Star Trek: Discovery
70/100 - 142×

Star Trek: Discovery

Nová loď, nová mise. Příběh první důstojnice Michael Burnhamové, sloužící na hvězdné lodi U.S.S. Discovery, odehrávající se deset let před érou slavného kapitána Kirka a jeho pětileté mise.

USA | 2017 | Vysílá se
vysílání
3 sezóny | CBS All Access | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Sonequa Martin-Green (Michael Burnham), James Frain (Sarek), Michelle Yeoh (Philippa Georgiou), Doug Jones (Saru), Jason Isaacs (Gabriel Lorca), Anthony Rapp (Paul Stamets), Shazad Latif (Ash Tyler), Wilson Cruz (Hugh Culber), Mary Wiseman (Sylvia Tilly), Jayne Brook (Katrina Cornwell), Mary Chieffo (L'Rell), Shazad Latif (Voq), Mia Kirshner (Amanda Grayson), Emily Coutts (Keyla Detmer), Anson Mount (Christopher Pike)

Martin-Green: Seriál je odrazem dnešní doby a dnešních problémů

Martin-Green: Seriál je odrazem dnešní doby a dnešních problémů

Seriál Star Trek: Discovery bude jedním z nejdražších projektů v seriálové historii. Fanoušci do něj vkládají naději, stejně to vidí i tvůrci, kteří chtějí vyprávět aktuální problémy lidstva ve světě Star Treku. Krátce se na toto téma rozhovořila i hlavní hvězda seriálu.

8 1
30.9.2017

Herečka Sonequa Martin-Green znovu otevřeně promluvila o chystaném seriálu Star Trek: Discovery. Už v minulosti již několikrát reagovala na negativní fanoušky, nyní to zkouší znovu. Discovery bude silným příběhem o skupině různých lidí, kteří ale mají stejný cíl. A tak by to mělo být i v reálném životě. Martin Green konkrétně řekla:

Snažíme se zachovat dědictví celého Star Treku, který byl vždy o utopické budoucnosti. A snažíme se tuto ságu dostat na další úroveň, aby se mohla posunout o kus dál. A tady mě máte. První černošskou ženu, která je hlavní postavou celé show. Máme tu také první ženskou kapitánku, která je navíc asiatka.

(Discovery bude opravdu nákladným projektem. Foto: CBS All Access)

Martina Green také krátce pohovořila, jakou diverzitu měla vůbec na mysli:

A po jejím boku jsem já, znovu žena a pak tu máme Kelpiena, kterého hraje Doug Jones, který je prvním svého druhu, který bude v seriálu představen. Také budeme mít na palubě gaye, ale i celou řadu dalších silných postav. Star Trek: Discovery je prakticky řešením dnešních problémů. Možná se vám to může zdát divné, ale naše příběhy dokážou lidem pomoci, začlenit se.

Co zatím říkáte na nový seriál?

  • 000261607hr-1012989-b7b592eebe75134aa9e733d509a77cbd.JPG
  • startreak-782289640283-1012990-671e7111f0f74e4af5bd0bfd8d7382d0.JPG
  • star-trek-discovery-00001-1011774-3317a1f3daf84175e28d5f62928b6261.JPG
  • star-trek-discovery-00002-1011775-b5a1fc573c813389538339666318b4e1.JPG
  • star-trek-discovery-00004-1011777-5f8ae6c855d66b2b8a232d35177eea47.JPG

Diskuze /50

Lyra

nemuze existovat aspon jediny serial bez homosexualu? to musim byt u kazdyho serialu znechucena? je to nestastne

#5 KevSpa #27 Jouzi.Ef #31 repetalek
30.9.2017 | 19:40:10
Lex Luthor

Máme tu také první ženskou kapitánku? Herečce bych chtěl něco vzkázat podívej se na Star Trek Voyager tam je první ženská kapitánka a Voyager vás předběhl různé skupiny spolupracovali na stejném cíli. Byla tam ženská kapitánka, čiňan, černoch, indián a klingon. Tahle propagace Discovery je už klišé.

#4 spockedscully
30.9.2017 | 19:40:22
Elian44

Akurát som chcela povedať, že slečna asi z toho Star Treku asi veľa nevidela, keď si nepamätá celý seriál kde bola kapitánka žena :D

30.9.2017 | 19:45:33
spockedscully

#2 Lex Luthor: Asi měla na mysli ženu asijského původu, ne ženu jako takovou.

#7 Lex Luthor
30.9.2017 | 20:09:35
KevSpa

#1 Lyra: To musím být po přečtení každé diskuze znechucená podobnými omezenci?

#6 Lyra #9 téčko171 #12 NewPerson
webmaster
30.9.2017 | 20:18:26
Lyra

#5 KevSpa: retezove znechuceni :-*

30.9.2017 | 20:35:49
Lex Luthor

#4 spockedscully: ok, ale ta kapitánka moc dlouho nevydržela asi bude dále ve flashbacích

30.9.2017 | 20:48:58
pidalin

Jo, je to odraz dnešní doby, zbraně musej pípak pokaždý když je vytáhnout, v obraze je chromatická vada aby to vypadlo cool a hlavní hrdinka je zločinec. :-D

30.9.2017 | 22:20:06
téčko171

#5 KevSpa: Na druhou stranu jsem čekal, že tu bude nablito mnohem víc. Hledejme pozitiva! (:

#10 pidalin
webmaster
30.9.2017 | 23:18:37
pidalin

#9 téčko171: Pozitivum je že to má zatim jenom 2 díly. :-D

30.9.2017 | 23:26:06
awacs

Tak on Star Trek byl vždy tak trochu multi kulti už od začátku. Mě to nevadí. Co mi na tom vadí je, že to tak násilně propagují :/

#14 Elian44
1.10.2017 | 11:34:32
NewPerson

#5 KevSpa: To jestli protěžování menšinových skupin vůči většině=>normálu a uznání jejich autonimity povede k dobru ukáže čas. Zatím to ovšem vypadá, že svět jde akorát tak do prdele a staré hodnoty, co měly smysl upadají do zapomnění.

#13 Eodeon #14 Elian44
1.10.2017 | 11:38:51
Eodeon

#12 NewPerson: O to víc jsou potřeba inspirativní seriály jako Star Trek :)

1.10.2017 | 12:52:05
Elian44

#11 awacs: asi tak, žiadnemu trekkie by nikdy nevadilo, že je žena, či už čierna alebo aziatka ale nemuseli by to dokolečka pripomínať akí sme obmedzení
#12 NewPerson: s týmto úplne súhlasím

#15 Cristie
1.10.2017 | 14:31:09
Cristie

#14 Elian44: Souhlasím, nevím, proč pořád melou jak je úžasné a výjimečné, že jsou tam ženy a barevní herci. To bylo vždycky a nikdo o tom nežvanil. A u nové hrdinky mě nevadí barva pleti, ale její herecký výkon.

1.10.2017 | 15:01:34
Innominateus

/facepalm Copak není na Edně alespoň jedna diskuze bez exhibice omezenců neschopných akceptovat jakékoliv vybočení z průměru? Chápu že některé uráží rasová nebo sexuální odlišnost. Mě zase uráží lidi co jezdí na červenou a ten náš český rádoby „kult hákového kříže“, co se tu šíří. Fakt zbožňuji tyhle jedince, co se mentálně zasekli v patnáctém století…

#22 Loren_Soth
1.10.2017 | 17:20:07
PrincCvok

Podle komentářů co jsem přečetl tu nikomu nevadí sexuální nebo rasová odlišnost jen to, že se to furt musí cpát nějaká odlišnost, jako by Uhura nikdy v Star Trek universu neexistovala a Kapitán nebo Admirál v ženské roli jakbysmet, přitom si všichni pamatujeme Voyager a předchozí Star Trek seriály. Mělo by se o těch věcech v seriálu mluvit „Ano“ ale mluvit o tom, i když se nikdo neptal tak to „Ne“. Když příjdu a zeptám se jakou máš orientaci je pořád lepší než uprostřed bitvy říct jsem „Trans“.

1.10.2017 | 17:46:47
Eodeon

Až na to, že snaha cenzurovat to jako téma v médiích je samo o sobě symptom, že to vadí. Proč by se o tom nesmělo mluvit a psát? Snaha mediálně zneviditelnit určité sociální skupiny je přeci jasná diskriminace. A že je toho příliš a u dřívějších Star Treků to nikdo nekomentoval? To je zase ta selektivní paměť. Například v době uvedení Voyageru se nikde nemluvilo o ničem jiném než o té velké věci, že ve velení je žena. A to do zblbnutí. Oproti tomu jsou aktuality k Discovery jen takovými málo výmluvnými glosami.

#19 téčko171
1.10.2017 | 17:53:37
téčko171

#18 Eodeon: Nemyslím si, že by v tom hrála roli selektivní paměť. Spíš bych řekl, že většina dnešních „slušných Čechů“ a „ochránců tradičních hodnot“ v té době ještě tahala kačera. No a navíc tenkrát nebyly ty internety, takže blbci nebyli tolik slyšet. (:

webmaster
1.10.2017 | 20:04:52
pidalin

Star Trek byl vždycky multikulturní, nikdo neřeší že je hlavní hrdinka černá ženská, řeší se že je to nesympatická herečka a ještě nesympatičtější postava. Mimochodem ta asijská kapitánka mi byla docela sympatická, aspoň nemá na bradě vole když dá hlavu dolu jako naše hlavní hrdinka :-D nemuseli jí posílat na tu nesmyslnou sebevražednou misi na klingonskou loď která vubec nedávala smysl.

#29 steew
1.10.2017 | 20:22:49
Loren_Soth

Kazdy ST serial je holt jiny. TOS byla plna narazek na studenou valku, kterym se dnes muzeme pousmat. V pocatcich TNG byl zase hodne znat Roddenberryho rukopis a za mne osobne byla lepsi az po jeho odchodu. DS9 prinesla valku pres celou sezonu a nabozenske otazky. VOY prinesl zenu-kapitana a IMHO nejlepsi ST posadku ever. Enterprise nas privedla „na pocatek“ a Casova studena Valka byl IMHO super napad. Kazdy serial ma neco sveho – doufam ze i Discovery si zapamatuju pro neco dobreho. Vyslovene se tesim na Isaacse – mam ho zaskatulkovanyho jako vybornyho padoucha – stejne jako trebas Oldmana :)

2.10.2017 | 0:58:54
Loren_Soth

#16 Innominateus: Vidite a me zase vadi, jak snadno dnes jeden clovek oznaci jineho cloveka za nejakeho -foba. Je mi jasne, ze s vami spolecnou pudu najdu jen velmi tezko, ale chci to zkusit. Pomozte mi prosim pochopit, co vas vedlo k tomu vyjadreni „náš český rádoby „kult hákového kříže“, co se tu šíří“? A zkuste si rozsirit obzory a nastudujte si vyznam pojmu Godwin law :)

#24 dvl
2.10.2017 | 1:10:20
NiennaTasart

Ta herečka nezná ST, to je jasné :D A co Uhura? A co Voyager? A co Sulu?

2.10.2017 | 8:32:11
dvl

#22 Loren_Soth: Od moderných politrukov sa vysvetlenia alebo diskusie nedočkáš. Len prskania a označovania ľudí, ktorí nemajú rovnaký názor ako oni, za obmedzencov, kult hákového kríža, mentálne zaseknutých v pätnástom storočí, blbcov. V tejto diskusii najagresívnešie vystupovali práve oni.

2.10.2017 | 19:18:23
Lex Luthor

Star Trek byl vždy multikulturní seriál taky mě na Discovery štve, že to nejvíce propagujou a tváří se, jako jediný Star Trek seriál

2.10.2017 | 21:19:39
mmmm

Směr směřování tohoto seriálu se mi tedy moc nelíbí. Celá 3. epizoda mi připadá jako hodně špatnej sen. Nechci tu zbytečně spoilerovat, ale takhle já osobně si Star Trek nepředstavuji.

2.10.2017 | 23:40:24
Jouzi.Ef

#1 Lyra: Ja jsem znechuceny z tebe. A uz absolutne nechapu, proc koukas na serial jako je Star Trek, ktery byl vzdy o prozkoumavani nejruznejsich ras, kultur, objevovani noveho a nepoznaneho, ucil vzdy o toleranci, diplomacii, miru, apod. Fakt netusim, proc na to vubec cumis, kdyz ses ocividne totalne omezena.

3.10.2017 | 7:45:36
brin

Proboha lidi, uvědomujete si, že tenhle Star Trek se odehrává v budoucnosti asi 200 let? To je 10 generací. Víte, kolik tou dobou bude nemíšených bělochů na zemi? Pět a půl. Asiatů jsou ke 2 mld., Indů 1,5 mld. Černochů bude taky ke 2 mld. Ten zbytek jsou běloši. Holt se s tím smiřte, že v budoucnu bílá rasa bude spíš zanikat.

3.10.2017 | 19:23:20
steew

#20 pidalin: Naprosto přesně souhlasím. Byť mi to v první chvíli trošku trklo do očí, že je zde důraz na multikulturalitu, je mi to šuma fuk. Horší mi přijde hlavní postava, která je mi extrémně nesympatická. Kapitánka byla mnooooohem lepčí a mimozemšťan jakbysmet. A k tomu výsadku na tu loď… TRIPLE FACEPALM.

Mimochodem… Battlestar Galactica (2004) – Admirál Keynová, Kara Thrace – Starbuck (v původním seriálu mužská postava) nebo prezidentka kolonií Roslinová nebo „šestka“… Dávání žen do hlavních rolí či vysokých pozic není prvotina u Star treku discovery, jak mnozí již psali ST voyager… tudíž herečka by si měla nastudovat seriály.

To co mě spíš štve, je protlačování „menšin“ úplně všude a za každou cenu i proti LOGICE. Viz Dan Vávra se svou hrou Kingdom Come Deliverance, kdy byl označen za rasistu, že ve své hře z 14.-15. století z tehdejších čech, nemá žádné asiaty nebo černochy…

Pak tu máme Mass Effect sérii, která je dokonce narvaná multikulturou až k prasknutí a jedná se o jednu z nejlepších sérií a mou nejoblíbenější. Můžete si vybrat zda tam máte homosexuální vztah se svojí postavou a jinou postavou stejného pohlaví, nebo hetero nebo mezidruhový vztah. S kým budete chodit na mise si taky můžete vybrat, buďto čistě lidská nebo vy a „emzáci“.

Já absolutně nechápu, v čem by tenhle seriál měl být jiný či odlišný, když podobné „multikulti“ tu máme již léta v podobě PC her nebo jiných Star trek seriálů bo jiných seriálů a filmů.

Samozřejmě, pokud někomu přijde nechutné, jak se muž líbá s mužem, žena se ženou… a jiný ho za to automaticky označí z homofobie (což vlastně dehonestuje člověka na úplného hloupého dementa)… můžeme se vrátit do obráceného komunismu. Kde existuje jen jedna pravda a jen jeden úhel pohledu :)

#37 Kalam
3.10.2017 | 21:20:57
steew

… mimochodem seriál se mi zatím velice líbí nehledě na cokoliv zmíněného výše.

3.10.2017 | 21:21:39
repetalek

#1 Lyra: Oni musí, mají na to zákon, věnovat % menšinám.

#32 téčko171
4.10.2017 | 5:11:23
téčko171

#31 repetalek: O tomhle zákonu čtu strašně často, ale nemůžu nikde najít jeho znění. Mohl bych poprosit o odkaz?

#33 KevSpa #34 repetalek
webmaster
4.10.2017 | 8:51:00
KevSpa

#32 téčko171: No to mi řekni, k čemu ti to studium práv je, když neznáš tenhle zákon!

webmaster
4.10.2017 | 11:12:04
repetalek

#32 téčko171: Viděl jsem to na ČT, v nějaký diskuzi o tom mluvila nějaká ženská. Sorry. :)

#35 téčko171
4.10.2017 | 18:23:06
téčko171

#34 repetalek: V tom případě se nezlob, ale pak jde o naprosto neověřitelné tvrzení, které nelze brát vážně. Doslova „jedna paní povídala…“

#40 repetalek
webmaster
4.10.2017 | 19:21:31
Kalam

aka levičácká sluníčkářská agitka SJW loutek. Fanoušci už seriál stačili strhat, zatímco loutky označované za profesionály to vychvalují do nebes. Sám o sobě ten seriál je kravina co nemá z duchem ST a starších dílů nic společného a ta agitka jak od Korektního ředitele to pak úplně zabila. Ostatně připadá vám normální, aby profesionální recenzent (nějaká loutka z ameriky) začínal svou recenzi (dal(a) tomu 90 %) tím, že je nádherné vydět dvě ženy barvy pleti, jak spolu vedou vesmírnou loď. Ano, o tom to dnes je, recept na úspěch = film s LGBT, menšinami, kde je nějaká narážka na zlé bílé sexisty, muži jsou neschopní (zvlášť ti bílí) a ženy (škaredé jak noc, pochopitelně) zachrání svět. BTW: nejsem rasista, asijských filmů jsem viděl tuny a černoši ve filmu mě nevadí, dokud nezačnou tahat ty své BLM kecy a BTW2: pokud jsi vymleté sluníčko, ani na mě nereaguj, až budu chtít zažít příval *oven, pusím si ČT…

4.10.2017 | 22:03:53
Kalam

#29 steew: pokud ti připadá normální, že tvůrci otevřeně srovnávají zlé nacionální klingony s trumpovými voliči a bílými „rasisty“, zatímco federace je zobrazena jako nadnárodní, no border, správná světová idylka, kde jsou všichni hrozně sjednocení a pouze ti běloši jsou občas trochu rasističtí, pak nevím, kdo je tu hloupý. Nemluvě o tom, že dřív nikdo gay, ženský atd. nepropagoval, prostě je do příběhu dal a vše se v rámci děje vyvinulo. Dnes. Půl roku dopředu se tvůrci plácaj po zádech a předháněj v tom, kolik má kdo ve filmu/seriálu gayů, nezávyslých žen (škaredých jak noc), jak moc jsou padouši parodií na bělochy a trumpovy příznivce a jak moc je to celé BLM, SJW, PC sluníčkové. Sorry, takový sračky nežeru.

4.10.2017 | 22:21:42
KevSpa

Chudák čeština. Ale tak ona je její kvalita většinou přímo úměrná kvalitě obsahu.

#42 Kalam #43 Kalam
webmaster
4.10.2017 | 22:41:18
Liborias

Každá snaha zesměšňovat a ponižovat nějakou konkrétní lidskou rasu, nebo pohlaví mi připadá nechutná. Nemám rád otroctví, nemám rád rasismus, nemám rád sexismus a nemám rád jakoukoliv formu diskriminace, včetně té „pozitivní“. Bohužel nový Star Trek do této kategorie spadá jako většina současné americké tvorby. V tomto konkrétním případě jsou jako morálně, mentálně a fyzicky slabí představování muži a to hned několika ras a barvy. Nebál bych se napsat, že nejvíce bílé, ale to mě zdejší obhájci sociální spravedlnosti hned nařknou, že jsem fašista, rasista a sexista. Ne nejsem. Ale příběh pak vypadá jak nesmysl. Klingoni byly vždy silnější, než ostatní hvězdné rasy vyjma Vulkánců. Muži nejsou idioti, za které musí všechno dělat ženy a proč je kapitán evropského původu opět morálně pochybný? Mě by to bylo jedno, kdyby o tom tvůrci nemleli, jak je to vyrovnané. Není!!! Je to rasistické a ponižující. Navíc je to slátanina a třetí díl mě v tom jen utvrdil. Technologie, které neměli ani ve Voyageru. Akční ne-Star Trek, co se snaží napodobovat Promethea, vetřelce a pár dalších počinů, ale ducha starých ST to nemá. A jinak, dodnes mám nejradši Voyager, kde byla kapitán žena a bylo tam dost dalších ženských hlavních postav. Nebyla to totiž blbost.

5.10.2017 | 7:08:44
repetalek

#35 téčko171: No bylo to na veřejnoprávní televizi a ta pani byla oficiální zástupkyně gay komunity v ČR. Připadá mi to serióznější než plky nějakého webmastera na Edně, tak se nezlob. :D

#41 téčko171
5.10.2017 | 7:56:32
téčko171

#40 repetalek: Tak určitě. Nejdřív to byla „nějaká ženská,“ teď je to najednou oficiální zástupkyně gay komunity v ČR. Předpokládám, že odkaz na tu diskuzi na veřejnoprávní televizi taky nemáš. Možná jsem se nevyjádřil dost jasně, tak ještě jednou. Problém spočívá v tom, že je jednak naprosto neověřitelné, zda taková diskuze vůbec proběhla, zda ta „zástupkyně“ něco takového vůbec řekla a i kdyby ano, zda takový zákon vůbec existuje. Čili pakliže nemáš odkaz na tu diskuzi, ani na ten domnělý zákon, jedná se toliko o nějaké tvoje ničím nepodložené tvrzení, plky nějakého random uživatele na edně, když už si dáváme jména, které nelze brát vážně. ;-)

#46 repetalek
webmaster
5.10.2017 | 10:00:11
Kalam

#38 KevSpa: kvalita některých překladů tady na edně rozhodně…

5.10.2017 | 12:32:54
Kalam

#38 KevSpa: schválně můžeš vyvrátit něco z toho co jsem napsal, kecy o gramatice nemají žádnou váhu. + pleteš se, už jsem hodně krát zažil, krásně napsaný, češtinářsky přesný a slohově perfektní text, který byl po obsahové stránce naprosté h*vno, ale vždy se najdou loutky, kterým forma stačí jako důkaz kvality…

5.10.2017 | 12:38:01
surky3

S těmahle kecama ať jdou někam, je mi úplně volný, jestli je hlavní hrdinkou ženská nebo že tam je nějakej gay (takovejch seriálů/filmů/her už bylo). Co mi leze ale neskutečně krkem je momentálně vzhled klingonů a jejich techniky! Také se vší úctou, kdyby dokázala federace vytvořit daný typ pohonu, který byl zmíněn ve třetím dílu, tak by všechny star treky (TOS,…) vypadaly úplně jinak. Takže je tu možnost, že ten pohon bude kolosální propadák a nebo ho vytvoří a v ten okamžik udělaj celej novej universe. Jinak vysvětlení, „tak jsme ty klingony prostě změnili“ fakt neberu. Na druhou stranu ale dost chápu, že se tak vehementně brání právními kroky vůči uvedení star trek Axanar. Pokud bude kvalita odpovídat aspoň promo videu, tak se může jít Discovery zahrabat i se svým nehorázným rozpočtem. Problém bude jenom v tom, že pokud projekt padne, tak dalších 10 let na Star trek nikdo nesáhne. Jako samostatnej seriál by to špatný být nemuselo, ale zatím mi to do star trek universu fakt nesedí. Bohužel se autoři zabývají „dnešníma problémama“, což by nemuselo bejt úplně špatný, ale nesmí to dělat na úkor děje !

5.10.2017 | 14:27:40
Hed94

Rád bych přidal svojí trošku do této zajímavé diskuze :D Já vyrostl na Stargate a Star trek jsem nikdy moc nemusel, proto k tomuhle seriálu přistupuju jako k něčemu novýmu bez nějakejch předsudků co bylo / má být. Zároveň jsem velkej odpůrce těhle multirasových a pohlavních kvot jak se tu o nich bavíte a souhlasím že to cpou uplně všude…

ALE

Moc se omlouvám, ale dokuď jsem si nepřečetl tuhle diskuzi, tak mě to u tohohle seriálu ani jednou nenapadlo… Fakt ani v jednom z těch 3 dílů jsem neměl ani chvíli pocit, že je tam nějaká postava nastrčená kvuli svému pohlaví nebo rase.

Ano ta herečka mi je nesympatická, má strašně podivný výrazy v obličeji, ale zároveň se tam svým podivným způsobem hodí, takže mi nevadí a docela se těším na další díly :)

#49 zizik #50 steew
5.10.2017 | 14:53:04
repetalek

#41 téčko171: Kecám na Edně, vole, nejsme u soudu. A to jsem chtěl jenom poradit. :D Až vystuduješ, myslím, že mezi tu pakáž právnickou dobře zapadneš, parazite.

#47 téčko171
5.10.2017 | 14:56:09
téčko171

#46 repetalek: Nevím, proč se urážíš a už vůbec nerozumím, proč na mě útočíš. Tvrdíš, že údajně existuje v USA zákon, který nařizuje do uměleckých děl obsazovat určité procento minorit a já po tobě jen chtěl uvést odkaz na ten zákon, případně sekundární zdroj, pomocí kterého bych ten zákon našel, abych si ho mohl sám přečíst. Pokud nejsi schopen svoje „kecy“ (jak je sám označuješ) doložit, pak je to jen tvoje vlastní blbost a jedinej, komu můžeš nadávat, jsi akorát ty sám. ;-)

#48 KevSpa #49 zizik
webmaster
5.10.2017 | 15:27:20
webmaster
5.10.2017 | 15:33:47
zizik

#45 Hed94: Ono je totiž v poslední době v Česku a některých dalších zemích bývalého „východního bloku“ strašně „cool“ vyhledávat a kritizovat jakýkoliv sebemenší závan vlivu menšin nebo jiných kultur v jakémkoliv díle (kniha, film, seriál, dokument apod.), a tvrdit jak je to „nechutné“, „sluníčkářské“ apod. Tito lidé jsou bohužel pod tlakem některých „nezávislých médií“ (které zpravidla nezávislá vůbec nejsou), záměrně vyvolávajících nenávist proti vybraným skupinám. Bohužel tito lidé jsou taky strašně slyšet, protože tu svoji nenávist musí neustále ventilovat. (A tak někdo může nabýt falešného pocitu, že takových lidí je většina, a že nenávist vůči menšinám je „normální“. Naštěstí to tak není.)

Nejlepší je takové lidi ignorovat, na konkrétní dílo se podívat sám a udělat si vlastní názor.

#47 téčko171: klasika, když nejsou argumenty (nebo důkazy), je potřeba svést téma jinam, a to nejlépe útokem na osobou „protivníka“ za něco s původním tématem zcela nesouvisejícího. Ty „právnická lůzo a parazite“, který sis dovolil poukázat na velmi pochybné zdroje repetaleka :-D

#50 steew
5.10.2017 | 22:46:07
steew

#45 Hed94: Jsem na tom stejně… Stargate, Battlestar Galactica a jediný ST, který jsem viděl, byl Star Trek Enterprise… Také jsem nijak moc neřešil tu nadmíru barevných žen a také se těším na další díly.

#49 zizik: Skutečných rasistů je vždycky málo. Sem tam se přidá pár náhodných lidí, které to po chvilce přestane bavit. Ono, nezaznamenal jsem, sebevětší kritiku o kterých mluvíš. Spíš jen vtipné narážky třeba v seriálu Walking dead přímo tady na edně typu: „Tvůrci se už rozhodli, že černých je moc, tak jich pár zabili.“… v tomhle případě, to většině divákům bude naprosto u prdele.

z pojmenování: rasista, fašista, nacista, xenofob, homofob, sluníčkář, neomarxista, anarchista atd… z těchto slov se staly jen dementní nálepky, chrlící při každé příležitosti. Ať už jedna či druhá strana je používá jako nadávku, urážku, ponížení toho druhého. Tohle mě totiž hrozně moc sere.

Spousta lidí nazývá čechy jako xenofobní a rasistickej národ. Což je ta největší píčovina. V historii dávné ani moderní jsme nikdy xenofobní či rasističtí nebyli a převážně nejsme ani dodnes. pár tisíc či desítek tisíc jedinců nepředstavuje celý národ.

A tou největší ironií ze všech je, že tyto „homofobní, xenofobní, rasistické“ nálady, ať to už budeme nazývat jak chceme, vytváří hlavně i ti „sluníčkáři“.

6.10.2017 | 0:43:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S05E04: Face the Strange

cz100%
DOKONČENO

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu Star Trek: Discovery budeme pravidelně aktualizovat sekci postav. Proto se nezapomeňte podívat na aktuální profily a ohodnotit všechny charaktery:

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Star Trek seriálů v čase přibývá a bude jich ještě mnohem více. Mnohdy se v tom dá lehce ztratit, proto vám přinášíme souhrnný článek, kde si přehledně shrneme, jaké seriály aktuálně běží, jaké se natáčejí a jaké se chystají. Jaký Star Trek seriál sledujete a hodláte sledovat?

Novinky

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Nemožné se stalo skutečností. Star Trek 4 byl již v přípravách, nicméně od projektu odstoupil Chris Pine a Chris Hemsworth, jelikož výplata za další film nebyla podle jejich představ. Starý tým se ovšem vrací a kamery by se mohly roztočit ještě letos. To je ale zpráva, co říkáte?

Narozeniny herců

Galerie

Galerie

Filtr seriálů








Reklama