Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Nevyřešené otázky, které trápí fanoušky

Nevyřešené otázky, které trápí fanoušky

Jen málokoho odpovědi z letního finále uspokojily. Není se čemu divit, protože spousta věcí zůstala opominuta a můžeme jen doufat, že se odpovědí dočkáme v druhé části série. Co fanouškům Pretty Little Liars vrtá hlavou?

23 0
19.8.2015

9 nevyřešených tajemství

Pravděpodobně už si ani tvůrci nepamatují, koho všeho v seriálu zastřeli nějakým tajemstvím a co by tedy měli divákům odhalit. Můžeme doufat, že na konci seriálu do sebe bude vše zapadat, čemuž ale nikdo moc nevěří. 

Marlene King na nějaké otázky již odpověděla v rozhovoru, nejasností ale zůstává pořád dost.

ABC Family/Eric McCandless

Kdo zabil paní DiLaurentis? Marlene slibovala, že se toto dozvíme, tak snad. Zatím víme jen to, že CeCe (Charlotte) našla paní D. již po smrti a následně ji pohřbila. Kdo by mohl být zodpovědný za její smrt? 4 hlavní podezřelí jsou rozebíráni v předchozím článku.

Co s tím vším měl společného Rhys Matthews? Částečně jsme na tuto otázku odpověď dostali. Rhys byl pouhou loutkou. CeCe si ho najala, aby jí pomohl s Carissimi Group, ale co to přesně znamená? Byl pouze zodpovědný za vedení této organizace? A sloužila Carissimi Group pouze k financování záležitostí -A?

Proč se Sara stala poskokem CeCe? Stále není jasné, jak se do toho Sara připletla. Unesla ji CeCe a Sara jí pak začala pomáhat, protože se k ní citově připoutala? Nebo CeCe Saru něčím vydírala? Nebo jí Sara začala pomáhat dobrovolně?

Kdo je Neilan? Kdo je Varjak? Pamatujete si na Neilana? Byl to Varjakův právník. Je Varjak -A, alias CeCe? Pracoval Neilan pro Carissimi Group, nebo byl právník přímo CeCe?

Proč byla Spencer celá od krve? V domečku pro panenky se jednou Spencer probudila celá špinavá od cizí krve. Co to bylo? Snažila se tím CeCe jen Lhářky vyděsit? Nicméně se kolem toho děj poměrně dost točil a najednou ticho po pěšině.

Kdo byl krasavec z pláže, se kterým málem Ali otěhotněla? Pár sérií zpátky byly Lhářky posedlé hledáním krasavce z pláže („beach hottie“), se kterým málem Ali otěhotněla v létě v Cape May. Důkazy nepřímo naznačovaly, že to byl Wilden, ale nikdy tato informace nebyla na 100% potvrzena.

Znal Wren CeCe? Jak do toho všeho zapadá Wren? Zdálo se, že nějakou spojitost s -A má. Byli jsme svědky jeho podezřelých telefonátů a také toho, jak sledoval Lhářky. Mona na něj jednou udeřila, že je oddaný někomu jinému. Byl jedním z Charlottiných spojenců? Věděl vůbec, kdo to je?

A co Eddie Lamb?! Když už mluvíme o lidech, kteří pracovali v Radley, na Eddieho Lamba nesmíme zapomenout. Začal se pohřešovat ve chvíli, kdy kontaktoval Ezru s tím, že má nové důkazy týkající se -A.

Co bude s matkami? Pravděpodobně se ze sklepa DiLaurentisů dostanou, ale co když ne? Zavřela je do sklepa CeCe, nebo někdo jiný? Má s nimi dotyčný něco v plánu, nebo jen nechtěl, aby mu stály v cestě?

Jaké otázky nejvíce trápí vás? Co vám v ději nesedí? Podělte se o své názory v komentářích.

Originální text: Wetpaint.com

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /93

luciecerna216

Mě zajímá hlavně jak do toho všeho zapadají Jenna a Noah

19.8.2015 | 14:52:52
ThereSSa7

Mě třeba zajímá, kdo všechno je v A- týmu. Protože v New Yorku jich bylo mnohem více. A jako opravdu nevěřím, že CeCe a Sara dělaly všechno sami. :D

#15 ;-) #16 ;-)
19.8.2015 | 15:14:06
Patty01

Já bych se ani nedivila, kdyby i po těch pěti letech byly matky pořád zavřené v tom sklepě.

19.8.2015 | 15:19:33
google147

Nabízí se taky otázka jestli pak ty odpovědi dají nějaký logický celek, nebo to bude jen spletenec.

Ale třeba mě by zajímalo proč A (Mona i CeCe) ze všech lhářek, tak moc šetřili Ariu – do ostatních se teda pouštěli podstatně víc.

19.8.2015 | 15:49:36
secretkeeper

Taky bych měl pár otázek:

  • 1) Pakliže CeCe mluvila pravdu- Kdo byla dívka ve žlutém topu, se kterou Melissa mluvila? O čem spolu mluvili?
  • 2) Komu Melissa volala, poté co se Byron setkal s Ali? O čem byla konverzace?
  • 3) Jak skončil Aliin náramek na zápěstí Bethany?
  • 4) Kdo byla dívka v Aliině pokoji (1×01)
  • 5) Koho Jason schovával ve svém domě zpátky na začátku druhé série?
  • 6) Kdo vykopal Aliin hrob? Jak do toho byla zapojená Jenna, Noel a Holden?
  • 7) Komu Jason zaplatil 50 000$ ?
  • 8) Čí tělo Spencer našla v lesích? (3×21)
  • 9) Kdo byla dívka za sklem s Monou? (5×03)
  • 10) Co veděla Maya? (viz. skrytý vzkaz od Mony- Maya knew) (3×07)
  • 11) Co má Alison na Noela (5×09)
#6 google147 #14 ;-)
19.8.2015 | 20:20:02
google147

#5 secretkeeper: s tou první to nebude snadné – sice v 6×10 CeCe tvrdila, že se s Melissou neviděla, ale v jednom díle zase Emily řekla, že s Melissou tu noc mluvila o těch videích co měla Alison

19.8.2015 | 20:43:07
secrety

Já si nemůžu pomoct, ale podle mě ten konec nepromysleli pořádně, protože fanoušky nezajímalo jen jak skončí lhářky, ale i postavy s nimi zapletené. Podle mě už nevěděli jak pokračovat tak to na konci splácali všechno dohromady. Dali tam spoustu postav aniž by věděli co se přesně s těmapostavamabude odehrávat dál.

19.8.2015 | 22:14:00
wtf

Lidi, mám jeden zásadní problém. Proč Cece pomáhala Ali skrývat se a prchat před A???? To je podle mě ta zásadní a hlavní otázka a taky důkaz, že Cece vůbec být A neměla, protože to přece vůbec nedává smysl. Pak jsou tu další otázky – když ji tak milovala, tak proč, když zjistila, že Ali žije, hru neskončila? A nebo teda, když už mermomocí chtěla Ali v Dollhouse, proč si ji tam nezavřela rovnou, když s ní trávila spoustu času o samotě a mohla to udělat kdykoliv??? A navíc všichni měli Ali za mrtvou, takže by ji nikdo nepostrádal. Toto je tak strašně nedomyšlený, až to bolí :-(

#13 ;-)
19.8.2015 | 22:48:35
mischelll

jsem tu fakt jediná, kdo už je v tom tak zamotanej, že si nepamatuje ani 3. nebo 4. sérii? natož něco z první? ale naopak mě docela zajímá, co se stalo třeba s Ariou a Ezrou (myslim jako pár). vždycky jsem je shipovala..O:-) nebo třeba Hanna a Caleb.. to mě asi jako jediný zajímá, protože vim, že na ostatní otázky se nějakym divnym, naprosto nelogickym, způsobem odpověď najde:D:)

19.8.2015 | 23:11:01
blacken

Mě zajímá, co se stalo s tím Alisoniným pomocníkem, který ji „údajně unesl“ a následně se vedle něj v nemocnici, kde se zotavoval z popálenin, zvedla z postele A. Protože to fakt jako holka nevypadalo…

19.8.2015 | 23:54:52
mischelll

Ale vlastně jo, jednu otázku bych měla.. jak to, že Cece je najednou holka, když ji v dětství považovali za kluka? proč by to dělali? možná jsem jenom nesledovala pořádně, ale tohle mi nějak uniklo..

#12 ;-)
19.8.2015 | 23:56:27
;-)

Ona klukem byla, ale vždy chtěla být holkou a nakonec ji v tom její matka podpořila a umožnila jí to.#11 mischelll:

20.8.2015 | 1:17:32
;-)

Protože s ní nejspíš chtěla být v kontaktu. To má být jakože promyšlený a rafinovaný. Mona taky Ali pomohla utéct před tím, kdo ji chtěl zabít a přitom to byla ona. (sice ji praštila CeCe a Mona Bethany, ale to, že ve skutečnosti praštila Bethany zjistila až teď v posledním dílu), ale tam mě to přišlo fakt dobrý, jak se jí elegantně zbavila a získala vše, co chtěla… Tím samozřejmě netvrdím, že CeCe byla jako A vymyšlená od začátku (bohužel mám pocit, že to nebylo ani na začátku poslední série). Proč hru neskončila tam nějak komentovala, stručně řečeno už tím byla posedlá (prostě ji to bavilo). S tím, že mohla Ali kdykoliv unést naprosto souhlasím a stejně tak s tím, že je to nepromyšlený.#8 wtf:

20.8.2015 | 1:34:20
;-)

S tím tělem v lese, jsem to pochopila tak, že to byl opravdu Toby a jenom předstíral, že je mrtvej. Proč jsem přesně nepochopila a přišlo mi to dost krutý. Ale v tu dobu myslím dělal pro A, tak to s tím nějak nejspíš souviselo.#5 secretkeeper:

20.8.2015 | 1:40:48
;-)

V New Yorku si klidně mohla CeCe někoho najmout, protože jich bylo vážně hodně a nemyslím si, že by s tím měli všichni něco společného a že by všichni kvůli tomu přijeli z Rosewoodu.#2 ThereSSa7:

20.8.2015 | 1:45:25
;-)

Všechno samy určitě nedělaly. Minimálně víme, že něco dělal Toby, něco Mona a takových bude víc.#2 ThereSSa7:

#20 ThereSSa7
20.8.2015 | 1:48:10
;-)

Jinak mě by zajímalo spoustu věcí. Jen tak namátkou: Kde byla Sara po tom, co utekla z domu ty asi 2 roky než potkala CeCe? Co dělala Ali celou dobu, co byla pryč? Proč se jí holky pořádně na nic nezeptaly (například na to těhotenství )? Jak mohla CeCe pracovat v butiku v Rosewoodu, když v tu dobu byla pacientem v Radley, to si toho jako nikdo nevšiml? Proč se Ian zabil a proč nezanechal žádnej dopis na rozloučenou (faktem byl od A)? Proč by CeCe posílala Ali video, jak zakopává jejich matku, když ji tak zbožňovala? Proč Shana chtěla holky upálit, když ony Jenně nechtěly ublížit a Mona u toho ani nebyla, navíc jedna z nich (tuším Aria) Jennu zachránila z toho jezera…a bylo by toho víc…

#19 Es #24 Wewiczeq
20.8.2015 | 2:20:07
Es

Já bych se na otázky typu „proč Cece neskončila s hrou, když Alli tolik zbožňovala, a proč to a to Ali prováděla, když jí měla ráda,“ neptala. Na takové otázky jde odpovědět jednoduše: jde o psychopatického člověka, který se odmalička necítil ve svém těle dobře, vybudoval si závislost na své sestře. Myslím, že Ali byla důvod, proč Charles změnil pohlaví – byl jí zkrátka posedlý, ale posedlost neznamená někoho milovat – znamená to mít přehnanou, chorobnou snahu mít kontrolu nad takovýmto člověkem, ať už zvolí sebevíc nebezpečné prostředky Jak se říká, i vrahové jsou posedlí svými obětmi a oběti jsou posedlé svými tyrany. Tím neříkám, že Cece Ali nesnáší, miluje ji, ale je to tzv. chorobná, patologická láska, která doslova hory přenáší, i přes všechny mrtvoly. Cece prostě není normální, měla třebaže dobrý úmysl, ale neuvědomovala si, jak moc to přepískla, ale hra na A ji očividně způsobovala jakési uspokojení, nehledě na to, že ovládla desítky lidských životů, zabila nevinné a zavařila to svým milovaným. Samozřejmě nevyrůstat v Radley, byla by normální, ale jak se říká, dítě přichází na svět jako tabula rasa – nepopsaná deska, Radley ji rozhodně popsalo.

#22 Manonka
20.8.2015 | 11:48:19
Es

#17 ;-): Super postřeh, že Cece pracovala v butiku, to jsem úplně zapomněla! :)

20.8.2015 | 11:51:48
ThereSSa7

#16 ;-): Jasně, to mohla :) Ale Toby ji pomáhal chvíli a Mona „údajně“ pak skončila :D Nikdy jsem jí nevěřila. Upřímně bych se s ní po tom všem vůbec už nebavila. Ale zajímá mě, jestli nám ještě někoho vůbec odhalí. Takových náznaků bylo na Wrena, na Lucase, Jennu… :D prostě si nemyslím, že nám to všechno dovysvětlí :(

20.8.2015 | 14:26:33
Jannay

Mě třeba zajímá, když našla Cece paní DiLaurentis mrtvou. Kdo jí pohřbil na zahradě u Hastingsů?

20.8.2015 | 15:00:21
Manonka

#18 Es: Hezky napsané, naprosto souhlasím. Všichni se snaží posuzovat každý krok CeCe logicky, jenže ona je hodně psychicky nemocný člověk, takže těžko každé jednání bude mít pro nás logiku. Máš pravdu, že okolí a život člověka formuje ať pozitivně nebo negativně, ale neřekla bych, že kdyby nebyla v Roswoodu, tak je úplně normální. Podle mne tam nějaká patologie bude už vrozená…

#39 Es
20.8.2015 | 15:16:19
Barbra06

Podle mě se v seriálu objevilo tolik podivných a nevysvětlených postav (Noel, Wren, Lucas, Shana, Jenna a mnoho dalších), aby nám zkrátka zamotali hlavu a mi se snažili přijít, kdo z nich je -A. Možná to byla i taková pojistka tvůrců, kteří to sami ještě nevěděli a zřejmě až v šesté řadě vymysleli, kdo bude skutečně -A. Přijde mi, že finálovou epizodu sepsali za jeden večer někde na koleni…Opravdu pro mě daleko větší šok a odhalení byla Mona jako -A na konci druhé série.

#26 google147
20.8.2015 | 16:10:48
Wewiczeq

#17 ;-): Ian nenechal dopis, protože se nezabil sám, ale jak ho shodil někdo v tom kostele tak se uškrtil a Mona to vše nafingovala co se dělo dál. Cece tam pracovala, ale až když se dozvěděla vše od Mony co chtěla. Takže už nemohla být dál pacientka Radley. Prostě zase utekla a říkala že je chtěla všechny poznat. Shana nic nezapálila, ale byl to Wilden. Vše je v minulých sériích

#30 A Lonely Wolf #33 ;-)
20.8.2015 | 16:38:46
Wewiczeq

A na otázku kdo je „beach hottie“ je lehké odpovědět. Akorát že to bylo správně „bord shorts“ a to byl přece Ezra, takhle mu říkala Ali, protože pil pivo s takovým názvem. Ale jestli byla s ním zrovna těhotná se neřeklo

#29 A Lonely Wolf #34 ;-)
20.8.2015 | 18:09:44
google147

#23 Barbra06: To že tvůrci matou a dávají falešné stopy je v pořádku, ale zároveň by měli u podezřelých mít vysvětlení těch stop co na ně ukazovali (dobří autoři to tak teda mají). Pokud to nejde, tak je něco špatně.

Už jenom taková Aria – tam toho na ní taky ukazovalo.

#31 Lusesita
20.8.2015 | 19:22:45
Viktoria2206

No, jsem ze všech těch informací hodně zmatená, všechna ta jména a události -_- Přišlo mi, že to strašně vychrlili a ač jsem viděla všechny díly, není mi toho spoustu jasné. Ne kvůli nezodpovězení, ale proto, že se to událo už tak dávno a všechna ta vodítka co k tomu patřila jsou zapomenuta. Také je škoda že Charlese ( ještě jako kluka) neukázali dříve. ( pořád v utajení, ale mohl být podezřelí už delší dobu). Bylo to až moc rychlé. Nejradši bych se na všechny díly podívala ještě jednou a doufala, že se mi ty věci objasní, ale pochybuji, protože přes ty všechny zamotané pavučinky by to bylo ještě horší :/

20.8.2015 | 21:23:10
A Lonely Wolf

No mě asi nejvíc zajímá smrt Mrs.Dilaurentis, pak by mě zajímala docela ta scéna z New Yorku, kdy měly Lhářky přelstít -A, tím, že nasadily Alison jako návnadu, a nakonec tam na ně naběhla celá banda -A's, tak to by mě zajímalo odkud ti všichni se vzali a co byli zač, protože jeden mluvil mužským hlasem, druhá pak byla holka a dál a dál, což tahle scéna mi dost vrtá hlavou. No a pak jen by mě zajímalo jak to dopadlo s Big A – Cece, jelikož I.Marlene psala na Twitteru, že prý umřela?! Což by mě docela naštvalo, když sem si jí oblíbila teď zrovna :/ … No ale to asi holt uvidíme, až v 6b, snad všichni dostaneme nějaké další odpovědi :)

#35 ;-)
20.8.2015 | 23:42:10
A Lonely Wolf

#25 Wewiczeq: No jo! To mě ani nedošlo :-O dobrý postřeh! :)

20.8.2015 | 23:43:09
A Lonely Wolf

#24 Wewiczeq: No ale to ho shodila Ali, která pak tvrdila v díle 4×24, že ho nezabila, že když čekala pak venku, viděla jak Ian utíkal z místa „činu“ ? :-O

20.8.2015 | 23:44:58
Lusesita

#26 google147: tohle mě vždycky udivovalo, ty teorie o Arii. Já to v tom nikdy neviděla a to jsem už párkrát začla od znova :)

#32 google147
20.8.2015 | 23:59:29
google147

#31 Lusesita: Náhodou pokud by do toho byla zapletená některá z lhářek, tak Aria by byla jasná a těch náznaků:

  • Mona jí jednou řekla „Big A“
  • ve vlaku napsala ve svém jméně jedno A úplně stejně jako „A“
  • v její rodině je záhadná nemoc, kterou mohla zdědit (rozdvojená osobnost?)
  • viz výše – „A“ Ariu oproti ostatním lhářkám dost šetřila
  • v jednom díle Aria koukne někam a kývne – pak příjde zpráva od „A“ (od té doby to byla moje podzřelá)
  • Ve finále 2.série Marlene psala, že šaty co budou mít holky na sobě jsou vodítko – Aria byla za Černou labuť (film o rozdvojené osobnosti).
  • Aria a Jake se ve 4.sérii dívají na starý film o ženě s rozdvojenou osobností (škrábe se na koleni) a Aria to v tom díle děla taky
  • Jakeův trenikový pytel – jenom Aria věděla, že s ním bude určitě trénovat

a indícií tam bylo více, ale je to o detailech, protože s Ariou si tvůrci fakt hráli (jsou to spíše opravdu náznaky než přímo jako u ostatních). Ta možnost se mi líbila a tvůrci by byli dost odvážní to udělat (oni jí prý tvůrci protěžují). Jenže záhady se vršily a už to nebylo ono – jak to dopadlo, když to byla CeCe víme (plno chyb a děr v logice)

21.8.2015 | 0:44:39
;-)

#24 Wewiczeq: Taky si myslím, že ho spíš někdo zabil, ale ten pád přežil a pak byl střelnej do hlavy. Možná máš pravdu v tom, že potom, co jí Mona všechno řekla, tak už se CeCe do Radley nevrátila (já myslela, že si dělala akorát takový „výlety“ a definitivně odešla až po smrti matky), ale to, že by ji nikdo nehledal a v klidu si tam pracovala v butiku všem na očích, smysl stejně nedává. S tím zapálením si to vážně už nepamatuju, jen reaguju na to, co bylo řečeno teď.

21.8.2015 | 0:58:50
;-)

#25 Wewiczeq: Nemyslím si, že by šlo o jednu osobu. Ezrovi tak říkala podle toho piva, ale beach hottie měl být někdo z Cape May (nebo jak se to tam jmenovalo). Celkově si nemyslím, že by byla skutečně těhotná, ale já být její kamarádkou, tak se jí na to určitě zeptám. (Mluvila o tom CeCe, takže je možné, že si to celé vymyslela, navíc ani ona neřekla, že byla těhotná, řekla jen, že se toho obávala.)

21.8.2015 | 1:09:54
;-)

#28 A Lonely Wolf: V tom New Yorku si mohla CeCe třeba někoho najmout (jak už jsem psala). Buďto nějaký úplně náhodný lidi a nebo třeba nějakou hereckou skupinu. Těžko by všichni přijeli z Rosewoodu.

#38 A Lonely Wolf
21.8.2015 | 1:17:38
blacken

Mně teda začíná dost ujetá připadat i ta část, kdy Mona „zabije“ Alison. Tak Mona praští Alison, pak ji někde potká a pomůže jí utéct. Vůbec jí nedojde, že Alison musel praštit někdo jiný a předpokládám, že si myslí, že teda nikoho nezabila. Ale kdo teda zfalšoval policejní zprávu o ostatcích Bethany? Mona si teda předpokládám musela myslet, že Ali někdo zakopal (nepřišlo jí to divné?) a ona vylezla = neměla důvod cokoliv falšovat. CeCe si myslela, že zabila Alison a kryl ji Wilden a paní D. ⇒ opět ani jeden neměli důvod falšovat DNA, když se ukázalo, že to Alison není.

#37 ;-)
21.8.2015 | 5:16:58
;-)

#36 blacken: Máš pravdu, je to zvláštní. Ale zas na druhou stranu, Mona to zfalšovat mohla, protože chtěla, aby se myslelo, že je Ali mrtvá (aby ji nikdo nehledal a aby se nevrátila) a toho, že se našlo tělo Bethany, prostě využila (jestli ji přišlo nebo nepřišlo divný, že je tam ve stejnou dobu další mrtvá holka netuším, ale myslela si, že ji zabil někdo jiný).

21.8.2015 | 10:25:08
A Lonely Wolf

#35 ;-): No to mě nenapadlo, Cece měla hodně konexí, to je pravda :-O

21.8.2015 | 11:50:52
Es

#22 Manonka: Děkuju :-). Máš rozhodně pravdu, taky si myslím, že pokud je člověk schopen udělat něco takového a stane se z něj psychopatický člověk, musí tam už nějaká ta patologie být, aby se jen rozvinula – pokud má vhodné podmínky (viz Radley) :)

22.8.2015 | 11:16:37
A Lonely Wolf

Zeptám se, víte někdo, kdy bude premiéra 6b tady u nás v ČR? Něco sem četla, že v lednu? Ale zajímalo by mě přesné datum, jestli se ví teda :-)

#41 TerkaAndy
22.8.2015 | 20:23:10
TerkaAndy

#40 A Lonely Wolf: Přesné datum jsem ještě neobjevila, ale mělo by to být přibližně ve stejné době, jako byly premiéry druhých částí doteď, tzn. že ten leden.

#42 A Lonely Wolf
22.8.2015 | 21:09:28
A Lonely Wolf

#41 TerkaAndy: Děkuji moc za info :-)

22.8.2015 | 22:30:12
TheTess

Mám teorii, že paní D zabil její manžel po tom co zjistil, že ho buď podvedla s panem Hastingsem nebo kvůli tomu co všechno dělala pro Cece/Charlotte..A

23.8.2015 | 13:50:28
goldi20

Ten Beach Hottie není Ezra, Ezra je ten short podle toho piva. Alison to v tom létě kdy zmizela táhla z Ezrou, pak s tím Cape May, což je asi Wilden, nebo Wren, to není potvrzený, a pak něco měla s Ianem......Jsem si myslela že -A bude jeden s těch tří, rozhodl se jí takhle pomstít. A jak někdo píše proč tede CeCe pomáhala Ali když byla -A, je to patologická osobnost, takže logiku nenajdeš, a taky třeba proto aby ji Ali nepodezřívala, nebo ji řekla něco co by mohla použít.

23.8.2015 | 15:46:28
goldi20

JO, a Ali z toho hrobu tehdy pomohla ta vědma, to tam bylo :).....

#48 nikolza
23.8.2015 | 15:48:26
Cinkitoo

Nepřijde vám, že Alison byla, v době zmizení, dost mladá a přitom dost do větru (možná těhotná, určitě souběžně udržovala poměr se staršíma), a pak když se vrátila už jako holka ve věku, kdy by ji nejvíc měli zajímat kluci, nic? :D

23.8.2015 | 16:15:43
Slečna-Em

Mě by zajímalo kdo byla malá holčička kterou mamka Hany objevila v pokoji v jednom z Halloweenských dílů ??

23.8.2015 | 17:50:41
nikolza

#45 goldi20: No a to mi právě nejde moc do hlavy. Paní D. Alison zakopala u nich na zahradě ne? Tak co teda ta vědma dělala tu noc u nich na zahradě? Měla nějakou předtuchu a věděla, že je Ali zakopaná v zemi a proto ji šla pomoc? :D Nevím, jestli se to už v nějakým díle vysvětlilo, jestli jo, tak se omlouvám a asi si to nepamatuju, nebo jsem tomu nevěnovala pozornost. Ale tak sakra jak to bylo? Dokážete to někdo vysvětlit? :D To jako fakt byla až taková vědma, že to prostě věděla a šla ji pomoct nebo cooo? :D

#49 ;-) #50 goldi20
25.8.2015 | 19:12:46
;-)

#48 nikolza: tady o tom holkám vypráví: m.youtube.com/wat­ch?v=8HZ91jEPo­ZE

25.8.2015 | 22:44:13
goldi20

#48 nikolza: Ano, měla předtuchu, nějak viděla tu Ali :) tehdy to říkala lhářkám, a i jim řekla že se jich -A všech dotklo, a že kdyby si promluvily a řekli si vše co každá o té nocí vy mají -A.....

#51 Tercii #52 ;-)
26.8.2015 | 16:06:59
Tercii

#50 goldi20: No to je teda zajímavý, že i kdyby si daly všechno dohromady, tak jim Cece nevyjde stejně… :D

#53 ;-)
26.8.2015 | 17:28:26
;-)

#50 goldi20: Myslím, že říkala, že jedné z nich se dotkl ten, koho se Ali nejvíc bojí (nebo něco takového), ne všech, ale to je detail.

27.8.2015 | 10:24:54
;-)

#51 Tercii: taky si myslím :-)

27.8.2015 | 10:26:51
Nika21

ahoj, zajímalo by mě, jestli je tady někdo, kdo začal pll sledovat zase od začátku nebo si třeba pustil pár dílů a dávalo mu to pak větší smysl nebo je to zbytečný :D já už si totiž skoro na ty dřívější série ani nevzpomínám :D dííky

#55 Tercii
27.8.2015 | 17:00:14
Tercii

#54 Nika21: Jako hele :D Já osobně jsem ani nekoukala na všechny díly, na to po finále nemám nijak moc náladu, ale ty důležitější- prý důležitější- díly jsem si rekoukla :D A musim říct, že smysl něco dává, ale spíš ohledně chvilkového chování Cece, než cokoliv ostatního (a něco taky ne, viz její spolubydlící na UPennu), možná jen pár věcí… jako podle mého názoru žádné moc prozření nebo nějak moc aha momentů :D Například ten Halloweenský vlak moc nechápu dodnes.

27.8.2015 | 22:48:58
Mag_is_a_penguin

PROSÍM PŘEČTĚTE SIi:

Mám takovou teorii o Cece a Charlesovi. Podle té teorie CeCe není A. Není to možné. Podle mě je A Wren. Vše do sebe pasuje.
1) Charles je vyšší než Spencer. V díle, kde se Spencer dívala na domácí videa DiLaurentisových za ní stál Charles. Nejenže to byla očividně mužská postava, ale byla i vyšší než ona. Sice nepatrně, ale měla podpatky. Předtím, když CeCe stála vedle Spencer, byl vidět obrovský výškový rozdíl. Když stála Spencer vedle Wrena, rozdíl byl podobný jako mezi Spencer a Charlesem.

  1. CeCe byla pacient Radley ve stejnou dobu jako Mona. Jak by jí potom mohl Wren dát „pacientskou průkazku“, nebo jak to nazvat? Byla-li pacientkou, na co to potřebovala? A navíc, když Lhářky prohledávaly všchny složky, našli někde CeCeinu?? Ne.
  2. V 6×10 byla scéna, jak Bethany strčila ze střechy Tobyho matku. Mohlo jim tam být tak 10? 12? Přesto je v dílu 4×01 s Alison a Tobym v Tobyho vzpomínkách, ve kterých jsou již teenageři. A je-li Charles o šest let starší než Alison, tudíž i než Toby, nedávalo by to smysl.
  3. CeCe nemá dost motivace ničit Lhářkám život. Ano, možná je máklá, ale i tak. V 6×10 řekla, že začala v té době, když jí Mona řekla, že jsou šťasné, že je Ali pryč? Teď nemyslím začátky, ale myslím „Dollhouse“.
  4. Jason řekl, že TU noc viděl CeCe mluvit s Melissou. Poté to sama potvrdila. Ale v 6×10 řekla, že Jason musel vidět Bethany. Alespoň jednou lhala.
  5. CeCe řekla, že Sara jí celou dobu pomáhala jako „Red Coat“ a „Black Widow“ na Wildenově pohřbu, ale proč by jí pomáhala mučit nějaké teenagerky, které ani nezná?
    1. Jak by si CeCe mohla dovolit postavit svůj vlastní „Dollhouse“ a pořídit si všechny ty sledovací zařízení?
  6. Spencer řekla, že něco jí na A připadá povědomé. Ale CeCe znala moc málo na to, aby jí na ní připadalo něco povědomé. A myslím, že když s Wrenem prakticky chodila, zná ho dost.
  7. Mar řekla, že budeme velice šokovaní. Ale co je šokujícího na tom, že je CeCe A? Všechny Lhářky jí podezíraly již před tím. A viděli ji jako „Red Coat“.
  8. Bude i sezóna 6B, takže pochybuji, že už teď by odhalili identitu A.
  9. Na konci 6×10 řekli: „Jde si pro tebe.“ V angličtině: „He´s coming for you.“ HE´S! ON si pro tebe jde!

Taakže moje teorie je, že když byla CeCe v Radley, Wren jí donutil si myslet, že to všechno udělala, a donutil jí aby něco i udělala. CeCe možná je Charlotte, ale není A. „Black Widow“ je podle mě Melissa. Ta má dost celkou motivaci. Prakticky každý vztah který měla ji Spencer zničila. A ta jediná měla možnost dát zkumavku s krví do Spenciřiny kabelky, aniž by byla podezřelá. A navíc mohla dát Wrenovi mnoho informací. Takže to je můj názory, samozřejmě má své mouchy. :D Děkuju, že jste si to přečetli. Nenašla jsem žádný pádný důvod, který by měl, ale nevadí :D

#57 Tercii
28.8.2015 | 16:50:28
Tercii

#56 Mag_is_a_penguin: Já si taky myslím, že s tím Wrenem tam prostě něco nehraje… ach jo, tohle je komentář, kterej mě po dlouhý době dostal :D V pozitivním slova smyslu. Ale abych se pořádně vyjádřila:

Nerada to říkám, ale stále ještě ve skrytu duše doufám, že tam v tom finále byl nějaký háček. Že tam je něco, co nevíme- a to něco pokračuje stále… sami tvůrci řekli, že PLL bude po časovém skoku něco jako kniha To od Stephena Kinga… ve zkratce- někdo terorizuje několik lidí. Zdánlivě to ustane, ale jen zdánlivě- po několika letech se to začne dít znovu… takže si stále myslím, že musel být ještě někdo nad Cece, a ten někdo tahal za nitky. Což by na Wrena sedělo, i když to třeba není ten Charles…protože mně prostě připadá, že MarMar ohledně toho Wrena kecá, jako že se nikdy nechoval divně, protože choval. Podle mě s ním má nějaké plány, těžko říct jaké, ale má, protože lže. S Monou tehdy taky lhala- jako že je na sto procent mrtvá, bla bla bla… známe :D Jako já se moc netajím tím, že v toho Wrena pořád nějak věřím… pokud mi prostě neposkytnou očividný a jasný důkaz, že se choval divně jen tak ze srandy- někde jsem četla nějakou srandu že prý každá divná věc kterou Wren nebo Melissa udělali byla jakási „ero-hra“ mezi nimi :D :D :D – tak jestli se prostě ukáže, že to bylo něco bezpředmětného (a to sakra pochybuju), užnám, že jsem se spletla, ale to se asi nestane, protože mi v hlavě vždycky zazní ta věta Eddieho Lamba: „Trust your instinct. Mine told me, from the minute that guy got here, it wasn't for the right reasons.“ A tohle žádná náhoda prostě není, tohle je cílený. Tak ať mi nikdo netvrdí, že nikdy neměl vypadat podezřele.

#58 Mag_is_a_penguin
28.8.2015 | 21:13:47
Mag_is_a_penguin

#57 Tercii: Ta Eddieho byla sakra podezřelá. A proto jsem ho začala podezřívat. :D Já nwm, příjde mi, že to je prostě on. Jsem ráda, že máš ten stejnej názor :D Podle mě to prostě nemohla udělat CeCe úplně sama (no dobře, ještě se Sarou, ale stejně). Je pravda, že Mar tvrdila, že je Mona sto-pro mrtvá, takže taky pěkně kecá. Možná je to špatný názor, možná je to předtucha ;) Tak uvidíme ;)

#59 Tercii
29.8.2015 | 11:09:40
Tercii

#58 Mag_is_a_penguin: No ono hlavně, když někdo vybarvuje červenej kabát (což je ikonický gesto) a machinuje se soudním procesem zvenčí, nemluvě o tom Eddiem- to je prostě věc, která byla psaná schválně, bije do očí a MarMar ze sebe akorát dělá blbce, když říká, že o ničem takovém neví. :D Na druhou stranu, jestli se opravdu snaží ochránit nějakou dějovou linku, jejíž součástí je právě Wren, nemá moc možností, jak to zakamuflovat, když byl Wren žhavým kandidátem na Charlese a bylo jasné, že na něj po finále bude hodně otázek… všimla jsem si, že se otázkám na Wrena více méně vyhýbá (co jsem viděla na twitteru) – ale samozřejmě to může být jenom náhoda. Jak říkáš, uvidíme. :D

29.8.2015 | 12:51:20
brunerka

Ohledně Varjack… Nikde to naplno nebylo řečený, každopádně po internetu běhá obrázek, jak telefonní číslo na účtence od pizzy, co našla Emily u Varjack v domě, dává na na mobilu na T9 klávesnici dohromady jméno Sara Harvey. Tak to bylo možná pojítko a může jít o RC.

#61 ;-) #62 Tercii
31.8.2015 | 18:24:59
;-)

#60 brunerka: tak to by mě nenapadlo ani omylem :-)

#62 Tercii
1.9.2015 | 10:37:29
Tercii

#60 brunerka:
#61 ;-): Já se obávám, že to by nenapadlo žádného (skoro) normálního, nefanatického fanouška :D Já v tom hledala logiku, a ne úmyslné hinty od scénáristů. Teď už vím, že jsem hledala blbě :D

1.9.2015 | 12:32:44
PrettyLittleLiarsPll

ask.fm/Pretty­LittleLiarsProl­haneKraskyPll

#64 Tercii
1.9.2015 | 16:09:13
Tercii

#63 PrettyLittleLiarsPll: … a stránka nenalezena :)

1.9.2015 | 16:27:25
Felicita8

Finále série a odhalenie A vyzeralo ako keby to celé vymysleli v poslednej sérií.....vôbec to nebol šok a nebolo to ani logické, mnoho vecí nezapadalo…počas seriálu tie čiastkové odhalenia kto je A boli napínavejšie…hlavne keď tu bola možnosť, že Ezra je A :)

9.9.2015 | 23:37:16
Car

postava Big -A tím, jak tato postava chodila stavba těla, viz. nemocnice, jeho síla viz skleník tuším v 2. řadě, není moc pochyb o tom, že je to vážně muž, jak si většina lidí myslím, a že zrovna Wren o tom taky není pochyb, akorát by mě zajímalo, jaký má motiv ničit lhářkám takhle životy? to mě tak trochu nenapadá no, nicméně ty teorie s Ariou jako -A ty šli vždycky mimo mě, přesně jak píše Lusesita, je pravda, že to všechno začalo když se Aria vrátila s rodiči z Islandu, ale tohle byl spíš důvod pro -A začit lhářky mučit, když byli všechny pohromadě, takže asi tak ale jak nám objasnil google 147, jisté náznaky tu byli, ale jsou to vážně detaily já si třeba nevšimla nebo jsem nezaznamenala kdy Mona řekla Arii ze je Big -A, nebo kdy píše své jméno na okno a A píše stejně jak -A, nebo, že se v epizodě kdy se koukají na film o rozdovjené osobnosti škrábe na noze :D to jsem asi fakrt přehlídla tyhle detaily no:D a to že -A mučilo Ariu nejmíň? tak to si asi si to asi sjedu znova nějak po částech a udělám si nějaký seznam, která měla největší újmu, protože ani tohle se mi moc nezdá :D co se týče otázek, mě by třeba zajímalo, co se stalo s tou holkou (omlouvám se jméno mi vypadlo), které pomáhal Caleb v Ravenswoodu, aby našla své rodiče, to tam už pak taky nebylo řečeno…(spin-of docela vydařený, přestože ho pak zrušili) a vůbec ta samotná věc, že opustil Hanu jen tak na to jak jí moc miloval, to jsem mu taky hodně dlouho neodpustila…

#67 Tercii #69 google147
11.9.2015 | 19:34:15
Tercii

#66 Car: Já osobně jsem Wrena vybrala jako tu nejlogičtější možnost, protože vodítka na něj byla a doteď jsou neobjasněná, ba dokonce zapřená… pořád tak nějak nemůžu uvěřit, že by Marlene byla až tak strašně blbá a řekla něco takovýho, když jsou tam úplně evidentní věci… no, ale už bych se fakt nedivila ničemu. A motiv – pokud by z něj tehdá udělali Charlese, tak by se motiv dal vymyslet, jinej a lepší… ale to platí i pro Cece (ta měla motiv mimochodem dost chabej, vlastně nulovej, to mi nikdo nevymluví). Tu noc mu holky mohly něco provést, někoho (při)zabít, těch možností scénáristé měli opravdu víc než dost…

Vlastně mě teď napadá. Ta celá Charles storyline byl podle mýho jeden velkej omyl. Nic takovýho tam neměli plést. Holky měly zabít Bethany, s Tobyho mámou to mělo bejt úplně jinak, Big -A se s Bethany měl znát, jakkoliv, prostě nějak, něco takovýho – a hurá, mám motiv. Podle mě to taky měla bejt postava, kterou tam nepředstavili až ve třetí řadě, podle mě to docela ztrácí kouzlo.

Ale holt v tom hledám logiku, která tam není :D Když jsou hlavní vodítka kódy k saunám a písničky od autora, který v seriálu měl jinou písničku… o něčem to pravděpodobně svědčí.

#68 Car
12.9.2015 | 12:52:53
Car

#67 Tercii: taky si myslím, že je to Wren ale pořád nějak nechápu proč by jim to jako dělal :-O, jsou to evidentní věci i kdyby to nebyl Wren, tak to nějaký muž musel být a bylo tam v průběhu seriálu seriálu hodně náznaků…taky si myslim že CeCe žádný motiv nemá vážně tomu nerozumim :D naprosto souhlasím :D kody v saunách apod :D jak už psal google 147 já si některých těch detailu prostě ani nevšimla :D třeba u tý Arii ten film nebo že píše A uplně stejně ve svém jméně jako -A, to prostě šlo mimo mě:D jinak docela už mě pak v seriálu štvaly takový ty úplně jasný scény typu: Spence a Caleb jak chtěli zničit ten nůž…Spence někam odejde Caleb vleze dovnitř někdo ho tam zavře…nebo ve 3. rade (po tom co Spence ,,ví,, že -A je Toby) je ve sprše nebo kde v jejich domě a čirou náhodou jí tam někdo zamkne a otočí teplotu…

#69 google147
13.9.2015 | 16:57:52
google147

#68 Car:
#66 Car: A přesně takhle se má pracovat s podezřelou osobou – náznaky tam jsou, ale ty detaily jsou rozhodující (kdyby byla A a tohle si přehlédla, tak co by jsi si potom říkala? „Vždyť jsem to měla na očích“, „Bylo to úplně jasné“ atd.). Takhle dobře pracovali i s Ezrou a Wrenem (u toho ale nemají odpovědi).

Jinak Spencer skončila v Radley, Emily přišla o kariéru v plavání a ještě měla problémy se sociálkou, Hanna a všechno kolem Wildena (matka ve vězení) a ten sklad na Hannino jméno. Co nejhoršího se stalo Arii – Halloweenský vlak a to ještě není zásluha „A“ (nebudu ani řešit, že Aria někoho bodla, ale Wilden zraněný nebyl). A i v díle 2×12 kdy lhářky dostanou úkoly od „A“ – Hanna musí zničit svatbu (a možná vztah s otcem), Spencer se musí rozejít s Tobym, Emily riskuje život a Aria se musí zbavit své sokyně a výsledek bude mít Ezru pro sebe. A prostě Ariu šetřilo.

A myslím, že jí tak Mona řekla v 2×02.

A ještě nějaké detaily:

  • Mona ve 3.sérii použije větu z Game of Thrones a která postava to v tom seriálu řekla? Arya Stark
  • a ve stejném díle (tuším 3×16) hraje na konci v pozadí písnička „Aria with 30 variations“
  • Když má Hanna jíst ty sladká prasátka a nebo když je Spencer zamknutá v sauně, tak kdo se objeví z ničeho nic – Aria.
  • Marlene prozradila, že ve finále 2.série bude odmaskovaná „A“ – což byla Mona. Ale jaké dvě postavy si na plese sundaly masky? Aria a Ezra
  • A občas píše vzkazy na psacím stroji a kde jsem viděli jediný psací stroj v seriálu? U Ezry doma, kam má Aria snadný přístup
  • Složky u Dr. Sullivenové – u Hanny, Emily a Spencer jsou napsané ručně, ale Ariina je natištěná
  • Aria má žlutou tapetu a Mona říká, že to je celá Aria. Povídka „Žlutá tapeta“ (The Yellow Wallpaper) je o rozdvojené osobnosti.

V 5.sérii s tím úplně přestaly (k mému zklamání :D), protože tehdy se zrodil Charles a měl to být 100% Wren – to mi nikdo nevymluví.

#72 Tercii #73 Car
14.9.2015 | 13:52:05
Lucous_04

Ahoj…dokázal by mi prosím někdo odpovědět na základní otázku a sice…jak se z Charlese stala Cece..jakože fyzicky? buď to tam nebylo, nebo jsem to nějak nepobrala..díky :) L.

#71 Tercii
15.9.2015 | 1:29:50
Tercii

#70 Lucous_04: Tuším, že jsem na Marleniném twitteru (nebo tak něco) četla, že něco takového rozebírat nebude- ani v seriálu, ani vedle. Ale když se na to podívám logicky (zase jednou), tak si myslím, že tam musely proběhnout nějaké hormonální „šoty“ a asi i operace, jako klasicky, protože když se člověk podívá na Cece… tak by si fakt neřekl, že se narodila jako „imaginární kamarád“ Charlie. Sice netuším, jak se to stihlo, nebo kdy to proběhlo, ale být to muselo… snad to jako odpověď stačí :D

15.9.2015 | 5:52:01
Tercii

#69 google147: No, a právě proto mě strašně štve, že toho Wrena takhle smetla ze stolu- stylem „ten nikdy nebyl podezřelej, to byla jen vaše masová haluška /halucinace/“. To ať se na mě nikdo nezlobí… ale už kvůli tomu si myslím, že původně měl být minimálně Big -A (jak někdo řekl v jednom rozhovoru: v prvním díle třetí řady byla vybrána jistá trojice, a jeden z nich měl být nakonec -A; ale nakonec to tak nebylo a vymyslela se ta finální věc, kterou jsme viděli ve finále… :D Ta trojice byl podle mě Wren, Lucas a někdo… což ale stále nevysvětluje Wrenovu podezřelost ve zbytku seriálu že :D) Nevím. Buď, a nebo mě občas napadne, že si ho na něco schovávaj do budoucna, ale o tom radši nebudu ani přemýšlet, protože bych pak za rok a půl mohla být těžce zklamaná :D Nikdy jsem nebyla moc zastánce teorie, že to s identitou Marlene změnila na poslední chvíli, na druhou stranu chápu, proč tenhle názor existuje a jsem ochotná o tom uvažovat :D

A co se detailů týká- myslím si o sobě, že smysl pro detail docela mám, bohužel jsem ale dost velkou část seriálu dokoukávala zpětně, stylem „musím co nejrychlejc, ať to doženu“. Takže se pak stalo, že jsem toho z té části hodně nepochytila (a sama jsem se pak divila, co jsem to našla v různých teoriích :D). A beru detaily, to jsou dobrá věc, ovšem takový kód k sauně… dobře, netajím se tím, že ten kód jako hint zrovna neuctívám :D :D Holt jsem šla až moc logicky, a to byla asi moje největší chyba.

15.9.2015 | 6:43:46
Car

#69 google147: jo no takhle když to krásně rozepíšeš tak je to vážně tak :D takže díky, a určitě to měl být Wren, je podezřelý dost…nevím no celé je to nahlavu a nechci ani pomyslet co vymyslí na zbytek 6 a ještě celou 7 sérii..

#74 Tercii
16.9.2015 | 22:44:46
Tercii

#73 Car: No, nevím, opravdu nevím co vymslí, ale Wrena podle mě ne. Ač by si to člověk přál :D Scénáristé nad tím uvažují odlišně. A obávám se, že pro ABC Family by Wren jako main villain nebyl dost lukrativní, leda že by na něj vymysleli něco tak uhozenýho, jako na Cece. Stejně začínám zastávat názor, že na tom má velký podíl právě zmíněná televizní stanice, která prakticky zavrhovala jeden nápad za druhým a dost jasně scénáristům vymezila hranice, kterých se mají držet. Televize to tak dělají, kor ty zahraniční.

#75 Car
17.9.2015 | 18:40:09
Car

#74 Tercii: přesně no:D ale opravdu když se nad tím člověk pozastaví je to vážně fraška… ta situacie s Wrenem a hodně věcí okolo, mě se třeba aní nelíbílo to jak se lidi začali vracet ,,ze záhrobí,, jako co je mrtvé ma zůstat mrtvým a ne že se všichni najednou vráti…samozřejmě, že Moně jsem to nepřála ale byla jsem hodně překvapená když jsem ji pak uviděla v Dollhouse no :D, pochopim ještě tu Alison no ale.. :D nakonec se vrátí i Maya a buh ví kdo ještě všechno a to že bylo řečeno že Maya je mrvtvá, no a? to bylo řečeno i Moně, to bych vůbec nebrala vážně, stejně tak že -A byl v prvním díle…je to dost možný kord když jim přiznala hned dvě řady to jsem taky snad nikdy neslyšlea ještě :D

#76 Tercii
17.9.2015 | 20:29:36
Tercii

#75 Car: Jako víš co, u tý Alison bych to vracení ze záhrobí ještě pochopila, stejně jako u Mony ještě celkem. U Alison to byla právě ta pointa, u Mony to tak prostě mělo asi být, ale přesně… to ostatní už je moc. Maya – to je postava, kterou jsem už od začátku neměla ráda. Nevím proč :D A tak mě ani tak nenaštvala její smrt, jako spíš to, že zas a znovu nebylo nic pořádně vysvětleno, a jestli se vrátí a od toho se bude vyvíjet další linka – ach Bože, Bože na nebesích, co mi to vyvádíš čéče :D Asi jako Sara a její už tak dost oči i nervy drásající přítomnost. Ta ať mě taky moc neštve :D A nic co řeknou scénáristi už neberu vážně, teda většinou. Lžou jak když tiskne, ať teda radši neříkaj nic :D

#77 Car
17.9.2015 | 21:42:11
Car

#76 Tercii: jojo Ali byla pak jasná to jsem jako čekala, ale u té Mony už jsem to pak moc nečekala, neříkám, že bychn echtěla ale pak už to začíná být divný když si každý děla co chce víš co :D to už pak není ono prostě, já Mayu taky neměla nějak extra ráda stejnak tam byla jenom kvůli Emily..znám hodně lidí, kterým je Em protivná jenom protože tam hraje lesbičku, zajímalo by mě jestli je to fakt tím :D pak taky, že je hodně nevýrázna narozdíl od ostatních lhářek, podle mě to tam nejlépe hraje Troian a Ashley…strasšně žeru ty akce Spence a Hanny to je fakt úchvatný kord ted v tý 6 sérii tam měli hodně společných scén, obě se dvě se ničeho moc nebojí, fakt je mám spolu ráda :-), taky mají tak nějak nejstabilnější páry..jako ano dá se o tom polemizovat…:D ale přijde mi to tak, ne to ne tady se žádného vysvětlení nedočkáme to bychom opravdu chtěli moc :D ta mi byla taky hodně nesympatická kord když pak z ní udělali příšernou Miley Cyrus… ( tím vzhledem, vlasama mi jí tak dost připomínala) jo lžou stejně jak lhářky :D to se fakt povedlo tenhle seriál :D

#78 Tercii
18.9.2015 | 17:56:22
Tercii

#77 Car: Mně osobně je Emily taky protivná jak činže. A není to proto, že je lesbička, ale proto, že se chová tak, že se mi protiví :D :D Ano, je nevýrazná. Souhlasím s tím, že nejlíp hrají Troian s Ashley, a podle toho jim dle mého soudu i píšou děj. A ano, Miley Cyrus, asi tak nějak. Ještě, že jsem jako děcko neujížděla na Hanně Montaně :D To bych to měla ze Sary totálně zkažený, teda nepočítaje ty výstupy samotné Miley, ale to už je jiná. :D

#79 Car
18.9.2015 | 18:26:46
Car

#78 Tercii: také mi přijde velice nevýrazná a také ji nemám moc ráda :-D, přesně tak a ty jejich scény jsou fakt skvostný :-D Aria je něco mezi občas mě pěkně štve ale občas je fajn a s Ezrou se mi líbí :-) jooo souhalsím přeesně tak :D Hanna Montana fuuuj :D

18.9.2015 | 19:19:40
veselice3535

Nevíte někdo, kdy se bude vysílat 7 série?

#84 Angusta
24.9.2015 | 9:32:47
Tenebien

No, já to vidím tak, že nakonec bude A (Charles) stejně Wren, který nějakým způsobem zvládnul CeCe donutit, aby to vzala tímhle ujetým způsobem na sebe… :D

#82 Car
24.9.2015 | 16:39:49
Car

#81 Tenebien: taky dost možný pač nevím co tam budou dělat ještě sérii a půl :D

#85 Tenebien
24.9.2015 | 20:41:04
Angusta

nevíte jestli bude zase nějáký halloweenský special nebo tak něco ? :)

26.9.2015 | 9:07:02
Angusta

#80 veselice3535: 7 serie bude až v lednu :/

26.9.2015 | 9:07:47
Tenebien

#82 Car: I to, že on si jde pro tebe v té poslední scéně… no, uvidíme, co tam budou dělat :) Pokud ale CeCe opravdu byla A, tak teda koukám fakt už jen ze setrvačnosti…

#86 Car
27.9.2015 | 18:21:07
Car

#85 Tenebien: jojo přesně tak…,,on si jde pro tebe,,…ne ona…já chaápu, že to tam asi řekla taky hlavně proto, aby navnadili fanoušky, to je asi jasné ale stejně…

28.9.2015 | 18:08:51
asacka161

Popravdě myslím si, že to bylo špatně napsané a natočené … Už od prvních serií nebylo nikdy spoustu věcí dořešeno, a byl velký zmatek v klíčích . Spousta věcí dává smysl, ale musela bych se na to podivat uplne od prvnich dilu a spojovat si to sposledni serii a to se mi fakt nechce!!!!

1.10.2015 | 15:23:59
Celine

Tady koukám chcíp pes :D … už jste viděli někdo nové promo videa? :D

10.11.2015 | 16:54:54
Car

:-D :-D neee můžes hodit odkaz :D

10.11.2015 | 17:32:30
Celine

https://www.youtube.com/watch?…

řekla bych že Spencer na tom zelenem platně odflakli :D

11.11.2015 | 16:15:09
Celine

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?… Nw opening… myslím ale, že se budou stím svým pšššt asis třídat pač jsem viděla i video, kde to děla Alison … a viděla jsem video kde to dělala každa z holek zvlášt takže kdo ví…

#92 Car
11.11.2015 | 16:25:17
Car

#91 Celine: jojo to video jsem taky viděla, a kdyby to dělala Ali tak by to byla příjemná změna :D a díky

12.11.2015 | 9:13:08
Car

jinak ta Emily verze je příšerná :D

12.11.2015 | 17:24:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama