Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Upoutávka na sedmou řadu

Upoutávka na sedmou řadu

Stanice Freeform vydala první půlminutovou upoutávku na sedmou sérii. Podaří se lhářkám zachránit Hannu? Pretty Little Liars se vrací 21. června.

35 1
13.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /39

letoskar

vypadá to dost dobře

13.5.2016 | 14:44:18
sany

Že by nakonec byla poslední 7 serie nejlepší? Podle traileru to vypada fakt dobře a určitě se podívám na par dílu 7 serie a uvidíme.

14.5.2016 | 14:54:11
LuliLuli92

takovy hororovy trailer jo :-D no jsem zvědavá snad to bude stát za tooo

14.5.2016 | 16:46:42
Es

Těším se, ale mrzí mě, že holky dělají stále stejné chyby… Když je tvůrci posunuli o pět let dopředu, neměli počítat jen se změnou vkusu, ale také se změnou myšlení…

#5 Car
14.5.2016 | 17:37:29
Car

#4 Es: jo no taky mi to tak přijde :D úplně stejné :D

nicméně 6 série byla tragická, a trailer na 7 nevypadá vůbec zle tkaže se těším :-)

16.5.2016 | 13:45:27
Katheryn

No, jsem na to zvědavá. Co bude asi jejich největší chyba? Ale souhlasím, když jsem viděla 1. díl této série, říkala jsem si: „Už zase? No to snad ne!“ Tak uvidíme, co se z toho nakonec vyklube.

17.5.2016 | 20:49:31
VampKošilka

Holky furt dělají stejné kraviny jako na střední. Nicméně se mi šestá řada líbila(hlavně skvělý nápad dát dohromady Spencer a Caleba), tak jsem zvědavá, co přinese ta následující.

#8 Car
19.5.2016 | 12:18:38
Car

#7 VampKošilka: to je to jediné co se mi na 6 líbilo…Hanna si to po*rala sama

#9 VampKošilka
20.5.2016 | 9:57:36
VampKošilka

#8 Car: Přesně tak. Tato postava u mě hodně klesla, ač jsem jí nikdy neměla nejradši(vždycky u mě vedly Spencer a Alison), tak jsem jí měla hodně ráda. Nejdřív Caleba de facto kopne do zadku a po nějakých x letech, co se ona zasnoubí a zjistí, že si začal s jednou z jejích nejlepších kamarádek, tak se mu vyznává z citů a je jí jedno, jak to ublíží Spencer, která se do něj zamilovala. Snad se to vysvětlí, že to bylo třeba jen kouzlo okamžiku, nějaký návraty středoškolských lásek by mi fakt asi nesedly. Pokud to tvůrci tak chtěli, tak neměli dávat Spencer s Calebem dohromady, natož nechat Spencer se zamilovat. Caleb mě docela taky zklamal, ale ještě uvidím. Upřímně by mi ani nevadilo, kdyby Hanna zemřela. Né proto, že bych jí neměla ráda, ale byl by to docela šťavnatý zvrat, protože kvarteto Hanna-Aria-Spencer-Emily vždycky všechno přežijí a umírají okolo nich druzí.

#10 Car
20.5.2016 | 10:33:47
Car

#9 VampKošilka: já měla vždycky nejraději Spencer a Hannu tak nějak se to u mě střídalo, ale po téhle sérii Hanna už prostě nikdy víc…Caleba si absolutně nezaslouží a se Spencer se mi prostě líbí společně :-) přesně tak může si za to sama kdyby neudělalo to co udělala, a chová se neadekvátně i vůči tomu svému ,,snoubenci,, že…to mi taky vadilo..si myslí, že když už ho nemá ona tak ani Spencer nebo já nevím, prostě mi to od ní nepřišlo fér a celkově se chovala jak kravka…mě to taky nesedí…já jediný vztah který uznávám a budu uznávat ač není můj nejoblíbenější je Ezria…ti dva prostě k sobě patří tam je to jasný..ale jinak bych ty starý lásky prostě nevracela nazdar…přesně tak! tohle je blbost dát je prostě dohromady a pak zase slepovat Haleba na konci série, a je to tak jak píšeš…Caleb u mě neuvěřitelně klesnul, vyspat se Spencer neříct jí to pověstné ,,miluji tě,,…a pak se líbat s Hannou…rozhodně by to byl zvrat, který by nikdo nečekal a škoda, že se nestane :D to by bylo teprve vzrůšo

#11 VampKošilka #24 fildaA
20.5.2016 | 11:07:25
VampKošilka

#10 Car: Ano, plus ještě to, že vlastně celou dobu tahala svého snoubence za nos, takhle se snad nechovala ani na střední. Jako je to divné a hodně nefér jednání. Nějakých 5 let Caleba neviděla ani se nestarala o to, kde je, s kým je atd. Prostě si šla dál budovat svůj život, dokonce si našla někoho, komu by řekla před oltářem „ano“ a pak najednou je Spencer s Calebem a ona je zase strašně zamilovaná. To mi přijde od ní hnusný. Jako víme, že Spencer světice není, ale kdyby věděla, že ho Hanna furt miluje, asi by se držela zpátky, však ví, jak to dopadá. Nakonec jí Hanna udělá takový podraz a Caleb ani nemluvím. Tak jasně, Ezria je s námi už od pilotu, tam je to jasné. Aria je v tomhle ještě horší než Hanna, ona si tu lásku k mužům i rozděluje do podskupin. Mě všechny její vztahy přijdou nezajímavé stejně jako ona, tak je mi jedno, zda spolu budou nebo ne. No nestane, ale určitě by to nikdo nečekal.

#12 Car
20.5.2016 | 11:43:21
Car

#11 VampKošilka: přesně tak a to se prostě nedělá, tak si ho bud chce vzít nebo ne…jako já chápu, že pocity a vzpomínky na první lásku se vrací ale tak jako…snad už je dospělá skoro na vdávání a má rozum ne? vypadá to jak kdyby to Spencer vůbec nepřála, a ta se jí kolikrát ještě ptala zda jí to nevadí a to ani nemusela pomalu…to byla jen její dobrá vůle…tak jako není to je pravda ale i tak, že jo..podle mě by do toho vážně nešla, ještě když se jí ptala, ale no…trochu mi je líto, co teď z Hanny udělali ale to se nedá nic dělat..jako Caleb se nechal hodně unést situací a tím, co mu řekla…jako okej, ale dyt před chvíli byl se Spencer a ne jen tak nějakou chvilku spolu měli nevím no…a pak jí skoro propíchl pohledem, kdyžse tam objevila s Monou jako kdyby za to snad mohla..nevím no…Aria také není moje oblíbená postava a jejich vztah také ne, jen říkám, že ti k sobě prostě pasují jako jediní tam…rozhodně už bych nelepila dohromady ani Tobyho a Spencer to už vůbec…ale obávám se, že Haleb nakonec bude prostě a Spencer ostrouhá :-/

#13 VampKošilka
20.5.2016 | 12:07:15
VampKošilka

#12 Car: No pokud bude nějaký velkolepý reunion středoškolských lásek jako Haleb a Ezria, tak se myslím dostane i na Spoby, protože proč né. Ono zasnoubení(které by mělo znamenat touhu strávit s tím druhým zbytek života) asi není nic v porovnání se středoškolskými románky. Tak to si tvůrci parádně nas*rou do huby. Navíc mě doráží, že i když jsou holky dospělé, tak se furt chovají jako pubertačky, jen Spencer mi přijde dospělá a to asi jen proto, že z nich vždy byla nejrozumnější a nevyspělejší..a taky pochopitelně nejchytřejší. Změnil se jejich vkus a životní styl, ale na jejich chování vůbec nic.

#14 Car
20.5.2016 | 12:23:46
Car

#13 VampKošilka: já prostě nechápu proč by se to mělo pořád konat v tomhle středoškolským duchu…to mě vážně nebaví proč tam teda byl tenhle trapný posun o 5 let, ze kterého se vůbec nepoučili, navíc je to i nelogické…že -A jim jako na 5 lět dá pokoj a ted to zase všechno začíná…a to nemluvím o pošahaném výmysli s CeCe…chovají se přišerně…neustále se to opakuje dokola…jo no Spencer je opravdu jediná normální tam…nejvyspělejší a nejchytřejší, agree…co bychom po Marlene chtěli, že…snad už tahle série bude vážně poslední

#15 VampKošilka
20.5.2016 | 13:17:11
VampKošilka

#14 Car: Ten časový skok víceméně neměl vůbec smysl, protože holky si změnili jen účesy a partnery, ale jejich chování je pořád stejně a pořád dělají ty samé kraviny. -A at je to kdokoliv, tak se nedivím, že z nich má takovou prd*l, protože s nima je to fakt snadný.

Přesně tak, proto mám Spencer nejraději. Navíc Troian mi přijde ze všech tam herecky nejlepší. Ale i Sasha(Alison) je skvělá, jak dokáže v jeden moment zahrát roztomilou mršku a pak zahraje na vážnou notu a najednou je to ukázková kámoška. :D Hodně se mi líbí jak pracuje s mimikou. Taková Emily prodělala vývoj jen skrze svojí sexuální orientaci, jinak nic jiného nevidím, herečka je vyloženě nemožná. Sice velice krásná, ale herecky slabá. Pokud měla ta postava nějaký vývoj, tak jsem ho skrze herectví této herečky neviděla a navíc jsem měla vždycky trochu problém jí tu lesbu uvěřit. Jakmile měli scénu Toby a Emily, tak jsem tam prostě viděla chemii, ale jinak jsem nějakou chemii s holkou zaznamenala jen u páru Emison(kterým fandím), ale to spíše díky Sashe, která má charisma. Hanna byla svého času fakt super, bavila mě a zároven jsem obdivovala, že je skvěla kamarádka i přes ty své poznámky. Obě tyto vlastnosti, která jsem na ní zbožnovala jsou totálně pohřbeny. Už je spíše ufnukaná, vtipy ze sebe tlačí, ale to už nějaký pátek, nicméně byla aspon kámoška a to v mých očích při tomto podrazu fakt není. A Aria je kapitola sama o sobě, od té jsem nikdy vysoké nároky neměla, protože ta postava ač je cpaná do popředí, tak je strašně slabá ve své nudnosti a nezajímavosti i ty její románky, kdy jí nedochází, že Ezra je ten pan Božský jejího života.

#17 Car
20.5.2016 | 15:57:01
tomasmachalekkkk

Tak fakt nevím,koukat,ne­koukat :P Už to celkově nemělo,hlavu ani patu.A k tomu ten konec,podle mě to celé zazdili,a zase se točíme v kruhu jako na začátku.Postavy se násilně posunuly,a bylo jim něco do osobnosti vnuceno.Opravdu nevím,ale tohle mě navnadilo.Ale snad zase polovina celé řady nabude jako minulá,člověk stále čekal a nakonec taková slátanina na druhou.A ještě tomu takto nasadí korunu.

#18 Car
20.5.2016 | 17:03:11
Car

#15 VampKošilka: ne asi :D aboslutně to nemělo smysl…musela jsem se smát tomu ,,předdílu,, jak se jim vehemtně snažili změnit image atd…prostě hrůza…ano to má snadné to je pravda…ale o to víc je nelogické, že na VŠ jim jako dá pokoj a ted zase nanovo? prostě posun nemusel být…mohlo se pokračovat vysokou…-A je mohl přinutit aby šli na stejnou a mohlo se jet ve starých kolejích tohle mi přijde moc..s.tejně se ted budou muset zase nějakou dobu (celou serii) plácat v Rosewood a k čemu? … ted bude pár dílů o tom jak hledají Hannu do toho se bude řešit chudák Ali a pak co? budou se slepovat vztahy a na konci nám teda konečně toho slavného Big -A? tak super no…to to klidně mohlo skončit tou 5 sérií no…

ano Troian je výborna, a Sasha na to, že je tam výrazně mladší než ostatní holky je výborná, role Alison ji docela dobře padla si myslím, a umí to hrát také perfektně :-), no Shay vůbec …měla by zůstat toho modelingu ten jí jde :-) pustím si ten film co má s Jenn Aniston – ale to spíš kvůli samotné Jenn :D jo no…navíc v poslední době tuhle orientaci se*ou do každého seriálu..jako osobně proti tomu nic nemám jo, ale nevím zase všude to být nemusí..a je pravda, že se jí to ani moc věřit nedá no :D jinak za mě velké plus, že se vrátí Jenna…trochu jsem to tušila a tajně doufala:D taky docela ne úplně dopodrobna rozebraná postava :D to je pravda..scény Tobyho a Em nebyli špatné, a Emison by bylo super, taky tomu fandím…Hanna byla podle mě dycky docela chytrá, zábavná, obětavá a skvělá kamarádka :-) měla jsem jí velmi ráda proto mě hodně mrzí jak ji zkazili…Aria no… asi jak píšeš no coment…a s Ezrou se nikdy rozcházet neměla…

#19 VampKošilka
20.5.2016 | 22:43:05
Car

#16 tomasmachalekkkk: možná už bych to dokoukala když jsme tak blízko (konečně) ke konci :D

20.5.2016 | 22:43:42
VampKošilka

#17 Car: Tak s -A už je to v podstatě jako s Ghostfacem. Jakmile si někdo nandá tu masku, tak si může zabíjet jak chce, aniž by se na něj přišlo nebo nějak upadl do podezření(víceméně) a může se za tím skrývat naprosto kdokoliv. S -A je to o tom podpisu no, ale celkem podobný případ. Tím chci říct to, že jakmile třeba nějakého Big -A odhalí, tak za rohem může číhat hned další -A s nevyřízenými účty a tak se to může táhnout do aleluja. Holky si budou pokaždé myslet, že ten zdroj skutečně už dostaly, přitom ten zdroj je vlastně už nekonečný.

Jo Jenna mi přijde celkem nedotažená, takže jí celkem uvítám. To kvůli menšinám LGBT komunitě. To není jediný případ, třeba i černošské menšiny jsou cpané do rolí, do kterých nezapadají. Jako mě ty homo vztahy a postavy nevadí, ale měli vybrat herečku, který tu lesbu umí aspon zahrát. Shay se sice nebojí líbat holky, ale působí to falešně a nuceně, aby prostě LGBT měli svojí homo postavu, navzdory tomu, že herečce to fakt nejde. Jí nejde snad hraní obecně. Přitom Sashe té tu náklonnost fakt věřím. No jo, Hanna to holt pořádně odskákala po všech stranách.

#20 Car
21.5.2016 | 0:08:21
Car

#19 VampKošilka: no právě… mě už to ani nějak prostě nebaví s tím -A tohle mělo skončit už dávno, je to zbytečné natahování a nejsem si jistá kolik fanoušků to za ten měsíc ještě přitáhne…kord když je ted docela jasný co se bude dít…nevím no…

ta je hodně no, proto se na to docela i těším, docela mi na té scéně chyběla takže kdyby tam měla být celou 7 tak by to bylo fajn, jasný no :-( jako jo taky proti tomu nic moc nemám ale nemusí to cpát teda úplně všude a jak píšeš tak ona to vážně hrát neumí…nejen, že všeobecně hrát moc nemusí ale lesbu už vůbec ne…tu chemii s těma klukama – když už tam nějaký scény byli prostě měla…já to tam neviděla u těch holek prostě viz Maya a jí podobné…tam jo, sice to vidím pořád jako hodně hodně kamaradské až taková posedlost kamarádky, ale je to tam, bohužel…tuhle postavu zkazili a to mě teda dost štve, jsem zvědavá jak si to Spencer s Calabem vyřeší nebo spíš naopak a hlavně kdy jí řekně co udělal, pač podle mého to nebude jen tak hned

21.5.2016 | 10:36:45
Tercii

Trailer sice vypadá dobře, ale to vypadala začínající dějová linka s Charlesem taky (Dollhouse), a jak to dopadlo. :D Trailerům nevěřím, stejně jako je mi jasný, že Hanna žije, což je jasný snad každý normálně smýšlející osobě, která už má s PLL nějakou zkušenost. Popravdě mě PLL už unavuje, jak se snaží dělat zvraty, krášlí trailery, a nakonec je z toho úplně nereálnej šit. Koukám už spíše ze setrvačnosti, než že by mě to zajímalo. Začátek, ty výhružný SMSky – to bych brala, protože to bylo do jisté míry uvěřitelné. S rezervami, ale bylo. Teď to ale začíná být tak trochu telenovela, i když je pravda, že sedmá sezóna má šanci být lepší, než ta šestá. Jenže s hodně, hodně, hodně přimhouřenejma očima. Prostě tak, jak by to na PLL mělo šanci být lepší.

21.5.2016 | 14:25:07
misakratinova

Docela by mě zajímalo, jak to bylo mezi Spencer a Tobym. Ten flashback, kdy Spencer měla být údajně těhotná (pokud jsem to dobře pochopila), byl pro mě zajímavý a možná by to mohlo mít dopad i na podivné chování Spencer k Tobymu a naopak. Doufám, že se to v 7. sérii nějak vysvětlí.

28.5.2016 | 18:39:31
Stolid

Nikdy jsem neměla ráda pár Ezria. Možná na začátku. Ale po čase mě přestalo bavit, jak se Aria a Ezra k sobě pořád vrací. Kdyby dostal jednu, nebo dvě šance ale tolikrát se k sobě vrátit? Vždyť už si víc než jednou zkusili, že jim to spolu nejde. Nechápu, jak vás ještě můžou zajímat. Měla jsem ráda pouze páry Haleb a Spoby, ale potom co předvedli v poslední sérii, jakých podvodů se dopustili… Teď už mám ráda pár jenom Spoby. Přeji si, aby se k sobě vrátili. Haleb a Ezria ať se nedávají dohromady, protože je to trapné, neetické, nemorální vůči ostatním, například Caleb spí se Spencer ale líbá Hannu, která je zasnoubená? Ezra si najde lásku, ona umře, a jako náhradu se znovu vrací k Arii, která má navíc rovněž přítele? Požaduji konec! Už to kleslo tak hluboko… Teď už se těším na konec, ať je jakýkoliv.

#25 VampKošilka
29.5.2016 | 22:43:50
fildaA

#10 Car: Holky já nevím, jak je to v dívčím světě, ale u kluků je to tak, že chození s bývalou nejlepšího kamaráda je prostě tabu.. takže kdyby tohle dodržela i Spencer, tak bylo vše ok.. navíc Spencer asi taky nebude tak hrooozně moc zamilovaná do Caleba, když to mezi ní a Tobym taky dost jiskřilo.. A k celému pll, mám chuť jet vážně do USA a zjistit jestli je ta policie, fakt tak strašná, že musí všichni řešit zločiny sami :D Kdyby šli všichni v první sérii na policii, řekli svoje tajemství a pravdu nemuselo by žádné pll ani být :D Tenhle seriál je vyloženě jen o tom, kdo komu lže nebo něco tají :D

#25 VampKošilka #26 Car
30.5.2016 | 10:00:01
VampKošilka

#24 fildaA: Spíš kdyby Hanna narovinu řekla, jak na tom je, když se jí s tim Spencer svěřila a ptala se jí, zda jí to nevadí, tak k tomu nedošlo. Jsou dobré kamarádky, takže klidně mohla říct, že jí to vadí. Ovšem ona si musí hrát na těžce zamilovanou teprve, když je s Calebem někdo jiný, ale hlavně, že ona se může zasnoubit a celých 6 let se o něj nestarat. Tohle chování mě přímo drtí.

#23 Stolid: Tak Ezria je přece hrozně epic! Já nechápu, co na nich někdo vidí už od začátku. Mě se nikdy nelíbili, necítila jsem tam chemii ani ten požitek toho zakázaného ovoce(učitel a studentka) či to tajemno okolo něj, pro mě nejhorší postavy a nejhorší pár, který je upřednostnován na úkor ostatních mnohem zajímavějších dvojic. Aria zbytečně tahá jiný za nos, i když jasně musí vědět, že Ezra je ten její vyvolený. Je mi úplně jedno, zda spolu budou nebo ne, ale mohli by se konečně přestat řešit pořád dokola, zda spolu být či né a nechat je už spolu, at je klid. A Haleb vidím úplně stejně. To jak se oba zachovali bylo fakt hnusný. Ač mám ráda Spaleb, tak by mi zas tolik nevadilo, kdyby spolu byli zase Spencer a Toby, vždycky pro mě byli oblíbený pár. Nejvíce spontánní, takže co se jich týče, zas tolik proti bych nebyla. Jinak tato série je myslím už oficiálně poslední a Alison má přijít s tajemstvím, který má hodně nakopnout celý seriál, takže jsem zvědavá. A je jisté, že Hanna nezemře.

#26 Car
30.5.2016 | 13:52:00
Car

#24 fildaA: no tak to máme teda odlišné zkušenosti :D právě naopak je denní chleba, chození s bývalou nejlepšího kamaráda…už jsem pár takových případů viděla, vyslelchla apodobně..spíš je to o tom, že bych to rozhodně necházela do jednoho pytle stát se to může ale taky nemusí, já teda vážně nevidím problém v tom, že se Spencer zamilovala do kluka své nejlepší kamarádky, když už spolu nějaký čas nebyli, sblížili se a Hanna si dokonce našla snoubence…jako proč ne..jasně je to takový divný ale tak ona se ji ještě ,,vyjímečně,, zeptala ne jako vždycky s Melissou, že jo… řekla bych, že z toho se Spencer poučila (teda ona se poučila nejvíc ze všech ve všem) a pardon jsem asi slepá ale já mezi ní a Tobym žádné jiskření právě neviděla :-O naopak u Ezrii až moc…njn ale tak jak píšeš to by fakt nemohlo být žádné PLL ;-)
#25 VampKošilka: no jo jak jinak…ani si neumím představit ten povyk kdyby Hanna zemřela to by byla teprve jízda :-D

30.5.2016 | 21:56:26
Tercii

To je právě ten problém, že Lhářky nikdy nikomu nic neřekly ze strachu, že jim -A (ať už jakékoli) něco provede. Ale kdyby bývaly něco řekly, -A by něco udělalo, policie by začala jednat a nic by nedopadlo tak, jak to dopadlo. Ale přesně jak píšete – to by nebylo žádné PLL, v tom logiku hledat nebudu :D

No a jinak s těmi páry – já jsem nikdy moc neprožívala Haleb, jako všichni ostatní. Ne, že bych jim to nepřála, ale prostě jsem nebyla ten hardcore fanda. :D Ezrii celkem jo, ale že bych byla hardcore, to říct taky nemůžu, stejně jako Spoby. Mně je v podstatě jedno, kdo s kým skončí, pokud to nebude Emily a Shower Harvey. Což pochybuju. Ale Emily ať si je s kým chce, ať si vezme třeba pastora Teda, nebo ať si koupí kočky a žije sama, ale Harvey prosím ne. :D

2.6.2016 | 6:45:45
PLL1

Nevím, proč tu všichni nadáváte jen na Hannu, Caleb má stejný díl viny, né-li horší.Nejen, že začal chodit s bývalou svýho nejlepšího kamaráda, ale ještě se líbal s Hannou, přestože už chodil se Spencer. Jinak si myslím, že ten koho zakopávají je Shower Harvey – kéž by :)

#30 VampKošilka
6.6.2016 | 18:24:40
PLL1

Nehledě na to, že Spencer byla vždy mrcha, sváděla všechny kluky své sestry a když byla ve vztahu s Tobym (nehledě na to, jaký to mezi sebou zrovna měli, zkrátka byla ve vztahu), tak se nejednou vykousla s někým dalším…

6.6.2016 | 18:26:27
VampKošilka

#28 PLL1: Ano, Caleb u mě klesl úplně stejně, nicméně za to Hannu nehodlám chválit, to se na mě nezlob. Podrazit nejlepší kámošku, podvést snoubence, kterého vlastně tahala za nos a dělat těžce zamilovanou až ve chvíli, kdy je její ex s někým jiným. Kdyby nebyla vymletá, tak by Caleba vyhledala už dávno. A Caleba popravdě nejspíš vidím ještě hůř.

A Spencer …Většina těch týpků sváděla jí, ale to neřešmě, tak či onak nikdy nebyla svatá, nicméně moc dobře ví, jak to dopadá. Podle mě se v tomhle ohledu poučila, což byl taky důvod, proč Hannu žádala o svolení, že. Není to velká omluva, ale u ní aspon uznám tu mladickou nerozvážnost, ze které si aspon nějaké ponaučení vzala. Hanna už je dospělá a měla si dávno ujasnit, co chce. No, můžeme se shodnout v tom, že to finále bylo pěkně na hlavu.

#31 Car #32 Es #39 PLL1
8.6.2016 | 16:33:01
Car

#30 VampKošilka: bohužel no…u některých postav tam ten věk není zcela vše viz Hanna…ale je to pravda, Spence se prostě poučila a za tím si taky stojím…

9.6.2016 | 21:48:38
Es

#30 VampKošilka: Já se zase Hanny musím zastat, ačkoli bych jí spíš přála svatbu a scnoubence z New Yorku :-)… Flashbacky nastiňovaly to, že rozchod nebyl ze strany Hanny vůbec tak jasný a definitivní… To, že chtěla, aby Caleb byl šťastný a cestoval a časem se smířila a našla si jiného muže, se často stává… Spencer mám ráda, ale co si budeme nalhávat :-D, ta měla během chození s Tobym několik miláčků :-D.

#33 VampKošilka
10.6.2016 | 8:58:17
VampKošilka

#32 Es: Mě je upřímně úplně jedno, jak nebyl ten rozchod z její strany definitivní. Kdo zaváhá, nežere. Může si za to sama. Mohla ho kontaktovat dřív, mohla Spencer říct, že jí to vadí, měla plno celkem rozumných možností a ona si radši vybere podraz a nevěru. Jen proto, že Spencer kdysi měla nějaký flirty, i když měla komplikovaný vztah s Tobym, snad dává každému povolení jí dělat do kluka? Navíc, když to dělala v minulosti ve svých pubertálních letech? Pardon, ale zrovna tohle já neuznávám. Hanna jí prostě křivě podrazila, ani Spencer jsem se nezastávala, když se vykousla s dalším přítelem Melissy, u Hanny to platí dvojnásob. Tohle chování je hnusný. Spencer se z toho poučila, snažila se brát na Hannu ohled(taky se jí vůbec ptát nemusela, s Calebem nějaký pátek nechodila a ještě byla zasnoubená) a myslím, že s tím, jak se k ní Toby furt lísá měla i možnost Caleba podvést, ale neudělala to. To mi nabíjí munici spíše proti Hanně, než proti Spencer.

#34 Es
10.6.2016 | 9:51:11
Es

#33 VampKošilka: Každý máme nějaký úhel pohledu :-). Já jsem viděla také u Spencer pořádné váhání, když byla v posledním díle s Tobym, jako by si uvědomovala, že k němu stále něco cítí. Já rozhodně proti nikomu „nenabíjím munici“, jak jsi psala, vyjadřuji jen svůj názor, že občas zkrátka vázne komunikace a kolikrát je třeba několik let na to, aby si člověk uvědomil, ke komu vlastně patřit chce. Myslím, že záměr tvůrců pro poslední epizodu byl, aby oba páry zvažovaly své možnosti, současné a minulé vztahy… Neříkám jak to mělo být, nebo nemělo. Prostě se to v životě stává. Aria také podvedla Liama (? nejsem si jistá jménem).

#36 VampKošilka
10.6.2016 | 16:09:52
Natali740

Ahooj..:) Už jsem tady přečetla snad všechny recenze, a píše se tu hlavně kolem Hany,.. Pro mě je Hana, snad jedna z nejdůležitějších postav vůbec, oblíbila jsem si jí hned od začátku, a ačkoliv mě její chování někdy dokázalo vážně naštvat, myslím si že má nejlepší vlastnosti ze všech. Tohle je můj názor. CALEB se mi se SPENCER vůbec spolu nelíbí, ale fakt VŮBEC. Šlo vidět že Caleb není, zamilovaný až po uši, a že na Hanu pořád nezapoměl. A já doufala, že se dají dohromady. Myslím si, že od Hany bylo sobecké, to že na Spencer nebrala ohled, když spolu (C+H) seděli na gauči, šahali si na ruce a tak. Prostě ale to je tak jediné. To máte stejně, jakoby Toby vyznával lásku Spencer, taky by se nechala, a nakonec by byla špatná ona. Prostě fandím Calebovi a Haně♥ Taky jako většina z vás, jsem nepochopila význam, posunu o 5 let, dopředu. Nic se nezměnilo, až teda na imič postav. Příjdou mi pořád jako by byli všichni na střední, chováním, myšlením. Hlavně mi i ta ukázka připoměla i předchozí díly. Oběšení v kostele, kopání, domek pro panenky.. Nevím jestli to byl záměr, ale je pravda že se všechno opakuje.. Nicméně, já se na tento seriál, určitě nepřestanu dívat, a dodívám ho až do konce, ikdyby se tam mělo stát cokoliv. DOUFÁM ŽE HANA PŘEŽIJE,.. tohle je můj názor, tak mě za něj prosím neukamenujte:D těším se s vámi na další díl, páá a hezký den;)

#36 VampKošilka
11.6.2016 | 16:46:14
VampKošilka

#34 Es: No, já upřímně nevím, kde vázla komunikace. Vše bylo jasně řečeno, tedy až na Hannu samozřejmě, ta čekala do poslední chvíle. Upřímně tvůrci ve finále udělali pěknou volovinu, vlastně celou 6B. Skok o pět let, aby byly holky už dospělé. Ovšem jejich chování se vůbec nezměnilo. Začaly nové životy, ale stejnak se po pár dních plácají nazpět tomu starému navzdory tomu, že Spencer si začala s Calebem, ale má cukání skočit po Tobym. Toby se zasnoubil, ale lísá se ke Spencer. Hanna se zasnoubila, ale jakmile uvidí Caleba se Spencer, tak je těžce zlomená a že támhle má snoubence, se kterým hodlala strávit život(aspon to zásnuby a vdavky mají znamenat) je jí někde. Aria si našla kluka u kterého tvrdí, že ho miluje, ale jakmile se na scéně objeví Ezrík, je zase tam, kde byla 10× předtím, když měla nějaký vztah. Chápeš, co mě štve? Že všechny měly být už dospělé, mít ujasněné priority a dávno vědět, co chtějí a být odhodlané dotáhnout, co mají…jenže záchvěv z minulosti jejich středoškolského života úplně stačí na to, aby jim totálně všechno překopal. Pokud to tak Marlene zamýšlela, jakože zamýšlela, tak nikdy neměla dávat Spencer s Calebem dohromady a dám všem jenom nějaké lehké vztahy, aby nebylo tolik na palici to, až se k sobě budou ty epické, středoškolské lásky vracet, jakoby to v realitě tak fungovalo, né jim dávat zásnuby(Toby, Hanna) a nechat je se zamilovat(Spencer, „Aria“). Mělo provést spíše změnu v jejich chování, než ve vkusu a partnerech. Ale škoda se nad tím rozčilovat.

#35 Natali740: NEMUSÍŠ DOUFAT. JE JASNÉ, ŽE TO PŘEŽIJE. …nechápu, že si někdo může myslet něco jiného.

#37 Es
13.6.2016 | 18:21:28
Es

#36 VampKošilka: Naprosto s tebou souhlasím! Taky mě to právě dost štve – tvůrci počítali např. se změnou šatníku děvčat, ale zapomněli jim přidat mentálních pět let dalšího vývoje… Taky se mi nelíbí, že se vůbec nezměnily, a nakráčí do pasti přesně tak, jako před „pěti lety“.

13.6.2016 | 22:54:49
SaDiablo

Dám tomu první dvě epizody.

20.6.2016 | 14:54:30
PLL1

#30 VampKošilka: Však já ji taky nechválim, jen nechápu, proč jsou všichni naštvaný jen na ni, v tom jejich trojúhelníku není nikdo bez viny.

20.6.2016 | 20:25:04
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama