USA | 2014 | Ukončeno
1 sezóna |
ABC
| 21 minut
Eliza Dooley by se bez internetu neobešla stejně jako bez vody nebo jídla. Musí denně sbírat lajky, hvězdičky a srdíčka na svém Facebooku a Twitteru, ale hlavně na Instagramu, kde ji sledují desetitisíce fanoušků. Cítí se slavná a chtěná. Jednou jí ale dojde, že mít hromadu internetových přátel a pochlebovačů není to samé jako mít opravdové přátele. Najme proto do svých služeb marketingového guru Henryho, aby jí pomohl rebrandovat její vlastní značku a vylepšit pošramocenou image. Henry s ní však má těžké pořízení. Odnaučit Elizu žít život offline se ukáže mnohem obtížnější, než se prve zdálo. Seriál je moderní volnou adaptací slavného příběhu My Fair Lady.
(více)
Superstar v sociální síti Eliza Dooley má 263 000 sledujících, kteří na ni visí každý příspěvek, pípání a selfie.
Pokud si myslíš, že je obsah u tohoto dílu nedostatečný, nepřesný nebo příliš krátký, tak nám pošli svůj vlastní. My jej rádi doplníme.
Karen je skvělá. Nejen, jak vypadá, ale ona prostě umí. Jak škrábala na to sklo u domu, ta mimika…fakt ji člověk věří, že chce dovnitř a tak je to se vším. Tu nánu bych ji sežral i s naviákem. Každopádně, to jsou už i vycpané pozadí??? Chlap se stále učí..
Lepší u toho moc nepřemýšlet, pak to není tak špatné. Koukala jsem na to hlavně kvůli obsazení – Karen Gillan a Johna Cho mám ráda – a patrně na to budu koukat ještě dál jen kvůli nim. :) Ale kdo ví, třeba to nakonec bude vážně dobré.
Teda bylo to jako na houpačce. V jednu chvíli se bavím, v druhou se stydím za to, že na to koukám :-D Celý díl zachraňoval John Cho, který byl hlavním zdrojem vtipných momentů. Celé mi to přišlo trochu šité horkou jehlou a z jakoby nesovisejících částí. Snad se to zlepší, ale jako oddychovka dobré :-)