tak, aby to bylo věrohodné. A to, buďme upřímní, Shay občas moc nejde. Prostě není zas tak dobrá herečka. A já, jako divák, mám právo její výkon zhodnotit. Takže tak. :)

#18 Lusesita #20 Tercii #23 Hortenzie
10.8.2015 | 20:34:55
-Agáta

Emily mě moc nezaujala na té fotce za to nos Spencer jo, příjde mi jako orel či co :D normálně bud jsem slepá nebo j fakt křivej jak nwm co :D.

#15 Ojika
10.8.2015 | 21:10:36
Ojika

#14 -Agáta: To jsem si ani nevšimla. :D :D

10.8.2015 | 22:24:00
Lucianna4

to není křivý nos Spencer, to dělá něco na té fotce za ní – na první pohled jsem se ale taky lekla :-D

10.8.2015 | 22:53:06
Lucianna4

je to dobře vidět na větší fotce, já si toho všimla na facebooku :-)

10.8.2015 | 22:54:47
Lusesita

#13 ZuziJ: souhlasim s tebou. Shay má jenom jedem výraz a prostě to neni dobrá herečka. Samozřejmě je pořád lepší než my, to nepopírám, ale neni dobrá..

11.8.2015 | 7:31:48
kiciska

Já naopak mám Emily celkem ráda, ale poslední dobou mě štve Hanna.. :-D

11.8.2015 | 11:16:58
Tercii

#13 ZuziJ: Já taktéž souhlasím. Neříkám- některé situace zahrála dobře (například vzpomeneme-li si na situaci, kdy prosila Wrena, aby jejím rodičům neříkal nic o tom, že jí byl zjištěn onen doping), ale ze všech těch lhářek je podle mě prostě nejslabší. A s tím vzhledem- to je asi druhá věc, kterou jsem si hned uvědomila- Emily je furt stejná :D

11.8.2015 | 11:49:25
ChristineS

Nemůžu si pomoct, ale Spencer mi tu připomíná Anastasii z odstínů :D

#24 Iveta183
11.8.2015 | 12:40:10
Hortenzie

#9 Jemily: skvělé díky za info :-)

11.8.2015 | 13:41:31
Hortenzie

#13 ZuziJ: Přesně to máš pravdu! Oproti ostatnim holkám je prostě neslana nemastna…

11.8.2015 | 13:46:42
Iveta183

#21 ChristineS: No tak to souhlasím a myslím že kdyby Anastazii hrála ona tak je milionkrát lepší než Dakota :D

11.8.2015 | 14:28:53
Stolid

Emily je nejslabší, nikdy nedokáže udržet tajemství, je furt stejná, hraje si na chudinku, a všimli jste, že chodí jenom s chudinkami, kterým chce pomoct? Dělá samaritánku? Ona mě nudí, ne herečka. Shay dělá, co může s takovou nudnou postavou.

Padesát odstínů je propadák, možná by to film trochu zachránil, kdyby tam nedali takové nudné a nezajímavé herce. Jasně, i Troian by to zvládla lépe zahrát.

#26 Tercii
11.8.2015 | 14:59:32
Tercii

#25 Stolid: Troian je fakt hustá, takže o tom nepochybuji :)

11.8.2015 | 16:02:17
Andie24

Mě zase přišlo, že Emily perfektně zahrála, jak se dozvěděla, že je Maya mrtvá. Jinak si myslím, že šokující nebo prostě překvapující výraz nezvládá ani jedna z nich :D Vždycky to vypadá strašně „naaranžovaně“ :)

11.8.2015 | 20:16:45
Stelly

OMG!Tomu nevěřím a těším se na další díly…Podle konce to vypadá že zase něco bude… ;-) Ale i tak nevěřím že celou tu dobu CeCe… :O

12.8.2015 | 3:10:47
GossipGirl

o čem bude proboha 7 série???

#30 Tercii
12.8.2015 | 6:30:19
Tercii

#29 GossipGirl: To taky nevím. Mělo to skončit v nejlepším, pak to dopadá tak, jak do dopadlo s dnešním finále :D

#32 Andie24
12.8.2015 | 9:45:22
goldi20

Sedmá serie bude o vztazích prej…

12.8.2015 | 9:59:42
Andie24

#30 Tercii: Přesně. Přetahují to a pak vymýšlejí totální srance viz letní finále. Jak já se těšila a teď bych se na to nejraději ani nepodívala :D Mělo to skončit už před 6 sérií.

12.8.2015 | 10:16:34
AndieLiar

Asi teď budu za blbce, ale pořád nechápu, jak se z Charlese stala Charlotte (CeCe). Můžete mi to někdo vysvětlit?

#34 VeroniquePLL
12.8.2015 | 11:02:20
VeroniquePLL

#33 AndieLiar: Taky to nechápu!!!! Kdyby se jen oblékala jako holka, tak oukej, ale ona má i prsa!!! To jí/ho nechala mamka v Radley přeoperovat nebo bral/a nějaký hormony?? :D

12.8.2015 | 11:07:22
karollin

Tak jsem čekala do dvou ráno, kdo je Charles, jako nějaké odpovědi mi to dalo, akorát nemůžu říci, že jsem úplně z toho nadšená. Dívala jsem se i na videa a tam nebylo přesně řečeno, že nám řeknou kdo je A, pouze kdo je Charles, taky je napsáno Game over, Charles, ale zmínka o tom, že je A tak nikde. Možná jsem to pouze blbě pochopila a taky mi ten konec nedával moc smysl, ale je to jenom můj názor. Myslím, že přešli už hodně do extrému. Ale jak jsem říkala je to pouze můj názor. :)

12.8.2015 | 12:17:57
karollin

Tady je to také řečeno, kdo je Charles, ne kdo je A,https://www­.youtube.com/wat­ch?v=C-vcDloIVb8.

#37 Andie24
12.8.2015 | 12:21:49
Andie24

#36 karollin: Řekli nám kdo je A. Nechci psát to jméno kdyby náhodou ještě někdo neviděl. A spoiler mi nikdy nejde :D.. I všude na instagramu psali, že se dozvíme kdo je A facetoface takže je prostě A. Navíc marlene už od začátku 6 serie řekla, že Charles je A. Takže jak píšeš dozvěděli jsme se o Charlesovi tím pádem o A.

12.8.2015 | 18:19:04
Jell

mě by jenom zajímalo kde na sebe přišli Sára s Cece?

#94 Hortenzie
12.8.2015 | 19:43:47
FightZuzu

Holky? Tak prý v zimě…mrkejte :) https://www.youtube.com/watch?…

#74 Ivčí
12.8.2015 | 19:45:28
Denny23

Nevím co všichni čekali. Mně se to dost líbilo, hlavně ten příběh za tím. A hlavně by mě to takhle nenapadlo, takže za mě spokojenost. :)

12.8.2015 | 20:46:11
Lolita

omg, tak tohle jsem fakt nečekala, ten příběh je dokonalej a najednou mi to do sebe všechno zapadlo. Jen ten konec toho dílu! Vypadá to, že to pro ně neskončilo, ale nevím o kom to tam mluvily… (tak zhruba poslední minuta) jsem ráda, že jsem to vydržela dokoukat až do konce 6. série, protože to finále stálo za to :) :)

12.8.2015 | 21:02:29
h.app.y

Otázek je ještě spousta, ale díl se mim líbil. V prvním okamžiku jsem byla zklamaná, řekla jsem si že to po… , ale pak když se člověk nad tím zamyslí tak to dává smysl… Seriál celkově obsahuje vše co se opravdu děje a všude… Konec mohl být trošku jiný, myslím že by jsme si ještě zasloužili vědět co se stalo s CeCe, Sarou , Kennethem a Jasonem … Ale jinak jsem spokojená :)

12.8.2015 | 21:39:57
Lol(k)a

Jsem ráda za poslední tři komentáře, protože na diskuzi samotné jsem ani nedočetla všechny a už mě docela mrzelo, jak tam píšou, že litují toho, že se na to koukali.. Tak co je to potom za fanoušky?? Je to hloupost! Neberu vám zklamání. Mě osobně to také nic nepřineslo, když se otočilo/a -A a byla to Cece, ale ten příběh za tím už byl PRO MĚ zajímavý a celkem dobrý a i mně jí bylo líto. A jasně, nedostali jsme odpovědi na úplně všechno, ale to nejdůležitější tam bylo. Kromě tedy toho, kdo zabil paní D., protože to by mě ale sakra fakt zajímalo! Na mě to jsou od vás až moc silná slova.. Ztotožňuji se s těmi komentáři, které se týkaly urychleného konce. Co se stalo s Kennethem a Jasonem? Jaké to bylo pro Tobyho, když se dozvěděl, že jeho matka ho nechtěla opustit? A našly by se třeba i další věci. Ale jinak to bylo pěkné.

#44 h.app.y #46 Stolid
12.8.2015 | 22:01:21
h.app.y

#43 Lol(k)a: Myslím si že paní D. zabila Sara, nevím z jakého důvody, ale prostě to bylo první co mě hned napadlo, když jsem viděla jak se Sara chovala. Jak mluvila, bylo na ní vidět že je to mrcha… Nemyslím i že v prvním okamžiku jsem byla zklamaná, ale spíš v šoku … Proletělo mi v hlavě 1000 otázek. Nejdřív jsem myslela že CeCe je redcoat, a Charles se tam objeví … Otázka jakto že je to ženská, všichni viděli že je to kluk… Kde vzala peníze na všechno to co prováděla.. proč se s Ali kamarádila a přitom jí trápila… Ale nakonec tohle všechno co mě v ten okamžik napadlo, bylo toho víc , tak na to CeCe odpověděla. Očekávala jsem od toho dílu, že se dovím kdo se schovává pod tou kapucí , to jsem se dozvěděla , a pak proč to dělala a na to také odpověděli. Popravdě Redcoat jsem ani tak neřešila :) Teď mě spíš zajímá Sary motiv… CeCe mi líto bylo, slzu jsem neuronila, ale byla opravdu chudák, od malička se necítila ve své kůži, byla obviněna z něčeho co nebyla pravda. Ali v té vaně ublížit nechtěla, bylo vysvětleno proč to udělala , a chápu že jako dítě z toho neměla rozum, že by jí mohla ublížit… V Radley další obvinění z toho že zabila Tobyho matku. Chudák vše odnášela… A vlastně za nic nemohla … Bylo to udělané pěkně… Lidé bývají posedlý jiným člověkem a ona prostě byla posedlá Ali, chtěla být jako ona… myslela si že jí holky neměli rády … vlastně to opravdu všechno chápu … Mohlo být zajímavé, kdyby dostala i Ali do Dollhouse, zajímalo by mě, jestli by jim tam řekla pravdu, že je to ona …

12.8.2015 | 22:18:05
stosik

No mě by zajímala, co s tím má společný Sara a proč už od mala jí vychovávali DiL. jako chlapečka.. přece to je kravina, že když ještě nic neprovedla, tak už jí představovali jako chlapečka.. a v Radley by museli být hluchý, slepý a blbý, kdyby si mysleli, že to je opravdu chlapec. Copak v blázinci nemaj lékařské prohlídky? :/ Trochu logiky mi v tom konci chybělo… ale jinak spokojenost..:)

#46 Stolid #48 Raya
12.8.2015 | 23:33:50
Stolid

#45 stosik: Neušlo ti něco? Narodila se jako chlapec. Vůbec neřekli, jak se z ní stala dívka v Radley. Paní D přece tvrdila, že její syn umřel a do Radley se vrátila jako dívka, zřejmě mezitím byla na operaci! :-)

#43 Lol(k)a: Mě taky nemrzí, že jsem koukala celých šest sérií. A závěr je úplně stejný jako v knížce, ale místo dvojčete Alison hru řídila sestra Alison. Moc velký rozdíl to není, což? A z toho máme být v šoku? Byla CeCe vůbec v prvním díle?

A prosím, ani smrt Iana nevysvětlili, že ne? Ani motiv Sáry? Ani úlohu Shany?

#47 Alyssa
13.8.2015 | 0:19:05
Alyssa

#46 Stolid: Taky mslím, že byla normálně na operaci. Z kluka na holku je ta lehčí verze. Schválně doporučuju film Kůže kterou nosím…

Za mě taky spokojenost. Musím říct, že už jsem ztrácela naději, že bych spokojená mohla být…zvláště po těch věcech s Wrenem…a CeCe mi byla podezřelá, takže dobrý. V prvním díle asi nebyla, ale Mona jo, Mona byla původní A – je to trošku slovíčkaření no… peníze na to vydělala tim investováním, jak Spencer zmínila… Co mě ale vážně dostalo byla Mona. Když si vemete jak klidná byla, když ještě tu noc potkala Alison…chvíli po tom, co přetáhla nějakou cizí holku, kterou Melissa aktivně zakopala…ta měla teda nervy…celou tu dobu

Shana měla pomáhat Ali, ale zamilovaná do Jenny ji zradila – její úloha byl takovej omyl…

A mimochodem jaké přijmení to psala Alison na tabuli? :)

13.8.2015 | 0:30:13
Raya

#45 stosik: Tady to nekdo trochu nepochopil :D :D ona od narození byla chlapeček :D ale cítila se jako holka , proto nosila holčičií šaty a později se z ní stala Charlotte (Cece) .

13.8.2015 | 0:30:53
Alyssa

A maminky jsou v tom sklepě u DiLaurentisů do teď? :D

#51 Jaditie9
13.8.2015 | 0:32:34
Lusesita

Všechno do sebe zapadlo? A co asi těch 50 věcí který v tom příběhu nesedí a rozhodné do sebe nezapadaj a maj tam kolikrát několikaletý rozdíly?? Je v tom jasně vidět, že to bylo psaný na jinou postavu (Wrena).

13.8.2015 | 8:29:50
Jaditie9

#49 Alyssa: :D tenhle komentář mi zlepšil den!

Já jsem ráda, že aspoň s tou Sarou jsem se trefila. Jinak 6B bude podle mě o Saře (třeba je tam 5 let skok, protože byla ve vězení za napomáhání Cece), dozvíme se, proč jí pomáhala a ona půjde po Ali.

13.8.2015 | 11:27:35
kiciska

S CeCe a operací mi to přijde trochu přitažené za vlasy, pořád jsem v tom hledala nějaký hlubší smysl, ale asi žádný není. Víc by se mi líbilo, kdyby se narodila jako holka, ale aby nebyla nápadná, rodiče by ji převlékali za kluka..takto mi to přijde hoodně divné a čekala jsem po tak dlouhé době trochu promyšlenější konec :-) ne že bych byla zklamaná, ale s CeCe se mi toto moc nelíbilo.

13.8.2015 | 12:54:09
Stolid

Myslím, že hodně věcí je ještě záhadou a spousta věcí je nevysvětlená. Spousta věcí jim nesedí! Sára. Shana. Smrt paní D. Divné chování Wrena. Každý z nich musí mít nějaké další tajemství, vydírala je CeCe a oni pro ni dělali špinavou práci?

A když Sára ukázala svoji pravou tvář, skákala jsem radostí, že jsem nemýlila. Nikdy jsem ji neměla ráda. A jsem také štěstím bez sebe, že se Em konečně pořádně spálila. A přestane běhat za chudinkami. Konečně se trochu poučí, že každý má dvě tváře! Dvě chudinky spolu, bylo to tak… Nevím, vůbec k sobě nepasovali, Em jí chtěla pomáhat, a přesto měla sama jeden problém vedle druhého.

13.8.2015 | 16:12:36
Týna483

Já byla s dílem naprosto spokojená ale je pravda že spousta věcí tam nesedí nechápu třeba, že Bethany strčila Tobyho matku v době kdy byl Charles/Charlotte malý, ale když byla Alison teeneger a byla u Tobyho doma tak tam jeho matka byla taky přitom měla být mrtvá ne když jí Bethany strčila když byla malá to mi trochu nedává smysl a je tam spoustu nevysvětlených otázek. Saru jsem taky neměla ráda hrála si na moc velkou chudinku a přitom je to pěkná Bitch byla jsem ráda že je redcoat, ale za tu black widow jsem si představovala někoho jinýho možná by to bylo zajímavější, ale jinak si myslim že díl to byl skvělej jsem spokojená.

13.8.2015 | 19:30:56
VeroniquePLL

Jestli někdo sledujete twitter, tak Marlene dneska odpovídala na otázky ohledně PLL. Prakticky všechny dotazy, co tady padly, ona zodpověděla. Například Maya, je to prý uzavřený a Mayu zabil ten její bratranec. Ta scénka Tobyho s Ali, se kterou tady všichni veřejně nesouhlasíme, protože nekoresponduje s tím flashbackem z Radley, Mar vysvětlila, že to měli být malá Alison a Toby, doslova teenageři, tak to nazvala ona. A že se rozhodli použít stejné herce, aby bylo zřejmé, že jde o ně dva…ale jako je to jasné vaření z vody. Dále tam bylo, že Sara je Sara a není žádná skrytá Bethany…Další zmínka byla o časovém skoku, uvidíme Cece i Saru a budou další flashbacky, i z dollhouse......

#58 Iveta183
13.8.2015 | 19:53:47
azazel

tak trochu me to zklamalo,jako beru ze z charlese se stala holka…moderni doba..necekane..ale at mi nikdo nevyklada ze mela v planu toto od 3 rady kdyz jeste nedavno premyslela kdo bude A a jak to udelat. Proste meli od zacatku vedet kdo je A a ne to vyspekulovat na posledni chvilu a pak dodelat scenky aby sedely k jejich konci a ne k cemu to pomalu spelo..proste to podle me podelali. Beru to konecne rozuzleni za zajimave,ale mohlo to vsechno byt zajimavejsi kdyby to mela promyslene od zacatku a ne to delat za pochodu…Ted bude doma sedet a spekulovat nadtim jak vyresit otazky divaku…mam tento serial hodne rada,ale proste to baba chtela zahadne a po,delala to..

13.8.2015 | 20:51:22
ChelseaMitchell

Já nevím, ale seriál je tu už 5 let. Uvědomujete si to někteří? To si vážně myslíte, že v jednom díle se vysvětlí všechno? To by ten díl musel mít 2 dny ne-li víc :D Ale uznávám, že mamky ze sklepa osvobodit mohli :D Já doufám, že to všechno bude v 6B nebo 7. serii až opravdu seriál skončí tak až pak budu nadávat taky, zatím je tu pořád naděje, že to dovysvětlí :)

13.8.2015 | 21:25:22
Iveta183

#55 VeroniquePLL:„Mar vysvětlila, že to měli být malá Alison a Toby, doslova teenageři, tak to nazvala ona. A že se rozhodli použít stejné herce, aby bylo zřejmé, že jde o ně dva…“

Byla bych ochotná tomu věřit a říct si ok, chtěla ať je zřejmé že jde zrovna o tyhle dva… ale nemůžu, protože (cca 8letá) Ali mu řekla „Vím že mě chceš políbit“ a už už se k tomu schylovalo a bůh ví co by dělali dál, kdyby tam Marion nepřišla.

Ale nezahazuji seriál, jsem zvědavá co bude po tom pětiletém skoku, chci vědět kdo si jde pro Ali a chci ty flasbacky…

#59 Lusesita
13.8.2015 | 21:38:24
Lusesita

Přesně jak píšeš. A pak taky je jasný, že to byl výmysk kterej splácali dohromady ve vteřině, protože pak nedává smysl, proč pro 12 letou Ali použili 12 letou herečku, když tak moc chtěj přiblížit ty postavy divákům, ale pro 8 letou Ali (a Tobyho) použijou dospělý herce. Kdyby z nás aspoň nedělala idioty a přiznala, že tohle časově bohužel nedomysleli, tak by u mnoho lidí stoupla, takhle klesla ještě níž než byla. #58 Iveta183: A jestli mysliíte, že tohle je jediná velká věc, kterou nedomyslela (a že by se jí to tim pádem mělo odpustit, v čemž bych i s váma souhlasila), tak vám ráda zkopíruju seznam asi 25 věcí, ve kterejch je to úplně mimo a nemůžě po divácich chtít, aby před tim zavřeli oči a začli jí na twittru vynášet do nebes

#63 monika.t.cr
13.8.2015 | 22:08:37
Argetlam Královrah

Už by to mělo skončit. Vlastně to mělo skončit ve chvíli, kdy odhalili Monu.

14.8.2015 | 1:44:07
michaaalla

Přijde mi, že Big A měl být Wren a pak najednou někoho napadl šílený nápad se Cece… upřímně jsem z toho zklamaná… ale Cece jsem nikdy moc nemusela takže aspoň to ☺ stejně tak Sara Harvey… mně osobně vadí jak z každý holky dělají lesbu jen aby měla Emily s kým chodit

#62 Packa
14.8.2015 | 7:57:44
Packa

#61 michaaalla: To s Emily mi taky přijde vtipné. Naprostou většinu času kdykoliv se objevila nová ženská postava, byla lesbička. Ne že bych proti nim něco měla, ale c'mon! To se celé 4% (vlastně jenom 2%) stěhují do Rosewoodu? :D

14.8.2015 | 9:06:13
monika.t.cr

#59 Lusesita: hoď sem ten seznam :-)

#64 Lusesita #65 Lusesita
14.8.2015 | 11:31:41
Lusesita

#63 monika.t.cr: 1) If Cece was so desperate to keep hold of Alison because she ‘loved’ her, why was her Doll House hell?

  1. 'A’ at the prom was way too tall and of a masculine build to be either her or Sarah
  2. She supposedly fully transitioned from male to female in no time at all
  3. Toby’s mum got pushed off the roof when Charles/Cece was a child whilst Alison in her flashback was a teenager when she knew Toby’s mum, before she even got sent off to Radley
  4. Cece had no real qualifications let alone medical profession so how are we meant to believe she knew everything about drugging people, finding and inserting microchips, and reducing people to a state of near death, as well as having access to lots of blood, nails and bones (for example Spencer’s corset)
  5. Hanna started shoplifting after Alison disappeared and with Mona so this isn’t information Cece would have been told
  6. Sarah had no obvious connection to Cece, let alone a reason to help her. Why would she willingly dress as the Black Widow because of a 'game’ involving teenage girls she didn’t know to check if Cece, someone she has no connections to, successfully killed a cop?!?! I just don’t get it?!
  7. She somehow knows how to make enough ’good investments’ to apparently become a millionaire or so
  8. In the first few seasons there was a big hype about the NAT club…did that even go anywhere?
  9. So many deaths/injuries unexplanined : Maya? Ian? Garrett? Aria’s kickboxing instructor?
  10. I thought A was supposed to be someone there from the start and with a link to all the Liars…aka not Cece
  11. So many threats/much torture for someone who simply ’wanted them to stay’
  12. How do you randomly hire a decoy to run around and just watch you set fire to a house?
  13. When Wilden was dead and everyone was after Cece, surely they would have realised that she wasn’t even on the police system since Cece Drake was an alter ago, leading them to find out more about her past
  14. ^oh and this whole shooting thing kinda got completely forgotten ??
  15. So much to do with Ravenswood is unexplained DON’T EVEN GO THERE
  16. She said she started not talking to Mona right before she snapped out of it, because obviously that’s so easy to tell. And it’s not like you’ll bump into each other, living in the same place/ward or anything.
  17. I’m just confused in general about everything that happened on the train now.
  18. The fact that at the end she was portrayed as being really nice and humane…no. She tortured all of them.
  19. SHE DIDN’T HAVE A GOOD ENOUGH REASON TO END THE GAME
14.8.2015 | 16:42:15
Lusesita

#63 monika.t.cr: WHY DOES CECE LOOK PHOTO SHOPPED INTO THE WHOLE ENTIRE EPISODE/BLACK HOODIE?! Why did CeCe frame Alison for Mona’s murder and pay people off to scare her in jail? Why did she then frame all the girls and get them sent to jail only to break them out and bring them to her dollhouse? Why not kidnap Ali instead of sending her to jail where she couldn’t reach her if all she wanted was to be reunited with her sister/family? Why didn’t she even try that hard to bring Alison to the dollhouse? Why was she so obsessed with making Mona her Alison? What was literally the whole point of Ravenswood? And I don’t buy it was for a Caleb spin-off. What was the point of Andrew and letting us know he was adopted and might not be the same age as the liars? What was the point of letting us know Andrew was into archery and used to go to pathfinders camp and then showing us Ezra and Caleb being attacked by arrows at a pathfinders camp on their way to finding Mike tied up?
Why did CeCe tie/beat up Mike? Who was the friend who owned the cabin that Ezra took Aria to? Who were the group of people claiming to be A in hoodies surrounding the girls in New York? Why was CeCe forgiven so easily for being A but Mona is still being punished? How did Aunt Carol die? Was it truly natural causes? And why did CeCe only mention that Mrs. D came to visit her and not Aunt Carol? Why did Sara tell Emily that she was protecting her this whole time. From what and who? Because she was working with CeCe the whole time. Why were we told the story of A would be heart breaking, we’d feel sorry for them, and we’d cry? Only thing I felt sorry for and wanted to cry about was how god awful the script, directing, and the episode in general was. Why did CeCe dress up as a man for the prom inside of the dollhouse if her whole life she wanted to be a female? Why back-peddle? Why did CeCe keep telling Alison she only ever hurt everyone when they weren’t listening to her? Listen to her how? Why now? Why did CeCe wait all this time to finally come clean about being Charles/A and to tell her story? Why did she want so badly to be reunited with her family only to want to tell her story and then kill everyone? When CeCe grabbed Alison from prom she revealed herself to Alison then, right? We watched A take off their mask and Alison mouth “Oh my God”. Yet when we finally saw who A was (the same time the girls did) why did Alison react as if she were just figuring out that CeCe was A/Charles? What was Clark’s purpose? Who hired him? Why did Clark and Rhys meet in the abandoned doll factory? What was the significance of the ice cream factory that CeCe almost killed Aria and Spencer in? Why was CeCe only now putting Aria through hell? What was the significance of the painting, “Isle of the Dead”, that we were told was a clue and was shown in quite a few episodes? Why did CeCe want to harm the parents? Ella and the bees, exposing Byron’s affair, getting Ashley arrested. Who is Varjak? What happened to Cyrus? And how did CeCe convince him to play along with Alison’s kidnapping story? Why did Alison keep leaving clues about how she was going to “die” and “disappear”? Why did she start saving up money by black mailing people? Why did she create Vivian and other fake identities if her getting hit and “dying” by CeCe’s hand was all an accident and not meant to happen? What was Mona even doing there that night? Why was Jenna wearing a red coat and forcing a drugged up Emily to dig up Alison’s grave? What was the point of showing us the flashback scene of Mrs. D and Alison and how Alison would hold her breath for long periods of time? Was Mrs. D sending the email “I can’t protect you anymore” to CeCe? And why did she die before it got sent if CeCe wasn’t the one who killed her? How did CeCe continue to get so much information from/about the girls if she was in Paris for so long? Why did CeCe have Bethany’s paintings in the dollhouse hanging on Spencer’s wall? (The horse painting.) How did Bethany figure out that Mrs. D and her father were having an affair and why would that bother Mrs. D so much that she’d go out of her way to pamper the girl that betrayed her daughter or did she not believe CeCe didn’t push Marion? Who had been writing Bethany letters pretending to be Alison and telling her she should come out that night? Was it Alison? Did Alison even know about Bethany? Or was that all set up by CeCe to get her out of the way? Was Mona working for CeCe? Why would she force Bethany to call her Aunt Jessica? Who were all the creepy baby doll masked people in the first Halloween episode? How were we supposed to go back to Season 1 and realize that Charles was CeCe Drake when CeCe didn’t even appear until Season 3 and was only in a total of about 11 episodes. Who called Jessica that night? Why was she so concerned that Alison might be in trouble? As far as she knew CeCe loved Alison and just wanted to be close with her and Jason. Why was she so scared for Alison’s well be­ing?

14.8.2015 | 16:44:02
Lusesita

hm, předchozí komentář měl původně odrážky a entry.. Ty nějak zmizeli. za to se omlouvám. A mám ještě jeden seznam :D

14.8.2015 | 16:46:33
Lusesita
  1. Timeline inconsistencies. Timeline inconsistencies. Timeline inconsistencies.
  2. We left the PLL moms in the basement for the five years? Poor moms!
  3. Mona, Spencer, Emily, Hanna and Aria and their respective families, after CeCe stole the game from Mona and became “Big A”, are actually irrelevant and faced pointless torment and trauma for the past years over something they had no control over whatsoever.
  4. Marlene, how do you explain that Alison and Toby had a scene with Marion, but CeCe was a child when we saw Bethany push Marion off the roof? When Marion was killed, according to the logic in “Game Over, Charles”, Toby and Alison would have had to have been children as well. However, we have a flashback of an alive Marion with Toby and Alison in their mid-teens? So, is Marion a supernatural being? Is Marion a time traveler? What a joke.
  5. In the 6A finale, CeCe claims that she needed to know that Alison was alive and the only way to do that is to lure her out of hiding. However, CeCe already knew that Alison was alive. CeCe was one of Alison’s helpers when she was hiding. Hmm, okay…
  6. CeCe was Rosewood High School Prom Queen, in Drama and in the Debate Club, but she never attended the school? How does that work? Yes, you tried to explain that in the finale, but it was weak—at best.
  7. Incest. CeCe knowingly dated her brother? Wonderful. According to the finale, she didn’t do “anything wrong”, but the idea of someone knowingly dating her brother is just appalling.
  8. Also, congratulations to Jason on dating not one, but two of his four sisters. Big “kudos” there, buddy.
  9. CeCe was able to complete gender reassignment with no problem at a mental institution – apparently.
  10. The idea that a mental institution would allow one of its patients “in-and-out” access is ridiculous. So, you’re going to tell me that a mental institution knowingly let one of its patients spend a whole summer on vacation. Wonderful!
  11. Radley Sanatorium gives out day passes so its patients can go and come as they please to attend funerals and the university? Awesome.
  12. The idea that a mental institution would allow three of its patients access to a rooftop unsupervised. Another wonderful idea.
  13. Charles or Charlotte/CeCe should be five years older than Bethany, but in the rooftop scene between CeCe, Bethany and later Marion, Bethany looks older or even the exact same age as CeCe.
  14. The escalation of the argument between Marion and Bethany was unbelievably fast. Also, the lack of explanation for why Bethany killed Marion.
  15. Wren gave CeCe a visitor’s pass to visit Mona at Radley. However, CeCe was already a patient when Mona became a patient. CeCe would have had no need for a visitor’s pass if she was a patient. Even then, someone visiting an unstable patient at a mental institution seems unlikely.
  16. Also, Wren was almost suspended for letting CeCe into Radley when CeCe was already a patient at Radley? Great work there.
  17. We were told that CeCe got kicked out of UPenn because of Alison. That was a lie. She got herself kicked out when she hit Alison in the head.
  18. CeCe supposedly snuck into Radley and pretended to be Alison, but CeCe already lived there? Wouldn’t the staff recognize one of their own patients? No? Okay, that makes total sense.
  19. Also, why would Jessica be angry that she got a call from Radley because her daughter was “sitting in Radley” and it turned out to be CeCe Drake? CeCe is her daughter. Her daughter was already in Radley. Shouldn’t she have known that? Why would have Jessica been angry that her daughter was where she was supposed to be?
  20. The poor excuse how CeCe had the income to be “A” in the first place.
  21. Wilden changed the report for Marion’s death to protect CeCe. However, how does that logic work? If Wilden was only a couple years older than or roughly the same age as CeCe, then he would have had to have been a kid when the crime took place. Unless Wilden is a vampire or has been the same age his whole life, he couldn’t have been a police officer when the crime took place.
  22. Sara as both Red Coat #3 and Black Veil. Are you serious? What motive did Sara have to join CeCe’s revenge? You’re telling me that a stranger ran away to join another stranger’s revenge against five other strangers. Makes sense.
  23. Ian killed himself, according to a recent interview with Marlene. Why would Ian have killed himself? Wasn’t Melissa on her way to help Ian? Doesn’t add up.
  24. In episode 19 of season 3, Jason claims he saw CeCe speaking with Melissa “that night”. Okay, yes, Jason was drugged that night, but… In the season 6A finale, CeCe claims that Bethany stole her clothes and snuck out of Radley. Alison calls her out and says that Emily was told by Jason he thought he saw CeCe wearing the infamous yellow top that night. CeCe claims that he must have seen Bethany or Alison that night because “he didn’t see me”. Yet, also in season three, CeCe says to Emily that she WAS there that night because Alison called her. Alison was freaking out because everyone wanted the N.A.T. videos, specifically Melissa. CeCe said she was talking to Melissa that night and Melissa begged her to talk to Alison. So, what is it? Were you there or not, CeCe? If what CeCe says is true and Melissa was actually talking to Bethany, that makes zero sense. What would Melissa have had to discuss with Bethany? Bethany and Melissa never even met. YEP. This makes so much sense Marlene.
  25. When Spencer was recalling the night she met Charles/Charlot­te/CeCe, she said that there was something “really familiar” about Charles. Can someone explain to me how CeCe would be familiar to Spencer if they weren’t even close or even friends? They were acquaintances at best.
  26. The “stand-in” that they used in place of CeCe at the dollhouse was bigger and taller than Spencer. Spencer is clearly taller than CeCe.
  27. Alison became a teacher at Rosewood High within five years. Let’s remember that Alison missed most of high school because she was “missing” or “dead”. Seems legit.
  28. At the fake prom in the dollhouse, CeCe yearned to be Prom king with “Ali” a.k.a Mona as her queen. That’s strange for someone who identifies as a female.
  29. If CeCe wanted to be a woman so badly, why did she dress-up as a man in the dollhouse?
  30. We were promised a “gender reveal” in the season 5 finale. “A” was presented as a man in the episode, and not a transgender woman.
  31. Marlene said I would feel “heartbroken” and “surprised” when I found out who Big A was. Nope. I was disappointed. Why would I feel “heartbroken” about a woman who tortured other women for entertainment and because it was “like a drug” to her? That’s not heartbreaking. That’s disturbing.
  32. Mona was revealed to kill Bethany. She said she thought killed Alison but she had mistaken her for Bethany. Mona also helped Alison fake her death that night so she would have already known that she didn’t hit Alison
14.8.2015 | 16:48:25
Lusesita

Season one started with Wilden investigating the girls. He made sure they knew he was on to them. He went ABOVE and BEYOND his call of duty to get the truth out of these girls. After the finale, this makes NO SENSE bc we were shown that he knew exactly what happened to her. He was there, at the crime scene, with Jessica and Cece, and agreed that as far as he was concerned, Jessica’s daughter was NOT in Rosewood that night. So, why the ef would that make Wilden look so CREEPY, SHADY, and a total ASSHOLE cop for no reason.

14.8.2015 | 16:57:22
Lusesita

A poslední věc, myslim, že v ničim nahoře to neni, je tam roční okno ohledně Sary. Měla se ztratit ve stejnou dobu jako Ali. CeCe měla bejt potom co jí ‚zabila‘ ještě nějakou dobu v Radley. Co tu dobu Sara dělala? To seděla venku na lavičce a čekala až si jí najde člověk kterýho v tu dobu ještě nezná? (mělo by to bejt poslední. A znova se za ten jeden komentář omlouvám. Ale já vám to musela sem dát. Třeba se pobavíte jako já :D )

14.8.2015 | 17:00:16
Iveta183

Některé otázky vysvětlit jdou.

  1. Hanna sice začala krást až když tam Ali nebyla, ale Cece v tom díle řekla, že jí v Radley Mona vyprávěla o lhářkách a i o tom co jim pak dělala…
  2. Mayu zabil ten její „bratranec“. Ian – sebevražda. Garreta – Wilden. (Instruktora zranil buď Ezra ze žárlivosti nebo -A)

Z dalších otázek

  1. Charles jakože zemřel a tak tu dobu už v Radley nebyl. Mezitím proběhla operace a pak se vrátila do Radley jako žena s jinou identitou (Je to přitažené za vlasy, ale vysvětlit to nějak jde)

Nicméně, já jsem stejně přesvědčená že ještě 5×25 byl -A muž a pak to Marlene změnila protože to ten někdo z natáčení rozkecal…

14.8.2015 | 21:10:36
Lusesita

Ono i v 6×01 (nebo kdy byl ten ples) to byl stopro muž. Jak tam vedle NĚJ stojí Spencer, tak je to vidět. CeCe je menší než Spence a Spence řekla, že kolem něj bylo něco familiar (co je pro ní familiar na Cece? Zatímco na Wrenovi..) (to možná nahoře taky je)

#72 Iveta183 #77 monika.t.cr
14.8.2015 | 21:49:35
Iveta183

#71 Lusesita: To jo, to mě štve taky že tam to byl chlap, prostě nakonec to bude tak že to nebyl -A ale prostě někdo koho si Cece najala aby zmátl jak lhářky tak diváky… Jinak už to asi nevysvětlí…

A to jak vysvětlili smrt Marion mě ale štve úplně nejvíc ze všeho

14.8.2015 | 21:57:10
Stolid

Ahoj, já se omlouvám, ale jestli nevěděli celou to dobu, kdo bude -A, a teprve teď si vybrali, kdo je -A ve skutečnosti, pak je potom jasné, že tam budou mít spoustu chyb. To mě zklamali. To měli vědět od začátku. A Marlene King mě tedy zklamala na plné čáře, seriál má mít nějakou logiku, ale tady se už i za hlavu chytají hloupé blondýny. Ale stejně se budu dívat dál… :-) Poslední série by měli pouze zodpovídat staré otázky a ne pokládat nové, jinak se konce NIKDY nedobereme.

#76 Lusesita
15.8.2015 | 0:27:29
Ivčí

#39 FightZuzu: To vypadá zajímavě, třeba se to tu objeví i se samostatnou diskuzí :)

15.8.2015 | 1:14:51
michaaalla

souhlasím s tím, že to celé je nedomyšlené… já si celou dobu myslela, že A bude někdo kdo se objevil v prvním díle (jak psala Marlene), a někdo kdo se jedné z dívek dotkl (jak dívkám řekla Grunwaldová) to byly pro mě vždy dvě důležité informace, které mi na Cece nesedí..... ale jako spousta dalších informací sedí na Wrena...... stači se jen podívat na všechny ty teorie o Wrenovi… tolik nápověd vedlo k němu......

15.8.2015 | 8:06:19
Lusesita

#73 Stolid: to jo, s chybama se počítalo, ale ne s takhle velkejma a s tolika.. :-/ A navíc to co pak začli psát na twitteru. Kdyby aspoň měla Marlene tolik slušnosti a přiznala, že například s Marion to nedomysleli, ale že to takhle teď museli použít by bylo lepší, než psát kecy o tom, že použili herce proto aby to přiblížili divákům (což pak z postav dělá 5 letý děti – EW! – nebo si to zase odporuje se scénou Tobyho a Emily, kdy se v roce 2008 bavili o tom, že mu máma umřela před rokem..). A to co tam vypustil Norman Buckley? Jsem znechucená..

15.8.2015 | 9:07:02
monika.t.cr

a co je na Wrenovi familiar? Zatímco Cece je sestra/bratr jejího bratra! #71 Lusesita:

#78 Lusesita
15.8.2015 | 10:01:42
Lusesita

#77 monika.t.cr: to že ho měla ráda, měla s nim aférku, byla v jeho přítomnosti několikrát…? CeCe viděla párkrát a neměla jí ráda. A to že je sestra jejího bratra? Srsly? S Jasonem maj společnýho otce, s ní vůbec nic co by je spojovalo

15.8.2015 | 10:49:33
monika.t.cr

cajk, už jsem si to slovo hodila do překladače. Myslela jsem, že to znamená něco jinýho ;-)

15.8.2015 | 11:02:38
Es

Holky, upřímně řečeno, dokoukala jsem právě seriál – já bych potřeboval místo čtyřiceti minutového dílu tak stominutový… Vůbec to nějak neuzavřeli – jak Jason reagoval, že v podstatě líbal svého přeoperovaného bratra :-D, jak se mamky dostaly ze sklepa, jakou měla motivaci nudná Sara? Jao hodně se mi to líbilo, ale měli zkrátit řeč Cece namísto toho nám dát více odpovědí. Např. kdo zabil paní D., její manžel? Sarah? Bethany? Co se mě týče, mně by se konec hodně líbil, že to v podstatě opravdu byl chlapeček, který se stal posedlý Alison natolik, že měl poruchu sexuální identity a chtěl být v podstatě ženou, ale upřímně řečeno – už jste viděli tak krásného transsexuála :-D? S prominutím, měli alespoň Charlotte místo Cece udělat ze Sary, protože ta vypadá jako bývalý klučina, ale Cece? Wtf? Vždyť to je holka jak vyšitá, těžko by z klučiny udělali holku s ženskými rysy ve tváři – led že by si zaplatila sakra že drahou operaci celého těla a ne jen spodku :-D.

15.8.2015 | 11:48:03
Es

omlouvám se za chyby, psala jsem s velkým zápalem :-D.

15.8.2015 | 11:49:15
Tercii

Někde tu padlo, že to mělo být původně psané na Wrena… no, to je podle mě docela možné- někde v rozhovoru padlo, že v prvních asi dvou dílech si MarMar vybrala tři lidi, kteří měli být -A – což byl podle mě Wren, pak Lucas a možná ještě někdo, nevím, ale to je jedno… a pak jí napadlo něco jiného, a všechny ty tři smetla ze stolu. To řekla. A já neříkám, že to psala vyloženě na Wrena, to opravdu nevím, ačkoliv vodítka k němu tedy jsou, ale určitě to někdy do poloviny čtvrté série psala na chlapa. Pak už se ty vodítka na Cece opravdu objevily, ale předtím tam byly věci, které by mi jí logicky vyvrátily. No nejen předtím, ale i potom. Což je ten největší problém. Já bych se s identitou -A smířila. Já bych se smířila i s tím transgender motivem, já bych se smířila s hodně věcma. Ale nesnesu, když tvůrci pak musí prozrazovat odpovědi na nezodpovězené otázky do interview, to je totiž jako by se nestalo. Nesnesu, když popírají něco, co bylo úplně evidentní- „nepamatuju si, kdy bych udělala Wrena podezřelým“… Nesnesu, když někdo neumí přijmout oprávněnou kritiku nebo přiznat chybu. Čekala jsem plot holes, ale menšího rázu.

15.8.2015 | 14:43:45
Kaculka07

Já jsem teda taky dost zklamaná…jako příběh by to mohl být hezkej, ale strašně moc věcí tam nesedí a dává mi smysl fakt jenom to, že to do začátku měl být wren, a protože si to všichni fanoušci mysleli, tak to Marlen ve vidině obrovského překvapení změnila…nicméně cena za to překvapení je příběh, kterej do toho nezapadá…

#84 Tercii
15.8.2015 | 15:22:32
Tercii

Panejo. Tolik lidí to vidí, tolik lidí vidělo, že je Wren podezřelej, ty vodítka a všechno- a Marlene pak řekne, že podezřelej není, nikdy nebyl, ani ho tak nepsala. Bošhé, pomoc :D Buď si ho schovala jako dalšího padoucha do příštích sérií, nebo je s ní fakt něco špatně.
#83 Kaculka07:

15.8.2015 | 19:48:41
Gejar

Podle mě to,kdo je -A během seriálu několikrát změnila,protože fanoušci na to přišli a ona chtěla všechny přechytračit. Bohužel je na tom až moc chyb. A hlavně jedna věc mi vrtá hlavou. Pokud je otec Jasona pan Hastings, tak jaktože o Charlesovi nikdo nevěděl,když už musel být na světě, když pan Hastings spal s paní D??

15.8.2015 | 20:00:50
Aduš

Tak jo jsem jediná koho zajímá jestli a jak se ty mamky těch lhářek dostali z toho Dilaurentis sklepa ? :D

#87 Lusesita
15.8.2015 | 20:27:32
Lusesita

#86 Aduš: nejsi, celej internet by teď raději seriál Pretty Senior Liars místo Little :D

#88 Stolid
15.8.2015 | 20:51:49
Stolid

#87 Lusesita: Někde jsem možná viděla: Pretty Little Liars: Moms nebo bych spíš dala Pretty Big Liars. Slovíčko senior se mi moc nelíbí, copak jsou tak moc staré?

A tedy já jsem žádné vodítka neviděla k žádné osobě. Ani k Wrenovi. Proboha, vždyť tam byl podezřelý každý!

A mluvíte o tom, že poslední díl měl být stohodinový, aby odpověděli na všechny otázky. A já jsem měla za to, že s odpověďmi neskončili, že se ještě dočkáme odpovědí na nějaké další otázky.

Je někdě odpověd, kdo zabil paní D? Bethany je mrtvá, ta ji zabít nemohla. Proč by to dělal pan D? Už jsou rozvedení! CeCe matku milovala. Mona už s hrou skončila. Snad možná Sara, která moc CeCe neposlouchala a musela ji dělat poslíčka, a taky chtěla vyhodit do vzduchu Radley se CeCe a ostatními.

#91 Packa
15.8.2015 | 23:03:38
google147

Zásadní otázka – proč udělali s Charlese Benjamina Buttona? A A bylo prokazatelně do 5×25 chlap.

15.8.2015 | 23:23:58
michaaalla

Lusesita: tak například na Wrena bylo hodně nápověd např.: jeho jméno v překladu znamená střízlík což je pták a na internetu najdeš hodně obrázků kde všude byly ptáci v seriálu vyobrazováni..... navíc jednou bylo ukázané jak Aria píše test z matiky a tam bylo napsáno, že to vyřeší A a někdo to spočítal a nějak z toho vyšlo právě jméno Wrena… navíc byl vždy záhadný a na A se hodil

mně vůbec nevadí příběh s Charlesem… mně vadí kdo je Charles..... taky se mi nelíbí jak vysvětlili tu noc kdy Ali zmizela – Cece ji praštila, matka pohřbila – Mona zabila Bethany a tu pohřbila Melissa… to mi přijde dost ujetý......

#92 Lusesita
16.8.2015 | 7:50:36
Packa

#88 Stolid: Teď jsem našla článek, kde Marlene říká, že některé otázky budou zodpovězené i v prvním díle 6B.

16.8.2015 | 9:55:26
Lusesita

#90 michaaalla: mně to vysvětlovat nemusíš, já to vim :)

16.8.2015 | 9:56:47
A Lonely Wolf

Spencer a Hanna vypadají úžasně! Ale ono všechny vypadají skvěle :) Taky mi přijde, že je Hanča těhotná, doufám, bylo by to hezký. Nemůžu se dočkat 6b, už aby byl rok 2016 :/

16.8.2015 | 12:27:03
Hortenzie

#38 Jell: Ja si myslim že Sarah je Bethany…

#95 Es
17.8.2015 | 9:29:39
Es

#94 Hortenzie: Taky si myslím, že Sara bude nakonec šílenější, než Charlotte sama, nedivila bych se, kdyby se vydávala za Saru, a byla to přitom Bethany :-)

#97 Carla
18.8.2015 | 18:48:54
Petuskaxo

Nevíte náhodou datum odvysílání premiéry zimní části?

19.8.2015 | 12:18:09
Carla

#95 Es: Já naprosto souhlasím :)

21.8.2015 | 8:40:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama