Star Trek: Discovery
70/100 - 142×

Star Trek: Discovery

Nová loď, nová mise. Příběh první důstojnice Michael Burnhamové, sloužící na hvězdné lodi U.S.S. Discovery, odehrávající se deset let před érou slavného kapitána Kirka a jeho pětileté mise.

USA | 2017 | Vysílá se
vysílání
3 sezóny | CBS All Access | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Sonequa Martin-Green (Michael Burnham), James Frain (Sarek), Michelle Yeoh (Philippa Georgiou), Doug Jones (Saru), Jason Isaacs (Gabriel Lorca), Anthony Rapp (Paul Stamets), Shazad Latif (Ash Tyler), Wilson Cruz (Hugh Culber), Mary Wiseman (Sylvia Tilly), Jayne Brook (Katrina Cornwell), Mary Chieffo (L'Rell), Shazad Latif (Voq), Mia Kirshner (Amanda Grayson), Emily Coutts (Keyla Detmer), Anson Mount (Christopher Pike)

Jonathan Frakes si myslí, že Gene Roddenberry by byl nadšený tím, kam se série Star Treku ubírá

Jonathan Frakes si myslí, že Gene Roddenberry by byl nadšený tím, kam se série Star Treku ubírá

Druhá sezóna seriálu Star Trek: Discovery je v plném proudu, a tak si už dokážeme udělat obrázek o celé sérii a kvalitě seriálu obecně. Nyní se ke všemu vyjádřil Jonathan Frakes, který si nový seriál velice pochvaluje a chválí současné tvůrce. A Roddenberry by prý byl potěšen.

12 3
17.2.2019

Jonathan Frakes již od svých mladých let spolupracoval na Star Treku s Genem Roddenberrym, který s celou vizí Federace a hlubokého vesmíru přišel. Toto duo spolu pracovalo až do Roddenberryho smrti v roce 1991. Frakes se nejdříve účastnil jako herec ve Star Trek: The Next Generation, posléze si sám sedl na režisérské křeslo a připravil pro nás pár epizod seriálů Next Generation, Deep Space Nine, Voyageru a také se podílel na filmech Star Trek: First Contact a Star Trek: Insurrection.

(Kam nás druhá sezóna ještě zavede? Foto: CBS All Access)

Frakes dokonce natočil jednu epizodu Discovery během první sezóny (Despite Yourself) a ve druhé rovnou dvě (New Eden a u druhé zatím neznáme název, nutno podotknout, že obě epizody patří zatím k tomu nejlepšímu, co jsme v seriálu viděli). Frakes si velice pochvaluje spolupráci s výkonným producentem a hlavním mozkem série Alexem Kurtzmanem, kterého považuje za nového Roddenberryho, který má pevnou vizi o budoucnosti Star Treku.

Ostatně Jonathan Frakes řekl o Kurtzmanovi následující:

Kurtzman je velmi laskavý, což se mi na něm líbí. Je to opravdu skvělý producent a vlastně i příliš vzácný ve svém oboru. Je chytrý, dokáže povzbudit. Líbí se mi, co udělal se seriálem Discovery a s jakou svobodou právě v tomto seriálu pracuje. Když se ujal Star Treku, vedli jsme spolu několik rozhovorů, kdy mi vysvětlil koncept celé sezóny a samozřejmě jsme mluvili o Star Treku a Roddenberrym obecně. Zajímal se o všechno a já s ním vždy rád diskutuji a rád ho poslouchám. Alex má skvělou vizi, co se týče Star Treku. Gene Roddenberry byl ateista, takže samozřejmě nevěřil na nebe, ale kdyby se na nás nyní díval, byl by nadšený, kam se jeho Star Trek v dnešních dnech vydal.

Jedná se samozřejmě o velice odvážné tvrzení, nicméně nesmíme zapomínat, že fanoušci Star Treku jsou v obecné rovině velice nároční a patří mezi nejnáročnější fanouškovské základny. Přesto budeme rádi, když se nám v komentářích ozvete, zda se podle vás série ubírá tím správným směrem. A nejen v případě Discovery, ale třeba i u chystaných filmů a seriálů.

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /41

-Skinner-

Gene by nebol nadšený už tým kam sa ubral DS9 a nie to ešte Discovery.

17.2.2019 | 19:02:16
SuchAFuriousDeath

Discovery rozhodně není taková tragédie, jak někteří tvrdí, nicméně zázrak to taky není. Nicméně nechápu, proč sem do Discovery musí cpát nějaké spojení s původním Star trekem, které akorát vytváří problémy, které musí neustále řešit. Nechápu, proč prostě nemohli udělat 100% samostatný seriál, který by neměl hlavní postavu, která je bezdůvodně sestrou Spocka, o které jsme nikdy neslyšeli, neměl by Spocka a Sareka, divné Klingony, technologie, které neexistovaly ani za 100 let, atd… Prostě mi přijde, že to, že se seriál odehrává 10 let před původním a existují v něm dosud neviděné technologie a že Michael je dosud neexistující Spockova sestra, je absolutně zbytečné a nic to seriálu nepřidává, ba právě naopak, spíše ubírá.

#15 igwar
redaktor
17.2.2019 | 19:10:36
AVE_Jirka

Každý na to kouká jinak a na tom co říká Frakes něco bude. Pamatuji si, jak „praví“ fanoušci kydali špínu na TNG a byl to právě GR s manželkou MB, který se TNG zastával. Za sebe považuji hodně namyšlené tvrzení od fanoušků ST, že by se GR něco nelíbilo, když ho v podstatě neznali, což není Frakesův případ :-).

17.2.2019 | 19:14:11
Trsto

mne je úplne jedno, že to nemá súvis s next generation , či inými .. Konečne trek kde sa niečo deje, je zaujímavý, má príbeh

17.2.2019 | 19:14:15
lightbrand2

:-D

17.2.2019 | 19:19:13
captain

J. Frakes je jistě rád, že může na Disco spolupracovat a zadarmo to jistě také nebude! Takže souhlas s SUCHAFURIOUS­DEATH, být Discovery samostatné sci-fi jako např. výborná The Expanse, no problém. Ale takto, a ještě tvrdí, že je to z kanonického Prime line…!? A proč Frakes současně asi dělá na The Orville, který sice Trek v názvu nemá, ale rozhodně je zatím právě Treku blíž, než celá Disco a Abrams Kelvin line dohromady!

#14 Shakki
17.2.2019 | 20:29:46
Geek

Pravda, je to opravdu velmi odvážné tvrzení, zvlášť vezmeme-li v potaz to, že Roddenberry si svět ST vždy představoval jako utopickou komunistickou společnost…

17.2.2019 | 21:29:53
Glironia

Chci crossover… s posádkou Orville…

17.2.2019 | 22:12:29
lightbrand2

Poslední díl Orville byl klasický Star Trek… jenže většina lidí potřebuje akci a super CGI, výbuchy, přestřelky a o tom Star Trek vůbec není…

17.2.2019 | 22:31:48
AVE_Jirka

Dost lidí asi zapomíná na to, jak turbulentní a násilnická doba TOS byla, nemluvě o době před TOS. Utopistický komunismus, jak správně napsal Geek byl holý nesmysl. Stačí se podívat na naši současnou dobu, jak jeden vlastní druh na jedné planetě není schopen spolupracovat pro blaho celé společnosti. ST byla vždy pěkná pohádka o společenství, která je utopisticky nereálná ;-). Násilí a zlo je nedílnou součástí naší DNA a pokud si někdo opravdu myslí, že až se lidé někdy vydají do vesmíru ve vesmírných lodí a ty lodě budou mít na místo zbraní děla lásky, tak chci ten matroš co si píchá :-D.

#16 -Skinner-
17.2.2019 | 23:10:19
JindraLne

Gene Roddeberry by spíš sledoval The Orville. Z novýho Star Treku mě zaujala nejvíc právě epizoda New Eden od Frakese, jinak je to tuctové sci-fi s mimořádně nesympatickou hlavní hrdinkou. Jinak Orville zase na druhou stranu je v určitých věcech mnohem pravověrnější původnímu Star Treku a to i přes tu satirickou část (však ani Star Treku nebyl humor cizí – celý film Cesta domů, dost scén s Datem, Zefram Cochrane z Prvního kontaktu a mnoho dalších), přičemž i to zrcadlo společnosti nastavuje mnohem líp (zatímco Star Trek LGBT „vyřeší“ povinným gay párem, tak Orville jde víc do hloubky a navíc to ještě nasadí na mimozemskou rasu, kde je to normou, což MacFarlane dotáhl k dokonalosti v minulém díle).

17.2.2019 | 23:12:18
theplanetoftheapes

Všechny předchozí Star Treky byly Space opery (možná vyjma enterprise což byl asi takový přechod), prostě tam byly furt dialogy, něco sa řešilo, záběry na posouvací dveře a když se ke konci 2 min. něco dělo a dokonce se vytáhnul z kapsy phazer tak byl divák spokojen. Tohle je evoluce Star Treku a je to a akcí o dost lepší i když postavy jsou poplatné své době. Máme tu feministky, tlustoprdy, homosexuály s černo bílou variací, šikmoočka, klepítkatce a další. To co režíroval Frakes byly spíš takové kovbojky, to mu celkem jde. Jestli to má být opravdu kanonická verze tak mi tam ještě chybí takové to kukátko do kterého se Spock a T´Pol tak rádi zohnutí dívali a točili jakýmsik kolečkem :D :D

18.2.2019 | 9:48:53
Shakki

Vzhledem k tomu že GR od filmů s původní posádkou po počátky TNG odmítal veškerý progress a možné inovace, nebo co souviselo mmilitarizaci ve Star treku, tak by určitě spokojený nebyl. Toto pochlebování autorům Discovery je proto třeba brát s rezervou.

18.2.2019 | 9:50:54
Shakki

#6 captain: Stejně jako v jiné firmě jsou vázáni smlovou že se musí vyjadřovat „na veřejnosti“ – tedy v novinách, nebo na netu pozitivně k projektu na kterém dělají. Frakes minimálně režíroval, nebo bude ještě režírovat ještě jednu epizodu, porušil by smlouvu. Podobně se o tom vyjadřuje Stewart, který se rovněž vyjadřuje jak je skvělá spolupráce s Kurzmanem – takže ikdyž by si mysleli že je to idiot, který se ze Star treku snaží udělat Star Wars, nemůžou nic říct pokud se na serii chtějí podílet.

18.2.2019 | 10:08:18
igwar

#2 SuchAFuriousDeath: Aj keď by tam to spojenie so svetom ST oficiálne nebolo, aj tak by ho tam všetci hľadali a rovnako by kritizovali všetky veci, ktoré vymenovávaš.

18.2.2019 | 11:33:24
-Skinner-

#10 AVE_Jirka: Áno máš pravdu je to nerealistické. V čo môžeme dúfať je nanajvýš tak DS9. To nemení nič na tom, že Gene bol pacifista a ST je jeho predstava utópie. Gene by nikdy neodsúhlasil DS9, Borgov, Section 31 alebo akúkoľvek militarizáciu flotily.

#17 AVE_Jirka
18.2.2019 | 12:58:30
AVE_Jirka

#16 -Skinner-: Hvězdná flotila už v éře TOS byla regulérní ozbrojená armáda jejíž vesmírné lodě byly těžce vyzbrojené, aby tu utopii mohly chránit. Když fanoušci TOS hanili TNG, tak to byl GR s manželkou, kteří TNG urputně bránili (dokonce byli proti, když se scénáristé v TNG chtěli zbavit Jarové a Troi). Gene odsouhlasil Klingony, Romulany, Gorny a další velmi násilnické rasy a je velice úsměvné, že by si nedokázal představit, že ve vesmíru žijí ještě více predátorské, vražedné nebo násilnické rasy než ty, co byly v TOS. Jak už jsem uvedl, je dosti odvážné tvrdit, že by Gene něco neodsouhlasil nebo nepřipustil, když ho drtivá fanoušků ani osobně neznala natož, aby s ním jako Frakes roky spolupracovala :-). Pokud chce někdo vědět, jaký ve skutečnosti GR byl, tak doporučuji dohledat dokument (tuším, že je i na YT), který ho ukazuje v naprosto jiném světle než jak si ho vybájili někteří ortodoxní fandové ;-). Já jsem také pacifista, ale „budování národa je dřina“ a aby pacifisté mohli žít v míru plné lásky, tak zde musí být někdo, kdo jim ten ráj vybojuje a uhlídá :-).

#18 -Skinner-
18.2.2019 | 15:11:46
-Skinner-

#17 AVE_Jirka: Je pravda, že Gene v TOS nejaké násilie nechal . Gorny a Romulany v TOS však nie sú až taký nasilnícky. Samozrejme s Geneom nikto z nás nespolupracoval ale jeho názory sú známe. Gene by možno prekúsil DS9 ktoré ukazuje Federáciu nie v tom najlepšom svetle. Neviem či by však zvládol genocídu Klingonov v DIS. Ale v každom prípade Frakesove tvrdenie, že by bol nadšený z nových ST nezdieľam.

#19 AVE_Jirka
18.2.2019 | 15:47:01
AVE_Jirka

#18 -Skinner-: To co by překousl nebo ne nehodlám usuzovat, protože to prostě nevím a to, že byl pacifista nemění nic na faktu, že v utopii vytvořil silně vyzbrojenou armádu (to má do utopie opravdu daleko). To, že neměl rád násilí je sice pravda, ale byl to pouhý sen, který nepřenesl ani do TOS (období nejdřív střílím a pak se ptám). Pokus o genocidu byl už v DS9. Pokud by byl Star Trek prostý násilí, kde by se řešili jen banality a hlouposti, tak by pravděpodobně zanikl velmi rychle. ST se vyvíjí a při vší úctě k GR nebyl jediný, kdo původní Star Trek vymyslel (opravdu to bylo hodně lidí) a o tom je zmíněný dokument ;-). To, že se někomu nemusí líbit Discovery neznamená, že není a nebude úspěšná. Já jsem osobně veliký fanda ST a koukám na něj 30 let a to samé platí pro ST knihy. Pokud jde třeba o ty Borgy, tak si už byli v roce 1989 „Q Who“ a nepamatuji si, že by GR proti Borgům protestoval (nebo ano?). Já bych to spíš viděl tak, že by GR mohl být nadšený z toho, že jeho myšlenka přežívá dál a díky DIS budeme mít další seriály, které se opět dočkají „hejtování“ a jsem velmi zvědavý na to až uvedou seriál s Picardem. Před pár dny jsem viděl rozhovor se Stewartem, kde jasně řekl, že to bude úplně jiné než TNG. Násilí je součástí a ST prostě ukazuje boj mezi dobrem a zlem. I přesto, že S31 chtěla spáchat s tichým souhlasem Federace a velením HF genocidu (v zájmu vlastního přežití), tak se našli důstojníci, kteří tomu zabránili. Star Trek je více než jen utopie o míru a lásce. Má si klást a klade si otázky (někdy velemi těžké) a řeší morální i jiné situace, které by někdo v předaleké galaxii vyřešil Blasterem :-D (klid, jsem fanda i SW) ;-).

#20 -Skinner- #22 Shakki
18.2.2019 | 16:32:58
-Skinner-

#19 AVE_Jirka: Vo väčšine s tebou súhlasím. Len si nemyslím, že by bol Gene nadšený. Ako spomínaš S31 konflikt dobra so zlom niektorý ju zastavili no v prvej sérii TNG nechcel Gene žiadne konflikty medzi posádkou lebo nezapadali do jeho vízie o perfektných ľudoch. Po prvej sérii TNG jeho rolu výrazne v tvorbe výrazne znížili aj preto sme neskôr videli Borgov a aj konflikty medzi posádkou. Nejaké násilie a konflikty patria aj do utópie a bez nich to nejde. Navyše myslím, že sa nemôžu len obzerať za Geneom ako niekde čítal: Gene urobil dve skvelé veci, ta prvá je, že vymyslel ST a druhá je, že zomrel.

#21 AVE_Jirka
18.2.2019 | 17:00:31
AVE_Jirka

#20 -Skinner-: Rozdílné názory vedou k rozporům a je velmi nepravděpodobné, že tomu bude někdy naopak. To by musel být vesmír plný androidů jako byl Data :-). Ze své podstaty je to hloupost, aby se posádka mezi sebou nehádala (to je až za hranicí utopie). A proto má armáda (HF) posloupnost velení.
Dobře to vystihla situace z Voyageru:
7 of 9: „Nesouhlasím s Vámi kapitáne.“
Janeway: „To je dobře, protože se děsím dne, kdy se mnou budou všichni souhlasit.“

18.2.2019 | 17:15:19
Shakki

#19 AVE_Jirka: Vliv Roddenberryho na TNG se přeceňuje, scénaristicky a produkčně se podílel pouze na první řadě, cokoliv od druhé řady, už bylo mimo jeho pravomocti. Takže ikdyž by s Q, Who nesouhlasil, nemohl s tím nic moc už udělat, jeho vliv ve ST byl dávno pryč a v produkci měl jakési čestnou pozici za zásluhy, ve které zároveň nemohl ovlivnit směr jakým se Star trek ubíral. Z jeho pohledu byl Star trek jeho dítě na které mu Paramount nepříjemně sahal a zasahoval. V celovečerních filmech už byl odstaven z produkčního vlivu už od Star treku II. Poslední co viděl byl Star trek VI. s jehož výsledkem zcela nesouhlasil, aspoň Meyer to tak popisoval.

Příjde mi tedy nemístné že Frakes něco mluví o tom že by Roddenbery byl ze současné serie nadšený, byl příliš mladý a hlavně jako herec často neviděl do zákulisních tahanic, které se děli v studiu při produkci TNG.

#23 AVE_Jirka
18.2.2019 | 22:09:01
AVE_Jirka

#22 Shakki: Vliv GR se přeceňuje i na TOS a nebýt dalších lidí kolem, tak to po první sezóně u TOS skončilo. ST se zkrátka vyvíjí a nelze se zavděčit všem. Zastávám obdobný názor jako Shatner: „nejnevděčnější fanoušek je fanoušek Star Treku.“ Asi jsem už starý (čím starší, tím více liberál :-D) nebo nevím. Zkrátka, když se mi něco nelíbí, tak na to nekoukám. Naopak jsem rád, že je opět ST v kurzu a díky DIS přiláká nové fanoušky, kteří jsou potřeba, aby ST přežil. Každopádně jak už jsem uvedl, tak jediné s čím se lze ztotožnit jsou názory lidí, kteří Gena znali. Zbytek jsou jen dohady a co by kdyby ;-). DIS má jistě své chyby, tak jako všechny seriály před DIS a bude tomu tak i u nových seriálů (nový Picard to schytá taktéž). Když chci nostalgii a uhlazenost, tak si pustím TNG. Když chci vidět temnější stranu, tak si pustím DS9. Když se chci zasmát, tak si pustím TOS (chemie Kirk-Spock-McCoy) :-).

#24 Shakki
18.2.2019 | 23:31:20
Shakki

#23 AVE_Jirka: Já jsem názoru že ST seriály jsou odrazem doby, některé stárnou hůře (hlavně VOY, někdy i TNG), některé lépe (pozdější serie ENT a DS9), Disco jsem dal šanci první řadu, v druhé řadě jsem se ještě nedostal, dle všeho snaha o zlepšení tam je, ale stále tam mají deficity prý. Co mě vadilo, že děj byl místama nesmyslně zrychlený, postavy si člověk těžko oblíbí, lidi mají rádi Orville – ano je to podobné TNG, ale spíše to má blíže k těm nejhorším epizodám, navíc zpracování je mnohdy až statické a bez gradování děje, dívat se neustále na mezilidské vztahy gayů, či jiných postav – člověka časem omrzí. U mě zatím vyhrává Expanse, nedávno jsem se vrátil k BSG, těším se na další řadu The Man in the high Castle, chystám se na shlédnutí druhé řady Westworld. To jsou seriály, stylem, které jsou mi blíže a do nich Discovery má hodně daleko, aspoň podle mě. Hlavně po dramatické stránce mají co napravovat. To není ale záležitost herců, kteří tam nejsou špatní, ale scénaristů a hlavně Kurtzmana, tam mám větší obavy.

#25 AVE_Jirka
19.2.2019 | 10:34:17
AVE_Jirka

#24 Shakki: Tak určitě musím souhlasit s tím, že ST odráží i odrážel aktuální dobu ;-). Za sebe mohu říci, že nové zpracování BSG je u mě TOP (navíc mám rád Edwarda Jamese Olmose). Expanze je také super (bál jsem se, že to pokazí). The Orville mám rád i přesto, že je to brutální vykrádačka ST. Občas mi tam vadí ten místy až trapný humor, ale rád se na to dívám a dalším sériím bych se určitě nebránil. Pokud jde o DIS a „mezilidské vztahy gayů,“ tak až na pár scén, které z celého seriálu zabraly tak 5 minut se tam nic takového opravdu neřeší. Navíc ST vždy znamenal pohled do budoucnosti a vzhledem k tomu, že dnes gay lidi řeší opravdu jen ten, kdo to nemá v hlavně v pořádku, tak bych u fandů sci-fi žánru opravdu nečekal, že budou řešit barvu kůže, pohlaví, orientaci atd.. :-). Když si vzpomenu, jaký humbuk byl, když v TOS Kirk políbil Uhuru (první polibek mezi bělochem a černoškou v TV seriálu), tak se nemohu ubránit stejnému pocitu v dnešní době u některých lidí – zde na Edně jich je taky hromada, která by se dala přehazovat lopatou :-D. Kurtzman je prostě člověk moderní doby. Je to přechod, jako tomu bylo u TOS na TNG. Znám lidi, kteří dodnes uznávají TOS jako jediný a pravý Star Trek. Znám lidi, kteří to mají stejně u TNG. Ta „generační“ obměna nebo jak to nazvat, je prostě vždy stejná a já plně chápu lidi, co preferují zmíněný Orville před DIS. Za sebe mohu napsat, že jsem vždy preferoval, aby minulost nechali minulostí a ukázali nám co bylo po Nemesis, protože prostor pro to je obrovský :-). Proto se tak těším na seriál s Picardem, ale nemohu popřít, že i seriál z prostředí Sekce 31 by mě také zajímal (někdo musí být ten špatný, pod tou slupkou utopie, míru a lásky :-D).

#26 Shakki
19.2.2019 | 15:50:11
Shakki

#25 AVE_Jirka: Mě ani tak nebere nějaké líbání homosexualů, nebo jiné barvy pleti, v TOS jsem tomu nevěnoval moc pozornost, protože jsem vyrůstal v naprosto jiné době a myslím si že v mnohém společnost pokročila. Nemám s tím problém, pokud to vypline z příběhu, z epizody, minimálně v Orvillu je to vykresleno lépe než v Discovery, což souvisí s kvalitou scénářů, schopnostmi scénaristů. Věřím že Kurtzman je schopen vytvořit kvalitní seriálový příběh, dokázal to minimálně po tři řady Fringe, v Alias, ikdyž to je spíše záležitost čistě Abramse. Seriál by určitě potřeboval silnější tým scénaristů, to v rámci blackbusteru funguje u filmů, nemusí fungovat v seriálu, celkové prostředí mi příjde lacině udělané oproti BSG nebo Expanse. Finance na to rozhodně mají a značka Star trek by si to zasloužila. Lidi poznají kvalitu a myslím si že by odpustili i fakt že to vypadá moderně, nebo že tam jsou hologramy a jiné věci. Stejný problém měla Enterprise, po dvě řady se seriál hledal, třetí a ve čtvrté řadě konečně se seriál našel. Discovery se taky najde, možná by měli více věřit svým nově vytvořeným postavám a nevyužívat Pike, „number one“ nebo Sareka, či Amandu a už vůbec neměli přivádět znovu na scénu Spocka. Je to naprosto to samé co udělali v poslední epizodě Enterprise, když přivedli nazpět Rikera a Troi. Tvůrci mají pocit že budou fanoušci rádi že oblíbené postavy jsou zpět na scéně, ale divák chce vidět něco nového, ne hrabat se v tom samém bordelu pořád dokola.

#27 AVE_Jirka
20.2.2019 | 8:37:56
AVE_Jirka

#26 Shakki: Proto bych právě preferoval dobu po Nemesis, která je opravdu, alespoň dle knih velice zajímavá :-).

#28 Shakki #29 Shakki
20.2.2019 | 11:31:24
Shakki

#27 AVE_Jirka: Sice mám obavy z toho co bude v Picardově serii, ale dle mého to pro scénaristy bude mnohem více rozvázané ruce než u prequelu, pouštěli by se do neznámého prostředí, ale pokud nebudou pouze recyklovat předchozí realie jak tomu bylo u SW epizody VII, lidi inovace uvítají, nový pohled na technologie bude z hlediska 20 let od Nemesis přijato daleko lépe, než tomu je v Discovery, když to nebude nějaká bezduchost, tak to může napodobit TNG.

20.2.2019 | 13:42:32
Shakki

#27 AVE_Jirka: Je škoda že nenatočí serii o Titanu, udělat dle film dle předlohy je to nejednoduší, nevím nakolik by byl problém s právy, ale vzhledem k tomu že už CBS stejně propujčuje spisovatelům značku Star teku by to snad neměl být takový problém.

#30 AVE_Jirka
20.2.2019 | 13:45:32
AVE_Jirka

#29 Shakki: Jo, tak Titan by byl fakt skvělý ;-).

20.2.2019 | 14:33:27
pidalin

Já myslim že vliv Rodenberyho na StarTrek se přeceňuje, on vymyslel ňáký ty základy, ale jinak nedokázal přijít s něčim co by bylo víc než výsadek kde umře pár red shirtů. A TNG se mu prej ze začátku hrozně nelíbila. Takže nevim jeslti by byl dneska nadšenej, ale každopádně je dobře že dal od ST částečně ruce pryč po TOSce

#32 Shakki
21.2.2019 | 23:15:47
Shakki

#31 pidalin: Roddenberry vliv prakticky končí v TOS, pod jeho vlivem se ještě natočil film z roku 1979, který byl fiaskem a od Star treku II. spíše házel tvůrcům klacky pod nohy. V TNG je odpovědný za první řadu, která se považuje za jednu z nejhorších ve seriálu, od druhé řady jeho vliv končí. Za konečnou podobu TNG jsou odpovědní jiní lidé, to nemluvím o celovečerních snímcích, kde za popularitou druhého, čtvrtého a šestého filmu stojí Meyer, Nimoy a Bennett.

22.2.2019 | 8:21:22
MrPlankton

Je nová doba a věci se vyvíjí s vámi nebo i bez vás, smiřte se s tím. Pokud se s tím nedokážete smířit, tak vám nic nebrání zkouknout ty vaše seriály pro pamětníky znovu po dvacáté druhé, žít ve vlastní časové bublině a rozjímat, „jak za vašich mladých let by svět jako květ“.

#35 AVE_Jirka #36 pidalin
23.2.2019 | 15:16:22
MrPlankton

*byl svět jako květ“.

23.2.2019 | 15:17:19
AVE_Jirka

#33 MrPlankton: Tak tak ;-).

23.2.2019 | 17:34:08
pidalin

#33 MrPlankton: Ty seriály pro pamětníky maj ale lepší scénář než všechno co se dneska točí. Když se kouknu na Orville kde se pokračuje v týhle tradici tak sorry jako ale je to pro mě furt víc star trek a na nový díly se těšim mnohem víc.

#37 MrPlankton
24.2.2019 | 9:36:17
MrPlankton

#36 pidalin: Když někdo tvrdí, že seriály pro pamětníky mají jako jediné dobré scénáře, tak jsi přesně ten typ člověka, o kterém jsem mluvil. Koukej se na ty staré a na Orville a přestaň koukat na Discovery, na které z mnou nepochopitelných důvodů zřejmě stále koukáš, i když tady pak spolu s tobě podobnými utrýzněně brečíte, jak se vám to hrozně nelíbí.

Přestaňte prosím plýtvat svým časem a my, kterým se Discovery s modernějším pojetím scifi líbí, vám budeme vděční. Díky.

#38 Shakki
25.2.2019 | 15:02:17
Shakki

#37 MrPlankton: Jak tedy mi vysvětlíš takový Expanse, který je na imdb hodnocen lépe jak celé Discovery a netvrď mi že je to pouze předlohou. Oba seriály jsou stejně pojaté po vizualní stránce, příběhově taky. I tam se objevuje lesbický pár, seriál je docela diverzní, přesto se mi zdá vyváženější než celé Discovery…takže kde je chyba?

#40 MrPlankton
26.2.2019 | 8:48:19
Dodoooo

Nikdy by ma nenapadla myslienka ze raz prestanem mat chut pozerat Star trek ale u tohoto serialu o tom vazne uvazujem!

28.2.2019 | 3:00:09
MrPlankton

#38 Shakki: Je to přesně tím, o čem tady celou dobu mluvim…takže pro ty pomalejší, kteří přemýšlí anusem než-li hlavou.

Cokoliv s názvem „Star trek“ bude automaticky sledováno stávající komunitou, která od toho čeká zajetou koncepci. Když se to něco bude od té zajeté koncepce odchylovat, tak to automaticky získá špatné hodnocení a na internetu se objeví spousta uplakaných pamětníků. Kvalitu nové koncepce objektivně ohodnotí hlavně noví lidé, jenže ti od toho rovněž budou čekat zastaralou a překonanou Star trek koncepci, takže to pro ně nebude atraktivní to začít sledovat. Čím starší komunita, tím je to horší. Lepší hodnocení začne získávat, až se okolo toho začne vytvářet nová komunita a ti uplakánci to konečně přestanou sledovat. Podobný jev byl i u Star gate: SG1, Atlantida vs Star gate: Universe. Expanse má lepší hodnocení už od začátku, protože tam žádná fanouškovská základna neexistovala (kromě zanedbatelné knižní skupiny), takže ani neexistovali uplakánci. Ne nadarmo se říká, že největší zhouba Star treku je sama komunita Star treku, která brzdí vývoj a vytváří relikvii.

Znovu tedy opakuji: Nikdo vám nebrání ve sledování pamětnických seriálů, když nezvládnete jít s dobou a vymanit se ze své časové bubliny…ušetříte tak svůj čas a energii, kterou plýtváte na uplakané komentáře, které akorát otravují ostatní lidi.

#41 AVE_Jirka
3.3.2019 | 18:35:22
AVE_Jirka

#40 MrPlankton: Jen doplním, že to o fandech už tvrdil i W. Shatner (Kirk) ;-). To o co se tady snažíš už jsem vzdal před lety. Lidem (obecně), kteří nemají rádi změny zkrátka nelze vysvětlit to, co odmítají pochopit. Když to vezmu třeba jen podle počtu lidí, co si stáhnou CZ titulky (zhruba 3000 stáhnutí) a tím co tady brblají (12–15), tak prostě nespokojení lidi jsou více hlasití. Díval jsem se i na jiné weby (trekkies, stknihy ap.) a tam najdeš podobné protesty od lidí, co by ST raději zakopali hluboko do země, protože je podle nich jsou nové filmy špatné, DIS je špatný. Dost lidí co nadávají znám osobně z conů (už dlouho nejezdím) a většina z nich žije prostě v jiné dimenzi :-). Koukal jsem se na hodnocení The Orville a DIS a DIS má lepší hodnocení a dokonce i přesto, že ho hodnotilo 2× víc lidí (The Orville sleduji a beru to jako oddechovku s nostalgií na TNG, kterou jen kazí občas až extrémně trapný humor).

3.3.2019 | 20:50:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S05E04: Face the Strange

cz100%
DOKONČENO

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu Star Trek: Discovery budeme pravidelně aktualizovat sekci postav. Proto se nezapomeňte podívat na aktuální profily a ohodnotit všechny charaktery:

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Star Trek seriálů v čase přibývá a bude jich ještě mnohem více. Mnohdy se v tom dá lehce ztratit, proto vám přinášíme souhrnný článek, kde si přehledně shrneme, jaké seriály aktuálně běží, jaké se natáčejí a jaké se chystají. Jaký Star Trek seriál sledujete a hodláte sledovat?

Novinky

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Nemožné se stalo skutečností. Star Trek 4 byl již v přípravách, nicméně od projektu odstoupil Chris Pine a Chris Hemsworth, jelikož výplata za další film nebyla podle jejich představ. Starý tým se ovšem vrací a kamery by se mohly roztočit ještě letos. To je ale zpráva, co říkáte?

Narozeniny herců

Galerie

Galerie

Filtr seriálů








Reklama