Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

4x22 - Cover For Me - Promo

4x22 - Cover For Me - Promo

Po odvysílání dnešní epizody se nám finále 4. série blíží. Podívejte se na promo video z následující epizody. S českými titulky!

0 0
26.2.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /63

TerkaAndy

Jde o moje první titulky, tak omluvte trochu nepřesné časování, příště to snad vyjde líp :D

26.2.2014 | 10:59:22
adush

bohužel titulky nevidim :(

26.2.2014 | 14:25:44
TerkaAndy

Aha, to je divné, nenapadá mě čím to může být. Co máš za prohlížeč?

26.2.2014 | 16:02:06
Stolid

Yes, I want see it! Tak doufám, že to není jenom vychloubání a budume opravdu šokováni. A to časování je dobré! Anglicky umím trochu, ale když slyším a zároveň čtu titulky, tak rozumím téměř všemu.

#5 TerkaAndy #7 Iriska86
26.2.2014 | 16:05:11
TerkaAndy

#4 Stolid: Tak supr :) budu se snažit dělat titulky ke všem videím, ale nezaručuju 100% správnost, jen z odposlechu mi to taky úplně nejde, potřebovala bych k tomu ty anglický titulky :D

26.2.2014 | 17:03:19
ZuziJ

Řekněte mi prosím nějakou dobrou zprávu. Třeba že Hanna a detektiv se dají dohromady. :3 To je to jediný, co mě zajímá. Na -A už prdím. :D

26.2.2014 | 18:44:48
Iriska86

#4 Stolid: Ahoj všem.. taky se vám jeví, že Ali se pokusila zabít Spencer? A já už opravdu věřila, že Ezra je A:-)

26.2.2014 | 19:01:13
gerluska

Já myslím že Ezra -A není myslela jsem si že je ale ted už si myslím že je -A alison.. A že Ezra věděl že Ali je fakt pěkná Bitch a proto je všechny jen sleduje aby se jí pomstil chce dostat ali a né holky.. Ví že holky jsou naivky a že se k Ali dostane díky holkám..

26.2.2014 | 20:42:18
Stolid

Ahoj, nemělo to být Spencer se pokusila zabít Ali? Snad to tak nebude. Třeba Ali naštvala Spencer, Spencer ji uhodila a myslela, že ji zabila, ale Ali pak vstala a nic jí nebylo (tak to bylo i v knížce, ne?) Vypadá to, že holky se znovu setkají s Ali nebo to mluvili jenom s Monou? A s kým mluvila Aria, když se ptala: "Kde jsi byl/a?

#14 Ivčí #34 Iriska86 #46 nikolka2431999
26.2.2014 | 20:56:33
Stolid

A ano, holky jsou tak strašně hloupé, nikdy se nepostrají o důkazy a nechají -A, ať si je v klidu vyvezdne, nikdy je doopravy nezničí, vůbec nejsou důmyslné. Proč si vůbec myslí, že vůbec někdy vyhrají nad -A? A dnešní díl? I bez titulek může říct, že jsme se dozvěli velké kulové! A Spencer a Aria? Ty dvě holky vážně válí!

#11 lelus #13 Ivčí
26.2.2014 | 20:59:28
lelus

#10 Stolid: Jo jo souhlasím další díl docela zbytečnej :-D já se asi po 4 dílech doopravdy těším na poslední dva díly týhle série, protože zatím mi informace vážně nestačí :-) .

26.2.2014 | 22:04:43
kofinka

Nevím proč začínám mít pocit že A je Paige.

#20 PLL1
26.2.2014 | 22:21:41
Ivčí

#10 Stolid: Souhlas, vytáčí mě, že tam už v „patnácti“ řídily bouráky jak nic, byly závislý na kafi a teď v 18 nebo 19 nebo kolik jim má teď být, tak se chovají jak … ani nevím, do kterýho věku je zařadit, nevím, jestli někdy někdo byl tak nedůmyslnej… Jako myslím, že to byl zajímavej díl, to zas jo, ale v podstatě o ničem, nic novýho pod sluncem a začínám si myslet, že to skončí nějakou ptákovinou a pak budeme půl roku zas čekat na to, že nám oznámijou, že snad bude ještě šestá série a to už teda bych nezmákla… A Paige..!!!! Tu nemůžu ani cejtit :D Nemám teda ráda ani Allison, myslím, že holky byly dylinky, když se nechaly tak ponižovat a vydírat, ale teda Paige mě neskutečně irituje! :D

27.2.2014 | 0:41:26
Ivčí

Já už ani nepřemýšlím asi nad tím, kdo je a není -A, v každým díle to ukazuje na někoho jinýho, Ezra je teď na černé listině, Jessica je máklá, Spencer vraždí kámošky.. Já vám nevím.. :D

#9 Stolid: Jo a k tomu, koho se Aria ptala, myslím, že to byla její mamka. Ale jináč teda nevím, je fakt, že vlasy to mělo kratší a takový flekatý… Schválně jsem si to stopla :D

#15 NikaLiars
27.2.2014 | 0:43:46
NikaLiars

#14 Ivčí: Myslím, že to bola Shona..

#16 Ivčí
27.2.2014 | 1:13:41
Ivčí

#15 NikaLiars: To jsem si taky říkala, ale já měla pocit, že holky vijou, že je v Georgii.. Taky to prostě mohlo být vytrženo z kontextu a mohl to být kdokoli, koho Aria viděla od někud odcházet…

27.2.2014 | 1:22:30
TerkaAndy

Mně se poslední díl docela líbil, ale teda.. Paige už jsem se tak nějak naučila trpět, když byla s Emily, ale teď mě zas tak vytočila, že už jí tam nechci ani vidět :D

27.2.2014 | 9:32:28
xmalinka

A prečo Vám Paige vadí :) ?? veď podľa mňa je úplne normálne, keď Vám na niekom záleží, tak nechcete, aby sa vystavoval nebezpečenstvu.. S ali mali zlé skúsenosti a ruku na srdce,.. čo povedala Paige – súhlasím sňou.. Mávala s kamoškami keĎ bola živá a aj keď bola akože mŕtva…

#19 Ivčí #22 TerkaAndy
27.2.2014 | 10:30:12
Ivčí

#18 xmalinka: Mně v podstatě ani tak nevadí Paige samotná jako to její ponižování se, přestože evidentně Emily jí ty věci říkat nechce, tak jí stojí za to, aby se jí ještě víc odcizila, na jejím místě bych se asi chovala stejně, zase chápu její počínání, ale musím říct, že to trvá nějakou dobu a už mi to prostě vadí, neumím říct větší důvod asi..

27.2.2014 | 10:36:13
PLL1

Nemyslím si, že kdyby byla Paige A, tak by policii řekla, že je Ali naživu #12 kofinka:

27.2.2014 | 10:41:33
PLL1

Mona, podle mě, určitě Ali pomáhá, jsou dvě skupiny ta, které je loajální Mona a ta, které je loajální Wren, viz díl, kde je Mona v léčebně a vede s Wrenem podivný rozhovor, kde mu řekne, že se mu přestala svěřovat od té doby, kdy zjistila, kde je skutečně jeho loajalita…

27.2.2014 | 10:43:34
TerkaAndy

#18 xmalinka: Mě rozčilovala už od první chvíle, kdy se v seriálu objevila – když ještě byla za tu zlou. Pak jsem si na ní po pár epizodách, co si začala s Emily tak nějak zvykla. Ale to její chování co předvedla v tomhle díle mě úplně odpuzuje. Navíc už to vypadalo, že se zase o Ali něco dozvíme a ona to tímhle úplně zazdí :)

#23 xmalinka
27.2.2014 | 10:46:32
xmalinka

#22 TerkaAndy: tak to aj mňa vytočila s tým lístkom… Ale ako pár emily a paige mi prišli skratka sympatické …

#24 TerkaAndy
27.2.2014 | 11:28:50
TerkaAndy

#23 xmalinka: No.. ale v tomhle díle to její „miluju tě, chráním tě“ mi přišlo fakt přitažený za vlasy.. až moc to přehání :)

27.2.2014 | 12:30:40
domca27

Aj mne strasne leze paige na nervy…chudatko Em :-(

27.2.2014 | 14:05:54
methatsme

někdy si taky myslím že by Paige mohla být A..ale říkám si proč by dala policistům zprávu o Ali? Chtějí nás jenom zmást?..A co sakra ten Ezra?–projíždím to pořád dokola a zasekla jsem se u dílu 4×14 když Ezra bere Ariu do „své“ chaty,a říká že ta chata je jeho kamaráda,a že na ní dohlíží když je mimo zemi..napadlo mě jestli to nemůže být třeba Wren nebo Jason? (Když u Ezry v bytě Aria prohledávala ty krabice našla tam fotku s těmi růžovými vlasy a byl na ní delší záběr,Jason jí jednou řekl že se mu líbila s takovými vlasy..) když sem si to spojila s předposledním dílem,nejde mi do hlavy (a to už tady taky někdo psal) proč by Ezra nechával svůj příběh v knize v tý chatě,a doupě mezitím zmizelo,heslo bylo B-26 což mohla znát jenom Aria a Ezra..(možná pak ještě Noel Khan,když stál u skřínky jak to Aria našla)…Pomohl mu už již zmíněný Jason nebo Wren tyhle věci odstranit? .. a všimli jste si toho krásného obrazu,na kterém je Vlak (rádoby epizoda This is a dark ride)?(Ezra chtěl údajně na Ariu čekat na konci cesty,ale že se tak rychle objevil u zastavenýho vlaku,hned poté co skoro Ariu vyhodili z vlaku,nepřijde vám to divné?)Naznačují nám tím něco? Reagujte na to někdo,ráda bych věděla co si o tom myslíte :) :D

#29 Lucinka04
27.2.2014 | 15:53:44
Stolid

Haha, právě mám teď stoplé video na této konkrétní části. Paige je mi lhostejná, chápu její chování, ale jsem naštvaná na ni, že tak zazdila Alison, Ali byla krutá, takové jsou děti, ale aby ji někdo chtěl zavraždit a jí to bylo jedno? Mohla to být ona, taky se někdy nechovala zrovna dvakrát dobře.

Nevšimli jste si, že -A pořád někoho sere? Za chvíli ji bude hledat každá osoba: lhářky, Mona, Ezra, Alison ji jednu dobu taky hledala, než začala utíkat. Takovou osobu, která se vrtá do soukromí každého ve svém okolí, nemůžu mít nikdo rád. Doufám, že -A na to brzo dojede! :D

27.2.2014 | 15:56:22
Hortenzie

Paige je desna, a divna a urcite „A“.

27.2.2014 | 16:12:14
Lucinka04

#26 methatsme: S tim hesle B-26 jsem psala já, přijde mi divný proč dával tohle helso, třeba chtěl aby to Aria našla, třeba chtěl aby si to přečetla. Na tom stole v chatě totiž byla ta kniha rozepsaná a hned druhej den už byl Ezra na vydavatelství s celou knížkou? Bylo to tam narafičený aby si to Aria mohla přečíst, ale proč? Třeba chce napsat pokračování :D třeba se s ní chtěl rozejít, aby jí nemusel už mít na krku, aby mohl pátrat víc , ale nevěděl jak. Tohle byl zaručenej důvod jak se na něho Aria vykašle. Z Ezry dobrej pocit nemám, už zůstane záporákem. Třeba i Wren a Ezra patří do NAT klubu o kterym se už přestalo teda mluvit.. třeba maj něco společnýho.. :) Ale ted mi nejde dohlavy po poslendí epizodě s tou Spencer, přece by nebyla schopná zabít člověka, to jen tak někdo nedokáže, i když mohla mít vztek jakkoliv velkej, nenávist, ale přece vražda to už je moc, ne? Snad to tak nebude a vysvětlí se to ještě nějak..

#32 methatsme
27.2.2014 | 16:14:13
Lucinka04

s tou Paige – já nevim, A- rozhodně nebude, a to co dělá tak dělá z toho důvodu, že už to chce celou tu situaci ukončit. Z logického hlediska, kdyby vám někdo vyhrožoval, kdyby se něco dělo, kdyby se někdo hledal, co by jste dělali? Jako první bych se nejspíš někomu svěřila a hned jako další věc je že bych šla na policii, Tím pádem mi nepřijde nic špatnýho na tom co Paige udělala.

27.2.2014 | 16:18:36
hali13

Tak nová epizoda mě jen utvrdila proc nemám rád Paige. To jak vydírala Emily už překročilo všechny hranice. Emily mě celkem naštvala když nechala Spencer ty pilulky to bylo jakože opravdu naivní a hloupé. Jinak příští díl snad bude stát za to v tomhle díle se to prakticky nikam nepohnulo tak snad v příštím. :-)

27.2.2014 | 16:22:37
methatsme

#29 Lucinka04: Taky možnost,že se jí chtěl zbavit,ale zase když říkal že lhal o hodně věcech ale o citech k ní ne..hele nevím nesedí to asi jako nic v tomhle seriálu :D..Každopádně promo k dalšímu dílu je dost drsný :D tak bysme se po dlouhý době mohli něco zajímavého dozvědět :)

#33 Lucinka04
27.2.2014 | 16:39:23
Lucinka04

#32 methatsme: To si řákám u každýho dílu že by jsme se už mohli zase něco zajímavýho dozvědět a ono nic.. :D :D Je pravda, že se možná časem do ní trochu zamiloval, ale touha po knize je pro něj silnější než láska k Arie.

27.2.2014 | 16:41:31
Iriska86

#9 Stolid: aaano, bylo to tak myšleno, jen nic neříkající slovosled:-) nevím, opravdu si myslím, že Spencer Ali uhodila, dostala strach, že jí zabila, tak jí zahrabala… mě z těch konců dílů, kdy ukazují A jasně vyplývá, že to bude ženská.. podle rukou, stavby těla… ikdyž má rukavice, má takový drobný ruce.. co když je A třeba paní Dilaurentisová?

#35 xmalinka
27.2.2014 | 17:29:44
xmalinka

#34 Iriska86: toto som si aj ja vsimal dnes, Ezru som tym uplne vylucila z podozrenia, skratka je to „len“ chumaj, ktory si siel za svojim cielom.. Co ste pisali o tej knihe, – to mi tiez zacalo vrtat v hlave, Hlavne – ked Ezra vie, ze Aria ma kluce od jeho bytu, preco by pre boha nechaval vsetky tieto dokazy v skrini !!!! uplne lahko ich aria nasla, a stale nechapem tie papiere, co palili na konci,… Skratka to more cmaranic s cervenym perom, nieco mi to v tom nehra… Nieco ako napr. ked pozmenili veci v tom Aliinom denniku..

27.2.2014 | 18:00:07
natalijka
  • A je určite žena. Ale pomáha jej napr. Wren… Stále si myslím, že je to Melissa, ale vravím si , ako dopekla – A môže tak všetko perfektne vedieť ? Heslá, kody na skrinkách v škole, všetky možné tajomstvá…už mi to príde akoby – A čítala všetky možné myšlienky bez vyslovenia…A to mi zas nesedí na nikoho- jedine na Alison, lebo tá by toto všetko mohla vedieť. . A Jessica DiLaurentis nieje – A. Citala som dosť dôveryhodné a dobré spoilery a Kvôli jednému zásadnému spoileru vyplýva, že nemôže byť – A..
#49 nikolka2431999
27.2.2014 | 19:25:27
methatsme
  • A může být kdokoliv..na instagramu se objevila fotka s textem něco jako : Děj v Pll mi někdy hrozně zamotá hlavu tak,že si myslím že -A jsem já :D..Jo to si teď pomalu myslím :D
#38 Kali
27.2.2014 | 19:49:49
Kali

:-D :-D jo tak nějak :-D#37 methatsme:

Paige mi dřív vadila,ale pak jsem jí začala mít ráda a bylo mi jí líto…to jak se k ní Em chová mi nepřijde hezký…jasně Paige je trubka,že se takhle ponižuje,ale Em to musí bejt snad jasný,že jí miluje a že pro ní udělá cokoliv!!Spíš mě teď štve víc Em,bejt na jejím místě tak se na celou Ali vykašlu,to co jim dělala když ještě byla „naživu“ bylo dost hrozný a když se to tak vezme,tím že „umřela“ holky nechala v pěkným srabu!!Tohle bych jí teda já neodpustila :-/

#39 Lucinka04
27.2.2014 | 20:13:17
Lucinka04

#38 Kali: Přesně tak, Na to jaká Ali byla, nebo je, tak se divim že jí holky nepošlou se vší parádou někam.. Em je z ní hotavá, jak kdyby byli nejlepší pár roku. Přitom Ali neni na holky a chovala se k ní i ke všem ostatním jak *****… :)

27.2.2014 | 20:19:54
Stolid

Emily nemám vůbec ráda, nejméně ze všech lhářek (hned po Arii), ona je strašně pomalá, na všechno má spoustu keců, je zamilovaná do Ali, i když Ali není na holky, Emily jí nikdy nedá pokoj. Co si myslí?

Ano, Ali jim ubližovala. Ale holky už tehdy to věděly, a přesto ji milovali. Myslím, že život na střední v Americe musí být pravý děs. A taky si myslím, že kdyby nebylo Ali, ostatní studenti by se k nim chovali i někdy desetkrát hůř, když jste sám proti všem. A je tu přece -A. On/ona si chce hrát, myslíte, že by jim dal/a jen tak klid, kdyby Ali nehledali?

#41 Kali #42 Allexiss!
27.2.2014 | 20:25:26
Kali

jasně,v tom máš asi pravdu…ale že je Ali mrcha na tom se snad shodnem…jsem teda zvědavá,jaký story má nachystaný,že proč dělala mrtvou,ale myslím že ani tak bych jí to neodpustila…Em je pomalejší,ale mě tam teda Aria vadí víc :-D i když v tom posledním díle mi jí bylo dost líto :-/ tak si pořád myslím,že je ona A…#40 Stolid:

27.2.2014 | 20:32:59
Allexiss!

#40 Stolid: Taky Emily nesnáším – chce ALISON strašně moc pomoc aby mohli být spolu, ale Ali o to nestojí – je fakt pitomá, a taky se divím, že se holky na Alison nevykašlaly po tom všem co jim udělala a čím si kvůli ní prošly. Docela mě mrzí že Ezra není A to by byla bomba a jsem moc moc ráda že Aria trpí – konečně si to vyžere pořád se jí to vyhýbalo. Určitě v tom jede Melissa a Wren a už chci do prdele zjistit kdo strčil IANA ze zvonice!!!!!!

#43 lelus
27.2.2014 | 20:42:06
lelus

#42 Allexiss!: Psala jsem to sem do spoileru do diskuze :-) Strčila ho Alison, ale neumřel potom pádu.

#45 Lucinka04
27.2.2014 | 20:55:31
Zikzik

Holky, můžete mi říct, jak se třeba -A dostane do jejich skříněk? Jasně, nějak sežene heslo, ale to si toho nikdo nevšimne, že je ve škole někdo cizí-starší-v černé kapuci-(Alison) a dostává se do cizí skříňky? Nebo.. „prostě Amerika“? :D

27.2.2014 | 21:12:35
Lucinka04

#43 lelus: A proč ho strčila Alison?? Jako mě štve že od začátku je fakt spoustu otázek nezodpovězených a vůbec se k tomu nevracej :/

#52 lelus
27.2.2014 | 21:18:12
nikolka2431999

#9 Stolid: hele a jakej dil knizky?

27.2.2014 | 21:38:00
Ivčí

Než si přečtu všechny komentáře, tak se ještě vyjádřím, páč bych to zapomněla.. :D Ještě mě napadlo, že -A je ta žena v černém, podle spoilerů má být důležitá pro konec série a tak nějak si říkám, proč ne, ale ta má zase hooooodně podobnou stavbu těla jako Ashley, Hannina máma a to se mi moc nezdá, nevidím motiv atd..

#54 DixiePixie
27.2.2014 | 21:38:56
VerunaM

Spence se pokusila zabít Ali a já se jí nedivím. Proč máte furt něco proti Paige, je v poho a chová se rozumně až na ten dopis. A vyděla jsem spoilery a jsou Mega to jsem nečekala :D

#50 nikolka2431999
27.2.2014 | 21:45:33
nikolka2431999

v jakem spojleru posli odkaz

#36 natalijka:

27.2.2014 | 21:51:29
nikolka2431999

jake spojelry napis to sem prosím#48 VerunaM:

#52 lelus
27.2.2014 | 21:56:47
nikolka2431999

nevite nekdo jak s ejmenuje ta pisnicka z pll 3×11 na konci?

#55 methatsme
27.2.2014 | 22:06:07
lelus

#45 Lucinka04: Strčila ho, protože chtěla zachránit Spence :-) ,ale jinak máš pravdu podle mě totiž už ani nevědí kolik otázek položili a jaký to jsou :-)

#50 nikolka2431999: haled najdi si spoilery co sem psala do diskuze je jich tam opravdu hafo je to hodně dlouhej příspěvek a všechny spoilery jsou pravý :-) a nebo koukni na instagram http://instagram.com/pll_spoilers_ když to lajknes je tam největší hromada spoileru jakou sem kdy viděla :-D

#53 Lucinka04
27.2.2014 | 23:15:08
Lucinka04

#52 lelus: přesně, ani už neví co všechno nám musí vysvětlit a hlavně aby to do sebe zapadalo :D Aspon ta Mona pár věcí trošičku vysvětlila co dělala ona jako A-, ale i tak už by zas mohli něco napovědět.. :)

28.2.2014 | 10:40:43
DixiePixie

#47 Ivčí: Jaká žena v černém? Zase mi něco uniká :D

#56 Lucinka04 #61 Ivčí
28.2.2014 | 12:06:21
methatsme

#51 nikolka2431999: jestli myslíš tu jak jsou tam 2 -A tak se jmenuje Smiling Faces Sometimes a je od The Undisputed Truth ;)

28.2.2014 | 12:13:15
Lucinka04

#54 DixiePixie: Asi ta z pilotního dílu , na tom pohřbu ? :)

#62 DixiePixie
28.2.2014 | 14:15:09
gwen86

Já si myslím, že A je někdo o kom doteď vůbec neuvažujeme… A určitě jsou minimálně 2 skupiny a to pomahači A a někdo kdo pomáhá Ali a určitě minimáně jedna z Lhářek je ve skupině proti Alison… a přijde mi až podezřelá Emily, která moc dobře ví, že Ali je hetero a přitom jí pomáhá a hledá ji jak divá…

28.2.2014 | 20:10:48
natalijka

SPOILER Tak najlepšie spoilery sú na jedenj facebookovej stránke , ale už neviem ktorá to bola, lebo je ich tam veľa. A bolo tam naozaj dosť podstatných spoilerov, napr. že Jessica DiLaurentis umrie už neviem či na konci tejto serie alebo niekedy v 5iatej. Jessica vraj videla kto udrel Ali, no ochránila ho. Preto mi príde, že to bola buď Spencer alebo Jason. A vraj ju Jessica sama pochovala na tom dvore, lebo si myslela že je mrtva…ďalej tam bolo, že Ezra bude na konci štvrtej serie postrelený a pravdepodobne Wrenom, preto si myslím,že Wren pomáha -A. A aj z toho mi vyplýva , že – A je Melissa. Taktiež aj z toho, že vraj Ali bude chcieť v piatej serii Melissu zabiť…Ciže podľa mňa je Melissa – A…A čo sa týka Hanninej mamy, zistí sa , že Ashley vie, že Alison žije.. Neviem ako to zistila, ale aj to sa dozvieme…A potom celkom podstatný spoiler bol, že zlá Red coat je CeCe Drake, ktorá má vraj dvojča …Ciže to čo vravela Sasha v rozhovore, že niekto iný ma dvojča nie Alison, je podľa spoileru CeCe a zrejme jej dvojča bolo zavreté v Radley…No to už neviem ako bude ďalej…Aha a ešte že vraj Maya nieje mrtva a pomáha Alison......Ciže myslím že celkom dobré spoilery , a môžme si z toho dosť vecí odvodiť.

#59 Lucinka04 #63 PLL1
28.2.2014 | 20:26:42
Lucinka04

#58 natalijka: Tyhle spoilery tu už někdě proběhly v diskuzi. Takže tak nějak tohle už víme.. :) Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál..

28.2.2014 | 20:43:20
natalijka

No rada by som vedela, prečo dáva seriál toľko pozornosti na Ariu. Je to len nejaký ťah alebo má to byť vodítko. Aria nieje – A, to mi je jasné, ale verím že má ešte nejaké tajomstvo. A zvláštne je ako na ňu Mona neustále nepriamo útočí. Zeby Mona o nej niečo vedela ?? Určite. Fakt som asi najviac zvedavá aké tajomstvo má Aria.

28.2.2014 | 20:45:46
Ivčí

#54 DixiePixie: Jj, myslela jsem tu z toho pohřbu, ale mám dojem, že byla až na nějakým tom druhým pohřbu, na kterým potkaly holky Holbrooka, bylo tam těch fakových pohřbů nějak hodně… :D měla masku Ali a někde jsem četla, že bude ještě dost důležitá…

#62 DixiePixie
28.2.2014 | 22:03:18
DixiePixie

#61 Ivčí: #56 Lucinka04: Aha, tak to jsem už asi nějak vypustila. Díky :)

28.2.2014 | 23:15:14
PLL1

Pokud je Melissa A, jak tvrdíš, tak kdo byl ten v té masce v Halloween dílu? Zatímco osoba v masce, která se Ali pokoušela zabít ji pozorovala z křoví, Melissa byla na párty mezi ostatníma v kostýmu Bony a Clade..#58 natalijka:

1.3.2014 | 19:20:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama