Star Trek: Discovery
70/100 - 142×

Star Trek: Discovery

Nová loď, nová mise. Příběh první důstojnice Michael Burnhamové, sloužící na hvězdné lodi U.S.S. Discovery, odehrávající se deset let před érou slavného kapitána Kirka a jeho pětileté mise.

USA | 2017 | Vysílá se
vysílání
3 sezóny | CBS All Access | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Sonequa Martin-Green (Michael Burnham), James Frain (Sarek), Michelle Yeoh (Philippa Georgiou), Doug Jones (Saru), Jason Isaacs (Gabriel Lorca), Anthony Rapp (Paul Stamets), Shazad Latif (Ash Tyler), Wilson Cruz (Hugh Culber), Mary Wiseman (Sylvia Tilly), Jayne Brook (Katrina Cornwell), Mary Chieffo (L'Rell), Shazad Latif (Voq), Mia Kirshner (Amanda Grayson), Emily Coutts (Keyla Detmer), Anson Mount (Christopher Pike)

Druhá řada by mohla dorazit na začátku roku 2019

Druhá řada by mohla dorazit na začátku roku 2019

Seriál má za sebou prvních pár epizod. Tvůrci mají již velké plány do budoucna. Kromě dalších seriálů plánují pokračovat i v Discovery a je připravena předběžná kostra pro druhou a třetí sérii. Právě druhá série by mohla světlo světa spatřit někdy na začátku roku 2019.

20 5
6.10.2017

Druhá řada ještě nebyla potvrzena, ale tvůrci mají již daleké plány do budoucnosti. A nejen co se týče současného seriálu Discovery, ale již plánují další potenciální seriály ze Star Trek světa. Seriál je velice nákladný a na natočení časově náročný, proto asi nemůžeme čekat, že bychom se nové sezóny dočkali každý rok. Delší pauza nás v případě potvrzení nové řady nemine.

Alex Kurtzman, tvůrce seriálu, se krátce rozhovořil o druhé řadě:

Už jsme předběžně diskutovali o případně druhé řadě. Kdy by mohla dorazit a co v ní bude. Chceme být ale ve vypouštění oficiálních zpráv konzistentní a přesní. Produkce seriálu je velice náročná, navíc se to musí shodovat i s plánem stanice CBS. Napsání příběhu je jedna věc, natočit vše, je věc druhá. Nechceme nic uspěchat.

(Michael Burnhamová a Saru ve třetí epizodě. Foto: CBS All Access)

Kurtzman také dodal pár slov o komplikovaném natáčení první řady:

Vše je velice komplikované. Digitální efekty jsou velice náročné a v průměru nám zaberou čtyři až pět měsíců na jednu epizodu. Spousta lidí napjatě očekává, zda se peníze do seriálu vyplatily investovat. Musíme divákům dodat něco speciálního. Něco, co jen tak nevidí běžně v televizi. V podstatě natáčíme jeden dlouhý film. Každá epizoda je opravdu nákladná a její natáčení je až filmového charakteru.

Ať už seriál začal jakkoliv, uvítali byste druhou řadu a případně další seriály?

Diskuze /50

Lostie13

Ono to s těmi efekty zas tak hvězdné nebude…Jen PR tlačí potenciální diváky ke sledování. ;)

6.10.2017 | 17:04:15
Lex Luthor

Je to vtipný, ale ta technologie ukazuje, že se Discovery odehrává spíše v budoucnosti po Voyageru a ne 10 let před Kirkem

#3 A_V #9 tomperys
6.10.2017 | 17:12:38
A_V

#2 Lex Luthor: Pššš! V PR odělení doufají, že si toho nikdo nevšimne

#4 Lex Luthor
6.10.2017 | 17:16:29
Lex Luthor

#3 A_V: ok

6.10.2017 | 17:27:36
mmmm

Měl by se konečně natočit Star Trek, co by se celý odehrával v zrcadlovém (temném) vesmíru.

#6 Elian44 #21 pidalin
6.10.2017 | 18:47:31
Elian44

#5 mmmm: to by bolo super :)

6.10.2017 | 19:34:50
Railbot

Dal jsem tomu šanci a líbí se mi to. Příběh fajn, efekty taky. Klidně ať to má jen jednu dobrou sérii než X podprůměrných.

6.10.2017 | 20:00:20
Kalam

ironické, že parodie orville je víc star trek, než tady nento humus pro milléniály… snad to co nejdřív zaříznou…

#22 pidalin
6.10.2017 | 22:49:15
tomperys

#2 Lex Luthor: Mě to naopak přijde více realistické, technologie a ovládací prvky TOS potažmo těch následných filmů se odvíjely od tehdejších představ, kdy evidentně blikající barevná tlačítka a velká obrazovka byly vrcholem techniky. Nicméně jak ty nové filmy (bez ohledu na jinou časovou linii), tak Discovery vycházejí z modernějších představ a možných technologii. Vždyť například HUD displeje jsou již realitou i u aut (u stíhaček mnohem dříve) a bylo by tedy velmi divné představit si aktuálně TOS verzi v nějaké vesmírné lodi, která by byla vypuštěna za 200 nebo 300 let a točit nový ST v kulisách z doby TOS jakbysmet. Za mě mají velké plus :-)

#10 PrincCvok #12 A_V #28 BillVapno
6.10.2017 | 23:21:15
PrincCvok

#9 tomperys: Jako souhlasím s těmi kulisy ale měli by častěji používat ten ruční komunikátor, klingoni by měli přestat používat neviditelnost, páč ten Kirk ukradl až nějak 2268 a Tribel jako takoví přišel taky až s Kirkem. A Transwarp no ten nám Borgové budou závidět ale aby se to drželo Star Trek historie nemělo by se jim to povést. A nejsem Trekkies ale chápu, když upozornují na některé takové detaily.

7.10.2017 | 0:14:02
lightbrand2

Spíš to brzy zruší, teď když je The Orville populárnější… Odporná loď… žádná chemie mezi postavami… kadetku bych nejraději zabil… ruční phaser je jediná věc, kterou převzali z originálního ST? Proč?

7.10.2017 | 3:34:31
A_V

#9 tomperys: Nejde o to jak to vypadá. V nových filmech to taky vypadalo moderněji než TOS atd. a bylo to v pohodě. Jde o to že Klingoni mají maskovací technologii a hlavně o tu příšernou holografickou komunikaci to prostě nedává smysl jestli teďka umí komuniukovat přes hologram tak jaktože nebyl Voyager o víc jak sto let pozdě schopný poslat jednoducho zprávu do prostoru federace

#13 JindraLne
7.10.2017 | 14:06:03
JindraLne

#12 A_V: Tak tohle zrovna chápu. I když rychlost subprostorové komunikace je vyšší, než rychlost světla, tak Voyager byl od Země vzdálen 70 000 LY, což samozřejmě vedlo k tomu, že zpráva by na Zemi šla desítky let a taky není jasné, jestli by vůbec došla, vzhledem k tomu, že intenzita signálu klesá s druhou mocninou vzdálenosti. Oproti tomu tzv. holokomunikátor (nebo jak tomu říkali) byl už v DS9 a tam ho popisovali jako velkou novinku.

#15 A_V
7.10.2017 | 18:44:26
Lex Luthor

DS9 mělo první holografické komunikace a říkali, že je to novinka. V využívat živé tvory, jako pohon pro svoji lod je nelegální. Kapitán Discovery patří do šedé zony jako kapitán Ransom a kapitán v TNG, který šel proti Cardasianům a snažil se dokázat, že pašují zbraně. Uvidíme, jak to bude dál.

7.10.2017 | 20:00:19
A_V

#13 JindraLne: Jak píšeš holokomunikace byla až v DS9. Tak jak jemožné že už ho maj na Discovery? Nemluvě o tom, že jak píše Lex Luthor zneužívání živích tvorů je dost proti zásadám federace a to radši ani nemluvím o odsouzeným vzbouřenci, který se stal důstojníkem na lodi s přísně tajným výzkumem

#19 JindraLne
7.10.2017 | 20:53:51
elsadistico

Za mňa teda Orville dosť slabé, zato Discovery príjemne prekvapilo. Nie je mi ale jasné, prečo sa Michael samu seba „bičuje“ za rozpútanie vojny s Klingonmi. Kapitánka jej to predsa včas prekazila a Klingoni aj tak začali paľbu prvý.

#18 A_V
7.10.2017 | 21:10:27
elsadistico

Stačí sa pozrieť do histórie. Napr Stalin omilostil generálov keď rusom tieklo do topánok. Alebo šéf raketového výskumu Koroľov, tiež prišiel z lágru a kam to dotiahol !

7.10.2017 | 21:13:11
A_V

#16 elsadistico: Ona se spíš „bičuje“ za smrt kapitánky

7.10.2017 | 22:31:34
JindraLne

#15 A_V: Já z toho mám rozporuplné pocity. Z hlediska Star Treku je tam samozřejmě více nelogičností, ale zase chápu, že některé věci tam museli mít, aby ta budoucnost byla uvěřitelná (hologramy jsou dostupné už nyní a konzole z TOS by dneska ve sci.fi působily už poněkud komicky). Každopádně se mi seriál po třetí epizodě docela líbí, hlavně díky změně prostředí. V prvních dvou epizodách jsem měl fakt neuvěřitelnou chuť střídavě kapitánku a první důstojnici profackovat, protože se obě dvě chovaly značně nelogicky. Jinak mi přijde, že dost z těch etických otázek bylo v dřívějších Star Trecích již řešeno (pohon živými tvory v VOY), i když je otázkou nakolik jsou ty spóry živé. Líbí se mi nový zjev Klingonů, jenom nechápu, proč nepoužili tak nádherný jazyk, jakým klingonština bezesporu je a nahradili ho nesmyslným žvatláním.

7.10.2017 | 22:46:46
pidalin

NOOOOOOOOOOOO­OOOOOOOOOOOOO­OOOOOO

8.10.2017 | 19:32:53
pidalin

#5 mmmm: Jako Trekkie bych mirror universe uvítal víc než to co točej dneska. :-D

8.10.2017 | 19:34:59
pidalin

#8 Kalam: Humus pro mileniály? Já jsem ročník 91, Star Trek miluju (ten klasickej, ne dnešní) a neznam nikoho ze současnejch puberťáků, koho by zajímal Star Trek, ať už starej nebo novej, fakt nechápu pro koho to točej.

#23 HarukaMADS #32 Rockyp
8.10.2017 | 19:36:11
HarukaMADS

#22 pidalin: No, to jsem asi jedna z mála, kterou zajímá. Mám v plánu i ten klasickej, ale to bude chvíli trvat, protože času je málo, seriálů na koukání až moc… =D

8.10.2017 | 22:35:03
vlad123

Orville tohle naprosto bije. Tohle je dost smesny. Tohle na pikarda nebo voyager nema. Celkove mam radsi, kdyz star trek neco objevuje, ad uz rasy nebo anomalie. Strileni na klingony kde vzdy dostanou na prdel (nemuze chybet vybuch panelu – to jako fakt to jeste nikdo za ty roky nedokazal udelat aby to nzabilo posadku hned pri prvni rane? .D ) celkove nechapu, proc si hvezdna flotila nepostavi mnohem silnejsi zbrane. kdyz se da evidentne dlouhym, busenim faseru poskodit kazda lod. tak s mnohem silnejsim faserem by je museli rosekat jak popkorny na panvi.

Osobne se mi to nelibi. Jede to v te dnesni debilni vlne, kde vam nekdo zabije rodinu a pratele a vy date kitku a prohlasite jak vas to posililo :-D Nevim, proc to dneska leze skoro vsude.

9.10.2017 | 10:47:19
Lord Hell

Všiml si vůbec někdo ve 3 epizodě v kapitánově pracovně na stole starého známého? Asi ne jelikož asi nikdo nevyděl TOS. Je tam Tribbl!!!

#27 PrincCvok #29 pidalin #33 Lex Luthor
9.10.2017 | 18:12:22
NiennaTasart

Doufám, že zruší Discovery a na obzoru se objeví konečně kvalitní ST seriál, který se jednou taky nebude plácat v historii.

9.10.2017 | 18:38:05
PrincCvok

#25 Lord Hell: Neboj všimnul. Naštěstí jsem si minulej rok dal maraton „všech“ Star Trek seriálů a filmů.

9.10.2017 | 19:28:04
BillVapno

#9 tomperys: Naprostej souhlas. Konečně to někomu došlo :-)

9.10.2017 | 20:18:32
pidalin

#25 Lord Hell: Tribla jsem si všiml, ale už jsem na to zase zapomněl. :-D

9.10.2017 | 20:46:02
Lex Luthor

Discovery měla být jinej sci-fi seriál Star Trek to moc nepřipomíná. Klingoni se mi nelíbí, klidně místo nich mohli udělat jinou nepřátelskou rasu a v Discovery snad porušují každé pravidlo Federace

10.10.2017 | 9:45:08
Lex Luthor

Kdyby tomu nedali název Star Trek dopadlo by to lépe měli s tím spíše rozjet nové vesmírné univerzum. Tohle Star Trek nepřipomíná. Klingoni nejsou Klingoni, Myslím, že ani Archer nebo Sisko by si nechovali na své stanici, nebo lodi živého tvora, který má schopnost pozabíjet celou posádku, sice při krizi přecházeli pravidla, ale životy jejich posádky pro ně byla přednější. Nevypadá to, že by se Lorca nějak staral o posádku asi je opravdu ze Sekce 31

10.10.2017 | 9:53:28
Rockyp

#22 pidalin: Taky jsem ročník 91 a viděl jsem většinu seriálů a filmů ze ST. Mnohem radši mám ale dnešní Star Trek než ten starej, popravdě bylo utrpení některé díly nebo filmy vůbec sledovat. Třeba když cestovaly v čase do minulosti, aby vyzvedli keporkaka, který by si pokecal se sondou z budoucnosti. :D Dříve to pro diváky asi bylo skvělé, ale z dnešního pohledu by to mělo úspěch jen jako komedie. Tím ale neříkám, že vše bylo špatné. Ovšem seriály a filmy se musí vyvíjet a to dnešní ST dělá dobře, např. realističtější technologie, atd… Bohužel starší generace některých skalních fanoušků tohle nepochopí.

#34 pidalin
10.10.2017 | 16:26:04
Lex Luthor

#25 Lord Hell: Všimnul jsem si, divím se, že se nerozmnožil a nezaplavil celou loď. Mimochodem byli to úhlavní nepřátelé klingonů říkal to Worf v DS9.

10.10.2017 | 16:33:16
pidalin

#32 Rockyp: Tohle všichni chápou že se to musí vyvíjet, ale to přece jde i bez toho aby ničili 40 let starý díly a to co budovali scénáristi a režíséři seriálů takovou dobu. A hlavně to jde bez restartů a oživování starejch posádek, to je to co nám vadí. A hlavně bez neustálejch redesignů všeho, to co provedli teď Klingonům je fakt přehnaný. A pokud jde o to že pro tebe bylo utrpení starý filmy a seriály sledovat – no tak holt nejsi trekkie, pokud se ti líběj dnešní star treky, ale starý jsou pro tebe utrpení, tak prostě nejsi trekkie a neni to nic pro tebe, proč bysme to kvůli tobě měli předělávat? Můžeš koukat ně něco jinýho ne? Díly a filmy o cestování časem byly právě vždycky nejlepší kvůli tý interakci posádky z budoucnosti se současností, nebo minulostí, to na tom bylo zábavný, sledovat jak Chechov s Ruskym přízvukem hledá atomový lodě za studený války v americkym přístavu a podobně, o tom to bylo.

#38 Conanek
10.10.2017 | 21:37:21
Jouzi.Ef

Kdyz uz jsme tedy u toho veku, tak rocnik 92 a musim rict, ze se nikdy nelze zavdecit vsem. Star Trek znam z kina, to je cely. Serial jako takovy je kvalitne zpracovan a rozhodne si zaslouzi nadprumerne hodnoceni, zatim. Co se delo v minulych Stak Trecich nevim, takze nuance v deji a technologii jdou fakt mimo me a neumim posoudit. Ja si serial uzivam jako nezaujaty divak, novy konzument. Co se ale tyka technologii tak je logicke, ze tam asi zakomponuji neco, co uz v podstate umime ted a v puvodnim Star Treku to bylo podano jako neuveritalna novinka z budoucnosti. Ono se asi i predpoklada, ze kdyz je to sci-fi, bude to prevazne sledovat urcita vekova skupina a Star Trek je znacka, ktera proste tahne. Inu pokrok i vyvoj se neda zastavit – kdysi davno jsem videl nejake puvodni dily a bylo to na me takove utahane, pomale. Tak se zkratka driv tocilo, ale ted je trend jiny a lidi chteji akci akci akci. Je rok 2017 a nikdo nemuze cekat, ze budou tocit ve stejnem duchu, jako v roce 1970, nebo kdy to vlastne zacalo…

#40 pidalin
11.10.2017 | 5:29:47
libor76

Mně se to nejdřív hodně líbilo, teď trochu míň. Ad Klingoni, nemůžu si na ně zvyknout a fakt mně už začíná vadit jejich změněné chování a klingonština s titulky. Je to příliš jiné, než na co jsem zvyklý a nevidím k tomu důvod. Je to taková typická Abramsovina: vezme něco, co má tradici, využije sílu, kterou to má a překope to. Ve filmech zničil Vulkán, tady změní Klingony… proč to dělá? BTW originální série je pro mě také docela utrpení a nikdy jsem se nedokopal k tomu, ji dát, ale jinak všechno od Picarda dál prostě žeru. Jenže doteď v tom byla konzistence a tu Abrams boří :( A také fakt moc nemusím ten posun v čase zpět místo dopředu.. Archer to ještě srovnal tím, že byl fakt dobře zpracovaný a držel se historie a na rozdíl od většiny mně nevadí závěrečná scéna seriálu, ale Abrams se typicky někam vklíní a rozbije, co lidi znají. On ten seriál není špatný, ale opět: není to Star Trek. P.S.: Michael mně vůbec nevadí. Teda to jméno je divné, ale postava cajk :)

11.10.2017 | 8:08:08
Lex Luthor

Star Tek DS9 začátek 4 série The Way of the Warriow přeloženo jako cesta bojovníka. Tam jsou praví klingoni, kteří začnou válku. Tihle klingoni jsou zatím k smíchu. Myslím, že i neznalci starých Star Treků si mohou dvojdíl pustit sice pár věcí nepochopí, ale jinak díly jsou jako celovečerní film a klasickej Star Trek.

11.10.2017 | 10:00:51
Conanek

#34 pidalin: Jenze tehle serial neni cilenej na trekkie, protoze to by ho neuzivilo …tenhle serial je cilenej na nove fanousky a tem jsou uplne u zadku dily serialu, kterej se vysilal pred jejich narozenim.

#40 pidalin
11.10.2017 | 12:33:10
Lord Hell

Osobně pochybuji že někdo kdo tu píše koukal na Star Trek TOS a TAS vždyť to bude mezi 80–100 lety co byla premiéra (prostě to bylo šíleně dávno), osobně jako malej jsem koukal na TNG sice to bylo vysíláno jako všech 5–10 let po premiéře v US.
A teď k čemu se chci dostat každý tvrdí, že The Orvile je super, tady nic neobjevují, The Orvile je trochu parodií na Star Trek. Berme v potaz pilota co rád chlastá, a kupa dalších lidí co by u nás nedostali povolení k řízení letadla. Ano v The Orvile asi v jediném seriálu používají všechny směry a uhýbají střelám takže nestojí jako přibití.
Star Trek Discovery je o temné historii Federace podle teorií samotné Discovery je začátkem „sekce 31“ (nemám tušení zda to je sekce oddíl nebo co), což je stínová organizace která se neřídí pravidly Federace, ale jejich úkol je zajistit přežití Federace. Jelikož je válka tak moc nečekejte objevování nových ras. Také podle mě je Discovery temný. A když už je v plánu 2 série tak to svědčí i o kvalitě seriálu v zahraničí.
A pokud nevíte o seriálu Enterprise, tak přestaňte tady brečet, že tohle je nejhorší Star Trek, když jste neviděli podle mě povedený (pro mě lepší než DS9) Enterprise (Prej bylo zklamáním a také jiná znělka dala prej body dolů).

#46 spockedscully
11.10.2017 | 15:24:38
pidalin

#38 Conanek: Já věřim že seriál čistě pro Trekkie by je uživil, ale musel by bejt dobře dostupnej po celym světě (ne to dávat na ňáký americký TV) a za rozumnej poplatek, ne to jejich předplatný, kdy nejde platit za konkrétní díl co chceš vidět. Protože platit 10 doláčů měsíčně jentak za možnost že tam třeba občas něco bude, je pro většinu světa (takže i pro vetšinu Trekkie) prostě moc. Ale jinak věřim že Trekkies je na to dost. Podívej se třeba na facebookovej profil Orvillu, neni minuta kdyby tam někdo něco nenapsal, neznam v poslední době živější profil, o Orvillu se prostě mluví, diskutuje, každej to rozebírá, protože je to seriál právě pro Trekkies.

#35 Jouzi.Ef: Opravdu nevim kde jsi vzal že star trek je značka která táhne, je to přesně naopak. Jsou tu určitý předsudky od lidí co maj rádi ty typický dnešní seriály a ty by nikdy nešly do kina, nebo by nekoukali na něco co se jmenuje star trek. Fakt neznam nikoho, kromě Trekkies, co by dali Discovery aspoň šanci. Jeden kámoš co má rád StarGate kouknul na ty 2 pilotní díly a řekl že je to hovadina, takže asi tak. StarTrek prostě nemá šanci najít velký publikum pokud ho nebudou dělat pro Trekkies. A třeba v praze v planetáriu občas promítaj starší filmy a je tam vždycky narváno, ty lístky je problém sehnat. Neřikej mi že seriál pro Trekkies je neuživí, to prostě neni pravda.

#41 Jouzi.Ef #42 libor76 #43 Conanek #50 igwar
11.10.2017 | 15:28:53
Jouzi.Ef

#40 pidalin: No reknu ti to asi takhle – lidi co sledovali puvodni Star Trek jsou davno po smrti. Kazdou generaci se toci nejaky novy Star Trek, ktery si nabaluje nove a nove publikum, pokud by tomu tak nebylo, rozhodne by se zadny dalsi Star Trek nekonal. Ty lidi to toci pro penize, ne pro charitu.

Jen jeste dodam k Orville, ktery tu hodne lidi zminuje a porovnava s Discovery – Orville mi prijde skutecne pro deti – efekty dost lacine, celkove kulisy atd. na me pusobi hodne nizkonakladove, dej se da predvidat nekolik minut dopredu. Naproti tomu u Discovery si netroufnu odhanout, co se stane v dalsi scene, dej celkove je mnohem temnejsi a komplikovanejsi, efekty i herecke vykony samozrejme na mnohem jinem levlu. Velmi me prekvapuje, ze si to tu lidi tak chvali. Pochopil jsem, ze to ma byt asi „vtipny“ serial, ale jeste jsem se nezasmal ani jednou, spis jsou tam dost takove „face-palm“ momenty.

#47 steew
12.10.2017 | 2:27:25
libor76

#40 pidalin: 10 dolarů je asi 220 Kč. to je 5 piv, pokud piješ Plzeň. Nebo 2–3 krabičky cigaret. Za tu cenu máš 4 – 5 dílů seriálu. To znamená, že jeden díl Star Treku tě vyjde asi tolik, jako jedna Plzeň. Pro lidi, kteří si tohle nemůžou dovolit, nevěřím že je dostupný internet a technika, na které by si to mohli přehrát. Nejsem si jistý, čemu říkáš Trekkies…

12.10.2017 | 10:14:49
Conanek

#40 pidalin: Za mnoho let na internetu uz jsem z hardcore fanousku vylecenej. U mnoha projektu (at uz filmy, serialy, hry) se jich vzdy nahromadi mraky, ukazujou velkou podporu, ale nakonec se vetsinou ukaze …ze fanousek ≠ platici fanousek. Kazdopadne ty neplatici vetsinou knouraj nejvic jak je vsechno spatny a to ma pak za efekt, ze se tocej/delaj furt stejny kraviny pro masu …protoze tam se ciluje reklama nejlepe … ono serial, ktery by sledovalo nerdstvo ze sklepa neni z hlediska reklamy moc dobrej …protoze se hodi na odpoledni reprizu a nebo na prolozeni teleshopingu kolem pulnoci. Tenhle Startrek se snazi utocit na prime time a zaujmout i publikum ST nepolibene a me to tak vyhovuje.

#44 SikyCZ
12.10.2017 | 11:40:53
SikyCZ

#43 Conanek: Souhlas, mě se to taky líbí, že to vypadá všechno nablískaně a nově je důsledkem dnešní pokročilejší doby, že tam jsou některé technologie které ještě ani v TOS nebyli jsem schopnej přejít, nelíběj se mi jenom tihle klingoni ale kvůli tomu tady nebudu každej den brečet jak toje na prd.

Komu se to nelíbí = at se na to nedívá, hlavně at už tady nebrečej vždyt už toje trapný, a kdo tady vyplakává aby to zrušili to jsou asi fakt ubožáci, takže protože mě se to nelíbí nikomu jinýmu se to líbit taky nemůže, ja bych se teda styděl psát takový komentáře :-D

#45 Eodeon
12.10.2017 | 13:33:50
Eodeon

#44 SikyCZ: Vidím to naopak s tou jednou větou: Komu se to nelíbí, jen ať se dívá dál. To je na tom totiž ta největší ironie. Odpůrci jiných seriálů se prostě přestanou dívat. Zato odpůrci Discovery nikdy nevynechají jedinou epizodu, všude jí hodnotí a komentují – tady, na facebooku i všude jinde, právě díky nim se o seriálu tolik mluví a i když nechtěně, dělají seriálu neuvěřitelnou reklamu. Star Trek je jeden z mála seriálů, který pohání jak jeho příznivci, tak jeho odpůrci. Nakonec, i negativní reklama je reklama a tahle zvlášť, protože konflikt názorů ve fandomu působí kontroverze a na těch mnohá dnešní média staví. Příznivci seriálu jej spokojeně sledují, odpůrci seriálu také a navíc ho velmi hlasitě a výmluvně všude komentují – taková publicita je k nezaplacení. Seriál, který i u těch nejzanícenějších odpůrců nepřestává vyvolávat zájem a vášnivé emoce :)

12.10.2017 | 21:13:32
spockedscully

#39 Lord Hell: Loni Star Trek oslavil 50. narozeniny, zas tak dávno se to nevysílalo ;)

12.10.2017 | 23:53:32
steew

#41 Jouzi.Ef: Problém Discovery je, že si na něco hraje. The Orville si na nic nehraje, já se směju často a baví mě to. Baví mě i Discovery, ovšem u Discovery ty postavy dělají RETARDOVANĚJŠÍ rozhodnutí a pak umírají, až je to úplně trapné. Viz poslední epizoda, kdy zemřela další žena tím nejtrapnějším způsobem. Discovery si hraje na něco velkého. A musím uznat, že se mu daří. Až na dvě trapná úmrtí. To byly spíš facepalm momenty.

#49 elsadistico
14.10.2017 | 11:52:50
Kalam

ať to radši ukončí… je to odpad a fandové ST z toho blijou… SJW jim diváckou základnu neudělaj…

14.10.2017 | 20:04:28
elsadistico

#47 steew: Fakt by ma zaujímalo ( bez ironie !! ) kde sa smeješ pri Orville. Pozrel som si diely 1 – 4 a okrem prvého dielu je to slabučký čaj. Naozaj ma zaujíma čo na tom fandovia vidia.

19.10.2017 | 14:45:56
igwar

#40 pidalin: Pidalin, 1O $ za mesiac nie je vôbec veľa, ked si môžeš pustiť kedy chceš a čo chceš a hlavne BEZ otravnej REKLAMY. Platiť rovnakú sumu za 50 kanálov, ktoré aj tak nie je šanca všetky pozerať, mi príde oveľa väčší nezmysel. Naviac, pri väčšine z nich v tom najlepšom alebo najnapínavejšom pustia reklamu, alebo hlúpu upútavku. Taktiež mi príde do neba volajúci nezmysel predávať seriály po epizódach. Šlahli by tam cenu, že suma za celý seriál by výrazne prevýšila aj mesačné predplatné. Ak tak kupovať celý seriál, minimálne celú sériu.

3.5.2018 | 22:50:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S04E13: Coming Home

cz100%
DOKONČENO

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu Star Trek: Discovery budeme pravidelně aktualizovat sekci postav. Proto se nezapomeňte podívat na aktuální profily a ohodnotit všechny charaktery:

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Star Trek seriálů v čase přibývá a bude jich ještě mnohem více. Mnohdy se v tom dá lehce ztratit, proto vám přinášíme souhrnný článek, kde si přehledně shrneme, jaké seriály aktuálně běží, jaké se natáčejí a jaké se chystají. Jaký Star Trek seriál sledujete a hodláte sledovat?

Novinky

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Nemožné se stalo skutečností. Star Trek 4 byl již v přípravách, nicméně od projektu odstoupil Chris Pine a Chris Hemsworth, jelikož výplata za další film nebyla podle jejich představ. Starý tým se ovšem vrací a kamery by se mohly roztočit ještě letos. To je ale zpráva, co říkáte?

Narozeniny herců

Galerie

Galerie

Filtr seriálů








Reklama