Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Ukázky z finálového dvojdílu

Ukázky z finálového dvojdílu

Již zítra ráno se dočkáme závěrečného dvojdílu seriálu. Podívejte se zatím na tři krátké ukázky a novou rekapitulační upoutávku.

16 0
27.6.2017

Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon
Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /50

Andie24

Ani se na to nedívejte :D ztráta času a akorát vás to naštve, pokud jste přece jen někdy měli rádi PLL. Neskutečná slátanina, nikdy jsem neviděla nic horšího :D :D

#2 Tercii
28.6.2017 | 11:56:00
Tercii

#1 Andie24: Asi tak nějak bych to napsala. :D Od teď jsem alergická na veškerý tajný i netajný sourozence, diamanty, masky a Marlenin ksicht.

#3 Andie24
28.6.2017 | 13:49:22
Andie24

#2 Tercii: Neskutečné, co se z toho stalo :D :D jak někdo dokáže udělat se zajímavého a dobrého seriálu totální kravinu :D

#6 Tercii
28.6.2017 | 14:19:52
megary

o hovne to bolo

#6 Tercii
28.6.2017 | 14:32:44
Andie24

Jen mi prosím vysvětlete někdo, kdo se v tom ještě neztratil, protože já se ztratila už někde na začátku 6 série :D. Proč pořád ta Alex tvrdila, že Charlote je její sestra ? Byla její sestřenice ne ? Já nevím pokud jsem teda už úplně zblblá z toho všeho, ale Charlote byla dcera Jesicy a Teda ne ? Nebo ona byla taky dcera Mary? Proč jí v tom případě Jesica tak bránila a chránila :D to je tak zamotané,,

#7 Tercii #21 Stolid
28.6.2017 | 14:53:11
Tercii

#3 Andie24: Taky nevim. :D Pro mě osobně bylo asi nejhorší to s tím diamantem, to mě zasáhlo přímo do srdce, ten zbytek mě dorazil. :D

#4 megary: Asi tak. Lépe bych to neřekla. :D

28.6.2017 | 14:57:15
Tercii

#5 Andie24: Sestra. Mary je máma Spencer, Alex a Charlotte. Táta Charlotte je Ted, táta Alex a Spencer je pan Hastings. :D

#8 Andie24
28.6.2017 | 15:02:25
Andie24

#7 Tercii: Tak v tom jsem měla mezeru no :D Já si totiž myslela, že je dcera Jesicy, když kvůli ní i pohřbila svou vlastní dceru :D tak já to nechápu :D Vždyt i na videu byla malá Alison a Jason a s nimi Charles (charlote/cece).. Buď mi něco nedochází nebo to je chyba :D

#9 Tercii
28.6.2017 | 15:11:27
Tercii

#8 Andie24: Je to chyba. Je tam hrozně moc chyb. Přesně proto se moc neřídím tím, co je řečeno v tom seriálu, ale dělám si v tom vlastní logiku. Jinak bych se z toho musela zbláznit. :D

#10 Andie24
28.6.2017 | 15:38:55
Andie24

#9 Tercii: No, teď jsem se někde dočetla, že Jesica Charlese adoptovala či co :D ale i tak nedává smysl, že by tak horlivě chránila Charlote před svou vlastní dcerou, když Mary nesnášela :D Asi nemá cenu se pouštět do diskuzí, protože nakonec by v tom seriálu nebylo logické vůbec nic :D

#11 Tercii
28.6.2017 | 15:41:46
Tercii

#10 Andie24: Přesně tak. Už je to všechno natočeno, odvysíláno, myslíme si svoje a konec. :D PLL je uzavřená kapitola. A opravdu doufám, že navždy.

28.6.2017 | 15:57:15
AndieLiar

Mně se teda endgame líbila. Uznávám, že je to celý trochu uhozený už od šesté série a dalo mi hodně práce držet krok a neztratit se v tom zamotaným příběhu :D Ale dnešní díl mi dal alespoň odpovědi na pár otázek a víceméně to dávalo smysl. Rozhodně o dost víc, než díl, kde odhalili Charlotte/CeCe/Char­lese. Je sice dobře, že to končí, protože víc zamotat a zkazit už to nemohli, na druhou stranu mi bude chybět čekání na nové díly lhářek.

28.6.2017 | 17:32:07
Denny23

Mně se ten konec líbil. Jasně, je tam plno nesrovnalostí, které se už asi nikdy nedozvíme, ale přesto se mi na to dobře koukalo. Výkon Troian, coby Alex, byl skvělej. Myslím, že jí to muselo fakt bavit, zahrát si takovýho psychouše. Za mě top scéna se „zrcadlem“ :) To byl hodně zvrácenej smích. Když se v tom nevrtáte do podrobna a jen si čistě užíváte ty díly, tak vás to nemůže zklamat. Ale chápu proč je tolik lidí nespokojených. Mluvím jen za sebe. Jediné co bych tomu fakt vytkla, je ta děsná poslední scéna, ta tam fakt neměla co dělat. Nejenže to byl holý nesmysl a nesouviselo to s nikým z původního děje, ale ještě to příšerné herectví všech zúčastněných. Pohled Mony a Alex jako závěr by byl daleko lepší, tohle mi to trochu ztrhlo.

#16 Tercii
28.6.2017 | 17:47:12
Es

Mě se líbilo, jak to s AD udělali. Moc jsem si přála teorii o dvojčatech :-). Jediné, co mě mrzí, je, že víc nerozvedli budoucnost lhářek a místo toho se věnovali nějakým 5 holkám, které nás absolutně nezajímají :-D.

28.6.2017 | 19:02:53
Es

Vždy jsem měla pocit, že ve finále bude mít největší prostor Aria a bude třeba i AD, ale líbí se mi, že dali Spencer, už jen z důvodu, že se herečka posunula nejdál ve svém výkonu :-)

28.6.2017 | 19:04:13
Tercii

#13 Denny23: Souhlasím s tou poslední scénou, ta fakt nebyla nutná. A souhlasím i s dobrým hereckým výkonem Troian, já jí fakt obdivuju. Ty scény Alex – Wren neměly chybu, úplně jsem jim to věřila. Ale to je tak, když se sejdou dva schopný herci.

28.6.2017 | 19:19:53
Car

konecne je po vsem :D konecne uz muzeme vsichni svobodne dychat a po mem velikem zklamani tvd finale prichazi pll zklamani :D jo letos nemam stastny rok :D

#18 Andie24 #20 mima33
28.6.2017 | 21:24:25
Andie24

#17 Car: haha :D Čekala jsem na tvůj názor :D Ale myslela jsem si, že budeš zklamaná :D

#22 Car
29.6.2017 | 14:38:06
Ellyse

Neskutečný … Jediný co mě napadá je prostě WTF ? Really…? :D Jak jsem řekla, první 4 série to měly skončit, protože od té doby se to jen zbytečně a nesmyslně táhne a je to v podstatě, s prominutím, o hovnech. A tenhle poslední díl tomu dal korunu. Jelikož kauzu A.D. tak zamotali, už nemohli přijít na žádný logický vysvětlení, kdo by to tak mohl být a mít nějaký správný důvod proč udělal to, co udělal, tak prostě vymysleli zlé dvojče Spencer, šílenou krávu s hrozným britským akcentem, která se jim celou tu dobu (od kdy vlastně…?) mstí, ani nevím proč ? Protože záviděla Spencer, kterou ani neznala. A k tomu crazy love s Wrenem, který je jí tak posedlý, že ji střelí, a ona ho pak zabije a udělá z něj diamant? Co je to za sračku, s prominutím? To přece není možný toto… Navíc celou dobu všechny hezký scény s Tobym byla Alex … to mě porazilo -___- Celkově…co je tohle za hovadinu… Až já zjistím, že mám někde dvojče, které má něco, co já ne, začnu si s nimi taky tak hrát, jen tak … :D A upřímně, když se ohlídnem zpátky, komu to dalo nějaké slíbené rádoby odpovědi? Jen je v tom větší guláš, nikdo nic neví, nic nechápe, další vlna otázek co kdy kde jak a proč. V žádným jiným seriálu snad není víc chyb, a informací co se vzájemně popírají a vylučují. Větší bordel asi nenajdem… :D Omlouvám se, že jsem sprostá, ale po tomhle to vážně nejde… Snad mě chápete :D

29.6.2017 | 14:59:00
mima33

#17 Car: ale TVD je po tomto epickom faily na tom o dosť lepšie :D

Akože… mám asi tak milión otázok, na ktoré už nikdy nedostanem odpoveď. Proste celé zle, strata času, nikdy som nevidela takto zle spracovaný seriál. Vlastne sme dostali tri A – Mona, ktorá to robila lebo nenávidela Ali a žiarlila, Cece, ktorá žiarlila a Alex, ktorá žiarlila. Cítim sa zle sama kvôli sebe :D

To je bežná prax v Rosewoode, že ľudia si stavajú podzemné bunkre a nik si to ani len nevšimne?

Kedy že to Cece bola s Alex? Väčšinu času bola buď v Radley alebo bola A… časovo mi to nijako nesedí.

Wren ako prívesok … WTF. To radšej ani nekomentujem.

Čo to bolo s Eddiem Lambom, Grumwaldovou (či ako sa volala), s Bethany a ako s tým celým títo ľudia súviseli?

To akože Mellisa vedela o Alex? Ak to správne chápem teda… prečo nič nepovedala?

Pamätáte sa na Maya Knew? Čo vedela? O Cece, o Alex alebo to súviselo ešte s Monou?

Ako s tým celým teda súvisel Archer? Prečo si zobral Ali? A prečo sa Alex neprestajne pokúšala hodiť na liars jeho vraždu? (Nie, že by boli nevinné…)

Prečo nechala Monu tak, keď zistila, že ona zabila jej milovanú Cece?

Mám pokračovať? Radšej nie. Idem radšej napísať Marlene mail o tom, ako mi dlhuje sedem rokov života.

#23 Car #24 Tercii
29.6.2017 | 16:05:07
Stolid

#5 Andie24: Byla dcera Mary, první dcera, ale pak nechápu, proč první dceru (syna) vzala Jessica k sobě a dělala mu matka, následně se narodila Spencer, kterou chodili Hanstingsům, poslední Alex si Jessica vůbec nevšímala a dovolila ji Mary prodat někam do Anglie? Je to prostě v …

#25 Andie24 #27 kumla
29.6.2017 | 16:33:30
Car

#18 Andie24: dik moc :D precti si i diskusi tam to docela jede :D ale hele jeste mam teen wolfa :D myslim si ze Teen Wolfa ukonci aspon nejakej okej :D doufam ze mi to neudelaji do tretice vseho zleho… jako promin ale tobe se to snad libilo? :D jako vis co kdyby tady nebylo uz predvojcatovano a kdyby to nebyl vubec nejocekvanejsi teorie tak to jeste zkousnu dobre ztracena segra mozna i proc ne… kdyz ted marlene nechtela wtf, omg, heartbreaking ze by to byl nekdo z kluku napriklad ale takhle je to proste cele naprd… a ten konec? history repete? ne dekuji

#25 Andie24
29.6.2017 | 17:21:13
Car

#20 mima33: Ale jooooo tak jasne TVD bylo opravdu heartbreaking kde jsem rvala od zacatku do konce a i kdyz to kazdy cekal a bylo to jasne tak to breaking byl i kdyz me se to nelibilo jak to dopadlo, ale okej uznejme to :D ale tohle? tohle je proste fraska :D

ne asi ja taky… jako treba Noel, opravdu nechapu jaky on v tomhle vsem mela teda udel, proc by byl z Alex magor jako pardon ale prvotni reakce by snad byla dozvedet se o sve ztracene rodine neco vic ze jo… jako kdyz si pomyslim kolik deti ten Hastings ma tak se mi chce zvracet:D asi tak nejak… je to cele na nic navic jsem cekala ze AD bude nekdo kdo to teda bude mit vse pod palcem ne ze to bude je nekdo dalsi cekala jsem ze to proste bude fakt ten velkej boss

asi tak to jsem taky nepochopila s tim bunkrem twl…

s casem mi to taky vubec nesedi :d

jako vysvetleni ohledne Bethany by to docela chtelo a tech dalsich jmenovanych urcite proste cele spatne

jo hele tak to mi nejak nedoslo musim se na to podivat jeste s titulakam, to nevim jestlo o ni Melissa vedela

29.6.2017 | 17:26:54
Tercii

#20 mima33: Wren původně neměl být přívěsek, měli ho zabít nějak líp, jenomže herec měl jen jeden den na natáčení a nestihli to. A ještě k Bethany a Eddiemu – problém byl v tom, že ve třetí a čtvrté sezóně Marlene plánovala, že AD bude Wren (na rovinu to řekla v rozhovoru). Jenže herec odešel do jiného seriálu (a za trest z něj udělali diamant), takže jí její nápad padnul a s tím nápadem padli i Eddie s Bethany, protože tihle tři měli být propojení. Naštěstí pro Marlene Bethaninu story nestihla plně rozvinout, ale taky se mi zdá nedokončená a štve mě to. To samé Archer, toho taky úplně zazdili. Se zbytkem už asi neporadím. :D

29.6.2017 | 17:45:11
Andie24

#21 Stolid: Jo, to jsem si už někde přečetla, že charles (cece, charlote:D) byla adoptovaná jesicou. Ale já prostě nechápu ten její vztah k němu/ní. Že přece jen to byla její neteř (budu o ní mluvit jako o holce protože mě to nebaví vypisovat všechna jména co měla :D) a i přesto jí chránila víc než svoje děti a byla z ní pos*aná nejvíce.. Nehledě na to, že Jesica Mary nesnášela, tak je to uhozené. I kvůli tomu vztahu jsem si pak vsugerovala, že byla vlastně její dcera.

#22 Car: Vůbec se mi to nelíbilo :D jen jsem se těšila právě na komentáře některých lidí, co na to řeknou :D Já jsem celkem překvapená, že se to někomu líbilo, i když mu to samozřejmě neberu :D jen to nechápu.. Budu se opakovat, ale tohle byla největší kravina, co jsem kdy viděla :D Já jsem byla celý díl akorát nasraná, že jsem se nechala nalákat a že jsem se i trochu těšila :D.. A jak už bylo zmíněno nedozvěděli jsme se vůbec nic.. Hlavně A.D bylo od začátku zmiňováno tak, že je to šéf, že šéfoval i Cece,, a přitom je to kravina, když to byla Alex, která se k tomu připletla až na poslední chvíli. Prostě trapas :D A to bychom tu mohli vypisovat asi donekonečna, co všechno tam bylo absolutně stupidní :D

#26 Car
29.6.2017 | 19:02:41
Car

#25 Andie24: i jak pises vyse taky nechapu co s ni nebo s nim :D ta Jessica mela… je to proste desny… tomu rozumim :D jak rikam proste to ze Marlene pouzije nejvetsi klise nejvic spoilerovnou verzi pribehu to mi prijde opravdu jako kdyz spadla odnekud z Marsu sem protoze to vazne neni normalni, a ten trapnej konec? ztracena Addison? jako vazne? nebo Marlene na scene a pipnuti mobilu ? :D tak tem co se to libilo pro to mam jednoduchy vysvetleni – to jsou proste typy lidi a to nic ve zlym ale tak to podle me je :D co na to proste koukaj a nejak moc to neresej a tyhle nesrovnalosti jim moc nevadi proste :D berou to proste jen jako dalsi ,,konzumni'' serial, jako mozna si reknou ze to byla kravina ale dal se v tom nebabraj jako my vsichni tady kolem :d, no bohuzel ano… jak me asi znas z TVD tak proste tyhle dve finale pro me byla priserne naprosto s tim ze i kdyz TVD se taky uzavrelo na zaklade spoileru tak tam to aspon heartbreaking bylo jako prase, ale tady? tady si byla od zacatku az do konce porad nasr… :D -presne a to cely dil v kuse :d ja to taky neppchopila ja si vzdycky myslela ze AD je ten hlavni boss ktery to vsechno ridi a Cece byla jen figurka..hm tak asi ne no… :D

#33 Andie24
29.6.2017 | 21:40:25
kumla

#21 Stolid: Konečně mám finále taky za sebou…WTF??? Po sedmi letech koukání (posledních pár sérií ze setrvačnosti, protože už v tom měli zmatek) takové finále. No jako prvních minut jsem nevěděla, jestli se mám smát nebo brečet. Pak to trochu oživila Alex, ale nepochopila jsem to, že z ní Marlene udělala AD. To jako vážně? A to odůvodnění?!?! Trapas, trapas, trapas… Pochybuju, že by se Wren nechal úplně takto oblbnout… Trochu mi uniklo, co to mělo na konci být s tou Monou…? Vysvětlíte mi to? Takto mi to připadalo, jak kdyby ona najala policajty a unesla ty dvě nádhery… a diamant, telefon v kostele a naprosto zbytečný konec s Addison (vůbec to není podobné jméno jako Allison). No fuj, jsem z toho zklamaná, naštvaná a překvapená zároveň.

#28 Ellyse #38 Stolid #39 Stolid
29.6.2017 | 22:50:42
Ellyse

#27 kumla: ten chlápek, co za Monou na konci přišel do krámku, byl polda co pro ně přišel do té umělé vesničky či co to bylo, a zatkl Alex … takže je možný že to sehrála nějak s nim :D :D Ale … prostě … hrůza no. Stejně i kdyby s ním měla aféru tak není možný aby je dvě dostala z vězení a hrála si s nimi… #realasfuck :D

#29 kumla
29.6.2017 | 22:59:21
kumla

#28 Ellyse: Toho jsem si nevšimla, díky. Mimochodem, Mona je dobrá, že zařídila, aby Mary klidně letěla letadlem… fakt to nemá celé logiku, ach jo.

29.6.2017 | 23:01:54
Es

Prostě PLL komedie :-D Já si moc přála, aby to byl nějaký muž. Měli vymyslet pro 7. sérii nějakou trochu jinou zápletku. Hodně se do toho zamotali, A měla být jen jedna, a ne 3. Nevěřím tomu, že na jednom místě, v jednom městě, jsou rovnou 3 psychopatky, které jsem posedlé „panenkami“

#31 Tercii #40 Stolid
30.6.2017 | 9:50:46
Tercii

#30 Es: Přesně! Tak on to měl bejt chlap, že jo, jenže smůla… mě naštvali. :D Zdá se mi, že takhle ze ženskejch prostě dělaj psychopatky. Nemůžu si pomoct. :D Všechno co bylo zavřený v Radley byly prostě ženský. :D Já už mám ženskej po krk, třída plná holek, bydlim se samejma ženskejma a
-A jsou taky všechno ženský. :D

30.6.2017 | 10:07:58
Car

je to smutny Marlene ocividne moc nepremyslela kdyz to chystala…jako neznam serial ktery by mel vic plot holes jak tohle… ale ano unest Mary a Alex z vezeni to uz vyzaduje opravdu velke ,,umeni''

30.6.2017 | 11:36:39
Andie24

#26 Car: No já viděla včera i tu wrap party, kde byly holky vyzpovídány a troian tam řekla, že už před dvěmi lety jí řekla Marlene kdo je A.D. Jako já nevím, prý to měla o Alex vymyšlené ještě předtím, než se přiŠlo na Cece, ale někdo to prozradil tak vymyslela Cece. Čemuž bych i věřila, protože Cece pro mě byla jak vyčarovaná z prstu z ničeho nic :D.. Kord u takového seriálu je asi těžké aby nevyšly informace ven, ale je to podle mě škoda. Kdyby nebyly ty různé teorie na netu hlavně díky tomu, že se to dostalo někde ven, tak by to možná mohlo být i dobré překvápko. Ale všechno to posrala a nebyla schopná z toho vyklouznout no.

#34 Car
30.6.2017 | 13:09:23
Car

#33 Andie24: no Cece je srajda, hele nerikam jako proc ne tak je dvojce, nebyla by to zase az takova katastrofa, kdyby tam tech dvojcat nebylo tolik o to mi jde… jinak jako bych to asi prezila ale takhle ne…rikam no to mas jak tvd tam se nakonec taky vsechny spoilery potvrdil…

#35 Andie24
30.6.2017 | 14:06:42
Andie24

#34 Car: Já u tvd spoilery nesledovala takže mě i něco překvapilo :D.. Myslím ale, že i kdybych u pll neviděla pár teorií tak jsem stejně zklamaná, protože z toho udělala prostě frašku.. Jo, to je fakt. Dvojčat tam je jak na*raných :D

#36 Car
30.6.2017 | 16:43:29
Car

#35 Andie24: ja moc ne nemela jsem kde cerpat, ale lidi to tam furt psali mezi prispevky takze to, ze to odnese Stefan bylo jasne minimalne uz 6 dil predtim a taky ze jo… takze opravdu zadne velke prekvapni :D a tady teorie s evil twin ta uz je tady nejakou dobu takze me to akorat nasralo :D fraska to je jako prase a jestli udela ten spin off tak twl… jako doufam ze ji to neprojde, zaverecna scena byla naprosto zbytecna… opravdu nevim k cemu to tam bylo a ona i ta puvodni, jako promin ale opravdu se tam bavili o ,,ledovych kalhotkach''? jako to byl trochu ulet…no prave je to velmi nepravdepodobne zue by tam bylo jedna ktolik dvojcat a ze by byl pod Rosewoodem vykopan dalsi Rosewood proste blbost na entou… a to jsem myslela ze tvd nedava smysl mnohem vic

#37 Car #41 Andie24
30.6.2017 | 17:10:03
Car

celkove tenhle serial hodnotim hur jak tvd, i se srovnanim tech vsech serii ne jen tehle…
#36 Car:

30.6.2017 | 17:10:41
Stolid

#27 kumla: No jo, já vím, seriály jsem sledovala jenom, abych se dozvěděla konec. Od té doby, co odhalili Monu, to mě překvapilo, ale ostatní finále jsem se jenom celé smála, Když Marlene plánovala jednou toto, ale herci odešli a ona musela plánovat tamto, pak ten seriál musí být plný chyb, nedostali jsme odpověd na všechny otázky, naopak, vždy se vynořili ještě další otázky. A Addison? Co tam vůbec dělala? Doufám, že nebudou natáčet další spinn-off, Marlene zkazila co mohla a snad už se do ničeho nebude pouštět. Jinakjsem nadšená z dvojčat, tahle tématika se mi líbí, ale vůbec – není v tom seriále předvojčatováno? :D Tady se děj neustále opakuje, postavy zažívají neustále ty stejné situace. Souhlasím, TVD je na tom lepší, tam vždy vymysleli aspoň pro postavy nějaký nový osud (ale mrtví pořád vstávali z hrobu), i když Plecka a Marlene mohou podat ruku, oba dobré seriály zruinovali, proč se nedrželi knih? Knihy jsou nejlepší.

#42 Car
1.7.2017 | 12:06:27
Stolid

#27 kumla: Buď to byli její policajti nebo je Mona unesla z vězení… :D

1.7.2017 | 12:07:13
Stolid

#30 Es: Ale jo, já tomu věřím,a Alex se moc o panenky nejednalo, spíš chtěla žít se Spencer ve světě pod zemí, a nad zemí chtěla žít sama jako Spencer. A náhodou, knížek je okolo 15, a po každé čtvrté knížce se objeví nová A, :D Aspoň tuším :-), jsem teprve tak u čtvrté nebo páté knížky.

1.7.2017 | 12:10:28
Andie24

#36 Car: Ten jejich rozhovor na začátku jsem taky těžce nechápala :D jestli to mělo nějaký skrytý význam :D možná tak pro Marlene, která to nemá v hlavě v pořádku, tak tomu rozumí jen ona :D O těch holkách Adison apod ani nemluvím :D úplně zbytečně tam byly zařazeny, místo toho mohli odpovědět na víc otázek.. Ona chce spin off ? to ani nevím :D

#42 Car
1.7.2017 | 12:31:46
Car

#38 Stolid: to rikam porad no :D Marlene a Plec se muzou vzit za ruku a odjet spolu do zapadu slunce nekam do prdele a uz tam zustat, pac pokazili vse co mohli, tyhle dve finale v jejich podani se mi fakt hnusi…
#41 Andie24: myslis tu scenu jak vsichni sedeli u stolu a stezovali si ze nemaj led v kahlotkach? :D ano tak to jsem taky nepobrala az na facebooku dneska jsem si precetla ze to mel byt vyplod Mony chorýho mozku proto tam taky ten Lucas s Jennou na koni :D takze fakt masakr na entou no… no ona to urcite nema v hlave v poradku kdyz se pred nekolika dnema nechala slyset ze uz ani nevi kdo zabil Wildena… to mi prijde fakt moc twl… no jako Addison… ne proste to je skoda mluvit tady je fakt vsechni spatne… ne asi byla tam sotva dva dily ale dokazala udelat dalsi otazky… bohuzel chce no :D a do konce kdyz si prectes tady zde rubriku ,,o serialu'' tak tam je i napsany ze chtela i 8 serii :D twl… jeste ze se to nestalo, me jeste letos ceka finale Teen Wolfa nekdy ted v lete, tak doufam ze aspon tohle bude stat za to nebude se uz pujdu obesit… pac mi to letos fakt stacilo uz

#43 Stolid #44 Andie24
2.7.2017 | 15:11:23
Stolid

#42 Car: Myslím, že ten taky pokazí! Vždyť hlavní hrdinové odcházejí na vysoké, k velení se dostanou mládata, všechno poserou, Scott a ostatní přijedou na prázdniny domů a budou muset všecchno zachranovat, klidně mohl být poslední díl ten poslední odvvysílaný.

#45 Car
3.7.2017 | 0:11:53
Andie24

#42 Car: A to měl jako pochopit kdo, že to byl vyplod Mony ? :D Si dělá prdel :D Já už se musím jen smát fakt že jo :D Wildena zabila Cece ne ? :D To si ještě pamatuji :D.. No Marlenka je trošku více mimo., Kord jestli si myslí, že ten seriál zakončila seriózně. Což ona si podle mě myslí :D.. Tak já už nemám žádné seriály, asi na něco budu muset začít koukat :D Ale asi budu hodně opatrná při výběru ať neskončím, tak špatně jako u PLL :D

#45 Car
3.7.2017 | 15:04:42
Car

#43 Stolid: jo no… jako tohle je opravdu rok za vsechny prachy, me ta ,,mlada smecka'' taky moc nesedi, nehlede na to ze Hayden je naprosto priserna :D taky si rikam jako nevim co tam chteji jeste vymyslet tech 10 dilu… a ono se rekne ze bez Stilese to pujde coz je mozna pravda, ale me tam proste asi chybet bude
#44 Andie24: hele jak rikam :D ja na to cumela stejne blbe jako ty :D a opravdu mi to nedoslo :D az vcera na facebooku jsem si to precetla v nejaky diskuzi a rekla jsem si hmmm aha no tak fajne :D jako taky se tomu musim smat pac je to sracka proste.. .:D ten zacatek s koncem byli urcite nejhorsi … no jako ja si myslim ze jo ale ona si to nepamatuje :D chapes sam tvurce si nepamatuju kdo co kdy jak kde proc to je hodne smutny jako… jasne ze si to mysli :D jako nevim jaky haty jsou na ni twitteru nebo tak, ale minimalne cesky fandom moc spokojeny neno :D noooo.. :D pokud muzu doporucit tak Riverdale :D to je moje takova dobra zaplata za TVD, pak urcite trochu psycho 13Reason Why, vcera jsem zacala Gypsy s Naomi Watts – psychologické thriller, taky docela supr, jestli chces neco od produkce Marlene :D tak Famous in love z Bellou Thorne v hlavni roli – musim rict namet zajimavej prostredi hollywoodu a filmu, jako proc ne, ale postavy a Marlene – to uz je trochu horsi, ze superhrdinu muzu doporucit Supergirl, to je docela fajn pokud mas rada Chriise Wooda (Kai – TVD) tak v druhe serii zari a hlavni herecka Melissa Benoist je strasne sympaticka holcina :-), pak urcite doporucim Scream Queens, The Originals – na to mozna koukas v souvislosti s TVD, koukni ke me do bedny :D

#49 Andie24
3.7.2017 | 19:48:30
sandrus.p

Můžete mi někdo vysvětlit tu narážku na sklep, o kterém se bavily matky lhářek? V tu danou chvíli mě napadlo „historie se opakuje, ony si tím prošly také“, ale přijde mi to jako kravina, takže – co mi uniklo, prosím?

#47 Tercii
4.7.2017 | 21:30:12
Tercii

#46 sandrus.p: V díle 6×10 nebo 6×09 (to je jedno, zkrátka kolem odhalení Cece jakožto Big -A) se matky opily, zalezly do sklepa a zabouchly se jim dveře. Nikdy se nepřišlo na to, jak se dostaly ven. :D Je to otázka, kterou hlavně zahraniční fanoušci stále dokola opakovali, a tak scénáristi udělali narážku.

5.7.2017 | 17:04:44
Ilvona

Trapný :D fakt jako sem čekala víc než nudné žvatlání a žádná akce pouze zklamaní. Ztracených 7 let......

13.7.2017 | 22:46:12
Andie24

#45 Car: mazec fakt :D Jo, riverdale jsem koukala, ale ted se čeká na druhou řadu ne? 13 reasons why jsem taky viděla, ae opět čekám na druhou řadu :D.. Já teď znovu zkoukla one tree hill (srdcovka) a ted asi zkusím the walking dead, nikdy jsem tomu nedala šanci, ale mohlo by mě to bavit :) a ted čekám na GoT.. :) The originals samozřejmě koukám, ale opět koukám :D a scream queens jsem viděla asi jeden díl už dávněji a vůbec mě to nechytlo :/

#50 Car
16.7.2017 | 13:42:14
Car

#49 Andie24: mazec to je kazdopadne no :D ano ted se ceka na dalsi radu ktera zacina v rijnu a bude mit 22 dilu, no jasne :D tak pak muzu doporucit z tech psychologickych serialu The OA a Gypsy – vyborne zalezitosti, pokud mas rada film Psycho doporcuji serial Bates Motel, ten jsem zhltla jednim dechem :D to je proste bozi, na walking dead jsem se zacala koukat loni a jo bavi me to docela, GOT koukam taky no :D no tak me scream queens bavilo byla jsem zvedava na Emmu a Arianu – ktera si nakonec zahrala jen ve dvou dilech nicmene druha rada uz byla otresna a uz to radsi zrusili, takze 3 nebude :D btw urcite American Horror Story, to je taky srdcovka docela :D nebo Teen Wolf :D

25.7.2017 | 19:53:34
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama