Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Je opravdu [SPOILER] -A?

Je opravdu [SPOILER] -A?

Pokud jste ještě neviděli letní finále, doporučujeme tento článek nečíst. OBSAHUJE SPOILERY!

2 2
28.8.2013

JE OPRAVDU EZRA -A?


Nikdy jsme si nemysleli, že by scénáristé udělali z Ezry někoho zlého, ale pak se to stalo s Tobym a nyní bylo na řadě ještě větší odhalení: Ezra je -A. 



Takže, je Ezra opravdu -A? Jakto, že jsme si ničeho nevšimli? Zrekapitulujeme v článku některá fakta, která naznačují, že Ezra nebyl jen milující přítel.

Peníze: Stále je podezřelé, kde Ezra v minulé sérii sebral najednou tolik peněz. Jeho příběh o prodeji starého auta byl opravdu zamotaný a ještě k tomu Jason viděl vypisovat šek na 50 000 dolarů neznámé osobě těsně předtím, než jsme Ezru začali podezřívat. Koneckonců, Marlene King uvedla, že v Rosewoodu nic není náhoda.

Nezvěstný: Když už mluvíme o náhodách, v epizodě 3×10 What Lies Beneath byl Ezra na chvíli mimo. Říkal, že to bylo kvůli tomu autu, protože se ho snažil odkoupit zpátky, ale je možné, že to mělo nějakou souvislost s -A. Jason v této epizodě také nebyl, možná se spolu setkali?

„Ta věc s Jennou“ a -A: Předtím to nikoho nenapadlo, ale když si na to vzpomeneme, tak klid, s jakým Ezra přijal to, co dívky udělaly Jenně, je opravdu podezřelý. Stejně tak to, jak vzal na vědomí -A. Narozdíl od Caleba nebo Paige nikdy s -A neměl osobní zkušenosti a také to byl on, kdo se snažil, aby Aria s Jennou trávila co nejvíce času. Možná, že to celou dobu věděl.

Byl na maškarním bále: -A tým byl opravdu aktivní na maškarním bále (epizoda 2×25 UnmAsked). Šel tam Ezra opravdu proto, aby Arie dokázal svou lásku? Nebo měl postranní úmysly?

Náhlé objevení v Halloweenském vlaku: Poprvé byl Ezra pryč v epizodě 3×13 This is the Dark Ride, ale najednou se v něm, po několika hrozných událostech, objevil. Šťastná náhoda nebo byl ve vlaku celou dobu?

Psací stroj: -A používá psací stroj. Ezra jeden má a během epizody 3×18 Dead to Me se na něj kamera zaměřila. Náhoda nebo nápověda?

CeCe se objevila za jeho dveřmi: Bylo záhadou, proč CeCe poslouchala Ariu a Ezru za dveřmi. Ale teď když se ví, že Ezra a CeCe pracovali spolu, dává to smysl. Víme, že -A donutila CeCe vrátit se do Rosewoodu, takže jí možná jen zajímalo, co má její šéf za lubem?

Tak co si myslíte vy? Je Ezra opravdu -A? Nebo to je ještě někdo jiný? 

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /92

Kacushka69

Popravdě si myslím, že Ezra jen sledoval Ariu, aby zjistil co se děje..

#2 TerkaAndy
28.8.2013 | 11:53:26
TerkaAndy

#1 Kacushka69: Já úplně nezahazuju možnost, že by s tím neměl něco společného.. Ale ten hlavní to podle mě není, protože by nám to neukázali v polovině 4. série, když je jistá ještě i pátá :)

#3 McLilIy
28.8.2013 | 11:57:38
McLilIy

#2 TerkaAndy: Teri, nevíš kolik bude celkově sérií ??

#4 TerkaAndy
28.8.2013 | 12:03:24
TerkaAndy

#3 McLilIy: Zatím je potvrzena i pátá. Zda jich bude víc, to se ještě neví, nejspíš to budou rozhodovat během páté série, podle sledovanosti, oblíbenosti.. Nebo se rozhodnou to nenatahovat a pátou to ukončí, uvidíme.. :)

28.8.2013 | 12:06:42
Spencer H

Nemyslim si že je Ezra A… ale něco společného by s tím mohl mít… :)

28.8.2013 | 12:33:46
Ponds

Na všech těch bodech něco je, ale taky je pravda, že Ezrase Arii několikrát ptal, jestli se zase něco neděje s -A. Možná ji opravdu jen sledoval, aby zjistil, co se děje.

#7 TerkaAndy
28.8.2013 | 13:11:51
TerkaAndy

#6 Ponds: Nevim no, já jedinýmu vztahu kterýmu sem kdy věřila je Hanna&Caleb – v tom smyslu, že Caleb není -A a neublížil by jí nikdy. U Ezria a Spoby mi ten vztah nikdy takovej nepřišel.. Ale stejně se na konci seriálu dozvíme nějakou bombu, kterou nikdo nečeká :D

28.8.2013 | 13:47:32
Verousek

Ale proč by Ezra, kdyby nebyl členem A týmu tak naštvaně práskl těma dveřma od skříně…

28.8.2013 | 14:09:12
hanna34

jaký by mněl ezra důvod to holkám dělat ??

28.8.2013 | 15:45:07
McLilIy

Četla jsem ta Twitteru rozhovor mezi Merlene King a fanynkou. A fanynka jí psala jestli by jí nedala aspoň nápovědu kdo je Red Coat nebo -A ,Už si to moc nepamatuji, a Marlene ji odepsala pouze #Big A. Tak přece říkala Mona Arii, takže je tu možnost že Aria patří do -A Team. Jestli je to tak tak budu smutná :(

28.8.2013 | 17:03:08
Blond.girl

Na facebooku na stránkách pll jsem četla různý názory. Hodně lidí si myslí, že jen sledoval holky a když se dostal do doupěte -A, tak práskl těma dveřma protože zjistil o co jde a že mu Aria nic neřekla a on ji nemohl nějak pomoct a chránit ji. A pak tam byl názor, že Ezra je -A a mohl to být ten strarší kluk Ali, ten se kterým se vídala, ten „kluk z pasáže“ nebo jak :D

28.8.2013 | 18:34:23
BetBoley

NO nevím jak Ezra, ale něco na tom bude jen tak si proplouvá. Také mě napadla Aria, svojí mamku poslala pryč a jí se nic moc neděje.

28.8.2013 | 18:42:07
mikalka1992

uz me to zacina stvat ezrovi a arii jsem do tedka fandila a ted… nevim co si o nem mam myslet, byl to pro me docela sok a ja doufam ze se to nejak vysvetli jinak to vazne po***li

28.8.2013 | 18:48:53
Aneta*

Aria s tím nemůže mít nic společnýho, proč by si jí jinak Ezra vylíval srdíčko ? Já si myslím, že Ezra je do toho nějak zapleten ale, že -A není, jak už psaly holky nahoře, je moc brzo na to, aby -A odhalily jinak, mě stašně vadí, že je do toho Ezra zapletej ! :D Jemu a Arie jsem hrozně fandila ! :D

28.8.2013 | 19:03:00
Cinkitoo

Jestli je Ezra A, tak sice nechápu důvod, ale měla bych pocit uspokojení, že „já říkala, že to je parchant“ :D

#28 AnnyVav
28.8.2013 | 19:35:24
Aneta*

Já to taky vůbec nechápu :D Co má s Alison společnýho ? Proč by po ní šel ? Leda, že by to byl ten starší chlápek, jak tam četly ten dopis, že s ním má jít na tu pláž, ona s ním nějak vypekla a on se jí to snaží vrátit, já to tak chci pochopit ! :D btw: Není parchat,…možná trošku :D

28.8.2013 | 19:51:20
Vik1426

Já nevím od začátku jsem si myslela, že je Ezra v -A týmu ,ale teď si to už nemyslím protože to ,,oko'' které holky sledovalo nebylo podle mě Ezrovo, ale nějaké holky je to vidět podle řas a on se tam pak najednou ocitl a práskl těmi dveřmi od skříně ( jakoby to říkalo to co si většina myslí, že přišel na to doupě -A atd.. :D) bylo to divné, ale neukazovali by -A už na začátku 4. série když má být i 5. a spekuluje se i o 6. ( někde jsem to četla, ale nevím jestli to je pravda :) )každopádně teď si získali ještě větší pozornost! Všichni jsou nedočkaví, perfektní konec! :D

#18 TerkaAndy #36 exterminate
28.8.2013 | 19:53:54
TerkaAndy

#17 Vik1426: Fotku toho oka v obraze sdílela na instagramu Sasha, takže tím jen potvrdila mojí domněnku, že je sledovala Alison :)

#22 Vik1426
28.8.2013 | 19:55:59
Aduš

Myslím že Ezra a Ali měli společnou minulost

28.8.2013 | 19:57:32
Návrtka

Ezra porstě nemůže být A! Odteďka nemůžu koukat na PLL očima, jakýma jsem na to koukala do tohohle dílu! Doufám, že v tom bude nějaký super háček! jako to bylo s Tobym! Že by si na sebe občas házel takový průšvihy? Jako třeba aby dával lístky Ariině mámě na tu výstavu, kam se chystali jít s Ariou? Nebo to byl takovej parchant a lhář, že jí nechal dát na Hallowen do bedny, kde byl mrtvý Garett? Mě se tomu prostě nechce věřit! :(

28.8.2013 | 19:58:54
Vik1426

Já nevím od začátku jsem si myslela, že je Ezra v -A týmu ,ale teď si to už nemyslím protože to ,,oko'' které holky sledovalo nebylo podle mě Ezrovo, ale nějaké holky je to vidět podle řas a on se tam pak najednou ocitl a práskl těmi dveřmi od skříně ( jakoby to říkalo to co si většina myslí, že přišel na to doupě -A atd.. :D) bylo to divné, ale neukazovali by -A už na začátku 4. série když má být i 5. a spekuluje se i o 6. ( někde jsem to četla, ale nevím jestli to je pravda :) )každopádně teď si získali ještě větší pozornost! Všichni jsou nedočkaví, perfektní konec! :D

28.8.2013 | 20:05:02
Vik1426

Aha.:) Jak se jmenuje na instagramu prosím? :) Napadlo mě to pak :) #18 TerkaAndy:

28.8.2013 | 20:07:52
Petra712

viděli jste už promo na ten říjnový díl? Ke konci proma jsou holky a za něma stojí Ezra, neříkejte mi, že si ho nevšimli. On je buď sledoval, nebo jen součástí A-Teamu, vím, že se Ezra v prvních dílech 1. série zmiňoval kam chodil na tu školu, je to ten Upon či jak?

#39 noonick
28.8.2013 | 20:47:13
SaDiablo

Na PLL by tohle bylo až moc jednoduchý odhalení. Doteď se množilo milion otázek a odpovědí bylo minimum, tvůrci by asi těžko přišli rovnou s tou „hlavní odpovědí“, když těch „malejch“ ještě plno zbývá, a když už se něco odkryje, vždycky je toho pomálu, postupně, no rush. Ezru tam scénáristi nasadili schválně, protože věděli, že spolu s těma oblekama nám to pěkně zamíchají v hlavě (+ kšiltovka dodává takovej pocit, že je Ezra darebák s dvojí identitou, protože takový ošacení normálně nemá). Vezměte si, kolik chlapů momentálně můžeme podezřívat? Caleb stopro ne, Tobyho záměr známe, Wilden je mrtvej a po Jasonovi ani stopa. Zbývá jenom Ezra, řekla bych, že o Ariině otci ani mluvit nemusíme… (Btw, myslím, že se holky měly podívat na velikost.) Takže je otázka, jestli toho „muže“ známe, nebo nás ještě v páté sérii/na konci 4. překvapí nějaká nová postava… Nemyslím si, že Ezra něco s Ali měl, že ji znal „zaživa“, ale vyloučit to nelze. Určitě ale není -A. P.S. Ta baba Grunwaldová se mi hrozně nelíbí. A lže.

#25 Vik1426 #38 Anabela12
28.8.2013 | 20:47:21
Vik1426

S tou Grunwaldovou souhlasím, že lže. Zajímavá názor..Něco na tom bude. #24 SaDiablo:

28.8.2013 | 20:51:38
Aneta*

Pevně doufám, že je to nějaký nedorozumění, jak holky psaly, jak to bylo s Tobym ! Ezra nemůže být záporák, tomu se mi nechce věřit. A není mezi tím ani žádná souvislost, jsem na to strašně zvědavá, už aby byl říjen! :D btw: odkaz na Sashi instagram ? Kdo má, pošlete prosím :)

28.8.2013 | 20:54:04
petasouckova

Myslím si že Ezra není -A i když jsem byla celkem vykulená … myslím si že je jenom sledoval , protože má Ariu rád !! když se jí párkrát ptal jestli je něco zase s -A … tak jí chtěl jenom ochránit … a nebo je taky spojený s -A ale je jasné že to bude kluk … :P asi

28.8.2013 | 20:56:18
AnnyVav

#15 Cinkitoo: přesně,souhlasím! :D

28.8.2013 | 21:18:48
Aneta*

Viděly jste někdo někde na těch tabulích, v tom -A doupěti Ezru ? Já jsem s ho teda nevšimla :/

28.8.2013 | 21:19:34
Spencer H

Po dnešnm díle si pořád nemyslim že je Ezra hlavní A, ale že je něco jako poskok hlavní A :D a doufám že to nedopadne jako s Toby, u tobyho jsem byla ráda že se to vysvětlilo ale kdyby to udělaly podruhý tak by to bylo blbý! a koukejte tohle jsem objevila na fejsu

  • Ezra pracoval na Rosewoodské střední, tak mohl dívky snadno sledovat
  • Marlene řekla, že -A bude někdo, kdo se objevil v pilotní epizodě
  • A začal(a) trápit holky až po tom, co Ezra začal učit
  • Byl na Aliiném pohřbu, aniž by ji znal. (Nebo jí znal a ostatním to tají?) Každopádně přijde mi minimálně zvláštní, aby někdo šel na pohřeb někoho, koho vůbec neznal.
  • Udělej to správně. Budu se dívat. Jako Tom Sawyer. –A" – literární odkaz – kdo jiný by je dělal než učitel angličtiny?

Při probírání díla Velký Gatsby je za Ezrou nápis „married for love?“ v následující epizodě přijde Spencer e-mail s podobným zněním. („Married for love or an alibi?“)

  • Vlastní psací stroj – jediný v celém seriálu. -A občas píše vzkazy na psacím stroji a producentka Marlene King si jako profilovku na twitter dala psací stroj.
  • Když se mu Aria přizná s tím, že s kamarádkami oslepily Jennu, tak ani nereaguje – skoro jako kdyby to už vědě
  • V 1. sérii Ezra předčítá svou povídku, která končí slovy: „A najednou, její život skončil. Všechno co znala zmizelo a putovalo vzhůru směrem k letní obloze.“ – která dívka zemřela v létě?
  • Pamatujete na díl, když holky dostaly panenky, které jím říkaly, co mají udělat? Hanna musela v podstatě rozbít svojí rodinu, Spencer se musela rozejít s Tobym, Em riskovala život když se měla sejít s -A a co Aria? Aria se měla zbavit Ezrovy bejvalky. Jak by jí to asi mohlo ublížit? Sice to může vést k tomu, že je -A Aria, ale ukazuje to i na Ezru – pokud jim Jackie znepříjemňovala vztah tak není nic lepšího, než se jí zbavit.

    :)

28.8.2013 | 21:19:47
PieceS

Když ho ukázali,myslela jsem že se zblázním a něco jsem chtěla rozmlátit :-D doufám že není -A..jinak jsem z toho dílu stejně zase zmatená,už tam nevěřím asi nikomu

28.8.2013 | 21:39:45
Anabela12

Nemyslím si, že Ezra je A, jaký by měl důvod?? I kdyby měl společnou minulost s Ali, jak by ho to spojovalo s holkama, když zrovna tuhle část svého života před nimi Ali tajila… A Aria už vůbec nemůže být A, i ji samotnou málem srazilo auto, které řídil někdo z A týmu a její maminku popíchaly ty včely v autě, proč by byla tak zvrácená, aby vystavovala milovanou matku smrtelnému nebezpečí?? A těch důvodů bych našla víc, jenom se mi to už nechce psát :D Myslím, že nás prostě jen chtějí zmást a napnout :) Toť můj názor ;)

28.8.2013 | 21:48:27
lelus

Někdo se tu ptal jestli Ezra byl na některé z tabulí v doupěti. Tak odpovídám, (jelikož sem si ty scény v doupěti pouštěla několikrát :-) ). Ano Ezra na tabuli je v Arii časové ose, jako má Hanna Caleba na ose, Spencer Tobyho a Wren, akorát Emyli časová osa tam neni vůbec vidět. Jinak po zkouknutí poslední episody jsem prolezla na twitteru co šlo a na youtubu a nejvíc mě asi zaujal rozhovor s Ianem Hardingem (Ezra), (rozhovor byl natočenej ještě před touhle episodou), když se ho moderátorka ptala kdo bude Big A jestli se sní může podělit aspoň s nějakou nápovědou a on odpověděl, že Big A určitě není nikdo cizí, v tom smyslu, že by na konci 4. série nepříde cizí chlap a řekne čau já sem john a jsem Big A. Určitě to bude někdo všem známí. Takže tím se vylučuje možnost, kterou tady někdo psal, že A bude na konci série někdo úplně mimo. Myslím si, že určitě neudělají to samí co udělaly s Tobym, to by scénaristy tak zamotanýho seriálu jako je PLL podle mě určitě nenapadlo. Takže jsou podle mě tři možnosti: 1. Ezra je doopravdy Big A ( s tím, že je to pošahanej neurotik, kerej chodil s Alison a teď jí chce mrtvou, čemuž já odmítám věřit, Ezru mám moc, moc ráda ) (zjednodušená verza příběhu o beach boyovi, nebo jak měl ten kluk přezdívku) 2.1. Ezra potom co potkal Ariu v kavárně, kdy si povídali a Aria mu dala pusu řekl, že se musí sám přesvědčit jestli A už není(několikrát se ptal Arii a nejen jí i Emily a asi je vnímavej a došlo mu, že jejich odpověď NE není přesvědčivá) a tak se rozhodl, že bude Ariu špehovat( čemuž by odpovídalo to, že vůbec nebyl oblečenej jako A i kdyby byl Big A a nosil si co chce, tak jelikož je A takovej profík pochybuju, že by neměl rukavice to je podle mě hodně podstatný a další věc ta kšiltovka opravdu dodává dojem, že je tam na vlastní pěst a hraje si na detektiva a do skříně třísknul z nervu, že mu to Aria neřekla nebo Emily, když se ptal.)
2.2. A mu poslala zprávu s tím, že Arie někdě ubližuje (s tím, že to někde je v doupěti a poslala mu adresu), což by mohla udělat, ptž by věděla, že Ezra bude hodně naštvanej, že mu Aria celou dobu lhala a udělá jí scénu, což myslím, že A pro pobavení klidně stačí. Téhle verzi by odpovídalo to, že holky vyšli z toho domu přešli silnici a hned byly u toho obchodu s maskama, kde je pozoroval Ezra, kerej už se na ně pak vůbec nekoukal a šel se hned podívat do toho bytu. A následuje zase nas*ané plácnutí do skříně.
3. Ezra už delší dobu pátrá na vlastní pěst a to z několika důvodů: a) určitě proto, že chce pomoct Arie, která mu několikrát nejistě odpověděla, že A už není
b) má s Ali svojí minulost a taky ho hodně zajímá co se sní mohlo stát (tomu by odpovídalo, že toho moc z Ezry minulosti nevíme, což v již zmiňovaném rozhovoru sám potvrdil Ian, který řekl, že Ezry minulost je pro nás vlastně trošku záhada a že odhalovat jí bude hodně zajímavé) z jakého důvodu by ho to mohlo zajímat ví bůh, o tom asi by byla ta minulost :D Takže opravdu těžko říct, já osobně si myslím, že producenti, scénaristi, režiséři a bůh ví kdo ještě ho neudělají Big A, tím by si odbourali to nejdůležitější otázku z celýho seriálu podle mě dost brzy, když je potvrzená i 5. řada., ale nedokážu s tipnout jestli je nějakým způsobem zlej nebo je jen zamilovanej ňoumík, kerej sledoval svojí lásku, aby jí pomohl, ale MOC MOC chci aby to tak bylo, ptž Ezra a Aria jsou můj nejoblíbenější pár a Ezra je jedna z mých nejoblíbenějších postav bezohledu na Ariu. Omlouvám se, že je to tak dlouhý, jestli se to přehnala tak to klidně smažte :-)

28.8.2013 | 22:20:41
allexiss

Páni, celou dobu čekán na další pořádný zvrat a ten je tady, super, ode dneška mám ráda Ezru, nikdy jsem ho moc nemusela, ale já ráda ty zlý. Jenom jsem nějak nepobrala, v čem měla ta stará bába Gr… pomoc Alison???? Jenom mě mrzí, že Caleb odjede do toho šíleného města, chudák Hanna. A docela mě dostalo jak se CeCe zvedla z tý země a odešla – to tvůrci trochu přehnali, když spadnete z takový výšky na záda, tak se asi těžko odejdete jen tak. Takže máme 2 RC?! Ali a Cece?

28.8.2013 | 22:21:28
Luuuu

Ezra není A, souhlasím že je sledoval, aby zjistil co vše mu Aria a holky zatajily, a proto práskl s tou skříní.

čestný člen redakce
28.8.2013 | 22:25:29
exterminate

myslim, že to oko bylo ty starý ženský… bylo světle modrý jako její.. :D #17 Vik1426:

28.8.2013 | 22:57:27
TerkaAndy

Tyvado, tady se to tak rozjelo, že už při čtení druhýho příspěvku nevim, jak sem chtěla reagovat na předchozí :D Všechny teorie (ať ty co jsou vypsané v článku, v komentářích či na jiných stránkách) mají něco do sebe.. na konci seriálu stejně nebude všechno 100% sedět, takže si myslíš, že musíme prostě jen čekat, jak seriál dopadne :)

28.8.2013 | 23:17:56
Anabela12

Souhlasím s tebou, jen bych ješt k těm chlapům doplnila Wrena, kolem něho začíná být nějak tajemno :) No uvidíme, čím nás překvapí další díly :) #24 SaDiablo:

28.8.2013 | 23:34:35
noonick

#23 Petra712: k tomu promu… když Ezra stojí za nima, tak to znamená, že v tý plynový masce je někdo další, že? :)

28.8.2013 | 23:54:10
thethees

Je možné že v tom má prsty i jedna z holek ale doufám že ne:(( ke konci přece děvčata řekly: ale nám přece Ali muže věřit a ta starší pani: to bych si nemyslela??

28.8.2013 | 23:58:26
Monička.15

Ja si myslím, ze Ezra není na 100% A…Přece kdyby je prohlížel tou dirkou, tak by pak nevešel do doupěte a prohlížel si ho a ještě se roštiloval, to se mohl roštilovat za tou dirkou :/ každopádně strašně moc doufám, ze A není jedna z holek, ale to by bylo fakt uz hooodne přes čáru, nemůžu se dočkat na další dil!!! ;)

29.8.2013 | 0:22:13
hali13

Tak letní finále bylo pěkný a konečně jsme se tak trochu hnuli dál i když ne o moc pořád tam je spousta otázek. Asi největší otázka je jasná je Ezra – A můj pocit je ten že už od prvního momentu mi byl nesympatický a to je mi celou dobu + a to je hlavní celou dobu mi přijde že něco skrývá takže bych se vůbec nedivil kdyby byl v A týmu nebo byl dokonce A. Tak uvidíme co se z toho nakonec vyklube a jestli to není jen klasický tahání za nos na který jsme v PLL už zvyklí .

29.8.2013 | 0:28:24
TerkaAndy

Instagram:
Tammin (Jenna) – tammin1
Marlene King – imarleneking
Ashley (Hanna) – itsashbenzo
Ian (Ezra) – actuallyharding
Keegan (Toby) – keeoone
Lucy (Aria) – lucyhale
Sasha (Alison) – sashapieterse27
Shay (Emily) – shaym
Tyler (Caleb) – longhaired_child

29.8.2013 | 0:28:52
Stolid

Ahoj, Ezra není -A, čeká nás pátá série, o čem by bylo 25 dílů 5. série? Prostě jenom další člen -A týmu, mám takový dotíravý pocit, že A má tajemství na každého v Rosewoodu, které využívá ve svůj prospěch. A je jeden člověk, který řídí všechny lidi kolem sebe. Kdyby byli dva lidi A, kteří řídí A team, něco by se posralo, protože dva jiní lidé nemůžou myslet stejně. Nejsou nápovědy příliš okaté? Navíc, tvář Ezry nám ukázali ONI, takže to jistotně nebude on, čekají od nás, že na to přijdeme sami, ne? V seriálu je příliš moc lidí, kteří se zdají mrtvý a přitom jsou živý, vstávají z hrobu! Nevšimli jste si? Alison nemůže rozhodně holkám věřit, když se podívám zpátky, kolikrát nedokázaly zavřít pusu a Alison je musí pouze ochraňovat a chránit jim zadek, k ničemu nejsou, nejsou schopny vypátrat A, přitom Alison to dokázala. A prosím, věříte té staré babě, že je Alison naživu? Může lhát! Testy DNA jsou nespolehlivé, když se jedná o dvojčata, takže buď je Alison mrtvá doopravdy nebo má mrtvé své dvojče a ona žije.

29.8.2013 | 0:29:47
Stolid

Koho si tipujete, že sledoval holky dírkou v doupěti? Ezra to nebyl, buď to byl/a -A nebo Alison(Opravdu živá?!), přece ona je tam dovedla.

#48 TerkaAndy
29.8.2013 | 0:35:54
Joulinka

Táááák jsem nechtěla pitvat v tomto seriálu, ale brát ho pouze jako oddychovku. No, díky mé kamarádce jsem se totálně ponořila do A theories… A ano, myslím si, že -A je Aria. Nevím sice, co tam Ezra dělal, ale myslím si, že udělali zase z komára velblouda a nakonec se pak ukáže, že Ezra je stále kladnou postavou (hrdinou?). Nejsem takový maniak, abych si všechny díly pustila znovu a zaměřila se na Ariu, ale co jsem se dočetla na netu, tak to dává i docela smysl…a navíc v dnešním díle bylo další takové menší vodítko… V magických koulích měla každá nějaký kousek věty. Když byl záběr na Spenc, jak bere do ruky kouli od Arii, tak se tam neobjevilo to, co předtím, ale A!!!!! Pevně doufám, že pátá série bude konečná. Sice je ten seriál docela dobře propracovaný, ale zbytečné prodlužování, a tudíž vaření z vody, je únavné. Raději velké finále, na které se jen tak nezapomene.

#49 PieceS
29.8.2013 | 0:50:25
lelus

http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/…sive-828131/ tenhle rozhovor s ianem hardingem je dcl zajimavej, nevim treba sem to blbe pochopila, ale z toho co rikal je jasny ze nejakym zpusobem ezra zlej bude :-\ coz me sere :-D

29.8.2013 | 0:55:50
TerkaAndy

#45 Stolid: Jak jsem psala, Sasha (Alison) sdílela na insta fotku oka v obraze, takže si myslím, že to byla Alison :) Která tam má tu dírku už delší dobu, aby mohla sledovat členy -A týmu.

29.8.2013 | 0:58:55
PieceS

#46 Joulinka: jak si psala o té kouli,tak Aria tam měla A i předtím..jinak by mě zajímalo,proč si v tom doupěti Hanna schovala nějaký deník

29.8.2013 | 3:15:19
Cinkitoo

Shana a Mona – co to má zase být? To vyhrožování smrtí Mony byl teda způsob, jak je dostat do Ravenswoodu? Myslíte teda, že jsou dva týmy – A a červené kabáty? Já myslím, že ano. A věřím, že Ezra v A týmu je. Odmítám teorii o hluboké lásce k Arie a sledování holek, aby zjistil, jestli A stále je. Na druhou stranu – obleky: na co? A je vždycky na konci v rukavicích a mikině s kapucí. Na co by mu obleky byly? A Ezra je taky nenosí. Deník vzala Hanna určitě proto, aby se s ním nezdržovaly tam, doma ho rozlomí a uvidíme. Jenže se obávám, že se v dalším díle k otázkám z tohoto dílu zase nevrátíme.

29.8.2013 | 8:55:28
xmalinka

Ale tu toho je ;) … tato posledna cast mala taky pomalsi rozbeh ale koniec ma SOKOVAL !!!!! Podla mna Ezra s tym moze mat nieco spolocne… urcite treskol s tymi dvermi kvoli nervom,ze su uz na tej spravnej ceste… a ali mohla byt tehotna s nim, ved vidiet,ze ma slabost pre mladsie rocniky ;)

29.8.2013 | 9:13:54
SaDiablo

Asi se to dá brát jako SPOILER, to co napíšu… Nevím, v knihách prý je, že má Alison dvojče, tzn. že by mohlo být celkem pravděpodobný, že bude zahrnutý i v seriálu… Ale kdoví.

29.8.2013 | 9:34:09
Weunka2610

tenhle seriál jsem si zamilovala od prvního dílu, ale začínají mě upřímně štvát.. Big A bude mít kolik těch poskoků, 20? když se zjistila Mona upřímně jsem doufala, že už se tam neobjeví o 2 série dál si tam běhá jakoby nic, zvrat s Tobym mě upřímně dost vadil a Spencer A byl už fakt konec.. jestli to protáhnou na 6 sérií, tak se ukáže že v tom jede celé město :D

29.8.2013 | 9:34:51
allexiss

Ezra se s Ariou rozešel, takže proč by je jenom sledoval a by zjistil jestli je -A opět na scéně nebo ne. To nedává smysl. Více se přiklkáním k tomu, že je jeden z pozkoků -A, jeho minulost je záhada. Podle mě bouchnul těma dveřma, protože ho naštvalo, že holky opět našli doupě.

29.8.2013 | 9:54:26
EmmaSwan

Nemyslím si, že Ezra je -A. Nemá motív aby dievčatám toľko ubližoval. Možno sa pridal do -A týmu len nedávno aby ochránil Ariu.

29.8.2013 | 10:12:26
Pavlina8

Já si myslím,. že to je Spencer :D :D už od začátku :D

29.8.2013 | 10:56:56
McLilIy

Podle mě to není ani jedna z holek. Proč by si rozvracely rodiny?? To přece nedává smysl

29.8.2013 | 12:19:37
McLilIy

Už nevím kdo to tady psal ale jak je to promo na 4×13 Tak podle mě jak Ezra stojí za nimi, tak tam na něj narazili nebo něco tak protože je vidět že se Aria otáčí směrem od něj

29.8.2013 | 12:24:24
ShayLover

Pokud je Ezra A, tak nechápu proč. Proč by ubližoval Arie, která ho milovala a on jí asi taky? Kdyby byl A, jistě by nějak odstranil Ariina otce, ale nemá důvod ubližovat matkám holek ani holkám samotným. Navíc v jedné epizodě A udal Ariinýmu tátovi, že se schází s Ezrou v sousedním městě. Ezra na tu schůzku nic netušíc šel a v kavárně viděl Ariina tátu. Potom odešel. Lekl se. Přece by neudával sám sebe a ještě tam nejel… SMS od A dostávala Aria i ve chvílích, kdy byla s Ezrou… Podle mě ho spíš naštvalo, že A je asi chlap. :)

29.8.2013 | 13:56:09
Troian

Myslím si, že Ezra -A je, ale ne hlavní. No, spíš v to doufám. :)

29.8.2013 | 13:58:25
veve99

To oko je podle mě ta paní G protože jak by jinak věděla že se chystají na ten večírek a Ezra je podle mě sledoval aby ochránil Ariu a jak viděl to doupě tak byl naštvaný že mu to neřekla :)

29.8.2013 | 14:13:42
karlicka8

Já si myslím, že Ezra patří do -A týmu, že je to ten záhadný kluk od Alison. A myslím, že Aria taky není, taková, jak si holky myslí. Ta stará paní na konci říkala, že Alison nemůže věřit ani jim. Možná to bylo na Ariu.

29.8.2013 | 14:23:12
MártyMája

je fakt že Arii se už dlouho nic nestalo a je možný, že Ezra je v A týmu, ale tak uplně tomu nevěřim :) a když tu pročítam ty komentáře o tom že Ezra nebo ona jsou A tak jsem si vzpoměla na scénu kdy se Aria dozvěděla o Malcolmovi a chtěla to Ezrovi říc, on to přece nevěděl ne? a přitom když Aria odcházela z jeho bytu stál tam ten dárkovej koš kterej byl myslim od A..tak ho Aria vzala a vyhodila… když se pak o Malcomovi dozvěděl i Ezra byl hodně překvapenej… no prostě si myslim, že kdyby byl Ezra A. tak by o něm přece věděl ne? :) i když asi jsou to jenom moje teorie asi prostě jenom nechci aby byl Ezra A.. :D na to ho mam dost ráda :D

29.8.2013 | 14:38:31
AnetSteflikova

no já už vůbec nechci aby byl Ezra A !!!!! miluju Ezriu <3 ale nedává mi smysl, proč by to kráskam dělal ?

29.8.2013 | 14:42:07
Cinkitoo

To oko nebylo tý báby, měla jiný řasy a vodnatý oči. Tohle bylo oko Alison, pokud ta holka, co tam Spencer dovedla, byla opravdu Alison. Bylo to dívčí oko, nemělo vrásky a mělo dlouhé řasy.

29.8.2013 | 14:58:10
Cinkitoo

Jo a ještě: štve mě, že Aria se s Jakem rozejde. Protože „ach, s Ezrou si tolik rozumí, básničky, černobílý filmy“ a Jake usíná u černobílejch filmů :D Ezra měl odjet s Malcolmem a jeho mámou a byl by od něj pokoj. Je to blbeček, pořád ze sebe dělá chudáčka.

29.8.2013 | 14:59:40
Aneta*

wáu, hodně toho tu od včera přibylo :D Dalo to práci, všechno to číst :D Nicméně nevím co si mám myslet o tom, že Ezra má něco společnýho s -A. Chvilku mi příjde, že by klidně mohl, že se chce Ali za něco mstít kvůli minulosti ale pak si tu přečtu pár komentářů a zase si myslím, proč? Proč by ubližoval holce, kterou miluje kvůli její pitomý kamarádce která je „mrtvá“ ? A ta poslední scéna v 12 dílu mi příjde jakože je překvapenej. Překvapenej, že mu holky přišly na doupě a vším se mu tam prohrabaly nebo, protože mu o tom všem zase Aria neřekla? Že je zase -A mučí ? No nevím, už se ale spíš přikláním k tomu, že -A není, že jen sledoval holku, kterou miluje, protože měl tušení, že mám zase problémy s -A a jen si to chtěl potvrdit. Ezra&Aria forever ! ♥

29.8.2013 | 15:07:27
Emii

Myslím že Ali měla neco s Ezrou …mozna to byl on s kym otehotnela (ten staří kluk, se kterým se scházela). Ale proč by ublizoval holkám??? Ezra je určitě v -A týmu!!! :(

29.8.2013 | 15:22:57
XOXO

Co se týče posledního dílu a ‚Ezra-šoku‘, nemám pocit, že by jeho výraz v poslední scéně po prásknutí do skříně říkal ‚jsem -A a holky na mě přišly‘ , spíše mám pocit, že jeho výraz ukazuje trochu překvapení a také ‚pousmátí‘ a mám z něho spíše dojem, že říká ‚Konečně jsem to našel‘ a tomu by odpovídalo i bouchnutí, nemuselo to být z rozzlobení , ale z rozrušení. :)

29.8.2013 | 15:36:24
hledaseniki

Mě přijde podivný, proč se rozhodl Ariu a holky sledovat zrovna teď, vždyť měl už několik příležitostí, to mi tam nějak nehraje, Ezra s tím něco společného mít bude, ale určitě nebude A, protože jak už tady bylo zmíněno, je to polovina sezóny a hlavně nás čeká další řada tak o čem by to asi bylo, když by divákovi naservírovali, kdo je A. Ale souhlasím, Ezra by mohl být ten starší kluk se kterým se Alison scházela. Bude to něco na způsob Tobyho, když nám tvůrci nasadili brouka do hlavy v polovině předchozí řady. Ale A, Ezra tutově nebude. Já nevím proč, ale moc nevěřím Arie, už delší dobu, tak snad se mýlím nerada bych, aby do týmu A patřila jedna z holek.

29.8.2013 | 16:28:42
xmalinka

Dajte pokoj s teoriou,ze chce Ezra chranit baby… uz aj bezneho na ochranu dievcat mame caleba a tobyho… treti chlap,co ich chrani ?!?! Radsej nech uz je konecje aj nirkto zaporny z ich okolia, o ktorom si myslia len to najlepsie…

29.8.2013 | 16:59:53
Spencer H

http://24.media.tumblr.com/…nbo1_500.png od kdy zná Ezra Wildena? všimli jste si v seriálu týhle fotky? :)

29.8.2013 | 17:12:52
29.8.2013 | 17:13:32
hanna34

http://24.media.tumblr.com/…nbo1_500.png taky se mi zdá že na téhle fotce je ezra :( myslím si že má společnou minulost s Ali a je big A protože se chce pomstit za Alison a myslí si že holky vědí kde je.

#75 TerkaAndy
29.8.2013 | 17:38:03
TerkaAndy

#73 Spencer H: Myslíš toho úplně nalevo? To mi moc jako Ezra nepřipadá :D

#74 hanna34: Fotka nejde zobrazit, špatný odkaz ;)

29.8.2013 | 18:41:05
Aneta*

Mě to trošku jako Ezra příjde :(

29.8.2013 | 19:02:26
Spencer H

Mě právě že jo :D však taky byl mladší než ted tak vypadal jinak ale nevim teda..

29.8.2013 | 19:39:31
Spencer H

Mě právě že jo :D však taky byl mladší než ted tak vypadal jinak ale nevim teda..

29.8.2013 | 19:39:53
29.8.2013 | 20:46:34
Aneta*

V angličtině moc dobrá nejsem, takže je mi to na nic:) Stejně zůstávám u toho, že Ezra možná má něco malinko dočinění s -A, ale nebude to tak hrozný a nakonec bude s Ariou jako je Toby se Spencer :)

#81 TerkaAndy
29.8.2013 | 21:21:15
TerkaAndy

#80 Aneta*: Ty důkazy jsou poměrně zajímavé, pokud máš zájem, je možné je přeložit do článku :)

#82 SpenCavanough #82 SpenCavanough
29.8.2013 | 22:43:46
SpenCavanough

anooooo prosím přeložte to do článku:)) #81 TerkaAndy:
#81 TerkaAndy:

29.8.2013 | 23:46:29
SaDiablo

#79 hanna34: Tak to je něco. Díky tomu všemu je A jednoznačně Ezra. Stejně tomu ale nevěřím, myslím si, že je to narafičený.

30.8.2013 | 9:22:01
ShayLover

Na té fotce podle mě není Ezra. Navíc má triko Policejní akademie… Pokud je to ta fotka, kterou viděla Emily na policejní stanici, jistě by Ezru poznala. Ezra tedy s Wildenem asi ryby nechytal… :) Nakonec bude A někdo, kdo se v seriálu ještě neukázal, nebo se spíš bojím, že nebudeme vědět kdo to je ani po posledním dílu 5. série… :/

#85 TerkaAndy
30.8.2013 | 10:29:41
TerkaAndy

#84 ShayLover: Marlene King jasně řekla, že -A je někdo, kdo byl v pilotním díle :)

30.8.2013 | 11:57:47
Veronikanika

Ahojte, četla jsem si nějaký starý články, koukala na videa na youtube a něco mě napadlo. Když byla možnost zeptat se na cokoliv herců z PLL, zeptala se jedna holčina Juliana Morrise (Wren) na to, jestli by chtěl někdy natáčet s Ianem (Ezra) společnou scénu. Julian jí odpověděl, že určitě jo a nejlíp, kdyby scéna obsahovala skotskou. V epizodě 3×19 si nakonci dva „-A“ točí se sklenkou whiskey a pak si ťuknou. Tak mě tak napadlo, jestli se Julianovi nesplnil „sen“ a nezačli točit s Ianem společný scény, např. přímo tu scénu, jak točí tou whiskey. Tím myslím, jestli hlavní -A není Wren a Ezra. Wren přece nosí takový ty sáčka a klidně by mohl být i beach boy, ale zase nevím, odkud by se znal s Ezrou a jakej by měl Ezra důvod to dělat :-/ :-). No nic, moje teorie, ale uvidíme podle dalších dílů :-)

30.8.2013 | 17:17:24
KETS

No možná že Ezra je A vemte si jak se rok po zmizení Ali objevil v Rosewoodu a začal si hned s Ariou. A taky je dost podobnej tomu na tý fotce...... Možná je to falešná stopa, ale je dost možný že taky ne.

30.8.2013 | 19:33:12
Aneta*

#81TerkaAndy : Kdyby to šlo. byla bych ráda za překlad :)

#89 TerkaAndy
30.8.2013 | 20:19:44
TerkaAndy

#88 Aneta*: Už se na tom pracuje, dnes (nejpozději zítra) to vyjde :)

31.8.2013 | 11:26:53
Cinkitoo

Hele, Ezra-lovers, přestaňte ho ochraňovat! :P Na té fotce JE Ezra. A moc se mi líbí teorie Wren+Ezra, jsem pro, aby to tak bylo :) A ta babka modrooká mě dost děsí, poslední díl jsem si pustila ve 23:15 a usnula jsem až někdy ve dvě ráno :D

31.8.2013 | 11:42:39
Aneta*

Děkuju za překlad :)

31.8.2013 | 19:13:51
Lenka:)

Ja si myslím, že by mohol byť Ezra ešte na ich strane. Predsa aj Toby bol v A-teame ale stále je dobrý. Možno Ezra sledoval A aby pomohol Arii sa toho zbaviť.

25.9.2013 | 17:26:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama