Star Trek: Discovery
70/100 - 142×

Star Trek: Discovery

Nová loď, nová mise. Příběh první důstojnice Michael Burnhamové, sloužící na hvězdné lodi U.S.S. Discovery, odehrávající se deset let před érou slavného kapitána Kirka a jeho pětileté mise.

USA | 2017 | Vysílá se
vysílání
3 sezóny | CBS All Access | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Sonequa Martin-Green (Michael Burnham), James Frain (Sarek), Michelle Yeoh (Philippa Georgiou), Doug Jones (Saru), Jason Isaacs (Gabriel Lorca), Anthony Rapp (Paul Stamets), Shazad Latif (Ash Tyler), Wilson Cruz (Hugh Culber), Mary Wiseman (Sylvia Tilly), Jayne Brook (Katrina Cornwell), Mary Chieffo (L'Rell), Shazad Latif (Voq), Mia Kirshner (Amanda Grayson), Emily Coutts (Keyla Detmer), Anson Mount (Christopher Pike)

Trailer k finální epizodě Such Sweet Sorrow, Part 2

Trailer k finální epizodě Such Sweet Sorrow, Part 2

Již zítra se dočkáme poslední epizody druhé řady seriálu Star Trek: Discovery. Co nás čeká? A uvidíme na konci nějaký náznak, kterým by se mohla ubírat třetí řada? Čekání na finále si můžete zkrátit trailerem.

12 0
18.4.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: CBS All Access

Diskuze /43

MrPlankton

Poslední díl je bomba! :)

#2 quardok
19.4.2019 | 14:29:58
quardok

#1 MrPlankton: Tak vydržet se to dalo :) Jen už asi pátý díl v řadě se mi chce zvracet, když Michael zase pláče. Ten zjevnej rasismus proti bílýmu muži, to je hrozná agenda dneška. Bez těchto diskriminací by to šlo – viz. konec na můstku kelpian, 4 ženský u kormidla a pro doplnění černoch a asiat. Opravdu trapný a ubohý – a nakonec bílej muž, který nemá ani záběr do očí – „blicí smajlík“. Prostě mi to kazí dojem z pořádného treku…

#3 AVE_Jirka #4 mathush #7 erpe78 #27 Eodeon
19.4.2019 | 22:44:11
AVE_Jirka

#2 quardok: Zjevným rasismem trpíš leda taky ty a soudě podle toho co si napsal na tom nebudeš moc bobře ty „bílej muži.“ :-D :-D :-D. „Prostě mi to kazí dojem z pořádného treku…“ ty budeš o Star Treku vědět asi velmi málo.

20.4.2019 | 0:36:31
mathush

#2 quardok: asi nevíš, co říkal Kevin Thomas Riley v TOS epizodě Naked time, že? ,,Ať taky ženy pracují. Tomu říkám rovnoprávnost." pak se sebral k výtahu směr ošetřovna ;-)

20.4.2019 | 7:03:27
corwin78

Už je potvrzená třetí řada, nebo to takhle vyšumí?

#6 AVE_Jirka
20.4.2019 | 9:02:03
AVE_Jirka

#5 corwin78: Podle informace staré dva-tři dny s na ní už pracuje ;-).

20.4.2019 | 10:51:11
erpe78

#2 quardok: Já nevím…celkem se snažím tyhle kecy házet za hlavu, ale tady je mi z nich zle :( Ano, někdy se spousta věcí přehání, jako občas všechno, ale pokud až takhle silně vnímáš přítomnost „nebělochů“ (a ještě s tím máš takovej problém), aniž bys je vnímal hlavně jako lidi, tak jsi rasista jak poleno a doufám, že jednou tenhle druh lidí díky evoluci prostě vymře. S takovýma se lidstvo nikdy nikam nepohne a Star Trek zůstane jen sci-fi seriál :(

#8 AVE_Jirka
20.4.2019 | 15:05:31
AVE_Jirka

#7 erpe78: Je to o to smutnější, že bez ohledu na etnikum či barvu kůže nebo rysy jsme stále jeden druh. Doby, kdy byl v TV jen bílý zástupce jsou díky pokroku nenávratně pryč ;-). Já osobně neřeším, kdo v čem hraje, protože je všechny vnímám stejně. Nikdy jsem neřešil proč někde hraje černoch / běloch / asiat / indián ap.. Podstatné je, zda tu postavu umí zahrát. Někdy až žasnu co se stále ve společnosti pohybuje za primitivy…

20.4.2019 | 18:14:17
Lex Luthor

Dobrý závěr, ale jsem trochu zmatený ohledně Philipi neměla by mít vlastní seriál se sekcí 31. Ona, ale zůstala na Discovery, když prolétla skrze červí díru. Pike a jeho posádka Enterprise by si zasloužili vlastní seriál. Na konci byl dobrý Spock, jak přišel oholený ve své uniformě na můstek a sedl si na své místo. Myslím, že Discovery má potvrzené další dvě série.

#10 mathush
20.4.2019 | 20:02:59
mathush

#9 Lex Luthor: Podle mě se na poslední možnou chvíli transportovala na některou z lodí sekce 31

20.4.2019 | 20:27:10
pastiller

dost lidí tu píše jak se jim chce zvracet z discovery že tenhle a tamten díl je na hovno že tenhle člen a tamten člen ja na nic a že tohle a tamto.. tak si říkám sledovali jste někdy nějaký star trek serial když o tom tak vesele píšete ? a jestli se vám tam líbili úplně všechny díly tak jste asi silně retardovaný… každý star trek má silný díly a slabé díly který nedávají smysl… proto je to sci-fi ve sci-fi nemusí dávat nic smysl… a discovery mě docela překvapil a pro mě patří za dobry návrat k trilogii…

#12 erpe78
21.4.2019 | 17:22:58
erpe78

#11 pastiller: Dovolím si nesouhlasit :)
To, že je něco sci-fi neznamená, že to nemusí dávat smysl, tohle by mohlo platit spíš pro fantasy, ale sci-fi by mělo dávat alespoň hypoteticky vědecký smysl a často čím to dává větší smysl navzdory aktuálně neexistujícím technologiím nebo…bytostem, tím lepší je to sci-fi ;-)
Ale jinak je pravda, že je tu v diskuzi okatě dost záporných názorů…což je normální, když dochází ke snaze trochu zmodernizovat legendu ;-) Kdyby někdo obarvil Michelangelova Davida do tělových barev, tak bude vypadat realističtěji, ale většina to asi nerozchodí :D
Co ovšem nesnesu jsou ty rasistický a homofobní kecy tady. Zrovna od fanoušků Star Treku bych čekal větší toleranci…

#13 AVE_Jirka #14 mathush
21.4.2019 | 19:55:43
AVE_Jirka

#12 erpe78: Divil by ses kolik fanoušků ST je silně homofobních a rasistických (na tolerantní si jen hrají). Když jsem ještě jezdíval na FF a různé cony a byla třeba debata na téma LGBT, tak jsem kolikrát myslel, že špatně slyším. Nicméně to bylo alespoň „tváří tvář,“ tak se o tom dalo debatovat, pokud uměl člověk respektovat jiný názor (většinou se slušnou diskuzí měli problém pánbíčkáři a o ubohé argumentaci nemluvě :-D). V diskuzích je to zkrátka hodně anonymní a také to podle toho vypadá. Třeba u jedné diskuze o The Orville (S02E12: SANCTUARY) jsou obdobné kecy. Většina lidí asi ani nemá potuchy, že je to práce výkonného producenta a hlavní postavy (Seth). Kdyby se o něj trochu více zajímali, tak by znali i důvod :-). Zkrátka jeden narazí na zakomplexované homofoby, kteří všude vidí LGBT agitaci nebo jim vadí to, že obrazovkám nevládne jen běloch. To pak jeden narazí i na takové konspirace, že má pak člověk co dělat, aby nepochyboval o inteligenci některých jedinců ;-). Když pak zabředneš s dotyčným do debaty, tak argumenty žádné a na konec se dozvíš, že jsi „análně podrážděné sluníčko“ nebo „že to ´bůh´takto nechtěl“ a podobné zhovadilosti :-D.

#15 erpe78 #21 Shakki
21.4.2019 | 20:22:18
mathush

#12 erpe78: Jsou to nejspíš Terrani :-) Ti byli vždy rasističtí a homofobní :-D

21.4.2019 | 21:13:46
erpe78

#13 AVE_Jirka: Pravda pravdoucí ;-) No co už…mě se to vlastně osobně nedotýká, jen mě ta netolerance a nepochopení prostě štve…a u sci-fi seriálu s ideály a jakýmsi morálním podhoubím o to víc :( No co už…snad časem… :)

#16 AVE_Jirka
22.4.2019 | 6:13:11
AVE_Jirka

#15 erpe78: Já hodnotím každého podle toho jaký je to člověk a ne podle toho, jakou má barvu, pohlaví nebo s kým žije ;-). Značná část primitivů je v podstatě jen Rambo od klávesnic :-D. Je smutné, že v 21. století jsou ještě lidé s úrovní myšlení odpovídajícímu 16. století a mají různé komplexy, které promítají na vše co není podle jejich konzervativního a primitivního pohledu na svět ;-).

22.4.2019 | 10:30:04
Lex Luthor

Zkusme na chvíli odbočit od rasistických diskuzí a zamyslet se jestli by bylo fajn mít nový spin off Discovery kde by byla posádka Enterprise v čele s Pikeem, Spockem a Nunber One. Závěr 2 série by klidně mohl sloužit, jako back door pilot. Já osobně bych seriál bral posádka Enterprise mi přirostla k srdci.

#18 AVE_Jirka #20 spockedscully
22.4.2019 | 20:21:04
AVE_Jirka

#17 Lex Luthor: Já jsem pro, protože Anson zahrál Pika naprosto bravurně :-). Otázkou do placu zůstává, zda posádka bude dost bílá a bude mít správnou orientaci a pohlaví :-D. Já fakt nemám problém s opačným názorem, ale mám problém s blbci, kteří promítají své komplexy a malost do každé diskuze. Jednou brečí, že černoška fuj, že je fuj i Michelle Yeoh, další brečí o homo agitaci, další si stěžuje na to, že v jedné scéně na palubě Discovery byly samé ženy, dalšímu vadí, že se nejedná čistě o bílou-mužskou jízdu, dalšímu vadil na můstku Saru což mě opravdu rozesmálo, protože dotyčný asi netuší co vlastně Star Trek je :-D. Takže za sebe multikulturní seriál s Enterprise pod Pikovým velením jedině uvítám :-).

22.4.2019 | 21:56:40
spockedscully

Docela dost mě mrzí, že víc jak po 50 letech Star Treku se pořád objevují "fanoušciů, kteří mají problém s obsazením posádky. To, že na lodi slouží různé lidské i mimozemské rasy, je naprosto ve shodě s Roddenberryho filozofií. A jsem ráda, že na pořadu dne jsou i různé sexuality, jelikož i když mnozí jedinci se snaží předstírat, že tomu tak není, tak prostě společnost je různorodá a složená přesně z takových lidí. Řešit, že na můstku byl pouze jeden jediný bílý muž… no, chudák, pravděpodobně se tam musel cítit jako druh neskutečně ohrožen… </ironie>

22.4.2019 | 22:55:31
spockedscully

#17 Lex Luthor: Pike si svůj seriál rozhodně zaslouží. Osud jeho posádky mě osobně zajímá víc než budoucí cesty Discovery.

22.4.2019 | 22:57:22
Shakki

#13 AVE_Jirka: Miluji moralisty, kteří začnou mluvit jak ostatní jsou za rasisty a jak jsou sami strašně diverzní až na půdu. Takoví by hned měli začít u sebe než začnou kritizovat – zvláště u vás jsem si toho všimnul. Lidstvo jako takové je xenofobní, rasistické ať už se jedná o vyznání, náboženství, politická příslušnost atd. Vše je to úhel pohledu. Když Arab přijede do Evropy, poruší zákon a je potrestán, dotyčný se začne bránit že se k němu chovali proto, protože je jiné pleti. Když Evropan přijede do Arabských destinací a poruší zákon, je zavřen, odsouzen, ukamenován, prostě vše dle zákonu. Zatímco u nás oni díky nastavenému systému a cítění nemusí dodržovat zákony, jinde se na to nikdo neptá. Je to podle vás spravedlivé? Je to rovnost nebo ne? Stejně tak je to u Discovery, akorát je to úhel pohledu jak se na to člověk dívá. Já popravdě nevěřím že jste tak pro diverzitu jak píšete, pokud ano jen vám závidím. Já osobně pracuji v prostředí kdy přicházím do styku s cizinci a po pravdě na konci dne jsem rád se svýma kamarády nebo ve vlastním prostředí které znám. Je to prostě přirozené. Roddenberryho Star Trek je utopie, krásná utopie, ale utopie. Těžko můžete chtít po fanouškovi Star treku, aby se nechoval rasisticky a xenofobně, když to má člověk každý v sobě. Někdo více, někdo méně.

#23 AVE_Jirka #28 Eodeon
23.4.2019 | 4:38:20
theplanetoftheapes

Příspěvek k homoinfantilní transcisasexuální diskuzi: Když už jdu po ulici a vidím dva kluky jak se drží za ruce, dávají si pusu nebo si zamilovaně fotí selfíčka, ani se nad tím nepozastavím, přijde mi to normální a je to všední stejně jako milión dalších lidí, které potkám a ani si jich nevšimnu. Ale zrovna v Discovery si připadám, jako by mi to někdo neustále otloukal o hlavu, násilně mě tlačil k obrazovce a dokola mi opakoval, jak jsou gejové super apod. Prostě mi to příjde dost násilné a zbytečně zveličované. Kdyby to udělali nějak normálně, neřeknu, inteligentní člověk si všimne i náznaků, eastereggů. Takhle se dočkáme jedině toho, že v příští sezóně bude scéna přerušena znělkou: „Následující scéna obsahuje homosexuální konverzaci dvou jedinců hermafroditního mimozemského druhu, prosím nepřepínejte kanela“.

#23 AVE_Jirka
23.4.2019 | 8:02:17
AVE_Jirka

#21 Shakki: To zda lidi z jiného, převážně muslimského světa dodržují naše zákony nebo ne, není předmětem diskuze. Já souhlasím s tím, že se má každý chovat dle zákonů dané země. To, že evropská kultura není tak upjatá má své nevýhody, které lze využít, když je člověk špatný nebo má špatné úmysly. Nepleťte si prosím můj postoj k životu s tím, že jsem nějaké naivní sluníčko nebo vítač nepřizpůsobivých lidí, kteří jdou „za lepším“ bez toho, aby hnuli prstem nebo s úmyslem vraždit každého, kdo nevnímá svět skrze jejich pohled ;-).
Spíše byste mi měl položit otázku proč pracujete někde, kde potkáváte lidi (úroveň), o kterých píšete? Já běžně potkávám a běžně jednám s Izraelci, Rusy, Ukrajinci, Bulhary, Dagestánci, Číňany, Vietnamci, Brity, Amíky a dalšími (nejhorší jsou Češi pracující pro Němce). Kamarád (běloch) má za manželku černošku a to co občas slyším na její adresu a adresu jejích dětí (opice je to nejslušnější), tak je mi na blití. A ano, čistě za sebe jsem pro rovnost. To že je člověk xenofobní a rasista od narození nebo že to má vrozené je jen hloupá výmluva a pokud nemáte rozumnější argument pro rasisty, homofoby a primitivy než „že je to vrozené,“ tak je nepravděpodobné, že se shodneme. Nicméně Váš názor uznávám a nijak Vám ho neberu, protože na něj máte právo ;-). Anglický spisovatel a historik James A. Froude napsal citát (má jich víc a jsou poučné): „Chraňte svoji svobodu, ale ctěte cizí!“ A tím se řídím už od nějakých 15 let, stejně jako teď v době, kdy mi téměř 40 (hodně mě ovlivnilo to v jakém prostředí jsem vyrůstal). A to zda mi věříte nebo ne, je mi opravdu jedno ;-). Star Trek je krásná utopie a když jsem býval ještě dítě, tak jsem snil o tom, že se jednou tato utopie realizuje – u snu to bohužel jen zůstalo :-).

#22 theplanetoftheapes: Naprosto souhlasím. Už jsem to psal několikrát, že na to zbytečně upozorňují v době, kdy to není potřeba a normální a rozumný člověk se nad tím nepozastaví. V The Orville to uchopili lépe a je super, že je tam pohled z obou stran a tak by to mělo být. Není důvod něco vybarvovat v ideálno, když tomu tak není ;-).

#25 evaval
23.4.2019 | 10:32:54
Lex Luthor

Pro ty kdo by chtěli seriál s Pikeem https://www.change.org/…is-pointless

#25 evaval
23.4.2019 | 14:16:23
evaval

#23 AVE_Jirka: hezky řečeno

#24 Lex Luthor: podepsala jsem po odvysílání ep 12, to bylo tak okolo 5 tis hlasů. Nevím kolik by muselo být aby to CBS brala vážně

#26 Lex Luthor
23.4.2019 | 18:32:30
Lex Luthor

#25 evaval: hlasy stále rostou já doufám, že to vyjde

23.4.2019 | 20:45:58
Eodeon

#2 quardok: Takže vlastně říkáš, že bílá rasa je diskriminována, nedostane-li ve všech případech a za všech okolností nadřazené postavení, výsostná privilegia a více prostoru oproti všem ostatním společenským skupinám. Rozumím tomu dobře? Co mi to jen z učebnic historie připomíná..?

24.4.2019 | 4:35:29
Eodeon

#21 Shakki: Ovšem. Lidé jsou zvěř. To už nám dávno zvěstoval Darwin. Určitou zvířeckost mají stále v sobě. Je přirozené chtít ublížit nepříteli, chtít vraždit, krást a znásilňovat. Ale nehledě na přirozenost věci je lepší mít zábrany. Tomu se říká civilizovanost – schopnosti mít zábrany a nejednat pudově. Xenofobie má stejné kořeny jako potřeba řešit spor vraždou nebo ukojit svou touhu na náhodné ženě nehledě na její protesty. Je to nízká, odporná a odsouzeníhodná pudovost, vůči které si musí vybudovat pevné zábrany každý, kdo by rád patřil do civilizované společnosti. Poukazy na přirozenost jí neomlouvají ani v nejmenším. Ba naopak.

24.4.2019 | 4:47:57
Lex Luthor

viděli jste tohle našel jsem to nedávno na youtube https://www.youtube.com/watch?…

#30 AVE_Jirka #31 antty
24.4.2019 | 19:41:31
AVE_Jirka

#29 Lex Luthor: Viděl hned jak to vyšlo a i přes to, jak to bylo pohaněno to není zase tak špatné ;-).

24.4.2019 | 19:46:58
antty

#29 Lex Luthor: jo viděl, a nedávno vyšlo nějaké pokračování, na to jsem ale neměl ještě čas.

#32 Eodeon #34 Lex Luthor
webmaster
24.4.2019 | 22:01:47
Eodeon

#31 antty: Na to je třeba mít spíš žaludek než čas :P

25.4.2019 | 0:27:00
Ripr

Stále som v úžase z toho aké efekty taký „obyčajný“ seriál má. Veď keby chceli ani by ich to nemuselo stáť veľa a mohli by aj filmy s týmito hercami spraviť .. Vážne som veľmi, veľmi milo prekvapený akou kvalitou oplýva tento seriál. ALE aj napriek tomu je tu cítiť nejaké slabšie postavy, predovšetkým tilly ( ktorá je miestami už veľmi trápna ) a hlavne Michael ktorej spôsob vyjadrovania a celkovo hranie dosť vadí, ale vzhľadom k ostatným aspektom som schopný ju prekúsnuť :D

25.4.2019 | 1:19:28
Lex Luthor

#31 antty: poslal bys mi odkaz na pokračování prosím dobře zpracované události po Voyageru a Nemesis

#35 antty #37 Eodeon
25.4.2019 | 12:31:15
antty

#34 Lex Luthor: Jo, já to ještě popletl – ono sice vyšlo „jako pokračování“ ale museli se od Star treku distancovat, takže je to pod názvem Renegades: The Requiem a vlastně už to s Trekem nesouvisí (škoda, když je v tom čechov, uhura, tuvok, a další).

no když už je řeč o těch Fan videiích, tak Atomic Network vydalo kromě renegades ještě Of God and Man.

A potom jsem našel tohle „pokračování“ TOSky a to chci někdy taky zkouknout: https://www.youtube.com/watch?…

#36 AVE_Jirka #38 Lex Luthor
webmaster
25.4.2019 | 22:23:44
AVE_Jirka

#35 antty: Star Trek Continues jsou hodně dobrý počin ;-). U The Requiem se čeká na vydání druhé části. Obsazení je dobré, ale jinak je to dost slabé no :-/. Čekal jsem od toho víc po „fiasku“ s Renegades (ale zase to nebylo úplně tak hrozné proti tomu co lze najít).

25.4.2019 | 22:56:10
Eodeon

#34 Lex Luthor: Fan filmy a fan seriály z post-Nemesis éry jsou vzácnější. Jak už naznačil antty přede mnou, zdaleka nejlepší fan filmy jsou situované do období TOS. Ale přeci by se něco našlo i pro fanoušky 24. století. Rozhodně doporučuji seriál Hidden frontier, což je ohromný korpus epizod vznikajících poměrně frekventovaně po celých deset let. Technická kvalita sice není na dnešní standardy příliš dobrá (vlastně ani na tehdejší), ale příběh rozvíjený po dobu sedmi sezón seriálu je pomalu stejně epický jako v případě DS9, nemluvě o skvělých postavách. Další alternativou může být skotský fan seriál Starship Intrepid, který vlastně s Hidden Frontier díky několika crossoverům sdílí společný vesmír, ale to už je slabší. Dále třeba Dark Armada, Digital Ghost, Osiris, atd.

A proč vlastně chodit daleko? Kdo chce skvělé fan filmy z tohoto období, ať si stáhne český fan seriál Star Trek: Diplomacy. Sice to není post-Nemesis, ale období války s Dominionem, ale to je docela blízko, ne? :)

26.4.2019 | 5:53:19
Lex Luthor

#35 antty: díky našel jsem fan film star trek Horizon z období kapitána Archera

#41 antty
27.4.2019 | 16:35:06
Dodoooo

Ja len zbozne dufam ze si budeme tento serial pamatat ako najhorsi Star trek serial aky kedy natocili. :D :D Ta temnota ta jednoduchost (az neskutocna:D). Proste cele zle! Pri technike a rozpocte ktore tento serial ma (to mohlo byt nove lepsie pokrokovesie s novou krajsou filozofiou) ale namiesto toho sme dostali opak!

#40 antty
27.4.2019 | 22:32:25
antty

#39 Dodoooo: no já určitě ne a ty ušetři čas sobě a ostatním a nechoď na fan web seriálu, jehož fanoušek očividně nejsi. Ta jednoduchost, že?

#43 Dodoooo
webmaster
27.4.2019 | 23:16:21
antty

#38 Lex Luthor: Hmm, a ono to skoro vypadá, že toho očekávaného post-Nemesis seriálu se dočkáme v pokračování STD. Pokud nechtějí změnit časovou linii, tak nemohou Disco vrátit zpět.

Jo, Horizon jsem asi kdysi viděl, ale teď jsem si na něj nevzpomněl.

#42 Lex Luthor
webmaster
27.4.2019 | 23:27:32
Lex Luthor

#41 antty: Jo bylo by zajímavé kdyby Discovery skončila v daleké budoucnosti po událostech Nemesis, Objevil jsem další fan filmy, spíše seriály star trek. Star Trek Odysey, Star Trek Helena Chronicles a Star Trek Hidden Frontier všechny jsou z budoucnosti. Jak to, že tyhle fan filmy jsou mnohem lepší než Discovery.

28.4.2019 | 15:31:02
Dodoooo

#40 antty: Bud tolerantnejsi k niekoho nazorom (nezijes tu sam!) Toto iste co sa deje sa deje aj v serialy Doktor Who! !Aj som ho preto prestal pozerat! Na niekoho kto ma rad scifi dost neobvyle vsak?) V podstate tento upadok ktory zasahuje umenie tak zasahuje zial aj nasu spolocnost na veskerej nasej urovni. Inak len aby si vedel tak som videl takmer vsetky scifi serialy a filmy (takze moje hodnotenie ma urcitu vahu).

3.5.2019 | 11:31:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S05E04: Face the Strange

cz100%
DOKONČENO

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu Star Trek: Discovery budeme pravidelně aktualizovat sekci postav. Proto se nezapomeňte podívat na aktuální profily a ohodnotit všechny charaktery:

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Star Trek seriálů v čase přibývá a bude jich ještě mnohem více. Mnohdy se v tom dá lehce ztratit, proto vám přinášíme souhrnný článek, kde si přehledně shrneme, jaké seriály aktuálně běží, jaké se natáčejí a jaké se chystají. Jaký Star Trek seriál sledujete a hodláte sledovat?

Novinky

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Nemožné se stalo skutečností. Star Trek 4 byl již v přípravách, nicméně od projektu odstoupil Chris Pine a Chris Hemsworth, jelikož výplata za další film nebyla podle jejich představ. Starý tým se ovšem vrací a kamery by se mohly roztočit ještě letos. To je ale zpráva, co říkáte?

Narozeniny herců

Galerie

Galerie

Filtr seriálů








Reklama