S01E01: Pilot

S01E01: Pilot

CZ 30.9.2014 21 minut


Superstar v sociální síti Eliza Dooley má 263 000 sledu­jících, kteří na ni visí každý příspěvek, pípání a selfie. Ale poté, co se nehoda na pracovišti stane virovou, rychle si uvědomí, že být „instafamózní“ není všechno, co je rozbité, a být upjatý, není to samé jako mít skutečné přátele. Vyzývá spolupracovníka a marketingového gurua, Henryho, aby „rebrandoval“ její sebevědomou pověst a naučil ji, jak se spojit s lidmi ve skutečném světě, ať se mu to líbí nebo ne.




  • Angi
    Angi 15.7.2017 | 16:15:03

    Karen je skvělá. Nejen, jak vypadá, ale ona prostě umí. Jak škrábala na to sklo u domu, ta mimika…fakt ji člověk věří, že chce dovnitř a tak je to se vším. Tu nánu bych ji sežral i s naviákem. Každopádně, to jsou už i vycpané pozadí??? Chlap se stále učí..

  • alexis
    alexis 5.10.2014 | 9:39:05

    Za tři – ale opravdu jen kvůli Karen, která je k zulíbání.

  • Rousie
    Rousie 4.10.2014 | 15:48:56

    Lepší u toho moc nepřemýšlet, pak to není tak špatné. Koukala jsem na to hlavně kvůli obsazení – Karen Gillan a Johna Cho mám ráda – a patrně na to budu koukat ještě dál jen kvůli nim. :) Ale kdo ví, třeba to nakonec bude vážně dobré.

  • awacs
    awacs 3.10.2014 | 23:05:00

    Teda bylo to jako na houpačce. V jednu chvíli se bavím, v druhou se stydím za to, že na to koukám :-D Celý díl zachraňoval John Cho, který byl hlavním zdrojem vtipných momentů. Celé mi to přišlo trochu šité horkou jehlou a z jakoby nesovisejících částí. Snad se to zlepší, ale jako oddychovka dobré :-)

  • Kimberlly
    Kimberlly 2.10.2014 | 20:43:31

    nie je to dokonalé, ale páči sa mi to! :)


Selfie

Eliza Dooley by se bez internetu neobešla stejně jako bez vody nebo jídla. Musí denně sbírat lajky, hvězdičky a srdíčka na svém Facebooku a Twitteru, ale hlavně na Instagramu, kde ji sledují desetitisíce fanoušků. Cítí se slavná a chtěná. Jednou jí ale dojde, že mít hromadu internetových přátel a pochlebovačů není to samé jako mít opravdové přátele. Najme proto do svých služeb marketingového guru Henryho, aby jí pomohl rebrandovat její vlastní značku a vylepšit pošramocenou image. Henry s ní však má těžké pořízení. Odnaučit Elizu žít život offline se ukáže mnohem obtížnější, než se prve zdálo. Seriál je moderní volnou adaptací slavného příběhu My Fair Lady.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | ABC | 21 minut