Sherlock
95/100 - 690×

Sherlock

Britská minisérie z pera scenáristů Stevena Moffata a Marka Gatisse přivádí brilantního detektiva Sherlocka Holmese a jeho věrného společníka Johna Watsona do 21. století.

VB | 2010 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | BBC One | 90 minut
žánr
Detektivní, Dobrodružný, Drama
hrají
Martin Freeman (Dr. John Watson), Andrew Scott (James Moriarty), Louise Brealey (Molly Hooper), Mark Gatiss (Mycroft Holmes), Benedict Cumberbatch (Sherlock Holmes), Lara Pulver (Irene Adler),

Diskuze: Obecná diskuze

S04E03 The Final Problem – diskuze o epizodě a titulcích. POZOR na spoilery!

Key

#780 alexis: Vy máte samá chybná tvrzení. Moc se do diskuse o Sherlockovi nehodíte. „Lidi nejsou tak slabí“ – někteří jedinci ale jsou slabí, velice. Liší se to případ od případu. Není to nijak nereálné. Zrovna včera jsem se dozvědala o jedné sebevraždě kvůli úplné s prominutím prasečině.
#780 alexis:

#802 Key #812 alexis
6.3.2014 | 6:29:19
Key

#801 Key: Oprava: dozvěděla

6.3.2014 | 6:30:19
Key

#85 thera: Čím to Morriatiho naštvalo? O.o Naopak ho to tak potěšilo – či spíš zaujalo, že odsunul svou sebevraždu na později, protože to ještě bylo dost zábavné na to, aby kvůli tomu „stálo za to žít a pobavit se tím“. Když Sherlock identifikoval tělo, tak SAMOZŘEJMĚ u něj doma hledali drogy. To by mě nenapadlo, že to někomu nedojde.

6.3.2014 | 6:38:06
Key

#107 GudMen: Souhlas, mě to taky přišlo trapné a nepravděpodobné. Když odhadnul její míry z jednoho pohledu (sotva pohledu) a nevšimnul si rozdílů u pouze podobné ženy? Opravdu velmi divné. Asi nejhorší fail seriálu – pro mě.

6.3.2014 | 6:41:09
Key

#203 srabe: Co to melete?? „I ty Brute“ se přece užívá ve smyslu „ty taky?“ – jakože taky něco provedl. (Myslela jsem, že to ví každý! Ceasar přece řekl: „I ty Brute?“ když mi i ten vrazil dýku do zad, proto se to tak používá, teď už i v humoru. Jakto, že to někdo neví!? A tady dokonce tři lidé!) Watson zrovna rozbil někomu hubu a byl zatýkán. „I ty Brute“ mi přišlo mnohem vtipnější, než originál a moc povedené. Říkala jsem si kéž by to v originále bylo.

6.3.2014 | 7:02:49
Key

#250 Hurley: Moriatti přece vysvětluje naprosto jasně, proč se zabil, ne? O.o Mluví tam o tom, jak ho „Staing alive“ NUDÍ. Zmiňuje se o tom, že jsou všichni ordinary. U bazénu se nezabil i s Johnem a Sherlockem jen proto, že narazil ještě na něco „zábavného“, poutavého, co ještě na chvíli změnilo jeho rozhodnutí. Jinak byl zjevně světem už tak zoufale unuděný, že se prostě chtěl zabít. A to už dlouho. Inteligence je totiž prokletí, ne dar. Tupci lezou na nervy a nedivím se, že Morriatiho bavilo jen omezený čas hrát si s nimi. (K uspokojivému pocitu těsně před smrtí mu stačilo, že tím zároveň dostane i Sherlocka – což alespoň předpokládal. A tuto variantu zavrhl u bazénu.) Proč Sherlock tolik trvá na tom, aby všem řekl, že byl podvodník, to taky nechápu. Musel přece vědět, že se v té věci bude policie ještě šťourat, a že přijdou na to, jak to bylo doopravdy. Ulehčit truchlení, jo to mě taky napadlo, ale když se o dva roky později vrátí, tak si až podle Johnova výrazu uvědomí, že mu dluží „nějakou omluvu“, takže mi to k němu moc nesedí. Kdyby jim to chtěl ulehčit, byl by to ten nejlidštější čin, jaký kdy v seriálu udělal. Stejně lidské by bylo už jen to objetování se kvůli Johnovi, (kterému záleží na Mary) v poslední epizodě třetí řady.

6.3.2014 | 7:35:38
Key

#278 Hurley: Ne. Morriati je vyšinutý. Předtím, než mu začal děkovat, tak přece Sherlock docela dlouze mluvil o tom, že on ve skutečnosti není na straně andělů, ale že je stejný, jako on, neohromoval ho přece svou inteligencí – aby jak říkáš ty, Morriatimu zrovna v tu chvíli došlo, že potkal sobě rovného. Pokud by to dělal, tak by tvoje vysvětlení dávalo smysl. (A kdyby mu opravdu děkoval za to, že našel sobě rovného, asi by ho to spíš potěšilo – že si má s kým hrát a nebude se už tak nudit – a nezabil by se v následujících třech sekundách. Byl prostě podle mě vyšinutý a zoufale znuděný samotným životem.)

6.3.2014 | 7:53:06
Key

#294 Alisch: Dabing je prasení jakéhokoliv filmu i seriálu. Když si pustím jakýkoliv film, nebo konkrétně třeba díl Sherlocka, mám z něj přinejmenším o 30% menší emocionální zážitek než z originálu. Svoje emoce nějakými rozumovými argumenty, názory, které předkládáš, neoblafnu. A mnoho mých přátel se mnou souhlasí, že dabing je šit. Dřív se dělal kvalitně! Dřív ano. K uvedení příkladu třeba jak je nadabovaný Jurský park. Ale teď? Šit, šit, šit. Mrzí mě, když ti, co neumí dostatečně anglicky (ale říkám si proboha JAK je možné, že -někdo mladší třiceti let- v téhle internetové době neumí anglicky?? O.o ) si seriál prostě tak neužijí a nepochopí celé jeho kouzlo. Hrozná škoda. I kvůli tvůrcům. Prostě škoda. Aha, tak lidi někdy musí dělat při sledování televize i něco jiného? Doufám, že si děláš srandu. To pak není žádné plnohodnotné sledování televize. (Tobě to snad přijde normální, že to uvádíš jako argument?) Kdyby takto někdo sledoval masterpiece, jako je Sherlock, jdu ho snad osobně uškrtit. Jo a milá redakce Edny – to jako každý, kdo se vám nějak znelíbí, má hned ban, jo? (Čtu tu diskusi od začátku a vidím, že je spousta příspěvků -od různých lidí- vymazána.) Na takovou redakci jsem tedy ještě v životě nenarazila. To by byli všude všichni zabanovaní. (Proč se vaše diskuse neskládají jen z vás webmasterů a adminů?) Hádám, že jakmile si někdo rýpne, letí. Tak to jsem jistě nařadě. To je trochu směšné.

#809 Terez2 #810 norb
6.3.2014 | 8:56:26
Terez2

#808 Key: Oprava: Ty se do diskuse o Sherlockovi nehodíš! Přidju sem po několika týdnech a takový spamy tady XD, to není diskuse ale monolog (který mimochodem nikoho evidentně moc nezajímá, ale to jen tak na okraj)… Já si do adminů taky „rýpla“ a příspěvek zde zůstal! … A nakonec: To teda lidé -„nad třicet let“- nemají mít podle tebe možnost shlédnout seriál taky? Btw nedovedu si představit, že každý do třiceti let umí Anglicky -_-

6.3.2014 | 20:37:32
norb

#808 Key: Hele, Key, ty tvoje příspěvky jsou fajn na rozvíření stojaté vody této diskuze, akorát i když s tebou v mnoha věcech nesouhlasím, nemám chuť pouštět se s tebou do jakékoliv debaty, protože tys nepřišla diskutovat, nýbrž přesvědčovat o svých názorech, a to je pak těžko… Mám ale radost, že je nás víc, co je baví o SH přemýšlet… (I když rozebírat donekonečna všechny detaily, to není nic pro mě.)

8.3.2014 | 15:17:14
Abs

#797 Key: No jasně, že jsou to nepravdivá tvrzení :-). Myslela jsem to právě jako ironii, proto ta zmínka o jednorožci. :-) Myslela jsem to tak, že právě SH takovýhle NENÍ a nikdy nebyl, takže není třeba ho za takového považovat, což dělá většina lidí, kteří krititují jeho chvání v posledním díle :-)

8.3.2014 | 21:42:51
alexis

#801 Key: Tak jo, pojďme se trochu pohádat, když už se nic jiného ve světě SH neděje. Za prvé mi neříkej slečna, tou už delší dobu nejsem. Když už, oslovuj mě mojí přezdívkou a tykej mi; myslím že tvá hra na blahosklonou aroganci je více než zřejmá.
Za druhé si sama odporuješ, když říkáš, že je nepravdivé tvrzení, že lidi nejsou slabí. Zároveň uvádíš, že NĚKTEŘÍ slabí jsou. Znamená to tedy – za použití stejné logiky – že někteří lidé jsou silní? Mimochodem, jestli bude chtít admin tuto část diskuze včetně mého příspěvku smazat, vůbec mi to vadit nebude.

14.3.2014 | 17:57:18
MickySu

Asi budu trošku mimo, ale velmi nutně potřebuji radu – díl, kdy Sherlock skočí ze střechy a spáchá sebevraždu je prosím který?

#814 Terez2
27.3.2014 | 10:15:48
Terez2

#813 MickySu: The Reichenbach Fall, 3. díl druhé série :D

28.3.2014 | 14:05:41
Cheera

The Reichenbach Fall..... krásna časť :D

31.3.2014 | 18:32:17
Rum_cajz

Moje teorie jak přežil Moriarty: Všimněte si jak měl nagelované vlasy, jednoduše pod nimi měl balíček s krví, který se po nárazu hlavou o zem roztrhl a krev vytekla. V pistoli pak měl slepé náboje. Minimálně jeden člověk o tom věděl a to byl Mycroft, protože tu je ta scéna jak s ním vychází z nemocnice. Sherlock o tom asi neveděl, jinak by nejel do Evropy níčit Moriartyho organizaci.

20.4.2014 | 11:55:23
Froggie7

Ahojte, jsem tu nová, chtěla bych se zeptat na pár věcí:

  1. Prosím, nevíte, kdy výjde 4. řada Sherlocka? :)
  2. Kdy vycházel Microft s Moriartim z nemocnice?Asi jsem to přehlédla, sorry…
  3. Kam to na konci 3. dílu 3.série (His Last Vow) letěl Sherlock letadlem?

To by bylo zatím vše, ano, asi Vám to připadá že jsem seriál buď neviděla a nebo ho sledovala jedním okem, ale nemám možnost se na díl koknout znovu, a tak mě napadlo kontaktovat ohledně mých zatím nezodpovězených otázek Vás :) Moc děkuji, a ještě připomínám: Jsem tu nová aa je mi teprve 13 let, proto se omlouvám za všechny pravopisné chyby, prosím, přehlížejte je :D :)

#818 Liss93
30.4.2014 | 17:03:20
Liss93

#817 Froggie7: Ahoj, pokud by to jen trochu šlo, shlédni díly znovu, například v sobotu bude na ČT2 2.díl 3 série. A dá se i bez problémů stáhnout či shlédnout online. Ale k otázkám: 1. To neví nikdo, možná ani Mofftis, ale předběžné zprávy mluví o roce 2016. Benedict a Martin mají hodně práce, takže natáčení asi jen tak nezačně. Ale Martin prozradil, že by rádi natočili vánoční speciál, tak uvidíme. 2. Ta scéna v seriálu nebyla a hodně se okolo ní spekuluje. 3. Mluvili spolu o tom o Vánocích u Holmesů doma. Mycroft mu řekl, že by ho MI6 chtěla poslat na tajnou akci do východní Evropy a že by tam do půl roku zemřel. A požádal ho, aby to odmítl. Ale po tom, co Sherlock zabil Magnusena se ho tam rozhodl poslat. Takže nebýt „návratu“ Moriartyho, tak by se Sherlock už nevrátil. Snad je to srozumitelně napsané a pomohlo ti to :)

30.4.2014 | 20:17:30
Froggie7

Moc děkuji, ano, pomohlo, pokusím se na díl dnes kouknout :) škoda že 4. řada výjde až za tak dlouho, protože jsem nedávno Sherlocka objevila a úplně jsem tomu propadla, a koukám na to pořád :D :) Hlavně na Benedicta :3 :D :) takže ještě jednou moc díky :)

3.5.2014 | 15:18:11
Froggie7

Mám vlastně ještě jednu takovou otázku, no, otázku… vlastně bych se chěla ujistit, jestli to tak vidí i ostatní, nebo mi to jen tak příjde. Prostě a jednoduše, příjde mi, že v 1. díle to byl opradový Sherlock Holmes, ale díl od dílu je to jen člověk, který náhodou bydlí na Baker Street 221b, jmenuje se Sherlock Holmes a má přítele jménem John Watson… Prostě že už to není ten praý Sherlock Holmes jako v 1. díle :/ no, nevím, je to jen můj pohled… Studie v Růžové je podle mě nejlepší díl, jasně, je to první díl celého Sherlocka od BBC a tak měl zaujmout, což se mu u mě dost povedlo, ale ty další díly mi opradu příjdou trochu ochuzené… :/ Prosím, nekomandujte mě tu za můj názor, je to jen úvaha, nechci Vám to vnutit, jen jsem se chtěla přesvědčit jeslti je tu někdo stejného nebo podobného názoru… :)

#821 Liss93
3.5.2014 | 15:56:33


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Čtvrtá série

S04E01 The Six Thatchers

  • BBC One: 1.1. 21:30
  • ČT 2: 2.1. 21:35 (Šest železných dam)
  • STV 2: 1.1. 22:10 (Šesť Thatcheriek)

S04E02 The Lying Detective

  • BBC One: 8.1. 22:00
  • ČT 2: 8.1. 22:05 (Skomírající detektiv)
  • STV 2: 8.1. 22:10 (Klamár detektív)

S04E03 The Final Problem

  • BBC One: 15.1. 22:00
  • ČT 2: 15.1. 22:05 (Poslední případ)
  • STV 2: 15.1. 22:10 (Konečný problém)

Hlídejte si nás

Reklama

Promo fotky

Promo fotky

Partneři

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama